6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Пән орыс тілін білуді жүйелейді және тереңдетеді; әртүрлі жанрлар мен стильдегі мәтіндерді түсінуді, қабылдауды және шығаруды, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдануды, әртүрлі жанрдағы іскерлік құжаттаманы зерттеуді, талдауды және құрастыруды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Пән орыс тілінің фонетикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқып-үйрену алынған білімді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Ол қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін ұйымдастыру және оған байланысты ішкі жүйелер, олардың қызмет ету ерекшеліктері, сонымен қатар лингвистикалық терминология туралы білім алуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Пән емле мен пунктуацияны тану қабілетін дамытады, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау жасау қабілетін дамытады. мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқаларын таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Курс тілдің қоғамдағы адамдар арасындағы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-этикалық жағдаяттарды бағалау, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынаста орыс тілінің нормаларын сақтау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде ойларды логикалық және стилистикалық тұрғыдан негізделген баяндау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
Жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады. Академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі. Орыс тілінде филологиялық тақырыптар бойынша жазбаша академиялық мәтіндер құру қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мифология және әлем әдебиеті (1 бөлім)
Пән мифологиядан бастап қазіргі әлем әдебиетіне дейінгі әдеби-тарихи үдерістердің маңыздылығын түсінуді қалыптастырады. Мифология, мәдениеттану, тарих және әлем әдебиеті салаларындағы негізгі қағидалар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ осы кезең жазушылары шығармашылығындағы әдістер мен бағыттарды түсінуді дамытады. Әдебиеттану ғылымының ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (1 бөлім)
Пән әлемдік көркемдік үдерістің тұтас бейнесі және ондағы орыс әдебиеті мен өнерінің орны туралы түсінік қалыптастырады. Әлемдік көркем әдебиеттің эстетикалық және тәрбиелік әлеуетін, оның мәдениетпен байланысын түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Пән орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады; орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық-лексикографиялық талдау жасау үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Пән қазіргі орыс тілі стилінің теориялық негіздері туралы түсінікті дамытады; қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері. Тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалануға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық орыс әдебиеті (18 ғ.)
Болашақ мұғалімдер орыс әдебиеті мен мәдениетінің тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білудің маңыздылығын түсінеді және олардың даму келешегі туралы түсінікке ие. Олар әдеби үдерістің заңдылықтарын, әдеби шығарманың көркемдік мәнін қоғамдық жағдай және дәуір мәдениетімен байланыстыра білуін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
«Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану негіздері
Пән көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, мазмұн категориялары, көркемдік форма категориялары, әдеби пәннің типологиясы қарастырылады. Ол көркемдік кеңістік пен көркем уақыт мәселелерін, әдебиеттің жалпы белгілері мен әдеби процестің кезеңдерін түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистика негіздері
Теориялық грамматика, лексикологии және фонетиканың негізгі ұғымдары. Сөз таптарының жіктемесі. Фрнетика пәні. Сөйлеу дыбысын үйренудің аспектісі: акустикалық, биологиялық, функционалды. Морфемика және сөзжасам. Лексикология және семасиология. Морфология. Тілдердің тарихи даму заңдылықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
Курс қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттейді. Қазіргі орыс тілі морфологиясының теориялық негіздері туралы заманауи зерттеулер негізінде терең білім беріледі. Орыс тілінің нормалары туралы білімдерін белсендіру мен жетілдіруге, жағдаяттық есептерді шешуде және оқыту процесінде алған білімдерін интеграциялауға бағытталған тіл фактілерін өз бетінше шығармашылықпен түсіну, морфологиялық талдау, ойлау дағдыларын дамытады. орыс тілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіл біліміне кіріспе
Тіл білімінің негізгі тарауларын, қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің даму тенденциялары мен бағыттарын зерттейді; тіл білімінің ұғымдары мен терминдері; тіл таңбалар жүйесі мен деңгейлік жүйе ретінде, тілдің құрылымы, оның негізгі бірліктері, олардың парадигматикалық және синтагматикалық қасиеттері, грамматикалық және синтаксистік категориялары, тілдердің жазылуы, генеалогиялық және типологиялық жіктелуі; тілдің дамуы мен қызмет ету механизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Пән орыс тілі ана тілі болып табылмайтын балаларға орыс тілі мен әдебиетін оқытудың ерекшеліктерін білуге ықпал етеді. Орыс тілінің қазіргі жағдайы және оны қазіргі қазақ көпмәдениетті мектебінде оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады, бұл мәдениетаралық байланысты нығайту үшін орынды. Ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың дәстүрлі әдістерінің негіздерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады; Қазақстандағы тілдік жағдайды түсінуге ықпал етеді; Қазақстанда орыс тілі мен әдебиеті бойынша заманауи бағдарламаларды, оқулықтарды құру принциптерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)
19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен белгілері игерілді, зерттелетін кезеңдегі ақын-жазушылардың рухани-шығармашылық даму жолдары айқындалды, орыс романының типологиясы жасалды, тарихи және дәуірінің әдеби контексі қарастырылады, зерттелетін кезеңдегі орыс әдебиетінің аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Пән оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуге дайындығын және оларды жоспарлауда, оқытуда және бағалауда нақты педагогикалық жағдаяттарға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен қолдану қабілетін дамытады. білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи оқу стратегиялары
Ол оқуды әмбебап оқу дағдысы, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілі және оқушыларды тәрбиелеу мен дамыту құралы ретінде түсінеді. Оқушылардың оқу мәдениетін арттырудың бір жолы ретінде заманауи білім беру технологияларын меңгеру; барлық оқу пәндері бойынша көркем, танымдық, ғылыми, танымдық, ғылыми мәтіндерді оқу процесінде ақпаратты талдау, түсіну және түсіндіру дағдылары; мәтінді толық және сыни тұрғыдан түсінуді талап ететін оқу-танымдық және оқу-тәжірибелік міндеттерді шеше білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Әдебиеттануды ғылыми пән ретінде енгізеді. Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәні туралы түсінік береді. Әдеби-көркем шығарма мәтінін оқытуда сипаттау, талдау, түсіндіру. Әдеби стиль. Әдеби-көркем шығарманың формасы мен мазмұнының мәселелері. Әдебиеттің ұлттық ерекшелігін нақтылау және әдеби процесті нақты тарихи кезеңге бөлу мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті мен стилі
Айтылым нормаларын, теориялық стилистиканың принциптерін және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өзін-өзі тану дағдылары, сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы (1 бөлім)
Пән синтаксистік бірліктердің белгілері, құрылысы, жасалу құралдары мен тәсілдері, олардың құрамдас бөліктерінің байланыстары мен қатынастары туралы білім мен түсінік береді; синтаксистік бірліктердің қызметтері мен қолданылу шарттарын; тілдің синтаксистік деңгейінің жүйелілігін, оның бірліктерінің көпқырлылығын, деңгейішілік және деңгейаралық қатынастарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Пән оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын терең түсінуді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және студенттерді бағалауға тарту қабілетін дамытады. Өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Пән тіл мұғалімінің кәсіби дамуы үшін орыс тілінде тілдік қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Оқу орыс және орыс емес тілдерде жүргізілетін заманауи мектепте орыс тілін оқыту үдерісін оқушылардың қажеттіліктері мен әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып ұйымдастыру қабілетін дамытады. орыс тілі сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Пән тілдердің дамуы мен өзара байланысын жүйелі түрде қарастыруды, синтетикалық және аналитикалық тілдерді салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерттеуді көздейді. Тілдік жүйенің ерекшеліктері, әр түрлі құрылымдық тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) тілдік материалдардың негізінде тілдік жүйенің барлық деңгейлерінде тілдік материалдардың негізінде студенттердің білімін қалыптастыру, тілдердегі грамматикалық ерекшеліктер салыстырмалы аспект.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (2 бөлім)
Пән әлем әдебиеті мен мәдениетінің антикалық дәуірден XXI ғасырдың басына дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы білім қалыптастырады, дәстүрлер, жанрлар мен идеялар сабақтастығын ашады. Маңызды әдеби дәуірлер, бағыттар мен мектептердің хронологиясын, ерекшеліктерін және мәдени-тарихи контекстін меңгеруге көмектеседі, сондай-ақ олардың қазіргі мәдени сәйкестікті қалыптастырудағы үлесін түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Пән тіл мұғалімінің біліктілігін арттыру үшін әдебиетті оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Әдістемелік және педагогика зерттеулерінің нәтижелері негізінде оқушылардың сұранысын ескере отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын заманауи мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгеру. Орыс әдебиеті сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексияны жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы (2 бөлім)
Пән коммуникативтікке дейінгі (сөз тіркесі) және коммуникативтік деңгейдегі (жай және күрделі сөйлем) әртүрлі типтегі синтаксистік бірліктерді құрастыруды, мәтінді талдауды үйретеді. Орыс тілінің синтаксистік құбылыстарын әртүрлі сөйлеу әрекетінде сыни тұрғыдан ұғыну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Пән орыс әдеби тілі тарихының негізгі кезеңдері бойынша білімдерін орыс тілін оқытуда қолдану дағдыларын қалыптастырады; тілдік құбылыстың шығу тегі мен табиғатын түсіндіру, тарихи сөздіктерді пайдалану, орыс тілінің өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінің жарияланған жазба ескерткіштеріндегі деректер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Курс орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі түрде салыстырмалы сипаттауға, салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызметінің әртүрлі деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелерін салыстырмалы тұрғыдан жетік меңгерген. Олар орыс және қазақ тілдерінің лингвистикалық терминологиясын пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мифология және әлем әдебиеті (2 бөлім)
Пән әлем әдебиеті мен мәдениетін бағалай алатын, әдеби мәтінді оқуды мәдениетаралық диалогтың бір түрі ретінде түсінетін шығармашылық оқырманды тәрбиелеу қабілетін қалыптастырады. Көркем мәтінді интерпретациялау дағдыларын, шығармалардағы мәдени және философиялық мағыналарды көре білу, әдеби бейнелерді тарихи және әлеуметтік-мәдени контекспен байланыстыра білу қабілетін дамытады. Әдеби шығармаларды талдау мен қабылдау процесінде сыни ойлау, эмоционалдық интеллект және эстетикалық талғамның дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
Орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің дамуының негізгі заңдылықтары, лексика мен сөзжасам, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихы, формалары, даму және қатпарлану процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. , тіл дамуының негізгі тенденциялары; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Курс кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптері мен қиылысатын тақырыптарымен таныстырады. Жалпы педагогикалық және арнайы зерттеулерге сүйене отырып, оқыту үрдісінде оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия принциптерін ескере отырып, дараландыруға үйрету және оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Пән қазіргі әдеби процестің жанрлық әртүрлілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін өз бетінше анықтай білу. Қазіргі әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; көркем мәтінге аналитикалық түсінік беру, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық және стильдік ерекшелігі тұрғысынан тұтас талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
Пән екінші жартысындағы орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасы туралы білім мен түсінік береді. 20 ғасыр Пән көркем құбылысты тарихи-әдеби тұрғыдан түсіндіре білуге үйретеді. Әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; әдеби шығарманың эстетикалық үлгісіне сәйкес көркем мәтінге ауызша және жазбаша талдау жасай білуге үйретеді. Көркем мәтінге әдеби талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Пән 20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс жазушылары шығармашылығының көркемдік және әлеуметтік мәнін, көркем шығарманың эстетикалық тұтастығын және Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің әлемдік әдебиеттегі орнын терең түсінуге ықпал етеді. процесс. Орыс әдебиеті шығармаларын түсіндіру, талдау дағдыларын қалыптастырады. Орыс әдебиетінің тарихы, қазіргі жағдайы және даму болашағы туралы түсінік береді. Дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әдеби фактілерді жинау және талдаудың қарапайым дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар
Курс орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қолдану шарттарына қойылатын талаптарға сәйкес АКТ құралдарын таңдау қабілетін дамытады; студенттерге электрондық білім беру ресурстарын жоспарлау және құру; орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнолингвистика негіздері
Пән этнолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге ықпал етеді; вербалды және бейвербалды мінез-құлықтың этномәдени стереотиптерін талдаудың практикалық дағдылары; орыс және қазақ тілдеріндегі фактілерді этнолингвистикалық түсіндіру дағдылары. Орыс тілін оқыту тәжірибесінде этнолингвистиканың фактілерін пайдалана білуге үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Курс лингвомәдениеттанулық талдауды меңгереді, оның мәтінді талдау және түсініктеме беру саласында қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді. Мәтінге тұтас көзқарас, лингвомәдениеттану негіздері, мәтінді лингвомәдениеттанулық талдаудың принциптері, логикасы мен әдістері қалыптасуда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психолингвистика
Пән психолингвистиканың негізгі ұғымдарымен және терминдерімен жұмыс істеуге, нақты қарым-қатынас жағдайында сөйлеу процестерін модельдеуге, сөйлеуді тудыру және қабылдау процестеріне психолингвистикалық талдау жүргізуге, адамның әртүрлі контексттеріндегі тіл дамуының қиындықтарын талдауға үйретеді. өмір, сөйлеуді дамыту туралы заманауи идеяларды ескере отырып, психолингвистиканың фактілерін пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы
Курс әдеби шығармаларды кең әлеуметтік-мәдени ауқымда талдау дағдыларын дамытуға арналған. Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді түсіну туралы ғылым ретінде герменевтиканың негізгі тұстарын және талдаудың герменевтикалық әдісін және көркем шығармалардың эстетикалық мәнін бағалау әдістерін меңгереді. Олар гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі салалары арасында параллельдер жүргізу және осы дағдыларды орыс әдебиеті саласындағы білімдерін пайдалана отырып, өздерінің пәнаралық зерттеулерінде қолдану дағдыларына ие. Шығармашылық оқырманды оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде диалогтік кеңістікті ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы болашақ педагогтардың академиялық қызмет аясындағы бағалау негізінде білімдері мен дағдыларын арттыруға арналған. Шетел тілін меңгеруде студенттердің білім, дағды және компетенцияларына сүйене отырып, бұл курс студенттердің білікті әрі сенімді практик-педагог болуына көмектеседі. Студенттер шетел тілін оқытуда кері жобалау принципіне негізделген интерактивті деңгейлік оқыту арқылы студенттер бағалау үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді., бұл оларға іргелі түсініктен бастап педагогтың білімін бағалаудан сәтті өтуіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Риторика және спичрайтинг негіздері
Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында қарым-қатынастың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға және дамытуға көмектеседі және болашақ филологтардың көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін мәтіндерді кәсіби дайындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер бұқаралық халықпен тиімді сөйлеу әрекетінің дағдыларын, сонымен қатар сөйлеу мәтіндерін құрастырудың стандартты әдістерін және дайындалған мәтінді көпшілік алдында жеткізе алу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
Курс мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын дамытудың тиімді технологиялары мен әдістерімен танысуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеудің заманауи технологиялары мен әдістерін жетік меңгерген. Қосымша әдістемелік әдебиеттермен және дидактикалық материалдармен жұмыс істеу дағдысы бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті полимәдени қарым-қатынас пен қауымдастықтарда конструктивті қарым-қатынасты жүзеге асырады; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөз қақтығысы мәселелерін және аудитория ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі жанрлар мен стильдерде мәтіндер құрастырады; нақты сөйлеу тәжірибесінде риторика ережелерін қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, ұстанымдарын, этикалық қағидаттары мен кәсіби қызмет әдістерін анықтайды; педагогикалық дамудың, білім беру ұйымының дамуы мен кәсіби әл-ауқаттың бағыттарын анықтайды.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда тұлғаға бағытталған тәсілдің ғылыми-әдістемелік құралдарын меңгерген; орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде оқу процесін жобалап, жүзеге асырады. Білім беру процесін ұйымдастыру, бағалау және мониторинг жүргізу үшін офлайн және онлайн ортада IT-технологияларды, веб-ресурстарды, инновациялық және жасанды интеллект негізіндегі тәсілдерді (NLP, чат-боттар, адаптивті технологиялар) қолданады; сыни ойлау, рефлексия және жекелендірілген оқыту жүйелеріне сүйене отырып, мұғалім мен оқушы арасындағы өзара әрекетті қамтамасыз етеді.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Кәсіби қызметінде әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, экологиялық білім мен қаржылық сауаттылықты қолданады; тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдыларын көрсетеді.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
Ұқсас БББ
6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті