Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01103 Білім берудегі зерттеулер (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Санадық зерттеу әдістерін және статистикалық талдау әдістерін терең зерттеу

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеулерде деректерді талдау үшін әртүрлі сандық әдістер мен статистикалық процедураларды қолдану бойынша құзыреттерді ұсыну. Магистранттар конструктивті үйлестіруге негізделген сандық әдістер тобын (параметрлік емес критерийлер, параметрлік критерийлер, кластерлік, факторлық талдау және т.б.) тереңдетіп оқиды. Білім алушылар сандық зерттеу әдістерінде деректерді талдаудың тетіктері мен ерекшеліктерін және талдаудың сапалық әдістерімен қиылысуын егжей-тегжейлі зерттейді және нәтижесінде сандық әдістерге баса назар аудара отырып, аралас әдісті анықтап, таңдап, сипаттай алады. Практикалық сабақтар кезінде олар нөлдік және балама гипотезаларды, статистикалық гипотезалар мен болжамдарды құру, сонымен қатар оларды тексеру және қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Статистикалық бағдарламалардың демо-нұсқасын іс жүзінде қолданды, олардағы бағдарды анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    Пәннің мақсаты-магистранттарға ұйымдардағы өзгерістерді тиімді басқару үшін білім, дағдылар мен құралдарды ұсыну. Бұл курс адамдар топтары мен қауымдастықтарды ұйымдастыруға және басқаруға көбірек қызығушылық танытатын магистранттарға ұсынылады. Магистранттар білім беру ұйымының ішкі және сыртқы үдерістеріндегі өзгерістерді талдау, сипаттау және жүзеге асыру әдістері мен тәсілдері туралы түсінігін, соның ішінде эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдану арқылы қалыптастырады. Бұған қызметкерлерді оқыту және қолдау, өзгерту үшін қажетті қадамдарды анықтау және табысты инновацияларды қамтамасыз ету үшін өзгерістерге дейін және одан кейінгі әрекеттерді бақылау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Алуандық пен бірегейліктің әлеуметтік және этикалық тұстары

    Пәннің мақсаты магистранттарда мәдени, нәсілдік, этникалық, гендерлік және әртүрліліктің басқа түрлерін қоса алғанда, қоғамдағы әртүрлілік пен бірегейлікке қатысты әлеуметтік және этикалық мәселелерді түсінуді дамыту болып табылады. Магистранттар қоғамның табысты және тұрақты дамуы үшін әртүрліліктің маңыздылығын құндылық ретінде түсінеді және қабылдайды. Олар жеке тұлғаның болу және өзін көрсету құқығын қорғайтын құқықтық актілерді, сондай-ақ жеке тұлғаның бірегейлігі мен бостандығын қорғау қажеттілігін біледі. Олар сондай-ақ мұғалімнің салауатты топтық ортаны құрудағы әсерін қарастырады, онда әрбір адам өзін қоғамның бағалы мүшесі сезінетін және оң өзгерістерге және ортақ құндылықтарды құруға ішкі ынтаға ие.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулерге негізделген шешімдерді қабылдау

    Пәннің мақсаты магистранттарды қызметтің әртүрлі салаларында негізделген және тиімді шешімдер қабылдау мақсатында ғылыми зерттеулерден алынған деректерді талдау және түсіндіру дағдыларына үйрету болып табылады. Курс барысында магистранттар іс-әрекетті зерттеудің негізгі тұжырымдамаларын және тәуекелдерді басқарудың кейбір тұстарын меңгереді. Олар зерттеу мен шешім қабылдау арасындағы байланыс туралы түсінігін қалыптастырады, бұл сөзсіз және дәлелділіктің сенімді үдерісі ретінде сипатталады. Магистранттар сонымен қатар зерттеуге негізделген контекстік үйлестіру шешім қабылдау үшін ғылыми талқылаудың қажетті қадамы екенін біледі. Олар кезеңдері, функциялары және динамикасы арқылы сипатталған шешім қабылдау құрылымы туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы эмпирикалық зерттеулерге кіріспе

    Пәннің мақсаты магистранттарды білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістермен, құралдармен және процестермен таныстыру болып табылады. Бұл пән магистранттарда білім беру құбылыстарын зерттеуге ғылыми көзқарасты түсінуді қалыптастыруға және өз зерттеулерін жүргізу үшін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Магистранттар зерттеу үдерісін сапалы, сапалы және аралас зерттеу әдістері тұрғысынан түсінеді. Магистранттар өз түсінігін дамытады және білім беруде эмпирикалық зерттеулерді зерттеу құзыреттіліктерін, соның ішінде ақпаратты жинау мен талдауды дамыту арқылы қолдану мүмкіндіктерін жүзеге асырады. Магистранттар зерттеу нәтижелерін жалпылама қорытындылар түрінде ғана емес, сонымен қатар графиктерді, кестелерді, диаграммаларды және т.б. көмегімен рәсімдеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу (IP)

    Пәннің мақсаты магистранттарда жасанды интеллект (АИ), үлкен деректерді өңдеу және бұлтты есептеулер саласындағы негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды түсінуді қалыптастыру болып табылады. Ол магистранттарды деректерді талдау және өңдеу, AI жүйелерін құру және орналастыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға және деректер мен есептеу ресурстарына тиімді сақтау, өңдеу және қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін бұлтты есептеулерді пайдалануға үйретуге бағытталған. Жалпы, IP пәні ат саласында табысты жұмыс істей алатын және әртүрлі міндеттер мен мәселелерді шешу үшін ең жаңа құралдар мен әдістерді қолдана алатын заманауи ақпараттық технологиялар саласында құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді зерттеу этикасы (Академиялық жазу)

    Пәннің мақсаты магистранттарда білім беру саласындағы зерттеу қызметін реттейтін этикалық принциптер мен нормаларды түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми мәтіндер жазу кезінде этикалық мінез-құлық дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында магистранттар білім беру мен Әлеуметтік зерттеулердегі этиканы оларға қатысқандарға зиян келтірмейтін немесе қауіп төндірмейтін зерттеулер жүргізудің жетекші принципі ретінде қарастырады. Білім беруді зерттеу этикасы олардың дамуы мен моральдық ойларының шекараларын итермелейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сапалық зерттеу әдістерін терең зерттеу және мәліметтерді жинау

    Пәннің мақсаты-сапалы зерттеудің әртүрлі әдістерімен терең танысу және оларды ғылыми жұмыста қолдану дағдыларын игеру. Сондай-ақ олар зерттеу құралдарын жан-жақты зерттей отырып, сапалық әдістің ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Білім алушылар сапалық зерттеу әдістерінде деректерді талдаудың тетіктері мен ерекшеліктерін және талдаудың сандық әдістерімен қиылысуын егжей-тегжейлі зерттейді және нәтижесінде сапалы әдістерге баса назар аудара отырып, аралас әдісті анықтап, таңдап, сипаттай алады. Тәжірибелік жұмыс барысында магистранттар жобалау, әдісті (әдістерді) енгізу, нәтижелерді сипаттау және деректерді жинақтау және әсіресе, талдауды цифрлық қолдау тәжірибесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу, әлеуметтік және білім беру ортасының өзара әрекеттестігі

    Пәннің мақсаты магистранттардың зерттеу тәжірибелері, білім беру қызметі және әлеуметтік процестер арасындағы байланысты зерттеу және түсіну болып табылады. Бұл пән магистранттардың осы салалар арасындағы өзара іс-қимылды талдау және бағалау дағдыларын және олардың әлеуметтік құбылыстар мен процестерге әсерін дамытуға бағытталған. Магистранттар адамдар топтарының, жеке тұлғалардың, ұйымдардың өзара әрекеті және олардың бір-біріне ықпалы жағдайында зерттеу мен әлеуметтік және білім беру ортасының өзара әрекеттесу жолдарын зерттейді, талдайды және бағалайды. Магистранттар жалпы әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттестіктің жаңа тәсілдерін құруды немесе ескілерін жақсартуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинақтау және талдау

    Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми зерттеу негіздеріне, соның ішінде ғылыми жобаларды әзірлеу мен ресімдеуге, деректерді жинау әдістеріне және оларды талдауға үйрету болып табылады. Ол магистранттардың білім саласы немесе кәсіби қызметі шеңберінде өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оларды іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Олар сондай-ақ семинарларда топпен өтпелі жұмыс істеу арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің сандық әдістері және статистикалық талдау

    Пәннің мақсаты магистранттардың сандық талдау әдістерін зерттеу болып табылады Магистранттар талдаудың сандық әдістерін зерттейді. Сандық әдістерді қолдану критерийі ретінде дәлелдемелер гипотезаларды негіздеуге және олардың расталуын / теріске шығаруын іздеуге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар сандық әдістердің параметрлерінің: сенімділік, негізділік, дұрыстықтың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастырады және таңдаудың әртүрлі әдістерін және сандық зерттеу әдістері жағдайында қолданылатын әртүрлі мәліметтер жинау әдістерін меңгереді. Тәжірибелік сабақтарда магистранттар нөлдік және балама гипотезаларды, статистикалық гипотезалар және болжамдарды ұсыну, сондай-ақ оларды тексеру және қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Статистикалық бағдарламалардың демо-нұсқасын іс жүзінде қолдану олардағы бағдарды анықтайды

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді шолу және эмпирикалық мәліметтерді жинау

    Пәннің мақсаты магистранттарға белгілі бір тақырып бойынша ғылыми әдебиеттерді іздеу, талдау және бағалау әдістері мен әдістерін үйрету және зерттеу жобасы немесе жұмысы үшін бастапқы деректерді жинау болып табылады. Бұл пән магистранттарда ақпаратты өз бетінше іздеу және талдау дағдыларын, сондай-ақ гипотезалар мен қорытындыларды растау үшін эмпирикалық деректерді тиімді пайдалану қабілетін дамытуға арналған. Магистранттар талаптарға байланысты әдебиеттер тізімін құрастыру және мәтінде сөз ету кезінде әртүрлі дәйексөз нысандарын қолдану туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар ғылыми басылымдардың жеке мұрағатын құру және халықаралық дәйексөз стандарттарын қолдану үшін бағдарламалық жасақтамаларды пайдаланады. Магистранттар әртүрлі әдістерді қолдана отырып, магистрлік диссертация үшін деректерді жинайды. Олар дүние жүзіндегі басқа оқу орнында тағылымдамадан өтуге және теориялық және/немесе практикалық деректерді жинауға және өңдеуге мүмкіндігі бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әрекеттерді зерттеу

    Пәннің мақсаты-олардың мотивациясын, әсері мен салдарын түсіну мақсатында әр түрлі контексте адамның іс-әрекетін талдаудың әдістері мен әдістерін зерттеу. Магистранттар болашақ практиктер ретінде өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында әлеуметтік жағдайларда жүргізілетін өзіндік рефлексиялық зерттеу дағдыларын меңгереді. Магистранттар әлеуметтік инженерия және әлеуметтік менеджмент саласындағы негіздер туралы түсініктерін дамытады. Магистранттар іс-әрекетте бірлескен зерттеу құзыреттілігін арттырады, әртүрлі деңгейдегі білім беру бағдарламалары тұрғысынан зерттеу жүргізе алады, өзінің педагогикалық тәжірибесін зерттейді, педагогикалық дизайн негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеудің тұтастығы

    Пәннің мақсаты-магистранттарды зерттеу процесі мен өнімдерінің тұтастығын қамтамасыз ететін принциптер мен тәжірибелермен таныстыру. Ол магистранттарда зерттеудің барлық кезеңдерінде этикалық нормаларды, әдіснамалық қатаңдықты және академиялық адалдықты сақтаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарда әділдік, адалдық, ашықтық, бейтараптық, есеп берушілік және басқарудың ұтымдылығына негізделген құндылық ретінде зерттеудің тұтастығы туралы түсінік қалыптасады. Олар кез келген ауқымдағы зерттеулерде әділ және тексерілетін әдістерді қолдануды зерттейді, талқылайды және ойлайды. Олар сондай-ақ жалпы ортаға кәсіби кодекстерге немесе нормаларға сәйкес ережелердің, жарлықтардың және нұсқаулардың сақталуына ерекше назар аудара отырып, зерттеулерді жүргізеді және бағалайды, нәтижелерді жариялайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы саясат

    Пәннің мақсаты-мемлекет, аймақ немесе жергілікті қоғамдастық деңгейінде білім беру саясатын іске асыру және бағалау негіздерін қалыптастыру. Бұл білім беру жүйесін жақсартуға бағытталған заңнаманы, стратегияларды, бағдарламаларды және басқару тетіктерін талдауды қамтиды. Магистранттар білім беру саясаты туралы түсінігін нормативтік құқықтық актілердің қолданыстағы жіктелуінің түрлері мен болашақ стандарттар, жетекшілік қағидалар мен тәжірибелер жіктеулерінің түрлері негізінде қалыптастырады. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастыруды, сонымен қатар әртүрлі саясаттарды жүзеге асыруға әкелген өзгерістерді талдауды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мен мәліметтерді жинақтаудың сапалық әдістері

    Пәннің мақсаты магистранттарды білімнің әртүрлі салаларында сапалы зерттеу мен деректерді жинаудың негізгі принциптеріне, тәсілдері мен әдістеріне оқыту болып табылады. Ол сапалы зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау, сондай-ақ ғылыми ойлау және сыни талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар мәліметтер жинаудың әртүрлі сапалы әдістері туралы білімдерін кеңейтеді. Сапалы зерттеу әдістеріне парадигманың ығысуы инклюзивті мектеп тәжірибесіне көбірек сәйкес келетін құбылыстарды сипаттау қажеттілігі ретінде түсініледі. Магистранттар тақырыптық зерттеулердің, феноменологиялық зерттеулердің, этнографияның зерттеу әдісі ретіндегі ерекшеліктерін талдауды және т.б. үйренеді. Бұл курстың практикалық жұмыстарында магистранттар сипаттау, бақылау, сұхбат, NVIVO құралдары және т.б. арқылы теориялық білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Пәннің мақсаты-әртүрлі қызмет салаларындағы жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, іске асыру және бақылау үшін жобаларды басқару әдістері, құралдары мен процестерін терең зерттеу. Факультативтік курс кез келген жобаларды, яғни нақты уақыты мен бюджеті бар іс-шараларды басқаруды үйренгісі келетін магистранттарға арналған. Педагогикалық және ғылыми қызметте бұл білім зерттеу жобалары жағдайында қажет. Магистранттар жоба талаптары мен жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу үшін жобалық әрекеттерді орындау кезінде құралдар мен әдістер туралы білім мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша тарату

    Пәннің мақсаты магистранттардың ғылыми және кәсіби ортада өз идеялары мен тұжырымдарын тиімді байланыстыра алуы үшін зерттеу нәтижелерін ауызша да, жазбаша да тиімді ұсыну дағдыларын дамыту болып табылады. Магистранттар академиялық жазуды әзірлеу, ауызша баяндамаға дайындық ережелері және мақалалар мен ауызша есепте көрнекі ақпаратты ұсынудың халықаралық стандарттарын зерделеу арқылы өз зерттеулерін кәсіби ғылыми ортада таратуға қолайлы нысанда тұжырымдайды. Магистранттар сондай-ақ өз сөздерімен жұмыс жасайды және кәсіби сөздік қорлары мен шешендік дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Магистранттар зерттеу әрекеті барысында туындайтын мәселелерді шешу үшін қажетті зерттеу әдістерін қолдана алады. Магистранттар заманауи теория мен практиканың мүмкіндіктерін талдай алады. Магистранттар өз мамандығы бойынша зерттеу жұмыстарын ұйымдастырып, ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттерді жүргізе алады.
  • Магистранттар тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынаста шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алады. Магистранттар алған тілдік дағдылар мен мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын кәсіби қызметінде қолдана алады
  • Магистранттар проблемалық педагогикалық және кәсіптік жағдаяттарға сыни талдау жүргізіп, жоғары оқу орындарының педагогикасының одан әрі даму бағыттарын анықтай алады. Магистранттар білім беру ұйымдарындағы оқу ортасы мен үдерісінің даму бағыттарын ұйымдастыруға, енгізуге, түзетуге және болжауға қабілетті.
  • Магистранттар жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, студенттері мен әріптестерін ынталандыру мақсатында оңтайлы көшбасшылық стилін өз мамандығында қолдана алады. Магистранттар сонымен қатар топтық және тұлғааралық үдерістерді, сондай-ақ педагогикалық іс-әрекет кезінде өзінің мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын басқара алады.
  • Магистранттар оқу үдерісінің мазмұны мен формаларын жобалауда, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуде, сондай-ақ оқытудың интерактивті әдістерін таңдауда және қолдануда оқытушы ретінде заманауи әдістемелерді пайдалана алады.
  • Магистранттар әртүрлі білім беру тәжірибесін жасайды, зерттейді және таратады. Магистранттар зерттеу әдістемесін іс-әрекетте біледі, зерттеу мақсатына, оның мәнмәтініне және басқа да жағдайларға байланысты әр түрлі зерттеу әдістерін (сапалық және сандық) түсінеді және қолдана алады және зерттеу нәтижелеріне байланысты шешім қабылдай алады. Магистранттар талғампаз, ғылыми зерттеулер саласында өз білімдері мен дағдыларын үнемі жетілдіріп отырады
  • Магистранттар зерттеулерді мақсатты аудиторияның әл-ауқатын сақтауға және жақсартуға, жаңа құндылықтарды жасауға, жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз етуге және үнемі жақсартуға бағытталған тұрақты этика қағидаттарына сәйкес жүргізеді. Магистранттар өздерінің этикалық құқықтарын қорғайды және этикалық қағидаларды қатаң сақтайды, өздерін этикалық деп санайды, зерттеушілердің ережелерін сақтайды.
  • Магистранттар өз зерттеулерін тарату және оны өмірге енгізу дағдыларына ие, оның әсерін бағалай алады, өз жұмысы туралы ойлана алады, мәдени зияткерлікке ие (біздің айырмашылықтарымызды түсіну және шынайы құрметтеу) және мәдени нюанстарды анықтау және қабылдау қабілеті жоғары, басқалардың әртүрлілігіне шеберлікпен қабылдайды.
  • Магистранттар зерттеудің құрылымы мен тәртібін жоспарлай алады және зерттеуді, талдауды, нәтижелерді жүйелеуді, сонымен қатар қорытынды жасап, оларды дәлелдей алады. Магистранттар ғылыми есептер, жарияланымдар мен презентацияларды кәсіби түрде дайындап, олармен бөлісіп, сондай-ақ оларды кәсіби қызметінде пайдалана алады.
Top