Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01104 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ағымдағы білім беру дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ете алатын, орта және орта арнаулы оқу орындары білім беру деңгейіндегі өзгерістерді сапалы жүзеге асыра отырып, өзгерістер жаршысы бола алатын білім берудегі көшбасшылар мен менеджерлердің кадрлық резервін даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу (IP)

    Пәннің мақсаты магистранттарда жасанды интеллект (АИ), үлкен деректерді өңдеу және бұлтты есептеулер саласындағы негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды түсінуді қалыптастыру болып табылады. Ол магистранттарды деректерді талдау және өңдеу, AI жүйелерін құру және орналастыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға және деректер мен есептеу ресурстарына тиімді сақтау, өңдеу және қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін бұлтты есептеулерді пайдалануға үйретуге бағытталған. Жалпы, IP пәні ат саласында табысты жұмыс істей алатын және әртүрлі міндеттер мен мәселелерді шешу үшін ең жаңа құралдар мен әдістерді қолдана алатын заманауи ақпараттық технологиялар саласында құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Пәннің мақсаты магистранттардың қазақстандық заңнаманы және Адами ресурстармен және ҚР еңбек заңнамасымен байланысты нормативтік актілерді зерделеуі болып табылады. Олар сондай-ақ лайықты және ашық басқару қағидаларын үйренеді және адам ресурстарын басқару саласындағы мектеп құндылықтарын түсінеді. Магистранттар ынтымақтастық үлгісі мен әрбір адам күшті оқу қауымдастығының бөлігі болып табылатын интерактивті жұмыс қоғамдастығын құру арқылы әрбір адамның әлеуеті мен құзыреттерін белсендіріп, дамыта алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беруді ұйымдардағы инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

    Пәннің мақсаты магистранттарды арнаулы және кәсіптік білім беру ұйымдарының (дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттар, ОP бар балалар, колледждер және т.б.) бюджеті қалай қалыптастырылатындығымен таныстыру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдап, бөлісе отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттеу болып табылады.Магистранттар ұйымды дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілерді тарту жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені құрастырады. Магистранттар оқыту жағдайды білім беру бағдарламасымен және оқыту практикасымен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар білім алушылардың сұраныстары мен заманауи педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқу ортасын қалыптастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығы туралы түсініктерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы саясат және практика

    Пәннің мақсаты-білім беру саясатының негізгі теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, сонымен қатар оның білім беру практикасына әсерін талдау. Бұл пән магистранттардың білім беру саясатында қабылданған Негізгі принциптер мен стратегияларды түсінуін, сондай-ақ олардың білім беру жүйесінің әртүрлі контексттері мен деңгейлеріндегі білім беру практикасына әсерін талдау және бағалау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар білім беру саясатын нормативтік-құқықтық актілердің қолданыстағы жүктелімінің түрлері және болашақта стандарттар, әдістемелік нұсқаулар мен практикалар жіктелімінің түрлері арқылы зерттейді. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастырады, сондай-ақ әртүрлі саясаттарды енгізуге әкелген өзгерістерді талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп тиімділігін арттыру және дамытудың халықаралық тәжірибесі

    Пәннің мақсаты білім беру сапасы мен мектеп қызметінің тиімділігін арттыруға бағытталған әлемнің түрлі елдерінен озық тәжірибелер мен үздік тәжірибелерді зерделеу болып табылады. Магистранттар лайықты әлемдік тәжірибені нақты білім беру ұйымына ұсынып, бейімдей алуға көмектесетін тиісті әдебиет пен басқа материалдарды зерттеу арқылы мектептің тиімділігін арттыру және дамуының әлемдік тәжірибесін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды. Олар білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару дағдыларын дамытуға да қабілетті. Магистранттар сыртқы және ішкі бағалау негізінде мектеп қызметінің көрсеткіштерін анықтайды және жіктейді және білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп мәдениетін қалыптастыру және кәсіби қауымдастықтарды дамыту

    Пәннің мақсаты мектеп мәдениетін қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін факторларды зерттеу, сондай-ақ білім беру ортасында кәсіби қауымдастықтардың тиімді жұмыс істеуі үшін жағдай жасау болып табылады. Бұл пән магистранттарды мектеп мәдениетін басқару әдістері мен стратегияларына үйретуге, сондай-ақ мұғалімдердің кәсіби өсуі мен дамуына ықпал ететін кәсіби қауымдастықтарды құру және қолдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар Әлеуметтік және білім беру ортасы, сондай-ақ адамдар топтары, жеке адамдар мен ұйымдар арасындағы өзара іс-қимыл тәсілдерін және олардың бір-біріне әсерін талдайды және бағалайды. Олар жалпы әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттесудің жаңа немесе ескі тәсілдерін жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық құрылымға өзгертулерді енгізу

    Пәннің мақсаты магистранттарды ұйымдық құрылымға өзгерістерді тиімді басқару және енгізу үшін қажетті әдістерге, стратегияларға және құралдарға оқыту болып табылады. Магистранттар мектептің ұйымдастыру мәдениетінің ерекшелігін және оның педагогикалық көшбасшылықпен байланысы жайлы түсініктерін тереңдете түседі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетке өзгерістер енгізу үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар мұғалімдердің мектеп басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру сапасын бағалау

    Пәннің мақсаты магистранттардың мектептің сапаны қамтамасыз ету бағдарламасының аспектілерін және мектептің стратегиясымен және жылдық жоспарымен байланысты ішкі бағалау жүйесін зерттеу болып табылады. Олар мектеп бағдарламасын әзірлеу және күнделікті сабақ беру үшін ішкі және сыртқы бағалау деректерін пайдаланады. Олар сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, педагогикалық және әлеуметтік шеңберлер сияқты әртүрлі көзқарастардан деректерді талдайды. Магистранттар жетілдіру салаларын таниды және мектеп негізінен дамуы қажет тұстарда ресурстарды пайдаланады. Олар осы дамуға ықпал ететін мұғалімдерді дайындаудың мақсаттарын анықтайды. Олар сондай-ақ бүкіл мектеп қауымдастығынан оң және теріс пікірлер жинаудың сындарлы тәсілдерін орнатады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Құндылықтарға бағдарланған көшбасшылық

    Пәннің мақсаты магистранттарда мектеп тәжірибесінің, дамудың және көшбасшылықтың негізгі элементі ретінде құндылықтардың маңыздылығын түсінуді дамыту болып табылады. Олар негізгі құндылықтар мектеп бағдарламасында және мектептегі күнделікті жұмыста көрінетін барлық мүдделі тараптарды қамтитын құндылыққа бағдарланған оқу қоғамдастығын құрады. Магистранттар сондай-ақ мектеп құндылықтарының көшбасшысы ретіндегі өздерінің рөлін түсінеді. Олар мектеп құндылықтарын күнделікті іс-тәжірибелерінде және кәсіби тұлғасын қалыптастыруда көрсетеді, бала құқықтарының мызғымас құндылықтарына ұмтылады. Магистранттар көптілді және көп мәдениетті ортада жұмыс істей алады және мектеп қауымдастығының әрбір мүшесінің мәдени мұрасын, әдеттерін және құндылықтарын құрметтей алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарындағы басқару

    Пәннің мақсаты магистранттарға білім беру саласындағы ұйымдарды, әсіресе арнайы және кәсіптік білім беру мекемелері контекстінде тиімді басқару үшін қажетті білім, Дағдылар мен құралдарды ұсыну болып табылады. Магистранттар арнайы және кәсіби ұйымдарда басқару және көшбасшылық туралы білімдерін кеңейтеді. Магистранттар ғылыми зерттеулерді үздік әлемдік тәжірибелермен талдай алады. Магистранттар арнайы және кәсіптік білім беру ұйымдары құрылымының ерекшеліктерін біледі, оларды өзгерту және жақсарту жөнінде орындалатын ұсыныстар енгізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беру саласындағы саясат және практика

    Пәннің мақсаты арнайы және кәсіптік білім беру саласына тән білім беру саясаты мен практикасының негізгі аспектілерін зерделеу болып табылады. Ол магистранттардың осы салада қолданылатын негізгі принциптер мен әдістер туралы түсінігін қалыптастыруға, сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар немесе кәсіптік саладағы адамдарды оқыту мен тәрбиелеуге саяси және практикалық тәсілдерді талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар арнаулы және кәсіптік білім беру мекемелерінің жұмысын мемлекеттік реттеу тетіктеріндегі білімдерін тереңдетеді және үздік әлемдік тәжірибелермен танысады. Магистранттар ресми және бейресми білім берудің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, оларды беру және қайта есептеу әдістерін біледі. Магистранттар ұйымдық құрылымдар мен мәдениетке өзгерістер енгізу үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар оқытушылардың ұйым басшысымен бірге өзгерістерді басқару қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

    Пәннің мақсаты-магистранттарды инфрақұрылымды басқару контекстінде қаржылық ресурстарды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау негіздеріне оқыту, осылайша ұйымдардың тиімді жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз ету. Магистранттар мектеп бюджетінің қалай құрылатынымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар мектепті дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілер тартудың жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені жасайды. Магистранттар оқыту жағдайын мектеп бағдарламасымен және педагогикалық практикамен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар қазіргі педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқыту ортасын құрастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығын тереңірек түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық көшбасшылыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты-магистранттардың білім беру ортасында табысты көшбасшылық үшін қажетті негізгі принциптер мен дағдыларды игеруі. Магистранттар педагогикалық көшбасшылықты білім беруді басқарудың бір бөлігі ретінде көрсетеді және тұжырымдамалайды. Олар өздерінің педагогикалық көшбасшылығының оқыту мен оқу үдерісіне қалай қызмет ететінін және білім беру мақсаттарына жету үшін мектептің физикалық және адами ресурстарды қалай пайдалана алатынын түсінеді. Олар сондай-ақ білім берудің үнемі өзгеріп отыратын жағдайында жеке адамдар мен қауымдастықтар үшін педагогикалық көшбасшылықтың маңыздылығын түсінеді. Магистранттар мектеп ішінде жаңа оқу қауымдастықтары мен топтарын құру және жаңа оқу орталарын, құралдарын және жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану арқылы өздерінің және әріптестерінің педагогикалық құзыреттіліктерін дамыта алады. Олар педагогикалық жетекшілік пен мектептің негізгі білім беру бағдарламасының байланысын терең түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту және өз бетімен білім алу сапасын арттыру: Іс жүзіндегі зерттеулер

    Пәннің мақсаты деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде сапалы және сандық зерттеу әдістерін, сондай-ақ оқытудың тиімділігін бағалау әдістерін зерттеу болып табылады. Магистранттар практик ретінде әлеуметтік жағдайларда білім сапасын жүйелі түрде бақылау және өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында өзіндік рефлексияның зерттеушілік дағдыларын дамытады. Магистранттар өзгерістерді басқару және әлеуметтік менеджмент саласындағы өз құзыреттерін кеңейтеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинақтау және талдау

    Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми зерттеу негіздеріне, соның ішінде ғылыми жобаларды әзірлеу мен ресімдеуге, деректерді жинау әдістеріне және оларды талдауға үйрету болып табылады. Ол магистранттардың білім саласы немесе кәсіби қызметі шеңберінде өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оларды іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Олар сондай-ақ семинарларда топпен өтпелі жұмыс істеу арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 16

Оқыту нәтижелері

  • зерттеудің құрылымы мен тәртібін әзірлеу және зерттеу жүргізу, талдау, нәтижелерді жүйелеу, қорытынды жасау және оларды дәлелдеу
  • мәдениетаралық кәсіби және өзара әрекеттесу жағдайында шет тілінде кәсіби деңгейде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау
  • сандық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, ғылыми есептер, жарияланымдар мен презентациялар әзірлеу және тарату
  • педагогикалық және кәсіптік проблемалық жағдаяттарға сыни талдау жасау және жоғары оқу орындарының педагогикасын одан әрі дамыту бағыттарын анықтау
  • білім беру ортасында басқару, мониторинг және бағалау процестерін жақсарту үшін цифрлық құралдарды қолдану
  • білім беру жүйесін реттейтін түрлі ұлттық және жергілікті құқықтық актілер жүйесін талдау
  • білім беру ұйымдарындағы оқу ортасы мен үдерісінің даму бағыттарын ұйымдастыру, енгізу, түзету және болжау
  • контекстке байланысты басқарудың оңтайлы тәсілін қолдану, құндылық жасау, белгіленгендерін қайта қарау, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мәдениетін қолдау және дамыту
  • жалпы әл-ауқат пен этикалық көшбасшылық қағидаттарына сәйкес қауымдастықтар құру және басқару
  • халықаралық және/немесе қазақстандық нормаларға сәйкес ұйымдық мәдениетті қалыптастыру
  • кәсіби қызметте жобаларды басқару қағидаттарын және ресурстардың әртүрлі түрлерін қолдану
  • білім беру ұйымында сапалық және сандық өзгерістер мен дамуға бағытталған стратегиялық құжаттарды қалыптастыру
Top