Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01602 Тарих в ABU

Пәндер

  • Қазіргі мектепте білім беру үдерісіндегі цифрлық технологиялар

    Пән болашақ оқытушылардың білімін, дағдыларын және оқытуда цифрлық құралдарды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында заманауи білім беру платформалары, электрондық ресурстар, интерактивті технологиялар, соның ішінде жасанды интеллект технологиялары оқытылады. Білім берудің сапасы мен қолжетімділігін арттыруды қамтамасыз ететін цифрлық қауіпсіздік, оқушылардың цифрлық сауаттылығын дамыту және цифрлық ортада оқу процесін ұйымдастыру мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту теориясы мен әдістемесі және қазіргі педагогтың кәсіби құзыреттілігі

    Пән мақсаты болашақ мұғалімдерде оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін терең түсіну тарихын қалыптастыру болып табылады. Пән классикалық және инновациялық мағынада "Тарихты оқыту әдістемесі" ұғымын дамытудың теориялық мәселелерін, оның қазіргі цифрлық білім беру жағдайындағы даму эволюциясын; Тарихты оқыту әдістемесіне ғылыми көзқарастарды қарастырады; оқытуды ақпараттандырудың қазіргі тенденцияларының оның дамуына және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға әсерін бақылайды; ішкі заңдылықтарын, сыртқы заңдылықтарын ескере отырып, тарихты оқыту әдістемесінің объектісін анықтайды басқа пәндермен және жалпы білім беру жүйесінің қазіргі даму тенденцияларымен байланыстарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылым феномені мәселесін арнайы философиялық талдау пәні ретінде қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясын, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, оның мазмұнына назар аударады. Ғылыми танымның дамуы мен өсу динамикасын, таным формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын сипаттайтын аса мәнді философиялық концепцияларды басшылыққа алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектептегі білім беру үдерісінің мәні мен құрылымы, жоғары кәсіби білім берудіңмақсаты мен мазмұны, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамалары, әдістері, құралдары және ұйымдастыру формалары ашылады. Студенттік өзін-өзі басқару және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері талданады. Жоғары кәсіби білім беру сапасын көтеруге, заманауи педагогикалық технологияларды енгізуге айрықша көніл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі педагогикалық технологиялар

    Бұл пәнде Заманауи педагогикалық технологиялардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік мәні, сондай-ақ әр технологияның негізгі мазмұны және оны оқыту мен тәрбиелеу процесінде қолдану әдістемесі ашылады. Болашақ маманның оқу және зерттеу қызметінде тұлғаның дамуына ықпал ететін педагогикалық процестегі заманауи білім беру технологияларының орны мен рөлі зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән іскерлік және ғылыми салаларда ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электронды қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және арнайы терминологиямен және күрделі грамматикалық құбылыстармен таныстыруға бағытталған. Жалпы ғылыми және арнайы әдебиеттерді ауызша және жазбаша аударма әдістерін меңгеру, ағылшын тіліндегі ақпараттың үлкен көлемімен ұтымды жұмыс жасау технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи оқытушының педагогикалық этикасы

    Бұл пәнде педагогикалық этиканың негізгі компоненттері қарастырылады: мұғалімнің адамгершілік санасы, оның кәсіби қарым-қатынасының этикалық негіздері, мұғалім мен оқушының қарым-қатынасының ерекшелігі, сөйлеу және мінез-құлық этикетінің мәселелері. Жалпы ғылыми және педагогикалық этика саласындағы жағдайларды талдау мен бағалаудың әртүрлі тәсілдерімен таныстырады, кәсіптің этикалық-адамгершілік нормаларына сәйкес өзінің педагогикалық қарым-қатынасының нәтижелерін талдауға және бағалауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшпенділер өркениеті: генезисі мен типологиясы

    Пән көшпенділердің шығу тегі мен дамуын әлемдік-тарихи процесс мәнмәтінінде қарастырады; көшпенділік феноменін, оның ерекшелігін, ерекше өркениет ретінде, ерекше шаруашылық-мәдени тип ретінде өмір сүру және даму жағдайларын ашады; көшпенділік мемлекеттіліктің типологиясын, пайда болу үрдістерін және эволюциясын анықтайды; көшпенділердің сыртқы әлеммен өзара қарым-қатынасының әлеуметтік алғышарттарын, олардың өркениетаралық өзара әрекеттесуіндегі рөлін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан және Ресей тарихи - мәдени байланыстар аясында

    Пән Қазақстанның Ресеймен өзара қарым-қатынасын олардың қалыптасуы мен дамуының тарихи-мәдени мәнмәтінінде қарастырады, ол көп жағдайда көпғасырлық байланыстардың дәстүрлерімен, жалпы мемлекеттіліктің маңызды кезеңімен айқындалды; пән орыс-қазақ қатынастарының тарихи тәжірибесінің маңыздылығын түсінуге; өткен және қазіргі уақыттағы дамудың әлеуметтік-мәдени мәнмәтініне сүйене отырып, екі елдің өркениетаралық өзара іс-қимылының жетістіктерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шетелдік тарихнаманың жаңа бағыттары

    Пән заманауи пәнаралық зерттеулер аясында заманауи тарихи танымның ерекшеліктерін қарастырады, "жаңа тарихи ғылым" контекстінде шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттарды, әдіснаманы, шетелдік мектептерді, олардың әлемдік өркениеттік дамудың негізгі мәселелерін зерттеудегі жетістіктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ ұлттық мемлекетілігінің қалыптасуы: тарихи эволюциялық модель

    Қазақ мемлекеттілігінің дамуының тарихи кезеңдерін оның алуан түрлі нысандарында қадағалау; Ұлы дала аумағындағы мемлекеттілік пен өркениет нысандарының эволюциясын қадағалау; Тарихи өзара байланыстарды ескере отырып, XXI ғасырдың ұлттық мүдделері мен сын-тегеуріндеріне сәйкес келетін қазіргі заманғы үлгідегі толыққанды мемлекеттіліктің тарихын кеңейтілген түсінуді іске асыру; қазақстандық дамудың тарихи-эволюциялық моделінің мазмұнына ғылыми-тарихи білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кеңес өкіметінің тарихы

    Курс бағдарламасы материалды құрудың проблемалық-хронологиялық принципіне негізделген. Бұл ретте Кеңес мемлекеті тарихындағы (1917-1991 жж.) бетбұрыс дәуірлер айқындалуда. Курс Кеңес мемлекеті тарихының ең маңызды, негізгі тарихи процестері мен құбылыстарын қамтиды. Периодизация кеңестік мемлекеттің әлеуметтік ағзасында болып жатқан сапалы өзгерістерге, Кеңес мемлекетінің құлдырауына дейінгі эволюциясына негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғ Қазақ - орыс қарым-қатынастары

    Курс ХIХ ғ. Ресеймен саяси және экономикалық өзара қарым-қатынастар контекстінде Қазақстанның рөлі мен орны туралы жүйелі білімді қалыптастырады, ХIХ ғ. орыс-қазақ қатынастарының тарихын ашады., Қазақстанды Ресейдің саяси және экономикалық мүдделерінің нысаны ретінде көрсетеді, қазақ-орыс қоғамдық-саяси, сауда - экономикалық және мәдени байланыстарының тарихын жариялайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи пәндердегі академиялық жазудың ерекшеліктері

    Пән білім алушылардың академиялық сауаттылығын қалыптастырады, академиялық жазу теориясы мен практикасын игеруге, академиялық мәтіндер құрудың халықаралық нормаларын игеруге, академиялық және ғылыми мәтіндер жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық баяндауға, әртүрлі типтегі ғылыми мәтіндер құра білуге; магистранттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттерді дамытуға және жетілдіруге бағытталған, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуразия тарихындағы көшпенділер өркениеті

    Курс көшпенділердің пайда болуын, дүниежүзілік тарих контекстінде дамуын, көшпенділік феноменін, оның ерекшелігін, көшпенділіктің пайда болуы мен дамуының шарттарын, өндіргіш экономиканың ерекше түрі ретінде ашады, көшпелі мал шаруашылығының пайда болу процесін қарастырады, көшпенділердің сыртқы әлеммен өзара қарым-қатынасының әлеуметтік алғышарттарын, көшпелі мемлекеттіліктің пайда болуы мен эволюциясының типтерін, үрдістерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық әдістер

    Пән мақсаты магистранттарды қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық әдістердің рөлін қалыптастыру, дамыту және арттыру процестерімен таныстыру болып табылады. Пән тарих ғылымындағы жаңа пәнаралық әдістердің қалыптасу, даму және рөлінің арту процестерін зерттейді; олардың шетелдік тарихнамада қалыптасуын сипаттайды, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың теориялары мен әдістерін қолданумен, тарихи зерттеулердің жаңа ақпараттық ортасын қалыптастыру процесімен байланысты пәнаралық тарихи зерттеулердің отандық тәжірибесін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих ғылымының теориялық және әдіснамалық мәселелері

    "Тарих ғылымының теориялық-әдіснамалық мәселелері" пәні ғылым теориясы мен әдіснамасының негізгі проблемалары туралы, оларды тарихи зерттеулерде қою мен шешудің ерекшеліктері туралы жүйелі және тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған, тарихи танымның теориясы мен әдістерінің байланысының үздіксіздігі мәселелерін, тарих ғылымының теориясы мен әдіснамасының негізгі мәселелерінің қазіргі заманғы түсіндірмелерін, олардың тарихи зерттеулердегі орны мен рөлін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан және қазіргі замандағы халықаралық қатынас жүйесі

    Курс жаһандану процесінде шет елдер мен халықаралық ұйымдардың өзара іс-қимылы тұрғысынан Қазақстанның саяси дамуын қарастырады. Қазақстанның сыртқы саясатының негізгі басымдықтары, Қазақстанның халықаралық ұйымдармен ынтымақтастығы зерттелуде. Қазақстанның халықаралық қатынастар жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отан тарихының іргелі мәселелерін жаңа тұрғыдан қарастыру

    Пәннің мақсаты магистранттардың тарихнаманың заманауи жетістіктері мен инновациялық тәсілдер негізінде отандық тарихтың іргелі мәселелерін сыни тұрғыдан талдау және қайта қарау қабілетін дамыту болып табылады. Пән өзінің теориялық және практикалық бөліктерінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік тарихнаманың жетістіктерін есепке алу және пайдалану, инновациялық компонентті кеңейту негізінде құрылады; проблемалардың қойылымдарын және олардың арақатынасын, тарихи оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді қарастырудың екпіндері мен қырларын өзгертуді, жаңа ақпараттық орта жағдайында оның мазмұнын байытуды және жаңартуды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХғ- ХХI ғ. басындағы Орталық Азия халықаралық қатынастар жүйесінде

    Курс аймақтағы саяси ықпал және оның стратегиялық ресурстарын бақылау үшін әлемнің жетекші державалары — Ресей, АҚШ, ЕО, Қытай арасындағы бәсекелестіктің нәтижесінде туындаған Орталық Азия аймағындағы халықаралық қатынастардың саяси конфигурациясын қарастырады. Орталық Азия мемлекеттерінің сыртқы саясаты мен халықаралық қатынастардың аталған қатысушыларымен қарым-қатынасын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының сыртқы саяси доктринасын қалыптастыру тарихы

    Пән қазақстандық қоғамның эволюциясы процесінде сыртқы саясаттың тұжырымдамалық ресімделуі мен доктриналығын, сыртқы саясат және ҚР халықаралық мәселелеріне байланыстары мемлекеттік көзқарастарды қарастырады; сыртқы саясаттың өзекті мәселелерін шешу үшін институционалдық жағдайлар жасауды; ҚР көпвекторлы саясатының эволюциясын бақылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтың мәдени тарихы

    Пән тарихи ғылымның бір саласы болып табылады және ол белгілі бір өңір немесе аумақ аясындағы мәдени құбылыстардың, дәстүрлердің, әдет-ғұрыптардың, өнердің, әдебиеттің, сәулет өнерінің және мәдени өмірдің басқа да қырларының дамуын зерттейді. Жалпыұлттық немесе әлемдік тарихтан айырмашылығы – өңірдің мәдени тарихы нақты географиялық кеңістікте және оның тарихи жағдайларында қалыптасқан мәдениеттің өзіндік ерекшеліктеріне назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия мемлекеттерінің қазіргі заман тарихының өзекті мәселелері

    Пән ХХ-ХХІ ғғ.аралығындағы Орталық Азия мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік–экономикалық проблемаларын кешенді талдауға, жаһандану жағдайындағы қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар жүйесіндегі өңірдің орны мен рөлін; Орталық Азия өңіріндегі интеграциялық процестердің ерекшеліктерін анықтауға; өңірдегі қауіпсіздік проблемаларының қойылуын және оларды шешу жолдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақ тарихы: оқытудың теориялық, әдістемелік және тәжірибелік мәселелері

    Пән білім алушылардың туған өлкесіне деген тұрақты қызығушылығын қалыптастыру мақсатында нақты өңірлердің тарихи өткенін зерттеуге бағытталған. Аймақтық тарихнаманың теориялық негіздерін әзірлеуді, оқытудың тиімді әдістемелерін қалыптастыруды және білім алушыларды зерттеу қызметіне тартудың практикалық формаларын қамтиды. Аймақтық материалды жалпы тарихи білім беру мазмұнына енгізу және азаматтық бірегейлікті қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих ғылымының тұжырымдамалық негіздері

    Курс Қазіргі тарих ғылымының тұжырымдамалық негіздерін зерделейді, тарих ғылымдары әдіснамасының жай-күйін қарайды, "Тарихи түсіндіру" проблемаларын, сондай-ақ жаңа зерттеу тәсілдері мен тұжырымдамаларының пайда болуымен байланысты тарихи білім әдіснамасындағы жаңа үрдістерді талдайды. Тарихизм принциптерін және тарихи процестер мен оқиғалардың объективтілігін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби іс-әрекетте танымның ғылыми әдістерін қолдану; педагогикалық іс-әрекеттің қағидалары мен мәдениетін білу; кәсіби іс-әрекетте қолдану үшін ғылыми-педагогикалық ақпаратты жүйелеу, қорытындылау, білім беру қызметін ұйымдастыру мен басқаруда ғылыми талдау және практикалық мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру;
  • Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие іс-әрекеті мен инклюзивті білім беру әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану;
  • Өркениеттер мен мемлекеттердің тарихи типтерінің дамуындағы үдерістер мен құбылыстарды талдау және бағалау, мемлекеттік-құқықтық институттардың, мәдениет ошақтарының қалыптасу және даму кезеңдерін анықтау; көшпенділіктің Тарихи түрлерінің типологиясын жіктеу; Қазақ ұлттық мемлекеттілігінің, Еуразиялық дала өркениетінің қалыптасуы мен даму проблемаларын тарихи зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамалық қағидаттары мен әдістемелік тәсілдерін меңгеру;
  • Тарихи процестің даму фактілері білімін интеграциялау және қолдану, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі мемлекеттердің тарихи бағыттылығын, даму серпінін сипаттайтын жалпы заңдылықтарды, негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің табиғи-тарихи, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық даму модельдерін салыстыру;
  • Базалық тарихи ақпаратты жүйелендіру, тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіндіру және бағалау; Қазақстан мен Шығыс және батыс елдерінің тарихи дамуының жалпы үрдістері тұрғысынан саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестер пайымдауларын қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру;
  • Отандық және әлемдік тарихтың, жаһандық процестердің даму логикасын олардың тарихи шарттылығында түсіну; тарих ғылымының дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану; отандық және дүниежүзілік тарихтың алдыңғы тарихнамасының жетістіктері, тарихтың жаңа тарихнамасының жетістіктерін тану, тарих ғылымының маңызды теориялық және әдіснамалық мәселелерінің шеңберін өзектілендіре білу;
  • Оқытудағы жаңа тәсілдерге қатысты заманауи білімді көрсете білу және қолдану; тарихи пәндер бағдарламаларын әзірлеу және талдау құзыреттеріне ие болу; мұғалімнің кәсіби қызметіндегі мазмұндық өзгерістерді түсіну және түсіндіре білу, ғылыми-педагогикалық қызмет барысында этикалық-педагогикалық білім мен этикалық нормаларды қолданудың заңдылықтарын меңгеру; тарихты оқытудың теориясы, әдіснамасы мен әдістемесін игеру; оқу-тәрбие үдерісінде білім беру мүмкіндіктерін кеңейту мақсатында инновациялық білім беру технологияларын, соның ішінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект технологияларын қолдану және олардың тиімділігін бағалау.
  • Тарих саласындағы теориялық және практикалық білімдерді жинақтап, интеграциялау; тарихи ғылымның, оның ішінде жаңа бағыттары – өңірлік және мәдени тарих мәселелерін анықтап, талдап түсіндіру; олардың шешу жолдарын бағалау; Қазақстандық және шетелдік тарихи ғылымның теориялық-әдістемелік жетістіктерін кешенді түрде зерттеу; оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды білім, ғылым және инновацияларды интеграциялау ескеріле отырып әзірлеу.
  • Ғылыми-зерттеу және сын тұрғысынан жазылған мәтіндерді құрастырудың ережелері мен принциптерін білу, академиялық сауаттылықты қалыптастыру, академиялық адалдық принциптерін және жазбаша коммуникация дағдыларын дамыту, академиялық және кәсіби ортада коммуникация стратегиялары мен механизмдерін білу; оқушыларды әлеуметтік құндылықтармен, таңдаған мамандығының құндылықтарымен таныстыру және насихаттау; ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру принциптері мен функцияларын анықтау; ғылымның, оның ішінде тарихи және педагогикалық ғылымдардың теориясы, әдістемесі мен методологиясы жөніндегі негізгі мәселелер бойынша жүйелі және тұтас түсініктер қалыптастыру; тарихи ғылымның даму заңдылықтарын және оларды отандық және шетелдік тарихтың өзекті мәселелерін зерттеудегі көріністерін анықтау; кәсіби салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында пәнаралық зерттеу әдістері мен инновациялық технологияларды қолдану.
  • Оқу-ғылыми процесті жоспарлау және ұйымдастырудың негізгі талаптарын білу; сыртқы стейкхолдерлермен өзара әрекеттесу дағдыларын көрсету, жұмыс берушілерді болашақ мамандарды даярлау процесіне тарту арқылы практикалық әдістер мен оқу технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру; білім алушыға бағытталған және практикаға негізделген оқыту мен бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау әдістемесі мен тәсілдерін білу және жетілдіру; оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды білім, ғылым және инновацияларды интеграциялау ескеріле отырып әзірлеу; мамандықтағы инновацияларды оқу процесіне енгізу; оқу-әдістемелік жұмыс жүргізу және әдістемелік құзыреттілікті дамыту; психологиялық-педагогикалық білім мен пәндік білімді интеграциялауды қамтамасыз ету.
  • Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі міндеттерді шешу үшін оқытылатын шет тілінің лексикограмматикалық және стилистикалық ерекшеліктерін, кәсіби тақырып бойынша жазбаша және ауызша мәтіндерді құрудың құрылымы мен негіздерін білу; коммуникативтік және кәсіби қызметте тілдік құралдарды қолдана білу; ауызша және жазбаша қарым-қатынаста ақпаратты алудың және берудің әртүрлі тәсілдерін, заманауи коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде академиялық және кәсіби іс-қимыл үшін.
Top