Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01303 Бастауыш білім ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Музыкалық-практикалық іс-әрекеттің негіздері және вокалдық-хорлық орындаушылық

    Мақсаты: музыкалық-педагогикалық мәдениетті қалыптастыру. Мазмұны: ноталау негіздері, музыканың қарапайым теориясы. Музыкалық-педагогикалық әрекеттің ең тиімді әдістері мен тәсілдері. Вокалды хор орындау негіздері. Вокалды хор орындаушылық әрекеттің теориялық негіздері. Ән айту, ән айтудағы тыныс алу, дыбыстың қалыптасуы мен резонансы, дыбыстық шабуыл, дыбыстану. Хордағы дикция, динамика және агогика, интонация. Шығарманың көркемдік бейнесі. Құзыреттілігі: музыка сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сауатты жазу негіздері

    Мақсаты: жазбаша сөйлеуді дамыту. Мазмұны: жазбаша сөйлеудің мәні мен мазмұны. Жазу тарихы. Ауызша және жазбаша сөйлеудің айырмашылықтары. Графика және каллиграфия нормалары. Сауатты жазудың бірлігі ретінде орфограмма туралы түсінік. Жазудың негізгі категориялары. Сөйлеудің арақатынасы. Функционалдық сауаттылық негіздері. Сауатты жазу критерийлері. Орфографиялық дағдылар мен біліктерді қалыптастыру және жетілдіру. Пунктуациялық ережелер жүйесі. Құзыреттілігі: емле ережелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы

    Мақсаты: робототехника және есептеуіш ойлауға оқытуды ұйымдастыру бойынша білімін, дағдыларын мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: мектептегі және сыныптан тыс жұмыстардағы робототехника және есептеуіш ойлау. Бөлімдер: алгоритмдер; бағдарламалау; жалпы робототехника; роботтардың қозғалысы; сенсорлар мен қозғалтқыштар. Түсініктер мен әрекет тәсілдерінің сипаттамасы, оқып-үйреу әдістемесі. Оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Құзыреттілігі: робототехника, есептеуіш ойлауға оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың кәсіби біліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері

    Мақсаты: студенттерге кіші мектеп жасындағы оқушылардың жаңартылған тілдік білім саласынан теориялық және практикалық білім беру. Мазмұны: кіші мектеп жасындағы оқушыларға жаңартылған білім беруде тілдік білім жүйесінің негізгі заңдылықтары мен фактілері. Тілдің әлеуметтік мәні. Маңызды лингвистикалық ұғымдар. Тілдік бірліктер: дыбыс, фонема, сөз, морфема, фразеологиялық тіркестер, сөйлем және мәтін. Орфоэпия және орфография. Сөзжасам. Морфология. Синтаксис. Сөйлеу мәдениеті. Сөйлеу әрекеті және оның түрлері. Кіші мектеп жасындағы оқушыларға қажетті тілдік дағдылар. Құзыреттілігі: алған білімдерін нақты өмірлік жағдайларда қолдану аясын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларына STEM білім беру

    Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларында STEAM дағдыларын оқытуға және қалыптастыруға дайындау. Мазмұны: STEM пәндерін оқытудың принциптері, әдістері, мазмұны мен әдістемелері, ғылыми, технологиялық, инженерлік, математикалық білім мен дағдыларды оқу процесіне интеграциялау, STEM сабақтарын өткізуді ұйымдастыру, шығармашылық ойлауды, проблемалық шешімді және оқушылардың бірлескен жұмысын ынталандыру. Құзыреттілігі STEM-пәндерді интеграциялау қағидаттарына негізделген әдістерді, тәсілдерді қолдануға, сабақтар мен жобаларды әзірлеуге, жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп педагогикасы

    Мақсаты: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектеп педагогикасының әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мектептегі педагогикалық процесс жүйе және біртұтас құбылыс ретінде. Дамудың жас ерекшеліктері, жеке ерекшеліктері. Қазіргі білім берудің заңдылықтары мен принциптері. Дидактика. Жаңартылған бастауыш білім берудің мазмұны. Қазіргі Бастауыш оқытудың заңдылықтары, принциптері әдістері, құралдары мен формалары. Құзыреттіліктер: өзін-өзі тәрбиелеуге, инновациялық және шығармашылық қызметке дайын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аппаратты қою және орындау (домбыра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)

    Мақсаты: музыкалық-орындаушылық мәдениет дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ойнайтын аппараттың қойылуы, аспапта еркін отыру. Музыкалық дыбыстың сипаттамасы, екі кілтте ноталық жазба, дыбыстардың әріптік белгіленуі. Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі тәсілдері (қимылды және дыбыс шығару тәсілдері). Ноталық мәтінді сауатты талдау, жеңіл шығармаларды мазмұнды және мәнерлі орындау, сүйемелдеу дағдылары. Құзыреттілігі: аспапта ойнай біледі, жеңіл шығармаларды өздігінен талдай алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу. Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды. Құзыреттері: - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну; - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу; - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті; - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну; - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

    Мақсаты: Кіші мектеп жасындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың негіздерімен таныстыру. Мазмұны: «Функционалдық сауаттылық» ұғымы. Функционалдық сауаттылықтың түрлері. Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру механизмдері. PISA құралдарды. Функционалдық сауаттылық деңгейлері. Функционалдық сауаттылықты дамыту білігі мен дағдыларының үлгі тізбесі, оның бағыттары. Тапсырмаларды дайындау. Нәтижелерге әсер ететін факторлар. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау. Құзыреттілігі: функционалдық сауаттылықтың мәнін түсіну, білімді тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері

    Мақсаты: білім берудің жаңартылған жаратылыстану-ғылыми мазмұнымен таныстыру және оны тәжірибеде қолдану. Мазмұны: табиғат зерттеу нысаны ретінде. Литосфера. Гидросфера. Атмосфера. Биосфера. Тірі ағзалардың алуан түрлілігі. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Жануарлардың алуан түрлілігі. Организмдер және қоршаған орта. Географиялық қабық. Қазақстан Республикасы халқының тұрған жерін, табиғатын, тарихын, экономикасын, мәдениетін, өнерін және басқа да өмір аспектілерін зерттеу. Құзыреттілігі: әлемнің тұтас бейнесі туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік ақпараттық жүйелер

    Мақсаты: студенттерде зияткерлік жүйелердің теориялық, әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: адамның және жасанды интеллектпен шешетін міндеттердің салыстырмалы жіктелуі. Зияткерлік жүйелердің жіктелуі. Ақпараттық жүйелердің эволюциясы. Ақпаратты өңдеудің зияткерлік әдістері. Жасанды интеллекттің қолданбалы ақпараттық жүйелерінде зияткерлік әдістерді жүзеге асырудың негізгі технологияларына шолу. Құзыреттіліктер: заманауи және перспективті зияткерлік жүйелердің негізгі кластарын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бастауыш оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы

    Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларының психологиясы туралы негізгі біліммен таныстыру. Мазмұны: дамудың әлеуметтік жағдайы және бастауыш сынып оқушысының даму психологиясы. Оқыту мен дамудың арақатынасының заңдылықтары. Бастауыш сынып оқушысының физикалық және психикалық дамуы. Бастауыш сынып оқушысының жеке дамуы. Оқу мотивациясының ерекшеліктері. Танымдық қабілеттерін диагностикалау. Құзыреттіліктер: бастауыш сынып оқушысының оқу іс-әрекетін дамудың табиғаты мен жас заңдылықтарына сүйене отырып құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері

    Мақсаты: студенттерге кіші мектеп жасындағы оқушылардың математикалық білімдерін тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеуі үшін қажетті математикалық дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: математикалық түсініктер, заңдар, ұғымдардың қасиеттері, фактілер, әрекет ету әдістері, логикалық және ойлау операциялары. Бастауыш мектеп математика курсының вариативті модельдері. Пәннің мазмұны, құрылымы және материалды қарастыру бірізділігі бастауыш математикалық білім мазмұнын жаңарту мен модернизациялаудың негізгі бағыттарына сәйкес келеді. Құзыреттілігі: қарым-қатынас дағдыларын арттыру үшін математикалық тілді білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Мектеп пәндерін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ)

    Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларын оқытуда АКТ қолдану. Мазмұны: бастауыш мектеп пәндері бойынша бағдарламалар, Интернет желісінде жұмыс істеу, ақпарат алмасу және сақтау, білім беру порталдары мен сайттары, онлайн ойындар мен тренажерлер, электрондық оқу ресурстары. Мультимедиа, бейне, аудио оқыту құралдарын құру. Құзыреттіліктер: АКТ-ның жеке ресурстарын әзірлеу және пайдалануға дайын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Бастауыш білім берудегі педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру. Студенттер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. Студенттер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратады. білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім психологиясы, өзара әрекеттесу және коммуникация

    Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы

    Мақсаты: Дербес тарихи-әдеби құбылыс ретінде балалар әдебиеті туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде. Балалар әдебиетінің қалыптасуы және даму тарихы. Балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері. Қазақ және шетелдік классикалық балалар әдебиетінің озық үлгілері. Қазіргі қазақ балалар әдебиетіндегі негізгі жанрлар мен тақырыптар. Мәнерлеп оқу көркем іс-әрекет ретінде. Ауызша сөйлеудің мәнерлілік құралдары. Құзыреттілігі: балалар әдебиетінің ерекшеліктерін және оның көркемдік, педагогикалық компоненттерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • «Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ педагогтің сауат ашудың теориялық негіздері мен әдістемесін игеруі. Мазмұны: сауат ашу әдістемесінің мақсат-міндеттері, теориялық негіздері, мазмұны. Оқу пәнінің құрылымдық-мазмұндық болмысы.«Әліппе» оқу пәнін оқыту үдерісі. «Әліппе» оқу пәнін оқытудың дыбыстық талдау-жинақтау және иновациялық әдіс-тәсілдері. Құзыреттілігі: «Әліппені» оқытуда инновациялық тәсілдерді қолдану, креативтілік таныту, оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, бағалау біліктілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • «Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: математиканы оқытуды ұйымдастыруда білім, білік және құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесі - ғылым және оқу пәні. Математиканы оқытудың мазмұны, құралдары, әдістері мен формалары. «Сандар және шамалар», «Алгебра элементтері», «Геометрия элементтері», «Жиын. Логика элементтері», «Математикалық модельдеу» бөлімдері және оларды оқыту әдістемесі. Математика сабағында білім алушылардың өздік, алгоритмдік, шығармашылық, зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру. Құзыреттіліктері: математиканы оқытуды жоспарлау мен ұйымдастыру кәсіби біліктерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мобильді білім беру ортасын құру негізінде білім алушыларды ұлттық құндылықтарға баулу әдістемесі

    Мақсаты: ұтқыр білім беру ортасын құру негізінде білім алушыларды ұлттық құндылықтарға баулу әдістемесімен қаруландыру Мазмұны: ұлттық құндылықтарды қалыптастырудың әдіснамалық негіздері. Мобильді білім беру ортасының ерекшеліктері. Мобильді білім беру ортасын модельдеу әдісі. Мобильді технологиялардың түрлері. Білім алушыларды ұлттық құндылықтарға тарту әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • «Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: заманауи талаптарды ескере отырып, бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқыту әдістері, формалары мен ұстанымдарын игеру. Мазмұны: Ағылшын тілін оқытудың мақсаты мен мазмұны. Ұстанымдары мен оқыту құралдары. Сөйлеу әрекетінің түрлерін оқыту. Ағылшын тілі сабағы. Бастауыш мектептер үшін ағылшын тілінен заманауи ОӘК критерийлері мен талдауы. Құзыреттіліктер: Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту үдерісін ұйымдастыру және ағылшын тілін оқыту кәсіби дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • «Қазақ (Орыс) тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: қазақ (орыс) тілін оқытуды ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш тілдік білімнің жаңартылған бағдарламалары. Бастауыш сыныптардағы қазақ (орыс) тілі курсының мазмұнды-әдістемелік бағыттары. Қазақ (орыс) тілін оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі қазақ (орыс) тілі сабағының түрлері. Құзыреттілігі: бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуды жобалау және ұйымдастыруға қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • «Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану пәнін оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың практикалық білігі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жаратылыстану курсының ғылыми-әдістемелік негіздері. Әдіснамалық негіздері. Пән мазмұнының ерекшеліктері. Жоспарланған нәтижелерге жетуін бағалау жүйесі. Пәнді оқыту әдістері мен формалары. Балалардың тәжірибелік-эксперименттік әрекеті. Ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Құзыреттілігі: бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстануды оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды. Студенттер: • әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтайды. • даму басымдықтарын анықтап, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлайды (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлейді). • барлық оқушыларды қолдау үшін АКТ қолданады; • инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастыққа жәрдемдеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • «Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді «Еңбекке баулу» оқу пәнінің мазмұнын оқытуға теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: «Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. «Еңбекке баулу» оқу пәнінің мазмұны. Бастауыш мектепте еңбек баулуды оқытудың әдістері мен құралдары, ұйымдастыру формалары. Бастауыш сыныптарда «Еңбек баулу» оқу пәні бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Құзыреттіліктері: еңбекке баулу негіздері мен технологиялары бойынша білімдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды; * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады; * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады; * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу

    Мақсаты: болашақ бастауыш сынып педагогтерін оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеудің теориялық және әдіснамалық негіздерімен қаруландыру. Мазмұны: ұлттық құндылықтар мәселесінің ресми құжаттардағы орны. «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясына негізделген бастауыш білім беру құндылықтары. Тәрбиелеудегі құндылықтарға бағытталған тәсілдеме. Құзыреттілігі: ұлттық құндылықтарға негізделген тәрбиелеудің инновациялық тәсілдемелерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсіл

    Мақсаты: бастауыш білім беруде метапәндік тәсілдемелерді іске асыру үшін қажетті біліктер мен іс-әрекет әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: оқытудағы метапәндік тәсілдеме. Метапәндік дағдылар, әмбебап оқу іс-әрекеті. Метапәндік құзыреттілікті қалыптастырудың технологиялары мен тәсілдері. Метапәндік нәтижелер. Метапәндік нәтижелерді бағалау. Жаңартылған білім мазмұнын іске асыру жағдайындағы метапәндік тәсілдеме. Құзыреттілігі: метапәндік тәсілдеме аясында оқыту үдерісін тиімді басқару және рефлексия тәсілдерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы

    Мақсаты: ШЖБМ жағдайында педагогикалық үдерісті ұйымдастыруғ қажетті білім, білік дағдылармен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: ШЖБМ-дегі оқу үдерісінің ерекшелігі. ШЖБМ-де жаңартылған білім мазмұнын іске асыру. Оқыту технологияларын енгізу. ШЖБМ-дегі білім беру үдерісінің жетілдірілуіне мониторинг жасау. Құзіреттіліктер: ШЖБМ жағдайында педагогикалық үдерісті жобалау және ұйымдастыру үшін қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамыту практикумы

    Мақсаты: студенттерді бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамытуға бағытталған бағдарламалармен жұмыс істеуге үйрету. Мазмұны: бағдарламалардың мазмұны: логикалық тұжырымдар, тапсырыс беру, өзара сәйкестік, алгоритмдік қызметке, ақпарат мөлшерін өлшеуге (ықтималдық тәсіл), мәтіндік ақпаратты кодтауға және оның ақпараттық көлемін өлшеуге, логикалық өрнектерге, ақиқат кестелері мен логикалық схемаларды құруға. Тренажерлер, тесттер, сауалнамалар. Scratch ортасында бағдарламалау. Роботтарды құрастыру және бағдарламалау. Құзыреттіліктер: бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамытуға бағытталған бағдарламалармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • «Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: әдебиеттік оқуды ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш әдеби білімнің жаңартылған бағдарламалары. Әдебиеттік оқу курсының мазмұнды-әдістемелік бағыттары. Әдебиеттік оқуда оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі оқу сабағының түрлері. Құзыреттілігі: бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды жобалау және ұйымдастыруға қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттері: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: үш тілділікті ескере отырып, бастауыш сыныптарда оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру. Мазмұны: көптілділік тұрғысынан бастауыш білімнің жаңартылған мазмұны. Көптілділік жағдайында білім беру салалары бойынша бастауыш сыныптардағы оқу пәндерін оқыту әдіс-тәсілдерінің ерекшеліктері. Білім алушылардың жетістіктеріне мониторинг жасау. Құзыреттілігі: үштілділікті ескере отырып, бастауыш сыныптардағы оқу үдерісін ұйымдастыруды білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп жасындағы оқушыларды бағалау және дамыту әдістері

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды / оқушыларды бағалауға тарта алады; бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады, және т. б.). Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Студенттер: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсінеді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолданады * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: кәсіби даму және өзара іс-қимыл үшін педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Заманауи деңгейде қалып, өзін және жұмысын үнемі дамыта алу үшін студенттер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі желілерде зерттеулер жүргізеді. Студенттер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады; * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметін құжаттайды және нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • «Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: «Дүниетану» оқу пәнінің жаңартылған мазмұны бойынша білім мен технологияны қолданудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жаңартылған мазмұндағыпәнді оқыту әдістемесінің сипаттамасы. Оқу пәнінің мазмұны, жоспарланған оқыту нәтижелері. Ұғымдарды, түсініктерді қалыптастыру әдістемесі. Оқытуды ұйымдастырудың формалары және оқыту әдістері. Сыныптан тыс жұмыстар. Оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Құзыреттілігі: дүниетану сабақтарын жүргізу кезінде оқыту әдістерін, формаларын, технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту

    Мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін эмоционалды интеллектісін дамытудың теориясы мен тәжірибесімен қаруландыру. Мазмұны: студенттерде эмоционалды интеллект қалыптастыру мәселелері. Педагог-студенттердегі эмоционалды интеллектіні зерттеу моделі. Білім алушылар эмоционалды интелектін қалыптастыру үшін қолданылатын қазіргі дидактикалық құралдардың сипаттамасы. Эмоциялар және олардың түрлері. Сезім және эмоцияларды анықтау. Эмоционалды интеллект сипаттамалары: өзіндік сана, өзін-өзі реттеу, мотивация, әлеуметтік дағдылар, эмпатия. Құзыреттілігі: эмоционалды интеллект сипаттамаларын игерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып сабақтарын жоспарлау және саралап оқыту

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолданып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Студенттердің «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқытып ұйымдастыру бойынша білімдерін, дағдылары мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: «Цифрлық сауаттылық» пәні - оқу пәні ретінде. Сабақ және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Түсініктер мен әрекет ету әдістерінің жүйесін сипаттау, бөлімдерді оқып-үйренудің жалпы тәсілмелері мен әдістемесі: компьютер; ақпаратты ұсыну және өңдеу; Интернет; есептеуіш ойлау, робототехника. Құзыреттіліктер: бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқытуды жобалау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • «Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді «Бейнелеу өнері» оқу пәнінің мазмұнын оқытуға теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: «Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. «Бейнелеу өнері» пәнінің мазмұны. Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқытудың әдістері мен құралдары, оқытуды ұйымдастыру формалары. «Бейнелеу өнері» оқу пәні бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Құзыреттілігі: бейнелеу өнерінің негіздері мен технологиялары туралы білімдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі жасанды интеллект технологиялары

    Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект технологияларын бастауыш мектепте қолдануға үйрету. Мазмұны: жасанды интеллект мәселелері және шешілетін міндеттердің түрлері. Жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары. Адам өміріндегі жасанды интеллекттің рөлі: этика және реттеу. Жасанды интеллектке негізделген сандық қосымшалар. Білім беру үдерісіндегі жасанды интеллект технологиялары. Білім беру қызметінде цифрлық сервистерді қолдану. Жасанды интеллект негізінде оқу пәндерінің мазмұнын қалыптастыру. Жеке оқу нәтижелерін жазуға арналған жасанды интеллект әдістері. Жекелендірілген және бейімделген оқыту. Жасанды интеллект «ақылды мектеп» негізі ретінде. «Ақылды сынып» технологиясы және оны білім беру қызметінде қолдану. Жасанды интеллект білім беру процесінде антропоморфты робототехникалық механизмдерді қолдану көзі ретінде. Құзыреттілігі: жасанды интеллект технологияларын бастауыш мектепте қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық білім беру өнімдерін құру бойынша практикум

    Мақсаты: мультимедиялық білім беру өнімдерін жасау дағдыларын меңгеру Мазмұны: мультимедиялық білім беру құралдарының түсінігі, түрлері және жіктелуі. Ақпаратты ұсынудың сызықтық және сызықтық емес тәсілі. Презентациялар, ойындар, интернет-ресурстар.Презентациялар, аудио және бейне оқыту құралдарын жасау. Аудио редакторлар. Бейне редакторлары. Бейнені жазуға және көруге арналған ішкі және сыртқы құрылғылар. Сабақтарға арналған аудио және бейне монтажы. Құзыреттіліктер: мультимедиялық білім беру өнімдерін әзірлеу және пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • «Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді жаңартылған мазмұндағы «Дене шынықтыру» оқу пәнін оқытуға теориялық және практикалық даярлау. Мазмұны: «Дене шынықтыру» пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. «Дене шынықтыру» оқу пәнінің жаңартылған мазмұны. Пәнді оқытудың әдістері, құралдары, формалары. Бастауыш сыныптағы дене шынықтыру сабақтары мен сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Құзыреттілігі: дене шынықтырудың теориялық негіздері мен технологиясынан білімдерін қолдана алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • білімін қазіргі заманғы лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелер тәжірибесінде қолданады, мақсатты тілдерде қарым-қатынас жасайды: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3, лингвистикалық мәдениет;
  • салауатты өмір салты технологиясын қолдану, оқушыларды оқытуды психологиялық сүйемелдеу негіздерін білу, мәдени қажеттіліктерді іске асыру үшін орындаушылық, вокалдық-хорлық, көркемдік қызмет негіздерін, эстетикалық, рухани қасиеттерді меңгеру; Академиялық адалдық мәдениетін түсіну және сақтау;
  • психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолдана біледі;
  • оқылатын саладағы озық білімге негізделген білім мен түсінікті көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқылатын саланың дәлелдерін тұжырымдау және мәселелерін шешеді;
  • оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдай алады, барлық субьектілердің әрекетін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологияларын жобалайды, таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және жүргізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; жобаны басқарудың теориялық негіздері мен базалық тұжырымдамалары туралы білімді меңгереді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
  • кәсіпкерлік идеяны іске асыру нысандарын қолдану: бизнес-жоспар және техникалық-экономикалық негіздеме; дұрыс іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді, білім берудегі менеджментті және электрондық құжаттаманы пайдаланады;
  • оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеуде әдіснамалық тәсілдемелерді қолданады;
  • білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады.
  • Қазақстан тарихы, Философия, Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану білімдерін пайдалану және олардың бірлігінде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне қатыстылығын көрсету; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады;
  • психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін модуляциялау, талдау, синтездеу, өнімді, гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түсіндіруді жасау үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты шығармашылықпен түрлендіреді; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
  • теориялық білімді практикада қолданады, практикалық қызмет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; бастауыш білім беру АТ - өнімдерін жасауға қабілетті; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгергеді;
Top