6B01405 Құқық және экономика негіздері мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген, бәсекеге қабілетті құқық және экономика негіздері пәнінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B008 Құқық және экономика негіздері мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Мемлекет және құқық теориясы мен тарихы
Құқықтық терминологияны, негізгі заңды институттарды, сондай-ақ салалық және арнайы заң пәндерін білетін болады. Студенттер мемлекеттік-құқықтық шындық саласындағы теориялық-әдіснамалық базаны қалыптастыру; студенттердің негізгі мемлекеттік және құқықтық институттардың зерттеуі; студенттердің құқықтық мәдениет деңгейін көтеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҚР мен шетелдердің конституциялық құқығы
Конституциялық-құқықтық реттеуге жататын қоғамдық қатынастардың аясы, конституциялық-құқықтық нормалар, институттар және қатынастар, Қазақстан Республикасының және шетелдердің конституциялық даму тарихы, мемлекеттің конституциялық құрылым негіздері, жеке адамның құқықтық жағдайы, мемлекеттік органдар және жергілікті өзін-өзі басқару органдардың құқықтық мәртебесі, сонымен қатар Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы саласының және ғылымның негізгі даму тенденцияларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық ілімдер тарихы
Пән экономикалық идеялар мен экономикалық көзқарастардың пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі білім тарихын жүйелі түрде көрсетуді көздейді. Ол қоғамдық өндірістің даму тарихы туралы білім алуға, негізгі экономикалық ұғымдарды түсіндіруге, студентті экономикалық теория курсын тереңірек меңгеруге қажетті біліммен қаруландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория
Шектеулі ресурстар жағдайында тауарларды өндіру, айырбастау, бөлу және тұтыну, экономикалық теорияның пәні мен функциялары, тарих, түрлі бағыттар мен мектептер, экономикалық теория және ұтымдылықты, эквивалент және экономикалық теорияның элементтері сияқты адамдардың және жалпы экономикалық жүйенің жалпы мінез-құлық үлгілерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ҚР Әкімшілік құқығы
Жалпы қоғамдық қатынастарды, оның ішінде әкімшілік құқықтық реттелуін қарастырып, тәжірибеде әкімшілік-құқықтық нормалардың орындалуын талқылайды, объектілер мен субъектілердің құқықтық мәртебесін белгілеп, басқарудың құқықтық әдістері мен нормаларын және олардың жүргізілу тәртібін айқындап, сонымен қатар басқарушы мен басқарылушы тараптардың қызметтерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұғалім кәсібіне кіріспе (педагогикалық практика, 1-курс)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді білім беру үдерісімен және білім беру ұйымдарындағы жағдаймен таныстыру, оларды болашақ кәсіби қызмет жағдайына бейімдеу болып табылады. Бұл курстың пререквизиті педагогикалық компоненттің "Диалог, өзара әрекеттесу және коммуникация" (1-ші семестр, 4 академиялық кредит) және "Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері" (2-ші семестр, 3 академиялық кредит) курстарын аяқтау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Бұл пәнді зерттеу қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар білім беру үдерісіндегі диалогқа, өзара іс-қимылға және қарым-қатынасқа жәрдемдесу арқылы білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономика және макроэкономика
Микроэкономика ресурстардың шектеулігі жағдайында ұтымды шешім қабылдау туралы ғылым. Ол нарықтық қатынастар жағдайында үй шаруашылығы мен фирмалардың экономикалық іс- әрекеттерін, олардың экономикалық қарым-қатынастарын түсінуге мүмкіндік береді. Макроэкономика экономиканы бір тұтас жүйе ретінде қарастыра отырып, тауарлар өндірісі мен қызмет көрсетудің жалпы көлемін және оның өсуін, инфляция қарқыны мен жұмыссыздық деңгейін, валюталардың айырбас бағамдары мен төлем балансының жағдайын зерттейді. Курсты меңгеру студенттерге мынадай мәселелерді түсінуге көмектесуі тиіс: баға неліктен өседі, өндіріс неліктен дағдарысқа ұшырайды, жұмыссыздықтың өсу себебі неде және т.с.с. Осының бәрі болашақ маманнан экономикалық талдау қағидаларын меңгеруін талап етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР Отбасы құқығы
Отбасылық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар жүйесін: некеге тұру, туысқандық, асырап алу, балаларды отбасына асырап алу кезінде азаматтар арасында туындайтын жеке және мүліктік меншік қатынастарын қарастырады.Отбасылық құқық некеге тұру және отбасына тиесілі болатын әлеуметтік қатынастардың белгілі бір түрін - отбасылық қатынастарды реттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының құқық қорғау және арнайы мемлекеттік органдары
Бұл пән Қазақстан Республикасының құқық қорғау және арнайы мемлекеттік органдарының құрылымын, функцияларын, өкілеттіктерін және қызметінің құқықтық негіздерін зерттейді. Ол құқықтық тәртіпті сақтау, азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және ұлттық мүдделерді қорғау жүйесін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Бұл пән экономика негіздерін, кәсіпкерлік дағдыларды және қаржылық сауаттылықты қалыптастыруды көздейді. Студенттер нарықтық қатынастарды, бизнес жүргізудің жолдарын, жеке және отбасы бюджетін тиімді басқаруды үйренеді. Пән жеке бастамашылықты дамытуға, қаржылық жоспарлау мен тәуекелдерді бағалауға бағытталған. Нәтижесінде студенттер заманауи экономикада саналы әрі тиімді әрекет ете алатын тұлға ретінде қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық бағалау (педагогикалық практика, 2-курс)
Педагогикалық қызметтің бастапқы тәжірибесін игереді, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты өз бетінше жүргізудің машықтары мен дағдыларына баулу, ғылыми-психологиялық және педагогикалық зерттеудің дағдыларын меңгереді, тәрбие жұмысының әдістемесін меңгеру, оқытудың инновациялық технологияларын білу, оқу және тәрбие жұмысы барысында Тыңдаушыларға олардың педагогикалық-психологиялық пәндер бойынша білімдерді бекіту және тереңдету, теориялық білімдер негізінде педагогикалық машықтарды, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Әлеуметтік қауіптер, рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Геоэкономика
Пән әлемдік экономиканың жаһандануын, оның геоэкономикалық және геосаяси компоненттерін, геоэкономикалық ресурстар мен олардың құрамдас бөліктерін, халықаралық экономикалық қатынастарды ұлтүсті реттеудің заманауи жүйелерін қарастырады. Геоэкономика теориясын, оның негізгі түсініктерін, геоэкономикалық жүйелердің даму механизмі мен негізгі факторларын білетін, геоэкономика саласында орын алып жатқан құбылыстар мен процесстерді талдап, талдау нәтижелеріне түсінік бере алатын мамандарды / оқытушыларды дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық тәсілдер (педагогикалық практика, 3-курс)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді жан-жақты дамыту, практикада кәсіби біліктілікті жетілдіру және мұғалім (мектепке дейінгі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі, пән мұғалімі, сынып жетекшісінің көмекшісі/кураторы) ретінде жұмыс істеу үшін қажетті пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҚР Еңбек құқығы
Меншіктің түріне, шаруашылықты жүргізудің ұйымдық-құқықтық пішіміне қарамастан, кәсіпорын (мекеме, ұйым) қызметкерлерінің еңбегін ұйымдастыру саласындағы қарым-қатынастарды реттеп, олардың әлеуметтік құқыларын қорғайтын нормалар жиынтығы. Еңбек құқығының арқауы қоғамдық еңбек қатынастары болып табылады, бұл қатынастар қоғамдық пішімдегі еңбек процесінде міндеттілік сипат иеленеді. Еңбекті пайдалану, шарттары мен ұйымдастырылуы құқықтық реттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесі
Құқық және экономика негіздерін оқытуда оқушылардың білімін тексеруді ұйымдастыру әдістемесі, құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің міндеттері, қазіргі жағдайы және жетілдіру бағыттары туралы т.б. білімдерін анықтауға мүмкіндік қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық экономика
Пән халықаралық экономиканың теориясы мен қазіргі жағдайын қарастырады. Студенттерге тауарлар мен қызметтердің халықаралық саудасының, өндіріс факторларының трансшекаралық қозғалысының және халықаралық валюталық қатынастардың қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдауда қолданылатын негізгі теориялық тәсілдер мен тұжырымдамаларды меңгеруге көмектесуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҚР Азаматтық құқығы
Қолданыстағы азаматтық заңнаманың нормаларын қолдана және түсіндіре алуы қажет, азаматтық кодекстің нормаларын сондай-ақ азаматтық айналымда туындайтын қатынастарды реттейтін өзге де нормативтік құқықтық актілердің нормаларымен үйлестіре алуы және анализ жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адами капитал
Адам капиталын, адам капиталын бағалаудың құрылымын, түрін және әдістерін, экономиканы, ғылымды және білім беруді дамытудағы адами капиталдың рөлін адам капиталын, оның қолданылу тұжырымдамасын және сипаттамаларын, ұлттық адами капиталдың тұжырымдамасын, тарихи дамуын және өркениеттерін зерттейміз. Адами капиталды тиімді пайдалану экономикасын зерттейді. Теориялық білімін іс жүзінде қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлықпен күресті құқықтық реттеу мәселелері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы негізде білім жүйесін қалыптастыру, бұл құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру; сыбайлас жемқорлық қазіргі заманның құбылысы ретінде, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың тетігі ретінде қоғамдық бақылау; сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік; мемлекеттік қызметті реформалаудың сыбайлас жемқорлыққа қарсы аспектілері қарастырылған.Теориялық білімін іс жүзінде қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық және экономика негіздері пәндерін оқытудағы жасанды интеллект
Бұл пән құқық және экономика негіздерін оқытуда жасанды интеллекттің рөлін зерттейді. Жасанды интеллект негізіндегі құралдарды қолдану арқылы оқу үдерісін жекелендіру, талдау, бағалау және білім беру сапасын арттыру жолдары қарастырылады. Цифрлық педагогика мен білімдегі инновациялар басты назарда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағалаудың заманауи технологиялары
Пән бағалау саласында қолданылатын соңғы әдістер мен тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ білім беру, психология, әлеуметтік педагогика сияқты әртүрлі салалардағы бағалауға қатысты аспектілерді қамтиды. Бағалау қағидалары мен теорияларын, бағалау әдістері мен құралдарын, бағалау деректерін талдауды және әділдікті қамтамасыз ету, біржақтылыққа жол бермеу, тест тапсырушының құпиялығын қорғау және бағалау әдістерінде адалдықты сақтау сияқты бағалауға қатысты этикалық мәселелер мен нұсқауларды зерттеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасыл экономика
Пән жасыл экономика түсінігінің кешенді теориясын, жасыл экономиканы құрудағы құқықтық реттеу мәселелерін, тұрақты даму мәселелерін, әлем елдерінің, оның ішінде Қазақстан Республикасының жасыл экономикаға өту қағидасының негізгі ережелерін қарастырады. Жасыл экономиканың теориялық негіздерін зерттеп, басты сегменттеріне сипаттама бере алатын, жасыл экономиканың құралдарын практикада қолдана алатын, осы салада басқарушылық шешімдерді қабылдай алатын мамандарды / оқытушыларды дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ҚР Салық, банк, кәсіпкерлік құқықтары
Тәртіп бойынша қоғамдық мүдде әлеуметтік аумақ ретінде: тұрғындардың тұрмыс жағдайының жақсартылуы, адамдардың күнделікті қажеттіліктерінің мейлінше, көбірек қанағаттандырылуы болып табылады. Сонымен қатар, салық, банк және кәсіпкерлік қызметтің жан-жақты құқықтық реттелуі және салалық құқықты кеңінен зерттеу мемлекеттегі жүргізіліп жатқан реформалардың жетістікке жетуінің маңызды түрткісін қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру жүйесіндегі менеджмент
Білім беру процесін басқаруда педагогикалық менеджментті білім беруді тиімді басқарудың теориясы, әдістемесі, технологиясы деп түсінуге болады. Жалпы менеджмент адамдарды, әлеуметтік процестерді басқару өнері мен ғылым жиынтығы ретінде қарастырылады, адамдардың интеллектісін, еңбегін, мотивацияларын пайдалану арқылы басшының алдына қойған мақсаттарына жетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инновациялық кәсіпкерлік
Инновациялық кәсіпкерлік, оның мәні, қазіргі заманғы жағдайдағы дамуы мен даму мүмкіндіктері зерттеледі. Инновациялық кәсіпкерліктің жұмыс істеуі, инновациялық өнімдерді құруға байланысты шығындарды төмендету, инновациялық салада кәсіпкерліктің негізгі түрлері, инновациялық өнімдер, инновациялық технологиялар, әлеуметтік инновациялар, кәсіпкерлікті дамыту кезеңдері, бизнес-жоспарды қалыптастыру, зерттеу, сараптау, инновациялық тәуекелдер және оларды жіктеу, цифрлық білім ресурстарын пайдаланып, іргелі білімін практикада көрсете білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҚР Қылмыстық құқығы
Қылмыстық құқық бұзушылық және жазаға қатысты болып табылатын, яғни қылмыстық заңның түсінігі, міндеттері, қылмыстың және қылмыстық теріс қылықтың түсінігі,санаттары, қылмыстық жауаптылықтың түсінігі мен негіздері, жазаның мақсаттары мен түрлері, одан босатудың негіздері сияқты мәселелермен қатар, жекелеген қылмыс түрлеріне құқықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҚР Экологиялық құқығы
Қазақстан Республикасының ұлттық құқық жүйесінің жеке құқық саласы ретіндегі,экологиялық қатынастарының субъектілері өз құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыру барысында туындаған қатынастарды реттейтін нормалар жиынтығы мен негізгі әдістер арқылы құқықты лайықты шеңберінде зерттейді; экологиялық құқығының институттары мен нормаларының мазмұнын,экологияны қорғауды қарастырады. Теориялық білімін іс жүзінде қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аймақтық экономика
Пән әлеуметтік-экономикалық процестердің ерекшеліктерін және оларды аймақтық деңгейде басқаруды қарастырады. Ол өңірлік деңгейде елдің экономикалық кешенінің қызмет етуінің экономикалық механизмін қалыптастырудың ықтимал жолдарын жан-жақты зерттеуге, сондай-ақ, ел аймақтарында туындайтын әлеуметтік маңызды мәселелерді талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық және экономика негіздерін оқытудың инновациялық компьютерлік технологиялары
Пән құқық және экономика негіздерін оқытуда заманауи компьютерлік технологияларды қолдану жолдарын зерттейді. Интерактивті платформалар, цифрлық білім ресурстары және инновациялық әдістер арқылы оқыту тиімділігін арттыру, білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту мақсат етіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: кәсіби даму және өзара іс-қимыл үшін педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Заманауи деңгейде қалып, өзін және жұмысын үнемі дамыта алу үшін студенттер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі желілерде зерттеулер жүргізеді. Студенттер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән студенттердің жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетті ұйымдастыру
Кәсіпкерлік және оның даму шарттары, кәсіпкерлік қызметтің түрлері, өнеркәсіптік, мемлекеттік кәсіпкерлік, іскерлік салалар: коммерциялық, қаржылық, сақтандыру, делдалдық кәсіпкерлік, іскерлік тәуекелдікті түсіну, кәсіпкерлік ұйымдық-құқықтық нысандары зерттеледі. Меншік нысанына байланысты фирмалар және олардың түрлері, Қазақстанда бизнесті дамыту және мемлекеттік қолдау бағдарламаларын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар (педагогикалық практика, 4-курс)
Бұл курс болашақ мұғалімдердің өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын дамытуға көзқарастарын қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар, курс ынтымақтастық, мәселелерді шешу және көшбасшылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Олар өздерінің педагогикалық және зерттеу дағдыларын тереңдетеді, сондай-ақ өз мамандануына сәйкес практикалық дағдыларды дамытады (дидактика).
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 15
Профессии
Оқыту нәтижелері
- құқық пен экономиканың озық жетістіктеріне негізделген пәндік және пәнаралық саладағы білім мен түсінігін көрсетеді;
- инновациялық технологияларды (соның ішінде ҚОТ) оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне, оқушылардың күтілетін нәтижелері мен физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес пайдаланады;
- Кәсіби саладағы мәселелерді шешу және қорытындыларды тұжырымдайды;
- әлеуметтік, саяси, құқықтық және экономикалық мәселелерді болжайды, пайымдауларды қалыптастырады және дербес шешімдер қабылдайды;
- құқық және экономика салаларында теориялық, іргелі және қолданбалы білімді, өмір бойы білім алу дағдыларын тәжірибеде қолданады.
- пәндер бойынша таңдалған мақсаттарға сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалау мен диагностиканы қолданады;
- сыни ойлауды, шығармашылық және бірлескен мәселелерді шешуді, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолданады;
- пәндерді зерттеудің құрылымын, негізгі концепцияларын және құралдарын анықтайды,
- пәнді оқытуда АКТ және сандық білім беру ресурстарын пайдаланады, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
- командада және тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілікті көрсетеді, академиялық адалдық қағидаттарына сүйене отырып, жауапкершілік, көшбасшылық, креативтілік көрсетеді;