7M01310 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылым саласы үшін терең ғылыми-педагогикалық дайындығы бар ғылыми және педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты – білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін көтеру және коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру. Мазмұны: мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындау дағдылары; ғылыми баяндама, ғылыми мәтін тақырыбы бойынша тезистер, конспект. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұны. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістер, хабарламалар тыңдау. Мамандық бойынша ауызша сөйлеу дағдылары: ғылыми баяндаманы ұсыну, ғылыми зерттеуді көрсету, ғылыми пікірталас, ғылыми пікірталас, ситуациялық ойындар..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика
Мақсаты: Зерттеудің ғылыми нәтижелерін өңдеу кезінде математикалық статистика элементтерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Математикалық статистиканың ғылыми есептерін анықтау, кездейсоқ шамалар және олардың таралуының кейбір заңдары. Ықтималдық статистика, Статистикалық гипотеза ұғымын талдау. Ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану. Бастауыш мектептегі статистикалық және педагогикалық зерттеулерде жалпы және таңдамалы популяцияны қолдану. Эксперимент жұмыстарын дәлелдеуде математикалық статистикалық критерийлерді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте оқытудың заманауи трендтері
Mақсаты: Бастауыш білім беруді жаңғыртудағы, бастауыш жалпы білім берудің мемлекеттік білім беру стандарттарының тұжырымдамалық негіздерін түсінудегі мемлекеттік және әлемдік басымдықтарды зерделеу. Мазмұны: бастауыш білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары. Бастауыш мектептегі оқыту парадигмалары: дәстүрлі педагогика, гуманистік педагогика. Білім беру жүйесін реформалаудағы қазіргі кезеңнің сипаттамасы. Білім беру процесін реформалаудың әдіснамалық негіздері. Бастауыш мектепте тұлғаға бағытталған және жеке тұлғаны дамытатын оқыту. Жалпы білім беретін мекеменің білім беру бағдарламасын әзірлеу құрылымы мен технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы және псхологиясы
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беруде жеке-бағдарлы оқыту технологиялары
Мақсат. білім берудің жеке-бағдарлы оқытуды жүзеге асыру туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларын меңгереді Мазмұны. Жеке бағдарлы оқыту технологиясының мақсаты мен міндеттері. Жеке бағдарлы оқыту тұжырымдамалары. Әртүрлі білім беру жүйелеріндегі білім алушыға бағытталған тәсілдер. Жеке бағдарлы білім беру парадигмалары. Оқушыға бағытталған оқытудың ерекшеліктері. Білім алушыға бағытталған оқытудың шетелдік тәжірибесі. Тұлғаға бағытталған білім беру жүйесінде педагогикалық технологиялардың дамуы. Бастауыш білім беруде жеке-бағдарлы оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты – ғылым тарихы мен философиясы бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, тарихи динамика, ғылыми білімнің құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. 21 ғасырдағы коммуникациялық технологиялар және олардың қазіргі жаһандық өркениеттегі рөлі, қазіргі өзекті әдістемелік философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: Психологиялық менеджмент саласындағы білімді игеру, ұйымның адами ресурстарын басқару дағдыларын дамыту арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: Басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларын дамыту. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамасы. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы жанжал психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды құру, басшыларды даярлаудың, басқарушылық кеңес берудің цифрлық әдістерін әзірлеу түрінде практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: Бастауыш мектепте «Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты мен міндеттері, бастауыш мектептің оқыту үдерісінде заманауи әдіс-тәсілдерді қолданудың психо-педагогикалық негіздері, лекциялық және практикалық сабақтарды жоспарлау және өткізу, болашақ бастауыш мамандарының өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру, Бейіндік курстар бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу және орындау, тапсырмаларын құрастыру. Бастауыш мектепте оқыту үдерісін басқару және ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты – мұғалімдердің педагогикалық зерттеу жұмыстарын ғылыми ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық жұмысты зерттеуді ғылыми ұйымдастыру оқу-тәрбие жұмысында максималды нәтижеге жетудің дәлелді шаралар кешені ретінде, Мұғалімнің педагогикалық жұмысын ғылыми ұйымдастырудың мақсаты мен міндеттері. Еңбекті ғылыми ұйымдастырудың бағыттары, кезеңдері. Мұғалімнің педагогикалық еңбегін ғылыми ұйымдастырудың табыстылығының шарттары. ЖОО оқытушысының педагогикалық жұмысын ғылыми ұйымдастыру үлгілері мен принциптері. Кәсіби-педагогикалық қызметте тұлғаның тиімділігін арттыру дағдылары. Педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастырудың жетістігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуың қазіргі мәселелері/
Мақсаты: Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін сыни талдау Мазмұны: білім берудегі антропоцентрлік парадигма, Ф. Гульболдтың лингвофилософиялық тұжырымдары, Дж.Остин, Дж.Р.Сирл сөйлеу әрекеті туралы көзқарастары, прагматикалық әдіс, бастауыш мектепте прагматикалық әдісті қолданудың дидактикалық ұстанымдары, дискурс теориясы, қарым-қатынас мақсаттары мен шарттарын орындау тәсілдері, мәтінді функциональды талдау әдістері, мәтіндегі ой мен адресат арасындағы қарым-қатынас.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дербес әдістемелік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: дербес пәндерді оқытуда білім алушылардың білім, білік, дағды жүйесін дамыта отырып, құзіреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: дербес пәндерді оқытудың заманауи парадигмалары, тарихы. Әлемдегі және Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беруді дамытудың соңғы тенденциялары. Жоғары оқу орны дербес пәндерді оқыту педагогикасының генезисі мен әдістемесі, Жоғары оқу орныдары оқытушысының дербес пәндерді оқыту іс-әрекетіндегі құзыреті. дербес пәндерді оқыту дидактикасының мәселелері, дербес пәндерді оқыту барысында студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру мәселелері, дербес пәндерді оқытудың заманауи әдістері, дербес пәндерді қашықтан оқытуды ұйымдастырудың дидактикалық ұстанымдары, оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдері мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқытудың заманауи мәселелері
Мақсаты: бастауыш мектепте жаратылыстану пәндерін оқытуды дамытудың стратегиялық бағыттарына тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту парадигмалары, жаратылыстану оқулықтары мен ондағы оқу материалдарын логикалық –дидактикалық тұрғыда талдау. Бастауыш сынып оқушыларында "қоршаған әлемді"зерттеу процесінде идеяларды қалыптастыру. Бастауыш мектепте жаратылыстану материалдарын оқуға дайындық "қоршаған әлемді" оқыту әдістері. Курсты материалдық қамтамасыз ету. Бастауыш сынып оқушыларына экологиялық білім беру мазмұны. Тұлғаның экологиялық және тәрбиелік деңгейін диагностикалауды дамыту. Бастауыш мектепте жаратылыстану пәндерін оқытудың заманауи мәселелерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ЖОО инновациялық білім беру технологиялары
Мақсаты: Кәсіптік жоғары білім берудегі инновациялық білім беру технологияларын енгізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді Мазмұны: ЖОО инновациялық педагогикалық технологиялар түсінігі, мәні, мазмұны және құрылымы. ЖОО инновациялық педагогикалық технологиялар. Қазіргі педагогикалық технологиялар: ақпараттық-коммуникациялық технология, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Жоба технологиясы Проблемалық оқыту технологиясы. Ойын технологиялары. Кейс – технология Проблемалық оқыту технологиясы. Көп деңгейлі оқыту. Оқытудың зерттеу әдісі. Дәріс-семинар жүйесінің технологиясы. Оқытуда ойын әдістерін қолдану технологиясы Ынтымақтастықта оқыту технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жеке тұлғаға бағдарланған білім беруді ұйымдастыру теориясы
Мақсаты: білім берудің тұлғалық-бағдарлы парадигмасын жүзеге асыруды ұйымдастырудың теориялық білімдерін меңгеру. Мазмұны: Тұлғаға бағытталған білім берудің мәні. Оқытуды даралау технологиялары. Жеке білім беру траекториясы. Тұлғаға бағытталған жағдай туралы түсінік. Тұлғаға бағытталған жағдайды құру. Әр түрлі типтегі заманауи білім беру мекемелерінде оқыту теориясы мен әдістемесіне заманауи тәсілдерді практикада қолдану, сондай-ақ әр түрлі оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, білім алушылардың пәндер бойынша өзіндік жұмысын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлікті дамытудың әдістемелік негіздері
Мақсаты – білім алушылардың кәсіби іс-әрекетін жоғары деңгейін қамтамасыз ететін педагогикалық шеберлікті қалыптастыру. Мазмұны. Педагогикалық шеберлік кәсіби іс-әрекетті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін тұлғалық сапалар кешені ретінде. Мұғалімнің шеберлігі, олардың педагогикалық іс-әрекетінің жеке стилін анықтау. ЖОО оқытушысының педагогикалық шеберлігі педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, оның мәні мен құрылымдық компоненттері. Оқу-тәрбие процесін басқарудағы мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мазмұнының ерекшеліктері. ЖОО оқытушысының педагогикалық шеберлігін қалыптастырудың принциптері мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Озық педагогикалық тәжірибені талдау және қолдану
Мақсаты: Отандық және шетелдік озық тәжірибені қарастыру және тиімділерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Озық тәжірибенің пайда болуы мен дамуы және оның педагогикада қолданылуы. Озық тәжірибенің негізгі түсініктері. Білім берудегі озық тәжірибенің құндылығы. Озық тәжірибе, инновация, әдістеме ұғымдарының өзара байланысы. Бастауыш мектепте озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және пайдалану. Бастауыш мектепте озық тәжірибені зерттеу және пайдалану процесінің тиімділігін арттырудың педагогикалық шарттары. Инновацияларды анықтау және зерттеу. Озық (нәтижелі) тәжірибенің мәні.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың заманауи мәселелері
Мақсаты: Бастауыш мектепте математиканы оқытуды дамытудың стратегиялық бағыттарына тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Бастауыш мектепте математиканы оқыту парадигмалары, математика оқулықтары мен ондағы оқу материалдарын логикалық –дидактикалық тұрғыда талдау, бастауыш сынып оқушыларының математикадан білім, білік және дағдыларын бағдарлама талаптары деңгейінде қалыптастыру мәселелері, математиканы оқу кезінде бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетін, зейінін және басқа психикалық функцияларын түзету үшін жағдай жасау.,мәселелер балалардың сөйлеуін дамыту, арнайы математикалық терминдер мен өрнектермен байыту, оқу мақсатына жету үшін оқыту әдістерін таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тіл мәдениетін дамытудың әлеуметтік-педагогикалық технологиялары
Мақсаты: білім алушылардың өз ойын, пікірін айқын, дәлелді жеткізу біліктерін дамытудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Тіл мәдениеті туралы түсінік, ауызша және жазба тіл, тіл мәдениетінің коммуникативті және когнитивті, әлеуметтік аспектілері, тіл мен мәдениеттің ара-қатынасы, семиотикалық жүйе, тіл этикеті, адресат және адресант, тіл мәдениетінің этикалық аспектілері, сөз этикасының нормалары, тіл мәдениетін дамытудағы коммуникативті технологиялар, диалогті оқыту технологияларының тіл мәдениетін дамытудағы ролі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқу үрдісінің сапасын бақылау және бағалау әдістемесі
Мақсаты: Білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білім беру процесінің сапасын мониторингілеу саласындағы теориялық білімді, практикалық дағдылар мен құзыреттерді тереңдету. Мазмұны: Кәсіптік білім беру сапасын мониторингтеудің әдіснамалық принциптері. Ішкі мониторингтің өлшеу материалдарына қойылатын талаптарды сараптау. Білім беру сапасының мониторингі. Мектептегі мониторингтің құрылымы мен мазмұны. Білім беру сапасының негізгі компоненттерінің динамикасын бағалау. Білім беру мекемесінде мониторингтік зерттеулердің сапалы жаңа моделіне көшу үшін жағдайлар мен тетіктер жасау. Оқыту сапасының мониторингі. Тәрбие сапасының мониторингі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеудегі математикалық модельдеу әдістері
Мақсаты: білім алушылардың педагогикалық модельдеуді ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Педагогикадағы модельдеу мәселесі, педагогикалық моделдеу және басқару, педагогикалық зерттеуді модельдеудің зерттелуі мен дамуы, педагогикалық модельдерді ұүрастыру принциптері мен заңдылықтары, педагогикалық модельдеуді үйымдастыру шарттары,педагогикалық моделдеуді жүзеге асыру жолдары, педагогикалық модельдеудегі математикалық әдістері, білім беру ұйымдарындарындағы модельдеуді ұйымдастыру технологиясы, жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім мен ғылымның өзекті мәселелері
Мақсаты: Білім берудегі әлемдік трендтер контекстінде ғылым мен бастауыш білім беру проблемаларын қарастыру. Мазмұны: Қазіргі ғылым мен бастауыш білім беруді дамытудың жай-күйі, негізгі мәселелері. Бастауыш ғылымы дамуының тарихы, қазіргі жай-күйі. Заманауи оқыту әдістері, принциптер мен құралдары. Ғылыми таным әдістерінің жіктелуі. Пәнаралық білімді біріктіру мәселесі. Оқытуға құзыреттілік көзқарас тұрғысынан бастауыш оқыту миссиясы. Оқыту мақсатын шешу үшін оқушылардың әртүрлі оқыту стратегияларын меңгеру мәселесі: ынтымақтастық, ересектермен және құрдастарымен, әртүрлі ұлттар мен мәдениеттердегі адамдармен қарым-қатынас және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық квалиметрия
Мақсаты: магистранттарда педагогикалық квалиметрия саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыра отырып, педагогтің кәсіби құзыреттілігінің жоғары деңгейінің өзін-өзі дамыту мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Мазмұны: квалиметриялық көрсеткіштер негізінде педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін дамытудың жеке траекториясы. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау және өзін-өзі бағалау. Әр түрлі педагогикалық жағдайлардағы педагогикалық квалиметрия. Әр түрлі педагогикалық жүйелерде квалиметриялық процедураларды жоспарлау және жүзеге асыру. Білім беру іс-әрекеті практикасындағы педагогикалық квалиметрия жүйесі. Квалиметриялық көрсеткіштер негізінде кәсіби-шығармашылық өзін-өзі дамытудың жеке бағдарламасын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық сауаттылық
Мақсаты: Академиялық сауаттылық туралы білімді дамыту және оның тиімді кәсіби қызмет пен ақпараттық ресурстардың әртүрлі түрлерін сыни бағалауды, ақпаратты іріктеуді, трансформациялауды және білімді тиімді беруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер кешенін дамыту үшін маңызы. Мазмұны: Академиялық жазу ғылыми коммуникация процесінің процедуралық дизайны ретінде. Академиялық мәтіндердің функциялары: сипаттамалық, сендіргіш, сындарлы. Академиялық мәтіндердің түрлері. Академиялық мәтіндерді жазудың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері академиялық мәтіндер мен академиялық тілге қойылатын талаптар. Академиялық адалдық және ғылыми зерттеу этикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте креативті педагогиканы қолдану
Мақсаты: Бастауыш мектепте креативті педагогиканы қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді Мазмұны: Креативті педагогиканың мақсаты мен міндеттері, креативті педагогиканың қалыптасуы мен дамуы, тұлғаның шығармашылық дамуы үздіксіз процесс, креативті педагогиканың дидактикалық ұстанымдары, тұлғаның шығармашылық дамуының психологиялық негіздері, жеке тұлғаның табиғи мүмкіндіктері мен шығармашылығын дамыту әдіс-тәсілдері, кәсіби шығармашылық қасиеттер, оқу-тәрбие үдерісінде креативті тапсырмаларды құрастыру және қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар қолданудың әдістемелік негіздері
Мақсаты: Ақпараттық технологияларды ғылыми-зерттеу қызметінде, оқу-әдістемелік жұмыста және білім беруде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым мен білім берудегі ақпараттық технологиялардың рөлі. Ақпараттық технологиялардың тиімділігі мен ерекшеліктеріне білім, білік және дағдыларын бағдарлама талаптары деңгейінде қалыптастыру мәселесі тұрғысынан талдау жасау, тиімді ақпараттық технологияларды іріктеу шарттары. Ғылыми ізденісте және кәсіби қызметте электрондық ресурстарды пайдаланудың жетекші бағыттарының сипаттамасы. Ғылым мен педагогикадағы мультимедиялық визуалды компоненттердің ерекшелігі. Кәсіби қызметті ақпараттандырудың өзекті мәселелері және педагогтарды даярлауға қойылатын жаңа талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Мақсаты: тұлғалық және кәсіби дамуда өзін көрсете алатын маман даярлау. Мазмұны: Педагогикалық мамандық: жалпы сипаттамасы және оның даму перспективалары. Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің рөлі. ҚР "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы" заңдары, "Педагог"кәсіби стандарты. Мұғалімнің кәсіби құндылықтары. Мұғалімнің жеке басы және оның кәсіби маңызды қасиеттері. Педагогикалық шығармашылық және шеберлік. Педагогикалық қарым-қатынас. Кәсіби қызмет және тұлғаның өзін-өзі дамытуын талдау. Мамандардың кәсіби құзіреттілігін қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді, әдістемелерді таңдау. Өзін тұлғалық және кәсіби тұрғыдан көрсете алатын мұғалімді дайындау үдерісінің оңтайлы әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі
Мақсаты: Білім беру сапасын мониторингілеу дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру сапасының құрылымдық және функционалдық компоненттерін қабылдау. Білім берудің жаңа сапасын жоспарлау және қалыптастыру. Қазақстанда және шетелде бастауыш мектепте тестілеу жүйесінің даму тарихын сараптау. Жоғары оқу орнының білім сапасын бағалаудың модульдік рейтингтік жүйесін анықтау. Білім беру сапасының құрылымдық және функционалдық компоненттерін қалыптастыру. Білім беру сапасының сипаттамаларын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми және философиялық таным әдістемесін қолдана отырып, ғылыми педагогикалық зерттеулер саласындағы мәселелерді шешу.
- Кәсіби шет тілінде сөйлейтін ортада қарым-қатынас жасау, түпнұсқада арнайы әдебиеттерді оқу.
- Академиялық мәдениет пен адалдықты көрсете отырып, зерттеу нәтижелерін ғылыми педагогикалық қауымдастыққа жеткізу.
- Еңбек нарығының тез өзгеретін жағдайында ұжымды басқару психологиясы негізінде педагогикалық менеджментті жүзеге асыру.
- Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, заманауи және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешу.
- Ғылыми-негізделген нәтижелер алу үшін педагогикалық зерттеулерде ғылыми зерттеулердің әдіснамаларын, әдіснамалық принциптер мен әдістемелік тәсілдер жүйесін қолдану.
- Оқу-тәрбие процесін, оның ішінде білім беру мекемелерінде пәнаралық байланыстар мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ата-аналармен (заңды тұлғалармен) жұмысты құрастыру.
- Бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуде әлемдік, ұлттық әдістеменің озық тәжірибесін қолдану бойынша ақпарат жинауды жүзеге асыру.