Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01530 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты – шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамыту (сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық), кәсіптік тақырыптағы мәтіндерді шет тілінен қазақ тіліне жазбаша аударудың кәсіби дағдыларын дамыту, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдері. Ағылшын тіліндегі информатика курсының мазмұны. Мамандық бойынша әдебиеттерді рефераттау және аудару әдістері. Ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау. Кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары. В2,С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін прагма-кәсіби бағыт түрінде алдыңғы қатарлы деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды (Интернет-ресурстарды) тарту. Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды білуін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: білім алушылардың білім алуы, ғылыми танымның философиялық-әдіснамалық мәдениеті негізінде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды, ғылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу тәсілдері, оның дамуының жалпы заңдылықтары, білімге қол жеткізудің ұтымды әдістері мен нормалары, ғылыми-техникалық шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени шарттылығы туралы түсініктерді қамтитын дағдыларды дамыту. Мазмұны: Педагогика ғылымдарының тарихы мен философиясы. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым. Ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы. Ғылыми танымның құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. ХХІ ғасырдың мәдениетаралық коммуникация саласындағы коммуникативтік технологиялары. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері. Педагогика мен тіл білімінің заманауи өзекті әдістемелік және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді, білім берудің әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Басқару психологиясы ғылыми білім саласы ретінде. Басқару психологиясындағы негізгі ұғымдар мен заңдар. Психологиялық әсердің негізгі әдістері. Басқару қатынастарын ұйымдастыру мен жүйесіндегі психологтың рөлі. Меншіктің әртүрлі нысандарындағы ұйымдарда психологиялық зерттеу жүргізу ерекшеліктері. Менеджер басқару қызметінің субъектісі ретінде. Көшбасшылық және көшбасшылық. Көшбасшылық стилі. Басқару қызметін психологиялық қамтамасыз ету. Басқару қызметін құрылымдық ұйымдастыру. Психологиялық басқару әдістері. Іскерлік қатынастар психологиясы. Тиімді психологиялық өзара әрекеттесудің психологиялық шарттары. Ұйымдық қақтығыстарды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Мақсаты: магистранттарда білім беруді ақпараттандыру туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, оқытудың негізгі проблемаларын анықтау және оқытудың әртүрлі мәселелерінің оңтайлы шешімдерін табу. Мазмұны: Информатика және білім беру. Оқытуда және білім беруді басқаруда АКТ қолданудың негізгі бағыттары. Оқытуда АКТ қолдану әдістері. Білім беруді ақпараттандыру ғылыми зерттеу және педагогикалық кадрларды даярлау бағыты ретінде. Мультимедиялық технология. Компьютерлік бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Ақпараттық білім беру ортасы. Педагогтердің ақпараттық мәдениеті. «Ақпараттық мәдениет» ұғымы. Білім беруді ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Ақпараттандырудың оқытудың әдістемелік жүйесіне әсері. Қазіргі компьютердің педагогикалық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект көмегімен бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді автоматтандыру

    Мақсаты: магистранттарда бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау, жазу, тестілеу және сүйемелдеу процестерін автоматтандыру үшін жасанды интеллект әдістерін қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудегі жасанды интеллект қолданбалары. Мобильді қосымшаларды әзірлеудегі жасанды интеллект. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған ЖИ құралдары. ЖИ қолданудың заманауи тәсілдері. Бағдарламалардың жұмысын оңтайландыру және DevOps процестерін басқару. Басқару және үздіксіз интеграция жүйелерінде ЖИ қолдану. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік цикліне шолу және автоматтандыру мүмкіндіктері. ЖИ көмегімен күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру. Бағдарламалық қамтамасыз етуді автоматтандыру және аналитиканың маңыздылығы. Машиналық оқыту және жасанды интеллект.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық процестер

    Мақсаты: магистранттарда қазіргі білім берудегі инновациялық процестермен байланысты білім мен қызмет тәсілдерін игеру кезіндегі жалпы мәдени және кәсіптік педагогикалық құзыреттіліктер жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Білім берудегі педагогикалық инновациялар. Инновациялық процестер қазіргі білім беру құбылысы ретінде. Білім беруді басқарудағы инновациялық процестер. Жалпы білім беретін мектептегі инновациялық білім беру процестері. Кәсіптік педагогикалық білім берудегі инновациялық процестер. Оқытудағы инновациялық әдістер. Интерактивті әдістер. Виртуальды шындық технологиялары. Білім беруде жасанды интеллект. Аралас оқыту. Жобалап оқыту. Зерттеу әдістері арқылы оқыту. Бұлтты есептеулер бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректерді талдау

    Мақсаты: өлшеу ақпаратын талдау және өңдеу алгоритмдерін әзірлеу кезінде деректерді талдау және интерпретациялау есептерін компьютерде шешу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру, деректерді талдау және интерпретациялау мәселелерін шешу үшін қолданбалы бағдарламалардың заманауи пакеттерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: Деректерді талдауға кіріспе. Деректерді өңдеу мәселесі. Деректер матрицасы. Детерминирленген модельдерді қолдана отырып, деректерді жіктеу. Статистикалық модельдерге негізделген деректерді жіктеу. Кластерлік талдау. Деректер өлшемдерін азайту әдістері. Деректерді талдау және түсіндіру міндеттеріндегі Data MINING жүйелері. Эксперименттік деректерді өңдеу мәселелерін шешуге арналған қолданбалы бағдарламалардың заманауи пакеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Үлкен деректер

    Мақсаты: магистранттардың теориялық және практикалық білімдерін меңгеру және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды пайдалану, кәсіби қызмет мәселелерін шешуде қол жетімді ресурстар мен шектеулер негізінде уақытты тиімдірек басқаруға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Үлкен деректерді талдаудың негізгі анықтамалары, терминдері, міндеттері. Үлкен деректерді талдаудың заманауи бағдарламалық құралдары. Үлкен деректер трендін қалыптастырудың алғы шарттары.Үлкен деректер құралдары. Үлкен деректерді талдау. Когнитивті деректерді талдау. Математикалық статистика. Мәліметтерді визуалды түрде көрсету. DATA MINING әдістері. Математикалық аппарат DM. DM стандарттары. Графтар бойынша талдау әдістері. Қолданбалы деректерді талдау құралдары. Мәліметтер қоймалары. Бөлінген NoSQL мәліметтер базасы. Мәліметтерді өндіру мәселелерін шешу. Классификация, кластерлеу мәселелері. Үлкен деректер: өңдеу мен сақтауға заманауи тәсілдер. Үлкен деректермен жұмыс істеудің техникалық қиындықтары. Кәсіби қызметтің аналитикалық және зерттеу мәселелерін шешудегі үлкен деректердің рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инноватика

    Мақсаты: инновациялық процестің заңдылықтарын, ғылыми жетістіктерді инновацияға айналдыру және инновациялық қызметті басқару ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Инноватика теориясының қалыптасуы және оның қазіргі кездегі концепциялары. Қазіргі білім берудегі инновациялық процестер: мәні, құрылымы, ерекшеліктері. Инновациялық білім берудің мазмұны: мақсаттары мен принциптері . Инновациялық педагогикалық қызмет: мазмұны мен құрылымы. Педагогтың инновациялық қызметінің жеке стилі. Инновацияның негізгі ерекшеліктері. Инновация теориялары. Білім берудегі инновациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Мақсаты: магистранттардың ақпаратты қорғаудың теориялық негіздері мен әдістерін, құпия жүйелердің математикалық құрылымын зерделеуі, ақпараттың математикалық ұсынылуын, ақпараттық сипаттамаларды талдау әдістерін және тілдік жүйелердің артықтығын, ерікті мәтіндердің ақпараттық сипаттамаларын түзету мен қалпына келтірудің теориялық негіздерін қарастыру, ақпаратты қорғау жүйелерін құру, ақпаратты қорғаудың негізгі әдістері мен құралдарын игеру. Мазмұны: Ақпаратты қорғау. Ақпарат қауіпсіздігі. Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық және аппараттық платформасын талдау. Ақпараттық жүйелердің қауіпсіздік модельдері. Қорғаныс және қауіпсіздік жүйелерін практикалық іске асырудың мысалдары. Қорғалған ақпараттық жүйенің негізгі сипаттамалары. Ақпараттық қорғаудың дұрыстығы әдістемесі. Ақпаратты қорғау шарасы. Қорғаныс процестерін оңтайлы басқару. Қорғаныс жүйесін бағалау. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметте робототехниканың негізгі ұғымдарын үйрету, негізгі анықтамалар мен олардың мазмұнына, мүмкіндіктеріне шолу жасау және қажетті біліктілік пен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Робототехника негіздері, қолдану салалары, робототехника түрлері. Робототехниканың тарихы мен болашағы. Робототехника бойынша халықаралық жарыстар. Интеллектуалды робототехникалық жүйелер, роботтарды дамытуға және пайдалануға байланысты технологиялар. Компьютерлік сенсорлық кері байланыс және ақпаратты өңдеу жүйелерін басқару және олармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі

    Мақсаты: магистранттарға информатика саласындағы білім беру жүйесі, информатика бойынша кәсіби қызметінің негізгі компоненттері және оны жүзеге асыру мысалдары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Информатиканы оқыту әдістемесі. Информатика – ғылым және оқу пәні ретінде. Қазіргі қоғамдағы информатикадан білім берудің ролі мен орны. Информати-каның пәндiк саласының құрылымы. Информатиканы оқыту әдістемесі пәні. «Информатика» пәнінің бастапқы мақсаттары мен міндеттері. Мектептегі информатика курсының оқу бағдарламалары мен оқулықтарын талдау. Информатика бойынша мектепке білім берудің мазмұны мен құрылымы. Мектептегі информатика курсының мазмұны мен құрылымы. Бастауыш мектепке информатиканың пропедевтикалық курсы. Мектеп информатикасының базалық курсы. Жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыттарға арналған информатиканың кәсіби курстары. Информатика курсын программалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • STEM-ге кіріспе

    Мақсаты: ұлттық және жаһандық деңгейде STEM білім берудегі тұжырымдамалар мен өзекті мәселелер туралы түсінік беру. Мазмұны: STEM туралы жалпы түсінік. STEM білім беру. STEM білім берудің өзектілігі, мақсаты мен міндеттері. STEM білім берудің принциптері мен артықшылықтары. STEM технологиясын қолдану бағыттары. STEM дағдылары: анықтамасы және мысалдары. STEM білім беру енгізу бойынша халықаралық және қазақстандық тәжірибе. . STEM білім беруді жүзеге асырудың Қазақстандық тәжірибесі. STEM білім беру саласындағы шет елдердің тәжірибесі. Мектепке дейінгі білім беруде STEM технологиясын қолдану. Бастауыш мектепте STEM білім беру элементтерін енгізу. Жаратылыстану пәндерін STEM технологиясы арқылы оқыту. Заманауи бағдарламалар арқылы STEM білім беру. 3D модельдеу арқылы STEM білім беру. STEM және робототехника.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілерде деректерді қорғау

    Мақсаты: магистранттарға ақпаратты қорғаудың негізгі түрлері мен тәсілдері туралы білім беру және ақпаратты қорғау жүйелерін жобалау қабілетін игеру, ақпаратты қорғаудың заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдарын меңгеру. Мазмұны: Ақпараттық қауіпсіздіктің жалпы мәселелері. Ақпараттық қауіпсіздіктің мемлекеттік жүйесі. Қауіпсіздік қатерлері. Ақпараттық жүйелерді қорғау әдістерінің теориялық негіздері. Есептеу құралдарын қорғау әдістері. Криптография негіздері. Қорғалған экономикалық жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтаманы аппараттық ортаға байланыстыру алгоритмдері. Компьютерлік желілердегі қауіпсіздік алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да Информатика педагогының әдістемелік дайындығы

    Мақсаты: магистранттарға заманауи технологияларды пайдалана отырып, Информатика бойынша білім беру процесін жобалау; әр түрлі жас топтарында және білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінде педагогикалық процесті жүзеге асыру; ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, Информатика бойынша қолданбалы білімдерін кеңейту және тереңдету. Мазмұны: Информатиканы оқытудың мақсаттары. Дидактика және информатиканы оқыту принциптері. Информатика пәні бойынша мектептегі білім мазмұны. Информатиканы оқытудың әдістері мен ұйымдастырушылық формалары. Информатиканы оқытудың техникалық және бағдарламалық құралдары. Информатика бойынша білімді бақылау және бағалау. Информатика бойынша оқу бағдарламаларының, оқулықтар мен оқу құралдарының мазмұндық сипаттамасы. Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Аппараттық және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді оқыту әдістемесі. Ақпаратқа байланысты мәселелерді оқыту әдістемесі. Мәтіндік және графикалық редакторларды оқыту әдістемесі. Электрондық кестелер мен мәліметтер базасын басқару жүйелерін оқыту әдістемесі. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары

    Мақсаты: STEM зертханаларында ғылыми-зерттеу жұмыстарына қызығушылық танытатын, заманауи жабдықтар мен инновациялық бағдарламалардың заманауи технологияларымен жұмыс істеуге дайындалған, жаңа технологиялар туралы жаңа білімді игеруге дайын мамандарды даярлау. Мазмұны:. STEM-білім берудің теориялық негіздері. Steam білім беру. STEM оқыту мүмкіндіктері. STEM технологиясының әдістемесі. STEM технологиясына сұраныс . Steam оқыту мүмкіндіктері. STEM - оқу процесін ұйымдастыру тәсілдері. Қазақстанда STEM білім беруді дамыту. STEM білім беру бағыттары. Steam бағыттары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру бойынша халықаралық және отандық тәжірибе. STEM-білім беруді дамыту саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Цифрлы педагог

    Мақсаты: қазіргі заманғы білім беруде ақпараттық мәдениетті дамыту, цифрлік оқыту ортасын құру, жаңа электронды оқу өнімдерді тәжірибелік дамыту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету; оқушылардың ой өрісін кеңейтуге, жаңа білім алу мүмкіндігін ашу. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы цифрлық білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен үрдістері. Білім беру жүйесін цифрландыру саласындағы мемлекеттің саясаты. Сандық білім беру парадигмасы. Білім беру кеңістігіндегі цифрлық педагогика және оның ғылым жүйесіндегі орны. Білім берудегі жасанды интеллект. Сандық педагогиканың негізгі түсініктері мен категориялары. Цифрлық педагогиканың қалыптасуы – педагогика ғылымының жаңа бағыты ретінде. Цифрлық педагогикадағы тұлғаның дамуы. Тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу контекстіндегі цифрлық педагогика. Сандық оқыту теориясы саласындағы әдіснамалық білім. Сандық оқытудың дидактикасы. Цифрлық педагогикадағы білім алушылардың өзіндік жұмысы. Электрондық оқыту құралдары цифрлық педагогикадағы оқу процесін ұйымдастырудың ресурсы ретінде. Оқытушының цифрлық педагогикадағы рөлі мен функциялары және оның құзыреттілігіне қойылатын заманауи талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру бағдарламалық жасақтамасын бағалау және дизайн

    Мақсаты: растрлық және векторлық графика бағдарламаларында жұмыс істей алу, компьютерлік графика және дизайн элементтерін құру, редакторлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру бағдарламалық жасақтамасының санаттары. Білім беру бағдарламалық жасақтамасының балдық шкаланың төрт санаты. Виртуалды ортада бағалау мен тестілеу. Бағдарламалық жасақтамамен жұмыс. Практикалық жұмысқа қажетті компьтерлік дизайнның бағдарламалық өнімдері. Компьютерлік дизайн саласындағы даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсаты: қазіргі информатиканы оқыту саласында білім алушыларды теориялық және практикалық даярлау және де жалпы білім беретін және кәсіптік мектептерде оқу және тәрбие жұмыстарын тиімді жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, информатиканы оқытуға қажетті шығармашылық потенциалын дамыту. Мазмұны: Информатика оқыту әдістемесі пәнінің оқу-әдістемелік кешендеріне сипаттама, жылдық эксперимент сыныптарда информатика пәнін оқыту ерекшеліктері. Информатика пәнін оқытуда технологиялық жобалау тәсілімен оқытудың ерекшеліктері. Білім берудегі интерактивті технологиялар. Педагогикалық жүйелерді басқарудың формалары мен әдістері, негізгі ұстанымдары, маңызы. Оқуды өзін өзі басқаратын жүйе ретінде басқару. Мониторинг басқару қызметінің аспектісі ретінде. Информатика пәнінің білім беру жүйесіндегі орны. Информатика пәнін оқытуда инновациялық технологияларды қолдану. Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық моделдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: математикалық және компьютерлік модельдеу әдістері саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; пәндік саладағы кәсіби есептерді шешу кезінде бағандарда ақпараттық модельдерді қолдану дағдылары. Мазмұны: Ақпараттық модель. Үлгі белгілері. Модельдеудің мақсаты модельдерді жіктеу. Модельдерді құру технологиясы ақпараттық модельдердің түрлері модельдеу нәтижелерін талдау және өңдеу. Параметрлер бойынша модельдерді сандық және сапалық бағалау. Математикалық модель. Математикалық модельдеудегі Интерпретация. Жаппай қызмет көрсету жүйелерін модельдеу. Үздіксіз жүйелерді модельдеу әдістері. Модельдеу кезеңдері. Модель құру. Әлеуметтік-экономикалық жүйелерді модельдеу. Өндірістік процестерді модельдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты: ғылыми тақырыптарды, зерттеудің негізгі әдістерін таңдауға, зерттеу нәтижелерін ресімдеуге үйрету, қолжазбамен, баяндамамен, ғылыми жарияланымдармен және мақалалармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылымды жіктеу және ұйымдастыру. Ғылым туралы түсінік. Ғылым және өнер. Ғылымның жіктелуі. Ғылыми этика. Ғылымды ұйымдастыру. Академиялық және университеттік ғылым. Академиялық және ЖОО ғылымының басым бағыттары. Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері. Ғылым және ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеу алгоритмі. Ғылыми зерттеу тақырыптары. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Тақырыптың маңыздылығы мен өзектілігі. Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысы. Магистрлік диссертацияларды дайындау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMART білім беру

    Мақсаты: оқыту нәтижелерін дербестендіру және оңтайландыру мақсатында білім беру процесіне SMART-оқытуды енгізу бойынша болашақ педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін арттыру және оқытудың заманауи әдістерін қолдануға дағдыландыру. Мазмұны: SMART – білім беру технологиясы, мақсаттары мен міндеттері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі SMART технологиялардың рөлі. SMART-білім беру әдіснамасы. «Smart-білім беру» ұғымы. Smart ұғымдарының мағыналары. Smart- технологияларды оқу үдерісінде қолданудың тәжірибесі. SMART - технологияларды «Информатика» пәнін оқыту үдерісінде қолдану тәжірибесі. Білім беру үдерісінде SMART-оқытуды қолдану. Мобильді оқыту. Smart оқулық және Smart оқытушы. Smart оқу құралдары. Smart технологияның заманауи мәселелері. Smart технологияның білім мен қоғамға әсері. Жоғары білім берудегі ақылды технологиялар. Smart қоғам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану

    Мақсаты: электрондық білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалана білу, электрондық оқу басылымдарын әзірлеу тәсілдерін білу, білім беруде телекоммуникациялық құралдарды пайдалану, білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін білу. Мазмұны: Электрондық білім беру басылымдары мен ресурстарының негіздері мен ерекшеліктері. Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы туралы электрондық оқу басылымдарын құру жолдары. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. Мультимедиялық технологиялар. Компьютерлік бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Ақпараттық білім беру ортасы. Телекоммуникациялық құралдарды білім беру мақсатында пайдалану. Қазіргі компьютердің педагогикалық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және кеңейтілген шындық принциптері

    Мақсаты: магистранттардың цифрлық технологиялар аясындағы виртуалды және толықтырылған шындықты қолдану саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Виртуалды және толықтырылған шындық технологияларының теориялық негіздері. Толықтырылған және виртуалды шындық технологиялары туралы түсінік. Виртуалды шындық технологияларының мүмкіндіктері, қауіптері және ұсыныстары. Иммерсивті орталарға арналған визуализация және өзара әрекеттесу құрылғылары. Толықтырылған шындық қолданбалары. Виртуалды шындық қолданбалары. Жоғары өнімді виртуалды және толықтырылған шындық қосымшалары. Білім берудегі виртуалды шындық технологиялары. Толықтырылған және виртуалды шындықты пайдаланудың білім берудегі қазіргі жағдайы. Толықтырылған және виртуалды шындықты оқу процесінде пайдалану бойынша әдістемелік ұсынымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: компьютерлік модельдеудің заманауи әдістері, олардың ғылым жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру, математика, информатика ұғымдарын кеңейту және тереңдету, дерексіз ойлауды, модельдеу әдістерін, алгоритмдік мәдениетті және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту. Мазмұны: Компьютерлік модельдеу әдістері мен құралдары. Модельдеу теориясына кіріспе. Модель және модельдеу ұғымы, модельдеу әдістерінің жіктелуі және модельдердің қасиеттері. Нысан және оның моделі. Сәйкестік мәселесі. Модельдердің жіктелуі. Модельдеу процестерінің циклдік сипаты. Модельдеудің негізгі кезеңдері. Мысалдар. Математикалық және компьютерлік модельдер. Компьютерлік модельдеу құралдары. Компьютерлік модельдеу түрлері. Геометриялық модельдеудің ерекшеліктері. Стохастикалық және имитациялық модельдеу әдістері. Компьютерлік модельдерді құру және пайдалану мысалдары. Ақпараттық модельдеу. Ақпараттық модельдерді құру және талдау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық информатика

    Мақсаты: магистранттарды педагогикалық информатиканың теориялық негіздерімен, негізгі әдістерімен және білім беруді ақпараттандыру процесінің негізгі бағыттарымен таныстыру және болашақ педагог мамандардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық информатиканың жалпы мәселелері. Педагогикалық информатиканы оқытудың мақсаты. Педагогикалық информатика ғылыми-әдістемелік бағыт ретінде. Педагогикалық информатиканы зерттеу нысаны мен пәні. Педагогикалық информатиканың негізгі ұғымдары мен категориялары. Педагогикалық информатиканың міндеттері. Педагогикалық информатиканың басқа ғылымдармен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін білуін көрсету.
  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау.
  • Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу.
  • Өзінің педагогикалық және оқу-әдістемелік қызметінде нақты міндеттерді шешу үшін ЖИ құралдарын жүзеге асыру және қолдану.
  • Роботтарды жобалау және бағдарламалау, мобильді қосымшаларды әзірлеу дағдыларын көрсете отырып, білім беру робототехникасы, білім берудің әртүрлі кезеңдеріне арналған технологиялар курстарының мазмұнын әзірлеу.
  • 3D модельдеу негізінде виртуалды шындық арқылы объектілермен өзара әрекеттесетін қосымшаларды әзірлеу.
  • Ақпараттық технологияларды, интернет-ресурстарды, телекоммуникациялық құралдарды пайдалана отырып, электрондық оқу басылымдары мен дизайнын әзірлеу.
  • Ақпаратты қорғаудың заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалана отырып, қорғау жүйелерін жобалау.
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасын пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу және дербес және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми, қолданбалы нәтижелер алу.
Top