7M01560 География в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте өзін-өзі дамытуға бейім, сондай-ақ теориялық білімді жүзеге асыруға қабілетті, жалпы географиялық заңдылықтарды зерттеуде инновациялық технологияларды қолдануға қабілетті жоғары білікті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникатив тік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін ПРАГМА-кәсіби бағыт түрінде жоғары деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану, заманауи құралдарды, Интернет-ресурстарды тарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиядағы болжау және үлгілеу
Пәннің мақсаты: Географиялық зерттеудің заманауи әдістері туралы білімді тереңдету шеңберінде географиялық болжау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Географиядағы үлгілеу негіздері. Географиялық заңдылықтар және үлгілеу процесі. Үлгілердің жіктелуі. Математикалық-картографиялық модельдеудің ерекшеліктері. Модельдеуде геоақпараттық жүйелерді қолдану. Өнеркәсіпті орналастыру моделі. Қала географиясының модельдері. Табиғи жүйелерді құрылымдық талдау. Географиялық болжаудағы тәуекелді бағалау. Модельдерді эксперименттік құру және талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұрақты даму контекстіндегі география ғылымы
Пәннің мақсаты: тұрақты даму контекстінде заманауи географиялық түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Табиғи және мәдени мұралар - негізгі географиялық категория ретінде. Қазіргі география ғылымы және тұрақты даму контексті. Тұрақты, экологиялық теңгерімді дамытудың шарты. География ғылымының тұрақты даму Тұжырымдамасы шеңберіндегі жаһандық және аймақтық мәселелері. Тұрақты даму Тұжырымдамасы және география ғылымының байланысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: Ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі мәселелерінің ерекшелігі мен байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерттеу. Ғылым дамуының классикалық емес және постклассикалық кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдістемесін түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдау. Сыни тұрғыдан ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: аргументтер логикасын қарастыру және зерттеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивті қабілеттердің қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі дүниенің жаһандануы және саяси география
Пәннің мақсаты: Саяси географиядағы қазіргі әлемнің жаһандануы, оның экологиялық, экономикалық және саяси процестері мен проблемалары туралы білімді тереңдету. Мазмұны: Қазіргі әлемнің жаһандану мәселелері және саяси география құрылымының формалары. Саяси география және геосаяси процестерді дамытудың негізгі мәселелері. Экономикалық интеграцияның геосаяси және географиялық аспектілері. Қазіргі саясаттағы халықаралық және сыртқы экономикалық қатынастар. Жаһанданудың қозғаушы күштері, жаһандық проблемалардың саяси-географиялық «өлшемі».
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда болашақ педагогикалық қызметке магистрант тардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін және әдістемелік даярлығын қалыптастыру. Мазмұны: Мақсаттарды құру ерекшеліктері, мазмұны, қазіргі заманғы әдістерді, әдіснамаларды және бейіндік пәндерді оқытудың ұйымдастырушылық формаларын қолдану. Жасанды интеллект негізінде сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Курс бағдарламаларын, бейіндік пәндерді әдістемелік қамтамасыз етуде жасанды интеллектіні қолданудың маңызы. Жоғары оқу орнында жүргізілетін арнайы пәндер бойынша оқу сапасын және бақылауды ұйымдастыру мен жүргізуде жасанды интеллектті қолдану әдістемесі. Кәсіптік пәндерді оқытуда жасанды интеллект негізінде табиғат құбылыстары мен заңдылықтарын болжау, мәліметтерді талдау және картография саласындағы жаңа әдістерді енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: Психологиялық менеджмент саласындағы білімді игеру және ұйымның адами ресурстарын басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқарудың психологиялық теорияларын дамыту. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамасы. Қызметкер -лерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы жанжал психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды құру, басшыларды даярлаудың, басқарушылық кеңес берудің цифрлық әдістерін әзірлеу түрінде практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы и психологиясы
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жердің дамуы және географиялық заңдылықтар
Пәннің мақсаты: Жер дамуының географиялық заңдылықтарын зерттеудің ғылыми тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру; ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту Мазмұны: Жердің дамуындағы өзіндік тұжырымдар мен көзқарастарды қалыптастыру. Жер планетасының пішінін қалыптастыру дағы эндогендік және экзогендік процестердің рөлі. Жердің қалыптасуындағы жалпы географиялық заңдылықтардың мәні мен маңызы. Күн жүйесіндегі жер. Географиялық қабықтың дамуы және оның жіктелуі. Зат пен энергия айналымы. Ландшафт қалыптастыру процестері. Ғарыштық болжамдар: Жердің ғаламдық эволюциясы теориясы. Мобилизм; аймақтық, азондық және интразоналды заңдар және олардың көріністері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географияны оқыту үдерісіндегі білім берудің жаңа технологиялары
Пәннің мақсаты: Географияны оқыту процесінде жаңа білім беру және бағалау технологияларын зерттеу. Мазмұны: Оқытудың заманауи технологиялары және жасанды интеллект, олардың айрықша сипаттамалары мен ерекшеліктері. Оқу процесінде жаңа технологиялар мен жасанды интеллектіні қолдана отырып, танымдық белсенділік пен құзыреттілікті қалыптастыру. Сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдану. Білім беру процесі мен білім беру нәтижелерін жасанды интеллект негізінде бағалау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заманауи білім беру бағдарламаларын модельдеу технологиясы
Пәннің мақсаты: Заманауи білім беру бағдарламаларын модельдеу кезінде әдіснамалық және шығармашылық кәсіби ойлауды дамыту. Мазмұны: «Білім беруді ақпараттандыру» ұғымдары мен анықтамасы. Заманауи білім беру бағдарламаларының заманауи технологияларын пайдалану принциптері; білім беру бағдарламаларын модельдеу технологиясындағы ғылыми әлеует. Жасанды интеллект негізінде үздіксіз білім беру жүйесін құрудың әртүрлі теорияларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін талдау және бағалау әдістері. Жасанды интеллект негізінде білім беру бағдарламаларын модельдеудің заманауи технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Географиялық зерттеудің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты: Магистранттардың Географиялық зерттеулер теориясы мен практикасы туралы білімдерін тереңдету және зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Ғылыми-зерттеулердің теориясы мен практикасы. Табиғи және табиғи-антропогендік жүйелерді географиялық зерттеу әдістері. Табиғи орта мен қоғамды зерттеу әдістері туралы жалпы түсініктер. Табиғат пен қоғамдағы құбылыстардың өзара байланысы өндірістік күштердің аумақтық үйлесімдерін анықтау мен талдаудың теориялық алғышарттарының негізі ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Географиялық зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты: Табиғат және табиғи-антропогендік жүйелер саласында географиялық зерттеулер жүргізу әдістері, ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімді тереңдету, ғылыми ойлауды дамыту Мазмұны: Табиғи және табиғи-антропогендік жүйелерді географиялық зерттеу әдістері. Географияны зерттеу әдістері мен әдістері, географиялық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Ландшафтты далалық зерттеулер ретінде зерттеу әдістері. Әлеуметтік және экономикалық зерттеулер.. Табиғи ортаны зерттеудегі заманауи технологиялар (ГАЖ, қашықтықтан зондтау және т.б.).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Географиялық білім берудің қазіргі парадигмалары
Пәннің мақсаты: Кәсіби ойлаудың әдіснамалық және шығармашылық бағытын және кәсіби қызметте географиялық білім беру парадигмалары саласында білім алушылардың жүйелі білімі мен дағдыларын пайдалануға дайындығын дамыту, Ммазмұны: Білім беру процесінің логикалық құрылымы. География мұғалімі мен оқушының әртүрлі оқу үлгілеріндегі функциялары. Географиялық білім берудегі тұлғаға бағытталған, белсенді, мәдени және құзыреттілік тәсілдерді жүзеге асырудың тиімді технологияларын таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Топырақ эрозиясы мен деградациясы
Пәннің мақсаты: Қазіргі топырақ қабатының өзгеру салдарының себептері, эрозиялық және деградациялық процестердің пайда болуы және оларды шешу жолдары зерттеледі. Мазмұны: Топырақтың эрозиялық деградация процестері: эрозия және дефляция процестері, топырақтың деградация түрлері, олардың пайда болу және даму себептері, топырақты қорғау шаралары. Эрозиялық-аккумулятивті процестердің теориялық негіздері. Топырақты эрозия мен дефляциядан қорғаудың экологиялық және экономикалық аспектілері. Эрозияға ұшыраған және эрозияға қауіпті жерлерді экологиялық теңгерімді пайдалану бойынша практикалық міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географиялық білім берудің теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: Географиялық білім берудің теориялық негіздері, жаһандану мәселелері және оның қазіргі географияда көрініс табуы туралы білімді қалыптастыру. ғылыми ойлауды дамыту. Мазмұны: Географиялық ойдың эволюциясы. Ғылыми ізденіс бағыты. География ғылымындағы теориялық зерттеулердің рөлі. Географиядағы кеңістіктік ойлау үрдісі. Әлем елдеріндегі университеттік географияның негізгі модельдері. ҚР-да жалпы географиялық білім беруді дамыту тұжырымдамасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Табиғатты пайдалануды аумақтық жоспарлау және басқару
Пәннің мақсаты: География ғылымында табиғатты пайдаланудың аумақтық жоспарын және басқару моделін құру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Аумақтық жоспарлаудың түсінігі мен мәні. Аумақты кешенді бағалау аумақтық жоспарлаудың негізі ретінде. Табиғатты пайдалануды аумақтық жоспарлаудың негізгі аспектілері. Табиғатты пайдалануды басқару механизмінің негізгі компоненттері. Аумақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Су және топырақ-жер ресурстары, оларды орналастыру және пайдалану мүмкіндіктері. Жер қойнауы ресурстары, өсімдіктер ресурстары және жануарлар дүниесі ресурстары, оларды орналастыру және пайдалану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі геоморфологияның тарихы мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты: геоморфологияның объективті білімін және оның дамуының қазіргі бағыттарын ұсыну. Мазмұны: Рельефті зерттеу мен жіктеудің әдіснамалық принциптері. Геоморфология -лық зерттеулердің негізін қалаушылар. Қазіргі рельефтің қалыптасу тарихының ерекшеліктері. Морфоскульптура дәрежесі мен рельефінің ерекшеліктері. Геоморфологиядағы кеңістіктік-уақыттық талдауГеоморфологиядағы жүйелік талдау. Геоморфологиялық болжам.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Түркістан облысының киелі жерлер географиясын зерттеудің ғылыми теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: Түркістан облысының киелі жерлер географиясының ғылыми-теориялық негіздерін айқындау негізінде зерттеу жүргізу және зерделеу деңгейіне сараптама жүргізу. Мазмұны: Түркістан облысының киелі орындары. «Рухани жаңғыру: Болашаққа бағдар» бағдарламасы және облыстың киелі географиясы. Білім мен тәрбиедегі қасиетті орындар географиясының маңызы. Киелі жерлерді зерттеудің ғылыми-теориялық негіздері. Қасиетті орындар мемлекеттің ұлттық бірегейлігін қалыптастыру құралы ретінде. Түркістан облысының халықаралық, ұлттық және жергілікті деңгейдегі киелі орындарының мәртебесін ғылыми анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи географияның өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: қазіргі география ғылымын дамытудың негізгі проблемалары мен бағыттарымен таныстыру және әртүрлі географиялық мамандықтар бойынша оқытудың жалпы әдіснамалық алғышарты болу Мазмұны: географиялық білімнің әдіснамалық-мәдени негіздері. Қазіргі географиядағы білім мәселелері. Қазіргі географияның тұжырымдамалық және әдіснамалық негіздері. Жерді дамытудағы жаһандық проблемалар.Минералды ресурстармен жағдай. Минералды емес ресурстарды аумақтық ұйымдастырудың негізгі негіздері. Азық-түлік ресурстары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері
Пәннің мақсаты: Өзара байланысты жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың тұтас жүйесі негізінде географияның әдіснамалық мәселелерін қарастыру. Мазмұны: География ғылымдарының философиялық және әдіснамалық мәселелері. Географияның өзара байланысты табиғи және әлеуметтік пәндердің біртұтас жүйесі ретіндегі теориялық идеясы. География ғылымының заманауи әдіснамалық негіздері мен мәселелері. Географияны теориялау мәселесін шешудің тәсілдері: белсенділік, модель, кибернетикалық, жүйелік, геоситуациялық тәсілдер, теориялық география тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Табиғатты басқару мен болжаудың географиялық мәселелері
Пәннің мақсаты: Қазіргі экологиялық менеджменттің негізгі даму тенденцияларын қарастыру, проблемалық мәселелерді шешудегі экономикалық географияның рөлін, орны мен маңыздылығын анықтау. Мазмұны: Қоршаған ортаны басқару мен болжаудың географиялық мәселелері. Ресурстар мен аймақтарды басқарудың аумақтық мәселелері. Постиндустриалды әлемнің экологиялық мәселелері. Әлемдік өркениет дамуының қазіргі кезеңінің жаһандық мәселелері. Қазіргі әлемнің тұрақты даму Тұжырымдамасы. Аймақтық басқарудың ерекшеліктері мен тұрақты аймақтық дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері
Пәннің мақсаты: географияны оқытудың дидактикалық негіздерін және оқыту әдістерін жетілдіру жолдарын қарастыру. Мазмұны: дидактикалық процестің негіздері, оның заңдылықтары, принциптері, құрылымдық компоненттері және олардың функциялары. Оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолданған кезде мұғалім мен оқушылардың іс-әрекетінің мазмұны. Географияны оқыту әдістемесінің дидактикалық ерекшеліктері. Географияны оқыту құралдары және оларды оқу процесінде қолдану. Географияны оқытудағы ғылыми-зерттеу тәсілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
Пәннің мақсаты: Нақты факторларды егжей-тегжейлі талдау негізінде ғылыми зерттеулерді әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту. Ғылыми ойлау мен зерттеу дағдыларын дамыту Мазмұны: Ғылыми-зерттеулердің жіктелуі: іргелі және қолданбалы, ғылыми зерттеулердің мәні. Зерттеудің формалары мен әдістері: эксперименттік, әдістемелік, сипаттамалық, эксперименттік-аналитика -лық, теориялық және эмпирикалық зерттеу деңгейлері. Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру, ғылыми-зерттеулер жүргізу кезеңдері және оларды өңдеу. Зерттеудің әдіснамалық және процедуралық бөлімдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми жобаларды басқару
Пәннің мақсаты: Ғылыми жобаларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Жобаны басқарудың негізгі түсініктері: жобаны басқару, жобаның сәттілігі. Жобаларды басқару стандарттары: ұлттық және халықаралық. Жобаларды басқарудың ұйымдастыру -шылық құрылымдары. Функционалды, жобаға бағытталған және аралас құрылымдар. Жобалардың тиімділігін бағалау. Жобаны жоспарлау. Жобаның құнын басқару. Жобаны бақылау және реттеу. Жобаны аяқтау..
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафттану және геожүйелер туралы ілім
Пәннің мақсаты: Ландшафттану мен геожүйелік оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Ландшафттану негіздерін қалыптастыру теориясы мен тарихы және геожүйелер туралы ілімдер. Географиялық қабықты жүйелі танудың физика-географиялық принциптері. Геожүйелік-массивтік қатынастың мәні. Геомер, геохор, геотоп ұғымдары туралы түсінік. Геожүйе-өзара байланысты компоненттер жиынтығы. В.Б.Сочава геожүйелер туралы ілімді тұжырымдауда. Дж.Бертранның пейзаждары. А.Ю.Ретеюм ұсынған ядролық геожүйенің тұжырымдамалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи апаттар және геодинамикалық үрдістер
Пәннің мақсаты: Магистранттардың геодинамикалық процестер, оларды болжау және салдарын модельдеу әдістері, қорғау шаралары мен әдістерін анықтау туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Геодинамикалық процестер және олардың салдары. Геодинамикалық процестерді болжау және модельдеу әдістері. Алдын алу шаралары және қорғау әдістері. Табиғи апаттар. Төтенше жағдайлардың алдын алу және зардаптарын жою. Жаһандық қауіптер мен жердегі Төтенше жағдайлар. Агроклимат -тық қауіптер мен қауіптер. Әр түрлі қауіпті процестердің қарқындылығын анықтау әдістері және олардан болатын қауіпті азайту шаралары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау;
- Ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелерді және шешімдерді мамандық және мамандыққа қатыссыз тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолдануды жеткізу;
- Ұйымдағы персоналды тиімді пайдалану, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру;
- Ғылыми-зерттеу әдістемелерін, географиялық пәндер саласында оқытудың тиімді әдістемелерін қолдану, Жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау;
- Табиғатта және қоғамда байқалатын физикалық және әлеуметтік-экономикалық процестерді сипаттау кезінде тұрақты даму контекстінде география ғылымының заманауи жетістіктерін пайдалану;
- Статистикалық, экономикалық және әлеуметтік деректер мен географиялық зерттеу әдістерінің мониторингі негізінде өңірлік және жергілікті деңгейлерде табиғи, табиғи-антропогендік, экономикалық және аумақтық-өндірістік жүйелерге сараптама жүргізу;
- Оқытудың озық технологиялары мен жасанды интеллект негізінде білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, бақылау-өлшеу құралдарының әртүрлі түрлерін жобалау және іске асыру;
- География ғылымының әдіснамалық негіздерін меңгергендігін көрсете отырып, зерттеу және педагогикалық міндеттерді шешу.