Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • STEM - оқыту нәтижелерін диагностикалау

    Пәннің мақсаты - ақыл-ой қызметінің Блум таксономиясына сәйкес бақылау, рефлексия формаларын, педагогикалық диагностика әдістерін, STEM оқытудағы формативті және жиынтық бағалауды, тестілеу әдістерін, тест нәтижелерін статистикалық өңдеу алгоритмдерін оқу; құрастырылған тапсырмалардың дескрипторларына сәйкес бағалау критерийлерін құрастыру, STEM-оқытуда білім беру үдерісін бақылау және мониторинг нәтижелерін талдауда

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі педагогикалық өлшеулер

    Пәннің мақсаты білім берудің мынадай қасиеттерін бағалауда педагогикалық өлшемдерді қалыптастыру болып табылады: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшемдерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің әдіснамалық тәсілдері және олардың нәтижелерін қолдану, білім берудегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі. педагогикалық өлшемдер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру сапасына мониторинг жасаудағы Web-технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-web-редакторларды талдау процесі, білім беру сапасын бақылаудың web-технологиясының құрылымы, оның динамикалық элементтері. Педагог кадрлардың нәтижелерін web-мониторингілеу және сараптамалық бағалау және педагогикалық қызметтің сапасын бағалау процесі бағалау әдіснамасы негізінде құралдар жиынтығымен жүргізіледі, оқу процесін автоматтандыру үшін құралдар пайдаланылады; олардың құзыреттілігі мен бағалаудың объективтілігіне тапсырмалардың орындалуын тексеру процесі зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулер мен трансфер технологияларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты трансферді іске асырудың тиімді тетіктерін әзірлеу және ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру үшін әдістер мен құралдарды таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән технологиялар трансферінің негіздерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру процесін зерделеуге, Ақпараттық технологиялар бойынша заманауи ғылыми зерттеулердің деректерін өңдеуге, түсіндіруге, қосымшаларды бағдарламалау процесінің ғылыми-кәсіби мәселелері бойынша шешімдер мен қорытындылар беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық-іздеу тезаурустары және онтологиялары

    Мақсаты пән мәтіндік ақпаратты машиналық өңдеу және талдау әдістерін зерттеу болып табылады. Пәннің мазмұнында мәтіндерді автоматты өңдеу бойынша ақпараттық жүйелерде, машиналық тезаурустар мен сөздіктерді, мәтіндерді ұсыну модельдерін, компьютерде мәтіндерді өңдеу кезеңдерін өңдеуде қолданылатын компьютерлік ресурстардың (онтология және тезаурустар) сипаттамасы беріледі, контент-талдау, мәтіндерді статистикалық талдау келтіріледі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама

    Пәннің мақсаты зерттеу мәселелерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйеленген мәліметтерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді цифрлық трансформациялау мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты-мектеп пен университеттегі цифрлық трансформацияның бағыттарын, цифрлық білім беру ортасының сипаттамаларын зерттеу. Мазмұны "цифрлық оқыту" моделінің, білім беруді басқару жүйесіне цифрлық технологияларды енгізу процесінің анықтамаларын құрады, олар білім беру мекемелері процесінің бизнесті жүргізудің ескірген тәсілдерін баламалармен, тәуекелдермен, құралдармен, цифрлық экономика жағдайында оқу жұмысының ұйымдастырушылық нысандарын жаңарту әдістерімен алмастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Оқу үрдісінің ақпараттық және білім беру ортасы

    Пәнді оқытудың мақсаты-нақты оқу материалын игеру процесінде білім алушының жеке ерекшеліктерін ескеретін ақпараттық-білім беру ортасының тұжырымдамасын талдау. Орта білім беру үдерісін жобалау барысында білім беру нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған оқу қызметі жүзеге асырылатын оқу жағдайлары мен оқу міндеттерін жоспарлауды қамтамасыз ететін оқу қызметінің түрлерін, бағдарламалық-техникалық қамтамасыз етуді негіздеу жолымен қалыптастырылады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық қауіпсіздікті оқытудағы білім беру және әдістер

    Пәннің мақсаты-орта мектептің информатика курсында ақпараттық қауіпсіздікті оқыту бағдарламаларын зерттеу. Пәннің мазмұны білім беру мекемесінің кешенді ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету құралдары туралы, ақпараттық қауіпсіздік қағидаттары туралы; ақпараттық технологиялар құралдарының жұмыс істеуін қамтамасыз ету тәсілдері, құралдары, құпия ақпаратқа қол жеткізуді саралау модельдері, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеудің қауіпсіз технологиялары мен қорғау рәсімдері туралы материалдарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытуда инновациялық құралдарды қолданудың әдістемелік негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты оқытудың инновациялық тәсілдерінің типологиясын қарастыру, педагогикалық зертханаларды құру үшін оқыту құралдарын жобалау мен пайдаланудың әдістемелік жүйесінің тұжырымдамалық ережелерін жинақтау болып табылады. Мазмұны тақырыптарды қамтиды: білім беру процесінде технологиялық тәсілдің репродуктивті және проблемалық бағытына сәйкес келетін трансформациялар, кәсіптік білім беру жүйесінде оқытудың инновациялық құралдарын жобалау және пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруде нейрондық желілерді қолдану

    Пәнді оқытудың мақсаты заманауи Интеллектуалды ақпараттық технологияларды, нейрондық желілер технологияларын енгізу процесін, тұлғаға бағытталған оқытуды жүзеге асыратын компьютерлік дидактикалық құралдарды пайдалану процесін зерттеу болып табылады. Нейрондық желілер үлгіні тану және санаттау мәселелерін шешуге, контингентті топтастыруға; оқу материалын әртүрлі параметрлер бойынша саралауды жүзеге асыруға; оқытудың жеке траекторияларын құруға; оқыту траекториясын өзгерту динамикасы мен мүмкіндіктерін ескеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жүйе мен желінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету

    Пәнді оқытудың мақсаты-Ақпаратты қорғау мәселелерін, қорғаныс жүйелерін құру тұжырымдамаларын және қорғалған жүйелердің қауіпсіздік деңгейлерін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін өзектендіру. Мазмұны: қорғау әдістері мен құралдарының жіктелуі, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктері, ақпараттық процестерді іске асыру кезінде ақпаратты қорғау құралдары; оларды жобалау және пайдалану кезінде ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көптілділік информатиканы оқыту

    Пәннің мақсаты коммуникативті бағыттағы тапсырмаларды орындау арқылы арнайы ғылыми терминологияны зерттеу . Пәнді оқу үш тілде мамандық бойынша лексикалық және терминологиялық минимум туралы білімді, ғылыми және анықтамалық әдебиеттерден, мерзімді басылымдардан информатика мәтіндерін түсінуге мүмкіндік беретін грамматикалық ережелер мен мәтін модельдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді; сөйлеуді уақытша формада құруға, жазбаша коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтардың IT құзыреттері және цифрлық педагогика

    Пәннің мақсаты-цифрлық педагогика, цифрлық құралдар, мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін дамыту процесі және оларды жүзеге асыру құралдары мәселелерін зерттеу. Педагогтің кәсіби қызметіндегі IT-құзыреттілігінің даму деңгейлері желілік форматта жүзеге асырылады: электроны материалдарды әзірлеу, цифрлық білім беру ортасын қалыптастырудағы тәуекелдерді анықтау, интернеттегі деструктивті әсерге қарсы тұру тәсілдерін, бірлескен оқыту ортасын, геймификацияны, коллегиалды ортаны қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • IT-жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты-қызмет саласындағы ат жобаларын басқару кезінде технологияларды әзірлеуге, енгізуге байланысты мәселелерді тиімді басқару және шешу үшін қажетті білімді қалыптастыру. Пән жұмыс кешенінің иерархиялық құрылымын, PERT әдісімен жобаның ұзақтығын бағалауды, тәуекелдерді сапалы және сандық бағалау әдістерін, бағдарламалық өнімдердің өмірлік циклінің процестерін басқаруды және өндірістің қолданбалы міндеттерінде бизнес-процесті бағалау жұмысын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беруді цифрландыру және оқыту мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты ғылыми-практикалық ойлауды қалыптастыру және дамыту; оқу процесін цифрландырудың практикалық мәселелерін шешу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны цифрлық технологиялар жағдайында педагогикалық қызмет құралдарын қолдану процесін құрайды; білім беруді цифрландырудың проблемалары мен қиындықтарын зерттеу: білім беру, әлеуметтік қатынастарды адамгершіліктен шығару, зияткерлік мәдениет дағдарысын тереңдету, жайлылық құндылықтары негізінде прагматизмнің өсуі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі SMART технология

    Пәннің мақсаты-білім беру процесінде SMART-ты практикалық қолдануға дайындық. Мазмұны SMART дамыту мен пайдалануды нормативтік-құқықтық реттеуді, жаһандық ақпараттық ресурстармен байланысты SMART жүйесін енгізудің кезеңдері мен ерекшеліктерін, инновациялық және ақпараттық технологиялар спектріне бағдарлануды, білім беру процесін және оны ұйымдастыруды қамтамасыз ету үшін компьютерлік технологиялар арсеналын пайдалануды зерделеуден тұрады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау

    Пәнді оқытудың мақсаты-әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде жобалау және бағдарламалау процесі. Пәннің мазмұны білім беру электрондық басылымдарының мәні мен ерекшеліктерін зерделеу, оларды біріздендіру; білім беру электрондық басылымдарының қасиеттерін іске асыру үшін әзірлеу және сараптау, бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыс фрагменттерін цифрландыру, дайындық бейіні бойынша құралдар жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • STEM оқытудың инновациялық әдістері мен құралдары

    Пәннің мақсаты білім алушыларды топтық жұмыс дағдыларын игеруге бағытталған STEM – технологияның технологиялық мәселелерін шешуге дайындау; сындарлы сыни ойлау; it-өнімді құру және ілгерілету үшін дизайнды, жобалауды және маркетингті қолдану болып табылады. Дидактикалық материалдар STEM теориясы мен практикасын біріктіру процесін жеңілдетеді-жаратылыстану пәндерін оқыту, эксперименттер жүргізу, модельдер құру, шығармашылық жұмыстарды өз бетінше құру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Онлайн білім берудегі машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Машиналық оқыту тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың базалық алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Пән Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің презентациясы түрінде түсіндіретін, оларды нақты мәселелерде қолдану тәсілдерін көрсететін Машиналық оқыту теориясы мен интуициясы бойынша нұсқаулық жасау практикумынан тұрады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Диагностиканың заманауи және инновациялық, цифрлық технологияларын, оқыту сапасын мониторингтеуді қолдану
  • Ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу үшін цифрлық ресурстарды қолдану
  • Елдің ұлттық басымдықтарын ескере отырып, олардың бірлігінде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне қатыстылығын көрсету
  • Білім беру ұйымының саясаты шеңберінде командалық жұмыс және кәсіби ынтымақтастық тәсілдерін қолдану, әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып
  • Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды орындауға қатысу
  • Авторлық технологиялар мен бағалау стратегиялары негізінде практиканы зерттеу нәтижелерін ескере отырып, оқытудың интеграцияланған процесін қолдану
  • Электрондық басылымдар жасау; дыбыстық фрагменттердің жазбалары, электрондық оқу-әдістемелік материалдар, Web-квесттер, желілік кәсіби қауымдастықтар
  • Көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары шеңберінде тілдік және тілдік емес пәндердің мазмұнын интеграциялайды
  • Инновациялық педагогиканы оқыту міндеттерін іске асыру кезінде бағдарламалық құралдар мен дерекқорларды әзірлеу
  • Білім алушылардың зерттеу қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану.
Top