7M01802 Әлеуметтік педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби деңгейде орта және жоғары білім беру жүйесінде білімді, іскерлікті, дағдыларды қолдануға мүмкіндік беретін, сондай-ақ ғылыми-зерттеу әлеуетін, кәсіби қызметте инновациялық технологияларды меңгерген қажетті жеке және кәсіби қасиеттері мен құзыреттері бар әлеуметтік педагогика саласындағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі супервизорлық
Білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық өзара іс-қимылды жоспарлау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Қарастырылатын сұрақтар: супервизаның мәні, оның этикалық принциптері, стильдері, формалары, модельдері және әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметіндегі супервизорлық тәжірибесінің ерекшеліктері. Курсты игерудің нәтижесі маманның кәсіби өсуіне жағдай жасау бойынша білім мен дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Пән әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы, оның категориялары мен ғылыми тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен әлеуметтік-педагогикалық қызметтің әдіснамасы мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижелері: білім алушыларда әлеуметтік педагогиканың ғылыми негіздерін талдау және оларды практикалық қызметте қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Курс ЖОО-да оқытудың әдістемелік техникасын, формалары мен құралдарын, жоғарғы оқу орны оқу үдерісіндегі инновациялық технологияларды, әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесін зерттеуге арналған. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі туралы білімдерін қалыптастырады, жоспар құру және сабақтың әртүрлі формаларын жүргізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар мен жасөспірімдердің виктимдік мінез-құлқының әлеуметтік-педагогикалық алдын-алу
Балалар мен жасөспірімдердің жәбірленушілік мінез-құлқының әлеуметтік-педагогикалық алдын алу туралы білімді игеру мақсатында зерттеледі. Балалар мен жасөспірімдердің құрбандық мінез-құлқының алдын алу мәселелері, оның түрлері, әдістері мен бағыттары қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде білім алушыларда кәмелетке толмағандардың құрбандық мінез-құлқын диагностикалау және алдын алу және оларға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық акмеология
Педагогтың акмеологиялық құзыреттілігін дамыту мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны педагогтың акмеологиялық құзыреттілігін дамыту жағдайларын, оны қалыптастыру әдістері мен құралдарын қарастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушыларда акмеология білімдері, жағдаяттарды талдау және бағалау іскерліктері, кәсіби даму дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық деонтология
Пәнді оқу мақсаты – кәсіби қызметте деонтологияны меңгеру. Әлеуметтiк педагогқа қойылатын парыздың моральдық талаптары, нормалары, принциптерi мен жүрiс-тұрыс ережелерi туралы мәселелер қарастырылады. Курсты оқу нәтижесінде кәсіби қызметте адамгершілікті сақтау және маманнан талап етілетін адамгершілік парыз туралы түсініктер қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі кәсіби қарым-қатынас
Пән білім алушыларды кәсіби қарым-қатынасқа дайындау мақсатында оқытылады. Әлеуметтік педагогтың әртүрлі санаттағы балалар мен жасөспірімдермен, жастармен және әлеуметтік-педагогикалық қызметтермен кәсіби қарым-қатынас мәселелері қарастырылады. Курсты оқу барысында кәсіби қарым-қатынас туралы Білім және әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі коммуникативті сауаттылық дағдылары меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық инноватика
Пән педагогикалық инновацияның мәні туралы білімді дамыту мақсатында оқытылады. Педагогикалық ғылым мен тәжірибедегі инновация мен инновация мәселелері, инновациялық қызмет түрлері қарастырылады. Оқыту нәтижесі: кәсіби салада инновациялық технологияларды қолдану іскерліктері пен дағдылары білім алушылардың инновациялық мәдениетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби саладағы құжаттану
Курстың мақсаты-құжаттардың функциялары, түрлері, оларды әлеуметтік-педагогикалық қызметте ресімдеуге қойылатын талаптар туралы идеяларды қалыптастыру. Құрылымы, жіктелуі, құжаттау құралдары, оларды ресімдеу, олармен жұмыс істеу технологиясы мәселелері зерттеледі. Оқыту нәтижесі: құжаттаманы жүргізу тәсілдері мен білімдерін, кәсіби салада құжатталған ақпаратты пайдалану іскерліктері мен дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мәдени плюрализм теориясы
Курс мәдени плюрализм теорияларын, олардың мәнін, қоғамдағы рөлін және қарым-қатынасын зерттеуге арналған. Оқыту нәтижесінде білім берудегі мәдени плюрализм тұжырымдамалары туралы білім қалыптасады, жаһандану процесінің олардың дамуына әсері, жеке тұлғаның басқа мәдениеттерге деген толерантты дүниетанымының негіздері, көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеу дағдылары мен дағдылары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметтегі цифрлық білім беру ресурстары
Пәннің мақсаты- цифрландыру жағдайында білім беру ресурстарын оқып үйрену. Білім беру процесінің тиімділігін арттыруға бағытталған электрондық форматтағы ұсынылған оқытудың заманауи құралдары қарастырылады. Білім алушыларда кәсіптік қызметте ЦБР пайдаланудағы білім, білік және дағдылар жүйесі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пән білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін анықтау мақсатында оқытылады. Пәннің міндеттері: объектілерді құрылымдық сипаттау модельдерін зерттеу; білім беру жүйелеріне арналған адаптивті алгоритмдерді құру әдістерімен танысу; білім беру саласындағы жүйелерді әзірлеуге жасанды интеллект технологияларын іске асыру әдістерін зерттеу. Жасанды интеллект технологиялары және оларды білім беруде қолдану; білім берудегі жасанды интеллект негізінде өнімдерді әзірлеудің негізгі кезеңдері мен тәсілдері; білім беру саласындағы проблемаларды жобалау-ойлау, модельдеу және жобалау бойынша ЖИ қолданумен практикалық сабақтар қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогтің девиантологиялық құзыреттілігі
Пән педагогтің деонтологиялық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Девиантты мінез-құлықтың түрлері мен формалары, педагогтің деонтологиялық құзыреттілігінің құрылымы, девиантты мінез-құлқы бар жасөспірімдерді психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелері қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесінде жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының алдын-алу дағдылары мен олармен өзара әрекеттесу тәсілдері, білімдері, дағдылары алынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мигрант отбасылар мен балаларды қолдау бойынша әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Пәнді оқудың мақсаты – мигрант отбасыларымен және олардың балаларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұны туралы білімді қалыптастыру. Қиын өмірлік жағдайдағы балалары бар мигрант отбасыларына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру мәселелері қарастырады. Бұл категорияға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету біліктерімен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық имиджелогия
Пән педагогтың кәсіби имиджін түсіну мақсатында оқытылады. Қарастырылатын сұрақтар: имидждің түрлері, педагогтың жағымды кәсіби имиджін қалыптастыру жолдары. Пәнді оқу нәтижесінде педагогтың имидждік құзыреттілігі қалыптасады: жеке тұлғаның имиджі туралы білім, өзін-өзі бейнелеу дағдылары, "білімді адам имиджінің модельдері", "қоғамдық педагогтың имиджі".
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
Ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері, Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және технологияларын қарастырады. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылардың ғылыми - зерттеу мәдениеті қалыптасады, ғылыми танымның теориялық және қолданбалы әдістерін қолдану және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару және ұйымдастыру
Әлеуметтік педагогтың басқарушылық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курстың мазмұнында менеджмент, мониторинг, әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және басқару бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтердің өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және басқару іскерліктері, әлеуметтік-педагогикалық қызметтерді сапалы әзірлеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі педагогикалық өлшем және бағалау
Пәннің мақсаты – педагогикалық квалиметрияны және оның әлеуметтік-педагогикалық жұмыс сапасын бағалауға қолданылуын оқып үйрену. Әлеуметтік-педагогикалық саладағы квалиметрияның тиімділігі мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда іс-шаралардың сапасын бағалау әдістері, Әлеуметтік педагогтың қызметін өлшеу және бағалау әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогтың жобалық құзыреті
Пәнді оқытудың мақсаты-әлеуметтік педагогтың жобалық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұнында жобалау қызметін ұйымдастыру мәселелері, оны жобалау және кәсіби салада іске асыру алгоритмі қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда кәсіби қызметте жобаларды әзірлеу және іске асыру іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру және әлеуметтік салада кәсіби күюдің алдын-алу
Пәнді зерттеудің мақсаты-кәсіби күю синдромы және осы құбылыстың алдын-алу жолдары туралы білімді игеру. Курстың мазмұны кәсіби күю синдромының дамуына әсер ететін факторлар тобын қарастырады. Оқыту нәтижесінде білім алушыларда кәсіби күю қаупінің алдын алу бойынша іс-шараларды ұйымдастыру біліктері мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі тьюторлық
Пәннің мақсаты-білім берудегі инновациялық технология ретінде тьюторлықты оқу, зерделеу. Мазмұнында заманауи білім берудің өзекті мәселелері контекстіндегі тьюторлық мәселелер; тьютордың педагогикалық қызметінің түрлері мен құралдары қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық, тьюторлық білім, білік, дағдылар қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымға дейінгі, ғылыми және ғылымнан тыс білімнің нысандары мен әдістерін пайдалана отырып, тарих және ғылым философиясы саласындағы алған білімдерін өзектендіреді, балалардың құқықтары мен мүдделерін әлеуметтік-құқықтық қорғау құралдарын пайдаланады.
- Жоғары оқу орындарының педагогикасы бойынша білімін, инновациялық технологияларды, оқытудың нысандары мен әдістерін қолдану негізінде әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту дағдыларын, жоғары оқу орнының оқу үдерісіндегі психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге дайындықтың жоғары деңгейін көрсетеді, алған кәсіби білім, білік, дағдыларын тәжірибеде педагогикалық процеске кіріктіреді, жаңа әлеуметтік-педагогикалық технологиялар мен педагогикалық технологияларды әзірлейді.
- Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында оқу процесін басқаруда психологияның нысандарын, құралдарын және әдістерін меңгерген. Басқару психологиясын білуге негізделген басқару әдістерін дұрыс пайдаланады, ұжымда тиімді өзара әрекеттесе білу, жанжалды жағдайларды шешу, атқарушы механизм мен әлеуметтік қиындықтары бар балаларды материалдық және қаржылық қамтамасыз ету институтын білу.
- Балаларды әлеуметтік қорғау, кәсіптік салада құжаттарды жүргізу міндеттерін шешуде балалармен, ата-аналармен, мамандармен кәсіби қарым-қатынас жасау, ғылыми зерттеулермен танысуға және жоғары оқу орындарында оқытушылық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас деңгейін, білімін, іскерлігін, дағдыларын көрсетеді.
- Кәсіби қызметте, оның ішінде тьюторлықты зерттеуде, педагогикалық өлшеуде және әлеуметтік педагог қызметін бағалауда, білім берудегі инновацияларда, ғылыми зерттеу нәтижелерінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану білімін, дағдыларын және дағдыларын таныстырады, ақпараттық өрістің, әлеуметтік саланың үрдістерін ескере отырып, цифрлық ресурстардың көмегімен бейімделудегі қиындықтарды анықтаудың әдістері мен нысандарын анықтайды және қолданады, қамқоршылықты тағайындау, жұмысқа орналастыру, патронат бойынша шараларды іске асыра отырып, білім алушыларды оқытуға, дамытуға және әлеуметтендіруге әсер етеді.
- Әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік-педагогикалық деонтологияның әдіснамасы мен теорияларын, педагогикалық этика нормаларын түсіндіреді, магистрлік диссертацияның нәтижелерін түсіндіру және қорғау арқылы ғылыми зерттеулер жүргізу жолдарын біледі және әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтардың жұмысын басқарады.
- Балалар мен жасөспірімдердің құрбандық мінез-құлқының алдын алу бойынша жобалық технологияларды біріктіреді, әлеуметтік және оқу-тәрбиелік қиындықтарға тап болған студенттерге қолдау көрсету, мигранттардың отбасылары мен балаларына қолдау көрсету бойынша шараларды әзірлейді, қызығушылықтар мен қажеттіліктерді, проблемаларды, конфликттік жағдайларды, білім алушылардың мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және әкімшілікті хабардар етеді, мамандардың кәсіби шаршау қаупі, көшбасшылық теорияларын білу, педагогикалық, мәдени құжаттаманы қолдау. және кәсіби қызметті, оның ішінде шет тілін қолдану тәжірибесін басқарады.
- Педагогтің кәсіби имиджін, девиантты мінез-құлық балаларымен өзара іс-қимыл стратегиялары мен тәсілдерін, ата-аналармен, ювеналды полиция инспекторларымен, кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссиямен, мүдделі органдар мен ұйымдардың өкілдерімен өзара іс-қимыл нысандары мен әдістерін модельдейді, кәмелетке толмағандардың девиантты, деструктивті және асоциалды мінез-құлқының негізгі көріністерін біледі, әлеуметтік-педагогикалық қызметте супервизияларды қолдану қабілетін көрсетеді, кәмелетке толмағандардың әлеуметтік-педагогикалық пәндер бойынша сабақтар, балалар мен жасөспірімдер қылмысының және басқа да әлеуметтік ауытқулардың мінез-құлқы мен құқық бұзушылықтарының алдын алуды жүргізеді.
- Ғылыми дереккөздерді талдайды, библиографиялық ресурстарды сараптайды, ғылыми ақпараттың деректер қорын пайдаланады, магистрлік диссертацияның нәтижелері мен перспективасын болжайды және ғылыми нәтижелерді ұсынады.