6B01520 Физика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби құндылықтарды көрсететін оқушылардың жеке басының интеллектуалдық, адамгершілік, шығармашылық және физикалық дамуының білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға қабілетті педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: кәсіби қызметте пайдаланылатын академиялық контент пен құжаттарды ресімдеу мен жасаудың осы қағидаларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми есептерді, мақалалар мен тезистерді, хат-хабарлар мен шарттарды, сондай-ақ зерттеу жұмыстары мен эсселерді құра білу. Тәжірибеден алынған ерекшеліктер мен мысалдар зерттеледі. Баспа басылымдары мен электрондық ресурстарды рецензиялау, сондай-ақ өз қолжазбаңызды қорғау тәжірибесі жинақталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық геометрия
Мақсаты: қазіргі аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын білу және түсіну. Векторлық алгебра элементтерін жазықтықта және кеңістікте қарастыру, түзуге байланысты есептердің әр түрлі тәсілдерін түсіндіру. Екінші ретті түзулер мен беттерді, жазықтықты тапсырманың әр түрлі тәсілдерін білу және түсіну. Канондық теңдеулер бойынша екінші ретті жазықтарды зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: студенттердің математика мен физиканы оқу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың практикалық есептерді шешуде қолданылуын көрсету. Мазмұны: Пәнде физика пәні мен міндеттері баяндалады, физиканың дамуындағы заңдылықтар, физиканың өндіріспен байланысы, физиканың дамуының басқа ғылымдардың дамуымен байланысы қарастырылады, эмпирикалық және теориялық деңгейде танымның негізгі әдістері сипатталады, физиканың қазіргі мәселелері мен даму перспективаларын талдау және бағалау келтіріледі, Физика кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмысының бағыттары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау
Мақсаты: Математикалық анализ бойынша студенттерге классикалық іргелі дайындық жүргізу, басқа математикалық пәндерді меңгеруде математикалық анализ аппаратын қолдану дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Пәнде анықталмаған және анықталған интеграл талдауына кіріспе, көп айнымалылардың функциясын дифференциалды есептеу және түсіндіру, Қос, үш, қисық сызықты және беттік интегралдарды есептеу әдістері баяндалады. Сандық, функционалдық және дәрежелік қатарының негізгі ұғымдары келтіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
Мақсаты: механиканың негізгі теориясын, формуласын, заңдылықтарын түсіну. Мазмұны: Пәнде классикалық механиканың бастапқы физикалық ұғымдары– кеңістік, уақыт, орын ауыстыру, жылдамдық, үдеу, масса, күш, импульс, күш моменті және импульс моменті – физикада өзекті болып табылатын ғаламшардың қозғалысы мәселелерін шешу үшін –механика принциптерін және импульсті сақтау заңдарын қолдану, импульс моментін және денелердің қозғалыстарын сипаттау үшін күш пен энергия моментін қолдану, практикалық және эксперименттік жұмыстарды орындау барысында қауіпсіздік техникасының ережелері қарастырылған. Физикалық шамалардың өлшем бірліктері, эксперименттер мен өлшеу нәтижелерін өңдеу, физикалық шамалар арасындағы тәуелділіктерді анықтау тәсілдері, құрылғылар мен аспаптардың сипаттамалары мен жұмыс істеу қағидаттары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Эксперименттік механика
Мақсаты: механика типтік есептерді шешу үшін ең көп таралған тәсілдері мен әдістермен танысуда студенттерді тиісті тәжірибелік дағдыландыру. Мазмұны: Бұл пән практикалық бағыттылыққа ие және үйде және сабақта өткізілетін демонстрациялар, экспериме дененің ұзындығын, көлемін жәненттер мен компьютерлік эксперименттер арқылы механикалық көзқарасты жүзеге асырады. Онда эксперимент жүргізу әдістемесі және оның нәтижелерін өңдеу қарастырылады; механика заңдары баяндалады және механиканың әр түрлі бөлімдері бойынша іс жүзінде қолданылуы бар эксперименттер талданады. Механика ұғымдары, формулалар мен заңдары және физикалық тұрақты шамалар, қағидаттары мен постулаттары қарастырылады. Ғылыми-жаратылыстану эксперименті нәтижесінде алынған деректерді; графиктік және кестелік нысанда берілген ақпараттарға талдау жасалынады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Заманауи педагогика
Мақсаты: ұтымды, тиімді және жайлы білім беру процесін қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар негізінде қашықтықтан оқытуда оқу процесін жүйелі жобалауға және құрастыруға дайындықты қалыптастыру. Мазмұны: өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің және қабілеттерін, оқу дағдыларын дамытудың заманауи әдістерімен таныстырады. Қазіргі киберкеңістікті және оның жастардың санасы мен мінез-құлқына әсерін қарастырады. Оқытудың заманауи ақпараттық компьютерлік және цифрлық технологияларын, педагогикалық кибертехнологияларды меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Оқушылардың киберқауіпсіздігін, оқушылардың киберкеңістіктің теріс әсеріне иммунитетін қалыптастыруды сипаттайды. Қазіргі білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Мақсаты: дифференциалдық теңдеулер курсының негізгі ұғымдарын және оларды шешудің негізгі әдістерін, физикада, техникада қолданылуын жүйелі түрде түсіндіру. Мазмұны: Пәнде дифференциалдық теңдеулер, бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, квадратураларда интегралданатын есептер қарастырылады; туындыға қатысты рұқсат етілмеген теңдеулер, жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, ретті төмендетуге жол беретін; жоғары ретті сызықтық біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулер жазылады. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін интегралдаудың негізгі әдістері, интегралдық теңдеулерді шешудің кейбір әдістері келтіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологияcы
Мақсаты: болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің жас ерекшеліктерін білуге үйрету және салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы түсінік беру. Мазмұны: оқушылар онтогинезінің негізгі заңдылықтырын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түсіну, тірек қозғалыс аппаратын, жүйке сенсорлық, эндокриндік, жүрек қан тамыр, ас қорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда , орындау мен түрлендіруде,міндеттерді шешуде оларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбаевтың еңбегі негізінде «Қазақстан» жобасында «ұлттық кодты» сақтау. Мазмұны: Абай мұрасын зерттеу ХХ-ХХІ ғ.Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай-ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам"тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М.Әуезовтің"Абай жолы" роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев" Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, білімді қолдану және жасанды интеллект құралдары мен әдістерін іс жүзінде қолдану саласындағы құзыреттерді дамыту. Мазмұны: Жасанды интеллектке кіріспе (AI). Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: АИ құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен жұмыс (LLM); AI платформаларын кодсыз пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; суретті тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. АИ-ны әртүрлі салаларда қолдану туралы түсінігі болуы; AI-Sana бағдарламасының тәсілдерін біріктіру арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: болашақ мұғалімдердің тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын білудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: тәрбие теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың негізгі теориялары; тәрбиелеудің заңдылықтары мен принциптері, формалары мен әдістері қазіргі білім теориясы мен практикасының өзекті мәселелерін анықтай білу; тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; тәрбие қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Термодинамика және кинетика
Мақсаты: молекулалық физика заңдарын қолдану шегін білу, молекулалық физика және олардың математикалық тұжырымдау негізгі түсініктері мен заңдары үйрену Мазмұны: Пәнде газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі модельдері және олардың заңдылықтары, макрожүйелердің статистикалық заңдылықтары, жылусыйымдылық теориясының негіздері, Тасымалдау құбылыстары, термодинамиканың бастамалары, сұйықтардың қасиеттері, қатты денелер және фазалық ауысулар; термодинамикалық жүйелердің негізгі параметрлерін бағалау жүргізіледі, есептерді шешімін талдау, зертханалық жұмыстарды жүргізу және термодинамика заңдарын практика жүзінде қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Молекулалық физика
Мақсаты: жүйелердің физикалық қасиеттерін зерттеу, олардың күйлері мен процестері молекулалық қозғалыс және молекулааралық әрекеттесу арқылы анықталады. Мазмұны: Пәнде газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының заңдылықтары, заңдары мен теориялары, негіздері, молекулалық физиканың негізгі модельдері және олардың заңдылықтары,температура, макрожүйелердің статистикалық заңдылықтары, жылусыйымдылық теориясының негіздері, Тасымалдау құбылыстары, термодинамиканың бастамалары, сұйықтардың қасиеттері, қатты денелер және фазалық ауысулар; термодинамикалық жүйелердің негізгі параметрлерін бағалау жүргізіледі, есептерді шешімін талдау, зертханалық жұмыстарды жүргізу және термодинамика заңдарын практика жүзінде қолдану қарастырылады. Жылу физикасы (молекулалық физика және термодинамика) ұғымдары, формулалары мен заңдары, физикалық тұрақты шамалар, қағидаттары мен постулаттары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мұхтартану
Мақсаты: әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани ұстаным контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби идеяны қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, дербес зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту. Мазмұны: Мұхтартану пәні – бұл күндері жан-жақты дамыған, өсіп жетілген іргелі саланың бірі. М.Әуезов творчествосы жүйелі түрде оқытылып, терең мазмұнда таныту үлкен мақсатты көздейді. Мұхтартану курсының басты мақсаты айқын міндетінің бірі де осы рухани байлықты игеру, игілікке жарату болып саналады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
Мақсаты: кездейсоқ оқиғалар мен кездейсоқ шамалардың заңдылықтарын, қасиеттерін және олармен негізгі операцияларды зерттеу; статистиканың элементтері. Мазмұны: Ықтималдықтар теориясының негізгі түсініктері мен теоремаларын, математикалық статистика элементтерін білу және түсіну. Тәуелсіз сынақтар, кездейсоқ шамалар тізбегінің мәнін түсіну. Кездейсоқ оқиғалар ұғымдарын және олардың ықтималдығын, ықтималдық қасиеттерін, комбинаторика элементтерін білу және түсіну. Кездейсоқ шамалар ұғымдарын және олардың сандық сипаттамаларын білу. Ықтималдықтар теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу қарастыралады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтық ұстанымын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарас пен көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлықпен күресу үшін қажетті дағдыларды дамыту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үгіт-насихат, заңдылық және заңды құрметтеу идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын орынды қорғай білуге және сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте АИ қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді зерттеу және игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Қызметі. Танымдық процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Психиканың құрылымы, функциялары, заңдылықтары, танымдық процестері, жағдайлары, факторлары, онтогенездегі психиканың даму механизмдері. Жас психологиясының әдіснамалық негіздері, түсініктері, категориялары, механизмдері, жас өзгерістерінің табиғаты. Адам психикасының дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның оң дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Мақсаты: статикалық электр, электр токтары және магниттік құбылыстардың білімін қамтитын физика бөлімін зерттеу. Мазмұны: Пәнде электромагнетизмнің негізгі ұғымдары қарастырылады: физика ғылымының символикалары мен терминологиялары, заряд, электр және магнит өрісі, олардың кернеулігі мен потенциалы, ток, электромагнитті тербелістер мен толқындар; электромагнетизмнің негізгі заңдары мен теоремалары, магниттік қабылдағыштығы бойынша заттардың жіктелуі баяндалады; заттардың электромагнитті өрістермен өзара әрекеттесуі кезіндегі негізгі параметрлері сипатталады және практикалық есептерді шешу үшін электромагнетизм заңдарын қолданылуы қарастырылады. Электростатика, тұрақты және айнымалы электр тогы, магниттік өріс, электромагнитті индукция ұғымдары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Астрономия
Мақсаты: студенттерге қарастырылатын аспан денелерінің механикалық қозғалысының негізгі заңдарын терең түсіндіру, астрономиялық құбылыстарды зерттеудің теориялық және практикалық тәсілдерін меңгеруге және студенттердің алған білімдерін өз бетінше іс жүзінде қолдана білуге үйрету, Мазмұны: Пәнде Ғаламның құрылысы мен дамуы туралы түсініктердің эволюциясы сипатталады; негізгі эксперименталды фактілер, астрономия ұғымдары мен заңдары; астрономиялық зерттеу әдістері және олардың ғаламдағы эволюциялық процестердің құрылысы мен динамикасын танудағы рөлі; орта жалпы білім беру мекемелерінде пәнді оқыту әдістемесі баяндалады; астрономиялық құралдардың құрылысы және практикалық астрономия есептерін шешу түсіндіріледі. Астрономия бөлімдеріндегі ұғымдар, формулалар, заңдар және физикалық тұрақты шамалар, космология ұғымдарына түсінік берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты:студенттерді педагогика саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға дайындау, студенттерді физикалық зерттеулердің жалпы ғылыми әдістемесі бойынша жұмысқа дайындау, студенттердің ұғым туралы түсініктерін дамыту Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарында жобалық әдісті қолдануға оқыту барысында студенттердің физиканы меңгеруі, көпшілігі күрделі пәндердің бірін оқуға ынтасын арттыру және физикадан ғылыми жобаларда жобалық әдісті қолданудың артықшылықтарын мұғалімдерге көрсету. Кафедраның ғылыми жұмысы оқу орындарында ұйымдастырылып, жүргізіледі. Жұмыс жоспарына сәйкес бір оқу жылына жоспарланған ғылыми-зерттеу жұмыстарын профессорлар, оқытушылар және магистранттар жеке ғылыми жұмыс жоспарына сәйкес жүргізеді. Ғылыми-зерттеу және оқу орындарында тақырыптар бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді және жұмыс бағдарламалары бойынша жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикалық шамаларды өлшеу әдістері
Мақсаты: қазіргі заманғы принциптері, әдістері мен физикалық шамаларды өлшеу және басқа да эксперименттік дағдыларын өлшеу құралдарымен таныстыру. Мазмұны: Пәнде өлшеудің физикалық негіздерінің терминдері, анықтамалары, ұғымдары; өлшеудің түрлері мен әдістері; қателіктер теориясы және өлшеу нәтижелерін математикалық өңдеу; өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістері; есептеуді орындау ерекшеліктері және зертханалық жұмыстардағы қателіктерді анықтау; зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру принциптері; зертханалық аспаптар және белгілі физикалық шамаларды өлшеу әдістері, практикалық және эксперименттік жұмыстарды орындау барысында қауіпсіздік техникасының ережелері қарастырылады. Құрылғылар мен аспаптардың сипатамалары мен жұмыс істеу қағидаттары, ғылыми жаңалықтарды қолданылу салалары, заңдар мен олардың қолданысын білу жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Практикадағы электромагнетизм
Мақсаты: негізгі ұғымдары, заңдары, олардың математикалық тұжырымын тереңірек меңгеру. Мазмұны: Пәнде электрмагниттік өрістер, электрмагниттік сәулелену, басқарылатын толқындар, резонанс, акустикалық аналогтар, электрмагниттік күштер мен энергия қарастырылады; есептерді шешу, эксперименттерді жүргізу әдістері талданады; электрмагниттік құбылыстардың практикалық қолданылуы: сымды, сымсыз, оптикалық байланыс, электрмагниттік құрылғылардың сұлбалары, микротолқынды байланыс, радар, антенналар, генераторлар, Қозғалтқыштар мен датчиктер, оптикалық және акустикалық аспаптар, электр энергиясын өндіру жәнеқолдану қарастырылады. Электр және магнитизм ұғымдары, формулалар, заңдары және физикалық тұрақты шамалар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Астрофизика
Мақсаты: астрофизикалық құбылыстарды зерттеудің теориялық және практикалық тәсілдерін меңгеруге және студенттердің алған білімдерін өз бетінше іс жүзінде қолдана білуге үйрету, астрофизика құбылыстарды зерттеудің теориялық және практикалық тәсілдерін меңгеруге және студенттердің алған білімдерін өз бетінше іс жүзінде қолдана білуге үйрету Мазмұны: Пәнде галактикалық және сыртқы галактикалық астрономия сипатталады; галактиканың пайда болуы мен эволюциясы; космология мен космогонияның негізгі ұғымдары мен принциптері; жұлдыздардың тууы, өмірі мен өлімі; Күн жүйесінің пайда болуы мен ерте эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктер баяндалады; ғаламшардың шығу тегі мен әлемнің өмірі түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: кәсіби қызметте және күнделікті қарым-қатынаста шет тілін қолдануға қабілетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны:мамандықтың негізгі ұғымдары мен терминдері, сөйлеу деңгейінің прагматикалық бірліктерінің жүйелері; мамандық бойынша оқу-ғылыми жұмысты жазу және қорғау дағдылары мен дағдылары, шет тіліндегі математика және физика мектеп курсының мазмұны сипатталады; арнайы кәсіптік-бағдарланған материалды қолдану талқыланады; шет тіліндегі мәтіндерге талдау жүргізіледі; кәсіптік тілде шет тілін қолдану мысалдары келтіріледі шет тілінің мүмкіндіктері олардың тілдік, танымдық және прагматикалық құзыреттерін кеңейту көзі ретінде ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оптика
Мақсаты: Оптикадаға негізгі ұғымдарды, заңдарды, олардың математикалық тұжырымын тереңірек меңгеру және есептер шығара алу. Мазмұны: Пәнде жарықтың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты құбылыстардың физикалық негіздері; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі эксперименталды нәтижелері; геометриялық және толқындық оптиканың негізгі заңдары, оптика есептерін шешу әдістері, оптикалық құбылыстар мен заттарды зерттеу үшін қазіргі заманғы эксперименталды құрылғылардың жұмыс істеу принциптері және құрылысы, оптикалық әдістер арқылы талданады. Геометриялық және толқындық оптиканың негізгі заңдары қарастылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM-дегі физика
Мақсаты: STEM білім берудің пайда болуы және даму тарихы және STEM интеграциясындағы физиканың рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны. STEM білім берудің негізгі тұжырымдамалары мен өзекті мәселелері қарастырылады. Физиканың қазіргі жағдайы және оның STEM интеграциясындағы технологиямен, математикамен және инженериямен байланысы талқыланады. STEM білім беру жағдайында орта мектепте кіріктірілген оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу көрсетіледі. STEM-дегі физика мен жасанды интелект негізінде цифрлық ресурстарды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Мақсаты: Физика пәнін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдерін меңгерту арқылы оқушылардың теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастыру, шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамыту, сондай-ақ пәнге деген қызығушылығын арттыру. Мазмұны: Бұл пәнде физиканы оқытудың заманауи әдістеріне технологияны пайдалану, пәнаралық интеграция, проблемалық оқыту және мультимедиялық презентациялар арқылы білім беру жатады. Мысалы, интерактивті тақталар, виртуалды зертханалар мен модельдеу бағдарламалары білім алушылардың оқу материалын тереңірек меңгеруіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістері
Мақсаты: Осы есептерді шығарудың әдістері мен тәсілдеріне тұтас көзқарасты қалыптастыру, физикадан эксперименттік есептерді шешу әдістерінмен студенттерді таныстыру. Мазмұны: Пәнде есептердің жіктелуі және оларды оқу процесінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; математикалық әдістер мен әдістерді қолдануды қоса алғанда, күрделілігі жоғары есептерді шешудің әртүрлі технологиялары; мектептегі физикалық экспериментте қолданылатын аспаптар; республикалық олимпиадалардың әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын физика бойынша теориялық және эксперименттік есептерді шешу талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Шағын жинақты мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Мақсаты: Студенттерге шағын жинақталған мектептердегі сабақтың ерекшелігі, шағын жинақталған мектептерге арналған бағдарламалармен таныстыру, шағын жинақталған мектептердегі сабақ түрлері жайында мағлұмат беру Мазмұны: Жаратылыстану пәндері – жалпы орта білім беретін мектепте қоршаған табиғат құбылыстары жаратылыстану заңдары туралы алғаш түсінік қалыптасатын пәндер. Орта білім беретін мектептерде «Жаратылыстану» пәндерін оқытудың бірнеше міндеттері көзделген.Бүгінгі таңда алдыңғы қатарлы елдер жаратылыстану білімін дамы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика тарихы
Мақсаты: іргелі идеялар, теориялар мен әдістері физика тарихымен әлемнің эволюциясы физикалық бейнесімен студенттерді таныстыру. Мазмұны: заманауи өмірдегі жаратылыстану ғылымының рөлі, негізгі физикалық теориялар мен заңдардың мәні, әлемнiң заманауи ғылыми бейнесіндегі физика ғылымының орны, атақты ғалымдардың жаратылыстану ғылымдарының қалыптасуы мен дамуына қосқан үлесі, физикалық құбылыстардың адам өміріндегі маңыздылығы, ой-өрісті қалыптастырудағы және практикалық есептерді шешудегі физиканың рөлі қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
Мақсаты:Есептерді шығару кезінде сабақтарда әр түрлі тапсырмалардың түрлі құрылымдық ерекшеліктерімен студенттерді таныстыру. Мазмұны: Пәнде физикалық есептердің түрлері мен құрылымы, оларды оқу процесінде қолдану әдістемесі қарастырылады; әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі, стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері талданады; әртүрлі бөлімдердің есептерін шешу әдістері және мектеп физикасының әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешудің жеке алгоритмдері; стандартты есептерді шығармашылық есептерді түрлендіру мысалдары, практикалық және эксперименттік жұмыстарды орындау барысында қауіпсіздік техникасының ережелері келтірілген. Физикалық шамалардың өлшем бірліктері, эксперименттер мен өлшеу нәтижелерін өңдеу, физикалық шамалар арасындағы тәуелділіктерді анықтау тәсілдері, құрылғылар мен аспаптардың сипаттамалары мен жұмыс істеу қағидаттары, ғылыми жаңалықтарды қолданылу салалары, физикалық құбылыстардың адам өміріндегі маңыздылығы, ой-өрісті қалыптастырудағы және практикалық есептерді шешудегі физиканың рөлі, ғаламдағы құбылыстарға, нысандар мен денелерге әртүрлі физикалық күштердің әрекеті, физикалық процестердің тәуелдiлiгі мен айнымалылар арасындағы қатынастардың графигі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қолданбалы оптика
Мақсаты: негізгі ұғымдары, заңдары, олардың математикалық тұжырымын тереңірек меңгеру. Мазмұны: Пәнде заманауи оптика негіздері, жарықтың таралу заңы және бейнелердің қалыптасуы, оптикалық сәулелену қасиеттері, оның заттармен өзара әрекеттесуі; оптикалық жүйелердің сипаттамалары, олардың элементтік базасы қарастырылады; қарапайым оптикалық жүйелердің құрылысы мен әрекетінің негізгі принциптері көрсетіледі; оптикалық жүйенің сипаттамаларын анықтау мысалдары және оптикалық жүйе элементінің бейненің қалыптасуына әсерін сипаттау келтіріледі. Оптика ұғымдары, формулалары, заңдары және физикалық тұрақты шамалар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты: инклюзивті технологияларды қолдана отырып, ерекше қажеттіліктері бар білім беру қызметін ұйымдастыруға дайындық Мазмұны: инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен құқықтық негіздерін қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерделейді. Жалпы білім беру процесіне сенсорлық, моторлық, интеллектуалдық бұзылыстары бар балаларды, эмоционалды-ерікті саланы қосуды сипаттайды. Балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырумен таныстырады. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электромагниттік энергия
Мақсаты: студенттердің электромагниттік энергияны түрлендіретін заманауи құрылғылардың негіздері мен даму тенденциялары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Пәнде электрмагниттік және кванттық-механикалық принциптерді классикалық және қазіргі заманғы құрылғыларда қолдану қарастырылады; энергия мен энергия ағынын макроскопиялық және кванттық электр және электромеханикалық жүйелерде (электр қозғалтқыштар мен генераторлар, Электр тізбектерінің элементтері, кванттық туннельді құрылымдар мен аспаптар) түрлендіру; электрмагниттік сәулеленудің оптоэлектронды құрылғылардағы заттармен өзара әрекеттесуі (күн элементтері, дисплейлер және лазерлер).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикадағы оқыту және бағалау әдістемесі
Мақсаты: студенттерді физика мұғалімінің кәсіби қызметінің негіздерімен таныстыру Мазмұны: Физикадағы оқыту және бағалау үдерісі студенттер «Мен не үшін оқимын?» - деген сұраққа жауап бере отырып, өздерінің әрбір қадамын, жетістігін формативті бағалайды. Осылай оқуға деген ынтасы, қызығушылығы, пәнге деген сүйіспеншілігі, оқытушыға деген сенімі пайда болады. Оқыту үшін бағалау – бұл білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керектігі айтылған.Студенттердің оқу білімге деген қызығушылығын арттыра отырып, әрбір студенттің оқудағы күтілетін нәтижеге қол жеткізудегі жеткен табыстарын жан-жақты және әділ бағалай білуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе
Мақсаты: атомның құрылымын, электрондық қабық құрылымы, изотоп және изотон терминдерінің анықтамасын зерттеу. Мазмұны: Пәнде ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, микрофизикадағы негізгі құбылыстар мен процестер, олардың ғаламның эволюциясындағы рөлі; осы құбылыстар мен процестерді қолданбалы пайдалану мүмкіндіктері; ядроның құрылымына, Радиоактивті ыдырау заңдары мен ядролық реакцияларға, элементар бөлшектердің негізгі қасиеттеріне және бөлшектердің өзара әсерлеуін қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Атом және атом ядросының физикасы
Мақсаты: атомның құрылымын зерттеу, атомдық физика және ядролық физика бөлімдерінің барлық тақырыптарына есептер шығара алу. Мазмұны: Пәнде атомдық, ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары; энергия көздері, оның түрлері және қолданылу салалары, қолданылатын физикалық шамалардың тәртіптері; негізгі эксперименттер және негізгі эксперименталды нәтижелер қарастырылады. Атомдық және ядролық физиканың эксперименталды әдістері талданады; тәжірибелік есептерді шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезінде Атомдық және ядролық физика заңдарын қолдану түсіндіріледі. Атом физикасы ұғымдары, формулалары, заңдары және физикалық тұрақты шамалар, атом-молекулалық ілім, атомның құрылысы және элементтер қасиеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық физика-1
Мақсаты:Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер классикалық механика мен электродинамикадағы құбылыстардың теориялық (ең алдымен математикалық) модельдерін құруды үйренеді, оларды табиғатты түсінудің негізгі тәсілі ретінде шындықпен салыстырады. Мазмұны: Теориялық физиканың формулалары, заңдары және физикалық тұрақты шамаларды, тарихи аспектіні зерттейді: эксперименттік заңдарды жалпылау ретінде іргелі физиканың дамуы, олардың интегралдық формадан дифференциалдық формағы түрленуі, физикалық заңдылықтарды математика тілінде түсіндіру және физикалық ғылымның дамуын іргелі теориялардың қалыптасу кезеңдері ретінде қарастыру( классикалық механика, термодинамика және Максвелл электродинамикасы). Олар сондай-ақ әлемнің физикалық көрінісіндегі іргелі өзара әрекеттесулердің (күшті, электромагниттік, әлсіз және гравитациялық) рөлі туралы оқып біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Теориялық физика-2
Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер классикалық механика мен электродинамикадағы құбылыстардың теориялық (ең алдымен математикалық) модельдерін құруды үйренеді, оларды табиғатты түсінудің негізгі тәсілі ретінде шындықпен салыстырады. Мазмұны: курс барысында болашақ мұғалімдер эксперименталды түрде байқалатын кванттық және статистикалық құбылыстар заңдарының математикалық тұжырымы туралы біледі. Олар сондай-ақ теориялық физика туралы біртұтас ғылым ретінде біледі, оның ішкі байланыстары аналитикалық есептеулер немесе сандық есептеулер және эксперименттік деректермен салыстыру арқылы анықталады. Болашақ мұғалімдер зерттеудің алты бағыты бойынша негізгі физикалық заңдардың сипаттамасын зерттейді. Кванттық физиканың ұғымдары, формулалары, заңдары мен принциптері, элементтері мен физикалық тұрақтылары қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы пәндер практикумы
Мақсаты: негізгі білімге сүйене отырып, оқушылардың біліктілік тестілеу есептерін шешу дағдыларын дамыту. Мазмұны: пәнде физика саласындағы біліктілік тестілеудің типтік есептерін шешу әдістері қарастырылады; практикалық есептерді шешу үшін физика заңдарын қолдану көрсетіледі, есептерді құрастыру және шешу мысалдары келтіріледі. Практикалық әрекеттерге негіздеу арқылы физика пәнінен тақырыпты күнделікті өмірде туындайтын проблемаларды шешуге оқушыларды бейімдеу жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Action Research
Мақсаты: Студенттерді кейс-стади әдісімен таныстырып, оның құрылымы мен ерекшеліктері туралы өз ойларымен бөлісу. Мазмұны:Іс-әрекетті зерттеу. Тәжірибеде тақырыпты таңдау және зерттеу. Практикалық зерттеудің кезеңдері.Іс-әрекеттегі зерттеулерді қолдау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадағы зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты:студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау, ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерімен таныстыру Мазмұны:Ғылыми зерттеу кезеңдері, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістемесі мен әдістері қарастырылады; экспериментті жоспарлау әдістері, экспериментті құру және оның нәтижелерін өңдеу әдістемесі, теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау; Инновациялық қызмет, ғылыми зерттеулерді енгізу және тиімділігі,зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері сипатталған. Физикалық процестер мен есептеу эксперименттерін модельдеу мысалдары, физика-математикалық әдістер мен алгоритмдерді, цифрлық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың математика және физика пәндері бойынша ғылыми жобалары келтірілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты:Педагогтың кәсіби қызметіндегі педагогикалық зерттеудің орны мен маңызын ашу; педагогикалық зерттеулердің негізгі кезеңдері мен бағыттарын анықтау Мазмұны:жаңа педагогикалық білімдерді қалыптастыру процесі; оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың объективті заңдылықтарын ашуға бағытталған танымдық әрекеттің түрі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нанотехнологияға кіріспе
Мақсаты:нанотехнологияның іргелі принциптері мен физикалық әсерлерін зерттеу. Мазмұны:нанотехнологияның мәселелері мен ағымдағы міндеттері қарастырылады; наноқұрылымдардың қасиеттерінде көрінетін өлшемдік әсерлердің физикалық принциптері; кәдімгі өлшемдерден нанометрлік өлшемдерге көшу кезінде әртүрлі заттардың қасиеттеріндегі түбегейлі айырмашылықтар; наноқұрылымдарды және наноқұрылымдардың қасиеттері туралы ақпаратты алудың тәжірибелік әдістері; Нанотехнологиялар саласындағы есептерді шешу мысалдары және оларды тәжірибеде қолдану. Ғалам дамуының негізгі кезеңдері, ақпаратты тарату мен қабылдау тәсілдері қолданылады. Нанотехнологияның негізгі қағидаттарын және шығу тарихы, наноматериалдар мен наножүйені зерттеу әдістер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Наноэлектроникаға кіріспе
Мақсаты:наноэлектрониканың негізгі элементтері мен схемалық құрылымдарын және олардың мүмкін болатын қолданбаларын зерттеу. Мазмұны:наноэлектронды құрылғыларда болатын физикалық процестерді сипаттайды; нанометрлік өлшемдердің объектілерінің қасиеттері мен зерттеу әдістері; зерттелетін объектілердің жолақ құрылымын кванттық-химиялық есептеу әдістері; наноқұрылымдардың математикалық модельдері ұсынылған; Сканерлеуші туннельдік және атомдық күш микроскоптарының жұмыс істеу және қолдану ерекшеліктері; негізгі радиотехникалық қондырғылар мен жүйелерді құру қағидаттары, нанотехнологияның қолдану салаларын, адамның өндірістік қызметі мен қоршаған орта жағдайы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды ғалам күйін сипаттайтын параметрлерді және оның дамуының мүмкін жолдары қаркастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканың компьютерлік әдістері
Мақсаты: студенттердің физикалық есептерді шешудің сандық әдістерін терең білуі және оларды дербес компьютерде (ДК) өз бетінше орындау дағдыларын меңгеруі. Мазмұны: Курс MATLAB бағдарламалау ортасы туралы жалпы түсінікті қамтиды; екі және үш өлшемді графиктерді пішімдеу; графиктермен жұмыс істеу және MathCAD және MATLAB жүйелері үшін арнайы графиктер құру; MATLAB жүйесінде физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; MathCAD және MATLAB программалау ортасында Паскаль тілінде физикалық есептерді шешу. Жасанды интеллект негіздерін физиканы оқытуда қолдану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп экспериментінің техникасы
Мақсаты: физикалық эксперимент, оның мақсаттары мен міндеттері, әдіснамасы мен технологиясы баяндауда білім беру. Мазмұны: Мектеп физика курсындағы мектеп экспериментінің техникасы - бұл физика ғылымына тән, зерттеудің ғылыми әдісінің көрінісі, сондықтан да физикадан өткізілетін оку эксперименті оқушылардың физика бойынша алатын білімдерінің көзі және физикалық құбылыстарды зерттеудің әдісі, физика сабақтарындағы басты көрнекіліктері, практикалық және эксперименттік жұмыстарды орындау барысында қауіпсіздік техникасының ережелері қарастырылған.Физикалық шамалардың өлшем бірліктері, эксперименттер мен өлшеу нәтижелерін өңдеу, физикалық шамалар арасындағы тәуелділіктерді анықтау тәсілдері, құрылғылар мен аспаптардың сипаттамалары мен жұмыс істеу қағидаттары, ғылыми жаңалықтарды қолданылу салалары, жүргізілген бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін, нақты жағдайлардағы ғылыми таным әдiстерінің қолданысы түсіндіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Физикалық процестерді модельдеу
Мақсаты: физикалық есептерді шешу кезінде және эксперимент деректерін өңдеу кезінде қолданылатын негізгі есептеу әдістерін, оларды компьютерде тиімді іске асыру тәсілдерін, жүргізілген есептер нәтижесінің қателігін бағалауды, физикалық құбылыстарды моделдеу кезінде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пәнде физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру әдістері, олардың сапалық талдауы, құбылыстың моделінің мәнін құрайтын теңдеулерді шешу алгоритмдерін жасау баяндалады; компьютерлік үлгілеу негіздерін талдау жүргізіледі; молекулалық динамиканы моделдеу бойынша пакеттермен жұмыс және визуализация қарастырылады; компьютерлік экспериментті жүргізу принциптері және оның нәтижелерін талдау; бағдарламалық пакеттердің көмегімен есептерді шешу. Ғаламтор желісі мен компьютердің дерекқорларындағы физиканың ақпараттарын іздеу және өңдеу үшін жаңа ақпараттық технологиялардың мүмкіндігі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Lesson Study
Мақсаты:LessonStudy курсының мақсаты – қолданудың тиімділігін жоспарлау, оқыту дағдыларын дамыту, бақылау дағдыларын дамытуды жүзеге асыру, аналитикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны:LessonStudy пікірталастарының орындалуы оқушылардың қолданылған әдіске реакциясын, қол жеткізген жетістіктерін, көрсеткен оқу нәтижелерін немесе оқу үдерісінде кездескен қиындықтарды және оқыту әдісін одан әрі жетілдіру үшін алынған сабақтарды талдау үшін қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы кванттық және статистикалық физика
Мақсаты: Қолданбалы кванттық және статистикалық физика пәнін игерудің мақсаты студенттердің кванттық механика және статистикалық физика саласындағы негізгі құзыреттіліктерін, аталған саладағы теориялық және практикалық білімдері мен іскерліктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Пәнде қарапайым кванттық механика және статистикалық физика ұғымдары қарастырылады: Шредингер теңдеуі, туннельді эффекті, гармоникалық осциллятор және сутегі атомы, Вариациялық әдістер, Ферми-Дирак, Бозе-Эйнштейн және Больцманның таралу функциялары; металдар, жартылай өткізгіштер және электронды микроскоптар, сканерлейтін туннельді микроскоп, термоэмиттерлер, атомдық-күштік микроскоп және осы қондырғыларда эксперименттер жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық эксперимент мәліметтерін өңдеу
Мақсаты:студенттерге эксперимент нәтижелерін қолдану шегін анықтауға үйрету. Дәріс курстарында алған теориялық білімдеріне сүйене отырып, физикалық құбылыстар мен процестерді және әртүрлі физикалық заңдылықтарды тәжірибеде зерттеу, физикалық шамалар арасындағы сандық байланыстарды практикада алу. Мазмұны: физикалық эксперимент – табиғат құбылыстарын арнайы дайындалған жағдайда зерттеуден тұратын табиғатты тану тәсілі. Табиғаттың математикалық моделін зерттейтін теориялық физикадан айырмашылығы, эксперименттік физика табиғаттың өзін зерттеуге арналған. Эксперимент жүргізу барысындағы зерттеушінің бос уақыты лайықты немесе лайықты қызығушылықтардың болмауы. Көрсеткіштерді салыстыру, оқушылардың пәндік бағдарларының тұрақтылығының беріктігі мен тереңдігін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
- Студенттердің оқу жетістіктерін бағалауға арналған сәйкес оқыту әдістері мен құралдарын анықтай отырып, оқушылардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімделген сабақ жоспарларын әзірлеу және енгізу. Инклюзивті білім беру барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың оқу іс-әрекетінің негізгі біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыру.
- Тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамалары негізінде білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару.
- Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін, оқу-әдістемелік қызметті оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, олардың жас және жеке даму заңдылықтарын ескере отырып жүргізу.
- Физиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, оның дамуының заманауи үрдістеріне сүйене отырып білім алушыларды осы қызметке тарту.
- Физика мен астрономияның заңдары мен теорияларын түсіндіру, оларды кәсіби қызметте және күнделікті өмірде мәселелерді шешу үшін қолдану.
- Математикалық аппаратты және статистикалық деректерді талдау әдістерін қолдана отырып, физикадан практикалық есептерді шешу.
- Физиканы оқытуда педагогикалық процесті басқару және тиімді ұйымдарды қамтамасыз ету үшін кәсіби-педагогикалық функцияларды орындау
- Физика мен астрономиядағы процестерді зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістерін және олардың математикалық және физикалық модельдерін құруды қолдану
- Командада жұмыс істей білу, ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау және жүзеге асыру.