6B01550 Биология в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01550 "Биология" білім беру бағдарламасының мақсаты - пәндік білімі, зерттеу және кәсіпкерлік дағдылары бар, қарым-қатынасты басқаруға дайын биология және жаратылыстану мұғалімін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасушалар биологиясы (орыс тілінде)
Курс жасушалардың құрылысы, қызметі және бөлінуі туралы заманауи түсініктерді қамтиды. Жасуша құрылымының физика-химиялық негіздері, генетикалық аппараттың жұмысы, алмасу процестерінің механизмдері, жасушаішілік және жасушааралық өзара әрекеттесу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, жасушалардың тіршілік циклі, олардың пайда болуы және организмнің өмір сүру процесіндегі дамуы зерттеледі. Практикалық сабақтарда жасуша биологиясының әдістері, микропрепараттар дайындау, өсімдіктер мен жануарлардың жасушалары мен тіндерін микроскопиялық зерттеу жүргізіледі. Студенттер классикалық және заманауи микроскопия әдістерін меңгеріп, биологиялық нысандарды талдау, салыстыру және жүйелеу дағдыларын қалыптастырады. Студенттердің өзіндік жұмысы жасушалар мен тіндердің қызмет ету заңдылықтарын зерттеуді, түрлі ақпарат көздерін пайдалана отырып, баяндамалар, эссе және презентациялар дайындауды қамтиды. Аралық бақылау – коллоквиум және тестілеу түрінде, қорытынды бақылау – ауызша формада өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тірі ағзалардың әртүрлілігі 1(ағылшын тілінде)
Пән болашақ педагогтардың өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігі, олардың морфологиясы, экологиясы, классификациясы және табиғат пен шаруашылықтағы маңызы туралы білімдерін қалыптастырады. Студенттер зерттеу әдістерін меңгеріп, тірі жүйелерді талдайды, білімдерін далалық және зертханалық жағдайларда қолданады. Олар өсімдіктердің классификациясын, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерін зерттейді, төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді салыстырмалы талдау, биологиялық объектілерді идентификациялау жүргізеді, эксперименттік әдістерді қолданады, экскурсиялар ұйымдастырады, табиғи объектілерді бағалайды, биоәртүрлілік бойынша жобалар орындайды. Далалық және зертханалық зерттеу құралдары, өсімдіктерді анықтауға арналған дихотомиялық кілттер меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тірі ағзалардың түрлілігі 2 (ағылшын тілінде)
Пән болашақ педагогтардың өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігі, олардың морфологиясы, экологиясы, классификациясы және табиғи экожүйелер мен адам шаруашылығындағы маңызы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер заманауи зерттеу әдістерін меңгеріп, тірі жүйелерді талдап, білімдерін далалық және зертханалық жағдайларда қолданады. Олар өсімдіктердің классификациясын, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерін зерттеп, салыстырмалы-морфологиялық талдау жүргізеді, эксперименттік әдістерді қолданады, экскурсиялар ұйымдастырады, табиғи объектілердің жай-күйін бағалайды, биоәртүрлілік бойынша жобалар орындайды және биологиялық объектілерді анықтау үшін дихотомиялық кілттерді пайдаланады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 1
Курс ботаниканың бөлігін қамтиды, ол өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысын және олардың дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар жануарлардың қарапайым өкілдерін қарастырады. Студенттер зертханалық сабақтарда жұппен немесе шағын топтармен жұмыс істейді, микрокөшіру әдістерін қолдана отырып, жұмыстарды орындайды, тірі немесе фиксацияланған материалдан қималар жасайды, тірі объектілерді бейнелейді және анықтайды, биологиялық объектілермен дала және зертханалық жағдайларда тәжірибелер жүргізеді, бақылау, сипаттау және объектілерді өсірумен айналысады. Өздік жұмыстарды орындау барысында студенттер мини-жобалар орындайды, ақпараттық ресурстар мен хабарламалар дайындайды, тірі организмдердің ішкі құрылымының ерекшеліктері және олардың эволюциялық биоәртүрлілігі туралы. Қорытынды бақылау далалық зерттеулер бойынша есеп қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 2
Пән зоология бөлімдерін (омыртқасыз және омыртқалы жануарлар) қамтиды. Студенттер анатомия, морфология және тірі организмдердің барлық тіршілік ету жүйелерінің қызметін реттеу заңдылықтары бойынша пәндік құзыреттіліктерді меңгереді. Зертханалық сабақтарда микроскоппен, тұрақты препараттармен және тірі объектілермен жұмыс жасалады, жоғары сатыдағы тірі организмдердің анатомиялық құрылысын зерттеу бойынша практикалық жұмыстар орындалады, жоғары сатыдағы өсімдіктердің тіндерінің микропрепараттары дайындалады, тірі организмдердің гистологиялық ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі. Өз бетінше жұмыстарды орындау барысында студенттер қоршаған әлемнің біртұтастығы мен организмдердің экологиялық байланысы туралы түсінік қалыптастырады. Олар қосымша әдебиеттермен жұмыс істейді, баяндамалар дайындайды, табиғи биотоптарға және жаратылыстану мұражайларына биологиялық экскурсияларға қатысады. Әртүрлі бақылау, классификация және сипаттау әдістерін қолданады. Қорытынды бақылау – ауызша емтихан.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жеке даму биологиясы
Болашақ мұғалімдер заңдылықтар туралы іргелі білімге ие болады, ағзалардың онтогенетикалық дамуы, дамушы организмдерде болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық және биохимиялық процестер, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ағзаларының онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы түсінікке ие болады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • ағзалардың көбеюі мен жеке даму заңдылықтарын сипаттайды; • жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбриональды даму фазаларын, өсу механизмдерін, морфогенезді, даму ауытқуларының себептерін түсіндіреді; • гаметалардың, сперматогенез, ұрықтандыру; ұсақтау, бластуляция, гаструляция, нейруляцияның морфологиясын сипаттайды; • онтогенез және филогенез кезеңдерінің ерекшеліктерін салыстырады; • мамандандырылған терминологияны меңгереді; • биологиялық жүйелердің дамуы ас қорыту жүйесінің, тыныс алу мүшелерінің, қаңқаның, бұлшықеттердің, қан айналымы мен несеп-жыныс жүйесінің эмбриональды даму ерекшеліктерін бағалайды; • тірі ағзалардағы электрлік процестерді, фотобиологиялық процестерді, биологиялық жүйелердің тұрақтылығы мен эволюциясы мәселелерін түсіндіреді; • онтогенездегі ағзаның морфофизиологиялық дифференциациясының механизмдері туралы алынған білімді іс жүзінде қолданады; • алынған білімді ғылыми-практикалық мәселелерді шешу үшін, эмбриональды объектілермен жұмыс істеу үшін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағзаның өсуі мен дамуы
Фетальды гистогенез және ұлпалардың жіктелуі. Туынды маталар жүйесі. Ішкі ортаны маталар жүйесі, қозғалтқыш функциясы бар тіндер, жүйке тіндері және нейроглия. Эмбриология Онтогенездің эмбриональды кезеңі. Жыныстық жасушалар. Оогенез және сперматогенез. Ұрықтану. Партеногенез. Ұнтақтау In vitro ұрықтандыру. Жарылыс Гаструляция. Нейруляция Ісік клеткаларының мамандануы. Жасушалық өзара әрекеттесу. Органогенез.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі және одан туындайтын элементтің және оның қосылыстарының негізгі сипаттамалары: ядроның заряды және атомның электрондық формуласы; ықтимал валенттілік, коваленттілік, тотығудың ықтимал дәрежесі; радиустың өзгеру сипаты, электртерістік, элементтердің және олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері ПСЭ топтары мен кезеңдері бойынша; жанама топшадағы металдардың химиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары (ағылшын тілінде)
Курс болашақ бакалаврлардың тұқымқуалаушылық заңдылықтары, генетикалық өзгергіштік механизмдері және биологиялық нысандардың молекулалық-генетикалық ұйымдасуы туралы білімін қалыптастыруға бағытталған. Хромосомалық тұқымқуалаушылық теориясы, популяциялық генетика, генетикалық инженерия негіздері және адамның тұқым қуалайтын аурулары зерттеледі. Практикалық сабақтарда студенттер генетикалық зерттеулердің классикалық және заманауи әдістерін меңгереді: тұқымқуалаушылық белгілерін талдау, будандастыруды модельдеу, ДНҚ бөліп алу, ПТР жүргізу және электрофорез әдістерін қолдану. Өзіндік жұмыс барысында студенттер заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, генетикалық материалды талдау бойынша жобаны орындайды. Қорытынды бағалау – жобаны қорғау түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаларды басқару
Пәнді оқу мақсаты студенттердің жобалық ойлауын, жобаларды құрастыру және жүзеге асыру және жобалық топты басқару қабілетін дамыту болып табылады. Студенттер жобаны басқару кезеңдерін, жобаның құрылымы мен құрамдас бөліктерін, жобаны басқарудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді және жобалық басқарудың білім жиынтығының ағымдағы нұсқасын меңгереді. Курстың мазмұны қолданыстағы PMI PMBOK стандартының талаптарына сәйкес келеді. Дайындық бағыты бойынша жобалар әзірлейді, оларды сипаттайды, жобаны өрістету логикасын негіздейді, жобаның тәуекелдерін анықтайды және жобаны дамытудың баламалы жолдарын ұсынады. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер физиологиясы
Болашақ мұғалімдер өсімдік жасушасының құрылымын, қызметін, физиологиясы мен биохимиясын, фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсімдіктердегі органикалық заттардың алмасуы мен тасымалдану процестерінің ерекшеліктерін, өсімдіктердің өсуі мен дамуын зерттейді. Абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлерден туындаған әртүрлі орта жағдайларындағы физиологиялық процестердің өзгеруін зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • фотосинтез процесінің химиясы мен ұйымдастырылуын, өсімдіктердің минералды қоректенуін, су алмасуын, өсімдіктегі метаболиттерді тасымалдау механизмдерін түсіндіреді; • өсімдіктер физиологиясы тұрғысынан әртүрлі табиғи құбылыстарды түсіндіреді; • өсімдіктердің онтогенезінің негізгі кезеңдерін анықтайды; • өсімдіктер мен жасушалардың абиотикалық және биотикалық стресстерге төзімділігін бағалайды; • бақылаулар мен эксперименттік зерттеулер жүргізеді; • зертханалық және далалық жағдайда физиологиялық процестерді модельдейді, нәтижелерді талдайды және түсіндіреді; • физиологиялық процестердің теориялық білімдерін практикада қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты - құқықты зерттеу, сондай-ақ студенттерде түрлі ақпарат түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және антикоррупциялық мәдениетті дамыту. Мазмұны: Студенттер Қазақстан Республикасы құқық жүйесінің негіздерін, негізгі құқық салалары бойынша заңнамалық актілерді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске қатысты заңдарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, сыбайлас жемқорлықпен күресудің ұйымдастырушылық негіздерін, ұйымдарда, мемлекеттік органдарда және құрылымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің түсінігі мен құрылымын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер, жағдайлық тапсырмаларды орындау арқылы сыбайлас жемқорлықтың тәуекелдерін анықтап, алдын алу шараларын ұсынады және ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша ұсыныстар береді, іскерлік ойындарға қатысады. Тест түрінде емтихан қарастырылған. Бағалау әдістері: тестілеу, практикалық тапсырма, ауызша сұрау, өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы (ағылшын тілінде)
Пән болашақ мұғалімдердің адам ағзасының құрылымы туралы кешенді түсінігін және осы саладағы зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Анатомияның негізгі заңдылықтары, ағзалар топографиясы, олардың өзара орналасуы және онто- мен филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, функционалдық байланыстары зерттеледі. Морфологиялық өзгерістерді талдау әдістері, эксперименттік зерттеулер және анатомиялық білімді білім беру тәжірибесінде қолдану меңгеріледі. Компетенттілігін көрсеткен болашақ мұғалімдер келесі дағдыларды меңгереді: адам ағзасының құрылымдық заңдылықтарын түсіндіру; анатомиялық терминологияны қолдану; ағзалар топографиясын және олардың өзара байланысын талдау; ағзалар мен жүйелердің жұмысын зерттеуге арналған эксперименттерді жобалау және жүргізу; зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу; аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін білімді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Селекция негіздері мен даму эволюциялық даму
Курс студенттердің эволюция механизмдері, тұқымқуалаушылық заңдылықтары, селекция негіздері және эволюциялық теорияның биологиялық дүниетанымдағы рөлі туралы тұтас көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Эволюцияның заманауи концепциялары, микро- және макроэволюция процестері, селекцияның генетикалық негіздері және биологиялық нысандарды зерттеу әдістері қарастырылады. Практикалық сабақтарда студенттер дәстүрлі және талқыланып жүрген эволюциялық теорияларды зерттейді, эволюциялық биология әдістерін (палеонтологиялық, биогеографиялық, морфологиялық, генетикалық) меңгереді, инфографикамен жұмыс жасап, эволюциялық процестерді модельдейді. Өзіндік жұмыс ғылыми әдебиетті талдау, зертханалық зерттеулер жүргізу және рефераттар дайындауды қамтиды. Аралық және қорытынды бақылау ауызша формада өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Организмдер және қоршаған орта
"Организм және қоршаған орта" курсы организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курста қазіргі экологияның міндеттері, мәселелері мен мазмұны қарастырылады, биосферадағы функционалдық байланыстар, қоршаған орта факторлары мен ресурстары зерттеледі; сонымен қатар организмдерге қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсер ету заңдылықтары қарастырылады. Практикалық сабақтарда білім алушылар зерттеу жұмысында организмдерді бейімдеу саласында алған білімдерін қолдануға үйренеді. Студенттер тіршілік ортасының модельдерін және тірі организмдердің қарым-қатынас түрлерін құруға қатысады. Биотикалық және абиотикалық факторлардың организмдерге әсері бойынша проблемалық экологиялық мәселелерді шешуді үйренеді. Жүйелік талдау және модельдеу әдістемесінің көмегімен олар организмдердің қолайсыз жағдайларға бейімделу жолдарын болжай алады. Өздік жұмыс аясында студенттер антропогендік факторлардың организмдерге әсері мәселелері бойынша микротану дайындау топтарында жұмыс істейді. Қорытынды бақылау микротуралауды қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
Пәнді зерттеу биологтардың дүниетанымдық ұстанымдарын қалыптастыру бойынша білімді органикалық әлемнің эволюциясына, жердегі тіршіліктің пайда болуына, эволюцияның қазіргі теориялары мен тұжырымдамаларын білуге бағытталған. Практикалық жұмыстар дәстүрлі эволюциялық теорияларды, сондай-ақ осы саладағы пікірталас тұжырымдамаларын талқылауды қамтиды. Инфографиканы қолдана отырып, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі биологияның даму кезеңдері туралы білімді бекіту. Эволюциялық биологияны зерттеу объектілерімен танысу: организмдер, популяциялар, түрлер. Эволюциялық биологиядағы зерттеу әдістерін игеру (дәстүрлі палеонтологиялық, биогеографиялық, морфологиялық, эмбриологиялық, генетикалық, эволюцияны модельдеу әдістері және т.б.). Өзіндік жұмыс қазіргі биологияның негізгі проблемаларын дамытудағы эволюциялық биологияның маңыздылығы, тіршіліктің пайда болуы мен эволюциясы, тамақтанудың әртүрлі түрлеріне негізделген тіршілік формаларының түрлері (авто - және гетеротрофия) және т.б. туралы рефераттар мен хабарламалар дайындауда құрылады. Аралық және қорытынды бақылау ауызша түрде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика және оптика
Курс студенттерге молекулалық физика және оптика әдістері туралы білімді кеңейту үшін қажет, бұл тірі организмдердің атомдық-корпускулалық құрылымы туралы заманауи идеяны қалыптастыруға мүмкіндік береді. Зертханалық сабақтарда шағын топтардағы студенттер эксперименттер жүргізеді, бұл студенттерге зерттелетін құбылыстар мен объектілерді байқауға және талдауға, қарапайым оптикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құруға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында студенттер әртүрлі күрделілік деңгейіндегі физикалық есептерді шешу нәтижелеріне ғылыми-әдістемелік талдау жасайды, шешеді және жүргізеді, интерференция мен дифракцияның маңызды схемаларын талдайды. Қорытынды бағалау жазбаша нысанында жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары
Ерте өркениет дәуіріндегі әлем туралы білім мен түсініктің сипаты. Орта ғасырлардағы ғылым мен діндердің қарсы тұруы. Қазіргі ғылым негіздерін қалыптастыру. Микромир табиғаты. Қарапайым бөлшектер және іргелі өзара әрекеттесу. Өзін-өзі ұйымдастыру концепциялары. Синергетика. Әлемнің жалпы ғылыми көрінісі. Әлемнің жалпы бейнесі. Жер бетінде өмірдің пайда болу концепциялары. Тірі материяның құрылымдық деңгейлері. Өмір мәнінің тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғатты ұтымды пайдалану
"Табиғатты ұтымды пайдалану" курсы табиғат пен табиғи ресурстарды сақтауға ұмтылуда белсенді ұстанымды қалыптастыруға, табиғатты ұтымды пайдалану негіздері туралы, азаматтардың қоршаған ортаның табиғи ресурстарына қатысты құқықтары мен міндеттері туралы ғылыми білім алуға бағытталған. Практикалық сабақтарда студенттер табиғатты пайдалану мәселелері бойынша ситуациялық мәселелерді шешеді. Қоршаған табиғи ортаның жай-күйіне бағалау жүргізеді, жер қойнауын пайдалану мәселелері бойынша талдамалық карталар мен түсіндірме жазбалар жасайды. Табиғатты ұтымды пайдалану және табиғатты қорғау мәселелері бойынша пікірталастарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер өңірдің қоршаған ортасының жай-күйіне зерттеу жүргізеді, қоршаған ортаны бақылау бағдарламасын жасайды. Қорытынды бақылау осы бағдарламаның презентациясы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның биоресурстары (орыс тілінде)
Биологиялық ресурстардың түрлері. Популяция тіршілігінің негізгі критерийлері. Шикізат өсімдіктерін ресурстық зерттеу және дамыту әдістері. Табиғи өсімдік ресурстарын экологиялық бағалау. Жануарларды есепке алудың негізгі әдістері. Қазақстан биоресурстарының өнімділігін арттыруда жерсіндіру мен қайта климаттаудың рөлі. Қорғалатын аумақтар және олардың ресурстық түрлерді сақтау мен өсірудегі маңызы
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Пәнді оқу барысында білім алушылар биологияны ұйымдастырудың нысандарын, әдістерін, әдістемелік әдістерін жетілдірудің ерекшеліктері мен тенденцияларын; оларды биологиялық білім берудің әртүрлі модельдері жағдайында қолдану ерекшеліктерін зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер типтік бағдарламаны, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді талдайды, мектепте ғылыми-тәрбие жұмысын жоспарлауды, ұйымдастыруды және жүргізуді үйренеді, инновациялық технологиялар мен АКТ-ны қолдана отырып сабақтар өткізеді, өткізілген сабақты талдайды, мектепте жұмысты ұйымдастыру дағдыларын игереді, білімді бақылаудың әртүрлі әдістері мен құралдары қолдану арқылы білім алушылардың оқу материалын меңгеру дәрежесі мен тереңдігін анықтайды, зертханалық және практикалық сабақтарды ұйымдастырады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар биология бойынша сыныптан және мектептен тыс іс-шараларды өткізеді және талдайды, биология кабинетін жарақтандыру бойынша жобамен жұмыс істейді. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Пән адам мен жануарлар организмдерінің жұмыс істеу заңдылықтарын, гомеостазды реттеу және сақтау механизмдерін, сондай-ақ жоғары жүйке қызметінің физиологиялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Болашақ педагогтар организмнің әртүрлі жүйелерінің теориялық және практикалық аспектілерін, олардың сыртқы әсерлерге бейімделуін, сондай-ақ физиологиялық процестерді реттеудегі жүйке және гуморальдық механизмдердің рөлін меңгереді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер келесі дағдыларды игереді: адам мен жануарлардағы негізгі физиологиялық процестерді түсіндіру және салыстыру; гомеостазды реттеу және сақтау механизмдерін талдау; эксперименттік физиологиялық зерттеу әдістерін қолдану; қоршаған орта факторларының әсерінен болатын физиологиялық өзгерістердің себептерін анықтау; организмнің әртүрлі жүйелерінің функционалдық жағдайын бағалау; физиологиялық білімді аурулардың алдын алу мақсатында пайдалану; оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия және молекулалық биология (ағылш.т.)
Жасушалық құрылымдардың функционалдық биохимиясы. Ақуыздар: құрылымы, қасиеттері, функциялары. Ферменттер, коферменттер: құрылымы, қасиеттері, жіктелуі. Ферменттердің әсер ету механизмдері, олардың белсенділігін реттеу, практикалық қолдану салалары. Жасанды генетикалық бағдарламаларды құру. Нуклеотидті тізбектер банктері. Геномдық дактилоскопия. Генетикалық детерминацияланатын аурулар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Микробиология және биотехнология (орыс тілінде)
Пән студенттердің микроорганизмдер мен вирустардың өсуі мен метаболизмі, олардың культивирленуі, микробтық жасушалар, биотехнологиялық процестер және олардың өндірістік қолданылуы туралы білімдерін қалыптастырады. Биотехнологиядағы микробиологиялық процестер, шикізатқа қойылатын талаптар, өнімдерді бөліп алу және тазарту әдістері зерттеледі. Микробиологиялық синтез принциптері, вирустық құрылымдар және олардың көбею ерекшеліктері меңгеріледі. Лабораториялық сабақтарда студенттер препараттар дайындауды, бояу әдістерін, себу жұмыстарын, микроорганизмдерді идентификациялауды, таза дақылдармен жұмыс істеуді үйренеді. Өсуін бақылау, титр және белсенділікті анықтау әдістері меңгеріледі. Студенттер микроорганизмдер мен вирустарды қоршаған ортада, тағам өнімдерінде зерттейді, тапсырмалар мен жобалар орындайды. Қорытынды бағалау – жоба қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Пәнаралық байланысты пайдалана отырып, үш тілді білім беру жағдайында биология және жаратылыстану бойынша оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін біледі және оларды биология және жаратылыстану саласында қолданады
- Педагогика, психология және жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі саласындағы озық білімге негізделген биология және жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, биология мен жаратылыстану пәндерін оқытуда инновациялық технологияларды қолданады, биология мен жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі саласындағы мәселелерді шешеді және дәлелдер құрастырады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады
- Биология және жаратылыстану саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары бар
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді.
- Биология, жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі саласында олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділікті білуді және түсінуді қолданады