7M01502 Физика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін терең ғылыми және педагогикалық дайындығы бар физика пәні оқытушыларын даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қатты дене физикасының заманауи мәселелері
Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық прогрестің дамуына, атап айтқанда техника мен өндірістің әртүрлі салалары үшін берілген физика-техникалық және химиялық қасиеттері бар әртүрлі материалдарды дайындау технологиясы бойынша қатты дене физикасының қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалдық теңдеулердің физикадағы қолданысы
Пән қарапайым дифференциалдық теңдеулер және дербес туындысы бар теңдеулер теориясының ұғымдары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі тақырыптардан тұрады: қарапайым дифференциалдық теңдеулер, дербес туынды дифференциалдық теңдеулер, механикада дифференциалдық теңдеулерді қолдану, дифференциалдық теңдеулерге әкелетін физикалық есептер
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым мен білімнің заманауи мәселелері
Пән білім алушылардың өздерінің ғылыми және педагогикалық әлеуетін толық іске асыруға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу кеңістігі мен білім беру кешенін ұйымдастыру және оның мазмұны саласындағы білімді меңгеруіне бағытталған. Пән ғылыми қызмет және кәсіптік білім беру жүйесі саласындағы қазіргі жай-күй мен процестерді зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты — магистранттардың жоғары оқу орнында оқытудың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны педагогиканың теориялық негіздерін, оқыту әдістері мен технологияларын, оқу процесін басқаруды, педагогикалық өзара әрекеттесуді және оқу курстарын жобалауды қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар оқытудың заманауи әдістерін меңгереді, ғылым жүйесіндегі педагогиканың рөлін бағалайды және жоғары мектепте білім беру қызметін тиімді ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика тарихы мен әдіснамасы
Физикалық ғылымның дамуының тарихи кезеңдері, антикалық уақыттан бастап кванттық-релятивистік және субатомдық физика саласындағы жаңалықтары талданады. ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басындағы көрнекті жаңалықтардың тарихына, сондай – ақ оның барлық кезеңдердегі физиканың даму тарихының әдіснамалық мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи физиканың өзекті мәселелері
Пәнді игерудің мақсаты-заманауи теориялық және эксперименттік физиканың алдыңғы қатарлы идеялары мен соңғы жетістіктерін өз бетінше түсіну және объективті бағдарлау дағдыларын дамыту; магистранттар арасында қазіргі физиканың белсенді дамып келе жатқан және перспективалы салаларының негізгі ұғымдары мен іргелі тұжырымдамалары туралы идеяларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін баяндайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте физиканы оқыту әдістемесі
Жоғары мектепте физиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, физиканың жалпы және теориялық физикасының негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі, физикалық түсініктер мен заңдарды қалыптастырудың ғылыми негіздері; физика бойынша білімді жинақтау және жүйелеу, физикалық есептерді шешу және физикалық эксперимент тапсырмаларын орындау әдістемесі және т. б. қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытуда жасанды интеллектті қолдану
Пән білім беру үдерісінің сапасы мен тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект технологияларын қолдануға арналған. Курс аясында физиканы оқытуға жасанды интеллектті біріктіру жолдары зерттеледі, оның ішінде интеллектуалды оқыту жүйелерін құру, магистранттардың оқу жетістіктерін талдау, оқу материалдарын бейімдеу және білім беру нәтижелерін болжау. Ерекше назар виртуалды зертханалар, білімді бағалаудың автоматтандырылған құралдары және машинамен оқыту әдістері арқылы физикалық құбылыстарды модельдеуге аударылады. Сонымен қатар, курста білім беруде жасанды интеллектті қолданудың этикалық аспектілері де қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Наноматериалдарды зерттеу әдістері
Пән бойынша нанообъектілер мен наноматериалдарды зерттеу үшін сканерлейтін электронды микроскопия әдістеріне қатысты барлық сұрақтар қарастырылады. Төмен вакуум және табиғи орта режимдеріндегі сканерлейтін электронды микроскопия, кері-шашыраңқы электрондардың дифракциясы, сондай-ақ иондық шоғыры бар сканерлейтін электрондық микроскопия сияқты сканерлейтін электрондық микроскопияның қазіргі заманғы әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шетел тілі (кәсіби) пәні білім алушылардың халықаралық ғылыми іс-шараларға, ғылыми-тәжірибелік конференцияларға қатысуы кезінде шетел тілінде қарым-қатынас жасауына ықпал ететін тілдік, әлеуметтік-лингвистикалық, дискурсивтік және басқа да құзыреттіліктерін дамытуға және жетілдіруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Астрономияны ЖОО-да оқыту әдістемесі
Астрономияны жоғары мектепте оқыту мәселелері, атап айтқанда, теориялық және практикалық астрофизика мәселелері, факультативтер, үйірмелер, практикалық бақылау жүргізу әдістемесімен, астрономияны оқыту әдістемесінің жалпы және жеке мәселелерімен және жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндермен пәнаралық байланыс қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жылумасса алмасу
Пән мақсаты-жылу-масса алмасу процестерін талдау мен есептеудің іргелі заңдары мен әдістері туралы кең және терең білім беру, Жылу-энергетикалық құрылғылар мен аппараттардың жылу-масса алмасу процестерінің сипаттамаларын анықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жылу мен заттың тасымалдануының негізгі ұғымдары мен заңдары; конвективті тасымал теориясының негізгі ережелері; қатты денелердегі стационарлық жылу өткізгіштік және жылу беру; стационарлық емес жылу алмасу; конвективті жылу алмасу; радиациямен жылу алмасу; масса алмасу; жылу алмасу аппараттары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ядролық физика және космофизика
Пән бойынша эксперименттік ядролық физика және космофизика мәселелері, ядролық физика және космофизика саласындағы эксперимент техникасын жетілдіру, осы салаларда эксперименттің өзін дайындау және өткізу, оның нәтижелерін талдау және түсіндіру, сондай-ақ ядро және бөлшектер физикасының іргелі мәселелерін шешу жөніндегі ғылыми-зерттеу жұмысында алынған білімді пайдалана отырып қатысуға дайын ядро және элементар бөлшектер физикасының таңдалған мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән білім алушылардың басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруға, менеджер қызметінің құрылымындағы әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшелігін ашып көрсетуге, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биофизиканың заманауи мәселелері
Пәннің мақсаты студенттерге биофизикада қолданылатын іргелі ұғымдар, теориялар мен эксперименттік әдістер туралы жан-жақты түсінік беру, студенттерге тәуелсіз зерттеулер жүргізуге, ғылыми жетістіктерге үлес қосуға және биофизикадағы нақты мәселелерді шешуге қажетті білім мен дағдыларды қолдануға үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі басқару әдістері және коучинг бойынша практикум
Келесі мәселелер қарастырылады: коучинг түсінігі.. Жеке коучинг технологиясы: жобамен жұмыс, коучинг өткізу технологиясы, коучинг сессиясының алгоритмі. Әр кезеңнің негізгі міндеттері мен әдістері, коучингтегі жобамен жұмыс, коучинг технологиясы: коучингтегі мотивациямен және құндылықтармен жұмыс, мақсаттарға жетудегі мотивацияның рөлі, сыртқы және ішкі мотивация, ішкі мотивацияны актуализациялау әдістері, коучинг тиімділігінің критерийлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың болашақ мұғалімдер ретінде оқу және тәрбие процесінің қажеттіліктеріне байланысты эксперименталды психологиялық-педагогикалық зерттеулерді сауатты құру, ұйымдастыру және жүргізе білу, сонымен қатар алынған мәліметтер негізінде дұрыс қорытынды жасай алу болып табылады. Пән бойынша педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістерді зерттеу қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер менеджменті
Пәнді оқу аясында ғылымдағы менеджмент ұғымы, басқарудың жалпы, жеке және арнайы заңдары, басқару принциптерін қалыптастыру тетігі, ЖОО-да ғылыми қызметті ұйымдастырудың сыртқы және ішкі ортасы, ақпараттық жағдайлардың түрлері, басқаруға процестік көзқарас, басқарушылық шешім, басқарушылық шешім кезеңдері, басқару тәсілдері, шешімдерді әзірлеу және қабылдау әдістері, адами ресурстарды басқарудың міндеттері мен әдістері, уәждеу әдістері, Жанжалдарды басқару тәсілдері сияқты мәселелер қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Компьютерлік физика
Физикалық құбылыстарды оқыту мен зерттеуде компьютерлік технологияларды қолдануды игеру. Пәннің мақсаты: студенттерді физикалық тұжырымдамаларды түсінуді және оларды оқу процесінде тиімді ұсынуды жақсарту үшін бағдарламалық жасақтама мен модельдеуді қолдануға дайындау. Студенттер интерактивті материалдар жасауды және деректерді талдауды үйренеді, бұл оқушылардың сыни ойлауын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Физиканы қашықтан оқытуды ұйымдастыру әдістемесі мен технологиясы
Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мектептегі Action Research және Lesson Study
Пән Lesson Study қолданудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында білім алушыларды Lesson Study процесіне тарту, Lesson Study қолдану нәтижесінде алынған практикалық білімді әріптестерге беру, зерттелетін білім алушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, олар қол жеткізген прогресті, олар көрсеткен оқу нәтижелерін немесе оқудағы қиындықтарды, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында Lesson Study талқылауды жүзеге асыру мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Физиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың зерттеушілік құзіреттілігін дамыту
Пән шеңберінде физика-математикалық және жаратылыстану-ғылыми бейіндерде оқыту әдістерінің мәселелері, бейінді сыныптардағы физикалық білім беру міндеттері мен нәтижелері, бейінді оқыту міндеттерін іске асыруда оқытудың проблемалық, жобалық және зерттеушілік әдістерінің мүмкіндіктерін талдау, физикалық бағыттағы (физика-математикалық, жаратылыстану-ғылыми) бейіндердегі оқушылардың жобалау-зерттеу қызметі және оның білім беру нәтижелері қаралады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Физикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу әдістері
Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты: білім алушылардың эксперименттік және бақылаулардың физикалық деректерін өңдеудің негізгі әдістері туралы базалық білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың мәліметтерді өңдеу мен талдаудың статистикалық әдістерінің теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың физикалық эксперимент мәліметтерін талдау үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқару процесінің психологиялық компонентін бөліп көрсету, білім берудегі басқару тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау және талдау;
- Әр түрлі физикалық есептерді шешуде дифференциалдық теңдеулерді қолдану, зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу үшін дифференциалдық теңдеулер құралдарын пайдалану және қажет болған жағдайда математикалық әдебиеттерді пайдалану;
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, Қазақстандық және шетелдік жаңа тәжірибені пайдалана отырып, қазіргі заманғы аппаратуралар мен ақпараттық технологиялардың көмегімен ядролық физика және нанотехнология саласындағы ғылыми зерттеулердің міндеттерін шешу.
- Игерілген ғылыми әдістерді, іс-әрекет тәсілдерін және физика ғылымының дамуының негізгі бағыттарын және оның эволюциясының маңызды кезеңдерін рефлексиялауға (бағалауға және өңдеуге), дұрыс вербализациялау, бақылауларды мазмұнды сипаттау, физикалық және биофизикалық жүйелердегі жаңа құбылыстардың мағынасын түсіндіру дағдыларын меңгеруге қабілетті;
- Ақпараттың толықтығын талдау, верификациялау, бағалай алу, қажет болған жағдайда жетіспейтін ақпаратты толықтыру және синтездей алу; диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша ақпарат көздерімен және шет тіліндегі теңтүпнұсқалы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге, физика мен физиканы ағылшын тілінде оқытудың теориялық және эксперименттік негіздері білімін қолдануға қабілетті болу;
- Жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында теориялық және эксперименттік зерттеудің физикалық әдістерін қолда алу, кәсіби қызмет барысында туындайтын проблемалардың жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтай алу; оларды шешу үшін жаратылыстанудың негізгі заңдарын, математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдануға қабілетті болу;
- Қашықтықтан оқыту технологиясын, оқытудың виртуалды ортасын, мультимедиялық және басқа да ІТ-технологияларды кәсіби қызметте қолдану; ғылыми мектептердің теорияларын білуін интеграциялау, эксперименттік ғылыми қызметті жүргізу, ғылыми жарияланымдар, Ғылыми көпшілік алдында сөз сөйлеу және оларды кәсіби қызметте пайдалану.
- Физика ғылымының іргелі идеяларының, тұжырымдамаларының, заңдарының, принциптері мен тұжырымдамаларының пайда болуы мен даму процесін талдау, физика және оның дамуының тарихи аспектісіндегі ғылыми таным әдістері туралы түсініктерге ие болу.
- Қатты дене физикасы, термодинамика және статистикалық физика саласындағы зерттеулердің қазіргі жағдайы мен әдістерін сипаттау, жылу мен масса алмасу процестері туралы іргелі білімді, осы процестердің физика-математикалық модельдерін көрсету, температуралық өрістерді, жылу ағындарын есептеу үшін оларды қолданудың қарапайым әдістерін түсіндіру;
- Жаратылыстанудың философиялық мәселелері туралы білімді қолдану, кәсіби қызметте философиялық категориялармен жұмыс істеу;
- Білім берудегі инновациялар мен инновациялық педагогикалық технологиялардың маңызын талдау және бағалау, оқытудың жаңа тұжырымдамаларына негізделе отырып, оқу-тәрбие процесін құрастыру; қызмет нәтижелерін болжау және өзін-өзі жетілдіру процесін жоспарлау;
- Мамандықтар бойынша ғалым және педагог ретінде зияткерлік және практикалық міндеттерді тез және тиімді шешуге ықпал ететін жүйелі ойлау мен көре алу дағдыларын анықтау, трансляциялау, белсенді әлеуметтік ұтқырлыққа, ғылыми-зерттеу және инновациялық жұмыстарды ұйымдастыру және басқаруға дайын болу;
Ұқсас БББ
7M01502 Физика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01502 Физика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01502 Физика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01502 Физика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01502 Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01502 Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01502 Физика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01502 Физика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті