Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04107 Цифрлық экономика (ТМД ЖУ) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Халықаралық саудада тауарларды өткізудің кедендік аспектілері

    Мақсаты: Еуразиялық экономикалық одақтағы кедендік реттеудің барлық институттарын кешенді қабылдауды қалыптастыру және сыртқы сауда қызметін кедендік реттеу жөніндегі нормативтік құқықтық базаны пайдалану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: кеден құқығының негізгі түсініктері мен көздері. ЕАЭО-дағы кедендік-тарифтік реттеу негіздері. Кедендік рәсімдер. Кедендік төлемдер. Тауарлар мен көлік құралдарын кедендік ресімдеу және декларациялау. Кеден сфере саласындағы құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік. Халықаралық кедендік ынтымақтастық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылыми танымның заңдылықтары, ғылыми рационализм, оның формалары, ғылымның тарихи түрлері мен даму жолдары туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясы пәні. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен үрдістері. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Философиялық әдістер. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Заманауи ғылымның этикалық аспектілері. Ғылымды компьютерлендіру. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: персоналды тиімді басқарудың жүйелі білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымның мотивациясы және тиімділігі. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды күйзеліс. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Бағыныштының жеке басы. Көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компанияның көлік-логистикалық жүйесін басқару

    Мақсаты: компанияның көлік - логистика жүйесі құрамындағы материалдық ағындардың қозғалысын басқару теориясы мен практикасы саласында ғылыми білімді және көлік логистикасы теориясы мен әдіснамасын практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: көлік-логистикалық жүйенің негізгі түсініктері. Көлік-логистикалық жүйелердің типологиясы мен құзыреттері. Көлік-логистикалық жүйелерді басқару индикаторлары мен құралдары. Компанияның көлік-логистикалық жүйесінің негізгі көрсеткіштері. Көлік-логистикалық жүйелерді басқару функциясы ретінде жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және реттеу. Көлік-логистикалық жүйелерді басқару нысандары және көлік компанияларын басқару құрылымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықаралық логистика

    Мақсаты: халықаралық логистика саласындағы мамандарды ғылыми-практикалық даярлауды жетілдіру, сондай-ақ халықаралық деңгейде логистикалық процестерді басқару білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: халықаралық логистиканың пәні мен әдістері. Халықаралық логистиканың мәселелері. Халықаралық логистикадағы логистикалық делдалдардың түрлері. Халықаралық логистиканың инфрақұрылымы. Халықаралық логистиканы құқықтық реттеу. Халықаралық логистикадағы цифрлық технологиялардың рөлі. Халықаралық логистикалық қызметтегі тәуекелдер мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микроэкономика (жетілдірілген курс)

    Мақсаты: Магистранттардың микроэкономикалық талдау саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, зерттеудің микроэкономикалық әдістерін, алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын пайдалана отырып, практикалық міндеттерді шешу дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: нарықтың негізгі параметрлері. Тұтынушылардың мінез-құлық теориясы және нарықтық сұраныс. Фирма теориясы және нарық құрылымы. Экономикалық тепе-теңдік және әл-ауқат. Белгісіздік жағдайындағы таңдау теориясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұны:Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық логистика мамандарына арналған халықаралық статистикалық мәліметтер базасы

    Мақсаты: халықаралық логистика саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге ықпал ететін мәліметтер базасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: статистикалық мәліметтер базасы және халықаралық статистиканы ұйымдастыру. Халықаралық статистикадағы негізгі халықаралық жіктемелер мен регистрлер. Халықаралық статистикалық ақпарат базаларының деректерін іздеудің және өңдеудің негізгі тәсілдері. Сыртқы сауда статистикасы. Сатып алуды, жабдықтауды және өткізуді ақпараттық қамтамасыз ету. Құқықтық және кедендік Ақпараттық жүйелер. Халықаралық логистика мәселелерін шешу үшін статистикалық мәліметтер базасын талдау. Бизнес өнімділігін басқару тұжырымдамасы (BPM). Логистикалық бақылауды қолдауға арналған BPM құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: мазмұнын әр түрлі дәрежеде қамтитын шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқу үшін тілдік құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: мамандығы бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерге реферат, ғылыми мәтінге аннотация, түйіндеме. Түпнұсқа жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістерді, хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Мамандығы бойынша ауызша коммуникация дағдыларын дамыту: ғылыми баяндама жасау, ғылыми зерттеу презентациясы, ғылыми пікірталас, ғылыми пікірсайыс (талқылау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Экономика және сыртқы экономикалық қызметті ұйымдастыру (жетілдірілген деңгей)

    Мақсаты: Магистранттардың сыртқы экономикалық қызметтің проблематикасында, институттары мен құралдарында бағдарлау дағдыларын және алған білімдерін практикада пайдалану қабілетін тереңдете дамыту. Мазмұны: Халықаралық саудадағы ұлттық компания. Компанияның шетелдік нарықтағы қызметке бейімделуі. Маркетингтік зерттеулер: жүргізу әдістемесі және ақпарат көздері. Сыртқы сауда мәмілесін дайындау және жасасу. Шарттарды стандарттау және халықаралық сауда құқығын біріздендіру. Тауарларды халықаралық сатып алу-сату келісімшарты. Экспорттық қаржыландырудың дәстүрлі емес әдістері: факторинг, форфейтинг. Халықаралық саудадағы делдалдар. Ғылыми-техникалық білімнің халықаралық саудасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарықтарының конъюнктурасы

    Мақсаты: Сыртқы сауда объектілерінің конъюнктуралық-бағалық жұмыс тәжірибесінде қажетті білімді қалыптастыру. Мазмұны: конъюнктуралық зерттеулердің мәні, міндеттері, анықтамасы. Конъюнктура ұғымы. Әлемдік тауар нарықтары мен топтық ассортимент тауарларының әлемдік тауар нарықтарындағы жіктелуі. Конъюнктуралық зерттеу. Қазіргі әлемдік бағалардың қозғалыс факторлары. Нарық конъюнктурасының дамуын анықтайтын маңызды тенденциялар мен факторлар. Нақты нарықтардың көрсеткіштерін пайдалану ерекшеліктері. Ресейдің экономикалық мүдделері және оның негізгі нарықтардағы орны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықаралық сауда

    Мақсаты: халықаралық сауда саласы, оның әлемдік экономика мен әлемдік нарықтардың жаһандану жағдайындағы ерекшеліктері, Ресейдің олардағы орны мен экономикалық мүдделері туралы терең білім алу. Мазмұны: Қазіргі кезеңдегі халықаралық сауданың ерекшеліктері. Халықаралық сауданың даму факторлары мен үрдістері. Сыртқы сауданы реттеу. Халықаралық сауда саясаты. Шикізаттық тауарлар мен азық-түліктің халықаралық саудасы. Дайын өнімнің халықаралық саудасы. Қызметтің халықаралық саудасы. Зияткерлік меншік объектілерінің халықаралық саудасы. Ресей халықаралық саудада.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыртқы экономикалық қызметті көліктік-логистикалық қамтамасыз ету

    Мақсаты: халықаралық көлік логистикасының құрылымы, даму кезеңдері және жұмыс істеу заңдылықтары туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру Мазмұны: Халықаралық экономикалық қатынастардағы көлік-логистикалық операциялар. Көлік-логистикалық қызметтердің халықаралық нарығы. Халықаралық көлік-логистикалық инфрақұрылым. Ресейдің халықаралық маңызы бар көлік-логистикалық инфрақұрылымын басқару. Сыртқы сауданы қамтамасыз етудегі көлік-логистикалық орталықтар мен халықаралық көлік дәліздерінің рөлі. Жүктерді халықаралық тасымалдау кезіндегі көлік құжаттамасы. Сыртқы саудадағы көлік тәуекелдерін басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқарудың ақпараттық жүйелерін енгізудің әлемдік тәжірибесі

    Мақсаты: қазіргі жағдайда компанияларды басқаруға ақпараттық жүйелерді енгізудің халықаралық тәжірибесінің рөлі мен маңыздылығын ашу және әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың жұмыс тәжірибесінде қажетті білім беру Мазмұны: корпоративтік ақпараттық жүйелер кәсіпорынды тиімді басқарудың қажетті құралы ретінде. ERP-Жүйелерінің тарихы: "Ганттан ERP-ге дейінгі өндірістік жоспарлау". ERP жүйелері: жүйелердің жіктемесі. ERP жүйелері: жүйені таңдау ерекшеліктері мен критерийлері. Кәсіпорында ERP жүйелерін енгізу идеологиясы. Бизнес-процестер: кәсіпорында ERP енгізу процесінің ажырамас бөлігі ретінде бизнес-процестерді құру. Байланыс операторларының IT инфрақұрылымының ландшафты

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Макроэкономика (жетілдірілген курс)

    Мақсаты: математикалық аппаратты айтарлықтай пайдалана отырып, макроэкономикалық талдау саласындағы магистранттардың білімін кеңейту және тереңдету, сондай-ақ алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалануға үйрету Мазмұны: жоғары деңгейлі макроэкономикаға кіріспе. Жалпы экономикалық тепе-теңдік. Циклдік және экономикалық өсу. Экономикалық саясат. Мемлекеттің ашық экономикадағы экономикалық саясатының тиімділігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықаралық көліктік-логистикалық жобалар

    Мақсаты: жеткізу тізбегінде жүктерді тасымалдау бойынша халықаралық логистикалық қызметті ұйымдастыру үшін логистикалық жобаларды құрастыру және талдау саласында білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: жобаларды басқару теориясы мен практикасының негіздері. Халықаралық логистикадағы жобалық шешімдердің әдістемесі мен негізгі принциптері. Халықаралық көліктік-логистикалық жобаларды басқарудың кіші жүйелері. Көліктік-логистикалық жобалау алгоритмі. Жобалық қызметтің тәуекелдері және оларды бақылау әдістері. Логистикалық жобалардың тиімділігін бағалау. Жобаны орындау жоспарын іске асыру. Жобаның орындалуын бақылау. Жеткізу жүйелерін көліктік-логистикалық жобалау үшін экономикалық-математикалық әдістерді қолдану нұсқалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эконометрика (жетілдірілген курс)

    Мақсаты: деректерді талдаудың қазіргі заманғы эконометрикалық әдістерінің теориялық негіздері туралы білімді тереңдету, экономикалық үдерістерді сипаттайтын деректерді талдау құралдарының кең спектрімен танысу, аталған құралдарды практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: эконометрикалық модельді негіздеу мәселелері. Сызықтық эконометрикалық модельдердің параметрлерін бағалау әдістері. Корреляциялық немесе стационарлық емес қателер үшін эконометрикалық модель коэффициенттерін бағалау әдістері. Корреляциялық факторлары бар модельдер. Артта қалуға тәуелді айнымалылары бар модельдер. Дискретті тәуелді айнымалылары бар модельдер. Өзара тәуелді эконометрикалық модельдер жүйесі. Панельдік деректерге негізделген модельдер. Әлеуметтік-экономикалық үдерістерді болжауда эконометрикалық модельдерді қолдану. Аддитивті болжау модельдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларында барабар және тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті алған білімдерден, дамып келе жатқан дағдылардан тұратын шет тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті жетілдіру және одан әрі дамыту Мазмұны: Топтық жұмыс кәсіби қарым-қатынас пен жеке дамудың құралы ретінде. Бизнес және серіктестік; келіссөздер жүргізу. Іскерлік этика. Ғылыми мақала академиялық стильдегі іскерлік коммуникация құралы ретінде. Графиканың, кестенің және диаграмманың жазбаша академиялық мәтініндегі көрнекі элементтер. Ақпараттық технологиялар және коммуникациялар. Әлеуметтік мәселелер. Инвестициялар мен инновациялар. Зерттеу жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Бизнес-процестерге цифрлық трансформация

    Мақсаты: "Индустрия 4.0" шеңберінде экономиканы цифрландырудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері туралы кешенді білім алу. Мазмұны: тұрақсыз сыртқы орта, жаһандану және жаңа сын-қатерлер жағдайындағы экономика теориясы мен әдістемесі. Цифрлық экономика: Қазақстандағы және шетелдегі қазіргі жағдайы, мәселелері мен даму перспективалары. Индустрия 4.0 және өнеркәсіпті цифрландыру: жағдайы, енгізу және дамыту мәселелері. Цифрландыру жағдайында өңірлік және салалық экономиканы дамыту. Цифрлық экономика жағдайындағы кәсіпорындар мен олардың бірлестіктерінің экономикасы мен менеджменті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі

    Мақсаты: Қазіргі әлемдік үрдістерді ескере отырып, елдің бәсекеге қабілеттілігі және бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ету мәселелері бойынша теориялық және практикалық тәсілдерді жалпылау Мазмұны: елдің бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелері бойынша теориялық және практикалық тәсілдер. Қазіргі әлемдік үрдістерді ескере отырып, бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз етудің негізгі әдістері мен құралдары. Экономиканың бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесі. Ұлттық бәсекелестік артықшылықтарды құрудың негізгі бағыттары. Ұлттық экономиканың бәсекелестік ортасын жетілдіру. Елдің бәсекеге қабілеттілігін арттыратын экономикалық реформаларды жүргізудің шетелдік және отандық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық экономиканың әсерінен салалардың құрылымдық өзгерістері

    Мақсаты: экономиканы цифрландыруды ескере отырып, салалар мен салалық кешендердің жұмыс істеу тиімділігі және оларды қайта құру саласындағы қазіргі заманғы іргелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: цифрландырудың әсерінен Ұлттық экономика салаларының жұмыс істеуі және оларды басқару. Серпінді технологиялар мен мүмкіндіктерді пайдалана отырып, ҚР экономикасының дәстүрлі салаларын қайта құрудың негізгі бағыттары. Еңбек өнімділігінің артуына және капиталдандырудың өсуіне әсер ететін факторлар. Цифрландыру процестерінің әсерінен экономика салаларын дамытудың негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бизнес-аналитикадағы цифрлық құралдар

    Мақсаты: бизнес-аналитиканың бағдарламалық құралдары мен цифрлық технологияларын пайдалана отырып, деректерді бизнес-талдаудың білім кешенін және практикалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: ұйымды басқарудағы бизнес-аналитиканың мәні мен мақсаты. Зерттеу және талдау. Бизнес-аналитика әдістері. Қаржылық модельдеу және іскерлік модельдеу. Бизнес-аналитикадағы ақпараттық және цифрлық технологиялар. Бизнес-аналитикаға арналған бағдарламалық өнімдерге шолу. Business Intelligence Analysis жүйелері. Бизнес-аналитикадағы жасанды интеллект. Аналитикалық құрылымдар мен интерфейстер. Бизнес-аналитика үшін Power BI және Loginom қосымшалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлыұ экономикасы (ілгерілетілген курс)

    Мақсаты: Магистратура студенттеріне мінез-құлық экономикасы шеңберіндегі теориялық әзірлемелер және олардың практикалық қолданылуы туралы терең түсінік беру, атап айтқанда, экономикалық агенттерді зерттеудің әмбебап әдістері, мінез-құлыққа әсер ететін және оны қалыптастыратын құралдар мен механизмдер туралы түсінік беру. Мазмұны: Кіріспе. Мінез-құлық экономикасының негіздері. Анықтамалық нүктелер. Уақыт, тәуекел және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау. Әлеуметтік артықшылықтар. Үкімдердің жетілмегендігі. Шешім қабылдау аномалиялары. Айналдыру және таңдау архитектурасы. Шешім қабылдау теориялары. Эвристика. Мінез-құлық әсерлері: бизнесте және өмірде қолданылуы. Мінез-құлық экономикасындағы эксперимент. Таңдау архитектурасы. Дәстүрлі және мінез-құлық қаржысы. Эксперименттік экономика. Нарық тиімсіздігі. Инвесторлардың қалауы мен сеніміне негізделген модельдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ДСҰ және ЕАЭО жағдайында экономикалық процестерді реттеу

    Мақсаты: халықаралық экономикалық және интеграциялық процестерді дамытудың қазіргі тенденциялары, олардың Қазақстанның және бүкіл әлемдік қоғамдастықтың дамуына әсері бойынша кәсіби білімді қалыптастыру. Мазмұны: Еуразиялық кеңістіктегі интеграциялық процестердің пайда болуының негізгі алғышарттары. ЕАЭО интеграциялық бірлестік ретіндегі ерекшеліктері. Еуразиялық интеграцияның институционалдық негіздері. ЕАЭО шеңберіндегі интеграцияның негізгі бағыттары. Дүниежүзілік сауда ұйымын құрудағы бизнестің себептері мен мүдделері. ДСҰ-ның негізгі принциптері. ДСҰ ережелеріндегі экономикалық интеграция. Мега-аймақтық сауда келісімдері және сауда-саттықты қорғау шаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі цифрлық технологиялар және тәуекелдерді басқару

    Мақсаты: цифрлық экономика жағдайында жаңа бизнес-модельдер, технологиялар және тәуекелдер туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: бизнесті жүргізу этикасына, әлеуметтік жауапкершілікке және тұрақты даму проблемаларына байланысты цифрландыру мәселелері. Жаңа бизнес-модельдердің мәні, оларды тиімді пайдалану және салалардың трансформациясына әсері. Бизнесті жүргізудің қазіргі халықаралық тәжірибелері, бизнес-кейстер және заманауи зерттеулердің нәтижелері. Бизнес-модельдердің трансформациясы. Цифрлық технологиялар эволюциясының компания қызметкерлеріне әсері, бәсекелестік сипатының өзгеруі. Бизнестегі тәуекелдерді анықтау және талдау, тәуекелдерді басқару әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Цифрлық экономикалық қауіпсіздік

    Мақсаты: Магистранттарды цифрлық экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін теориялық білімді қолдану қабілетіне дайындау. Мазмұны: цифрлық экономиканың өтпелі технологиялары. Экономиканың цифрлық трансформациясы. Ресурстар нарығындағы өзгерістер және бәсекелестік. Цифрлық қауіпсіздік. Цифрлық экономиканың ақпараттық технологияларының қауіпсіздігі мәселелерін нормативтік реттеу. Қазақстан Республикасының Ұлттық ақпараттық қауіпсіздігінің тұжырымдамасы. Цифрлық сектордағы заманауи қауіптер. Қазақстандағы бизнес-процестерді басқарудың ақпараттық жүйелері мен технологияларындағы цифрлық экономика технологияларын қорғау құралдарының қазіргі жағдайы. Киберқауіпсіздік саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық маркетинг

    Мақсаты: тиімді қызметті ұйымдастыруға, сондай-ақ компаниялар мен өнімдерді Интернетте жылжытуға қажетті білімді, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Цифрлық маркетингке кіріспе. Мақсатты аудитория және бәсекелестер. Цифрлық маркетингтің бағыттары мен қолдану стратегиялары. Цифрлық маркетингтің байланыс арналары. Сайт цифрлық маркетинг құралы ретінде. Сайтқа келушілерді тарту технологиялары. Мәтінмәндік және мақсатты жарнама. Іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO). Медиа жарнама және оны автоматтандыру құралдары. E-mail-маркетинг және әлеуметтік желілермен жұмыс. Интернет мониторингі және интернет-аналитика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу принциптерін және академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте шет тілі туралы білімдерін көрсету
  • Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау
  • Инновациялық қызмет нәтижелерін болжау негізінде инновацияларды коммерцияландыру процесін модельдеу
  • Цифрлық технологияларды дамыту негізінде халықаралық және ұлттық экономикадағы ресурстарды, процестер мен тәуекелдерді бөлу мен пайдалануды ескере отырып, бизнес-процестерді сапалы жақсарту және трансформациялау жолдарын ұсына отырып, тиімді шешімдер қабылдау
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми ақпараттың үлкен массивтерімен және ресми статистика деректерімен жұмыс жасай отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру
  • Жаңа ортада жобалық шешімдерді, оларды іске асыру бойынша ұсыныстар мен іс-шараларды, стратегиялық, жедел жоспарлар мен бюджеттерді, смарт-келісімшарттар мен блокчейндерді әзірлеу
  • Халықаралық және ұлттық экономикада және/немесе салада/өңірде/кәсіпорында бизнес-процестердің тиімділігін арттыру мақсатында заманауи техникалық құралдарды, ақпараттық және цифрлық технологияларды, өңдеу әдістерін және бизнес-аналитика құралдарын пайдалану
  • Жинақталған тәжірибені, экономика және басқару саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеудің қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдай отырып, мамандарға да, мамандарға да ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді жеткізе отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргіз
  • Білім беруді, ғылым мен инновацияны және кәсіптің ерекшелігін интеграциялауды ескере отырып, студенттерге бағытталған оқыту және заманауи және инновациялық технологияларды бағалау принциптері негізінде оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
  • Басқарудың тиімді құралдары арқылы адамдардың әлеуметтік, этникалық, діни және мәдени айырмашылықтарын толерантты қабылдап, олардың психологиясын, қабілеттері мен мотивациясын ескере отырып, адамдарды және олардың әрекеттерін басқару
Top