Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01110 Педагогика және психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық жүйелерді болжау және жаңғырту

    Мақсаты: педагогикалық жүйелерді болжау және жаңғырту білімдері мен дағдыларын, білім беру саласындағы болжамдық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық болжаудың теориялық негіздері. Педагогикалық болжам, мәні, қағидаттары. Педагогикалық болжау технологиялары. Педагогикалық болжам әдістері. Педагогикалық жүйелер ұғымы мен ерекшеліктері. Педагогикалық жүйелердің сипаттамалары. Педагогикалық жүйелерді жаңғыртудың өзектілігі мен бағыттары. Жоғары оқу орындарының педагогикалық жүйелерінің өзгеру факторлары мен жағдайлары. Педагогикалық жүйелердің қазіргі заманғы сын-қатерлерге сәйкестігі проблемасы. ЖОО педагогикалық жүйелерін жаңғыртудың ықтимал бағыттары мен нұсқалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудің заманауи парадигмалары

    Мақсаты: докторанттардың білім берудің заманауи парадигмалары туралы тұтас білімдері мен идеяларын, білім берудің заманауи парадигмалары негізінде ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті ұйымдастыру құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру парадигмаларының мәні, теориялық және қолданбалы мәні. Педагогикалық парадигмалардың эволюциясы. Әлемдік тәжірибедегі білім берудің негізгі парадигмалық үлгілері. Қазақстандағы білім берудің жаңа парадигмалары. полипарадигмалық көзқарас. Аксиологиялық парадигма. Белсенділік және жеке парадигма. дәстүрлі консервативті парадигма. Білім берудің гуманистік парадигмасы. Блум түсінігі және техникасы. Бихевиористік-рационалистік парадигма. технократиялық парадигма. Білім беру парадигмаларын таңдау. Университет оқытушысының зерттеу мәдениеті. Білім берудегі жасанды интеллект және отандық педагогикалық парадигмалардың өзгеруі. Білім берудің цифрлық трансформациясы, педагогикалық дүниетанымның жасанды интеллектті пайдалану жағдайына өзгеруі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы

    Мақсаты: педагогикалық проблемаларды философиялық пайымдау, педагогика саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: педагогика ғылымының философиялық проблемалары. Философия педагогиканың іргелі негізі ретінде. Философиялық білімді дамытудағы педагогиканың рөлі. Білім философиясы. Тәрбие философиясы. Педагогикалық білімді философиялық тұрғыдан түсіну. Қазіргі заманғы педагогиканың әдіснамалық проблемалары. Педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерттеудің әдіснамалық тәсілдері. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық қағидаттары. Педагогиканың теориялық проблемалары. Қазіргі заманғы педагогика проблемаларын жүйелі талдау. Қазіргі заманғы философиялық білім контекстінде педагогика әдіснамасының түрлі бағыттарын талдау. Педагогикалық білім беру саласындағы зерттеулердің басым бағыттары. "Жасанды интеллектті қолдана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын құру және сараптамалық бағалау әдістемесі". "Жасанды интеллект құралдарымен ғылыми-педагогикалық зерттеу сапасын бағалау".

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Мақсаты: Академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті, докторанттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттерді дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Презентация стилі. Жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателіктер. Журналды таңдау. Әдеби көздермен жұмыс. Сілтемелер және дәйексөз ережелері. Плагиат. Библиографияны құрастыру. Ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық. Ғылыми мәтін жазуға арналған практикалық ұсыныстар. Ғылыми мәтін жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: докторанттарда педагогика және психология саласында әдіснаманы әзірлеу, жоспарлау және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер әдіснамасы ұғымы мен деңгейлері. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық қағидаттары. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамалары. Педагогикалық зерттеудің логикасы мен рәсімі. Педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеулер әдістері. Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және әдістемесі. Ғылыми аппарат және зерттеу әдістерінің кешені. Диссертацияны жазу және қорғауға дайындау әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі білім берудегі құзыреттілік тұрғы

    Мақсаты: докторанттардың университеттің оқу процесінде құзыреттілікке негізделген тәсілді жобалау және іске асыру икемділіктерін қалыптастыру. Мазмұны: Әлемдік және қазақстандық педагогикалық ғылым мен білім беру тәжірибесіндегі құзіреттілік көзқарасының дамуының тарихи аспектісі. Болон процесінің талаптары, құзыреттілік көзқарасты дамытудағы халықаралық ұйымдар қызметінің бағыттары. Тұлғалық, академиялық, құзыреттілік оқыту нәтижелерін талдау. Құзыреттілік көзқарасқа негізделген оқу және жоспарлау құжаттамасын әзірлеу әдістемесі. Құзыреттілік арқылы оқу нәтижелерін өлшеу. Білім беру үдерісіндегі құзыреттілік тәсілдің тиімділігін, бағалау принциптері мен әдістерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шығармашылық педагогикасы

    Мақсаты: докторанттардың педагогикалық іс-әрекетке шығармашылық процесс ретінде көзқарасын қалыптастыру, шығармашылық кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Педагогикалық іс-әрекет шығармашылық процесс ретінде. Шығармашылық туралы түсінік, оның түрлері. Педагогикалық жұмыстағы шығармашылық іс-әрекетке тән белгілер. Оқу-тәрбие процесінде шығармашылық пен репродукцияның интеграциясы. Дарынды жастарды оқыту және дамыту бағдарламалары, олардың негізгі бағыттары, артықшылықтары мен кемшіліктері. Жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамытудың принциптері. Жоғары оқу орындарында шығармашылықты дамыту бағыттары: ғылыми, көркем, әдеби. Кәсіби педагогикалық іс-әрекеттегі жеке тұлға шығармашылығы мен ұжымдық шығармашылықтың өзара байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • психологиялық-педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасын терең және жүйелі білуін көрсету, ғылыми деректер базасын пайдалана отырып, әдістемелік тәсілмен зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру кәсіби дағдылары мен икемділіктері.
  • кәсіби өзін-өзі дамытуды жоспарлай және болжай отырып, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты бағалау;
  • психология және педагогика саласында жаңа және күрделі ғылыми идеяларды жинақтай білу, олардың негізінде зерттеулер жоспарлау және ұйымдастыру, эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру, дәйекті ғылыми нәтижелер алу және ғылыми этиканы сақтау.
  • күрделі зерттеу мәселелерін шешу, қолданыстағы әдістер мен әдістерді өзгерту және жетілдіру үшін жасанды интеллект технологияларын қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану.
  • қазіргі заманғы педагогикалық және психологиялық теориялар мен ғылыми-зерттеу құралдарының негізінде академиялық тұтастығымен сипатталатын психология және педагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді дербес жобалау;
  • педагогикалық жүйелерді болжау, білім беру, жеке тұлғаны тәрбиелеу және дамыту процестерін жаңғырту бойынша талдау-сараптама жұмысын жүргізу;
  • заманауи педагогикалық-психологиялық теориялар мен зерттеу құралдары негізінде академиялық тұтастығымен сипатталатын психология және педагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше жобалау;
  • ақпараттық ағындардың тез жаңаруы және өсуі жағдайында өзінің ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау.
  • проблемаларды кәсіби талдау, жаңа идеяларды ілгерілету, педагогика және психология саласындағы ғылыми әзірлемелерді қорғау және сараптау кезінде өз көзқарасын қорғай білу;
  • тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде стратегиялар әзірлеу қабілетін көрсету;
  • ЖОО-да психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту процесінде инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты іздеу мен берудің тиімді жолдарын анықтау және іске асыру қабілетін көрсету.
  • инновациялық ғылыми-педагогикалық қызметтің нақты жағдайларында оның ықтимал тәуекелдері мен нәтижелерін болжайтын шешімдер қабылдау.
Top