Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01111 Педагогика және психология (бейіндік) в ABU

Пәндер

  • Психология

    Бұл курсты оқу психология туралы ғылыми бағыт ретінде түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Психологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістерін, психологияның негізгі категорияларын зерттеу. Психология пәнінің эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастыру. Жеке-психологиялық ерекшеліктер мен танымдық процестердің өзара байланысын ашу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагог-психолог қызметінің этикалық және құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін педагог-психологтың құқықтық және этикалық қызметі негізінде кәсіби міндеттерді нәтижелі шешуге даярлығы және қабілеттілігі ретінде қалыптастыру.Бұл пән практиканың кәсіптік теориясының әртүрлі салаларындағы типтік міндеттерді шешу үшін қажетті кәсіптік этиканың негізгі ұғымдары туралы; кәсіби қызметте инновациялық технологияларды қолданудың этикалық және құқықтық принциптері туралы; Педагог-психологтың кәсіби сәйкестігін қалыптастырудағы кәсіби этика мен құқықтың рөлі туралы білім жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән іскерлік және ғылыми салаларда ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электронды қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және арнайы терминологиямен және күрделі грамматикалық құбылыстармен таныстыруға бағытталған. Жалпы ғылыми және арнайы әдебиеттерді ауызша және жазбаша аударма әдістерін меңгеру, ағылшын тіліндегі ақпараттың үлкен көлемімен ұтымды жұмыс жасау технологияларын қолдану әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты - алған білімдерін тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар кәсіптік қызметті жаңғырту жағдайында кәсіпорынды өнімді басқару қабілеті. Зерттеу нәтижесінде магистранттар басқарудың басым стратегиясын анықтай алуы, басқарудың әр түрлі тәсілдері мен әдістерін қолдану, сонымен қатар менеджмент саласындағы туындаған мәселелер мен міндеттерді шеше алуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы

    Бұл курс педагогикалық зерттеулердің негіздерін ашуға бағытталған. Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру көзделеді. Зерттеудің әртүрлі кезеңдері мен деңгейлерінің ерекшеліктері, педагогикалық эксперименттің мәні қарастырылады. Ғылыми деректерді түсіндіру және ұсыну қабілетін дамытуға ықпал ететін ғылыми аппаратты қалыптастыруға назар аударылады.Зерттеу тәжірибесіндегі заманауи технологияларға, соның ішінде деректерді өңдеу, заңдылықтарды анықтау, білім беру нәтижелерін болжау және ақпаратты визуализациялау үшін жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру

    Бұл пән психологиялық кеңес беруді жүргізудің теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптері; психологиялық кеңес беру процесінің заңдылықтары, тетіктері мен кезеңдері; әлеуметтік салалар жүйесіндегі психологиялық кеңес берудің технологиялары мен әдістері туралы білімді қалыптастырады; кеңесші психологтың құжаттамасын жүргізу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жеке тұлға теориясы

    Аталған пән тұлғаның құрылымы, динамикасы және дамуын түсіндіруге бағытталған негізгі теориялық көзқарастарды зерттеуге арналған. Тұлға теориясының классикалық және заманауи концепциялары, олардың әдіснамалық негіздері, ұқсастықтары мен айырмашылықтары қарастырылады. Негізгі мектептер мен бағыттар — психоанализ, гуманистік психология, когнитивтік теориялар, қасиеттер теориясы, әлеуметтік-когнитивтік тәсіл және интегративті модельдер талданады. Теорияларды сыни тұрғыдан түсінуге және оларды практикалық психологиялық қызметте: консультативтік жұмыс, психокоррекция және білім беру салаларында қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологтың кәсіби құзіреттілігін дамыту

    Аталған пән оқу – тәрбие қызметін жүзеге асыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттіліктер туралы білімді қалыптастыруға; базалық және элективті курстар бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыруды, білім алушылардың тұлғасын тәрбиелеу және рухани-адамгершілік даму міндеттерін шешу дағдыларын меңгеруге; оқушылармен, ата-аналармен, әріптестермен өзара іс-қимыл жасауға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару технологиясы

    Пәнді оқу барысында осы мамандық бойынша басқа курстармен интеграцияда жобаларды басқару мәселелері қарастырылады, мамандарды даярлау процесі ақпаратты өңдеу әдістері мен әдістерін , өз зерттеулерін түсіндіру мен таныстыруды тәжірибеде қолдануды қамтиды. Инновациялық жобаларға тартылатын инвестициялардың тиімділігін арттыру жолдары, білімдері орындаушылар үшін де, жоба жетекшілері үшін де қажет болатын жобалар мен стратегиялық жоспарларды әзірлеу ерекшеліктерімен танысу зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мотивация психологиясы

    Пәнді игеру барысында магистранттарда мотивациялық процестерді зерттеудің негізгі теориялық тәсілдері туралы түсінік қалыптасады. Мотивациялық процестердің жеке тұлға мен топтың қызметіне әсер етуінің негізгі аспектілері туралы негізгі идеялар жүйесі қалыптасады., сондай-ақ психологтың кәсіби маңызды қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызмет психологиясы

    Аталған пән білім алушылардың кәсіби іс-әрекет жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Кәсіби іс-әрекет зерттеудің негізгі ұйымдастыру-әдістемелік принциптерін, мекеме психологының жұмысында қолданылатын әдістерді ашу. Кәсіби іс-әрекеттің тиімділігі мен табыстылығына әсер ететін "психологиялық құзыреттілік" ұғымының мазмұнын ашып көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық қасиеттер мен құбылыстар туралы ғылыми білімдерді, оның ішінде тұлғаны түсінудің негізгі концепциялары мен теориялық тәсілдерін психология ғылымының қалыптасуы мен дамуының әртүрлі кезеңдерінде анықтау.
  • Кәсіби қызметтегі мотивациялық және жеке компоненттердің психологиялық негіздері және оларды іске асыру ерекшеліктері туралы білім алушылардың білімдерін жалпылау және түсініктерін қалыптастыру.
  • Өндірістік практикадан өту кезеңінде теориялық білім мен қалыптасқан кәсіби дағдыларды бағалауды жүргізу
  • Психологиялық зерттеу әдістерін жетілдіру және оларды практикалық қолдану мәселелері қарастырылады; ғылыми және қолданбалы зерттеулерде математикалық және статистикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми жобаларды әзірлеу дағдылары мен икемдерін көрсету, сондай-ақ кәсіби шешімдерді практикада іске асыру көзделеді. Ерекше назар заманауи цифрлық құралдарға, соның ішінде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларына аударылады. Олар психологиялық деректерді өңдеуге, мінез-құлық пен когнитивтік үдерістердегі жасырын заңдылықтарды анықтауға, психологиялық жағдайларды болжауға, сондай-ақ зерттеу нәтижелерінің дәлдігі мен қайталануын арттыруға мүмкіндік береді.
  • Кәсіби этика принциптері, психологиялық-педагогикалық қызметінің этикеті мен кәсіби кодексін сақтай отырып, кәсіби этикалық нормаларға сәйкес әрекетін жүзеге асыруға қабілеттілік. Кәсіби этика нормалары және білім беру аймағындағы құқықтық нормативті құқыққа сәйкестілігін кәсіби әрекетке жұмылдыру
  • Персоналды басқару әдістерін, басқару дағдыларын тәжірибеде қолдану және сауатты басқару шешімдерін қабылдау
  • Кәсіби қызметті ұйымдастырудың заманауи технологияларын қолдану
  • Кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру үшін шет тіліндегі білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде шет тілін үйрену
  • Әр түрлі бағыттағы кәсіпорындардың қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы стандартты ғылыми және кәсіби міндеттерді, практикалық мәселелерді шешу
  • Әр түрлі ғылыми көзқарастардан қызмет түрлерін жіктеуге мүмкіндік беретін кәсіби қызмет компоненттерінің мазмұнын анықтау, практикада қолдана алу.
  • Басқару қатынастары мен басқару қызметін ұйымдастыру мақсатында басқару психологиясының даму кезеңдерін талдау.Әртүрлі деңгейлерде тиімді басқаруды қамтамасыз ету әдістерін, нысандарын және механизмін жіктеу
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымның әртүрлі бағыттарында және болашақ маманның қызмет түрлерінде заманауи әдістерді, технологияларды, техниканы, диагностикалық әдістерді қолдану
Top