Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Химия в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химияның таңдаулы бөлімдері

    Курстың мақсаты: магистранттардың бейорганикалық химия бойынша білімдерін тереңдету және кеңейту. Курстың мазмұны: Пән бейорганикалық химияның заманауи түсініктері мен мәселелерін, бейорганикалық заттар мен бейорганикалық қосылыстардың құрамын зерттеудің жаңа бағыттарын, оларды зерттеудің қазіргі заманғы физико -химиялық және физикалық әдістерін зерттейді. Бұл курс күрделі және теориялық білімді тереңдетуге және бейорганикалық химияның аспектілерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химияның қазіргі кездегі мәселелері

    Мақсаты: қазіргі заманғы зерттеулер мен физикалық химияның проблемалық мәселелері бойынша магистранттардың білімін тереңдету және кеңейту, магистранттарды физикалық химия саласындағы отандық және шетелдік зерттеушілердің басылымдарын зерттеуге және ғылыми жұмыстарға пайдалануға тарту. Мазмұны: физикалық химияның тәжірибелік әдістерін қолдана отырып, технологиялық процестердің негізгі параметрлеріне сыртқы жағдайлар мен реагенттер табиғатының әсерін талдау және есептеу мәселелерін қарастырады. Сабақтың әдісі: жоба әдісі, топтық жұмыс, ізденіс жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның қазіргі кездегі мәселелері

    Мақсаты: бейорганикалық заттарды зерттеудің қазіргі мәселелеріне назарын аудара отырып, бейорганикалық химия бойынша магистранттардың білімдерін тереңдету және кеңейту. Мазмұны: Бұл курс бейорганикалық химияның қазіргі ұғымдары мен проблемалық мәселелерін, бейорганикалық қосылыстардың құрылымы мен құрамын зерттеудің жаңа бағыттарын, бейорганикалық заттарды зерттеудің заманауи физика-химиялық әдістерін қарастырады. Сабақтың әдісі: репродуктивті, топтық жұмыс, ізденушілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық химияның таңдаулы бөлімдері

    Магистранттарға арналған "Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары" пәні аналитикалық химия саласындағы өзекті және мамандандырылған тақырыптарды, әдістер мен технологияларды терең зерттеуге бағытталған. Курс заманауи аналитикалық әдістерге және оларды ғылыми зерттеулер мен өнер кәсіптік тәжірибеде қолдануға баса назар аудара отырып, химиялық заттар мен материалдарды талдаудың озық аспектілерін қамтиды. Курс аясында магистранттар сапалы және сандықталдаудың кеңейтілген әдістерімен, соның ішінде спектроскопиялық, электрохимиялық, хроматографиялық және материалдарды талдау әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында химияны оқытудың қазіргі заманғы технологиясы

    Мақсаты: ЖОО-да химияны оқытудың заманауи технологиялары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: курста қазіргі педагогикалық технологиялар түсінігі, олардың сипатты белгілері, химияны оқытуда қолданылатын технологиялар: модульдік оқыту технологиялары, жобалық оқыту технологиялары, тренингтерді өткізу, химияны тәжірибеге бағытталған оқыту технологиясы қарастырылады. Оқытудың болжамды нәтижесіне жету үшін оқыту әдістері мен тәсілдері зерттеледі. Оқыту әдістері: іскерлік ойын, жоба әдісі, жағдайлық есептер, рөлдік ойындар, коучинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері

    "Органикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері" пәні магистранттарда органикалық химияны оқытуда қолданылатын заманауи педагогикалық тәсілдер мен әдістерді терең түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс оқытудың теориялық негіздерін, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын құру әдістемесін, студенттердің білімін бағалау әдістерін, сондай-ақ білім беру үдерісінде инновациялық технологиялар мен ресурстарды пайдалануды қоса алғанда, кең ауқымды мәселелерді қамтиды. Курстың мақсаты: Магистранттарды қажетті әдістемелік біліммен қамтамасыз ете отырып, органикалық химияны тиімді оқытуға дайындау және жоғары оқу орындарында оқу үдерісін әзірлеуге, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға арналған практикалық дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидтык химияны оқытудағы заманауы әдіснамалық негіздері

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдістемелік негіздерінде магистранттарды тереңдетіп оқыту.Қысқаша мазмұны: физикалық химияны оқытудың инновациялық әдістемелері, физикалық химияны оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар, коллоидтық химияны оқытудың жаңа әдістері мен әдістері, коллоидтық химияны оқытуда қолданылатын заманауи мультимедиялық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту қазіргі кездегі технология және әдістемесі

    Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен заманауи технологиясы туралы түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жалпы және бейорганикалық химияның іргелі мәселелерін оқытудың ғылыми-әдіснамалық ерекшеліктері - "Зат құрылымының теориясы және химиялық байланыс", "Химиялық процестердің заңдылықтары", "Элементтер химиясы және бейорганикалық пен органикалық заттардың кластары арасындағы байланыс". Ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, танымдық белсенділікті жандандыруға және оқушылардың сыни ойлауын дамытуға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЖИ пен инновациялық әдістерді химиялық білім мен ғылыми зерттеулерге біріктіру

    «ЖИ пен инновациялық әдістерді химиялық білім мен ғылыми зерттеулерге біріктіру» пәннің мақсаты – химияны оқыту әдістемесін әзірлеу және оңтайландыру, сондай-ақ осы салада ғылыми зерттеулер жүргізу үшін жасанды интеллект пен инновациялық әдістемелерді қолдануға қабілетті мамандарды даярлау. Қысқаша мазмұны: Курс химиялық процестерді талдауға, заттардың қасиеттерін болжауға және күрделі ғылыми мәселелерді шешуге және инновациялық тәсілдерді білім беру процесіне біріктіруге, оны интерактивті және тиімді етуге қолданылатын үлкен деректерді өңдеу, машиналық оқыту және басқа технологияларды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми ақпаратты іздеу әдустемесі

    Мақсаты: ғылыми-техникалық ақпаратты іздеудің заманауи әдістері туралы түсініктерін тереңдету және кеңейту. Мазмұны: ғылыми қызметті басқару негіздерін білуді, ғылыми-техникалық ақпаратты іздеудің негізгі әдістерін, ғылыми білім мен шығармашылықтың әдістемелік негіздерін, ғылыми зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-педагогикалық жұмыстың кезеңдерін, ізденістерін білуді қарастырады, ғылыми ақпаратты жинақтау және өңдеу, эксперименттік зерттеу мен тіркеу нәтижелері және ақпаратты беру, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру және тиімділігі. Оқыту әдістері: жобалық әдіс, жағдайлық есептер, зерттеу жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химияны оқытудағы STEM тәсілдері

    Пән "STEM химияны оқыту мен оқытудағы тәсілдер" принциптерге негізделген заманауи әдістемелер мен стратегияларды қамтиды STEM-білім беру. Курс теориялық білімді практикалық мысалдармен және жобалық іс-әрекеттермен біріктіреді, бұл магистранттарға химияны оқытудың инновациялық тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді. Курстың мақсаты: Магистранттардың қолдану саласында құзыреттіліктерін қалыптастыру STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) химияны оқыту мен оқытудағы тәсілдер. Курс қызығушылық пен үлгерімді арттыру үшін пәнаралық әдістер мен технологияларды білім беру үдерісіне интеграциялау дағдыларын дамытуға бағытталған магистранттардың химияны оқытуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көптілде оқытудағы химияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты - көптілді білім беруде химияны оқыту әдістемесі саласындағы теориялық білімді тереңдету, мұғалімнің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, көптілді білім беруде химияны оқытудың заманауи технологияларын меңгеру. Курстың қысқаша мазмұны: көптілді білім берудегі заманауи педагогикалық теория мен практиканың жетістіктерін ескере отырып, химияны оқытудың жалпы және жеке әдістері мәселелерін оқып үйрену. Химияны оқытудың жаңа технологияларын, жаңа әдістемелік техникаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Органикалық химияның таңдаулы бөлімдері

    Курстың мазмұны мен мазмұны ағылшын тіліндегі мектептік оқу бағдарламасының көлемінде органикалық химия студенттерінің теориялық білімдерін, практикалық дағдыларын нығайту, тереңдету және кеңейту үшін негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заман химиясының өзекті мәселелері

    Пән қазіргі заманғы химияның өзекті мәселелерін ағылшын тілінде тереңдетіп оқуға бағытталған. Курстың негізгі мақсаты - химия ғылымының заманауи тенденцияларын, қазіргі химияның өзекті мәселелерін тереңірек зерттеу. Магистранттардың заманауи химия ғылымының жетістіктерін игеруі және білімдерін кәсіби қызметінде қолдану дағдылары мен мүмкіндіктерін дамыту. Қысқаша мазмұны: химия ғылымының қазіргі даму деңгейі; қазіргі химияның шұғыл әлеуметтік, экономикалық, экологиялық мәселелерді шешуде алатын орны; химияның заманауи тенденциялары; нанохимия; супрамолекулярлы химия; химиялық технологияның заманауи мәселелері; экологиялық проблемаларды шешуде химиялық технологияның рөлі мен маңызы; қалдықсыз химиялық технологиялар; жасыл химия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дәрілік заттардың химиясы

    "Дәрілік заттар химиясы" пәні магистранттарға арналған және дәрілік заттардың синтезіне, құрылымына, қасиеттеріне және қолданылуына байланысты химияның негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында магистранттар биологиялық белсенді қосылыстарды синтездеу әдістерін, фармацевтикалық заттарды талдауды, олардың ағзаға, фармакокинетикаға және фармакодинамикаға әсерін зерттейді. Қосылыстардың химиялық құрылымы мен олардың фармакологиялық қасиеттері, сондай-ақ жаңа дәрілік препараттарды әзірлеу саласындағы зерттеулердің ағымдағы бағыттары арасындағы байланысқа ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық активті қосылыстар химиясы

    Курстың мақсаты: Магистранттарға биологиялық белсенді қосылыстардың химиялық құрылымдары, қасиеттері мен реакциялары туралы тереңдетілген білім беру, сондай-ақ оларды ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында осы қосылыстарды талдау, синтездеу және қолдану әдістеріне үйрету "Биологиялық белсенді қосылыстар химиясы" пәні биологиялық жүйелерде шешуші рөл атқаратын және айтарлықтай биологиялық белсенділікке ие қосылыстардың әртүрлі кластарын зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика және психология саласында аргументтерді құрастыра білу, білімдерін қолдана білу және мәселелерді шеше білу; әріптестердің көзқарасын құрметтей отырып, олармен жағымды қарым-қатынас жасай білу, топта жұмыс істеу дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерге ие болу, коммуникативтік мәдениетке ие болу.
  • Өз пікірін білдіре білу ғылыми білімді ескере отырып, пайымдауларды тұжырымдау үшін ақпаратты үш тілде – қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде түсіндіре білу.
  • Қызмет саласына байланысты жаңа білімдер мен дағдыларды меңгеру және практикалық қызметте пайдалану, сондай-ақ өз жұмысының нәтижелерін электронды түрде ұсыну мақсатында компьютерлік және инновациялық технологияларды меңгеру.
  • Жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесінде бағдарлану және қазақстандық қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылық-мағыналық бағдарларын ескеру.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби маңызы бар ақпаратты іздеу, сыни талдау, өңдеу және жүйелеу әдістерін меңгеру; өз жұмысының нәтижелерін электронды түрде ұсыну мақсатында компьютерлік және инновациялық технологияларды меңгеру.
  • Өз бетінше білім алуға және зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеуге, қызметтің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін және инновациялық ғылыми-білім беру қызметін өзгертуге қабілетті болу.
  • Химия ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болуының объективті қажеттілігін түсіну, химияның іргелі химиялық түсініктері мен әдіснамалық аспектілері жүйесі, ғылыми танымның нысандары мен әдістері, олардың жалпы білім берудегі рөлі туралы түсініктің болуы. химиктерді кәсіптік даярлау.
  • Өзінің кәсіби қызметіне қатысты бөлігінде еңбек және жұмыспен қамту нарығына бағдарлану және әріптестерімен оң қарым-қатынасты қалыптастыру.
Top