Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01534 Математика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Бақылаудың математикалық өңделуі

    Мақсаты: статистикалық заңдылық-тарды анықтау үшін бақылау нәтижелерін жинаудың, жүйелеудің, өңдеудің және түсіндірудің математикалық әдістері туралы идеяларды, сондай-ақ бақылау нәтижелерін математикалық өңдеуді орындау кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Статистикалық есептің қойылуы. Таңдалым. Вариациялық қатар. Үлестірудің эмпирикалық функциясы. Вариациялық қатардың сандық сипаттамалары. Колмогоровтың келісім критериі.Нүктелік бағалау. Аралық бағалау. Қалыпты үлестіру параметрлерін бағалау. Корреляциялық талдау. Компьютердегі статистикалық іріктеу әдістері. Марков тізбектері. Кездейсоқ процестердің негізгі ұғымдары. Стационарлық процестер. Пуассондық процестер. Марковтық процестер. Колмогоровтың дифференциалдық теңдеулері. Компьютерде кездейсоқ процестерді модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көпмүшеліктер теориясы

    Мақсаты: көпмүшелер теориясы, жоғары дәрежелі алгебралық теңдеулерді шешудің әдістері мен әдістері туралы идеялар саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бірмүшелік. Көпмүшеліктің дәрежесі, ең үлкен дәрежесі. Көпмүшеліктің стандартты түрі. Сызықтық теңдеулер. Трансценденттік теңдеу және трансценденттік теңдеу жүйелерінің шешімдері. Көпмүшеліктер теориясының есептерін шешу әдістерін меңгеру, оларды теоремаларды дәлелдеу және есептерді шешу үшін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері

    Мақсаты: алгебра және геометрия ғылымының даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру, алгебра, геометрия және математикалық логика есептерін шеше білу, алгебра мен геометрия есептерін шешу әдістемесін көрсете білу. Мазмұны: Жиындар теориясының элементтері. Топ. Сақина. Өріс. Комплекс сандар. Өрнектерді түрлендіру. Жоғары дәрежелі теңдеулер. Евклидтік геометрия. Евклидтік емес геометрия. Пікір. Пікір операциялары. Математикалық дәлелдеудің құрылымы. Математикалық теоремалардың түрлері. Предикаттар. Кванторлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді, білім берудің әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Басқару психологиясы ғылыми білім саласы ретінде. Басқару психологиясындағы негізгі ұғымдар мен заңдар. Психологиялық әсердің негізгі әдістері. Басқару қатынастарын ұйымдастыру мен жүйесіндегі психологтың рөлі. Меншіктің әртүрлі нысандарындағы ұйымдарда психологиялық зерттеу жүргізу ерекшеліктері. Менеджер басқару қызметінің субъектісі ретінде. Көшбасшылық және көшбасшылық. Көшбасшылық стилі. Басқару қызметін психологиялық қамтамасыз ету. Басқару қызметін құрылымдық ұйымдастыру. Психологиялық басқару әдістері. Іскерлік қатынастар психологиясы. Тиімді психологиялық өзара әрекеттесудің психологиялық шарттары. Ұйымдық қақтығыстарды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да математиканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: магистранттарды әртүрлі бейіндегі жоғары оқу орындарында математикалық пәндерді оқытуға дайындау. Мазмұны: Жоғары мектепте математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің жалпы принциптері. Жоғары мектепте математикалық пәндерді оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Математикалық қызмет және математикалық білім беру саласындағы университетте математиканы оқытудың тұжырымдамалық ережелері. Университетте математиканы оқытудың әдіснамалық принциптері. Мазмұнның даму тенденциялары мен бағыттары. Жоғары мектептегі математикалық білім беру профильдері. математика бойынша дәріс. Дәрісте білім алушыларды белсендіру. Проблемалық оқыту. Теоремаларды дәлелдеуді оқыту әдістемесі. Жоғары оқу орнының математика оқулығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері

    Мақсаты: логикалық сипаттағы есептерді тұжырымдай білу және оларды шешу үшін Математикалық логика құралдарын қолдана білу, математикалық логиканың негізгі принциптерін, Жиындар теориясы мен алгоритмдер теориясын, тұжырымдар алгебрасының формулаларын, алгебралық түрлендірулерді азайту әдістерін, предикаттар тілі мен алгебрасының негіздерін білу. Мазмұны: Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Ықтималдықтарды қосу және көбейту теоремасы. Сынақтарды қайталау. Дискретті кездейсоқ шамалардың түрлері мен типтері. Математикалық күтімді, дискретті кездейсоқ шаманың дисперсиясы. Үлкен сандар заңы. Үздіксіз кездейсоқ шаманың ықтималдығын үлестірудің интегралдық және дифференциалдық функциясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: білім алушылардың білім алуы, ғылыми танымның философиялық-әдіснамалық мәдениеті негізінде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды, ғылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу тәсілдері, оның дамуының жалпы заңдылықтары, білімге қол жеткізудің ұтымды әдістері мен нормалары, ғылыми-техникалық шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени шарттылығы туралы түсініктерді қамтитын дағдыларды дамыту. Мазмұны: Педагогика ғылымдарының тарихы мен философиясы. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым. Ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы. Ғылыми таным құрылымы. Нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. Мәдениетаралық коммуникация саласындағы ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологиялары. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері. Педагогика мен тіл білімінің қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамыту (сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық), кәсіптік тақырыптағы мәтіндерді шет тілінен қазақ тіліне жазбаша аударудың кәсіби дағдыларын дамыту, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Математика және информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдері. Ағылшын тіліндегі математика және информатика курсының мазмұны. Мамандық бойынша әдебиеттерді рефераттау және аудару әдістері. Ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау. Кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары. В2,С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін прагма-кәсіби бағыт түрінде алдыңғы қатарлы деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды (Интернет-ресурстарды) тарту. Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды білуін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мобильдік қосымшалармен жұмыс

    Мақсаты: Android платформасының негізгі құрылғысы және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктер туралы білімді қалыптастыру; пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру, аталған платформа шеңберінде ақпарат қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу. Мазмұны: Android ОЖ үйрену . Ide Android Studio бағдарламасын орнату және конфигурациялау. Бағдарламалаудың негізгі мәселелері Мобильді қосымшаларды бағдарламалаудың негізгі мәселелері. Ide Android Studio-да макет редакторымен жұмыс. Ата-аналық макет жасау, ішкі және сыртқы шегіністерді орнату. Басқару элементтерімен жұмысты жүзеге асыратын қосымшалар құру.Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезіндегі әрекеттермен жұмыс. Белсенділік арасында деректерді беру тетіктерін іске асыру. Mockito және hamcrest кітапханаларын қолдана отырып, әзірленген қосымшаларға модульдік тестілеу жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ кәсіби іс-әрекеттеріне робот техникасының негізгі түсініктерін үйрету, негізгі анықтамалары мен олардың мазмұнына, мүмкіндіктеріне шолу жасау және қажетті біліктілік мен іскерлікті қалыптастыру. Мазмұны: Робот техникасы негіздері, қолдану аймақтары, робот техникасы түрлері. Робот техникасының тарихы және болашағы. Робот техникасы бойынша халықаралық жарыстар. Интеллектуалды робототехникалық жүйелер, роботтарды дамыту және пайдалану технологиялары. Басқару, сенсорлық кері байланыс пен ақпаратты өңдеуді компьютерлік жүйелерімен жұмыс. болашақ қажетті қалыптастыру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Цифрлы педагог

    Мақсаты: қазіргі заманғы білім беруде ақпараттық мәдениетті дамыту, цифрлік оқыту ортасын құру, жаңа электронды оқу өнімдерді тәжірибелік дамыту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету; оқушылардың ой өрісін кеңейтуге, жаңа білім алу мүмкіндігін ашу. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы цифрлық білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен үрдістері. Білім беру жүйесін цифрландыру саласындағы мемлекеттің саясаты. Сандық білім беру парадигмасы. Білім беру кеңістігіндегі цифрлық педагогика және оның ғылым жүйесіндегі орны. Білім берудегі жасанды интеллект. Сандық педагогиканың негізгі түсініктері мен категориялары. Цифрлық педагогиканың қалыптасуы – педагогика ғылымының жаңа бағыты ретінде. Цифрлық педагогикадағы тұлғаның дамуы. Тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу контекстіндегі цифрлық педагогика. Сандық оқыту теориясы саласындағы әдіснамалық білім. Сандық оқытудың дидактикасы. Цифрлық педагогикадағы білім алушылардың өзіндік жұмысы. Электрондық оқыту құралдары цифрлық педагогикадағы оқу процесін ұйымдастырудың ресурсы ретінде. Оқытушының цифрлық педагогикадағы рөлі мен функциялары және оның құзыреттілігіне қойылатын заманауи талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • MatLab ортасында қолданбалы математика есептерін модельдеу

    Мақсаты: Matlab жүйесін қолданбалы есептерді шығаруда қолдана алуды қалыптастыру және есептеуді жеңілдету, есептеу жылдамдығын арттыру мақсатында қолдана білуге үйрету. Мазмұны: MatLab жүйесіне кіріспе. Қарапайым есептеулер. Векторлар және матрицаларға қолданылатын операциялар. Функциялар графиктерін салу. М-файлдар. М-файлдар редакторында жұмыс істеу. Файлпрограммалар. Файлфункциялар. MatLab жүйесінде программалау. Тармақталу операторлары. Цикл операторлары. Функцияны зерттеу. Функцияны интергалдау. Сызықты алгебра есептері. Дифференциал ды теңдеулерді шешу. SIMULINK математикалық модельдеу пакетінің негізгі мүмкіндіктері. Simulink кітапханаымен жұмыс істеуді ұйымдастыру. Sinksсигналдарды қабылдауыш. Scope осциллографы. ToolBoxOptimiz ation құралдарын қолдану. Файлпрограммалар. Сызықты және сызықты емес программалау есептерін шешуге арналған ToolBox функциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Элементар математиканың ғылыми негіздері

    Мақсаты: математиканың теориялық-жиындық және логикалық базасын білу, математикалық құрылымдарды құруда аксиоматикалық әдісті қолдану, оларды моделдеу, арифметиканың логикалық құрылымын қолдану және оны оқыту. Мазмұны: Алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер, алгебралық және трансценденттік сандар, е және π сандарының трансценденттілігі. Функциялардың қасиеттері, олардың классификациясы, шегі, үздіксіздігі, дифференциалдануы. Функцияны анықтау және берілу тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудың әдістемелік жүйесі

    Мақсаты: математикалық және психологиялық-педагогикалық пәндерді оқу кезінде алынған теориялық және қолданбалы білімді қолдану негізінде математиканы оқыту процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, математика мұғалімінің жобалау-мақсатты, пәндік-ақпараттық, ұйымдастырушылық-әдістемелік, коммуникативтік, бақылау-бағалау және диагностикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Құзыреттілік тәсілдің әдіснамалық негіздері. Мектептегі және жоғары оқу орнындағы математика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздері. Математиканы оқытудың принциптері, әдістері мен оқыту құралдары. Оқу жұмысын жоспарлау. Оқу материалына ғылыми-әдістемелік талдау. Материалдың ерекшеліктерін ескере отырып оқытудың әдістемелік тәсілдерін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу

    Мақсаты: компьютерлік жүйелерді ақпаратты өңдеу және басқаруда пайдалану, жобалау және зерттеу кезінде компьютерлік үлгілеудің технологиясы, тәсілдерін және теориясын игеру. Мазмұны: Компьютермен модельдеудің негізгі түсініктері. Күрделі жүйелер. Күрделі жүйелердің сипаттамалары. Күрделі жүйелерді компьютермен модельдеу мақсаттары. Модельдеудің жүйелік принципі. Модельдеу түрлерінің жіктегіші. Аналитикалық және имитациялық модельдер. Компьютермен модельдеудің кезеңдері. Модельдеуші алгоритмдерді құру принциптері. Модельдеуші алгоритмдердің жалпы құрылымы. Программалыќ модельдеу. Ақпараттық модель. Математикалық модель. Физикалық модель. Компьютерлік модель. Динамикалық модель. Ықтималды модельдер. Детерминациялық модельдер. Имитациялық алгоритмдік модельдеу. Модель қасиеттері: симметриялылық, транзитивтік, рефлексивтік. Модельдердің сандық және сапалық бағалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары

    Мақсаты: STEM зертханаларында ғылыми-зерттеу жұмыстарына қызығушылық танытатын, заманауи жабдықтар мен инновациялық бағдарламалардың заманауи технологияларымен жұмыс істеуге дайындалған, жаңа технологиялар туралы жаңа білімді игеруге дайын мамандарды даярлау. Мазмұны: STEM-білім берудің теориялық негіздері. STEM білім беру. STEM оқыту мүмкіндіктері. STEM технологиясының әдістемесі. STEM технологиясына сұраныс. STEM білім беруде жасанды интеллектті қолдану. STEM оқыту мүмкіндіктері. STEM - оқу процесін ұйымдастыру тәсілдері. Қазақстанда STEM білім беруді дамыту. STEM білім беру бағыттары. STEM бағыттары бойынша білім алушылардың ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру бойынша халықаралық және отандық тәжірибе. STEM-білім беруді дамыту саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық моделдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: математикалық және компьютерлік модельдеу әдістері саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; пәндік саладағы кәсіби есептерді шешу кезінде бағандарда ақпараттық модельдерді қолдану дағдылары. Мазмұны: Ақпараттық модель. Модель белгілері. Модельдеу мақсаты Модельдер классификациясы. Модельдер құру технологиясы Ақпараттық модель түрлері Модельдеу нәтижелерін талдау және өндеу.модельдерді параметрлері бойынша сандық және сапалық бағалау. Математикалық модель. Математикалық модельдеуде интерпретация. Массалық қызмет көрсету жүйелерін модельдеу. Үздіксіз жүйелерді модельдеу әдістері. Модельдеу сатылары. Модель құру. Әлеуметті-экономикалық жүйелерді модельдеу. Өндірістік процестерді модельдеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру бағдарламалық жасақтамасын бағалау және дизайн

    Мақсаты: растрлық және векторлық графика бағдарламаларында жұмыс істей алу, компьютерлік графика және дизайн элементтерін құру, редакторлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру бағдарламалық жасақтамасының санаттары. Білім беру бағдарламалық жасақтамасының балдық шкаланың төрт санаты. Виртуалды ортада бағалау мен тестілеу. Бағдарламалық жасақтамамен жұмыс. Практикалық жұмысқа қажетті компьтерлік дизайнның бағдарламалық өнімдері. Компьютерлік дизайн саласындағы даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту теориясы мен тәжірибесінің мәселелері

    Мақсаты: магистранттарда жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында жүйеленген білімді, іскерлікті және дағдыларды, оның әртүрлі деңгейдегі және бейіндегі білім беру мекемелерінде инновациялық шығармашылық іске асыруға дайын білім беру саласы үшін бәсекеге қабілетті түлек даярлауға мүмкіндік беретін негізгі әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Информатиканың іргелі ғылым және адам қызметінің саласы ретіндегі өзекті мәселелері. Ақпараттық технологияларды дамытудың заманауи бағыттары мен үрдістері. Теориялық информатика және оған жақын бағыттар: алгоритмдерді әзірлеу және талдау, бағдарламаларды тексеру, тану теориясы, ақпараттық қауіпсіздік мәселелері, есептеудің заманауи парадигмалары, әлеуметтік информатика, еркін бағдарламалық қамтамасыз ету технологияларының мәселелері. Таратылған есептеу жүйелерінің заманауи тұжырымдамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Мақсаты: магистранттарда білім беруді ақпараттандыру туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, оқытудың негізгі проблемаларын анықтау және оқытудың әртүрлі мәселелерінің оңтайлы шешімдерін табу. Мазмұны: Информатика және білім беру. Оқытуда және білім беруді басқаруда АКТ қолданудың негізгі бағыттары. Оқытуда АКТ қолдану әдістері. Білім беруді ақпараттандыру ғылыми зерттеу және педагогикалық кадрларды даярлау бағыты ретінде. Мультимедиялық технология. Компьютерлік бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Ақпараттық білім беру ортасы. Педагогтердің ақпараттық мәдениеті. "Ақпараттық мәдениет" ұғымы. Білім беруді ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Ақпараттандырудың оқытудың әдістемелік жүйесіне әсері. Қазіргі компьютердің педагогикалық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: кейіннен оқу және практикалық қызметте қолдану үшін информатика, білім беру технологиялары мен математиканы оқу процесінде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Білім берудегі ақпараттық технологиялар. Білім беруде АКТ қолданудың мақсаттары мен міндеттері. Ақпараттық қоғамдағы білім және әлеуметтену. "Математика және информатика"бойынша дидактикалық материалдар жиынтығын жасау үшін Microsoft Office бағдарламасын пайдалану. Пәнді оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану. Ақпараттық басқару жүйелері мен электрондық құжат айналымы жүйелерін құрудың бағдарламалық кешендері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: компьютерлік модельдеудің заманауи әдістері, олардың ғылым жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру, математика, информатика ұғымдарын кеңейту және тереңдету, дерексіз ойлауды, модельдеу әдістерін, алгоритмдік мәдениетті және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту. Мазмұны: Компьютерлік модельдеу әдістері мен құралдары. Модельдеу теориясына кіріспе. Модель және модельдеу ұғымы, модельдеу әдістерінің жіктелуі және модельдердің қасиеттері. Нысан және оның моделі. Сәйкестік мәселесі. Модельдердің жіктелуі. Модельдеу процестерінің циклдік сипаты. Модельдеудің негізгі кезеңдері. Мысалдар. Математикалық және компьютерлік модельдер. Компьютерлік модельдеу құралдары. Компьютерлік модельдеу түрлері. Геометриялық модельдеудің ерекшеліктері. Стохастикалық және имитациялық модельдеу әдістері. Компьютерлік модельдерді құру және пайдалану мысалдары. Ақпараттық модельдеу. Ақпараттық модельдерді құру және талдау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану

    Мақсаты: электрондық білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалана білу, электрондық оқу басылымдарын әзірлеу тәсілдерін білу, білім беруде телекоммуникациялық құралдарды пайдалану, білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін білу. Мазмұны: Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі. Электрондық оқу басылымдарын жасақтау жолдары. Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы жайлы. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. Мультимедиа технологиясы. Компьютерлік бағдарламалы-әдістемелік қамсыздануы. Ақпараттық білім беру ортасы. Білім беру мақсатында телекоммуникациялық құралдарды пайдалану. Қазiргi компьютердiң педагогикалық мүмкiндiктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсаты: қазіргі информатиканы оқыту саласында білім алушыларды теориялық және практикалық даярлау және де жалпы білім беретін және кәсіптік мектептерде оқу және тәрбие жұмыстарын тиімді жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, информатиканы оқытуға қажетті шығармашылық потенциалын дамыту. Мазмұны: Информатика оқыту әдістемесі пәнінің оқу-әдістемелік кешендеріне сипаттама, жылдық эксперимент сыныптарда информатика пәнін оқыту ерекшеліктері. Информатика пәнін оқытуда технологиялық жобалау тәсілімен оқытудың ерекшеліктері. 12 жылдық мектепте белсенді оқыту әдістері. Білім берудегі интерактивті технологиялар. Педагогикалық жүйелерді басқарудың формалары мен әдістері, негізгі ұстанымдары, маңызы. Оқуды өзін өзі басқаратын жүйе ретінде басқару. Мониторинг басқару қызметінің аспектісі ретінде. Информатика пәнінің білім беру жүйесіндегі орны. Информатика пәнін оқытуда инновациялық технологияларды қолдану. Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты: ғылыми тақырыптарды, зерттеудің негізгі әдістерін таңдауға, зерттеу нәтижелерін ресімдеуге үйрету, қолжазбамен, баяндамамен, ғылыми жарияланымдармен және мақалалармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылымды жіктеу және ұйымдастыру. Ғылым туралы түсінік. Ғылым және өнер. Ғылымның жіктелуі. Ғылыми этика. Ғылымды ұйымдастыру. Академиялық және университеттік ғылым. Академиялық және ЖОО ғылымының басым бағыттары. Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері. Ғылым және ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеу алгоритмі. Ғылыми зерттеу тақырыптары. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Тақырыптың маңыздылығы мен өзектілігі. Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысы. Магистрлік диссертацияларды дайындау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық информатика

    Мақсаты: магистранттарды педагогикалық информатиканың теориялық негіздерімен, негізгі әдістерімен және білім беруді ақпараттандыру процесінің негізгі бағыттарымен таныстыру және болашақ педагог мамандардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық информатиканың жалпы мәселелері. Педагогикалық информатика пәнінің оқытудың мақсаты. Педагогикалық информатика - ғылыми-әдістемелік бағыт ретінде. Педагогикалық информатиканың зерттеу объектісі мен пәні. Педагогикалық информатиканың негізгі ұғымдары мен категориялары. Педагогикалық информатиканың міндеттері. Педагогикалық информатиканың басқа ғылымдармен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін тиімді пайдалану; ғылыми-зерттеу жұмыстарына, білім беру саласында жұмыс істеу үшін заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды қолдану.
  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу.
  • Практикаға бағдарланған оқыту әдістері мен технологияларын қолдана отырып, студенттік орталықтандырылған оқыту қағидаты негізінде оқу процесін жүзеге асыру.
  • Роботтарды жобалау және бағдарламалау, мобильді қосымшаларды әзірлеу дағдыларын көрсете отырып, білім беру робототехникасы, білім берудің әртүрлі кезеңдеріне арналған технологиялар курстарының мазмұнын әзірлеу.
  • Компьютерлік математикалық бағдарламаларды қолдана отырып, қолданбалы математиканың есептерін модельдеу.
  • Ақпараттық технологияларды, интернет-ресурстарды, телекоммуникациялық құралдарды пайдалана отырып, электрондық оқу басылымдары мен дизайнын әзірлеу.
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасын пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу және дербес және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми, қолданбалы нәтижелер алу.
Top