Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыка мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Негізгі музыкалық аспап -баян I

    Отыруды, орындаушы аппаратты орнатуды, дыбыс шығаруды, ойын қимылдарын үйлестіруді меңгеру. Аспаптың пернетақтасын, оң және сол қолдың ыңғайлы ойын қимылдарын үйреніңіз. Аккордеон/аккордеон ойнаудың бастапқы дағдыларын меңгеру және дамыту. Инсульттің орындалу негіздері: non legato, legato, staccato.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы

    Музыка өнер түрі ретінде. Музыкалық композициялардың негізі. Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері. Музыкалық тілдің компоненттері: метр және ырғақ, әуен, үйлесімділік. динамика, қарқын, құрылым. Аралас өлшемдер мен өлшемдер. Музыкалық-экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесуі. Музыка мен би қозғалысының байланысы. Музыкалық стиль және музыкалық жанр. Музыкалық форма және оның би композициясымен байланысы. Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқуға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап –домбыра I

    Халықтық аспапты меңгеру дағдыларына үйрету. Қазақтың халық орындаушылық өнерінің, музыкалық мәдениетінің мұрасымен танысу. Дыбыс сапасымен жұмыс. Техникамен жұмыс. Жаттығулар мен шағын пьесалар, этюдер ойнау. Динамикалық реңктер. Штрихтар. Мелизмдер. Музыкалық дыбыстың сапасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано I

    Парақтан музыкалық жазбаларды өз бетінше оқу. Музыкалық аспаптарда ойнаудың бірінші кезеңі. Аспаптың пайда болу тарихын білу, дыбысты ойнату ерекшеліктерін түсіну. Қолды қою. Пернетақта. Ноталық хат. Нота. Ұзақтығы және олардың белгілері. Нота сызығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио

    Диатоникалық ладтар. Негізгі және кіші түрлері. Аттас мажор және минор. Полифония. Параллель мажор және минор. Айнымалы перделер. Халық музыкасының шумақтары. Триадалар. Септаккордтар. Апелляциялар. Әуеннің негізгі триадалармен және секстаккордтармен үндесуі. Доминант жетінші аккорд және оның түрленулері. Параллель пернелер. Интервалдардың инверсиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап –домбыра IІ

    Музыкалық фразамен, тактімен және саусақтармен жұмыс. Санап ойнау. Ойын техникасын дамыту, парақтан еркін оқу, музыкалық нота. Синкопа. Ырғақ. Екпін. Метр және өлшем. Минорлық гамма: ля минордың гаммаларын ойнау. Арпеджио, аккордтар. Парақтан жаттығуларды оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап -баян IІ

    1 белгіге дейінгі гаммамен таныстыру (G major, F major, E minor). Мектеп әндері мен шығармаларына талдау жасау. Өлшемдерді анықтау. Қысқаша музыкалық-теориялық талдау жасау. Шығармалардағы штрихтарды анықтаңыз. Шығарманың көркем бейнесін көрсету. Парақтан оқу жаттығулары мен ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано IІ

    Фортепианолық орындаушылық туралы білім мен түсініктерді меңгеру. Сол қолдың және оң қолдың әрекеттерін шыңдау. Дыбыстық күштердің белгілері (форте, пиано және т.б. крещендо, диминуендо). Фортепианода ойнау тәсілдері мен шеберлікті меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектептегі музыкалық білім беру тарихы мен теориясы

    Музыкалық мәдениеттің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдері. Музыкалық білім беруді оқыту әдістемесі туралы тарихи-теориялық білім. Өнердің негізгі түрлерінің қалыптасуы мен кезеңдері (бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер, музыка, театр, кино). Алғашқы қауымдастық құрылысынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық білімнің тарихы мен теориясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық этнография

    Музыкалық фольклордың негізгі белгілері. Жырау, жыршы, ақындар, әнші, өлеңші, қобызшы, күйші. Қазақ халқының фольклорының музыкалық этнографиясын зерттеушілер. Ән фольклоры. Музыкалық речитатив дәстүрлі көркемдік құбылыс ретінде. Қазақ халқының музыкалық-эпикалық дәстүрі. Фольклорлық-аспаптық музыканың ерекшеліктері. Қазіргі кезеңдегі музыкалық фольклор.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Ежелгі түркі дәуіріндегі музыка туралы мәліметтер. Фольклорлық шығармалардың негізгі белгілері. Тарихи және лирикалық әндер. Айтыс өнері, музыкалық-поэтикалық жүйе. Орта ғасырдағы музыкалық мәдениет. Музыкалық-эпикалық дәстүр. Қазақ музыкалық фольклорын зерттеушілер. Қазақ хандығы кезеңіндегі музыка. ХІХ және ХХ ғасырдың басындағы халықтық-кәсіби музыкалық мәдениет. Аспаптық өнер. Ән салу мәдениеті. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ музыкасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап –домбыра ІІI

    Парақтан қарап ноталарды оқуды белсендіру. Гамманы, арпеджиоларды қайталау және жаттығу. Шығармалардың ноталық мәтінімен жұмыс. Фразамен, саусақтармен жұмыс. Өлшемдерді, екпіндерді, сипаттамаларды талдау. Мектеп репертуарларын талдау. Санап ойнау. Дыбыс қозғалысын жүргізу және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано ІІI

    Аспаптың игерілген диапазонын қамтитын хроматикалық, динамикалық, ырғақты жаттығулар ойыны. Репертуарлармен жұмыс (штрих түрлері, дыбыс шығару). Бір парақтан оқу. Полифониялық шығармаларды талдау. Әлсіз саусақтармен жұмыс Полифониялық шығармаларды орындауда техникалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокал

    Вокалдық және сөйлеу әдістемесінің ғылыми негіздері. Вокалдық және сөйлеу білімі саласындағы ғылым мен практиканың байланысы. Вокалдық әдістеме. Сөйлеу техникасы. Сахналық сөйлеу. Вокал және сөйлеу педагогикасының 15 алтын принциптері. Дауысты қорғаудың негізгі принциптері. Дауыс гигиенасы. Дауыстық функцияның бұзылуының алдын алу. Шыңдалу принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап -баян ІІI

    Полифониялық шығармалардың дыбысталуын, әр дауыстың әуезін танып, саусақпен қимылдау, дыбысты дұрыс жаңғырту тәсілдерін меңгерту. Дуэт орындау ерекшеліктерімен таныстыру. Полифониялық шығармалардың репертуарымен таныстыру. Дуэтке арналған шағын шығармаларды дуэтпен орындау (студент, оқытушы). Классикалық композиторлардың шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі I

    Хор ұжымын ұйымдастыру және қалыптастыру. Студенттік хорды ұйымдастыру: келесі көрсеткіштерді бағалай отырып, хорға қатысушыларды тыңдау: жасы, әншілік өтілі, музыкалық білімі, дауыс аппаратының жағдайы және оның жұмысының сапасы-дауыс диапазоны, күші және тембрі, әншілік тыныс алу ерекшеліктері, дауыс ырғағының сапасы. Хор партиялары. Әрбір дауыстың түрі мен сапасын және партиялардағы қатысушылардың саны мен сапасына тең талаптарды ескере отырып хорға қатысушыларды хор партияларына бөлу. Хор сыныбындағы әншілер-ансамбльшілердің дағдыларын меңгеру. Хор сыныбындағы әншілер-ансамбльшілердің дағдыларын меңгеру. Вокалдық-хор дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дауыс қою

    Дауыс аппаратының анатомиялық және қызметтік ұйымдастырылуы. Фонация физиологиясының негіздері. Оқушыларды дауыс аппаратының құрылысымен таныстыру. Тыныс алуды, дыбыс шығаруды қоя білу дұрыс. Ән айтудағы кеуде және бас резонаторларының қызметі мен қызметі туралы түсініктер. Вокалдық шығармаларды орындауда техникалық және әншілік дағдыларын дамыту жұмыстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық психология

    Музыкалық психология туралы түсінік. Музыкалық психологияның әдістері. Музыкалық психологияның классификациясы. Музыкалық психологияның даму тарихы. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзіндік сана. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық когнитивті процестер. Мінез-құлық пен тұлға психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлем музыкасының тарихы

    Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі халықтар мен дәуірлердің музыкалық мәдениетінің дамуымен таныстырады. Бұл пән негізгі музыкалық стильдерді, бағыттар мен жанрларды, сондай-ақ көрнекті композиторлар мен орындаушылардың шығармашылығын зерттейді. Әлемдік музыка тарихын зерттеу студенттердің музыкалық есту, есте сақтау және аналитикалық қабілеттерін, сондай-ақ олардың эрудициясы мен мәдени көкжиегін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап –домбыра IV

    Пьесаларды, дуэтпен шығармаларды орындау. Репертуарды жатқа тапсыру 4-октава көлемінде түрлі штрихтармен (легато, нон легато, стаккато) гаммаларды ойнау. 4-5 белгіге дейінгі гаммалармен танысу (ми, си, фа диез мажор; до, фа, си бемоль минор).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық педагогика

    Музыкалық білім беру педагогикасының жалпы мәселелері. Музыкалық білім беру педагогикасының қалыптасуы мен дамуы. Музыкалық білім беру педагогикасының басқа ғылымдармен байланысы. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің әдістемелік сипаттамасы. Озық музыкалық-педагогикалық тәжірибенің жетістіктерін мектеп тәжірибесіне енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі II

    Хор миниатюрасымен жұмыс (бастапқы кезең). Хор миниатюрасы. Хор әншілерінің вокалдық-хор дағдыларымен жұмыс. Вокалдық техниканы дамыту және жетілдіру мақсатында оқу жұмысында ән айту, вокалдық-хор жаттығуларын қолдану. Мектеп репертуарының әндері мен хор шығармаларын орындау. Мектеп әнімен және хормен жұмыс. Күрделі емес екі жолақты мектеп хорына арналған шығармалар. Толық емес аралас және біртекті хор үшін әндерді орындау (2 және 3 дауысты). Оқу хорымен жұмыс істеу тәжірибесінде көп дауысты ән айтуды басқару тәсілдерімен жұмы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап -баян IV

    Дыбыстар мен аппликатруаны қадағалау. Шығармалардағы кездейсоқ белгілерді анықтау (диез, бемоль, бекар). Шығармаларды ойнау үшін ыңғайлы саусақтарды өз бетінше қою. Көрнекі (бейнематериалдарды көрсету, қарау, бақылау, жұмыс тәсілдерін көрсету). Дыбыс сапасына және көріктің қозғалыс бағытын өзгерту қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано IV

    Орындау дағдылары бойынша жұмыс. Парақтан музыкалық мәтінді оқу. Музыкалық аспапта ойнау кезеңдері. Арнайы жаттығуларды, саусақтардың еркін сөйлеуіне арналған эскиздерді ойнаңыз. Қарсы белгілермен жұмыс (өткір, тегіс, бекар). Музыкалық терминологияны білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қосымша музыкалық аспап-баян

    Орындаушылық шеберлікпен жұмыс. Сол қолдың және оң қолдың әрекеттерін қайталау. Дыбыстық күштердің белгілері (форте, пиано және т.б. крещендо, диминуэндо). Гаммалар. Арпеджио, до-мажор гаммасы мен жаттығуларды ойнау. Әр түрлі жылдамдықтар мен штрихтарді орындау. Музыкалық фразамен, тактімен және саусақтармен жұмыс. Санап ойнау. Шығарманың көркемдік бейнесін көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап –домбыра V

    Метроритмдік сызбаларды ұйымдастыру, үлкен және кіші ұзақтықтардың өзгеруіне қатынасы. Шығармалармен жұмыс, музыкалық-теориялық талдау жүргізу. Динамикалық реңктерді сақтай отырып, жұмыстарды бөлшектеу және ойнау: f, p, mf, mp, crescendo, diminuendo. Орындау кезінде кемшіліктерді, қателерді біліп, анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі III

    Хор миниатюрасымен жұмыс (негізгі кезең). Вокалдық-хор дағдыларымен жұмыс. Шағын жақсы партитураларды парақтан оқу. Хор репертуарының біртіндеп күрделенуі. Хормен жұмыс істеу тәжірибесі. Хорды вокалдық-хормен ән айту бойынша жұмыстарды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудегі ақпараттық технологиялар және оқытудың техникалық құралдары

    Техникалық құралдар. Компьютерлік оқу бағдарламаларының түрлері. Музыкалық білім беру салаларында дамып жатқан музыкалық компьютерлік бағдарламалар: музыканттың көркемдік ойлауын тәрбиелеу, практикалық дағдыларды қалыптастыру; музыкалық қабілеттерін дамыту; шығармашылық белсенділік; терминдердің негізгі ұғымдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыканы оқыту әдістемесі

    Музыканы оқыту әдістемесінің негіздері. Қазақстан Республикасы мектептеріндегі музыкалық білім мен тәрбие жүйесі. Қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасындағы қолданыстағы мектеп музыкалық бағдарламаларының сипаттамасы. Музыка сабағында музыкалық іс-әрекет түрлерін оқыту әдістемесі. Оқушылардың сабақтан тыс уақыттағы музыкалық іс-әрекетінің мазмұны мен ұйымдастырылуы. Қашықтықтан оқыту технологиялары негізіндегі музыкалық білім мен тәрбие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Негізгі музыкалық аспап -баян V

    Қарапайым ритмикалық сызбаларды ойнау. Оркестр түрлерін білу. Партияларды парақтан ойнай білу. Оркестрлік шығармаларға музыкалық-теориялық талдау. Ойын барысында серіктесті тыңдай білу. Композиторлардың, шығарма авторларының шығармашылығымен танысу. Ойын партияның дуэті және триосы. Вокалистерді, орындаушылардың солистерін тыңдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано V

    Жұмысты талдаудан бұрын екі қолдың қойылымына назар аудару. Педальмен жұмыс. Хроматикалық гаммалар мен жаттығуларды ойнау. Шығарманы талдау кезінде дыбыс сапасына, қарама-қарсы динамикалық реңктерге назар аудару. Бірнеше ойын барысында өзіне деген сенімділікті дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық-компьютерлік бағдарламалар

    Ақпараттық технологиялар арқылы музыка мен компьютерлік сауаттылыққа оқытудың инновациялық әдістерінің әртүрлі деңгейлері. Бірінші кезең – «Active-studio», «Activesmart-board» интерактивті тақтада жұмыс істеу дағдылары. Екінші кезең – «Сибелиус», «Музе-скор» сияқты музыкалық-графикалық музыкалық редакторларға ие болу. Дербес компьютерлерді оқу мақсатында пайдалануды оқытудың үшінші кезеңі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап- фортепиано

    Гаммалар. Арпеджио, аккордтар. Парақтан жаттығуларды оқу. Санай отырып орындау. Мектеп әндері мен шығармаларын талдау. Өлшемдерін анықтау. Қысқаша музыкалық-теориялық талдау жасау. Шығармалардағы штрихтерді анықтау. Жаттығулар мен пьесаларды парақтан оқу. Репертуарлармен жұмыс (штрихтардың түрлері, дыбысты айту).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосымша музыкалық аспап-домбыра

    Музыкалық аспаптарда ойнаудың бірінші кезеңі. Аспаптың пайда болу тарихын білу, дыбысты ойнату ерекшеліктерін түсіну. Қолды дұрыс қою. Динамикалық реңктер. Штрихтер. Мелизмдер. Музыкалық дыбыстың сапасы. Дыбыспен, техникамен жұмыс. Жаттығулар мен шағын пьесалар, этюдтерді ойнау.The first stage of playing musical instruments. Knowledge of the history of the instrument, understanding of the peculiarities of sound reproduction.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі мекемелерде музыканы оқыту әдістемесі

    Балабақшаның күнделікті өміріндегі музыка. Балаларға музыкалық-ритмикалық қимылдарды үйрету әдістемесі. Оқытудың әдіс-тәсілдері. Вальдорф педагогикасы. М.Монтессори әдісі. Никитиндердің ойын техникасы. Жаңашыл педагогтардың озық педагогикалық тәжірибесінің жетістіктерін енгізу. Жаңа оқу бағдарламалары, оқу-әдістемелік құралдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жастардың музыкалық тынығуы

    Музыкалық бос уақыт туралы түсінік. Жастардың музыкалық демалыс жұмыстарының түрлері. Мерекелер мен концерттерді ұйымдастырудағы музыкалық-шығармашылық жұмыс. Оқушылардың музыкалық бос уақытын тиімді және жаппай бос уақытты өткізу түрінде ұйымдастыру. Оқушылармен түсіндірме, тәрбие жұмыстарын жүргізу. Мектеп дискотекаларын, ВИА, музыкалық театрды ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі IV

    Ірі формадағы хор шығармаларымен жұмыс. Ірі формадағы шығармаларды орындау. Әртүрлі жоспарлы репертуарды кәсіби орындау үшін қажетті вокалдық-хор дағдыларының барлық кешенін жетілдіру. Дайындық жұмысында дауыстық аппараттың икемділігі мен қозғалуын дамыту үшін ән айтуды, вокалдық-хор жаттығуларын пайдалануды жалғастыру. Хор ұжымының үлкен формадағы, көп көлемді және әр түрлі стиль мен фактура бойынша шығармаларды жаттықтыру және орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдени-музыкалық тынығуды ұйымдастыру

    Ұғымдар: «бос уақыт», «музыкалық демалыс қызметі». Музыкалық және бос уақытты ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы және. Мәдени-демалыс, балалар мен жасөспірімдермен тәрбие жұмысының дәстүрлі түрлерінің классификациясы. Мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастырудағы сараланған тәсіл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап -баян VI

    Гаммалар, арпеджиоларды, аккордтар ойнау. Шығарманы талдау кезінде дауыстап ойнау. Ауа жинайтын қатпарларды игеру техникасын дамытуға арналған жаттығулар. Техникалық шеберлікпен жұмыс, синкопаларды, штрихтарды, форшлагтарды дұрыс ойнау. Фразалар бойынша жұмысты талдау. Орындау техникасын сақтай отырып, саусақтарды өздігінен дұрыс қоя білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап –домбыра VI

    Орындау техникасын әзірлеу үшін әр түрлі штрихтарға жаттығулар мен этюдтер ойнау. Қағыстар (жоғары, төмен), пиццикатоға, тремолоға, саусақтарды созуға арналған жаттығулар. Сол және оң қолдың позициялары. Орындау тәсілдері. Композитордың музыкалық мәтіні мен көркемдік жоспарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр

    «Оркестр» пәнін оқу барысында студенттер партиялардың синхронды дыбысталуына білімі мен іскерлігін, темп пен ырғағының бірлігін меңгереді. Студент оркестрдің жалпы дыбысталуын тыңдау, бір-бірін тыңдау және музыкалық шығарманы орындау барысында жалпы дыбысты органикалық және үздіксіз тыңдауда көркем тұтас құрудағы әрбір партияның функциясын түсіне алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано VI

    Аспапта ойнаудың бұрын игерілген барлық музыкалық және орындаушылық дағдыларын дамыту және жетілдіру. Дыбыс шығару сапасы бойынша неғұрлым тиянақты жұмыс, тыңдау арқылы өзін-өзі бақылау негізінде оқушылардың өзіндік ойын объективті бағалауды қалыптастыру. Өтілген техника түрлері бойынша жаттығулар мен этюдтер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық шеберлік –баян

    Техникалық және көркемдік мазмұны жағынан анағұрлым күрделі нұсқада бұрын зерттелген барлық әдістерді жетілдіру. Саусақтарды дұрыс қою және фразаның негізгі элементтерін (мотив, фраза, сөйлем, бөлік) өз бетінше түсіну қабілетін аспапта ойнау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыканы оқытудағы жаңа тәсілдер

    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі құрылымдық өзгерістердің негізгі тенденциялары, Қазіргі жағдайдағы білім беру жүйесінің жаңа тәсілдері. Жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымы. Белсенді музыканы оқытуда оқу материалын пайдалану мүмкіндіктері. Критериалды бағалау жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагог-музыканттың зерттеушілік қызметінің негіздері

    Музыкалық-педагогикалық білім берудің әлеуметтік және әлеуметтік мәні. Педагог-музыканттың жеке шығармашылық, зерттеушілік ойлауының маңыздылығы. Педагог-музыканттың зерттеушілік әрекетінің түрлері. Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің бағыты. Музыкалық-педагогикалық зерттеу сипаттамаларының негізгі компоненттері. Ғалымның – педагог – музыканттың, музыка пәнінің мұғалімі мен университет студентінің – болашақ музыка мұғалімінің ғылыми-зерттеу іс-әрекетіндегі ортақ және ерекше.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлау

    Дирижерлік аппараттың қойылымы. Дирижер аппаратын ерікті түрде жұмсартуға және босатуға арналған жаттығулар. Дирижерлік штрихтар. Дирижер- хормейстердің негізгі ұстанымдары. Дирижерлік іс-әрекеттің негізгі принциптері, графикалық ашықтығы, шынайылығы, дирижерлық қозғалыстардың әсері, көркемдік мағыналығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп репертуарын үйрену - фортепиано

    Мектеп репертуарының негіздері. Жалпы білім беретін мектептердегі музыка сабақтарының заманауи бағдарламалары. Парақтан оқу процесі. Мектеп репертуарындағы әндерді талдау, гармония, әуен, ырғақ. Балаларға арналған ән репертуарымен жұмыс істеу әдістемесі. Интонациялық дәлдік. Эмоционалды мәнерлеушілік. Сүйемелдеумен жұмыс жасау әдістемесі. Аппликатура. Техникалық қиындықтармен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі V

    Хормен концерттік қойылымды дайындау. Студенттің музыкалық–орындаушылық деңгейін және хор ұжымының мүмкіндігін ескеретін екі шығармадан (сүйемелдеумен және онсыз) бағдарламаны жаттықтыру. Таңдалған шығармалармен жұмыс істеу әдістемесі бойынша педагогтың консультациясы: музыкалық-мәнерлі міндеттерге байланысты дирижерлік қимылдарды түзету. Шығарманың орындаушылық жоспары. Хормейстердің басшылығымен дайындық кезеңінде концерттік бағдарламаны орындау сапасын жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп репертуарын үйрену - баян

    Мектеп репертуарының негіздері. Жалпы білім беретін мектептердегі музыка сабақтарының заманауи бағдарламалары. Парақтан оқу процесі. Мектеп репертуарындағы әндерді талдау, гармония, әуен, ырғақ. Балаларға арналған ән репертуарымен жұмыс істеу әдістемесі. Интонациялық дәлдік. Эмоционалды мәнерлеушілік. Сүйемелдеумен жұмыс жасау әдістемесі. Аппликатура. Техникалық қиындықтармен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хор шеберлігі

    Хормейстердің міндеті - дирижердің жұмыс дағдыларын жетілдіру және дамыту. Қажетті репертуарды таңдау. Хормен оқу-дайындық жұмысы. Дирижерге оның қызметінде қойылатын негізгі талаптар. Дирижерлік қызметтінің ерекшелігі. Дирижер шеберлігіне қойылатын талаптар. Дирижердің негізгі ұстанымдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орындаушылық шеберлік –домбыра

    Аспапта ойнаудың бұрын игерілген барлық музыкалық-орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Мелизмдер мен штрихтердің орындалуын пысықтау. Жаңа тәсілдерді орындау бойынша жұмыс орындау техникасының әртүрлі түрлерін әзірлеуге жаттығулар мен этюдтер ойнау. Ашық ішекте орындалатын әртүрлі жаттығуларды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп репертуарын үйрену-домбыра

    Мектеп репертуарының негіздері. Жалпы білім беретін мектептердегі музыка сабақтарының заманауи бағдарламалары. Парақтан оқу процесі. Мектеп репертуарындағы әндерді талдау, гармония, әуен, ырғақ. Балаларға арналған ән репертуарымен жұмыс істеу әдістемесі. Интонациялық дәлдік. Эмоционалды мәнерлеушілік. Сүйемелдеумен жұмыс жасау әдістемесі. Аппликатура. Техникалық қиындықтармен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орындаушылық шеберлік –фортепиано

    Әр түрлі жанрдағы көлемді шығармаларды әр түрлі екпінде орындау. Мектеп әндерін өз сүйемелдеуімен орындау тәсілдерін игеру және ән мәтінімен жұмыс жасау. Мемлекеттік емтихан бағдарламаларын талқылау. Фортепианоның алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, білік және дағдылар кешені. Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлар мен формалардың музыкалық шығармаларынан репертуар таңда

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну; балалармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын болу; музыканы оқытуда уәждемені арттыру үшін оқушының жеке музыкалық қабілеттерін ескере отырып, оның даму траекториясын анықтау.
  • Жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылық пайдалануға дайындығы мен қабілетін көрсету; түрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар білім алушылардың музыкалық шығармашылығын дамытуға ықпал ететін жаңа технологияларды белсенді пайдалана отырып, оқу-тәрбие үрдісінде талдау, қайта құру.
  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып, бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану .
  • Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Қазіргі заманғы білім берудің практикалық және музыкалық-ағартушылық міндеттерін шешуде жинақталған білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану; ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастыру және зерттеу міндеттерін қою дағдыларын меңгеру; музыкалық білім берудің озық тәжірибелерін жүйелеу.
  • Музыкалық-орындаушылық, зияткерлік, мәдени, ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды меңгеру; теориялық және музыкалық-орындаушылық пәндерді және оның сабақтас (музыкалық аспап, орындаушылық шеберлік, оркестр) пәндерін, олардың оқыту технологияларын білу, пайдалана білу.
  • Музыкалық білім берудің теориясы мен тарихы саласында білімді меңгеру және оларды музыкалық-шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана білу; музыкалық мәдениет пен өнердің әлеуетін пайдалана отырып, қазіргі ғылымның философиялық, мәдениеттанулық және психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау.
  • Хор ұжымымен жұмыс істеудің теориялық және практикалық білімі мен дағдыларын, алынған диапазондағы дауыстық мүмкіндіктерді, интонациялауды көрсету; хор шығармасымен жұмысты ұйымдастырудың дәстүрлі және заманауи әдістерін қолдану; тыныс алу, вокалды хор жаттығуларын орындау.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді
Top