Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Педагог-ұйымдастырушыны қоғамда жүзеге асырылатын негіздермен, мақсатпен, мазмұнмен және міндеттермен, сондай-ақ оқу процесінде өз кәсібіне мағыналы көзқараспен таныстыру. Мазмұны: Мамандық ретінде мәдени-тынығу жұмыстарының пайда болуы. Мәдени-тынығу жұмысын ғылым ретінде анықтау нұсқалары. Мәдени-тынығу жұмысы объектісінің субъективті факторын бағалау тәсілдері. Мәдени-тынығу қызметінің негізгі бағыттары мен дамуы. Мәдени-тынығу жұмысында кәсіби шеберлікті қалыптастыру мәселелері. Мәдени-тынығу қызметінің бұқаралық нысандарын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: Қазіргі ақпараттық кеңістікте аналитикалық мәтіндік өңдеуді қолдану. Мазмұны: Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-көпшілік мәтіндер. Аннотация түріндегі мәтіндердің мазмұны. Рефераттар, шолулар. Мәтінді семантикалық талдау әдістері. Мәтінді коммуникативті талдау әдістері. Абстрактілі дерексіз жанрлар. Рефераттың коммуникативті ұйымдастырылу принциптері. Ғылыми хабарлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу техникасы І

    Мақсаты: Кәсіби іс-әрекетте дыбыстық тыныс алуды, дауысты, дикцияны және айтылуды жетілдіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері (айту, тыңдау, оқу және жазу). Сөйлеу технологиясының нормалары мен заңдылықтары. Қарым-қатынас серіктесінің қабылдауы мен түсінігінің айтылу техникасы мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениеті І

    Мақсаты: Айналадағы қоғаммен қарым-қатынас эстетикасы, қарым-қатынаста өзін сенімді сыйлау. Сауатты сөйлеуді меңгеру. Қарым-қатынас дағдылары. Мазмұны: Сөйлеуді сауатты баяндау. Сауатты сөйлеудің заңдылықтарын білу. Пәнді оқуда классикалық әдебиетті қолдану. Қоршаған қоғаммен қарым-қатынас эстетикасы. Әдеби тіл – сөйлеу мәдениетінің негізі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахна қозғалысының негіздері

    Мақсаты: Мәдени-тынығу шараларында театрландырылған қойылымда сахналық қозғалысты қалыптастыру. Мазмұны: Рөлді орындау кезінде қолды жылжыту техникасы. Көмекші және фондық қозғалыстар. Қол жаттығулары (моторлы және бейнелі). Сахналық бидің негізгі қимылдарын орындау теориясы мен әдістемесі. Өзіндік-ерекше гаммалы және техникалық этюдтерді орындау. Халық сахна биінің негіздері. Қозғалыс дағдылары. Актердің шеберлігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пластика және ритмика

    Мақсаты: Сахнадағы шығармадағы негізгі сахналық қозғалыстарды қалыптастыру. Мазмұны: Эстетикалық дамудағы пластика мен ырғақтың рөлі. Сахнадағы хореографиялық қозғалыс негіздері. Музыкаға қимылдар. Би шығармасындағы музыкалық-ритмикалық дағдыларды дамытудың шарттары. Актер мен режиссердің пластикалық тәрбиесі. Психикалық және психофизикалық қасиеттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті ІІ

    Мақсаты: Мәдени сөйлеуді мәдени-тынығу жұмыстарының тәжірибесінде пайдалану. Мазмұны: Дикция дұрыс қойылған әдеби сөйлеу. Проза, өлең, әдеби шығарма, психологиялық пауза. Шығарма бойынша жұмыс, көзқарас, қиял.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу техникасы ІІ

    Мақсаты: Сөйлеу техникасымен көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Түрлі үлгідегі құжаттарды дайындауда тіл нормасының қолданылуы. Мазмұны: Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Экспрессивті сөйлеудегі тыныс алудың рөлі мен түрлері. Дикция, тест бойынша жұмыс. Мәнерлі сөйлеуде қалыптастырудағы мақал-мәтелдер, мәтелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігінің техникасы І

    Мақсаты: Заман талабына сай ұжымдық шығармашылықтың этикалық принциптерін сақтай отырып, ішкі және сыртқы әдіс-тәсілдерді меңгеріп, актерлік шеберлікті қалыптастыру. Мазмұны: Актерлік іс-әрекет теориясының негіздері. Рөл бойынша оқыту және өзіндік жұмыс әдістері. Актер шығармашылығының ерекшелігі. Тұлғаның психологиялық ерекшеліктері. Тұлғаның психологиялық талдауын түсіндіру. Этюдтер мен драматизациялар. Орындау композициялары. Актерлердің мінездемесі. Ойнатады. Зерттеуге арналған қызықты оқиғадағы бес сезім. Актерлік өнердегі сахналық әрекет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен ізденушілік әрекет дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. Публицистика М.Әуезов. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, Еңлік-Кебек пьесасына және «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы әңгімелеріне көркемдік шолу, «Абай Құнанбаев» монографиясы, «Абай жолы» роман-эпопеясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Конферансье шеберлігі I

    Мақсаты: мәдени-тынығу бағдарламаларын жүргізетін театрландырылған қойылымдардың, мерекелердің болашақ ұйымдастырушыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сөйлеу мәдениеті мен конферансье өнері. Мәдени-тынығу шараларын қабылдаушы жұмысында техникалық құралдарды пайдалану. Сахналық бейнені табыңыз - «маска» конферансьесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау дағдыларын жетілдіру процесінде кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіптік ұйымдар тарапынан заманауи маманға қойылатын талаптар қосымша және кәсіптік дайындыққа сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдауға негізделген. Салыстырмалы талдау жүргізу, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, келесі тапсырмаларды орындай білу: объективті факторларға ғылыми көзқарас және талдаулар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Конферансье шеберлігі II

    Мақсаты: Өмірде және сахнада өнер көрсетуде өнерпаздың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Өміршеңдік кезеңіндегі сөз бен мінез негізінің негізгі элементтері. құрастыру рөлі. Көркемдік этика. Орындау кезеңінен бастап өмір сүру жағдайлары. Импровизация.Монологтық фельетон. Көңіл көтерушілердің өнері. Интермедиялар, қайталаулар, әзілдер. Көрерменмен байланыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сценарий шеберлігінің негіздері

    Мақсаты: Сценарий жазу дағдыларын қалыптастыру және мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу. Мазмұны: Сценарий жазудың негізгі түсініктері мен кезеңдері. Сюжеттің құрылымы және сценарий құрамы. Монтаждау әдістері. Мизансценаның түрлері. Әдеби-музыкалық композициялық материалдаодытаңдау. Шығыстардың схемаларын, фестивальдің ұйымдастырушылық жоспарының шамамен сценарий барысын құру. Демеушілермен және жарнама агенттерімен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы

    Мақсаты: Мәдени-тынығу қызметінің заманауи түрлерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу қызметінің негізгі даму кезеңдері, тарихи даму тенденциялары. Мәдени-тынығу қызметі теориясының формалары мен әдістері. Әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілерінің жұмысының құрылымы мен мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру

    Мақсаты: Ұйымдастырушылардың бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Бұқаралық мерекелердің типологиясы. Бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру әдістері. Жаппай мерекелерді өткізудің формалары мен әдістері. Жаппай мерекелерді ұйымдастырудың принциптері мен әдістері. Жаппай мерекелерді бағыттаудың мәнерлі құралдары. Бұқаралық мерекенің шығармашылық-қоюшы тобының жаттығу жұмыстарының кезеңдері. Жаппай мерекелерді ұйымдастырудың заманауи ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру барысында кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау. Мазмұны: Кәсіби ұйымдарда заманауи маманға қойылатын талап қосымша және кәсіби дайындыққа сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдауға негізделген. Салыстырмалы талдау жүргізу, коммуникативті дағдыларды дамыту, келесі тапсырмаларды орындай білу: объективті факторларға ғылыми көзқарас, салыстырмалы талдаулар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігінің техникасы ІІ

    Мақсаты: Актерлік өнердің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдану және жетілдіру. Мазмұны: Эскизбен жұмыс. Жұмысты зерттеу. Сыртқы бөліктерді жасау бейнесі. Актерлік өнердегі сахналық әрекет. Сөйлеу арқылы актердің серіктесімен қарым-қатынасы. құрастыру рөлі. Көркем кейіпкер. Дайындықтағы ролдер. Актерлердің мазасыздану проблемалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем-бұқаралық жұмыстың режиссурасы I

    Мақсаты: Көркем-бұқаралық жұмыстарға жетекшілік етуде шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Көркем-бұқаралық жұмыстың режиссерлік негіздері. Сценарий. Монтаждау парағы. Жаттығу жоспары. Ойын-сауық шараларын басқарудың теориялық және әдістемелік негіздері. Бұқаралық мереке мен спектакльдің шығармашылық-өндірістік тобының жұмысын ұйымдастыру. Бұқаралық қойылымдарды қою барысында шығармашылық ұжымның жұмысын басқару. Шығармашылық топпен репетициялық жұмыстың әртүрлі тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары

    Мақсаты: Рекреациялық демалысты ұйымдастырудың жалпы негіздері мен технологиялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Демалушылардың физикалық және рухани сауықтырудағы рекреациялық-сауықтыру демалысының маңыздылығын білу, әлеуметтік белсенділікті ынталандыратын және жеке тұлғаның шығармашылық көрінісі үшін оңтайлы жағдай жасайтын бастамаларды барынша дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Коммуникативті мәдениет негіздері

    Мақсаты: Коммуникативті мәдениеттің теориялық негіздерін және барлық жағдайда қызмет ету ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Коммуникативті мәдениет негіздерінің ерекшелігі. Тұлғааралық өзара әрекеттесу жағдайларын талдау, әрбір жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынасқа қажетті тәжірибені алу. Кәсіби іс-әрекетте қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуде коммуникативті әдістерді практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру I

    Мақсаты: Мәдени-демалыс бағдарламаларын қоюда дағдылары мен шеберлігін қалыптастыру. Мазмұны: Драматургияның негізгі анықтамалары. Драмалық шығарма және оны тәжірибеде қолдану. Шығармашылық жобаны ұйымдастыру және жүзеге асыру. Қазіргі кезеңдегі көркем-бұқаралық демалысты ұйымдастыру. Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру технологиясы. Көркем-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру мен қоюдың функциялары мен әдістері. Өндіріс пен демалысты ұйымдастыруға қажетті әртүрлі бастаулармен жұмыс істеу принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мәдениет тарихы,теориясы

    Мақсаты: Мәдениет тарихы мен теориясының негізгі мәселелері, дәуірдің әлеуметтік-мәдени жағдайының диалектикалық бірлігі туралы жүйеленген түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Әлемдік мәдениеттер мен өркениеттер. Мәдениет ұғымы, қарым-қатынас өркениеті. Рухани және материалдық мәдениет. Объективті айырмашылықтар мен құндылық бағдарларды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сценография

    Мақсаты: Мәдени-тынығу іс-шараларының негізгі идеяларын ашу үшін сахналық техника мен технологияның ерекшеліктерін игеру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Декорация өнерінің тарихы мен теориясы. Сахна техникасы. Сахналық безендіру әдістері. Сахнаны көркемдеу технологиясы. Фондық жиынтықтар. Тірі атрибуттар. Бутафория және реквизиттер. Бөлмелердің көркем имитациялары. Жарықтандыру және сахналау техникасы. Шынайы жиһаз, суреттер. Спектакльді безендіру. Спектакльдің сахналық дизайнын жасау үшін жасанды интеллект негіздерін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік қамту

    Мақсаты: Қазіргі кезеңде мәдени-демалыс жұмыстарын әдістемелік қамтамасыз етудің инновациялық технологияларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмыстарын әдістемелік қамтамасыз ету негіздері Мәдениет мекемелерінің әдістемелік қызметінің функциялары. Әдістемелік қызмет технологиясы және оны құру. Мәдени қызмет көрсетуге тұтынушылар сұранысының мониторингі, мәдени-демалыс жұмыстарын әдістемелік қамтамасыз ету. Мәдени-тынығу жұмыстарында әдістемелік қамтамасыз етудің біріктірілген нысандары. Әлеуметтік-мәдени процестерді модельдеу, статистикалық талдау және ақпараттық қамтамасыз ету үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу шараларын безендіру әдістемесі

    Мақсаты: Жарық, шу, әсерлермен мәдени-демалыс шараларын көркем безендірудің практикалық дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру және жобалау әдістемесінің негізгі бағыттары мен педагогикалық талаптары. Мәдени-тынығу шараларын көркем безендірудің әдістері мен тәсілдері. Мәдени-тынығу жұмыстарын жүргізу кезінде өзін-өзі талдау, өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет

    Мақсаты: Мәдени-тынығу қызметіндегі ақпарат және ақпараттық ресурстар, ақпараттық жүйелер мен технологиялар туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызметтің теориялық негіздері. Анықтамалық-ақпараттық жұмыстың ұйымдастырушылық ерекшеліктері. Ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдары. Мәдени-демалыс қызметіндегі ақпараттық қызмет саласындағы негізгі тенденциялар. Мәдени-демалыс іс-шараларындағы ақпараттық іс-шаралардың презентацияларын жобалау және құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру II

    Мақсаты: Көркем іс-шараларды дайындау және өткізу дағдылары мен шеберлігін қалыптастыру. Мазмұны: Театрализацияланған бұқаралық жұмыстың драматургиясы мен режиссурасы. Бұқаралық оқиғалардың театрлық формалары драматургиясының ерекшеліктері. Бұқаралық көркемдік іс-шараларды дайындау және өткізу әдістері. Мәдени-тынығу шараларының бұқаралық түрлерін ұйымдастыру. Көркем-бұқаралық іс-шараларды әзірлеуші-ұйымдастырушының өзіндік талдау картасын жасау..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем-бұқаралық жұмыстың режиссурасы II

    Мақсаты: іс-шараларды көркемдік-бұқаралық ұйымдастыруда алған білімдерін практикада қолдану. Мазмұны: Көркем іс-шараларды жоспарлаудың теориялық және әдістемелік негіздері. Жаппай мерекелерді бағыттаудың мәнерлі құралдары. Бұқаралық мерекені қоюшы топтың жаттығу жұмыстарының кезеңдері. Көрнекі қабылдау қиял, кеңістіктік бейнелеу, есте сақтау, сезім және эстетикалық қабылдау. Режиссердің сценарий бойынша жұмысы және қойылымның режиссерлік тұжырымдамасы. Мәлімдемені тиімді талдау әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи медиа мәдениеті

    Мақсаты: Қазіргі таңда сұранысқа ие халықты және мәдениет мекемелерін қызықтыратын ақпараттық-танымдық іс-шараларды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық-білім беру қызметінің теориялық және әдістемелік негіздері, ақпараттық қызметтің диалогтық және ақпараттық-анықтамалық қызметтері. Қоғамдық сұранысты қанағаттандыруды зерделеу арқылы мәдениет пен демалыс саласында адамдардың рухани мәдениетін қалыптастыру мен дамытудағы ақпараттық қызмет нәтижелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркемөнер шығармашылығы

    Мақсаты: Түрлі мәдени-демалыс мекемелерінде көркем шығармашылықтың жанрлық құрылымының негізгі түрлерін қалыптастыру. Мазмұны: Көркем шығармашылықтың өмір сүруінің негізгі формалары. Көркем шығармашылықтың аймақтық ерекшеліктері. Дәстүрлі халық мерекелері, салт-дәстүрлері. Мәдени-сауықтыру және мектептен тыс білім беру мекемелерінің әртүрлі типіндегі көркем шығармашылықты дамытудың теориялық негіздері. Көркем шығармашылықтың барлық түрлерін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Көркем шығармашылықты басқару құрылымы. Демалыс бірлестіктерінің, шығармашылық ұжымдардың жұмысын ұйымдастыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметінің әдістемелік жетекшілік технологиясы

    Мақсаты: Мәдени-тынығу қызметіндегі серпінді өзгерістер контекстіндегі өзекті бағыт ретінде әдістемелік басшылықты қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмыстарына әдістемелік жетекшілік етудің принциптері мен әдістері. Мәдени-тынығу іс-әрекетіндегі оқу кезеңдері. Әдістемелік кабинеттер мен халық шығармашылығы орталығының жұмысы. Мәдени-тынығу жұмыстарын дамытудағы әдістемелік орталықтардың рөлі. Мәдени-тынығу орталықтарының жұмыс технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ фольклорының тарихы

    Мақсаты: Қазақ фольклорын дәстүрлі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы қалыптастыру. Қазақ фольклорының мәселелері жөніндегі көзқарастар мен пайымдаулар. Мазмұны: Қазақ фольклорының ерекшелігі, рөлі мен маңызы. Қазақ фольклорының дамуы мен қалыптасуының негізгі кезеңдері. Қазақ фольклорының ірі өкілдерінің шығармашылығы. Этнографияға кіріспе. Қазақтың дәстүрлі халық музыкасының жанрлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдық емес мәдениет тарихы

    Мақсаты: әртүрлі халықтар мен дәуірлердің материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін қалыптастыру. Мазмұны: Материалдық емес мәдениеттің негізгі теориялық ұғымдары мен нақты терминдері. Туған өлкенің пәндік мәдениетінің ерекшеліктері. Жеке жобаларды жасауда теориялық материалды пайдалану. Негізгі идеологиялық бағыттар және әлеуметтік-тұлғалық мәселелер. Әлемдік мәдени мұраны сақтаудағы қоғам және мәдениет тарихы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық аспаптарында орындау негіздері

    Мақсаты: Музыкалық стильде, жанрда, түрлі дәуірлердегі халық аспаптарында оқыту. Мазмұны: Аспаптардың жасалу және даму тарихы. Композиторлардың шығармашылық жолдары. Позициялық ауысым дағдыларын игеру. Нота белгілері. Ноталардың ұзақтығы және үзілістерді белгілеу. Аралықтар. Метр. Стаккато, легато. Саусақтардың моторлық реакциясын дамыту үшін жаттығулар жасау. Ұзақтықты топтастыруды қабылдау. Халықтық классикалық музыка үшін орындаушылық әсерлерді зерттеу. Саусақтардың саусақтарын сақтай отырып, нота мәтінінің парағынан оқу. Әр түрлі техникалық қиындықтарды жеңудің техникасы мен әдістері бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық іс-шаралар және ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары

    Мақсаты: Спорттық-сауықтыру бағдарламаларын ұйымдастыру принциптері мен әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Спорттық іс-шаралар мен ойын-сауық бағдарламаларының драматургиясы мен режиссурасы. Спорттық іс-шаралар мен ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастыру және өткізу. ойын-сауық технологиясы. Балалар мен ересектердің дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын насихаттау. Спорттық және ойын-сауық бағдарламаларын қоюға арналған шығармашылық нұсқаулар. Спорттық ойын-сауық бағдарламаларын қою кезіндегі режиссураның ерекшеліктері. Қойылымның менеджмент технологиясын қараңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақыт педагогикасы

    Мақсаты: Болашақ мамандарды бос уақыттың педагогикалық негіздері, теориясы мен технологиясы туралы біліммен қалыптастыру. Мазмұны: Бос уақытты ұйымдастыру мәселелерін тәрбиелік аспектіде қарастыра отырып, педагогика ғылымының бір саласы ретіндегі бос уақытты педагогиканың қазіргі даму тенденциялары. Бос уақытты өткізудің түрлері. Бос уақыттағы коммуникацияның ерекшеліктері. Демалыс педагогикасының формалары мен әдістерін қолдануға шығармашылық көзқарас. Бос уақытты ұйымдастырудағы әлеуметтік-педагогикалық қызметтің принциптері. Халықтың әртүрлі категорияларының бос уақытын ұйымдастырудың педагогикалық технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Саябақтарда мәдени-тынығу шараларын ұйымдастыру

    Мақсаты: Саябақтарда түрлі жанрдағы бұқаралық қойылымдар мен ойын-сауықтарды ұйымдастыруда шығармашылық және өндірістік топ дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Саябақтардағы мәдени-тынығу қызметінің ерекшеліктері мен типологиясы. Бұқаралық мерекені ұйымдастырудың принциптері мен әдістері. Мәдениет және демалыс саябақтарында қойылымдар ұйымдастыру. Саябақтардағы жаппай қойылымның сценарийін және режиссерлік негізін дайындау. Сценарийлермен жұмыс. Нөмірлерді дайындаудағы режиссураның ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы

    Мақсаты: Бос уақыттың жасқа байланысты педагогикасының теориялық негіздерін және оның әртүрлі жағдайларда қызмет ету ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Бос уақыттың жастық педагогикасының анықтамасы. Бос уақыт педагогикасының әдістері. Балалар мен ересектердің психологиялық-педагогикалық дамуы. Демалыс уақытын ұйымдастыруда халықтың жас ерекшеліктерін есепке алуды білу. Әртүрлі жас санатындағы тұрғындардың бос уақытын ұйымдастыру түрлері. Мәдени құндылықтарды құру және байыту әдістері, балалар, жасөспірімдер және ересектердің шығармашылық дамуы. Бос уақыт педагогикасының пайда болуының объективті факторлары. Бос уақыт педагогикасы принциптерінің тәрбиелік потенциалы. Бос уақыт құрылымындағы ойын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу шараларын музыкалық безендіру

    Мақсаты: Халық, классикалық музыканың музыкалық шығармаларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, оның мәдени-демалыс шараларын музыкалық безендірудегі қажеттілігі. Мазмұны: Музыкалық шығармалардың жанрлары мен түрлері. Көркем репертуар, оның мәдени-демалыс шараларын музыкалық безендірудегі қажеттілігі. Мәдени-тынығу шараларын музыкалық безендіруде симфониялық, шетелдік және халық шығармаларының технологиясы мен тәсілдерін тәжірибеде қолдану. Концерттік бағдарламаның түрлі жанрдағы музыкалық шығармаларын интерпретациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг

    Мақсаты: Менеджмент, маркетинг, мәдени-тынығу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздері. Менеджмент басқару жүйесі, ақпараттық қызмет ретінде Басқару әдістері. Жарнама, қаржыландыру, жоспарлау. Басқарудың негізгі процедураларының жүйесі. Ұйымдастыру қызметінің технологиясы. Маркетинг және маркетингтік ортаның мәні. Әлеуметтік-мәдени саладағы маркетинг жүйесі. Іс жүргізудің әкімшілік шешімдерін дайындау технологиясы. Мәдени-тынығу сферасындағы экономика мен менеджменттің талдауы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру

    Мақсаты: Мәдени-тынығу мекемелерінде табысты ұйымдастырушылық, басқарушылық, мәдени-ағарту, кәсіптік қызметке қажетті тұлғалық және кәсіби қасиеттерді қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени процестерді басқару негіздері. Мәдени-тынығу мекемелеріндегі басқаруды ұйымдастырудың негізгі принциптері. Әлеуметтік тәжірибе және мәдени-демалыс саласындағы эксперименттік ізденіс бағыты. Мәдени-демалыс мекемелеріндегі әлеуметтік процестерді, бұқаралық коммуникация жүйелерін басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мерекелерін ұйымдастыру

    Мақсаты: Балалар мерекелері арқылы балалардың ойын-сауық және тұлғалық дамуы. Мазмұны: Балалар мерекелерін ұйымдастырудың принциптері мен ерекшеліктері. Балалар демалысын ұйымдастыру құрылымы. Бос уақытты өткізуге қатысушылардың өзін-өзі жүзеге асыруы мен өзін-өзі тәрбиелеуі, әлеуметтік өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау әдістері. Балалар мерекелерін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдылары. Балалар шығармашылығының дәстүрлі түрлері, ерекшеліктері. Оқу-танымдық процестің технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Санаторий-курорттық мекемелерде бос уақытты ұйымдастыру

    Мақсаты: Санаторлық-курорттық мекемелерде бос уақытты ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық формаларын қалыптастыру. Мазмұны: Санаторийлер мен курорттардағы мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыру және ерекшеліктері. Рекреациялық қызмет, оның жіктелуі және құрылымдық ерекшеліктері. Санаторлық-курорттық мекемелердегі әлеуметтік процестерді, бұқаралық коммуникация жүйелерін басқару. Санаторлық-курорттық мекемелерде басқаруды ұйымдастырудың негізгі принциптері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу іс-шараларын коммерцияландыру

    Мақсаты: Қазіргі кезеңдегі мәдени-тынығу қызметіндегі коммерцияландыру ұғымы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі жағдайда мәдени-тынығу қызметін коммерцияландыру тұжырымдамасы. Әлеуметтік-мәдени саланың процестерін реттейтін факторлар, бос уақытты өткізуге сұраныс нарығы. Демалыстың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал ететін коммерциялық сектордың ресурстары. Мәдени-тынығу бағдарламаларын қаржыландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби имидж

    Мақсаты: Менеджменттің ғылым ретіндегі кәсіби бейнесінің дағдыларын анықтау, оның қалыптасуы мен мәдени-демалыс саласы мамандарының жұмысындағы маңызы. Мазмұны: Кәсіби имидж негіздері. Кескін құрылымы. Кескіннің түрлері және габитарнлық имидж. Кескіннің кәсіби құралдары және кескін стратегияларын қолдану әдістері. имидждік науқандар. Имиджмейкерлердің жұмысы. Корпоративтік имиджді басқару. Имидж технологиясы. Имидж қалыптасу механизмінің заңдылықтары. Іскерлік имидждегі символдардың рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепте және мектептен тыс мекемелердегі үйірме жұмысы

    Мақсаты: Білім алушыларда қосымша білім беру жүйесіндегі үйірме жұмысының және мәдени-демалыс қызметінің рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мектептерде және мектептен тыс мекемелерде үйірме қызметін жобалауға, ұйымдастыруға, жүргізуге үйрету. Мазмұны: Қосымша білім беру жүйесіндегі және мәдени-демалыс қызметіндегі үйірме жұмысының түсінігі мен маңызы мектептер мен мектептен тыс мекемелердегі үйірме қызметінің даму тарихы. Үйірме жұмысын ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері. Үйірмелердің типологиясы және олардың ерекшеліктері. Үйірмелердегі шығармашылық өзін-өзі жүзеге асырудың формалары мен әдістері. Тиімді үйірме қызметін талдау және бағалау. Үйірме жұмысында ата-аналармен және қоғамдастықпен серіктестік. Үйірме қызметін дамытудың қазіргі тенденциялары мен перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жастар мен балалар бос уақытының технологиясы

    Мақсаты: Қазіргі қоғамдағы бос уақыттың табиғаты, оның теориялық негіздері мен балалармен және жастармен жүзеге асыру әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын ұйымдастыру. Балалардың жастардың бос уақытының заманауи ойындары. Белгілі бір іс-әрекетте, бос уақытты өткізу жағдайында баланың жеке тұлғасын дамыту. Жастарға арналған мәдени-сауықтыру шаралары. Жас бойынша адамдардың даму жағдайы. Жастардың бос уақытының ерекшеліктері. Жастардың бос уақытын ұйымдастырудың әдістемелік аспектілері. Демалыс орталығында жастардың бос уақытын өткізудің заманауи түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдениеттегі кәсіпкерлік және продюсерлеу

    Мақсаты: Бизнесті басқарудың заманауи әдістерін қолдану және мәдени-демалыс бағдарламаларының бұқаралық, топтық және жеке нысандарын өндіру. Мазмұны: Мәдениеттегі өндіріс және продюсерлік қызметтің функциялары. Мәдени-тынығу бағдарламаларын және мәдени-тынығу саласындағы кәсіпкерлік қызметті өндіру принциптері. Кәсіпкерлік қызметтегі басқару әдістері. Кәсіби қызметте мәдени-тынығу бағдарламаларын жүргізуде продюсерлік және кәсіпкерлік технологиясы. Мәдени-тынғу бағдарламаларын продюсерлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелдерде бос уақытты ұйымдастыру

    Мақсаты: Шетелдегі мәдени-демалыс мекемелерінде бос уақытты ұйымдастыруға қажетті дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Рекреациялық негізде демалушыларды рухани дамыту бойынша тәрбие жұмысының әдістемесі. Бос уақытты ұйымдастырудың отандық тәжірибесінде пайдалану үшін шетелдік әлеуметтік-мәдени тәжірибелерді іріктеу критерийлері. Шетелдік жұмыс тәжірибесін алу негізінде отандық мәдени-демалыс шараларын ұйымдастыру және мазмұны. Шетелдердегі мәдени-демалыс мекемелеріндегі бос уақытты өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мерекелік, салт-дәстүрлік әрекеттер

    Мақсаты: Мәдени мұраны, мәдени-демалыс жұмысының әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін кеңінен қамту арқылы демалысты ұйымдастыру негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Мерекелік-салттық мәдениеттің теориялық және тарихи-мәдени негіздері. Қазақ халқының мерекелік-салттық мәдениеті, оның қалыптасу және таралу тарихы. Өнердегі мерекелік дәстүрлерді дамыту. Мерекелер Қазақстан Республикасы халықтарының ұлттық мәдениеттері мен тарихи қалыптасуының негізгі белгілерінің көрінісі ретінде. Қазақстан аймақтарындағы мерекелік-салттық мәдениеттің қазіргі даму кезеңі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу жұмысын социологиялық зерттеу

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмыстарында социологиялық зерттеулердің негіздері мен әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Социологиялық зерттеулердің теориясы мен технологиясы. Ғылыми-зерттеу бағдарламасы. Ғылыми-зерттеу бағдарламасының әдістемелік бөлімінің құрылысы. Зерттеу бағдарламасының процедуралық бөлімі. Мәдени-тынығу жұмысындағы социологиялық зерттеулердің әдістемесі және әдіснамасы. Сауалнама жүргізу әдістемесі. Мәдени-тынығу саласындағы мәселелер және оларды шешу жолдары. Әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы жобалау қызметі

    Мақсаты: Мекеме ұйымдастырушыларының мәдени-демалыс бағдарламаларын жобалау дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениет саясатының концепциялары. Өңірлердің мәдени саясатының басым бағыттары. Мәдени-тынығу бағдарламаларын ресімдеудің әдістері, формалары және мазмұны. Мәдени-демалыс бағдарламаларын жобалаудың негізгі принциптері. Бағдарламаларды құрастыру кезеңдері. Мәдени-демалыс бағдарламаларын қаржыландыру және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шоу бағдарламалар технологиясы

    Мақсаты: Үздіксіз өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени шындыққа бейімделу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шоу бағдарламалардың спецификасы мен ерекшелігі. Шоу бағдарламалар классификациясы мен ерекшеліктері. Шоу-бағдарламаларда тұтынушылар нарығын ғылыми зерттелуі. Шоу-бағдарламаларды әзірлеуде шығармашылық жұмыстар. Шоу-бағдарламалардың бағдарламалық саясатын әзірлеу. Шоу бағдарламалардың жанр материалдарын жасау әдістемесі. Шоу бағдарлама құрылымы және қойылымы. Концерттік-ойын-сауық бағдарламаларын әзірлеу технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Визаж және грим

    Мақсаты: Сахналық қойылымдарда әртүрлі стильде, жанрда образ жасауда визаждық және грим жасау әдістерін қолдану. Мазмұны: Терінің және жалпы ағзаның анатомиясы мен физиологиясына қойылатын талаптар. Тері жағдайының жас ерекшеліктері. Сәндік косметикамен жұмыс істеу құралдары мен әдістерінің классификациясы. Негізгі, қосымша, қосымша, қарама-қарсы, бейтарап сұр түстер. Макияжбен жұмыс істеу принциптері, қолдану ережелері, гигиеналық нормалар. Анатомиялық мәліметтерге және кескіннің сипатына сәйкес әртүрлі макияж түрлерін қолдану ерекшеліктері. Нормативтік құжаттаманы қолдану және аспаптарды және жанасу аймағын дезинфекциялау мен зарарсыздандыруды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сахналық костюм

    Мақсаты: Алған білімдерін практикада қолдану (қою, сахналау, этюд); сахналық киімдерді өзіндік таңдау. Мазмұны: Сахналық киім бейнелерін әзірлеу. Әртүрлі дәуір стиліндегі костюмдер, тарихи киімдер. Костюмдердің әлеуметтік ерекшеліктері. Костюмдердің мәнерлілігі. Костюм кейіпкерлерінің психологиясы. Сахналық киімдерді сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары

    Мақсаты: Ойын-сауық шараларын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-демалыс саласындағы ойын-сауық бағдарламаларын әзірлеудің әдістері мен технологиясы. Сахналаудың әртүрлі формаларының драматургиясының технологиясы. Сценарий драматургиясының және ойын-сауық бағдарламаларының режиссурасының ерекшеліктері. Ойын-сауық бағдарламаларын әзірлеу бойынша шығармашылық жұмыс. Ұсыныстарды басқару технологиясы. Концерттік ойын-сауық бағдарламалары үшін жасанды интеллект негіздерін пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу жұмысында ұлттық дәстүрді трансформациялау

    Мақсаты: Мәдени-тынығу шараларында ұлттық дәстүрлерді жаңғырту. Мазмұны: Дәстүрлердің әлеуметтік-мәдени трансформацияларының тенденциялары және олардың Қазақстанның қазіргі мерекелік мәдениетіне әсері. Ұлттық мәдениеттің жаңғыруы және бос уақытты өткізу секторында ұлттық бірегейлікті қалыптастыру. Қазақстан халықтарының фольклорын дамытудағы мәдениет мекемелерінің қызметі және оның республика халқына әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу жұмысының ғылыми-зерттеу негіздері

    Мақсаты: интеллектуалдық, шығармашылық және коммуникативті қабілеттерін дамыту үшін мәдени-тынығу жұмыстарының ғылыми-зерттеу негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-мәдени, мәдени және демалыс жұмыстарын дамытудағы ғылыми зерттеулердің рөлі. Мәдени-тынығу жұмысындағы әдістемелік, теориялық және қолданбалы зерттеулер. Мәдени-тынығу жұмысы процесінде тұлғаның рухани-адамгершілік саласы мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту.Мәдени-тынығу жұмыстарының ғылыми-зерттеу бағдарламаларын жасау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы кіші формалар

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмыстарында шағын формалардың бағытын жан-жақты зерттеу. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмыстарының шағын формаларының мазмұны мен бағыттарын көрсету әдістерін таңдау. Шағын формалар арқылы халықтың бос уақытын өткізу құрылымы. Шағын пішіндер бағдарламасын құру принциптері. Мәдени-тынығу жұмыстарының шағын формаларын жоспарлау және ұйымдастыру технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
  • Идеялық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілік пен әдептілік, ғылыми-эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
  • Мәдени мұраны сақтау, қалпына келтіру және пайдалану және рухани жаңғырту туралы ұлттық сананы қалыптастыру үшін коммуникативті қабілеттерге ие болу.
  • Кәсіби қызметті жетілдіру үшін қолданылатын халықтың танымдық, рекреациялық, анимациялық, ойын-сауық бос уақытын ұйымдастыруда ақпаратты жинау, сақтау және өңдеуде жасанды интеллект негіздерін және ақпараттық цифрлық технологияларды пайдалану.
  • Бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу және қазіргі қоғамда инклюзивті тәсілмен құқықтық мәдениетті қалыптастыру.
  • Әртүрлі жас санаттарындағы балалардың психологиялық-педагогикалық және шығармашылық дамуын ескере отырып, мектептерде және мектептен тыс мекемелерде үйірме жұмысын ұйымдастыруда оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруда оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану.
  • Әлеуметтік-мәдени дамудың нарықтық және бизнес-процестерін талдау, мақсаттарға жету үшін заманауи басқару әдістерін қолдану.
  • Мәдени-тынығу саласындағы сахналық және репетициялық жұмыстардың әдістерін қолдана отырып, бағдарламаларды құрастыру.
  • Менеджмент пен маркетингтің негізгі принциптерін мәдени-тынығу бағдарламаларының әртүрлі нысандарын продюсерлеуде қолдану.
  • Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешімдерді табу, жеке кәсіптік әрекеттерді жоспарлау.
  • Мәдени-демалыс іс-шараларында көркем-бұқаралық қойылымдар мен концерттік - ойын-сауық бағдарламаларының сценарийлері бойынша шығармашылық топтың практикалық жұмысын жүргізу.
  • Өзінің білімін жетілдіру және салауатты өмір сүру дағдыларын көрсете отырып, топ мүшесі ретінде және жеке тұлға ретінде тиімді жұмыс істеу.
Top