Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01550 Биология және жаратылыстану в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Биологияның тарихы мен әдістемесі

    Мақсаты: Биологиялық білімнің негіздерімен, биология саласындағы маңызды мәселелермен танысу, сонымен қатар биологияның қалыптасуының тарихи ретроспективасы және оның дамуының негізгі тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі биология тарихы. Жеке биологиялық ғылымдардың қалыптасу процесінің сипаттамасы. Ғылыми таным әдістемесі. Жаратылыстану білімінің құрылымы. Жаратылыстану білімінің әдістері. Философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми әдіснамалық деңгейлердің өзара әрекеттесуі. ХХ-ХХІ ғ. қазіргі заманғы биологияны дамытудың негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Альгология

    Мақсаты: Ботаника саласындағы білімді тереңдету және өзіндік зерттеу жұмысының практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: балдырлар жасушасының құрылымдық ерекшеліктері, жіктелуі және негізгі топтары. Балдырлардың өмірлік циклдерінің негізгі түрлері. Балдырлар талломының морфологиялық дифференциациясының түрлері. Балдырлардың көбею түрлері және өмірлік циклдері. Даму формалары мен ядролық фазалардың өзгеруі. Экологиялық топтар және балдырлар экологиясы. Балдырлардың табиғаттағы рөлі және олардың практикалық маңызы. Балдырларды жинау және зерттеу әдістері. Балдырлардың уақытша препараттарын микроскопиялау техникасы және дайындау әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі мәселелерін-ің ерекшелігі мен байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерттеу. Ғылым дамуының классикалық емес және постклассикалық кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдістемесін түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдау. Сыни тұрғыдан ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: аргументтер логикасын қарастыру және зерттеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивті қабілеттердің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Психологиялық менеджмент саласындағы білімді игеру және ұйымның адами ресурстарын басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқарудың психологиялық теорияларын дамыту. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамасы. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы жанжал психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды құру, басшыларды даярлаудың, басқарушылық кеңес берудің цифрлық әдістерін әзірлеу түрінде практикалық іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микология

    Мақсаты: Саңырауқұлақтардың ерек-шеліктерін, әртүрлілігін және таралуын зерттеу. Мазмұны: Саңырауқұлақтардың вегетативті денесінің құрылымы. Саңырауқұлақ жасушасының құрылым-дық ерекшеліктері. Вегетативті, жыныссыз және жыныстық көбею механизмі. Саңырауқұлақтардың негізгі кластарының сипаттамасы. Аскомицет ашытқысының негізгі өкілдері. Спороболомицет және криптококк ашытқысы тұқымдасының өкілдері. Таза микромицет дақылдарын оқшаулау әдістері. Кох әдісімен микромицеттерді оқшаулау. Микромицеттер санын анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуника-тивтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін Прагма-кәсіби бағыт ретінде жоғары деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану, заманауи құралдарды, Интернет-ресурстарды тарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда магистранттардың болашақ педагогикалық қызметіне кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін және әдістемелік даярлығын қалыптастыру. Мазмұны: мақсаттарды құру ерекшеліктері, мазмұны, қазіргі заманғы әдістерді, әдіснамаларды және бейіндік пәндерді оқытудың ұйымдастырушылық формаларын қолдану. Студенттік орталықтандырылған оқыту. Әр түрлі сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Курс бағдарламаларын, бейіндік пәндердің әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеу. Арнайы оқу сапасын және бақылауды ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі жоғары оқу орнындағы пәндерге

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым және білімнің қазіргі проблемалары

    Мақсаты: Кәсіптік білім беру жүйесінде білім беру қызметі саласындағы магистрдің дүниетанымдық-әдіснамалық жалпы ғылыми құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Білім берудің пәнаралық контексті. "Білім" ұғымының контексті. Ғылыми білімді ұйымдастырудың негізгі әдістері. Ғылыми теория ғылыми білімді ұсынудың бір түрі ретінде. Қазіргі жағдайда ғылымдардың өзара енуі. ХХІ ғасырдың басындағы әлемдегі жоғары білімнің даму тенденциялары. Білім беруді дамытудың заманауи бағдарлары. Білім берудегі инновациялық процестердің мәні. Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі экология және жаһандық экологиялық мәселелер

    Мақсаты: Қазіргі заманның жаһандық мәселелерін шешудегі қазіргі экологияның рөлі және планетадағы тіршіліктің одан әрі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Экологиялық проблемалар - халықаралық қауіпсіздікке төнетін жаһандық қауіптердің бірі. Негізгі заманауи экологиялық проблемалар - озон қабатының бұзылуы, жаһандық жылыну, атмосфераның ластануы, парниктік эффект, Дүниежүзілік мұхиттың ластануы, биоәртүрліліктің төмендеуі. Қоршаған ортаның техногендік ластануы, топырақтың ластануы, қатты және қауіпті қалдықтар, ауыр металдар, пестицидтер. Радиациялық ластану. Жаһандық экологиялық дағдарыс. Экономиканың Биосфера ресурстарына тәуелділігі. Экологиядағы экономикалық залал. Қоршаған ортаны және табиғи экожүйелерді қорғауға арналған шығындар. Табиғи эко - және геожүйелердің құрылымдық ұйымдастырылуы мен тұрақты жұмыс істеуінің бұзылуы нәтижесінде туындайтын жаһандық және макроөңірлік экологиялық проблемалар. Халықаралық экологиялық ынтымақтастықтың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Табиғи апаттар мен геодинимакалық үрдістер

    Мақсаты; Табиғи апатты процестерді бақылаудың, сипаттаудың, түсіндірудің және болжаудың заманауи принциптері мен әдістері туралы түсініктер беріледі. Мазмұны: Атмосфералық циклондар. Цунами. Торнадо. Су тасқыны. Сел қаупі. Қалыпты жылу мен суық. Құрғақшылық. Шаңды дауылдар. Қар көшкіні. Құйындар. Табиғи өрттер. Ішкі және популяция аралық өзара әрекеттесу. Инфекциялар. Жаппай жойылу. Өмір сүру мәселесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері

    Мақсаты: Табиғи квазитабиғи биологиялық жүйелер мен олардың компоненттерін зерттеудің нақты әдістерімен биологиядағы зерттеудің негізгі әдістерін қарастыру, теориялық негіздерді қалыптастыру және биология саласындағы практикалық дағдыларды, әдістерді, зерттеулерді пысықтау. Мазмұны: Биологиялық зерттеудің құрылымы және ұйымдастырылуы. Ғылыми зерттеудің құралдары мен әдістері. Флора мен фаунаны зерттеудің салыстырмалы әдісі. Геоботаникалық зерттеу әдістері. Микроскопия жасушалар мен тіндерді зерттеу әдісі ретінде: жарық және электронды микроскопия. Жасуша мен тіндерді зерттеу әдістері. Молекулалық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі биологияның өзекті мәселелері мен перспективалары

    Мақсат: Қазіргі биологияның өзекті мәселелерін және биологиялық зерттеулерді дамытудың перспекти-валық бағыттарын қарастыру. Мазмұны: Өмірдің пайда болуы туралы заманауи көзқарастар; биология ғылымының дамуының жалпы заңдылықтары, биологияның принциптері мен тұжырымдамаларын қалыптастыру процесі, қазіргі биология ғылымының алдында тұрған мәселелер; биологияның даму кезеңдері, биология ғылымының даму логикасы; биологияның дамуының қазіргі жағдайы және оның жаратылыстану пәндері мен технологияларының басқа бөлімдерімен байланысы. Табиғаттағы биологиялық заңдылықтардың мәнін түсінуге пәнаралық көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық биология

    Мақсаты: Биологиялық және экологиялық жүйелердегі ақпараттық процестердің ерекшелігі, биологиялық объектілерді, процестер мен жүйелерді талдауға ақпараттық тәсілдерді қолдану тәжірибесін қалыптастыру. Мазмұны: Биология және экологиядағы ғылыми-ақпараттық қызмет. Биология мен экологиядағы Ақпараттық жүйелер. биологиялық және экологиялық процестер мен жүйелерді талдауға ақпараттық тәсілдер (семантикалық, биокибернетикалық, семиотикалық). Биодиверсикология, Биологиялық әртүрліліктің құрылымы мен динамикасын зерттеудің ақпараттық аспектілері. Ақпараттық индекстер. Компьютерлік биология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Замануи биология және жаратылыстанудың қолданбалы аспектілері

    Мақсаты: Биологиялық ғылымның даму бағыты мен үрдісінің қазіргі кезеңінің негіздерімен, биологиялық зерттеулердің инновациялық аспектілерімен, экологиялық және биоқауіпсіздік мәселелерімен, биологиялық ресурстарды тиімді пайдаланумен танысу. Мазмұны: Биологияның қолданбалы бағыттарының мәселелері мен перспективалары; ауыл шаруашылығындағы, өнеркәсіптік технологиялардағы, медицинадағы, қоршаған ортаны қорғаудағы қолданбалы биологияның негізгі аспектілері; биосенсорлық техниканы қолданудың қазіргі жағдайы мен перспективалары; трансгенді организмдерді алу әдістері мен пайдалану бағыттары; демографияның қазіргі мәселелері; экожүйелердің тұрақты жұмыс істеуінің биоэнергетикалық негіздері; Өсімдіктер мен жануарлар ресурстарын ұтымды пайдаланудың теориялық және практикалық негіздері әлемі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Табиғатты пайдалануды аумақтық жоспарлау және басқару

    Мақсаты: табиғатты пайдалану саласындағы білімді жүйелеу, табиғи ресурстарды аумақтық орналастырудың заңдылықтары мен ерекшеліктері және оларды пайдалану, табиғи-ресурстық әлеуеттің аумақты дамытуға әсері. Мазмұны: Әдістемесі мен принциптері аумақтық жоспарлау (АЖ). Негізгі топтар аумақты бағалау факторлары. Табиғатты пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың негізгі бағыттарын және олардың аумақтың экономикалық дамуына әсерін болжау. Қазақстанның қазіргі аумақтық ұйымы. АЖ-ның құқықтық және әдістемелік қамтамасызету. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды жоспарлау жүйесі. Әлемдегі су, топырақ-жер, жер қойнауы, өсімдіктер мен жануарлар ресурстары оларды орналастыру және пайдалану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық жазу

    Мақсаты: магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмысының міндетін қою, ғылыми зерттеу жүргізудің кезеңдері мен мерзімдерін айқындау тұрғысынан жұмысты өз бетінше ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі биологиялық зерттеулердегі жалпы әдістемелік тәсілдер. Эксперимент жасау. Биологиялық зерттеулердегі математикалық әдістер. Биологиядағы жүйелік тәсіл. Биологиядағы модельдеу. Биологиялық болжау. Биологиялық мониторинг. Популяцияны зерттеу әдістемесі. Жүйелік зерттеулердің әдістемесі. Биологиялық мониторинг әдістемесі. Алынған нәтижелерді өңдеу әдістері. Ғылыми этика және академиялық адалдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • STEM білім беру әдістемесі мен технологиясы

    Мақсаты: STEM курсын оқытуға интеграцияланған тәсілді қолданатын кәсіби құзыреттілікті кеңейтуге бағытталған. Мазмұны: STEM-дің заманауи тәжірибесін және олардың өзгеретін технологиялық және әлеуметтік қиындықтармен байланысын түсіну негізінде магистранттар STEM оқу процесіне оқушыларды тарту үшін тұрақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу үшін өздерінің зерттеу және көшбасшылық дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту үдерісіндегі жаңа білім беру технологиялары

    Мақсат: Магистрант биологияны оқытуда оқу сапасы артыру ресурстар ретінде заманауи білім беру технологиясы жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Тұлғаға бағытталған және дамытушы білім беру парадигмасы. Дамытушылық оқытудың тиімді технологиясы ретінде жүйелік тәсіл. Жүйелі ойлауды, логикалық таным дағдыларын дамыту, білім алушылардың белсенділігін ынталандыру. Оқу материалының сабақтастығы, логикалық реттілігі. Сандық ресурстар. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ақпараттық және педагогикалық технологияларды интеграци-ялау арқылы білім сапасын арттару. Оқытудың заманауи технологиялары. Жобалау технологиялары. Ойын технологиясы. Аралас оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту әдістері. Сыни ойлауды дамыту технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да оқу-үрдісін ұйымдастырудың ғылыми аспектілері

    Мақсаты: зияткерлік мәдениетті, оқу-танымдық іс-әрекетті қалыптастыру, шығармашылық іс-әрекет тұжырымдамасына негізделген шығармашылық қабілеттер мен педагогикалық технологияны дамыту. Мазмұны: Оқу іс-әрекетін ғылыми ұйымдастырудың теориялық аспекті-лері; оқу іс-әрекетін ғылыми ұйымдастыру: студенттің іс-әрекетіндегі түсінігі, технологиясы, рөлі; оқу іс-әрекетін ғылыми ұйымдастыру технологиясы; оқу-танымдық іс-әрекет-танымдық мотивация, танымдық дербестік, танымдық белсенділік, үлгерім; оқу іс-әрекетін ғылыми ұйымдастыру жолдары; проблеманы зерттеудің жалпы сипаттамасы мен әдістері; оқу іс-әрекетін ұйымдастыруды зерттеу; Анықталған мәселелерді шешу жолдары; Оқу қызметін ұйымдастыруды жетілдіру жөніндегі іс-шаралар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстануды оқыту әдістемесі дидактикалық негіздері

    Мақсаты: Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесі туралы тұтас идеяны қалыптастыру, материалды іріктеу принциптерін және оқу пәнінің мазмұнын айқындау; оқытудың тиімді әдістерін, нысандары мен құралдарын пайдалану іскерлігін қалыптастыру; кәсіби қызығушылықтарын дамыту. Мазмұны: Жаратылыстану ғылымдарының оқу пәні ретінде даму тарихы; жаратылыстану және әлеуметтік ғылым идеялары мен ұғымдарының сипаттамасы; жаратылыстану ғылымдарын зерттеуді ұйымдастыру нысандары; жаратылыстану ғылымдарын оқыту әдістерінің сипаттамасы; дидактикалық әдістер және оларды қолдану; АКТ қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері; жаратылыстану-ғылыми білім берудегі құзыреттілік тәсіл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы дағдыларды қалыптастыру, ғылыми экспериментті жоспарлаудың принциптері мен әдістерімен танысу. Мазмұны: ғылымның жіктелуі және салалық құрылымы. Мемлекеттің ғылыми әлеуеті және оны пайдалану тиімділігі. Ғылыми зерттеу әдістері және оларды биологиядағы мәселелерді шешуде қолдану. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ақпараттық іздеу, ресімдеу және ұсыну. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістемесі. Эксперимент нәтижелерін математикалық-статистикалық жоспарлау және өңдеу әдістері. Ғылыми зерттеулердегі модельдеу. Патенттану. Кәсіби салада жасанды интеллектті қолдану. Жасанды интеллект деректерді талдау және биологиялық талдау әдістері. Сандық білім беру құралдары. Жасанды интеллект көмегімен эксперимент нәтижелерін математикалық-статистикалық жоспарлау және өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері

    Мақсаты: Биологияны оқытудағы пәнаралық байланыстардың маңыздылығын ашу. Мазмұны: Пәнаралық байланыстар қазіргі білім берудегі оқыту принципі ретінде. Биологияны оқытуда пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру әдістемесі. Пәнаралық байланыстардың түрлері. Биология мұғалімі үшін пәнаралық байланыстарды қолданудың маңызы. Биологияны оқытудағы пәнаралық байланыстарды жоспарлау және жүзеге асыру жолдары. Биологиялық есептерді шешуде математика, физика, химия, географияны қолдану. Пәнаралық және пәнаралық байланыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-дағы оқытудың инновациялық тенденциялары

    Мақсаты: Жоғары кәсіптік білім беру теориясы мен практикасының дамуын сипаттайтын тенденциялар туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары. Қазіргі білім беруді дамытудың негізгі тенденциялары мен бағыттары - жаһандану, іргелендіру, ізгілендіру, технологияландыру, стандарттау, компьютерлендіру. Қазіргі әлемдегі жоғары білім дағдарысының мәселелері: Жалпы, ерекше, жалғыз. Жоғары білім беру саласын ізгілендірудің өзектілігі мен дискретті сипаты. Жоғары білімнің дәстүрлері мен жаңа парадигмалары. Білім беру инновациялары. Білім беру стандарттары. Бірыңғай білім беру кеңістігін дамыту. Педагогикалық құзыреттіліктің қазіргі теориясы: жеке даму мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулер менеджменті

    Пәнді зерделеу шеңберінде ғылымдағы менеджмент ұғымы, басқарудың жалпы, жеке және арнайы заңдары, басқару қағидаттарын қалыптастыру тетігі, ғылымды (ЖОО) ұйымдастырудың сыртқы және ішкі ортасы, ақпараттық жағдайлардың түрлері, басқаруға процестік көзқарас, басқарушылық шешім, басқару шешімінің кезеңдері, басқару тәсілдері, әзірлеу әдістері және шешімдер қабылдау, адам ресурстарын басқарудың міндеттері мен әдістері, мотивация әдістері, қақтығыстарды басқару тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҚР өсімдік және жануарлар ресурстары, ұтымды пайдалану, қорғау

    Мақсат: ҚР-дағы өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының жай-күйін анықтау әдістері, оларды қалпына келтіру жолдары және оларды тиімді пайдалану жөніндегі ұтымды шаралар туралы түсінік беру. Мазмұны: Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының жай-күйі, биоалуантүрліліктің, өсімдіктер мен жануарлар әлемінің құрылымы мен деңгейлері. ҚР Өсімдік және жануарлар ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану мүмкіндіктері. Өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының жай-күйін және оларды қалпына келтіру жолдарын бағалау әдістері. Жануарлар мен өсімдіктер ресурстарын тұрақты пайдалану. Экожүйелердің адам әрекетінен өзгеруі. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар және биоәртүрлілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жаратылыстану ғылымдарының тұжырымдамасы

    Мақсат: Ең маңызды жаратылыстану тұжырымдамалары мен теорияларын игеру негізінде магистранттың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. Мазмұны: Жаратылыстану философиясы. Ғылымның жалпы жүйесіндегі жаратылыстану ғылымдарының орны. Таным және ғылыми таным. Математиканың анықтамасы. Жаратылыстану ғылымдарындағы математиканың рөлі. Физика-жаратылыстану негіздері. Жаратылыстану ғылымдары жүйесіндегі Химия. Химия ғылымының тұжырымдамалық жүйелері. Биология деңгейіндегі таным ұғымдары. Тірілердің пайда болуы туралы алғашқы тұжырымдамалардың философиялық негіздері. Өмірдің пайда болуының диалектикалық шешімі. Тірілердің шығу тегі мәселесінің негізгі заманауи шешімдерінің философиялық аспектілері. Биологиядағы даму идеясының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Органикалық әлемді дамыту мәселесін дарвиндік шешудің мәні. Эволюциялық теорияны дамытудың негізгі бағыттары және антидарвинизммен идеялық күрес. Болашақты ғылыми болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми еңбектер жазуда шет тілін білуді қолдану.
  • Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
  • Олардың міндеттерін тұжырымдай отырып, ғылыми - эксперименттік зерттеулер жүргізу, жаңа әдістемелік тәсілдерді әзірлеу және жүзеге асыру, оларды мамандармен және кең аудиториямен талқылау.
  • Біртұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде биология, жаратылыстану және оқыту әдістемесі саласындағы жасанды интеллект көмегімен кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру.
  • Білім алушыларды оқыту, дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру үшін тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыруда педагогика ғылымының әдіснамасын қолдану.
  • Оқу процесін кәсіби деңгейде жүзеге асыру интерактивті оқу материалдарын жасауда және оны білім беру қызметінде қолдануда жасанды интеллект туралы білімді көрсету.
  • Экологиялық, эволюциялық және табиғи құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын, адамның осы құбылыстарға әсерін түсіндіру.
  • Табиғатта байқалатын биологиялық процестерді сипаттай отырып, биология мен жаратылыстануды оқытуда ғылым мен білімнің заманауи жетістіктерін қолдану.
  • Білім беру ұйымдарында биология және жаратылыстану пәндерін оқытуда биология мен ғылым жетістіктерінің заманауи зерттеулерінің нәтижелерін жалпылау және қолдану.
Top