6B01403 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі, жалпы орта, орта-арнайы, қосымша білім беру, сондай-ақ өңірдің және еліміздің мәдениет саласындағы білім беру мекемелері үшін «көркем еңбек», «сызу» саласында еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мұғалімдерді даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Сызба геометрия және перспектива
Пәннің мақсаты - жазықтықтағы кеңістіктің геометриялық объектілерінің проекциялық бейнелерін құрудың теориялық негіздерін зерттеу. Пән жобалау әдістерін, кеңістіктегі объектілердің жазықтыққа жататындығын, күрделі сызбаны түрлендіруді зерттейді. Пән бойынша келесі тақырыптар оқытылады: жобалау әдістері. Эпюрдегі жалпы және ерекше жағдайдағы нүкте, түзу және жазықтықтар кешенді сызбаның негізгі компоненттері ретінде. Нүктелердің, түзулердің және жазықтықтардың өзара орналасуы. Кешенді сызбаны түрлендіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызба геометриясы және техникалық сурет
Кіріспе. Сызба геометриясының негіздері. Жазықтықтағы жазықтық, сызықтар мен нүктелер. Өзара ереже тікелей және жазықтықтардың Беттер мен денелер. Аксонометриялық проекциялар. Проекцияларды түрлендіру. Геометриялық денелердің беттерін жазықтықтармен кесіп өту. Геометриялық денелер беттерінің өзара қиылысуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет I
Пәннің мақсаты - студенттерге суретті жарық-көлеңкелік өңдеудің негізгі ұғымдары, қоршаған шындықты бейнелеуде бейнелеу сауаттылығының ережелері мен тәсілдері туралы білім беру; графикалық материалдармен (көмір, сангина, пастель және т.б.) жұмыс істей білу; көпсеансты (геометриялық фигуралардың сызықтық-конструктивті суреті, 2-3 пәннен тұратын қарапайым натюрморт, тақырыптық натюрморт) және қысқа мерзімді суреттермен (эскиздер мен эскиздер) жұмыс істеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қабылдау бойынша сурет I
Нысандардың пішінін қабылдау мен құрудың негізгі заңдылықтары және оларды сурет салуда қолдану. Пішін құрылымын талдау. Пішіннің құрылымы туралы жалпы түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Проекциялық сызу I
Проекциялық сызу - бұл графика мен жобалау пәнінің ажырамас бөлімі болып табылады. Онда негізінен бөлшектерді орындау ережелері зерттеледі, атап айтқанда олардың негізгі түрлері, тіліктердің бөліктері, қималар мен шарттылықтар, берілген тікбұрышты проекцияларға сәйкес бөлшектердің аксонометриялық проекциялары. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: кеңістік объектілерінің аксонометриялық проекциясы. Ортогональды және аксонометриялық проекциялардағы көлеңкенің тұрғызылуы. Натурадан бөліктің эскизі және техникалық сызбасын орындау. Бөлшектердің жетіспейтін проекциясын тұрғызу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графика және жобалау I
Пәннің мақсаты - студенттерді бейнелеу теориясының негіздерімен таныстыру, кеңістік объектілерін жобалау және графикалық модельдеу әдістерінің заңдылықтарын зерттеуді үйрету; графиканың дәстүрлі және заманауи құралдарымен жұмыс істей білу машықтарын қалыптастыру; Графикалық сипаттағы есептерді шешуде жобалық және шығармашылық қызмет дағдыларын игеру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ақпаратты графикалық түрде беру жолдары. Суреттердің түрлері және оларды жазықтықта құру тәсілдері. Жазықтықтағы кескіндерді түрлендіру, қалыптастыру және тұрғызу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме I
Пәннің мақсаты - академиялық кескіндеме, түстану, ауа және сызықтық перспектива, сызықтық-конструктивті тұрғызылу негіздерін зерттеу; көркем-экспрессивті материалдармен (акварель, гуашь) практикалық жұмыс істеу дағдыларын игеру; белгілі бір тақырыптарды (Геометриялық фигуралардың Гризайльі; Күрделі емес натюрморт (акварель); түрлі-түсті заттардан жасалған Натюрморт (акварель); түрлі-түсті фондағы Натюрморт (акварель)зерделеу кезінде қойылым бойынша көп сессиялы және қысқа мерзімді жұмыстарды жүргізу дағдыларын меңгерту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қабылдау бойынша сурет II
Сыртқы құрылыстың ішкі құрылыммен байланысы. Тақырып бойынша графикалық есептерді сәтті шешу үшін форманың дизайнын білудің маңыздылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Композиция және бейнелеу өнері туындыларын талдау
Пәннің мақсаты - студенттерге көркем шығарманы жасау мен талдаудың негізгі заңдылықтары туралы білім, білік және дағды беру; шындық объектілерін көркем образдарға айналдыру құралдарын, тәсілдері мен ережелерін зерделеу; өзіндік шығармашылық қызметке дайындау. Пәнді зерделеу барысында мынадай тақырыптар қаралатын болады: көркем шығарманы талдаудың негізгі қағидаттары; көркем бейнені берудің негізгі құралдары ( нүкте, сызық, дақ, түс); композициядағы үйлесімділік; композицияның негізгі түрлері және оларды талдау өлшемдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Проекциялық сызу II
Проекциялық сызу - бұл графика мен жобалау пәнінің ажырамас бөлімі болып табылады. Онда негізінен бөлшектерді орындау ережелері зерттеледі, атап айтқанда олардың негізгі түрлері, тіліктердің бөліктері, қималар мен шарттылықтар, берілген тікбұрышты проекцияларға сәйкес бөлшектердің аксонометриялық проекциялары. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: проекция жазықтықтарында проекциялаудың негізгі түрлері. Проекция жазықтықтарындағы нүктенің, түзудің және жазықтықтың ортогональды (тікбұрышты) проекциялары. Кеңістіктегі геометриялық объектілердің өзара орналасуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акварельдік кескіндеме негіздері
Кескіндеменің теориялық негіздерін зерттеу. Акварель. Гуашь. Кескіндеме техникасының түсі мен формасы - техникалық жаттығуларды орындау. Кескіндеменің әртүрлі әдістерін зерттеу - натюрморт кескіндемесін орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем шығармашылық негіздері
Кәсіби көркемдік іс-әрекетке байланысты негізгі көркемдік ұғымдар. Кеңістіктік (пластикалық) өнердің бейнелеу және бейнелі емес түрлерінің классификациясы. Көркем шығармашылық объектілерін жобалау кезеңдері. Көркем-шығармашылық мәселелері және педагогикалық және іскерлік қызметтегі кәсібилікті дамыту жолдары. Кәсіби және көркемдік маңызды ақпаратты, оның ішінде кеңістіктік (пластикалық) өнер саласындағы ақпараттық технологиялардың көмегімен іздеу және талдау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық сурет II
Пәннің мақсаты – студенттерге қоршаған болмысты бейнелеу кезінде бейнелеу сауаттылығының негізгі заңдары, ережелері мен әдістері туралы білім беру; түрлі графикалық материалдармен (көмір, сангина, пастель және т. б.) жұмыс істей білу; тірі адам моделімен жұмыс істеу дағдыларын игеру (адамның басы мен фигурасының көп сеанстық/қысқа мерзімді суреттері). Пәнді зерделеу барысында мынадай тақырыптар қаралатын болады: Гудонның шабылған басының суреті; бас сүйегінің суреті (3 ракурстан); бас бұлшықетінің Экоршесі; Натурщиктің басының суреті; адам фигурасының қаңқасы; адам фигурасының бұлшық ет экоршесі (бұлшықет тобы); адам фигурасының жалаңаш суреті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Композиция негіздері
Пәннің мақсаты – студенттерге көркем шығарманы жасаудың негізгі заңдары мен ережелері туралы білім беру; шындық объектілерін көркем образдарға айналдыру және беру құралдарын, тәсілдері мен амалдарын зерделеу; өзіндік шығармашылық қызметке дайындау. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Композициядағы негізгі заңдар, құру ережелері, композициядағы әдістер мен қағидалар. Көркем бейнені жеткізудің негізгі құралдары (нүкте, сызық, дақ, түс). Композициядағы үйлесімділік пен образдылық. Композицияның негізгі түрлері (фронтальды композиция, көлемді композиция, тереңдік-кеңістіктік композиция).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графика және жобалау II
Пәннің мақсаты - техникалық, сәулеттік және ақпараттық графика мен жобалаудың негізгі ұғымдары мен негіздерін зерттеу; графиканың дәстүрлі және қазіргі заманғы құралдарымен жұмыс істей білу; Жобалық, конструкторлық міндеттерді шешуде жобалық және шығармашылық қызмет дағдыларын игеру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: техникалық, сәулеттік және ақпараттық графика мен жобалаудың негізгі түсініктері. Үш проекция жазықтығында жобалау. Проективтік графика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнеріндегі компьютерлік графика
Компьютерлік сыныптағы қауіпсіздік техникасы. Компьютерлік графика графикалық мәдениеттің саласы ретінде. Компьютерлік графиканың теориялық негіздері. Компьютерлік графиканың бағдарламалық құралдары. Компьютерлік графикадағы Композиция. Композициядағы және компьютерлік графикадағы түс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Майлы бояу кескіндемесі
«Майлы бояу» түсінігі. Майлы бояудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Майлы бояу технологиясы. Майлы бояуға арналған грунттар. Кенептерді керу, желімдеу. Көп қабатты кескіндеме. Жабу қабаты-құрамы мен қолдану әдістері. Кескіндеме шеберлерінің туындыларын талдау. Кескіндеме шеберлерінің жұмыстарын көшіру. Көрмені безендіру және дайындау. Тасымалдау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық мүсін және пластикалық модельдеу
Пәннің мақсаты - табиғатты көлемдік-кеңістіктік қабылдау, мүсін мен пластикалық анатомия арасындағы байланыс негізінде пішінді модельдеу негіздерін зерттеу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: гипс розеткасынан немесе рельефтен модельдеу. Классикалық үлгідегі Венераның гипс маскасынан мүсіндеу. Адамның басын классикалық үлгіден мүсіндеу (Сократ). Адамның басынан иық буынына дейін мүсіндеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Нұсқадан сурет салу
Пән объектілерді натурамен (қойылыммен) салыстыру және оларды натурамен барынша ұқсастыққа жеткізу арқылы шындық объектілерін өңдеудің (түрлендірудің) және оның бейнесін алудың көркемдік процесін қарастырады. Натурадан жұмыс жасау кезінде студенттер заттардың формаларын талдайды, бұл өз кезегінде есте сақтау, қиял, шығармашылық ойлау дағдыларын дамытады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: геометриялық заттардың перспективалық құрылысы. Нысандар формаларының көлемдік-кеңістіктік және конструктивті құрылысы. Күрделі шектеулі көлемдегі сурет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кескіндеме I
Пәннің мақсаты – студенттердің бойында көркемдік қабылдау, есте сақтау, образдық ойлау, шығармашылық қиял және т.б. сияқты шығармашылық, көркемдік дағдыларды, сондай-ақ қарапайымнан күрделіге дейінпринципті сақтау -сызықтық-конструктивтік құрылудан бастап оның логикалық аяқталуына дейін кезең-кезеңімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында Майлы бояу техникасындағы адам фигурасына қатысты тақырыптар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көркем еңбектегі компьютерлік графика
Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби қызметте компьютерлік графиканың негізгі бағдарламалық құралдарын (CorelDraw, PhotoShop) қолдану дағдыларын игеру. Пән компьютерлік графика құралдарын, компьютерлік графика көмегімен графикалық кескіндерді жасау және өңдеу тәсілдерін зерттейді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: CorelDraw графикалық редакторында геометриялық примитивтер құру. CorelDraw графикалық редакторында күрделі нысандарды салу. Adobe Photoshop түзету құралдарымен жұмыс. Фотосуреттерде көркемдік шекараның әсерін жасау. Adobe Photoshop-та Анимация құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мүсін және пластикалық анатомия
Пәннің мақсаты - натураны көлемді-кеңістіктік қабылдау негізінде формасын зерттеу (гипстік розетка/бедер, гипстік маска, гипстік Бас, адамның қаңқасы мен бұлшықеттері); механикалық модельдеу арқылы адам анатомиясы құрылымының негіздерін, қаңқа құрылымының ерекшеліктерін, адам және жануарлар бұлшықеттерін зерттеу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: классикалық гипс үлгілерінен модельдеу. Адамның басынан иық буынына дейін модельдеу. Көлемді мүсін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сурет I
Пәннің мақсаты - студенттердің сурет теориясы, көптеген түрлері мен жанрлары туралы білімдерін қалыптастыру; көркем-шығармашылық міндеттерді шешу кезінде әр түрлі көркем материалдармен іс жүзінде жұмыс істей білу. Пән адам фигурасын әртүрлі позицияларда салу ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: адам фигурасының ракурстық өзгерістері. Адам фигурасының аяқ-қолдарын салу. Адамның гипс фигурасын салу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық портрет I
Бейтарап фонда белдік портрет. Қараңғы фонда кеуде портреті. Қараңғы фонда иық портреті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме IІ
Пәннің мақсаты–академиялық кескіндеме, түстану, ауа перспективасы, адам анатомиясы және т.б. негіздерін терең зерттеу; көркем материалдармен (акварель, гуашь, майлы бояулар) практикалық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; белгілі бір тақырыптарды зерделеу кезінде қойылым және тірі модель бойынша жұмыс істеу дағдыларын (натурщик/натурщица) (түстік реңі бойынша қарама-қарсы нысандардан құралған натюрморт, түстік реңі бойынша қарама-қарсы нысандардан құралған натюрморт, белгілі бір тақырыптағы натюрморт, натурщиктің/натурщицаның басының бейнесі) меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнерінің әдістемесі зерттеу пәні ретінде. Бейнелеу өнерінің тарихы. Бейнелеу іс-әрекеті бастауыш, орта сынып оқушыларының эстетикалық тәрбиесінің ажырамас бөлігі ретінде. Бастауыш, орта мектеп жасындағы балалардың бейнелеу іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Бастауыш, орта сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыру және сабақта және сыныптан тыс жұмыстарда олардың шығармашылығын дамыту. Нұсқадан сурет салу, тақырып бойынша, сәндік өнер бойынша сабақтар өткізу әдістемесі. Балаларды бейнелеу өнеріне үйрету процесінде авторлық бағдарламаларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызуды оқыту әдістемесі
Бұл пән жалпы білім беретін мектепте сызуды (графиканы) оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін қарастырады: сызу (графика) сабақтарында танымдық іс-әрекетті жандандыру; сызу (графика) бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; сызу (графика) сабақтарында оқу іс-әрекетін қарқындату; сызудың (графиканың) жекелеген бөлімдерін оқыту әдістемесі. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: жалпы білім беретін мектепте сызуды (графиканы) оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері: сызу (графика) сабақтарында танымдық қызметті жандандыру. Сызу (графика) бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің мәдени құндылықтардың тасымалдаушысы және ұлттық дүниетаным өкілдері ретінде әлемдік өнердің маңызды құбылыстарын игеруі; ұлттық және әлемдік қоғамның мәдени құндылықтарына оңай қосылуға мүмкіндік беретін машықтар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ежелгі әлемнің Бейнелеу өнері. Орта ғасыр халықтарының бейнелеу өнері. Қайта өрлеу дәуірінің бейнелеу өнері. XVII ғасырдың бейнелеу өнері. Бейнелеу өнері XVIII ғ. бейнелеу өнері XIX ғ. Бейнелеу өнері ХХ ғ. бейнелеу өнері XXI ғ. Бейнелеу өнері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Пән оқушылардың конструкторлық іс-әрекетін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық аспектісін, сабақта және сыныптан тыс жұмыста «графика және жобалау» бойынша кеңістіктік және логикалық ойлауды дамытудың және т.б. әдістерін қарастырады.Пәнді оқығаннан кейін студенттер натурадан бөлшектерді эскиздеу, техникалық сызба бойынша сабақ өткізу әдістемесін; пән бойынша оқушыларды оқыту процесінде авторлық бағдарламаларды пайдалану және талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет II
Пәннің мақсаты - студенттердің сурет теориясы, көптеген түрлері мен жанрлары туралы білімдерін қалыптастыру; көркем-шығармашылық міндеттерді шешу кезінде әр түрлі көркем материалдармен іс жүзінде жұмыс істей білу. Пән отырған жалаңаш адам фигурасын салудың ерекшеліктерін зерттейді.Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қозғалыста отырған жалаңаш адамның көп сеанстық және қысқа мерзімді суреттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Камералық портрет II
Бейтарап фондағы анфас белдік портреті. Қараңғы фонда профильдегі кеуде портреті. Қараңғы фонның төрттен үшіндегі иық портреті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Пластикалық өнер тарихы
Пластикалық өнер ұғымы. Пластикалық өнер түрлері. Бейнеленетін және бейнеленбейтін пластикалық өнер. Пластикалық өнер түрлерінің өзара байланысы. Пластикалық өнер синтетикалық өнер ретінде. Тіл элементтері бар пластикалық өнер (мәтін, сөз, әріп) плакат, каллиграфия, иллюстрация тарихы. Пластикалық өнер туындыларындағы көркем образдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Пән бастауыш және орта сыныптарда көркем еңбекті оқыту әдістемесі бойынша дәрістер курсынан және теориялық білімді, әр түрлі материалдармен және техникаларда жұмыс істеу дағдыларын бекіту үшін практикалық сабақтардан тұрады. Бағдарлама пән әдістемесін «Педагогика», «Психология» және мектепте көркем еңбекті оқытудың практикалық қызметімен тығыз байланысты ғылыми пән ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарық-көлеңкелік сурет
Сурет фонының шартты кескіні. Жартылай көлеңке мен жарық-көлеңкенің көмегімен модельдің, заттар мен объектілердің пішінін таңдау. Портреттің, адамның фигурасының, сондай-ақ жартылай көлеңке мен жарық-көлеңкенің көмегімен белгілі бір заттың сипаттамаларын анықтау. Штрихтар мен дақтардың көмегімен шынайылық әсерін алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кескіндеме IІ
Пәннің мақсаты – студенттердің бойында көркемдік қабылдау, есте сақтау, образды ойлау, шығармашылық қиял және т.б. сияқты шығармашылық, көркемдік дағдыларды, сондай-ақ қарапайымнан күрделіге дейінпринципті сақтау -сызықтық-конструктивтік құрылудан бастап оның логикалық аяқталуына дейін кезең-кезеңімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында жалаңаш адамның майлы бояу техникасындағы көп сеанстық жұмыстары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркем сын тарихы
Пәннің мақсаты – көркем сынның түрлері, жанрлары, ғылыми аспектілері туралы білім беру; өнер объектілерін түсіну мен пайымдауда және ғылымның өнертану салаларымен байланыста көркемдік сынның маңызды рөлін бағалау; өнер туындыларын бағалау мен сынаудың критерийлерін жасай білу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: көркем сынның ғылыми аспектілері. Өнер объектілерін түсіну мен пайымдаудағы көркемдік сынның рөлі. Көркем сынның түрлері мен жанрлары. Көркем сынның ғылымның өнертану салаларымен байланысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кескіндеме III
бойында көркемдік қабылдау, есте сақтау, образдық ойлау, шығармашылық қиял және т.б. сияқты шығармашылық, көркемдік дағдыларды, сондай-ақ қарапайымнан күрделіге дейінпринципті сатау -сызықтық-конструктивтік құрылудан бастап оның логикалық аяқталуына дейін кезең-кезеңімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қозғалыстағы жалаңаш натурашының көп сеанстық портреті (майлы бояу техникасында), интерьердегі адамның жартылай фигурасының кескіндемесі (майлы бояу техникасы).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Графика және AutoCAD ортасында жобалау
AutoCAD жүйесінде жұмыс істеудің негізгі принциптері туралы білім беру. Осы пәнді оқу барысында студенттер нақты конструкторлық мәселелерді шешу үшін объектілердің екі өлшемді және үш өлшемді модельдерін (сызбаларын) құрудың барлық қажетті әдістері мен тәсілдерін үйренеді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Auto CAD жүйесінде қарапайым және күрделі графикалық примитивтерді құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер туындыларын көркемдік талдау
Пәннің мақсаты - студенттерге көркем шығарманы жасау мен талдаудың негізгі заңдылықтары туралы білім, білік және дағды беру; шындық объектілерін көркем образдарға айналдыру құралдарын, тәсілдері мен ережелерін зерделеу; өзіндік шығармашылық қызметке дайындау. Пәнді зерделеу барысында мынадай тақырыптар қаралатын болады: көркем шығарманы талдаудың негізгі қағидаттары; көркем бейнені берудің негізгі құралдары ( нүкте, сызық, дақ, түс); композициядағы үйлесімділік; композицияның негізгі түрлері және оларды талдау өлшемдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Реңдік сурет
Көп сеансты, ұзақ мерзімді сурет. Заттардың материалдылығын беру және олардың кеңістікте орналасуы. Суреттің композициялық шешімі. Нысандар арасында акцент беру және барлық нысандардың реңктерін беру. Тональды суреттегі әр түрлі сурет түрлерінің үйлесімі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Сурет III
Пәннің мақсаты - студенттердің сурет теориясы, көптеген түрлері мен жанрлары туралы білімдерін қалыптастыру; көркем-шығармашылық міндеттерді шешу кезінде әр түрлі көркем материалдармен іс жүзінде жұмыс істей білу. Пән қозғалыстағы жалаңаш адам фигурасының аралас техникада сурет салу ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қозғалыстағы жалаңаш адамның көп сеанстық суреті (аралас техникада) .
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Парадтық портрет
Нұсқадан адам бейнесінің тұтастай көп сеансты портреті (архитектуралық, пейзаждық фонда).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ұлттық қолданбалы қол өнері түрлері
Пәннің мақсаты – ұлттық сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерін, табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін зерттеу; ұлттық сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасау үшін дәстүрлі және заманауи құрал-саймандар мен материалдарды қолдана білу; ұлттық сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасаудың әдістері мен тәсілдерін білу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: сәндік-қолданбалы өнер түрлері. Сәндік-қолданбалы өнердегі композициямен жұмыс істеуге арналған материалдар. Сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасаудағы композиция заңдылықтарының үйлесімі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн жобаны жобалау технологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің дизайнерлік техникалар мен құралдардың көмегімен мақсатты аудиторияның талаптарына сәйкес визуалды орта объектілерін көркем жобалау принциптерін, әдіснамасын; жобалық проблеманы шешу ретінде визуалды сәйкестілік жүйесін әзірлеу дағдыларын; графикалық жүйені зерттеу және әзірлеу дизайнын жүргізу дағдыларын меңгеру болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: дизайн-зерттеу жүргізу және графикалық жүйені әзірлеу. Нейминг. Корпоративтік типография. Қаптау. Дизайн мәселесін шешудегі кейіпкер дизайны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тиімді тамақтану негіздері
Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерге тамақ мәдениетінің құрылымдық элементтері, диетаны құру принциптері және әр адамның ерекшеліктерін ескере отырып ақуыздар, майлар мен көмірсулары есептеудің білімдерін беру болып табылады.Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ақуыздар, майлар және көмірсулардың қатынастарын құрастыру және есептеу. Диета түрлері (кето, бөлшектік, майлы). Артық салмақ және олардан құтылу мәселелері. Көкөністер мен жемістер, ет өнімдері, кептірілген жемістер, дәндер, жаңғақ дақылдары. Биологиялық белсенді заттар. Әлем және Қазақстан халықтарының тамақтану мәдениеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сызудағы компьютерлік графика
Пәннің мақсаты – компьютерлік графика туралы білім беру; компьютерлік графика құралдарымен кеңістік объектілерін геометриялық модельдеу тәсілдері мен амалдарын зерделеу; компьютерлік графикалық бағдарламаларда кеңістік объектілерін жобалау дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: компьютерлік графика түсінігі (КГ). Кеңістік объектілерін КГ көмегімен геометриялық модельдеу. КГ міндеттері, зерттеу нысандары, КГ-дағы қарапайым және күрделі примитивтер, сызбалардың негізгі атрибуттары. Кеңістік объектілерін модельдеуге арналған тапсырмалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сәндік-қолданбалы өнер
Пәннің мақсаты – студенттерге сәндік-қолданбалы өнер саласында бастапқы білім беру, шығармашылық ойлауын, жеке жоғары көркемдік бұйымдарын дамыту. Пән аясында мыналар оқытылады: сәндік-қолданбалы өнердің түрлері, сәндік-қолданбалы өнердің техникасы, халық қолөнері, әр түрлі беттерді өңдеу және безендіру әдістері, стильдеу тәсілдері және декорлық отандық композициялардың түрлері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер практикалық жұмыста түстану заңдылықтарын және әртүрлі техникаларды білуге, көркемдік және сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасауға дағдыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көрнекі өнердің қазіргі заманғы түрлері
Пәннің мақсаты - студенттерге бейнелеу өнерінің түрлері, техникасы, құралдары, материалдары туралы білім беру; әлемдік мәдени мұраның мәнін түсіну; кәсіби қызметте өнердің түрлері, жанрлары туралы білімді қолдану; идеяны өнердің мәнерлі құралдарымен жеткізу дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: бейнелеу өнеріндегі заманауи үрдістер. Қазақстандық суретші-дизайнерлердің заманауи шығармашылығы. Бейнелеу өнерінің негізгі түрлері мен жанрлары. Сандық өнер. Көрнекі өнердің экспрессивті және көркемдік құралдары. Қазіргі бейнелеу өнеріндегі ұғымдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Үй мәдениеті және сәндік қолданбалы өнер
Құрақ техникасы. Сәндік-қолданбалы өнердің бір түрі ретінде кесте тігу. Спицамен және ілгекпен тоқу. Жобалық өнімді жасау. Сәндік және қолданбалы өнерді теориялық түсіну. Заңнамалық қолдау. СҚӨ категориялық негіздері. Қазіргі заманғы өнер түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тамақтану мәдениеті
Тамақтану мәдениеті адам мен қоғам мәдениетінің ажырамас элементі ретінде. Тамақтану негіздері. Тиімді тамақтану. Емдік және диеталық тамақтану. Тамақтанудың балама теориялары. Дін және тамақтану. Әлем елдерінің тағамдары. Мерекелік дастархан мәдениеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кеңістіктік өнер
Әлемді бейнелі түрде тану. Кеңістіктік өнер ұғымы. Кеңістіктік өнердің негізгі түрлері, формалары, құралдары. Кеңістіктік өнер өнер синтезі ретінде. Кеңістіктік өнер уақытша өнер ретінде (кинетикалық өнер, анимациялық фильмдер).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Үй мәдениеті
Пәннің мақсаты – жеке үй шаруашылығын жүргізу, отбасындағы мінез-құлық мәдениеті туралы берік білім беру; студенттердің үй мәдениеті мен құжаттама дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: тұрғын үйдің интерьері. Косметика және гигиена. Отбасындағы мінез-құлық мәдениеті. Киім мен аяқ киімге күтім жасау. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дизайн және технология
Ұлдарға арналған «Дизайн және технология» мынадай негізгі мәселелерді қамтиды: материалдардың түрлерімен жұмыс істеу (конструкциялық, табиғи, жасанды және т.б.) және оларды әртүрлі тәсілдермен өңдеу. Қыздарға арналған «Дизайн және технология» келесі негізгі мәселелерді қамтиды: негізгі материалдардың түрлерімен жұмыс (тоқыма, табиғи, жасанды және т.б.) және оларды әртүрлі тәсілдермен өңдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
- Сызба геометриясының негізгі мәселелерін шешуде кеңістіктің геометриялық объектілерінің формаларын жобалаудың және графикалық модельдеудің нормативтік құжаттарын, әдістерін қолдану, осылайша графикалық мәдениет пен кеңістіктік ойлау дағдыларын игеру мақсатында сызу құралдарымен, мемлекеттік стандарттармен жұмыстың жоғары деңгейін көрсету
- Табиғаттағы кеңістік пен түстерді қабылдау ерекшеліктерін табиғаттан жұмыс жасау арқылы, есте сақтау, елестету, елестету, бейнелеудің негізгі түрлеріндегі құралдармен, әдістермен, материалдармен көркемдік және білім беру мәселелерін шешуге қажетті деңгейде ажырату.оқытудағы шығармашылық тәсіл
- Пластикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыру, көркем шығармашылық объектілерін жобалау арқылы пластикалық модельдеу және мүсіндеу әдістері мен құралдарын меңгеру
- Негізгі, жалпы орта, орта-арнайы, қосымша білім беру ұйымдарында оқушылардың пәндік Зундары мен көркемдік-эстетикалық талғамын қалыптастыру үшін білім беру технологияларын әзірлеу, енгізу және жетілдіру негізінде арнайы пәндер бойынша оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және жүзеге асыру және заманауи әдістер мен педагогикалық технологияларды меңгеру
- Өнердің мәні мен ерекшеліктері туралы білімді қолдана отырып, өнертану көздерін және отандық және әлемдік көркем мәдениеттің дамуының тарихи аспектілерін зерттеу арқылы мұражай мұрасының өнері мен құндылықтары туралы эстетикалық көзқарастардың өзіндік философиясын қалыптастыру
- Ұлттық және әлемдік мәдени мұраға ұқыпты қарау мақсатында идеяны өнердің мәнерлі құралдарымен беру тәсілдерін пайдалана отырып, өнер түрлері, техникасы, материалдары мен жанрлары туралы білімді кәсіби қызметте қолдана отырып, әлем және Қазақстан халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерінің ерекшеліктерін сипаттау
- Векторлық және растрлық кескіндерді өңдеудің, құрудың компьютерлік әдістерін қолдана отырып, көркемдік-білім беру қызметіндегі графикалық және жобалық мәселелерді шешуде заманауи растрлық және векторлық графика пакеттерінің экспрессивті мүмкіндіктері мен функционалдық ерекшеліктерін бағалау