6B01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беруді жаңғырту аясында ғылыми-педагогикалық, оқу-өндірістік, технологиялық міндеттерді шығармашылықпен шеше алатын көркем еңбек және графика бойынша құзыретті педагог кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Сәндік-қолданбалы шығармашылық
Пәннің мақсаты - сәндік-қолданбалы өнер саласындағы шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы тұлғаны қалыптастыру, сонымен қатар стильдердің тарихи эволюциясы туралы білім жүйесін игеру. Пән сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді қалыптастыруға, білім алушылардың жеке басының рухани мәдениетін дамытуға, негізгі ұғымдарды игеруге және ұлттық мұра мен қолданбалы қолөнер шығармашылығына құрметпен қарауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім беру жүйесіндегі кәсіби шеберлік негіздері
Пәннің мақсаты педагогикалық және психологиялық ғылымның заманауи жетістіктеріне негізделген педагогикалық шеберлік пен педагогтің кәсіби өзін-өзі дамытуының маңызды ерекшеліктерін ашу болып табылады. Пән мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, өзін жетілдіру технологияларын меңгеруге, педагогикалық жағдаяттарды шешу біліктілігіне, қарым-қатынас мәдениетіне, педагогикалық техникаға және оқытушылық қызметтегі актерлік элементтерге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу
Пәннің мақсаты-студенттердің тұрмыстық техниканы қолдану және қызмет көрсету бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, принциптермен танысу және сервис кәсіпорындарының қызметін ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін зерттеу. Пән білім алушыларда электр аспаптарымен жұмыс істеудің, қауіпсіздік ережелерін сақтаудың, заманауи жоғары өнімді машиналармен және жабдықтармен жұмыс істеудің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіне алады; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдана алады, оқушылардың қажеттіліктерін ескере алады, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Тігін бұйымдарының технологиясы
Пәннің мақсаты-тігін машиналарының құрылысы мен басқарылуын, тігін бұйымдарын түйіндік өңдеудің технологиясы мен жобалауды меңгеру. Пән шығармашылық, техникалық қызмет негіздерін зерделеуге, болашақ көркем еңбек мұғалімдерінің шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар тігін машиналарының негізгі бөлшектері мен механизмдерімен танысады, тігін бұйымдарын өңдеу технологиясын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Пәннің мақсаты: білім беру процесінде бағалауға қатысты терең түсініктері қалыптастыру, оқытудың түрлі кезеңдерінде әдеп ережелерін сақтай отырып, сындарлы (конструктивті) бағалауды қамтамасыз ету және білім алушыларды бағалауға тарту. Курс бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Білім алушылар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалау, талдау және оларды әрі қарай дамыту қабілеттерін игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
СББ станоктарында бағдарламалау негіздері
Пәннің мақсаты- СББ станоктарында дайындамаларды өңдеудің маршруттық және операциялық технологиялық процестерін әзірлеу әдістерін зерттеу. Пән СББ машиналарын компьютерлік басқарудың технологиялары мен әдістерін игеруге бағытталған; әр түрлі материалдарды өңдеудің заманауи талаптары мен технологияларын сақтай отырып, бағдарламалау, дизайн дағдыларын дамыту және сәндік-қолданбалы өнер объектілерін құру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сәулет графикасы және пішіндеу
Пәннің мақсаты-архитектуралық графика ережелерін, архитектуралық сызбалар мен макеттерді орындаудың әдістері мен техникалық әдістерін игеру. Білім алушылар орналасу дәйектілігі мен технологиясын үйренеді, сәулет жобалары мен макеттерін жасау дағдыларын дамытады. Олар бұл білімнің мектеп оқушыларына дизайн мен технологияны үйретудегі маңыздылығын түсінеді. Білім алушылар әр түрлі объектілердің архитектуралық графикасы мен орналасу ережелерін үйретіп, алынған теориялық білімді қолдана отырып, архитектуралық сызбалар мен макеттерді орындап, жобалық идеяларды құру кезінде зерттеу, сыни және шығармашылық дағдыларды дамытып, оқу процесінде архитектуралық сызбалар мен макеттердің орындалу ретін түсіндіре алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-оқу үрдісінде жобалық қызметті ұйымдастырудың білім мен біліктіліктер жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми-топтық жұмыс дағдыларын дамытуға және оқушылардың ғылыми жобаларын ұйымдастыра және басқара білуге, ғылыми әдебиеттерді зерделеуге, өз гипотезасын ұсынуға, жоба нәтижелерін талдай және бағалай білуге, жобаларды таныстыру кезінде фактілер мен дәлелдерді түсіндіре отырып, идеялар ұсына білуге бағытталған. The purpose of the discipline is to form a system of knowledge and skills of organizing project activities in the educational process.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбектегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты-көркем еңбек объектілерін жобалауда қолдану үшін кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалардың (CorelDraw; Adobe PhotoShop, 3ds MAX) негіздерін зерттеу. Пән дизайнды, дизайн жобалаудың сипаттамаларын; дизайн жобаларын орындау қағидалары мен дәйектілігін-жарнама, логотип, визуалды байланыс құралдары, қоршаған орта дизайны, киім дизайны жобаларын зерттеуге бағытталған; дизайн объектілерін құруда компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-оқытудың заманауи құралдарын, әдістерін, тәсілдері мен технологияларын қолдану білімін, біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіптік оқыту әдістерін игеруге, кәсіптік білімді қалыптастыруға, бірлескен орта құруға, кәсіптік оқыту мазмұнының ерекшелігін игеруге, оқытудың белсенді әдістерін, АКТ технологияларын, сыни ойлауды және оқу үрдісінде критериалды бағалауды қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Педагогтың кәсіби этикалық негіздері
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби этикалық нормаларының ерекшелігі туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән педагог этикасының кәсіби негіздерін, іскерлік қарым-қатынас пен мінез-құлықтың корпоративтік этикасының этикалық құндылықтары мен нормаларын, қоғамдағы өзара іс-қимылды зерделеуге, әріптестер мен оқушыларды құрметтеуге, ұжымда мейірімді және іскерлік жағдай жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сандық өнер
Пәннің мақсаты-қоршаған әлемде шығармашылық пен өнерді, дизайн мен технологияны біртұтас және ұтымды қабылдау дағдыларын игеру. Пән цифрлық өнер саласында көпфункционалды сауаттылықты, ғылыми-техникалық қабілеттерді, шығармашылық идеяларды көркемдік құралдармен беру дағдыларын, сондай-ақ дизайнды қалыптастыруға; цифрлық өнер өнімдерімен жұмыс істеу технологияларын игеруге, өмірге креативті қарым-қатынасы бар тұлғаны дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіптік оқытудағы заманауи технологиялар
Пәннің мақсаты педагогикалық технологияларды іске асыру кезіндегі кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттерді негіздеу қабілетін қалыптастыру, нақты кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешу үшін қарым-қатынас стратегиясы мен технологиясын модельдеу. Пән білім алушылардың заманауи оқыту технологияларының кең ауқымы туралы білімдерін игеруге және сауатты түрде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ағашты көркем кесу
Пәннің мақсаты білім алушыларда ағашты көркемдеп өңдеу және күнделікті өмірде осы көркем бұйымдарды қолдану бойынша білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ағаш сәулет өнері, көркемдік безендіру үшін әртүрлі заттарды жасау ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыруға, ағашты көркемдеп өңдеудің ерекшеліктерімен, әртүрлі материалдарды өңдеу әдістері мен технологияларымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі
Пәннің мақсаты - қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып оқытуды ұйымдастыру, білім беру бағдарламаларын, олардың бөліктерін игеру сапасын бағалау шарттарын қалыптастыру. Пән қашықтықтан оқыту жағдайында бағалаудың және бақылаудың қазіргі заманғы әдістерін, құралдарын, нысандарын зерделеуге; қашықтықтан оқыту, болашақ мұғалімдерді білім беру саласында ақпараттандыру құралдарын практикалық пайдалану стратегияларына бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
Пәннің мақсаты-шетелдік және отандық бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихының негізгі ережелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән студенттерде бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің теориясы мен тарихы, сәулет өнері бойынша қажетті бастапқы білім базасын қалыптастыруға, бейнелеу өнері туындыларын талдаудың және өнертану ғылыми әдебиеттерімен жұмыс істеудің тәжірибелік дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жаңа технологиялар мен композициялық материалдар
Пәннің мақсаты білім алушылардың жаңа композициялық материалдарды пайдаланудың берілген жағдайларында ұтымды пайдалану бойынша білім алуы болып табылады. Пән заманауи композициялық материалдардың құрамы, құрылымы мен қасиеттерінің негізгі типтері мен сипаттамаларын, композициялық материалдардың негізгі түрлері мен кластарының технологиялық және пайдалану қасиеттерін, олардың құрамы, құрылымы мен беткі сипаттамаларының параметрлерімен байланысын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік оқыту шеберінің тәрбиелік қызметі
Пәннің мақсаты өндірістік оқыту шеберінің тәрбие қызметінің мәнін анықтау және кәсіби шеберлікті жүзеге асыру болып табылады. Пән тұлғалық сипаттамаларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: кәсіби бағдар, коммуникабельділік, жауапкершілік, креативтілік және ұтқырлық, өндірістік оқыту жағдайында оқу - тәрбие үрдісін ұйымдастыру кезінде оқытудың заманауи және ІТ-технологияларын пайдалану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жасампаз экономикадағы арт-менеджмент және кәсіпкерлік
Курстың мақсаты өнер туындыларын диалогтік қабылдау дағдыларын дамытуға, ҚР нормативтік-құқықтық базасын және ынтымақтастық арқылы креативті экономикада стартаптарды ұйымдастыру негіздерін түсінуге бағытталған. Білім алушылар ҚР НҚА негізінде креативті экономика саласында бизнес және стартап-жобаларды әзірлеуге, сондай-ақ мектепте оқуда көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыруға үйретеді. Олар өнер туындыларын талдау және түсіндіру әдістерін меңгереді, сонымен қатар бұл білімді бизнес-жобаларды әзірлеу кезінде және оқыту практикасында пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқытуға кіріспе
Пәннің мақсаты-оқытудың заманауи құралдарын,әдістерін, тәсілдері мен технологияларын қолдану білімін, біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіптік оқыту әдістерін игеруге, кәсіптік білімді қалыптастыруға, бірлескен орта құруға, кәсіптік оқыту мазмұнының ерекшелігін игеруге, оқытудың белсенді әдістерін, АКТ технологияларын, сыни ойлауды және оқу үрдісінде критериалды бағалауды қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың бейімдеп оқытуын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-мектептің бейіндік оқытуға көшуін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі мәселелері контекстінде ұйымдастырушылық - әдістемелік және психологиялық - педагогикалық аспектілер туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән тұлғаға бағытталған оқу процесін іске асыруға, әлеуметтік-коммуникативтік мәдениетті қалыптастыруға, педагогикалық шарттарды кеңейтуге, жеке-білім беру траекториясын құруға, бейіндік оқытуды ұйымдастыруда заманауи әдістемелер мен инновациялық технологияларды пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Модельдеу (бағдарламалық және қолмен)
Пәннің мақсаты-теориялық негіздерді, практикалық дағдыларды және заманауи графикалық редакторларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән модельдеудің негізгі әдістерін, модельдер мен оларды құру принциптерін алгоритмдеу мен іске асыруды, компьютерлік модельдеу технологиялары мен әдістерін, сәндік-қолданбалы шығармашылықтағы графиканы қолдана отырып модельдер жасау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тоқу технологиясы
Пәннің мақсаты-білім алушыларда көркем тоқу және күнделікті өмірде тоқылған бұйымдарды тұрмыста қолдану бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Пән тоқу әдістері туралы, көркемдік безендіруге арналған түрлі тоқылған бұйымдарды жасау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, көркем тоқудың ерекшеліктерімен, әртүрлі материалдарды өңдеу әдістері мен технологияларымен танысу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сән индустриясы, стиль және бейне
Пәннің мақсаты- білім алушылардың әр түрлі композициялық құралдарды қолдана отырып, жобалау, дизайн қызметі, гардероб құру туралы білімін қалыптастыру. Пән білім алушылардың "киім", "костюм" "cән", "стиль" және сән мәселесіне теориялық көзқарастардың негіздері, оны құру және жұмыс істеу қағидалары, киімді қалыптастырудың әлеуметтік-психологиялық және көркемдік тетіктері негізгі ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Электротехника және электрқауіпсіздік
Пәннің мақсаты-электротехника негіздерін, үш фазалы тізбектерді, тармақталған және тармақталмаған электр тізбектерін зерттеу. Пән болашақ мамандардың оқу үрдісінде электротехникалық құрылғыларды сауатты пайдалану, сондай-ақ өнеркәсіптік электр жабдықтарын жобалау, монтаждау және пайдалану мәселелерін шешу бойынша теориялық және тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерде педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін терең түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ алған білімдерін білім беру практикасында сыни талдау және қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Курс оқыту сапасын жақсарту үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тиімді пайдалана алатын, білім беру процесіне инновациялық тәсілдерді енгізуге жәрдемдесетін және өзінің кәсіби дамуына белсенді қатыса алатын педагогтарды даярлауға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ақпаратты өз бетінше іздеуге және талдауға, сондай-ақ білім беру саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін алған білімдерін қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Арт-білім беру
Пәннің мақсаты студенттердің шығармашылық индустрияның әртүрлі түрлерін зерттеу болып табылады. Пәнде шығармашылық индустрияның түрлері (театр, кино, музыка, бейнелеу өнері, дизайн, сәулет, медиа және т.б.) туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер бейнелеу өнері мен дизайн (Art & Design), медиа және коммуникация ерекшеліктері, дизайн-білім беру, Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің даму кезеңдері: ежелгі заманнан қазіргі заманға дейін, арт-білім беру түрлері арасындағы байланысты анықтайды. Бағалау шығармашылық қызмет жобасын қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн және технология
Пәннің мақсаты-білім алушылардың киім дизайнын жобалау кезінде компьютерлік графиканы қолдану мүмкіндіктері туралы білім алу. Пән дизайн туралы базалық білімді және дизайнерлік жұмыс дағдыларын қалыптастыруға, дизайнның теориясы, заңдылықтары мен даму перспективалары туралы жүйелі білім алуға, жеке (топтық) жобаларды құруға, білім алушылардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі көрсету қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқудағы жобалау, композиция, үлгілеу мен дизайн
Пәннің мақсаты-оқу дизайны мен модельдеудің түрлері мен технологияларын, дизайн мен композиция заңдылықтарын меңгеру. Пән білім алушылардың өз бетінше жобалау дағдыларын дамытуға, оқу жобасында әртүрлі композициялық материалдарды таңдау мен пайдалануға, эстетикалық талғамы мен дизайнерлік ойлауын, шығармашылық жұмыстарды орындауға креативті көзқарасын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыта алады * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады * ғылыми зерттеулерге қатыса алады және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметін құжаттай алады және нәтижелерін ұсына алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сыныптан тыс жұмыстар және көрнекі құралдарды дайындау
Пәннің мақсаты студенттердің көркем еңбек бойынша сыныптан тыс жұмыстардың әдістері мен тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән көрнекі құралдарды дайындау әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жедел шешім қабылдауға, смарт мақсат қоюға және сандық IT-технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, белгілі бір түпкілікті нәтижені қабылдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Тамақ дайындау технологиясы
Пәннің мақсаты білім алушылардың азық-түлікті өңдеудің заманауи әдістері жайлы білімдерін кеңейту және азық-түлікпен жұмыс істеу туралы негізгі білімдерін меңгерту болып табылады Пән азық-түлік тауарлары, өнімдер ассортименттерінің жіктелуі туралы жалпы мәліметтер алуға, сондай-ақ ас үй аспаптарымен және құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, аспаптармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графика
Пәннің мақсаты – компьютерлік графиканың дамуы, графикалық ақпараттың ерекшеліктері, сонымен қатар конструкторлық құжаттаманың негізгі түрлері. Пән білім алушылардың геометриялық ойлауын және заттардың пішінін және олардың дұрыс орналасуын бейнелеуге мүмкіндік беретін кеңістіктік қиялын дамыту мақсатында геометриялық пішіндеу, кеңістік пен жолақтарды салу және модельдеу заңдылықтарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Интерьерді сәндік безендіру
Пәннің мақсаты-интерьер дизайнында сәндік-қолданбалы өнердің әртүрлі түрлері бойынша білім алушылардың білімін қалыптастыру және эстетикалық талғамын дамыту. Пән кеңістіктік ортаны жобалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға, интерьер дизайнында жаңа технологияларды қолдану дағдыларын дамытуға, нарықта пайда болатын жаңа трендтерді бөліп көрсетуге және білімді күнделікті өмірде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнері мен еңбекті оқытуда дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушыларда білім алу мекемелерінде еңбектік оқыту бойынша дидактикалық материалдарды құрастыру жөнінде теориялық білімді, сыни ойлауды және практикалық дағдыларын қалыптастыру, дидактикалық материалдарды дайындау үшін материалдарды таба білу іскерлігін, оларды бейнелеу өнерінің түрлері бойынша өңдеу және шығармашылық қиялын дамыту, технологиялық процестерді білу негізінде сәндік және қолданбалы өнер пәндерін құрастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі материалдарды ( ағаш, былғары, сүйек, тас) көркем өңдеу
Пәннің мақсаты-құралдармен және дәстүрлі материалдармен (ағаш, былғары, сүйек және т.б.) жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасын, сондай-ақ оларды өңдеу технологияларын (инкрустация, гравюра, кескіндеме және т. б.) игеру. Студенттер осы материалдар мен технологияларды пайдалана отырып, сәндік және қолданбалы бұйымдарды орындауға, сондай-ақ шығармашылық процестердің реттілігін түсіндіруге үйретіледі. Олар материалдардың қасиеттерін білудің және оқушыларды сәндік-қолданбалы шығармашылыққа тиімді оқыту мен табысты жұмыс істеу үшін қауіпсіздік техникасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді. Студенттер құралдармен қауіпсіз жұмыс істеуге үйрете алады, технологиялық әдістерді сақтай отырып жұмыс жасай алады және педагогикалық тәжірибеде сыни ойлауды қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістері мен тәсілдерін, сабақты зерттеуді, экспериментті жоспарлау мен қоюды, процестерді талдауды, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндіруді, сондай-ақ арт-менеджмент және арт-білім беру саласындағы инновацияларды қолдануды пайдалана отырып, білім алушылардың жобалау және зерттеу қызметін ұйымдастыру.
- Психологиялық-педагогикалық ғылым мен инклюзивті білім беру талаптарына, сондай-ақ қауіпсіз пәндік-кеңістіктік және денсаулық сақтау ортасының талаптарына сәйкес оқушылардың көркемдік және техникалық шығармашылық процесін, жобалық қызметін басқару.
- Кәсіби қызмет бейіні бойынша заманауи жоғары өнімді машиналар мен жабдықтарды қолдану, әртүрлі материалдарды өңдеу технологияларын дағдыларын көрсету
- Оқушыларды белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікке, сондай-ақ қоғамдағы өзара іс-қимылға бейімдей отырып, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін қалыптастыру.
- Кәсіби қызметте бұйымдарды жобалау және өндіру үшін электротехниканың, жаратылыстану және математика ғылымдарының негізгі процестерін, формулалары мен модельдерін талдау
- Кәсіптік және жалпы білім беру ұйымдарының оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану
- Оқу үрдісінің сапасын арттыру үшін сыни ойлауды, критериалды бағалауды және білім берудегі заманауи трендтерді қолдана отырып, оқытудың белсенді әдістерін пайдалану
- Көркемдік-білім беру қызметінде қолдану мақсатында композициялық және өзге де материалдардың қасиеттерін анықтау
- Инклюзивті білім беруді ескере отырып, аралас және қашықтықтан оқыту жағдайында ұйымдастырушылық-басқарушылық және кәсіби қызмет үшін педагогикалық, сандық және IT-технологияларды қолдануға негізделген білім беру үрдісін талдау
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
- Сәндік-қолданбалы шығармашылықта компьютерлік дизайн мен инженерлік графиканың технологиялары мен әдістерін қолдану
- Материалдарды көркемдік өңдеу мен түрлендірудің технологиялық процестерін және оларды пайдаланудың заманауи талаптарын білу негізінде сәндік және қолданбалы өнер, еңбек өнімдерін жасау.