6B01303 Бастауыш білім беру (IP) в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Курста бастауыш сынып оқушыларына математиканы сауатты оқытуға қажетті математикалық материал берілген, математикалық ұғымдар мен фактілердің мәнін терең түсінуге ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер педагогика ғылымының негіздерін, адамның концептуалды түсініктерін, соның нәтижесінде пайда болған әртүрлі оқу теориялары мен педагогикалық модельдерді үйренеді. Теориялық концепцияларды түсіну негізінде болашақ педагогтер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Курстың аясында сонымен қатар педагогтардың кәсіби дамуының аспектілері қарастырылады, оған адамның концепцияларын талдау дағдыларын меңгеру және олардың білім беру процесін жобалаудағы маңыздылығын түсіну кіреді. Білікті мұғалімдер оқу теорияларын және олардың білім беру процесіндегі маңызын ажырата отырып, оқу процесінің әртүрлі аспектілеріне бейімделген теориялар мен педагогикалық модельдерді қолдана алады, сонымен қатар өздерінің кәсіби сараптамасын және педагогикалық дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Табиғат және қоғам
Курста биология және экология, зоология, жертану, дүниетану салаларындағы білімдерді қамтитын тақырыптардың кең ауқымы берілген. Жертану мәселелері, географиялық заңдылықтар мен табиғат компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, ботаника мен зоология негіздері, жанды және жансыз табиғат пен адам арасындағы байланыстар қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі дене тәрбиесін оқыту әдістемесі
Курс бастауыш мектепте дене тәрбиесін оқытудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Онда белсенді оқыту әдістері, физикалық белсенділікті бағалау, қозғалыс қабілеттерін дамыту, қауіпсіз сабақ жүргізу және инновациялық тәсілдер қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жаһандық келешектер
Курста қоғам мен экономиканың дамуындағы жаһандық тенденциялардың білімге, оның ішінде бастауыш мектепке әсері мәселесі, қазіргі қоғамдағы бастауыш мектептердің рөлі қарастырылады, бастауыш білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені және заманауи зерттеулерді салыстыру негізінде бастауыш білім берудің проблемалары мен тәуекелдері талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Курс болашақ мұғалімдерді халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерінің шығу тегімен, мәнімен, ерекшеліктерімен және практикалық маңызымен, қазіргі тәрбие парадигмаларына халықтық педагогиканың әсерімен, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетімен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Курста ұлттық құндылықтар негізінде бастауыш мектепте тәрбие жұмысы технологиясының теориялық негіздері, тәрбие үдерісінің мәні, оның нысандары мен әдістері ашылады, отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикада тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары және үлгілері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақыт педагогикасы
Курс болашақ мұғалімдерді бастауыш мектеп жасындағы балалардың бос уақытын ұйымдастырумен таныстырады. Бұл қызметтің тарихи, мәдени, педагогикалық, құқықтық негіздері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп педагогикасы
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдері, бастауыш мектеп педагогикасының мәселелерін, дамудың жалпы заңдылықтарын, бастауыш сынып оқушыларын, бастауыш сыныптағы педагогикалық процестің ерекшеліктерін, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, мектеп құжаттарын білу, оқыту әдістері мен формаларын, тәрбие процесінің мәнін, тұлғаға бағытталған тәрбиені, мектептегі оқу процесінің диагностикасын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Курс бала психологиясының бүкіл қалыптасуы мен дамуының іргелі жетістіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық дамуының әлемдік және отандық теорияларын талдауды қамтиды. Курс тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық әрекетінің әртүрлі салаларын және жеке тұлғасын зерттеу және диагностикалау әдістерін меңгеруге көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Бұл курс бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Оған бейнелеу өнерін оқытудың әдістемелерін зерттеу, шығармашылық және еңбек тапсырмаларын орындау технологияларын, эстетикалық қабылдауды қалыптастыру, қол еңбегінің негіздерін меңгеру және оқу процесіне қатысты мектеп құжаттамасын жүргізу кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Курсты оқу үдерісінде болашақ мұғалімдер ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, өнердің әртүрлі түрлерін бастауыш мектепте пәндерді оқыту құралы ретінде пайдалана алады; баланың тұлғалық дамуын ескере отырып, оның дербестігін дамытуға қолдау көрсетеді. Бастауыш мектептің білім беру үрдісін зерттей және зерделей отырып, студенттер арт технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, оқу-әдістемелік мазмұнды жасайды. Олар оқу үдерісін біріктіру және саралау үшін арт технологияларды пайдаланады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Бұл курс математика пәнін оқыту әдістемесі және тапсырмаларды практикалық шешуді меңгеру саласындағы кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ол математикалық ұғымдар мен фактілерді зерттеуді, негізгі математикалық пәндердің теориялық және қолданбалы аспектілерін талдауды, болашақ педагогтердің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамытуды қамтиды. Ерекше назар математикалық білімді жетілдіруге және бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған дағдыларды меңгеруге бөлінеді. Бұдан басқа, бағдарлама оқу әдістемесін меңгеруді, міндетті құжаттаманы жүргізуді, оқушылардың жетістіктерін жүйелі түрде мониторингтеуді, педагогикалық тәжірибені әртүрлі өзара әрекет формалары арқылы тарату мен оқушылардың оқу жетістіктерін есепке алуды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Курсты оқу барысында олар бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтары мен қабілеттеріне сүйене отырып, оқытудың инклюзивті, интеграцияланған және белсенді тәсілдеріне назар аудара отырып, жеке және ұжымдық жобалық әрекеттерді құруға және басқаруға үйренеді, олардың зерттеу қажеттіліктерін шығармашылық өнім құруға бағыттай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Курс бастауыш мектепте оқу мен жазуды оқытудың теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Сауаттылықты оқытудың психологиялық-педагогикалық және лингвометодикалық негіздері, оқу мен жазуды оқытудың әдістері мен әдістері, каллиграфиялық дағдыларды қалыптастыру, сауаттылықты оқыту кезеңдері (әріпке дейінгі, әріптік, әріптен кейінгі кезеңдер) қарастырылады. Дыбыстың дұрыс айтылуын дамытуға, графикалық жазуды қалыптастыруға және оқушылардың типтік қателіктерінің алдын алуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
Курсты оқу барысында болашақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық және зерттеушілік әрекетін ұйымдастыра алады; әртүрлі зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалап, бастауыш мектеп үшін оқу-әдістемелік мазмұнды құрастыра алады, топта жұмыс істеп, зерттеу дағдыларын көрсете алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Бұл курс табиғаттану және әлемді тану саласындағы теориялық білімдерді бастауыш мектептегі оқыту әдістемесін меңгерумен интеграциялауға бағытталған. Курс барысында болашақ педагогтер бастауыш мектеп оқушыларының тиімді білім беру және тәрбиелеу үдерісі үшін қажетті әдістемелік дағдыларды меңгереді. Ерекше назар мектеп құжаттамасын жүргізудің негіздерін меңгеруге, оқушылардың оқу жетістіктерін жүйелі түрде мониторингтеуге, сондай-ақ видео сабақтар, теле сабақтар және мастер-класстар арқылы педагогикалық тәжірибені жеткізу және тарату тәжірибесіне аударылады. Бұл курс айналасындағы әлемді танудың әмбебап әдістері мен заманауи табиғаттану туралы көзқарастар қалыптастыруға, сондай-ақ осы пәндер бойынша сабақ өткізу әдістемелерін, формаларын және тәсілдерін зерттеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Бұл курс бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны аясында ана тілі оқытудың әдістемесі мен технологияларын меңгеруге ерекше назар аударылады. Бағдарлама болашақ педагогтерді сабақ жүргізу әдістемесі, міндетті құжаттаманы жүргізу, оқушылардың оқу жетістіктерін мониторингтеу, педагогикалық тәжірибені әртүрлі өзара әрекет форматтары арқылы тарату және оқушылардың оқу нәтижелерін есепке алу бойынша оқытуды көздейді. Курс бастауыш сынып оқушыларының тиімді оқытылуына және тілдік дағдыларын қалыптастыруға қажетті құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
Бұл пән шет тіліне мәдениет арқылы және мәдениетке тіл арқылы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Бұл курстың мақсаты ана тілінде өзара әрекеттесу саласында коммуникативтік және лингвистикалық құзыреттілік пен бастауыш мектепте пәндерді оқыту саласындағы теориялық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімде ана тілі жайлы қарым-қатынас, ойлау, өзіндік ерекшелігін таныту құралы ретінде түсінік қалыптасады. Сондай-ақ ана тілінің бөлімдері туралы теориялық білімдерін жинақтап, коммуникативті дағдыларын кеңейтеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: Өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы Педагогтердің жұмыс ортасы үшін құзыреттер саласы. Курс студенттерде кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыруға; студенттерді шешендік өнердің, іскерлік сөйлеудің негіздерін, тиімді қарым-қатынас әдістерін табысты меңгеруге дайындауға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
Курс бастауыш сынып оқушыларының саналы әрі мәнерлеп оқу, әдеби шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыруға және әдебиетке қызығушылығын дамытуға бағытталған. Курс әдебиеттік оқытудың принциптері, әдістері мен технологияларын меңгеруді қамтиды, бұл оқушылардың оқырмандық сауаттылығын, шығармашылық ойлауын және сөйлеу тілін дамытуға негіз болады. Сонымен қатар әртүрлі жанрдағы мәтіндермен жұмыс істеу тәсілдері, әдеби шығармалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру әдістемесі және оқу үдерісіне қатысты құжаттаманы жүргізу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында шағын жинақталған мектепте сынып-толымдама жағдайында білім беруді ұйымдастырудың құзыреттіліктер блогын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Бұл пән бастауыш мектепте шет тілін (ШТ) оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
Пән болашақ мұғалімдердің сөйлеу әрекетін дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
Пән бастауыш мектепте CLIL (Content and Language Integrated Learning) пәндік-тілді кіріктірілген оқытуды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Курс болашақ мұғалімдерді отандық және шетелдік балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерімен, осы пәннің ғылыми теориясының маңызды ережелерімен таныстырады. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арналған шығармаларды тәжірибеге бағытталған талдауға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы
Болашақ мұғалімдер мектеп ортасындағы амандық туралы тұтас көзқарасқа ие болады, бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу саласындағы нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады. Курс инклюзивті және тұлғаға бағдарланған тәсілдерді ескере отырып, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың нысандарын, әдістерін және технологияларын бастауыш мектепте тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған пәндердің өзара байланысын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Курс қауіпсіздікке және баланың эмоционалдық, психикалық және физикалық әл-ауқатына ықпал ететін ақпараттық мәдениеттің бөлігі ретінде медиа сауаттылықты түсінуге ықпал етеді. Пән сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын оқыту үшін цифрлық дағдыларды және жасанды интеллектіні дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Театрлық педагогика
Болашақ мұғалім білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал туғыза алады, сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда шығармашылық атмосфераны сақтай алады, өмір бойы білім алу дағдылары көрсете алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп буллингін алдын алу
Бұл курс қолайлы орта қалыптастыру, болашақ мұғалімдер арасында ұжымдық сыйластық қарым-қатынасты дамыту, қолайлы ахуал туғызу, болашақ мұғалімдер балалық шақтың құндылығын, сүйіспеншіліктің маңыздылығын, бастауыш сынып оқушыларының амандығына қамқорлық жасау қажеттілігін түсінеді. Олар әдептілік танытып, педагогикалық этиканы ұстануды, буллингтің кез келген көріністерінің алдын алуды және ата-аналармен де, оқушылармен де сенімді қарым-қатынас орната отырып, білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал құрады үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновация
Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамыту саласындағы зерттеулерге негізделген білімді, оқытудың инновациялық тәсілдерін, сондай-ақ оқыту теориясы мен практикасын және білім алушыларға басшылық жасауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу қорытындысы бойынша болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалай алады, этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамыта және жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби байланыс әдістері мен арналарын пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жақсартуды қажет ететін салаларды анықтау үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдана алады және тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізе алады; зерттеу процедураларының этикалық аспектілерін ескеріп, қолдана алады; педагогикалық шешімдерді әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерде және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметінің құжаттарын және нәтижелерін ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Курс бастауыш сынып оқушыларын оқытудың әртүрлі технологияларын қолданумен байланысты пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ бастауыш білім берудің заманауи тәсілдерін түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру саласындағы озық тәжірибелер мен ғылыми зерттеулерді зерделеу арқылы оқытудың технологияларымен, соның ішінде оқыту мен тәрбиелеудің баламалы тәсілдерімен танысады. Педагогикалық практикада және практикалық жаттығуларда кейбір зерттелген қазіргі білім беру технологияларының технологиялық үдерісін пайдалана отырып, кейбір стратегияларды қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі робототехника
Бұл курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық өнердің теориясы мен әдістемесі
Курс музыкалық өнердің негіздері мен оны оқыту әдістерін зерделеуге, эстетикалық талғамды қалыптастыруға, музыканы тиімді оқыту үшін педагогикалық құзыреттілікті дамытуға, сондай-ақ білім алушылардың шығармашылық әлеуетін, музыкалық шығармаларды талдау және интерпретациялау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан
Болашақ мұғалімдер сыни ойлау туралы когнитивті дағды ретінде тұтас түсінікке ие, сыни ойлау дағдыларын меңгерген және оны әртүрлі пәндерде, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларының сыныптан тыс іс-әрекеттерінде дамыту үшін түрлі стратегияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
Курс болашақ мұғалімдердің теориялық және әдіснамалық білімдер саласындағы пәндік құзыреттіліктерін арттыруға бағытталған. Оқытушылар бағалау және пәндерді оқыту әдістемесі, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларын офлайн және онлайн форматта, соның ішінде шағын жинақты мектептерде оқыту технологиялары бойынша білім алады. Олар инклюзивті және тұлғалық-бағдарланған тәсілдерді ескере отырып, онлайн оқытуға арналған білім беру контентін жасауға қабілетті. Сондай-ақ, қашықтықтан оқыту режимінде оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оларды қолдау мен әл-ауқатын қамтамасыз етуге бағытталған интерактивті өзара әрекет үшін пәнаралық білімді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға қабілетті, заманауи оқыту әдістері мен технологияларын когнитивтік дамудың ерекшеліктеріне сәйкес қолдана алады, ақпаратты сыни қабылдау дағдыларын меңгеріп, мәдени дәстүрлерді ескере отырып, білім беруде цифрлық ресурстарды тиімді пайдалана алады.
- Бастауыш мектеп жасындағы балалардың тәрбиесі, дамуы және өмірлік іс-әрекетін ұйымдастыру барысында педагогика мен психология бойынша білімдерін қолдана алады, инклюзивті білім беру қағидаттары мен технологияларын, сондай-ақ білім алушылардың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін тиімді ұйымдастырады.
- Болашақ педагогтердің бастауыш мектепте тиімді білім беру процесін ұйымдастыру дағдыларын көрсету, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арт-техника арқылы дамыту, цифрлық технологияларды қолдану, бастауыш сынып оқушыларының оқу мәдениеті мен сыни ойлауын қалыптастыру.
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Қазіргі заманғы оқыту және бағалау әдістерін, технологияларын меңгергенін көрсетіп, бастауыш мектепте оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту, оқу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, сондай-ақ әрбір оқушы үшін жайлы әрі қауіпсіз білім беру ортасын құру, оның ішінде шағын жинақты мектеп жағдайында да қамтамасыз ету.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.