6B01406 Музыкалық білім (IP) в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Домбыра 1
Мақсаты: домбырада ойнаудың практикалық біліктер мен дағдыларын қалыптастыру, домбыра орындау саласындағы өз бетінше әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Студенттер халық музыкалық аспабы – домбыра туралы алғашқы түсініктерін, домбырада ойнаудың қарапайым дағдыларын меңгереді. Қазақстандағы болашақ музыка мұғалімінің музыкалық-орындаушылық шеберлігін кеңейтуде домбыра үйренудің маңызы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - домбыра орындаушылық техникасының бастапқы дағдыларын ; - қазақ композиторларының домбыра шығармаларындағы музыкалық мәнерлілік құралдары, стильдер, жанрлар, формалар, штрихтар ерекшеліктерімен жұмыс жасау жолдарын; - қазақ халық әндерін және мектеп ән репертуарын домбырамен сүйемелдеуіне
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка теориясы
Курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Білім алушылар музыкалық сауаттылық (Музыка теориясы) саласында қажетті білімге ие, музыкалық экспрессивтіліктің қарапайым құралдарын меңгереді, музыкалық-теориялық терминологияны оқиды, курсқа негізгі компонент ретінде көзқарасын негіздейді. Музыка теориясын музыканы қабылдау құралы және музыкалық қарым-қатынас мүмкіндігі ретінде түсіну. Студенттер: - музыканың қарапайым теориясының негіздерін біледі; - музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарын біледі және практикалық жұмыстарда қолданады; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын меңгереді; - шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында гармониялық есту қабілетінің болуын көрсетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс қою 1
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындау саласында құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады: Студенттер академиялық орындау мәнерін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін меңгереді; ән аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық әдістеменің негіздерін; вокалдық орындау мәдениеті, олардың курсқа деген көзқарасын орындаушылық шеберліктің негізі ретінде анықтайды. Құзыреттілікті көрсететін студенттер: - әр түрлі биіктіктегі дыбыстарды таза интонациялау; - ән айту барысында академиялық орындау мәдениетін көрсету; - жеке орындаудың қарапайым вокалдық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сольфеджио
Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер теориялық білімді игереді және музыкалық ойлаудың практикалық есту, метроритмикалық дағдыларын, болашақ кәсіби қызметте сольфеджионың әртүрлі құралдарын мақсатты пайдалану қабілеттерін игереді және есту қабілеті мен интонациясында дағдылар жиынтығын тәрбиелейді, нәтижесінде сольфеджиоға музыкалық білім берудің негіздерінің бірі ретінде көзқарас қалыптасады. Студенттер меңгереді: - әр түрлі ладдарды, интервалдарды, аккордтарды, олардың кезектерін, әуезді және гармониялық құрылымдарды құру, құлақпен ажырату, жазу және дауыспен айту; - қатаң дауыс жүргізуді сақтай отырып, диатоникалық және диатоникалық емес туыстықтың модуляцияларды айту; - белгілі бір схема, белгілі бір жанр мен стиль бойынша музыкалық үзінді немесе шығарма жасауды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері
Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық сауаттылық базасын қалыптастырады; музыканы кәсіби қабылдау үшін қажетті дыбыстық, метроритмикалық, құрылымдық есту көріністері мен музыкалық жадыны, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеу үшін қажетті кейбір педагогикалық әдістерді игереді, осылайша олардың осы пәнге деген көзқарасын музыкантты оқытудың негізі ретінде анықтайды. Студенттер меңгереді: - әр түрлі дәуірлер мен стильдердің вокалдық шығармаларынан бір дауысты әуендерді аспаптық сүйемелдеусіз парақтан ән айту; - аспапта басқа партияны орындай отырып, екі дауыста (мысалы, вокалдық ансамбльде) бір дауысты ән айту; - ансамбльде немесе хор құрамында а капелла әнін шырқап, тональдігі мен ырғағын дәл сақтай отырып; бір-екі дауысты диктанттарды күрделі ырғақпен жазу дағдыларын меңгеру, оның ішінде хроматизмдер, ауытқулар және 1 - 2 дәрежелі туыстықтың модуляциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокал 1
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер дауыс аппаратын, дикцияны және тыныс алуды қалыптастырады. Музыкалық репертуарды кеңейту, дауыс пен диапазонды күшейту, вокалдық импровизация дағдыларын қалыптастыру, мектеп әндерін, сондай-ақ вокалдық шығармаларды көркемдік орындауды дамыту, вокалдық орындаушылық қызметке кәсіби маман ретінде көзқарасын қалыптастыру. Студенттер меңгереді: - вокалдық жеке орындаудың мәнерлі элементтерін көрсету. - шығарманың көркемдік бейнесін қалыптастыруға әсер ететін музыканың дәстүрлі орындалу ерекшеліктерін, музыкалық терминологияны, вокалдық артикуляция мен дикцияның ерекшеліктерін, шығарманың көркемдік бейнесіне әсер ететін дауыстың тембрлік түсін қалыптастыратын резонаторлардың мағынасын білу; - вокалдық репертуарды және музыканың тыңдаушылар аудиториясына әсер ету ерекшелігін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Домбыра-2
Пәннің мақсаты: домбыра орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін арттыру Мазмұны: Домбыра орындаушы аппараттың, отырғызу және баптауын жақсарту және тұрақтандыру, екі қолды үйлестіру. Негізгі штрихтарды (стаккато, легато) орындау технологиясын меңгеру. «Тремоло» техникасын меңгеру. Күрделі ритмикалық үлгілерді меңгеру. Бұрын игерілген ойын тәсілдерін, штрихтарды жүйелі түрде жетілдіру. Екі қолдың ойын қимылдарын бөлек және оларды үйлестіру, ұсақ техникасын дамыту бойынша жұмыс. «Тремоло» орындайтын қос ноталар. Бір позициядан екіншіге ауысу техникасы. Студенттер меңгереді: -Домбыра орындау барысында музыкалық-қиялды ойлауды, - шығармашылық көркемдік талғамды дамытуды;. - домбырада ойнаудың әртүрлі техникалық әдістерін;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Вокал 2
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер дауыс аппаратын, дикцияны және тыныс алуды қалыптастырады. Музыкалық репертуарды кеңейту, дауыс пен диапазонды күшейту, вокалдық импровизация дағдыларын қалыптастыру, мектеп әндерін, сондай-ақ вокалдық шығармаларды көркемдік орындауды дамыту, вокалдық орындаушылық қызметке кәсіби маман ретінде көзқарасын қалыптастыру. Студенттер меңгереді: - вокалдық жеке орындаудың мәнерлі элементтерін көрсету. - шығарманың көркемдік бейнесін қалыптастыруға әсер ететін музыканың дәстүрлі орындалу ерекшеліктерін, музыкалық терминологияны, вокалдық артикуляция мен дикцияның ерекшеліктерін, шығарманың көркемдік бейнесіне әсер ететін дауыстың тембрлік түсін қалыптастыратын резонаторлардың мағынасын білу; - вокалдық репертуарды және музыканың тыңдаушы аудиторияға әсер ету ерекшелігін білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гармониялық талдаудың тәжірибелік курсы
Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Классикалық үйлесімділіктің теориялық мәселелері курсын зерттеу, оның құрамдас бөліктері практикалық сабақтар болып табылады: жазбаша жұмыс, фортепианода жаттығулар ойнау, музыкалық әдебиетті гармоникалық талдау, сонымен қатар олардың көзқарасын, музыкалық ойлауын, стиль сезімі мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыра отырып, толыққанды эстетикалық бағалау мен критерийлерді тәрбиелеу Студенттер меңгереді: - музыкалық шығарманың теориялық және орындаушылық талдауын жасау; - шығарманың гармониялық тіліндегі стиль ерекшеліктерін анықтай отырып, әр түрлі стильдегі шығармалардағы аккорд құрылымын талдау; - монотональды және модуляциялық аккордтық тізбектер түрінде ойнау дағдыларын меңгеру; – оқу және музыкалық-көркем әдебиеттегі аккордтық құрылыстарды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауыс қою 2
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хорлық орындаушылықты арттыру: Студенттер орындаудың академиялық мәнерін дамыту үшін вокалды-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін меңгереді; шығарманың жанрына байланысты силлабикалық ән айту ерекшеліктері, лад бояуының ерекшелігі ,ырғағы мен орындаушылық стилі. Әншілік креативтілік. Вокалды орындау процесінде эмоционалды у және бейнелі ассоциациялар. Ән өнерінің әртүрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары. Әлемдік, отандық және заманауи вокалдық репертуардың құндылықтарын шығармашылық тұрғыда игеру. Студенттер меңгереді: - ән айту процесінде әртүрлі музыкалық және экспрессивті құралдарды қолдануды; - вокализация техникасын, есту талдауды, музыкалық есту мен есте сақтауды дамыту технологиясын көрсетуді; - вокалды орындау процесінде эмоционалды-бейнелі эмпатияға ие болуды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония
Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық шығарманы гармониялық талдаудың негізгі ұғымдарын, музыкалық шығарманың мазмұны контекстінде гармониялық құралдарды сипаттау дағдыларын игереді және зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдана алады, әртүрлі стильдер мен жанрларда гармониялық тізбектерді ойнайды, сонымен бірге олардың үйлесімділікке деген көзқарасын музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралы ретінде қалыптастырады. Студенттер меңгереді: - көп дауысты, функционалды байланыстағы аккордтардың құрылымы мен шешімін білу; - берілген үлгі бойынша музыкалық құрылыстарды құрастыру дағдыларын меңгеру; - дауыстану нормаларын ескере отырып, төрт дауысты баяндауда аккорд тізбегін ойнай білу; әуенді дауысты жазбаша түрде үйлестіру; - музыкалық шығармаға немесе оның фрагментіне гармониялық талдау жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано-1
Мақсаты: фортепианода дыбыс шығарудың негізгі әдістерін, аппликатуралық және позициялық дағдыларын меңгеру. Студенттер музыкалық аспап – фортепиано туралы алғашқы түсініктер алады. Фортепиано аспабында дыбыс шығарудың негізгі әдістерімен жұмыс жасайды: легато, нон-легато, стаккато. Фортепианода ойнаудың негізгі аппликатуралық және позициялық принциптерін меңгеру. Фортепианолық формасы, гармониялық және полифониялық құрылымы, фактуралық ерекшеліктері және т.б түсініктермен танысу. Ноталық жазба парағынан қарапайым фортепианолық шығармаларды оқу дағдыларын дамыту. Студенттер меңгереді: -фортепианода саусақпен және позициялық дағдыларды; - дыбыс шығарудың негізгі әдістерін: легато, легато емес, стаккато - парақтан ноталарды оқудың бастапқы дағдыларын
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Вокалдық-педагогикалық практикум
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер әр түрлі дәуірлердегі отандық және шетелдік композиторлардың хор шығармаларының үлгілерін меңгереді: IX-XIX ғасыр, ХХ – ХХІ ғасырдың басы, олардың стильдік және композициялық ерекшеліктері, кәсіби теориялық білімнің спектрін қалыптастыруға жағдай жасайды, сонымен бірге олардың практикалық (хормейстер және педагогикалық) қызметіндегі қажеттілік пен маңыздылық ретінде өз көзқарастарын білдіреді. Студенттер меңгереді: - шығармашылық қызмет түрі ретінде вокалды орындаудың ерекшелігін білу; - ансамбльдің әртүрлі түрлерінде вокалдық партияны орындай білу; - өзінің кәсіби қызметінде дауыстық аппараттың құрылымы және онымен жұмыс істеу негіздері туралы білімді пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау-1
Курстың мақсаты: вокал-хор орындаушылық саласындағы пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру. Студенттер қарапайым өлшемдердегі дирижерлық білім мен дағдыларды меңгереді. Дирижерлеу туралы түсінік. Дирижер ым-ишарасының құрылымы мен негізгі техникасы. Дирижерлеу процесіндегі «ауфтакт» түсінігі. Ауфтакт түрлері (орындаудың басы, соңы). Музыкадағы өлшемдер, дирижерлық схемалар: «екіге»; «үште». Қарапайым схемаларда дирижерлеу: 2/4, 3/4. Күрделі 4/4 өлшемдерде дирижерлеу. Дирижер қимылдың мәнерлілігі бойынша жұмыс. Екпін мен штрихты көрсету. mf-mp, f - p нюанстары бойынша дирижерлеу. Оң және сол қолдың рөлі. «Фермата», «агогика» ұғымы. Студенттер меңгереді: - дирижерлық техниканың қалыптасу және дирижерлықтың даму кезеңдерін білу; - сүйемелдеумен және акапелламен шығармаларды дирижерлау, хор шығармаларын жеке шығармашылық интерпретациялауға өз көзқарасын меңгеру және білдіру дағдысы; - музыка мұғалімінің практикалық жұмысына қажетті хор миниатюраларын және мектеп әндерін (1-4 сыныптар) дирижерлеуді білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хор-1
Бұл курстың мақсаты-вокалдық-хорлық орындаушылықтың кәсіби құзыреттілігін арттыру: Хор ұжымында және вокалдық ансамбльдерде (Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта) вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыру, өзінің болашақ педагогикалық кәсібінің негізі ретінде хорға деген көзқарасын қалыптастыру және көрсету. Вокалдық-хор дағдыларын, тыныс алу, вокалдық-хор жаттығуларын практикалық меңгеру. Вокалды-хор дағдылары: әннің тізбекті тыныс алуы мен дыбыс түзілуін дамыту; дауыс диапазонын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Хордағы ансамбльдердің түрлері. Хор жүйесімен жұмыс. Студенттер меңгереді: - хор полифониясының негіздерін білу; - шығармашылық ұжымда вокалды-хор орындау әдістерін меңгеру; - хор жүйесі мен хор ансамблі үшін таза интонация дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка оқытудың әдістері мен технологиялары
Курстың мақсаты жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мектептегі музыка сабағының құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқытудың мазмұны мен әдістемесі, оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін бағалау туралы білімдерін қалыптастырады. Студенттер музыканы оқыту әдістемесінің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларына музыкалық білім беруді жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, музыка мұғалімі қызметінің құрамдас бөлігі ретінде балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту негізі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - қабілет деңгейлері бар оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін оңтайландыру бойынша стандартты түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын іске асыру кезінде музыкалық-дидактикалық тәсілдерді меңгеру; - балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту үшін зерттеу әдістері мен проблемалық оқытуды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Курс тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы және қауіпсіз қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық сауаттылықты дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздік негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер адамның қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда іс-әрекеттерді жүзеге асырады және экологиялық құзыреттілікті дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады. Сонымен қатар, студенттер табиғатты қорғау мен табиғатты пайдаланудың экологиялық принциптерін қисынды түрде анықтайды, қоршаған ортаның ластануына зерттеу жүргізеді, экожүйенің бір бөлігі ретіндегі адамның рөлін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фортепиано-2
Мақсаты: фортепиано орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру: Студент музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін фортепианолық орындаушылық шеберлік пен ойын дағдыларының кешенін меңгере алады. Студент фортепианода ойнауды үйренудің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларына музыка туралы білімдерін толығырақ беру үшін музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігінің негізі деп түсінеді. Студенттер: - фортепиано техникасын орындау дағдыларын меңгереді; - әр дәуірдегі аспаптық шығармалардағы музыкалық бейнелеу құралдары, стильдер, жанрлар, формалар ерекшеліктерімен жұмыс жасау жолдарын үйренеді; - музыкалық шығармаларды нота парағынан оқу, есту қабілеттер арқылы орындау және композициялық дағдыларды дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектеп оркестрмен жұмыс жасау әдістері
Курстың мақсаты жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мектеп оркестрімен жұмыс жасау әдістері туралы білімді оқушылардың музыкалық және шығармашылық қызметінің бір бөлімі ретінде қалыптастырады. Студенттер мектеп оркестрін ұйымдастырудың, музыкалық аспаптарда ойнауды үйретудің, оқушылардың музыкалық білімін жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларды қалыптастырудың негізі ретінде ырғақ пен саусақ техникасын дамытудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - әртүрлі қабілет деңгейлері бар оқушыларға мектеп оркестрін ұйымдастыру бойынша оқыту бағдарламаларын іске асыру кезінде музыкалық-дидактикалық тәсілдерді; - балалардың ырғақ сезімін дамыту үшін проблемалық оқыту әдістерін қолдануды; - ансамбльдік орындауды дамыту тәсілдерін қолдануды; - оркестрлік репертуарды ұйымдастыра және қалыптастыра білуді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау-2
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру. Студенттер күрделі өлшемдерде - 6/8, 6/4 дирижерлық білім мен дағдыларды дамытады. 6/8 мөлшеріндегі "екіге" дирижерлік схема. Төртік схема бойынша 6/8, 6/4 өлшемдері. Музыкалық фразаны, динамиканы және вокалды дыбыстың тембрлік бояуын мәнерлі көрсету дағдылары. Legato, non legato және marcato дирижерлік соққыларын игеру. Үлкен формадағы шығармалардың көркемдік орындалуы. - әртүрлі дирижерлік схемаларда 6/8, 6/4 өлшемдерін жүргізе білу; - балалар хор шығармаларының жеке-шығармашылық интерпретациясының тұсаукесерлері; - балалар хорына арналған қазақ халық әндерінің хор өңдеулерінің репертуарын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ музыкасының тарихы
Курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер қазақ музыкасының қалыптасуының ерекшеліктері мен үдерісі туралы білім мен түсінік алады, алдағы педагогикалық жұмыста өз білімдерін пайдалана алады, қазақ халқының музыкалық шығармашылығының даму кезеңдерін меңгере алады, оны зерделеу нәтижесінде осы курсқа өзінің оң көзқарасын білдіреді. Студенттер меңгереді: - қазақ музыкасы тарихының қалыптасуы мен ғылыми кезеңділігінің білуге сүйене отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру қабілетін көрсету; - көне түркі дәуірінің жазбаша ескерткіштерінің мазмұнын білу, олардың мәдени маңыздылығын анықтау; - кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін, қазақстандық композиторлардың, музыкатанушылардың шығармашылығын кәсіби-педагогикалық практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптық орындаушылық технологиялар-1
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер аспаптық орындаушылық міндеттері туралы түсінікке ие, музыкалық шығармаларды тұтас қабылдау және орындау, жеке және ансамбльдік репертуарды өз бетінше игеру, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін техникалық дағдыларды дамыту. Студенттер музыка сабақтарында аспаптық орындаудың маңыздылығын түсінеді. Студенттер меңгереді: - көпшілік алдында концерттік орындауда аспаптық орындау процесінде өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - техникалық қиындықтарды талдау және шығарманың көркемдік бейнесін жеткізу үшін орындаушылық міндеттерді шешу әдістерді таңдау,; - музыка сабақтары үшін аспаптық репертуарды таңдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор-2
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындауындағы құзыреттілікті арттыру болып табылады: Ән дикциясы және артикуляциясы. Артикуляциялық жаттығулар. әр түрлі ақауларды жою (мұрын, қаттылық, сипота, тремоляция және т.б.), ән дауыстарының тембрлік түстерін анықтау; регистрлерді тегістеу. Темп және метроритмикалық ансамбль ұғымы. Тәуелсіз қызметке теориялық және әдістемелік дайындық. Студенттер меңгереді: - хор партияларын білу; - шығармашылық ұжымда вокалды-хор орындау әдістерін меңгеру; -хор жүйесі мен хор ансамблі үшін музыкалық-дыбыстық қабылдау және таза интонация дағдыларын меңгеру; - әр түрлі стильдер мен дәуірлердегі хор шығармаларын орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар хор ұжымымен жұмыс
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мектептегі музыка сабағында кәсіби вокалды-хор қызметіне дайындалады, балалар хор ұжымымен жұмыс істеу әдістемесін іс жүзінде меңгереді және хор ұжымын басқарудың ерекшеліктерін игере отырып, хор өнеріне деген көзқарасын қалыптастыра отырып, балалар хор ұжымына репертуар таңдауға үйренеді. Студенттер меңгереді: - дыбыстық, метрикалық, құрылымдық есту қойылымдары мен музыкалық есте сақтау қабілеттерін дамыту, - көп дауысты жаттығулардың, хор шығармаларын ән айту процесінде гармониялық есту қабілетіне ие болу; - жеке дауыстарды басқа партияларды дауыспен айтып ойнау және т.б. - балалар мен жасөспірімдер дауысының даму ерекшеліктерін білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аспаптық шеберлік-1
Бұл курстың мақсаты: аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер аспаптық орындаудың теориясы, тарихы мен практикасы, музыкалық образдың көркемдік көрінісі, орындаудың техникалық мәселелерін шешу туралы толық түсінікке ие, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін аспаптық орындаудың дағдылары мен біліктер кешенін игере алады. Студенттер балалармен педагогикалық іс-әрекеттегі аспаптық орындаудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - Аспаптық орындау дағдыларын; - музыкалық экспрессивтілік құралдарымен, әртүрлі дәуірлердегі аспаптық шығармалардағы стильдердің, жанрлардың, формалардың ерекшеліктерімен жұмыс істеу; - шығарманы орындаушылық талдау, оның техникалық және жанрлық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын, сондай-ақ музыкалық мәнерлілік құралдарын, авторлық ойды беруде аспаптық шеберлікті көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп-ән репертуарының цифрлік аранжировкасы
Бұл курстың мақсаты музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мектеп-ән репертуарының компьютерлік аранжировкасы технологиялары туралы толық түсінікке ие және музыкалық мәтіндердің компьютерлік аранжировкаларын жүзеге асыра алады, музыкалық материалды өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдана алады. Музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде балалар әндерін компьютерлік ұйымдастырудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - балалар әндерінің музыкалық материалын ұйымдастырудың негізгі міндеттері мен принциптерін білу және музыкалық-цифрлық өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдану; - музыкалық мәтіндерді өңдеудің, музыкалық материалды өңдеудің дұрыс тәсілдері мен әдістерін анықтау және музыкалық материалды өңдеу процесінде компьютерлік өндеудердің (аранжировкалардың) әртүрлі түрлерін синтездеу; - музыкалық материалды өңдеу процесінде компьютерлік өндеудеррдің (аранжировкалардың) әртүрлі түрлерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік музыка тарихы
Курстың мақсаты әлемдік музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әр түрлі жанрлары мен формалары, стиль тенденциялары мен жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастыра алады; әлемдік музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі заңдылықтарын түсіну, музыкалық өнердің бейнелері мен формаларындағы шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшеліктерін және олардың шығармашылық эволюциясындағы формаларды ашу ежелгі халықтардың музыкасынан бастап,соның ішінде Үндістан өнері, Африка, Шығыс, Америка және басқа континенттер, сонымен бірге әртүрлі елдер мен халықтардың музыкалық мәдениетіне деген көзқарасын қалыптастырады. Оқушылар әртүрлі музыкалық мәдениеттердің құндылығын тең құқылы деп түсініп, әртүрлі халықтар мен елдердің музыкалық мәдениетіне жеке көзқарасын қалыптастыра алады Студенттер меңгереді: аспапта әлемдік музыкалық өнердің ең тарихи маңызды туындыларын орындау; шетелдік кәсіби дәстүр тарихын кезеңдеудің негіздерін білу; әлеуметтік, идеялық және эстетикалық ұғымдармен өзара байланыста музыкалық өнерді дамытудың әрбір тарихи кезеңінің ерекшеліктерін білу; музыкалық жанрлар мен формалар жүйесінің тарихи эволюциясын түсіну; зерттелген шығармалардың нақты музыкалық материалын есту арқылы білу және анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аспаптық орындаушылық технологиялар-2
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер аспаптық орындаудың жеке-тұлғалық стилін көрсетуге ықпал ететін аспаптық орындаудың заманауи технологиялары туралы толық түсінікке ие, музыкалық шығармаларды үйрену кезінде дербестік таныта алады, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін ойын дағдылары мен біліктер кешенін техникалық іске асыра алады, Студенттер балалармен педагогикалық іс-әрекеттегі аспаптық орындаудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - көпшілік алдында концерттік орындауда аспаптық орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - шығарманың техникалық күрделілігі мен көркемдік ерекшеліктерін өз бетінше талдау, оларды шешу әдістерін таңдау; - концерттік-ағартушылық қызмет үшін орындаушылық репертуарды таңдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Синтезатор
Бұл курстың мақсаты музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер синтезатордың техникалық және көркемдік-орындаушылық мүмкіндіктері туралы толық түсінікке ие, синтезаторда ойынды игере алады, синтезаторда ұйымдастырудың қарапайым әдістерін меңгерудің және балалар әндері мен танымал музыканы құлақпен таңдаудың маңыздылығын түсінеді. Студенттер меңгереді: - синтезатордың техникалық және көркемдік мүмкіндіктерін білу; - синтезаторда қарапайым аранжировка әдістерін меңгеру - балалар әндерін және/немесе танымал музыканы таңдауға иелік ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Музыкалық-цифрлық практикум
Бұл курстың мақсаты музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы білім жүйесіне ие. Музыка саласында әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын меңгеру. Студент өзінің педагогикалық қызметі үшін музыкалық білім беруде ақпараттық технологияларды меңгерудің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - жалпы білім беретін мектепте заманауи музыка сабағын компьютерлік қамтамасыз етуді пайдалануды; - заманауи бағдарламаларда музыкалық мәтіннің компьютерлік жиынтығын жасай білу; - сандық аудио өңдеу бағдарламаларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Музыка сабақтарында аспаптық орындаушылық
Курстың мақсаты музыкалық орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыка сабақтарында аспаптық орындаушылық туралы білімдерін алады. Осы салаға әдістемелік тәсілдерді енгізу аспапта музыкалық орындаушылықтың тиімділігін арттыруға және концерттік қойылымдарды дайындауға ықпал етеді. Топта жұмыс істеу тұлғааралық қатынастарды нығайтуға ықпал етеді. Пәннің мақсаты-аспаптық орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін, қиялын, шығармашылық өзін-өзі көрсету дағдыларын дамыту. Студенттер меңгереді: - музыкалық аспаптық шеберлік пен зерттеу дағдыларын көрсету түрінде жобаны іске асыру үшін әдістер мен құралдарды қолдану. -музыкалық шығармаларды әдістемелік тұрғыдан дұрыс таңдай білу; шығармашылықтың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, өз орындауымен (жеке, дуэт, ансамбль) сүйемелденетін олардың музыкалық-компьютерлік презентацияларын, музыкалық-педагогикалық аннотацияларын жасай білу - сахналық мінез-құлық дағдыларын, шығармашылық әуендеу дағдыларын көрсету (әуендерді үйлестіру, текстуралық сүйемелдеу жасау, берілген гармоникалық бұрылыстар, цифрлық бас және т. б. негізінде құрастыру және импровизациялау).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптық шеберлік-2
Бұл курстың мақсаты студенттердің аспаптық шеберлігін одан әрі жетілдіру болып табылады: Студенттер аспаптық орындаудағы техникалық міндеттерді жеңу жолдары туралы толық түсінікке ие, көркем образдарды бейнелеу және музыкалық шығарманы жеке көркемдік түсіндіру үшін аспаптық-орындаушылық құралдар кешенін жүзеге асыра алады. Студенттер меңгереді:; - музыка сабақтарының тақырыбына сәйкес аспаптық шығармаларды іріктеуді жүзеге асыру, шетелдік және қазақ композиторларының аспаптық шығармаларындағы музыкалық мәнерлілік құралдарын, стильдердің, жанрлардың, формалардың ерекшеліктерін өз бетінше талдау; орындалатын шығармалардың педагогикалық мүмкіндіктерін ашу, орындаушылық талдау дағдыларын меңгеру, сондай-ақ музыкалық мәнерлілік құралдарын, авторлық ойды беруде аспаптық шеберлікті көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық-цифрлық перфоманс
Бұл курстың мақсаты музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық шығармаларды цифрлық форматта орындау технологиялары туралы толық түсінікке ие, аккордтардың сандық белгілерін, музыкалық материалды сүйемелдеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, музыкалық мәтіндерді ойнай алады. Студенттер музыкалық-цифрлық перформанстың маңыздылығы мен мақсатын музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - гармониялық аккордтарды құру негіздерін және сүйемелдеудің әртүрлі әдістерін; - музыкалық мәтіндерді сүйемелдеудің дұрыс әдістер мен тәсілдерін анықтауды; - музыкалық материалды орындау барысында цифрлық өндеудердің (аранжировкалардың) әртүрлі түрлерін синтездеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Домбыра оқыту әдістемесі
Бұл курстың мақсаты музыкалық орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер домбыраны оқыту әдістемесі туралы толық түсінікке ие, домбырада ойнауды оқытудың негізгі әдістерін меңгере алады. Студент домбыраны оқыту әдістемесінің маңыздылығы мен мақсатын қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетін түсіну мен сүйіспеншілікті ояту құралдарының бірі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - аспапта ойнаудың техникалық дағдылары мен біліктер кешенін; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау; - ұлттық мектептердің, орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін білу, - бағдарламаларды көпшілік алдында орындау өнерін .
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка оқытуды жоспарлау және даралау
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және музыканы оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді;; * музыканы оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжауды меңгереді; * музыканы жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының музыкалық-шығармашылық дамуын қолдауды меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер орындаушылық практикадағы музыкалық өнердің негізгі заңдылықтары туралы толық түсінікке ие, музыкалық шығарманың мазмұнын орындау саласындағы теориялық мәселелерді, аспаптық және вокалдық-хорлық орындаудың техникасы мен мәнерлілігімен жұмыс істеу тәсілдерін білу негізінде жеткізе алады. Студенттер музыка сабақтарында орындаушылық шеберлікті жүзеге асырудың маңыздылығы мен мақсатын музыка мұғалімі мамандығының құрамдас бөлігі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - аспаптық және вокалдық-хорлық музыканы мәнерлеп орындау дағдыларын меңгеру; - орындаудың техникалық және көркемдік жақтарын және олардың өзара байланысын білу; - есту арқылы орындау; - оқушылармен жұмыс кезінде бірлескен көркемдік шешімдерді үйлестіру және табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық импровизация
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студент импровизация негіздері туралы толық түсінікке ие. Болашақ педагогикалық қызмет үшін жеткілікті деңгейде орындаушылық импровизация процесінде музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын көрсете алады. Білім алушылар импровизацияны музыка мұғалімінің шығармашылық қызметінде қажетті маңызды элемент ретінде пайдаланудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - музыкалық шығарманы жеке көркемдік интерпретациялау және орындаушылық импровизациялау құралдарын білу; - жеке көркемдік интерпретацияны жаңғырту, үлгі бойынша музыкалық шығарманы орындау барысында импровизациялау; - кәсіби (орындаушылық, педагогикалық) қызметте фортепианода және/немесе басқа аспаптарда музыкалық импровизация жасау дағдыларын
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хорлық орындаушылықтың кәсіби құзыреттілігін арттыру. Әр түрлі стильдер мен дәуірлердің шығармаларын меңгеру; тәуелсіз қызметке теориялық және әдістемелік дайындық. Жеке хористермен, ансамбльдермен, хор партияларымен және ұжыммен жұмыс жасау дағдылары. Мектеп репертуарының, хор миниатюраларының, сондай-ақ ірі формадағы хор шығармаларының көркем орындалуы. Хормен және вокалдық ансамбльмен (Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта) жұмыс істеудің хормейстерлік және дирижерлік дағдыларын қалыптастыру, өзінің болашақ педагогикалық кәсібінің негізі ретінде пәнге деген көзқарасын қалыптастыру және көрсету. Студенттер меңгеру: - хор полифониясының негіздерін білу; - хор ұжымында вокалды тәрбиелеу әдістерін меңгеру; - хордың жекелеген қатысушыларымен, хор партияларымен, жалпы хормен жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр 2
Бұл курстың мақсаты оркестрлік орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер оркестрлік орындау технологиялары туралы толық түсінікке ие - динамикалық тепе-теңдік; музыкалық элементтері, соққылардың орындалуы, дыбыстың тегістігі;ансамбльдік техниканың әдістері туралы: дыбыстың синхрондылығы; динамикалық тепе-теңдік және динамикалық дифференциация; орындаушылардың ырғақтық, әртүрлі импульстарды және т. б. біртұтас түсінуі туралы. орындаушылық және оркестрлік мектептер. Студенттер меңгереді: -ансамбль, оркестр құрамында солист ретінде репетициялық-концерттік жұмыс тәжірибесінің болуы; - парақтан оқып, оркестр партитурасын меңгеру; - ноталық мәтінді сауатты түсіндіру үшін техникалық дағдылар мен тәсілдерді, орындаушылық мәнерлілік құралдарын пайдалану; - репетициялық және концерттік жұмыс процесінде психофизиологиялық факторларды меңгеру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хормейстер жұмысының технологиялары
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер динамика, хор тембрлері, музыкалық фразалар бойынша жұмыс істей алады. Әр түрлі сипаттағы legato, non legato және marcato қимылдарын қолдану. Мектеп репертуарының, a cappella, сүйемелдеуімен шығармаларының көркем орындалуы. Студенттер меңгереді: - хормейстерлік жұмыстың теориялық негіздері мен технологияларын білу; - хормейстерлік дағдыларды қарапайым және күрделі мөлшерде көрсете білу, әр түрлі сипатта ; - музыкалық интонацияның энергетикалық мазмұнын талдау және музыкалық бейнені бейнелеу үшін шығармашылық түрлендіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фольклорлық ансамбль 1
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Ұлттық көркем мәдениеттің маңызды компоненттерінің бірі ретінде фольклорлық шығармашылықты жандандыру. Студенттер фольклорлық ансамбльде ойнаудың негізгі принциптері, ансамбль құрамындағы әр түрлі аспаптардың құрамы мен функциялары, әр түрлі орындаушылық әдістер мен музыкалық этно-композицияларды ойнату формалары, халықтық аспаптық музыканың үздік үлгілері туралы толық түсінікке ие. Студенттер түрлі фольклорлық аспаптарды меңгере алады, концерттік этно-қойылымдар тәжірибесінің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді, бұл ұлттық көркем мәдениетті тануға, туған өлкесіне деген құрмет пен сүйіспеншілікті дамытуға ықпал етеді. Студенттер меңгереді: -түрлі этно-аспаптарда аспаптық шығармаларды көркем-мәнерлеп орындау дағдыларын; - халықтық аспаптық мәдениет дәстүрлері негізінде ансамбльдік орындаудың практикалық дағдылары мен технологияларын; - шағын формадағы дәстүрлі қазақ аспаптық музыкасы шығармаларының парағынан оқудың практикалық дағдысына ие болу; - шығарманы талдай білу, оның техникалық және жанрлық ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық экспрессивтілік құралдарын анықтай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне жетекшілік жасау
Бұл курстың мақсаты жобалау-зерттеу қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер оқушының музыкалық-зерттеу қызметі және оқушының жұмысына басшылық жасау туралы түсінікке ие. Музыкалық-білім беру процесінде оқушылардың музыкалық-зерттеу қызметін жүргізу әдістері мен технологияларын қолдануға дайын екендіктерін көрсете алады. Білім алушылар оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне жетекшілік етудің маңыздылығы мен мақсатын педагогикалық қызметтің маңызды компоненттерінің бірі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - оқушылардың музыкалық-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, рәсімдерін, әдістері мен технологияларын білу; - оқушылардың өзіндік музыкалық-зерттеу оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттерін ұйымдастыру; -Музыкалық-білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асыруда оқушылардың музыкалық зерттеу іс-әрекетін басқару дағдыларын
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Вокалды ансамбль
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер тембрлері мен бірігу мүмкіндіктерін ескере отырып, ән топтарына вокалдық дауыстарды іріктеу әдістерін меңгереді; ансамбльге қатысушы ретінде өзінің көзқарасын көрсете отырып, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлесіп орындау үшін вокалдық дауыстарды іріктеу дағдыларын қалыптастырады. Көп дауысты ансамбль әні туралы түсінік. Ансамбльдік ұжымның жекелеген партияларымен жұмыс. Әннің тізбекті тыныс алуы мен дыбыс түзілуін дамыту; дауыс ауқымын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Ансамбль түрлері. Вокалдық ансамбльге арналған шығармаларды меңгеру. Студенттер меңгереді: - ноталық мәтін парағынан оқу, көпшілік алдында концерттік орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - ансамбльдің жалпы дыбысымен бірге өз дауысын есту; - вокалдық ансамбль құрамында орындаушылық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка мұғалімінің жобалық іс әрекеті
Бұл курстың мақсаты жобалау-зерттеу қызметі және музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыка сабақтарында және сабақтан тыс уақытта жобалық іс-әрекеттің формалары мен әдістерін біледі, әр оқушыға оқу және сыныптан тыс жұмыстарда сәттілік жағдайын жасай алады. Мәселелерді шешудің негізгі құралдарын игере алады. Студенттер музыка мұғалімінің жобалық іс-әрекетінің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларын музыка сабағында сәтті оқуға және сабақтан тыс уақытта музыкаға деген қызығушылықтың бір түрі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - оқушыларға арналған музыка жобаларының түрлері мен нысандарын білу; - музыкалық-педагогикалық қызметте зерттеу жобаларын әзірлеу дағдыларын меңгеру; - музыка мұғалімінің жобалық қызметіне шығармашылық, зерттеушілік көзқарасты көрсете отырып, жобаны құру үшін ақпаратты талдау, синтездеу, шығармашылықпен түрлендіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дирижерлік қимылды модельдеу
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Студенттер музыканың интонациялық мазмұнын бейнелеуге, интонация семантикасын анықтауға бағытталған дирижерлік қимылдың табиғаты туралы түсінікке ие. Орындаушылық практика процесінде дирижерлік қимыл музыкалық интонацияны оның энергетикалық мазмұнын модельдеу арқылы бейнелейді. Студенттер музыкалық интонацияның энергетикалық мазмұнын модельдей отырып, дирижерлеу процесінде дыбыстық технологияларды қолдануға дайын екендіктерін көрсете алады. Студенттер қимылды модельдеудің маңыздылығы мен мақсатын музыкалық шығарманың эмоционалды бейнесін берудің маңызды көрсеткіштерінің бірі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - дирижерлік қимылды модельдеудің теориялық негіздері мен технологияларын білу; - дирижерлік қимылды модельдеу дағдыларын меңгеру; - музыкалық интонацияның энергетикалық мазмұнын талдау және дирижерлік қимылды жүзеге асыру үшін шығармашылықпен түрлендіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор дыбысын модельдеу
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер әдістемелік вокалдық-хор қызметін ұйымдастыру туралы түсініктер алады. Вокалды-хор дыбысында бейнелі-Имитациялық дағдыларды қалыптастыру; шығармашылық қабілеттерін дамыту және хор дыбысын көркемдік қабылдау. Танымдық-шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлерінде хор дыбысын модельдеу: фортепианода хор партитурасын орындау, хор партияларының дауыстарын вокалды орындау, концертмейстердің фортепианода хор партитурасын орындауын дирижерлау, концерттік қойылым жағдайында хор ұжымын дирижерлау Студенттер меңгереді: -музыканың музыкалық-бейнелік мазмұнын беру түрінде жобаны іске асыру үшін әдістер мен құралдарды қолдану; - ән репертуарын әдістемелік тұрғыдан дұрыс таңдай білу; - ұжыммен, шағын топтармен немесе хор партияларымен оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фольклорлық ансамбль 2
Бұл курстың мақсаты ансамбльдік орындау саласында музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Студенттер ансамбльде музыкалық-экспрессивті құралдарды көрсете алады. Аспаптық фольклорлық музыка саласындағы репертуарды зерттеу. Студенттер түрлі фольклорлық аспаптарды меңгере алады, концерттік этно-қойылымдар тәжірибесінің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді, ұлттық көркем мәдениетті тануға, туған өлкесіне деген құрмет пен сүйіспеншілікті дамытуға ықпал етеді. Студенттер меңгереді: - халықтық аспаптық мәдениет дәстүрлері негізінде ансамбльдік орындаудың практикалық дағдылары мен технологияларын меңгеру; - дәстүрлі қазақ аспаптық музыкасы шығармаларының парағынан оқи отырып, практикалық дағдыға ие болу; - зерттелетін шығарманы талдай білу, оның техникалық және жанрлық ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық экспрессивтілік құралдарын анықтай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оркестр 1
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер оркестрлік орындау технологиялары, оркестрлік аспаптардың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін дамыту заңдылықтары туралы толық түсінікке ие, оркестрде ойнау дағдыларының кешенін игере алады, сондай-ақ оркестрдің маңыздылығы мен мақсатын әр түрлі орындаушылық және оркестрлік мектептердің стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырудың негізі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: -бағдарламалық талаптарға сәйкес әр түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды парақтан оқудың практикалық тәжірибесі болуы; ансамбль, оркестр құрамында солист ретінде репетициялық-концерттік жұмыс; - парақтан оқып, оркестр партитурасын транспонирлеу; - ноталық мәтінді сауатты түсіндіру үшін техникалық дағдылар мен тәсілдерді, орындаушылық мәнерлілік құралдарын пайдалану; - репетициялық және концерттік жұмыс процесінде психофизиологиялық факторларды білуді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Болашақ педагогтерге өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістері де практикумда қарастырылады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін әділ әрі тиімді бағалаудың жолдарын үйрету. Практикум барысында нақты сабақ жоспарларына бағалау құралдарын енгізуді үйренеді. Бағалау құралдарын (тест, бақылау жұмысы, портфолио, рубрика және т.б.) әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушы нақты кейстерді зерттейді, жұмыстары талданады. Педагогикалық ситуациялар арқылы бағалау кезінде туындайтын қиындықтар меңгереді. Білім алушылардың білімін бағалау құзыреттілігін арттырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу
- - қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау
- композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну
- қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
- оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану
- музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау