Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Алгебра және геометрия

    Жиындар мен логикалық элементтер теориясы. Сызықтық алгебраның элементтері. Сызықтық теңдеулер жүйесі. Қалдықпен бөліну теориялары. Кеңістіктегі векторлық алгебраның элементтері. Жазықтықтағы өзгерістер. Екінші ретті сызықтар. Жазықтықтар мен түзулер. Екінші ретті беттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Бағдарламалық өнімді құрудың негізгі кезеңдері. Алгоритмдер теориясы. Бағдарламалық жасақтаманы ұйымдастыру ұғымы және оның ішкі құрылымы. Логикалық элементтер. Элементтердің негізі. Тікелей және кері тапсырмалар. Пост және Тюринг машиналары шексіз жады бар машиналар сияқты. Пост және Тьюринг машиналарын қолдана отырып алгоритмдік есептерді шешу. Деректер құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатикадағы математика

    Детерминанттар мен матрицалар. Кері матрица және олардың негізгі қасиеттері. Сызықтық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Гаусс Әдісі. Сызықтық теңдеулер жүйесі: біртекті және гетерогенді. Векторлық алгебра. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері. Бірнеше айнымалылардың функциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Компьютерде есептерді шешудің негізгі кезеңдері, тіл деректерінің негізгі түрлері мен құрылымы, жоғары деңгейлі алгоритмдік бағдарламалау тілінің синтаксисі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және логика

    Математикалық логиканың негізгі принциптері. Тіл негіздері және предикаттар алгебрасы, жиындар және сөздер. Комбинаторика элементтері. Бульдік функциялар. Жиындар теориясының негіздері. Бинарлық қатынастар, олардың қасиеттері. Шифрлеу теориясының негіздері. Қарапайым криптографиялық шифрлар. Алгоритмдер теориясының және графтар теориясының негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электроника негіздері

    Электр тізбектерінің элементтері. Пассивті және белсенді элементтер. Жартылай өткізгіш диодтар және олардың түрлері. Транзисторлар. Транзисторлардың түрлері және олардың сипаттамалары. Оптоэлектрондық аспаптар. Интегралдық микросхемалар. Электрлік схемадағы құрылғылардың шартты графикалық белгіленуі. Аналогтық құрылғылар. Электрондық күшейткіштер. Күшейткіштердің жіктелуі. Қуат күшейткіштері. Бір соққы және екі соққы күшейткіштері. Екінші реттік қуат көздері. Түзеткіштер. Электр сүзгілері. Сандық электроника құрылғылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • C++-те программалау

    Алфавит және С++ тілінің негізгі түсініктері: С++бағдарламалау тілінің компоненттері. Лексема ұғымы. Өрнек және оның компоненттері: операциялар мен Операндтар. С++тіліндегі операторлардың түрлері. С++тіліндегі деректер түрлері. С++тілінің басқару құрылымдары. С++ массивінің түсінігі және оның өлшемі. Статикалық және динамикалық массивтерді жариялау және инициализациялау. Массивтерді сұрыптау алгоритмдері. Жолдармен жұмыс істеу ережелері. Көрсеткіш ұғымы. Көрсеткіштерді жариялау және инициализациялау әдістері, қолдану саласы. Ішкі бағдарламалар. Ресми параметрлер. Мән параметрлері, параметрлер-айнымалылар, параметрлер-тұрақтылар. Жергілікті және ауқымды ішкі идентификаторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цифрлық схемотехника

    Электрондық схемаларды талдау және есептеу әдістері, классикалық электрондық схемалардың жұмыс принциптері, сандық схемотехниканың негіздері, радиотолқындардың таралуы туралы жалпы мәліметтер, байланыс желілеріндегі сигналдарды тарату принциптері, ақпаратты берудің сандық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HTML және CSS тілдері

    Веб-сайтты жобалау негіздері және дизайн технологиялары, тіл синтаксисі, деректер түрлері, динамикалық типтеу және типтер, операторлар, айнымалылар, айнымалы атаулар, басқару құрылымдары, массивтер мен нысандар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйелік программалық жасақтама

    Жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманың мақсаты мен негізгі функциялары, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған өмірлік цикл модельдері, операциялық жүйелердің түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python-да программалау

    Python бағдарламалау ортасын орнату және баптау. Деректер типтері және Python-ның құрамдас объектілері. Python программасының орындалу барысын басқару құрылымдары. Пайдаланушы функциялар және функционалды программалау негіздері. Модульдік бағдарламалау. Python тілінің стандартты және стандартты емес модульдері. Математикалық модульдер. Сандық әдістер модулін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Конкурстық және олимпиадалық есептер

    Программалаудың негізгі тілдері. Массивтер, жолдар, файлдармен жұмыс, рекурсия. Алгоритмдер, алгоритм күрделілігінің түсінігі. Іздеу және сұрыптау алгоритмдері. Нұсқаларды таңдау әдісімен есепті шешу. Стандартты және стандартты емес есептерді шешу. Оқушылардың білім деңгейлерін саралау бойынша міндеттер. Тест теориясы. Конкурстық міндеттері. Қызықты есептер. Математикалық есептерді шешуде ақпараттық технологияны қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық құрылғылар архитектурасы және желілер

    Компьютердің логикалық негіздері, логикалық өрнектер мен шындық кестелеріне негізделген логикалық тізбектерді синтездеу, компьютерде белгісіз және қол қойылмаған сандарды ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатика есептерін шешу тәжірибесі

    Кәсіби тапсырмаларды орындаудың типтік әдістері мен тәсілдері, стандартты және стандартты емес бағдарламалау мәселелерін шешу әдістері, Borland C++, VisualStudio визуалды орталарда жұмыс істеудің негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасы

    Робототехникалық жүйелердің негізгі мүмкіндіктері, робототехникалық жүйелерді жобалау әдістері мен жұмыс істеу принциптері, Lego Mindstorms және Arduino UNO негізінде роботтарды құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатика бойынша жалпы білім беру стандартының мақсаты мен функциялары, информатика сабағының құрылымы және оған қойылатын талаптар, оқытудың әдістері мен ұйымдастырушылық нысандарын іске асыру, оқыту нәтижелерін тексеру мен бағалауды ұйымдастыру, информатиканы саралап оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі иммерсивті технологиялар

    Мақсаты - кеңейтілген және виртуалды шындық технологиясын, атап айтқанда, адам мен машинаның өзара әрекеттесу алгоритмдерін, интерактивті 3D қосымшаларын әзірлеу құралдарын, алгоритмдер мен жақтау әдістерін және мобильді платформаларға арналған AR/VR қосымшаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Курстың мақсаты-педагогикалық міндеттерді шешуде олардың мүмкіндіктерін игеру және оларды қолданумен байланысты тәуекелдерді түсіну негізінде қазіргі білім беру ортасындағы және педагогикалық қызметтегі цифрлық технологиялардың рөлі туралы тұтас идеяны қалыптастыру арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Курс цифрландыруды, мұғалім мен оқушының бірлескен эксперименттік зерттеу технологиясын, "панорамалық бейнелеу" технологиясын, БАМ технологиясын (ақпараттандырудың шағын құралдарын пайдалану), мультимедиялық оқу мазмұнын, интерактивті электрондық мазмұнды, цифрлық технологиялардың аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуін, сондай-ақ оқу процесін ұйымдастыруға арналған цифрлық технологияларды зерттейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі цифрлық құралдардың көмегімен интерактивті білім беру ресурстарын құра алады, мұғалімнің кәсіби қызметінде цифрлық технологиялардың құралдарын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика негіздері

    Компьютерлік графика мен геометриялық модельдеудің әдістері мен құралдары, векторлық және растрлық кескіндер, екі өлшемді және үш өлшемді кескіндерді жасау әдістері, бейнемен жұмыс істеу жүйелері, нақты көріністерді құрудың алгоритмдік және математикалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • С#-та программалау

    Нысан, класс және оқиға ұғымдары, объектінің қасиеттері мен әдістері, инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм принциптері, Java платформасын қолдана отырып, объектіге бағытталған технология негізінде бағдарламалық өнімдерді жобалау процесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Php мен MySQL -де программалау

    РНР-дің Web-технологиялардың басқа элементтерімен логикалық байланысы, жұмыс принциптері. PHP тілінің жалпы синтаксисі. РНР тілін қолдана отырып, Web-қосымшалардың серверлік бөлігін құру принциптері, РНР-сценарийлерді дайындау және күйін келтіру әдістері. Мәліметтер базасы: негізгі ұғымдар. MySQL ДҚБЖ. SQL тілі. Ақпаратты қосу үшін интерфейсті құру. MySQL-де сақталған деректерді көрсету. Қол жеткізуді авторизациялау. Сессия механизмі. Сессияларды орнату. Сессиялармен жұмыс. Кластар мен объектілер. Мұрагерлік. Конструкторлар. Оператор:. Оператор parent. Объект моделі PHP5.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологиялардың мектептік курсы

    Ақпарат түсінігі. Ақпаратты анықтаудың әртүрлі тәсілдері. Ақпарат түрлері. Ақпараттық қоғам. Ақпараттандыру. Ақпараттық мәдениет тұжырымдамасы. Ақпараттық жүйе. Ақпараттық технологиялар. Ақпараттық технологиялардың түрлері. Ақпараттық технология компоненттері. Жеке компьютердің құрамы. Бағдарламалық жасақтама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәліметтер қорын басқару

    Деректерді ұйымдастыру, деректер қоры, мәліметтер базасы, ДҚБЖ. Мәліметтер базасының түрлері. Деректердің иерархиялық, желілік және реляциялық модельдері. Реляциялық деректер қоры. Деректер базасының архитектурасы. ДБ жобалау мақсаттары. Жобалау кезеңдері. Мәліметтер базасының модельдері: тұжырымдамалық, логикалық, физикалық. ДБ құруға реляциялық тәсіл. Қатынастарды қалыпқа келтіру: қатынастарды үшінші қалыпты пішінге келтіру. Деректердің тұтастығы мен дәйектілігі туралы түсінік. Көшбасшылардың ДҚБЖ сипаттамасы және салыстыру. ДҚБЖ жұмысының негізгі сипаттамалары мен принциптері. Деректер базасының файл түрлері. Деректер түрлері. Кесте құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік технологияларды оқытуда, ақпаратты ұсыну мен өңдеуде, интернетті қауіпсіз пайдалануда және бастауыш сынып оқушылары үшін есептеу ойлауында өз білімдері мен дағдыларын дамытады. Студенттер мүмкін:смартфондар мен компьютерлерді қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті негізгі тақырыптарды түсіну; балалардың жасын ескере отырып, Цифрлық сауаттылық, цифрлық гигиена, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік моделдеу негіздері

    Компьютерлік модельдеу кезеңдері. Модельдеу алгоритмдерін құру принциптері. Тұжырымдамалық, құрылымдық-функционалдық модельдеу. Компьютерлік модельдеу. Статистикалық модельдеу. Технология және модельдеу мүмкіндіктері. Математикалық модельдеу. Қызмет көрсету жүйелеріндегі күту ұзақтығын бөлу функциясын анықтау. Физикалық процестерді модельдеу. Әлеуметтік-экономикалық процестерді модельдеу. Нысанға бағытталған бағдарламалар негізінде модельдерді енгізудің компьютерлік әдістері. Технологиялық процестердің негізгі заңдылықтары және жүйені зерттеудегі модельдердің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологиялардағы этика және қауіпсіздік

    Ақпараттық технологиялардағы этика негіздерін түсіну, ақпараттық технологияларды пайдалану контекстіндегі этикалық мінез-құлық принциптері мен нормаларын білу, деректерді өңдеуге, құпиялылыққа, қауіпсіздікке және технологияның қоғамға әсеріне қатысты этикалық дилеммаларды талдай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мобильді құрылғыларды программалау

    Мобильді құрылғылардың архитектурасы мен аппараттық ортасының ерекшеліктері, бағдарламалау тұрғысынан мобильді құрылғылардың архитектурасының ерекшеліктері, бағдарламаларды әзірлеудің негізгі әдістері, Мобильді қосымшаларды әзірлеудегі Java құралдарының мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі 3D анимациясын әзірлеу

    Үш өлшемді графиканың негізгі түсініктері. 3D кіріспе. Екі өлшемді және үш өлшемді кескіндерді жасау әдістері. 3D Studio Max интерфейсі және проекция терезесі. Базалық объектілермен жұмыс. Нысандарды түрлендіру. Трансформация. Координаталардың тірек жүйесі. Нысандарды жылжыту, түрлендіру және масштабтау. 3D Studio Max-та қарапайым және күрделі формаларды модельдеу. 3D Studio Mah-тегі анимация және уақыт ұғымы. Көрнекілік және эффектілермен арнайы жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Мақсаты: Курс машиналық оқытудың негізгі әдістерін, кестелік деректермен жұмыс істеу және визуализация үшін Python тіл кітапханасын, сондай-ақ деректерді өңдеу, категориялық және мәтіндік деректерді дайындау әдістерін үйренуге бағытталған. Студенттер мүмкін: машиналық оқытуды қолданудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін білу; практикалық есептерді шешу үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданыңыз; Машиналық оқыту алгоритмдерінің нәтижелерін визуализациялау; модельдерді құру және сапасын бағалау әдістерін қолдана отырып, машиналық оқытуды бағдарламалау дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Программалаудағы сандық әдістер

    Міндеттері есептеуіш математика. Есептеу математикасының бөлімдері. Компьютердегі сандарды ұсыну. Машиналық есептеулердің түсініктері мен қателіктері. Абсолютті және салыстырмалы қателер. Сызықтық алгебраның негізгі міндеттері. Кері матрица және оны табу жолдары. Бір сызықты емес теңдеулердің жуық шешімдері. Жақын шешім дифференциалдық теңдеулер жеке туынды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электрондық білім беру ресурстары

    Педагогикалық сценарийлерді құру (формализациялау) принциптері мен әдістері, Электронды оқу басылымдарына қойылатын талаптар, оқыту бағдарламалары мен жүйелерін жобалауға арналған заманауи аспаптық пакеттер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроконтроллерді программалау

    Микроконтроллерлердің құрылымы мен жіктелуі. Блоктардың функционалды қолданылуы және жұмыс принциптері. Микропроцессорлармен байланыс және олардың айырмашылықтары. Микроконтроллерлер үшін бағдарламалар құру принциптері. Микроконтроллерлерге арналған тілдер мен бағдарламалау құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
  • Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды, экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
  • Сызықтық алгебра, дифференциалдық және интегралдық есептеу, қарапайым дифференциалдық теңдеулер әдістерін; электр, магниттік және электрондық тізбектердің негізгі параметрлерін есептеу және өлшеу дағдыларын меңгеру. Дискретті математика, логика, ықтималдық теориясының аппаратын пайдалану қабілетін көрсету, LEGO Mindstorms және Arduino UNO негізіндегі роботтарды жобалау қабілетін көрсетеді.
  • Заманауи бағдарламалау тілдерінде әртүрлі есептеу құрылымдарының бағдарламалық кодтарын жаза білу, әртүрлі аспаптық орталарды салыстыру, объектіге бағытталған технология негізінде бағдарламалық өнімдерді жобалау. Бағдарламалау тілінің басқару конструкцияларын және олардың жұмыс істеу принциптерін пайдалану дағдыларын меңгеру. Бағдарламалық өнімді құрудың негізгі кезеңдерін, Алгоритмдер теориясын, бағдарламалық жасақтаманы ұйымдастыруды және оның ішкі құрылымын түсіну, алгоритмдік есептерді шеше білу. Тіл деректерінің негізгі түрлері мен құрылымдарын анықтайды.
  • Ақпаратты қорғау жүйесіне қойылатын талаптарға талдау жүргізу, ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді анықтау, ақпаратты қорғау бойынша ұйымдастырушылық-техникалық іс-шараларды негіздеу. Компьютерде жаратылыстану есептерінің сандық әдістерін қолдана білу, кәсіби салада қолданбалы есептерді шешу үшін компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану.
  • Оқу мақсаттарын қоя білу, оқыту үшін оқу материалдарын әзірлеу және бейімдеу, оқытудың белсенді әдістемелерін пайдалану, оқу-танымдық үдерістің сапасын қамтамасыз ету үшін жаңа тәсілдер мен технологияларды пайдалану, жекелеген оқушылар мен топтар үшін сабақтарды оқыту бағдарламаларын дайындау, балалардың жасын ескере отырып, цифрлық сауаттылық, цифрлық гигиена, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру.
  • Компьютерлік графика теориясының, классикалық электрондық схемалардың жұмыс принциптерінің, цифрлық схемотехниканың негіздерінің жалпы көрінісі, робототехникалық жүйелерді жобалау әдістері мен бағдарламаларды құрастыру принциптерін, оқу бағдарламалары мен жүйелерін жобалауға арналған заманауи аспаптық пакеттерді қолдану. Кескінді өңдеу, заманауи аспаптық ортада жұмыс істеу, кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін цифрлық ресурстарды пайдалану қабілетін көрсетеді, виртуалды және толықтырылған шындық жүйелерін, негізгі ұғымдарды қолдану саласы туралы білімі бар.
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату және баптау, компьютерлік жүйелерді пайдалану мәселелері бо йынша пайдаланушыларға ақпараттық қолдау көрсету, бағдарламалық қамтамасыз ету мәселелері бойынша техникалық және технологиялық кеңес беру, операциялық жүйелерді пайдалана отырып, кәсіби қызмет міндеттерін шешу туралы түсініктері бар, заманауи аспаптық құралдарды пайдалана отырып, мобильді қосымшаларды жобалау дағдыларын меңгеру, микропроцессорлық жүйелерді әзірлеу, деректерді талдаудың қолданбалы есептерін шешуде машиналық оқыту әдістері мен алгоритмдерін қолдану.
  • Әртүрлі бағдарламалық құралдармен сайттарды бағдарламалау дағдыларын меңгеру, web-сервермен жұмыс істеу, реляциялық Дерекқордың құрылымын жобалау, белгілі бір басқару жүйесінде дерекқорды іске асыру, қажетті нәтижелерді шығару, дерекқорларды басқару үшін сұраулар, ақпаратты енгізу нысандары мен есептерді жасау.
Top