7M01502 Математика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары оқу орындарында, колледждерде, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу орталықтарында ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар математика оқытушыларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғарғы мектепте қатарлар теориясын оқыту әдістемесі және олардың қолданылуы
Пәнді игерудің мақсаты-жоғары оқу орындарында қатарлар теориясын оқытудың іргелі ұғымдарын игеру, осы пәннің негізгі қыр-сырын ашу, сондай-ақ критерийлер, математикалық талдау курсының кейбір теоремаларын тереңірек зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің философиялық құбылыстарын оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профилінде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Группалар теориясының негіздері (ағылшын тілінде)
Пәнді оқудың мақсаты группалар теориясының аясында іргелі заңдар теориясын дамыту, практикалық және қолданбалы математикалық есептерді шеше білу, группалар теориясы бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды кеңейту және тереңдету математикалық мəдениетті меңгере отырып, математикалық есептерді шығару бойынша білім алды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сақиналар мен модульдер (ағылшын тілінде)
Пәнді оқудың мақсаты – пән бойынша берік білім жиынтығын қалыптастыру, жалпы математикалық мәдениет деңгейін арттыру, сақиналар мен модульдерде практикалық және қолданбалы есептерді шығару жолдарын үйрену, болашақтың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. математикалық есептерді шешудегі мамандар, оқу және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи математика және оны оқыту әдістемесі
Жоғары мектепте математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, жоғары мектеп дидактикасының негіздері, жоғары мектеп оқытушысының әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра, және логиканың іргелі мәселелері
Пәнді оқудың мақсаты – қазіргі алгебра мен логиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру, алған білімдерін теориялық және практикалық мәселелерді шешуде пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру, ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің принциптері туралы түсінік қалыптастыру. алгебра және логика, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы онлайн режимде оқыту әдіснамасы
Оқу бағдарламасында жалпы білім беретін орта мектепте математиканы қашықтықтан оқытудың мақсаттары, құралдары мен оқыту әдістері ұсынылды. Білім беру стандарттары негізінде оқу материалын қашықтықтан оқыту жағдайында ресімдеу мен ұсыну қағидаттарын айқындау, оқытуды бейіндеу, түрлі платформалар көмегімен білім беру мен тәрбиелік оқыту мақсаттарын біріктіру мәселелері жаңартылды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Анализдің фундаменталдық сұрақтары
Пәннің негізгі мақсаты математикалық ұғымдарды зерттеу болып табылады: метрикалық кеңістіктер, толықтық, сығымдалған бейнелеу принципі, метрикалық кеңістіктегі компактілік, сызықтық, Евклид кеңістігі, үздіксіз сызықтық функционалдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математика мұғалімдеріне арналған кәсіби шетел терминологиясы
Бұл пән математика бойынша шет тіліндегі педагогикалық әдебиеттердегі ғылыми, кәсіптік және іскерлік стильдің негізгі грамматикалық құбылыстарын олардың ауызша және жазбаша түрлерін, белгілерін, қағидаларын ескере отырып оқуға арналған. Математика бойынша шетел тіліндегі педагогикалық әдебиеттерді оқу және аудару аспектілері мен ерекшеліктері, сондай-ақ математикадағы жалпы ғылыми және іскерлік лексиканы зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу үдерісін ұйымдастырудағы интерактивті әдістер (ағылшын тілінде)
Бұл пән интербелсенді түрде оқытудың негізгі мәнін, яғни оқытудың нәтижелеріне жету және үздіксіз өзара әрекеттесу, сұхбат, қарым-қатынас, рефлексия және оқу үдерісін ұйымдастыру жолдарын түсіндіреді.Когнитивтік қызметті ұйымдастырудың ерекше түрі ұсынылған, онда әдістемелердің дәстүрлі типологиясы жүзеге асырылады.Бірқатар маңызды білім беру мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін интерактивті оқытудың маңыздылығы сипатталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математика мен ЖИ саласындағы білім беруде қолданылатын инновациялық әдістер мен технологиялар
Бұл пән математиканы және жасанды интеллектті (ЖИ) оқытудағы заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды зерттейді. Білім беру тиімділігін арттыру және білімалушылардың цифрлық құзыреттілігін дамыту мақсатында сандық құралдар, бейімделгіш жүйелер, ЖІ-платформалар және оларды оқу үдерісіне интеграциялау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикадан шет тіліндегі техникалық әдебиеттер
Пәнді оқудың мақсаты: математикадан техникалық әдебиеттерді оқу және аударудың негіздері, принциптері, грамматикалық құбылыстары және қиындықтары туралы білім алу, математикадан техникалық мәтіндерді оқу және аудару кезінде алған білімдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру, құзыреттіліктерін дамыту. шет тілі кәсіби іс-әрекетінде ауызша және жазбаша формаларды ескере отырып, математикада техникалық стильді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интегралдық теңдеулер және олардың қосымшалары
Пәнді оқудың мақсаты – Фредгольм типті теңдеулерді зерттеу әдістерін, симметриялық ядролар теориясын, қолданбалы салаларда ерекше маңызды сингулярлық және сызықты емес теңдеулердің кейбір түрлерін оқу. Интегралдық теңдеулер теориясының механика, математикалық физика және техниканың кейбір мәселелеріне қолданылуы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Толық теориялардың саналымды моделдері
Пәнді оқудың мақсаты – типтерге, категориялық теорияларға, қаныққан және қарапайым модельдерге қатысты модельдер теориясының негізгі ұғымдары мен нәтижелерін меңгеру, есептелетін модельдердің тәртібін сипаттайтын теоремаларды математикалық дұрыс тұжырымдау және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру. толық теориялар, пәндік салалардың қасиеттерін зерттеу үшін теориялардың мағыналық қасиеттерін қолдану дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
Оқу бағдарламасында жалпы білім беретін орта мектепте қашықтықтан оқытудың мақсаттары, құралдары мен оқыту әдістері ұсынылды. Білім беру стандарттары негізінде оқу материалын қашықтықтан оқыту жағдайында ресімдеу мен ұсыну қағидаттарын айқындау, оқытуды бейіндеу, түрлі платформалар көмегімен білім беру мен тәрбиелік оқыту мақсаттарын біріктіру мәселелері жаңартылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Модельдер теориясына кіріспе
Пәнді оқудың мақсаты -студенттерде классикалық есептеулердің формальды және семантикалық компоненттерін меңгерудің ғылыми-теориялық және идеялық-әдістемелік негізі ретінде жалпы теориялық және логикалық-алгебралық мәдениетті дамыту. қазіргі модельдер теориясына тән логикалық-математикалық практикада әдістерді, технологияларды және канондық конструкцияларды қолдану білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер және есептеу математикасының теориялық негіздері
Бұл курстың мақсаты келесі бөлімдерді оқу: физикалық процестердің математикалық модельдері; дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептер; дифференциалдық теңдеулерді шешудің жуықтау әдістерін; функционалдық талдаудың элементтері жуықтап талдау әдістері; математикалық физиканың сызықтық және сызықты емес модельдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дербес туындылы теңдеулер және олардың қолданулары
Пәннің мақсаты – термодинамика, серпімділік теориясы, электродинамика және т.б болып жатқан құбылыстарды зерттеу. Бұл курста Коши есебін шешуге арналған д''Аламбер әдісі, теңдеулердің шекаралық есептерін шешуге арналған Фурье әдісі, жылу теңдеуінің тербелістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық физика теңдеулері және олардың қолданылулары
Бұл курс екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулердің классификациясы, математикалық физиканың негізгі мәселелері, сызықтық теңдеулердің қасиеттері мен жеке шешімдері, айнымалыларды бөлу әдісі, интегралдық түрлендірулер әдісі, бейнелеу сияқты тақырыптарды оқуға арналған. Коши мәселесін түбегейлі шешу арқылы шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылымды қажет ететін инновациялық кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты – білім беру процесіне инновацияларды енгізу модельдері мен механизмдері туралы білім қалыптастыру, білім беру технологияларын енгізу процестерін басқару, онлайн-курстарды, платформалар мен цифрлық оқыту бағдарламаларын ілгерілету туралы түсінік беру; білім беру ұйымдарында инновацияларды стратегиялық басқару құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім беру мазмұнының басты концепциялары
Оқу бағдарламасында педагогиканың әртүрлі аспектілері қарастырылады, оқыту әдістері талданады. Жаңартылған білім беру стандарттары негізінде оқу материалын ресімдеу мен ұсыну қағидаттарын айқындау, оқытуды бейіндеу, ұлттық-мәдени құндылықтар тұрғысынан білім беру мен тәрбиелік оқыту мақсаттарын біріктіру мәселелері жаңартылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Таңдалған мақсаттарға қол жеткізу үшін өзінің шығармашылық қабілеттерін дамытады; жеке қасиеттерін дамытуға және өсіруге ұмтылады; даулы, жанжалды жағдайларды толерантты шешеді; кәсіби және қоғамдық өмірге жауапты және белсенді қатысады; педагогикалық қызметке қызығушылық пен сүйіспеншілік танытады.
- Оқу үдерісіне педагогикалық және ғылыми жаңалықтардың жаңа жетістіктерін енгізеді.
- Зерделенген цифрлық технологияларды, ақпаратпен жұмыс істеу құралдарын, үлгілік бағдарламаларды, жасанды интеллекттің заманауи әдістерін, ғылыми зерттеулер жүргізу және компьютерлік құралдардың көмегімен кәсіби міндеттерді шешу үшін алынған білім мен бағдарламалау дағдыларын қолданады, цифрлық технологиялар саласындағы заманауи жаңашыл жұмыс әдістерін тұрақты зерделейді және оларды практикада пайдаланады, ғылыми және кәсіптік қызметке цифрлық технологияларды енгізу қажеттілігін түсінеді.
- Кәсіби қызметінде шығармашылық тәсілді қолданады. Сөйлеудің мазмұны мен айқындығын, оның бейнесі мен сенімділігін дамытады.
- Күрделі мәселелерде бағдарлау дағдыларын және оларды шешудің оңтайлы жолдарын табуды суреттейді.
- Нақты процестер мен жағдайлардың математикалық модельдерін құру үшін математикалық құралдарды қолданады.
- Есепті шешу әдісін таңдайды және талдайды.
- Бағдарламалауды зерделейді, үлгілік жобалық шешімдерді қолдана отырып, заманауи есептеу техникасы құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық және бағдарламалық жүйелерді әзірлейді.
- Түрлі білім беру мекемелеріндегі базалық және элективті курстардың оқу бағдарламаларын талдайды.
- Заманауи оқыту технологиялары мен озық дидактикалық-әдістемелік тәсілдер көмегімен оқу материалын құрастырады.
- Өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейтеді және тереңдетеді; өзінің кәсіби қызметінің салдарын бағалау кезінде, әлеуметтік маңызы бар жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық нормалар туралы терең білімді пайдаланады.
- Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді; ғылыми қоғамдастықта кәсіби тақырыптарға сөз сөйлейді, іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде қазақ, орыс және ағылшын тілдерін еркін пайдаланады; жаңа жағдайларға бейімделе алады, жинақталған тәжірибені пайдаланады, өз мүмкіндіктерін талдайды.
- Күрделі қолданбалы және кәсіби есептерді жылдам есептеу үшін заманауи математикалық бағдарламаларды оқиды және реттейді, әрі қарай қолданады.
- Цифрлық технологияларды және ақпаратпен жұмыс істеу құралдарын пайдалану бойынша цифрлық сауаттылықты меңгерген, жаңа технологиялар туралы хабардар және цифрлық технологиялар саласындағы жұмыстың жаңашыл әдістемелерін біледі; оқу-кәсіптік және ғылыми қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды іске асыруға дайындығын көрсетеді.