6B04107 Маркетинг в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес саласында маркетингтік басқарудың кәсіби құзіреттіліктері мен әдістеріне ие, сонымен қатар өндіріс және бизнес аяларында маңыздылығы жоғары білім мен технологиялардың жаңа салаларында өзін-өзі жетілдіруге мүмкіндік беретін маркетолог мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Бұл пәннің мақсаты - студенттерге ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін, құрылымын, кезеңдерін үйретуді және ғылыми жазу мен академиялық хат талаптарына сай жазу машығын қалыптастыруды мақсат етеді. Пән студенттерге ғылыми таным процесін түсіндіруге, деректермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және ғылыми мәтін құрастыруға көмектеседі. Аталмыш пәнді игеру барысында студент ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін меңгереді, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және тұжырымдау қабілетін дамытады, академиялық нормалар мен талаптарға сай сауатты жазуды игереді, ғылыми жобаларды дайындауға, презентация жасауға және баяндауға дайын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Осы пән бойынша студенттер экологияның негізгі принциптерін, адамның табиғи жүйелермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тұрақты дамуға қол жеткізу тәсілдерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері экология туралы білімді қалыптастыру, орнықты даму тұжырымдамасын түсіну, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, адам денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі экологиялық проблемаларды талдау, БҰҰ-ның Орнықты даму мақсаттары сияқты экология және орнықты даму саласындағы халықаралық келісімдер мен бастамалар шеңберінде салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениеті және іс-әрекеттің жүйелік салдарын (тәуекелдерін), өмір қауіпсіздігін, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың орнықты дамуын болжай және бағалай білу; қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін және тұрақты дамуға ықпал ететін заманауи технологиялар мен тәжірибелерді зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Пән білім алушыларда ұйымның өндірістік, экономикалық, ғылыми-зерттеу, өндірістік және қаржылық қызметін ұйымдастыруға және табысты жүргізуге ықпал ететін экономикадағы математикалық әдістер мен модельдерді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті
Бұл пәннің мақсаты қазіргі замандағы инклюзивті қоғам құрудың мәдени, әлеуметтік және құқықтық аспектілерін қарастыру болып табылады. Инклюзивті мәдениет – адамдардың нәсіліне, жынысына, мүмкіндіктеріне, дініне, әлеуметтік жағдайына немесе басқа да айырмашылықтарына қарамастан, барлығын тең құқықты, құрметпен және қолдаумен қабылдауға бағытталған мәдени орта қалыптастыруды көздейді. Аталмыш пән арқылы білім алушылар инклюзивті мәдениеттің негіздерін түсінеді, әлеуметтік теңдік пен инклюзияны қолдайтын әдіс-тәсілдерді меңгереді, әртүрлі ортада инклюзивті қағидаларды қолдануға дайын болады, қоғамдағы кемсітушілікке қарсы тұра алатын азаматтық ұстаным қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Математикалық және статистикалық модельдер мен әдістерді қолдана отырып, экономикалық объектілердің нақты сандық және сапалық өзара байланысын зерттейді. Әдістер болжамдардың сандық бағаларын алуға мүмкіндік береді (зерттелетін объект немесе оның аналогтары бойынша алдыңғы кезеңдердің тиісті деректеріне сәйкес басқа көрсеткіштердің мәндеріне және тиісті күтілетін қателерге байланысты бір көрсеткіштердің мәндерін).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Курс студенттерде экономиканың ғылым ретіндегі ерекшеліктері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға, студенттерді экономикалық ғылымның негізгі ұғымдарымен таныстыруға, студенттерді өткен, қазіргі және болашақтағы экономика туралы білімнің негізгі формаларымен, экономикалық ғылымның соңғы бағыттарымен және өткенді, бүгінді зерттеу әдістерімен, сондай-ақ болашақты болжаумен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік саланы реттеу
Курс мемлекеттің әлеуметтік – экономикалық қызметтерінің белсенділігін арттыру арқылы, адам капиталын жетілдіруге бағытталған және соның негізінде барлық экономикалық секторлардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету негізінде әлеуметтік бағытталған нарықтық шаруашылықты қалыптастыру арқылы ұлттық экономиканың дамуын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салалық нарықтар
Салалық нарықтар пәні студенттерді салалық өндірістік экономикасының нарыққа өтудің негізгі проблемаларын, экономикалық көрсеткіштік жүйелерін және олардың арақатынастарын, интенсификация бағалауының методикалық сұрақтары мен құрылымның тиімділігін, байланыс жүйесіндегі жаңа техниканың жұмыс істеуіне әсер ететін жағдайларды: резервте болған өндістерді табу үшін және еңбектік, материалдық және ақшалай байланыс ресурстарын жақсырақ қолдануға және басқаруға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (АИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында студенттер курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Пәнді меңгерген білім алушы мынадай құзыреттерге ие болуы тиіс: жасанды интеллект технологияларының көмегімен практикалық міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын білу; жасанды интеллект технологиялары құралдарымен деректерді өңдеу міндеттерін шеше білу; жасанды интеллектті жобалау негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Нарықтық инфрақұрылым
Курстың мақсаты нарықтық инфрақұрылымды реттеу тетігін зерделеу, нарықты реттеу механизмін қалыптастыру; көтерме сауда нарығын, бөлшек сауда нарығын, өндіріс құралдарының нарығын, тауар биржаларын, бағалы қағаздар нарығын, еңбек нарығын, ақпараттық нарығын, туристік қызметтер нарығын зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микро-макроэкономика
Пән студенттерде экономикалық мәдениетті қалыптастыруға және экономикалық заңдылықтарды, теориялар мен категорияларды, сондай-ақ микроэкономикалық талдау элементтерін білу арқылы болып жатқан процестер мен құбылыстарға бағдарлай білуге бағытталған. Курс нарықтық ұйымды және нарықтың жұмыс істеу модельдерін зерттеуге бағытталған экономикалық субъектілердің нарықтық мінез-құлық теориясының негіздерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
"Менеджмент" пәні кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін оқып-үйренуге, заманауи шаруашылық жағдайында басқару теориясы мен практикасының негіздерін жүйелеуге және бекітуге бағытталған. Пәнде басқарушылық шешімдер қабылдау процесіне, салалық бәсекелестік жағдайында жұмыс істеудің заманауи әдістері мен тәсілдеріне ерекше көңіл бөлінеді. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері қолданылады — бизнес жағдайларын талдау, іскерлік ойындар, жобалық тапсырмалар, топтық жұмыс, бұл практикалық дағдылардың қалыптасуына және басқарушылық ойлау қабілетінің дамуына ықпал етеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер менеджмент саласында заманауи білімдерге ие болып, тиімді шешімдер қабылдаудың әдістерін меңгереді және практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Маркетинг
Пәнінің мақсаты - білім алушыларда нарықтарды зерттеу, маркетингтік стратегияларды әзірлеу және тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру. Білім алушылар маркетингтік зерттеулер жүргізу, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, маркетинг кешенін әзірлеу және маркетингтік жоспарлауды жүзеге асыру қабілеттеріне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Пәннің мақсаты кәсіпорын деңгейінде экономикалық талдаудың принциптері мен әдістерін зерттеу, сондай-ақ ресурстарды және өндірістік процестерді тиімді басқару үшін қажетті білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны келесі негізгі аспектілерді қамтиды: ресурстар экономикасы, өндірістік шығындарды талдау, пайда және рентабельділік, қаржыландыру және инвестициялар, бюджеттеу, жоспарлау және бақылау. Сондай-ақ, тәуекелдерді басқару және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру стратегиялары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бухгалтерлік есеп теориясы
Пәннің мақсаты-білім алушылардың бухгалтерлік есептің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алу. Білім алушылар бухгалтерлік есептің негізгі қағидаттарын, есепке алу әдістерін зерделейді, есепке алу объектілері және негізгі есепке алу көрсеткіштері туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Трейд-маркетинг және электрондық коммерция
"Трейд-маркетинг және электронды коммерция" пәнінің мақсаты — студенттерге трейд-маркетинг стратегиялары мен онлайн-сауданы басқару саласында теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды ұсыну, бизнесті цифрландыруға және қазіргі технологияларды қолдануға ерекше назар аудару. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері қолданылады, мысалы, нақты жағдайларды талдау, маркетингтік стратегияларды әзірлеу, электронды платформалар мен құралдарды пайдалану арқылы практикалық тапсырмаларды орындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тиімді трейд-маркетинг стратегияларын әзірлеу мен жүзеге асыру, электронды сауда процестерін басқару және өнімдер мен қызметтерді жылжыту үшін заманауи онлайн-арналарды пайдалану дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржы
Курс барлық мамандықтар бойынша оқуға міндетті теориялық негізгі пәндер болып табылады. Курста қаржыны ұйымдастыру және басқару негіздері, Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы, мемлекеттік қаржы, сақтандыру негіздері, қаржының өзекті мәселелері жүйелі түрде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг менеджменті
Білім алушыларды маркетингтің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, олардың нарықтық орта, сұраныс және тұтынушылық мінез-құлық туралы түсініктерін дамыту, сондай-ақ бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу және тұтынушылардың қанағаттану деңгейін арттыру үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу, маркетингтік әрекеттерді жоспарлау және маркетингтік әрекеттердің тиімділігін талдау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес жоспарлау
Пән шеңберінде бизнес-жоспарлау теориясы мен құралдарының негіздерін, бизнес-жоспарларды әзірлеу түрлерін, мүмкіндіктері мен шарттарын; бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерінің мазмұнын, есептілік нысандарын және бизнес-жобаның инвестициялық тартымдылығын бағалау көрсеткіштерін зерделеу; кәсіпорынның шаруашылық қызметінде бизнес-жоспарды құру, талдау және қолданбалы пайдалану әдістемесін іс жүзінде қолдану жоспарлануда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баға белгілеу
Бұл пән тауар құнының экономикалық теориясының негіздерін және тауар бағасын құнды ақшалай білдіру ретінде қарастырады; сұраныс пен ұсыныс теориясын; нарық тепе-теңдігінің бағасын; нарықтық экономика жағдайында бағаны қалыптастыру ерекшеліктерін; бағаны қалыптастыру түрлері мен әдістерін; бәсекелестік және инфляция жағдайында баға саясаты мен баға стратегиясын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салық және салық салу
Салық және алым түсінігі. Қаржылық-экономикалық категория ретінде салықтардың мәні. Салықтардың функциялары. Жеке тұлғалардың табыстарына салынатын салық, оның мақсаты. Салық жүйесіндегі және бюджеттің кіріс көздеріндегі орны мен рөлі. Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне салық салу. Ұйымдар мен жеке тұлғалардың мүлкіне салық салу, заңды және жеке тұлғалардан алынатын басқа да салықтар мен алымдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық коммерциядағы жарнама
Курс білім алушыларға электрондық коммерция мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыруға, электрондық коммерцияның теориялық негіздерін және фирмааралық өзара іс-қимыл процестерінде тұтынушылық нарықта оның технологияларын қолданудың практикалық негіздерін меңгеруге, ұтқыр және телевизиялық коммерцияның ерекшеліктерін белгілеуге, электрондық сауда алаңдарында интернетте жұмыс істеу дағдыларын қамтамасыз етуге, электрондық коммерция процестерінде фирмааралық өзара іс-қимылды ұйымдастырумен танысуға, тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық нарығында электрондық коммерция технологияларын зерделеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистика теориясы және e-Статистика
Пәннің мақсаты — студенттерде статистикалық деректерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау заңдылықтары туралы негізгі білімдерді қалыптастыру, қазіргі заманғы сандық технологияларды қолдана отырып. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері, соның ішінде практикалық тапсырмаларды шешу, нақты деректерді талдау, электронды статистикалық платформалармен және мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс жасау қолданылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер статистикалық зерттеулер жүргізу, нәтижелерді e-статистикалық құралдар арқылы интерпретациялау және кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа арналарды басқару
Курстың мазмұны медиаұйымдарды басқару принциптерін және басқа бизнес түрлерімен салыстырғандағы құрылымдарды басқару ерекшеліктерін; шығармашылық ұжымдарды икемді және бейімделген басқару ерекшеліктерін және шығармашылық персоналды уәждемелеу әдістерін; кәсіби саладағы есептерді шешу үшін ресурстардағы қажеттілікті бағалау және оларды пайдалануды жоспарлайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR мeнеджмент
Оқыту барысында студенттер персоналды стратегиялық басқару негіздерін; кадр резервімен жұмысты ұйымдастыру негіздерін; ұйымның стратегиялық жоспарларына сәйкес Персоналды ағымдағы іскерлік бағалаудың мақсаттары, міндеттері мен түрлерін зерделейді; персоналды іріктеу және тарту саласындағы ұйым стратегиясының бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бренд-менеджмент
Бренд-менеджмент пәні базалық қағидаттарда, стратегияларда, ішкі логикада, заманауи коммуникативтік үдерістің ерекшеліктері мен үрдістерінде (визуалды, әлеуметтік және медиа коммуникацияларда) өздігінен бағдарлануға, коммуникативтіқұзыреттілікті және тәжірибеде бренд-менеджмент технологияларын тиімді қолдану мүмкіндігін арттыру үшін, бренд-менеджмент жаңа технологиялары мен құралдарын зерделеу, тұтынушылық, өнеркәсіптік, саяси салаларда брендтерді жылжыту және басқару қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесі
Бұл курс қонақ үйлер мен басқа да орналастыру құралдарын басқарудың қазіргі заманғы жүйесінің теориялық негіздерін қалыптастыруға, қонақ үй кешендерінің жіктелуін, қонақ үй кәсіпорын персоналын ынталандыру әдістері мен мотивация түрлерін және қонақжайлылық индустриясының қазіргі заманғы даму үрдістерін зерттеуге және бәсекеге қабілеттілікті дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесдегі тәуекелдерді басқару
"Бизнесдегі тәуекелдерді басқару" пәнінің мақсаты — тәуекелдерді анықтау және басқару дағдыларын дамыту, теріс салдарды минимизациялау және мүмкіндіктерді оңтайландыру. Мазмұны тәуекелдерді басқарудың негізгі аспектілерін, талдау әдістерін, тәуекелдерді азайту стратегияларын және алынған білімдерді нақты бизнес жағдайларында қолдануға арналған практикалық мысалдарды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Mаркетингтегі заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
Бұл пән әр түрлі ақпараттық жүйелер мен технологиялардың, олардың құрамы мен ақпаратты өңдеудің мүмкіндіктерінен, жүйелерді қолдайтын заманауи бағдарламалық құралдардан, мәліметтер базасын, білім базаларын, сараптамалық жүйелерд іұйымдастыру және құру принциптерінен, әдістерден тұрады. Ақпараттық жүйелерді интеллектуализациялау, заманауи техникалық және бағдарламалық мультимедиялық технологияларды, мәліметтер базасының модельдері мен сәулетін, басқару жүйелерін және ақпаратты сақтау құралдарын зерттеу жобалау әдістері мен құралдары, жергілікті және глобалды желілерде мәліметтер базасын басқарудың ерекшеліктерін көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Транспорттық маркетинг
Пән жалпы және көліктік маркетингтің ерекшеліктерін, кәсіпорындағы маркетингтік қызмет жүйесін, көлік нарығын зерттеу және көлік қызметтеріне сұранысты қалыптастыру, көлік маркетингі мен маркетингтік логистикадағы стратегиялық және тактикалық жоспарлаумен танысу, көлік қызметтерін жылжыту, коммуникация стратегиясы және өткізуді ынталандыру, көлік өнімінің жаңа түрлеріне тарифтерді белгілеу, тауарларды тарату: бөлу және тауар қозғалысы арналары, сондай-ақ әртүрлі көлік түрлерінде тауарларды тасымалдауды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі креативті маркетинг
Бұл пән туристік индустрияда маркетингтік жүйенің құрылуы мен жұмыс істеуінің мәнін, студенттерді туристік қызметтерді жылжыту мен сатуда маркетингтік құралдарды практикалық қолдануға дайындайды, ішкі және халықаралық нарықтарда туристік қызметтерді сатудың әдістерін, жарнамалық, қоғамдық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеу
Пән мазмұны маркетингтік ақпараттарды жинаудың әртүрлі құралдары мен әдістері туралы, оларды өңдеу, талдау және ұсыну туралы, маркетингтік зерттеу үдерістерін жоспарлау туралы, маркетингтік шешімдерді қабылдау туралы, бірінші және екінші деңгейлі ақпараттарды алу көздері туралы, маркетингтік зерттеу кезеңдері туралы, зерттеу жоспарын жасақтау туралы, маркетингтік зерттеуді жүргізгендігі туралы есеп мазмұнына қойылатын талаптар туралы білімді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логистика
Білім алушыға логистика мазмұнын арнайы ғылым ретінде оның негізгі тұжырымдамаларымен және технологияларымен таныстыру, оның экономиканың жаһандық, макро, микрожүйелерінің қалыптасуындағы ролін айқындау. Логистиканың сатып алу, тасымалдау, өндірістік, ақпараттық, тарату секілді функционалды салаларын, сонымен қатар қор логистикасын, қоймалауды және сервистік қызмет көрсетуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мерчандайзинг
"Мерчандайзинг" пәні мерчандайзингтің теориялық негіздерін, жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжыту үшін мерчандайзингтің құралдары мен әдістерін, сауда залында қолайлы атмосфераны құру тәсілдерін, тұтынушының мінез-құлқын басқару әдістерін, мерчандайзингті жіктеу және мерчандайзингті анықтау тәсілдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
"Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік" пәнінің мақсаты — студенттерге тұрақты даму, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) және оларды бизнес-практикада қолдану жөніндегі теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды ұсыну. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері қолданылады, мысалы, нақты жағдайларды талдау, пікірталастар, топтарда жұмыс істеу, КӘЖ стратегияларын әзірлеу және тұрақты дамуды корпоративтік қызметке интеграциялауға арналған практикалық тапсырмалар. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тұрақты даму принциптерін түсініп, әлеуметтік жауапкершілікті стратегияларды әзірлеу мен жүзеге асыру дағдыларын игереді, сондай-ақ бизнес-процестердің қоршаған орта мен қоғамға әсерін бағалай алатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғаламтор-маркетинг
Бұл пән тауарлар мен қызметтер саласындағы интернет-маркетингтің ерекшеліктерін, ғаламтордағы нарықтық ортаны зерттеу және талдау негіздерін, тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау ерекшеліктерін, маркетингтік стратегияны әзірлеуді, интернет желісінде жоспарлау және бақылауды, қызметтер мен тауарлар бағасын есептеуді, баға белгілеу стратегиясын, қызметтер маркетингі моделін әзірлеуді, тауарлар мен қызметтер саласындағы клиенттік ниеттестік жүйесін және бәсекелестіктің ерекшелігін әзірлеуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Ұсынылған пән өнеркәсіптік мәнге ие өнімдер нарығындағы маркетингтік қызмет ерекшеліктерін, тұтынушы тәртібінің белгілерін, өнеркәсіптік нарықтардың зерттелуі мен сегменттелуін, өнімдердің тұтынушылар нарығына бағытталуын, стратегиялардың қалыптасуы мен жүзеге асырылуын, өнеркәсіптік маркетинг кешенінің негізгі элементтерін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам ресурстарын басқару
Бұл пән мақсаты адам ресурстарын басқаруды ұйымдастыру және тиімді қолдану туралы білімді қалыптастыру болып табылатын өзара байланысты кешендерді, қызметкерлердің максималды мүмкіндіктерін жүзеге асыруды, еңбек нарығындағы ұсыныс пен сұранысты талдауды игеруді, қызметкерлерге деген қажеттілікті болжау және жоспарлау, кадрларды тарту, таңдау және жинақтау мүмкіндіктерін жүзеге асыруды қамтыған күрделі жүйелерді үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Стратегиялық маркетинг
Бұл пән стратегиялық маркетинг мәселелері туралы пікірлерді игеруді, негізгі түсініктерді үйренуді, стратегиялық маркетингтің мазмұны, қағидалары және әдістері негізінде заманауи экономикалық дағдының қалыптасуы н, сонымен қатар компания қызметін жоспарлауда әртүрлі тауарлар және қызметтер нарығында маркетингтік әдістеме ерекшеліктерімен танысуды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
АӨК экономикасы
Бұл пән агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі сала экономикасының мәнін, қызмет етудің нарықтық шарттарын, көрсеткіштерін, факторларын, саланың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін арттыру жолдарын және нақты іс-шараларды, ауыл шаруашылығының агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі материалдық өндірістің басқа салаларымен өзара іс-қимылын, объективті экономикалық заңдардың көрініс ерекшеліктерін қарастырады және зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медициналық және білім беру қызметіндегі маркетинг
Пән білім беру және медициналық мекемелердің маркетинг концепциясының мәнін, білім беру және медициналық мекемелердің тауарлық, бағалық,коммуникациялық саясатын ұйымдастыру ерекшеліктерін, білім беру және медициналық мекемелердің қызметтерін тұтынушыларын маркетингтік зерттеу ерекшелігін, білім беру және медициналық мекемелердің қызметтерін тұтынушылар мінез-құлқының ерекшеліктерін, білім беру және медициналық қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік қызметін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықаралық маркетинг
"Халықаралық маркетинг" пәнінің мақсаты — студенттерге халықаралық бизнес ортасында қолданылатын маркетингтік стратегиялар мен тәжірибелер туралы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды ұсыну. Оқу үдерісінде халықаралық нарықтарды талдау, нақты бизнес жағдайларын шешу, симуляциялар мен әртүрлі елдер мен аймақтар үшін маркетингтік стратегиялар әзірлеу сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер халықаралық нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізу, әртүрлі мәдениеттер мен экономикалар үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу және бейімдеу, сондай-ақ жаһандану мен халықаралық бәсекелестік жағдайында маркетингті тиімді басқару дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік медиа маркетингі
Маркетингтік стратегияларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін әлеуметтік медианы пайдалану. Аудиторияны талдау және дұрыс платформаларды таңдау. Тартымды мазмұнды құру және қауымдастықтарды басқару. Жарнама және ақылы науқандар арқылы аудиторияға қол жетімділікті кеңейту. Стратегияны оңтайландыру үшін нәтижелерді бақылау және талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Маркетингтік жобаларды басқару
Бұл курста маркетингтік жобаларды басқару және жасақтаудың жеке және топтық технологияларын, жобаның маркетингтік жүйесінің құрылымын, жобаларды басқарудың маркетингтік тәжірибесін, тұтынушымен қарым-қатынасты басқаруды, басқарушылық шешімдерді жасақтау және қабылдауды, жобаның өмірлік циклының барлық кезеңдерінде жобаларды басқару әдістерімен танысу, жобаларды басқарудың маркетингтік тұжырымдамасын, заманауи кәсіпорындардың маркетингтік саясатын және жобаларды жүзеге асыруды ұйымдастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
B2B секторындағы маркетингтік стратегия
Мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын түсіну үшін B2B нарығын зерттеу және талдау. Нарықта өнімнің немесе қызметтің бірегей ұсынысы мен орналасуын әзірлеу. Конференциялар, көрмелер, тікелей пошта, электрондық пошта және әлеуметтік медианы қоса алғанда, мақсатты клиенттермен оңтайлы байланыс арналарын таңдау. Клиенттердің назарын аудару және сақтау үшін ақпараттық мақалалар, кейс-стади және презентацияларды қамтитын мазмұн стратегиясын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі бизнес-аналитика
Негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін маркетингтік әрекеттер мен нәтижелер туралы деректерді жинау және талдау. Маркетингтік науқандар мен стратегиялардың тиімділігін бағалау. Нарықтық тенденциялар мен тұтынушылық мінез-құлықты болжау және модельдеу. Маркетингтік бастамалардың сәттілігін өлшеу үшін негізгі көрсеткіштер мен өнімділік көрсеткіштерін анықтау. Нәтижелерді байланыстыру және қорытындыларды ұсыну үшін есептер мен деректерді визуализациялауды әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сала бойынша маркетингтік талдау
Курс белгілі қызмет аяларында маркетингтің ерекшеліктері мен қолданылу қажеттілігі туралы білімді, әртүрлі қызмет салаларында маркетингтік әрекетті жүргізуге мүмкіндік беретін құзіреттіліктер мен дағдыларды, маркетингтік технологиялар мен құралдарды қолданудың тәжірибелік дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік саладағы маркетингтік аудит
Курсты иегру туристік кәсіпорынның маркетингтік ортасын, туристік нарықты және өнімді зерттеуді, бәсекелестерді анықтауды, туризм саласындағы өткізуді тұрақтандыру және жарнама мәселелерін, оларды жүргізу сапасы және сонымен байланысты туризм саласындағы маркетингтік сәйкесінше білімі бар кадрларды дайындау мәселелерін қарастырады, туризмнің мәдени-танымдылық бағыттарын және туризм түрлерінің даму перспективаларын анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аймақтық жоспарлау
Аймақтық жоспарлау қалаларды жоспарлау және дамуын реттеу бойынша шешім қабылдауға арналған зерттеу әдістері мен қалалық ортаның қалыптасуы және қалалардың кеңістіктегі ұйымдастырылуы туралы теориялық білімді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мобильді қосымшалар маркетингі
Мобильді қосымшалар нарығын зерттеу және пайдаланушылардың қажеттіліктерін анықтау. Пайдаланушыларды тарту және ұстап қалу үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу. Жарнаманы, ASO (App Store Optimization), әлеуметтік медианы және серіктестік бағдарламаларды қоса алғанда, әртүрлі маркетингтік арналар арқылы Мобильді қосымшаларды жылжыту.Қанағаттану мен адалдықты арттыру үшін кері байланыс, кері байланыс және қолдау арқылы пайдаланушымен байланыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтар маркетингі
Курс маркетингті экономикалық және әлеуметтік құбылыс ретінде қарастыра отырып, аймақтық тұжырымдамадағы маркетинг қызметінің затын, маркетингтер аймағында маркетингтік зерттеуді өңдеуде ақпараттардың сандық және сапалық талдау әдістерін қарастыратын, ұйымды басқару міндеттерін шешуде аймақтық қалыптасуларды үлгілеудегі заманауи әдістерді, аймақты қаржыландыру және инвестициялау шарттарын, аймақтық маркетинг құралдарының кешендерін игеруді қарастыратын материал ретінде ұсынылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Агромаркетинг
Пән өндіріс пен өңдеу секторындағы маркетингтік жоспарлаудың негізгі қағидалары мен ерекшеліктерін, агроөнеркәсіп кешеніндегі тауар нарығының жұмыс істеуінің негізгі тетіктерінің мәнін ашатын агроөнеркәсіптік кешендегі өнімнің маркетингін ұйымдастырудың тәсілдерін енгізеді. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді біледі: өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерін өткізу маркетингінің ерекшеліктерін; ауылшаруашылық өнімдерін қайта өңдеу секторының қызмет етуін және тамақ өнімдерін өндірудегі заманауи маркетингтік стратегияларды талдауы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданбалы міндеттерді шешуге арналған заманауи маркетинг теориясын қолдану, кәсіпорын қызметінде маркетингтік құралдарды жүзеге асыру бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдау, өз қызметін жүзеге асыратын сала ерекшеліктеріне байланысты қойылған мақсатқа сәйкес ұйымның маркетингтік стратегиясының қалыптасуына заманауи әдістерді қолдану, маркетингтік зерттеу жүргізу және өндірістің дамуын болжау
- Әлеуметтік желілермен қозғалыс және ғаламтордағы беделді басқаруда маркетингтің гипермедиялық ортасы және маркетингтік коммуникация құралдары жағдайында тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша формадағы байланысқа бару
- Экономикалық есептерді шешуде математикалық және статистикалық әдістерді қолдану, экономикалық үдерістер мен құбылыстарды сипаттау негізінде теориялық және эконометрикалық үлгілерді жасақтау, алынған нәтижелерді талдау және мазмұнына сәйкес үйлестіру
- Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т.б.
- Өмір сүрумен қатар өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу мақсатында жеке білім беру траекториясын қалыптастыру, басқару әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- Қазақстан дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік тарихын тереңнен түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық бағытты ұстану
- Қажетті кәсіби білімдерді игеру, кәсіпорынның шаруашылық-қаржылық, өндірістік және коммерциялық қызметінің (бизнес - жоспар) жобаларын жасақтау және бизнес-жобалардың оңтайлысын таңдау
- Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері салаларындағы базалық білімге сүйене отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру, сондай-ақ қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті қағидаттарын ескере білу.
- Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі мәселелерін шешуге арналған экономикалық білім кешенін және сандық экономика құралдарын қолдану, қызметтің шаруашылық нәтижесіне әр түрлі шаралардың әсер етуін бағалау, нарықтық инфрақұрылым ерекшеліктерін тиімді қолдана білу, тауар қозғалысының оңтайлы нұсқаларын анықтау
- Өнім өндірісіне және өндірілген өнімді өткізуге қажетті материалдық, еңбек және қаржы шығындары бойынша, әр түрлі меншік формасындағы кәсіпорындардың есебінде сипатталатын ақпараттар негізінде есептеулерді орындау, алынған нәтижелерді басқарушылық шешімдерді қабылдауда қолдану
- Академиялық мәтіндерді жасау және редакциялау дағдысын жүзеге асыра отырып, жүргізілген зерттеу нәтижелерін жинақтау, заманауи экономикалық жүйелердегі жағдайларды талдау, жіктеу, болжау және бағалау, ғылыми жасақтама нәтижелерін өндіріске енгізу
- Нарық және тауар мәселелерін талдау, заманауи кәсіпорынның сату қызметін басқару саласындағы міндеттерді шешуге арналған алынған теориялық білімді қолдана отырып, нақты нарықта маркетингтік зерттеуді талдау нәтижелерін үйлестіру, сату көлемін арттыру стратегиясын жасақтау, ұйымның корпоративтік және бәсекелік стратегиясын жүзеге асыру, сонымен қатар сандық ортада бизнесті жүргізудің тактикалық әрекеттерін қалыптастыру
Ұқсас БББ
6B04107 Маркетинг
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B04107 Маркетинг
«Тұран» университеті
6B04107 Маркетинг
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B04107 Маркетинг
Гуманитарлы-техникалық академиясы
6B04107 Social медиа маркетинг
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)