Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01901 Дефектология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы педагогика саласында іргелі және қолданбалы білімі бар, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеуді, түзету мен дамытуды, әлеуметтендіруді және әлеуметтік бейімдеуді жүзеге асыруға, арнайы педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге және басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика

Пәндер

  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Курс болашақ мамандардың кәсіби дамуына бағытталған міндеттерді шешудің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін білім, дағдылар мен әдістер кешенін игеруге арналған білімдерді қалыптастырады.. Арнайы пәндерді оқытудың ұтымды әдістері мен құралдарын таңдауға, оқу процесінде инновациялық технологияларды қолдануға, білім алушылардың жұмысын басқару дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің коррекциялық және логопедиялық қызметі

    Курс МДББМ логопедтік қызметінің ұйымдастырылуын зерттеуге арналған. Оқу курсында сөйлеу дамуын зерттеу және мектеп жасына дейінгі балалармен түзету жұмыстарын жүзеге асыру; бақылау-диагностикалық жұмысты өткізу білімдерін қалыптастырады. Оңалту және психологиялық-педагогикалық мекемелердегі мамандармен бірлесіп жұмысы кезінде кешенді түзету әдістерін қолдану дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Логопедиялық қызметтің ұйымдастыруы мен технологиясы (ағылшын тілінде)

    Курсты оқыту барысында МДББМ логопедтік қызметінің жұмысын ұйымдастыру; балалардың сөйлеу дамуын зерттеу және мектеп жасына дейінгі балалармен түзету жұмыстарын жүзеге асыру туралы білімдері қалыптасады. Тіл кемшіліктері бар әртүрлі балалр топтарының диагностикалық, түзету, алдын-алу жұмыстарының дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби терминология

    Курс арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы терминология мен терминтанудың ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін, термин жүйелердің маңызды сипаттамаларын қаоыптастырады. Арнайы және инклюзивті білім берудегі кәсіби терминологияның негізгі ұғымдары, құрылымдық-тілдік параметрлері, терминді бекіту және қолдану салалары, терминдерді қалыптастырудың негізгі дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дефектологиядағы ақпараттық технологиялар

    Курс Windows офистік пакетінің мамандандырылған және негізгі бағдарламаларының мүмкіндіктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады; бағдарламаларды қолданудың әдістемелік жолдары мен негізгі ережелерінің білімдерін қалыптастырады.Ақпараттық-компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу және оқу процесіне ақпараттық технологияларды енгізу бойынша дағдылар қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы және инклюзивті білім берудегі инновациялар

    Курс педагогикалық инновацияларды әзірлеуге, енгізуге және дамытуға байланысты педагогикалық процестерді, құралдар мен заңдылықтардың білімдерін қалыптастырады. Арнайы және инклюзивті білім берудегі инновациялардағы психологиялық кедергілер; білім беру мекемесіндегі инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дефектологиядағы терминологияның аударма ерекшелігі

    Курс дефектология саласындағы аударма ғылымының өзекті мәселелерін, кәсіби бағдарланған аударма дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Дефектологиялық мәтіндердегі ерекшеліктер, негізгі түрлері, әдістері, аударма трансформациясы, аударма практикасы қарастырылады. «Дефектология» бағыты бойынша терминді аудармасыз алу, калькилеу, трансформациялық және сипаттамалық аударма әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері

    Курс инклюзивті білім беруде ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастырудың әдістемесі мен әдістерінің білімдерін қалыптастырады. Курсат теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдануға, ғылыми зерттеулерді талдау және ресімдеу қарастырылады; инклюзивті білім беруді жүзеге асыру процесінде теориялық және практикалық қызметтің дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы педагогика және арнайы психология саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

    Курс арнайы педагогика мен арнайы психологияның әдіснамасын, педагогикалық зерттеулердің деңгейлерін, арнайы педагогика мен арнайы психологияның зерттеу әдістерінің білімдерін қалыптастырады. Арнайы педагогика мен арнайы психологиядағы құбылыстар мен зерттеулер туралы дұрыс түсінік беретін ережелерді игерудің дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы білім беру қызметтерінің заманауи жүйесі

    Курс медициналық-әлеуметтік-педагогикалық патронаж, медициналық-әлеуметтік профилактика және ерте кешенді көмек, ерте көмек бағдарламасы ұғымдарын зерттеуге арналған білімдерін қалыптастырады. Оны игреу барысында диагностика, ақпараттық іздеу және білім беру бағытын таңдауға көмектесу, жеке оңалту және профилактикалық бағдарламаларды жобалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дефектологияда ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет нәтижелерін жүзеге асыру

    Курс арнайы және инклюзивті білім беруде ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет нәтижелерін енгізудің негізгі принциптерін, стратегияларын, технологияларын және заманауи тәжірибелерін зерттеуге арналған. Коммерцияландырудың кезеңдері, нысандары, тәсілдері мен қатысушылары; лицензиялау нарығының ерекшеліктері, бизнес-идеялардың коммерциялық әлеуетін бағалау және инновациялық жобаларды жоспарлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар отбасылар мен балаларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек

    Курс нәрестелік, ерте жастағы БАЕҚ бар балалардың психикалық және тұлғалық даму ерекшеліктерін; БАЕҚ бар сәбилерге, ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізу әдістерін; БАЕҚ бар балаларды дамыту әдістері мен тәсілдерін зерттеуге арналған білімдерін қалыптастырады. БАЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дефектологиядағы білім беру инновацияларын коммерцияландыру

    Курс дефектология саласындағы инновациялық дефектологиялық жобалардың нәтижелерін коммерцияландыру, инновацияларды іске асыру технологиясын білудегі құзыреттерді қалыптастырады. Дефектологиядағы қолданбалы ғылыми зерттеулерді коммерцияландырудың негізгі әдістерінің, технологиялары мен модельдерінің сипаттамалары, білім беру инновациялары нарығындағы сұраныс пен ұсыныс механизмдерінің дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте түзету-педагогикалық көмек жүйесінің технологиясы

    Курс сөйлеу дамуындағы қауіп факторы бар балалармен ерте түзету жұмыстарын игеруге; онтогенездегі психикалық процестердің дамуын есепке алу, балалармен жұмыс мазмұнын анықтауға арналған білімдерін қалыптастырады. Курсты оқыту барысында: жеке түзету-дамыту бағдарламасын әзірлеу және баламен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу және медициналық оңалтуды ұйымдастыру икемділіктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру ұйымдарындағы заманауи түзету-дамыту технологиялары

    Курста түзету-дамыту технологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін; оқудағы қиындықтары, аутизмі, және т.б. бұзылулары бар балалармен жұмыс істеу технологиясын біледі және арнайы білімдері қалыптасады. Денсаулық сақтау технологияларын, сараланған және жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологияларын; арт-терапиялық технологиялар-ды пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог жұмысында стрессті басқару

    Курс классикалық стресс теориясын игеруге арналған Селье; стресстік типтегі мінез-құлық деформациясы синдромы; стресстің алдын алу және түзету әдістерінің білімдерін қалыптастырады. Курсты меңгеру барысында кәсіби денсаулық тұжырымдамаларын талдау; педагог жұмысындағы стресске төзімділік жағдайын зерттеуге кешенді көзқарасты игеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагог қызметіндегі кәсіби шаршаудың алдын алу

    Курс кәсіби шаршаудың алдын алу бойынша білімді меңгеруге арналған; кәсіби шаршаудың әкелетін факторларының классификациясы; стресстік жағдайлардың алдын алу әдістері; ұйым мен тұлға деңгейінде стресстік жағдайларды басқару тәсілдерін зерттеуге арналған білімдерін қалыптастырады. Курсты игеруде стресстік жағдайларды анықтау және алдын алу әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Түзету-педагогикалық процесін қамтамасыз ету құралы

    Курс оқытудың жалпы түсініктері мен құралдарын, арнайы білім берудегі оқыту құралдарын таңдау принциптерін, көрнекі құралдарды, түзету-педагогикалық процестегі техникалық құралдар тобын зерттеуге арналған білімдерін қалыптастырады. Курста негізгі ұғымдар мен процестер, белгілі бір түзету және педагогикалық міндеттерді шешудің ұйымдастырылған әдістемелік дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беруді басқару және сапасын бағалау

    Курс білім беру процесін басқару теориясының әртүрлі тұжырымдамаларының принциптері мен тұжырымдамаларын игеруге арналған. Білім беру ұйымдарының қызметіндегі инновациялық процестің білімдерін қалыптастырады. Басқарманың кәсіби қызметінде пайымдауларды талдау қабілеті қаланады: толеранттылық және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілеттілік, білім беру ұйымдарының персоналымен жұмыс дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы адамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын терең түсінуге негізделген пәнаралық, көпмәдениетті дүниетанымды көрсетеді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыруда қазіргі жоғары мектеп өкілдерінің жеке стильдік ерекшеліктерін талдайды.
  • Басқару психологиясы мен педагогика саласында өзіндік аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгере алады.
  • Жеке және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін қолданады; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады.
  • Ғылыми және кәсіби мәтіндерді талдайды, бағалайды және аудармасын жасайды, контекст пен шарттарды ескере отырып түрлендіреді; оқу саласы бойынша одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін дамытады.
  • Арнайы және инклюзивті білім беру саласында кәсіби шетелдік терминологияны меңгереді.
  • Нарықтардың әлеуетін тиімді пайдалану негізінде нарықтық қатынастар жағдайында коммерцияландыру құралдарын іс жүзінде қолдану тәсілдері мен әдістерін пайдалана алады.
  • Білім беру мекемелерінің инновациялық қызметінің тәжірибесі мен нәтижелерін талдайды және көрсетеді; Қазақстан мектептеріндегі инновациялардың әртүрлі түрлерін және инновациялық тәжірибені қолданады.
  • Арнайы ғылыми білімге негізделген білім беру ортасын басқарудың әртүрлі функционалдық аспектілерін біріктіреді және мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлай алады.
  • Инклюзивті зерттеулердің нәтижелерін кәсіби қызметке жобалау, енгізу және бейімдеу қабілеті оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделе отырып, осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете біледі.
  • Психологиялық, педагогикалық және ғылыми әлеуетті кеңейтеді, жеке білім беру, түзету және дамыту бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады, білім алушылардың алуан түрлілігін және олардың қажеттіліктерін ескеретін оқу бағдарламаларын, материалдары мен әдістерін таңдайды («әмбебап оқыту дизайны»).
  • Қолдау және түзету көмегін анықтайды және талдайды, әзірлейді, оның ішінде ерте көмек көрсетудің тиімділігін негіздейді, түзету көмегін көрсету мәселелері бойынша ата-аналарға кеңес береді.
  • Арнайы білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, түзету және дамыту жұмыстарын жүргізеді, стресстің алдын алу мақсатында еңбек жағдайларын ұйымдастырады.
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстарын анықтау және жеңу технологияларын көрсете отырып, оқу қызметіндегі олқылықтардың орнын толтыра отырып, бұл проблемалардың оқытудың келесі кезеңдеріне көшуіне жол бермейді.
  • Арнайы және инклюзивті ортада проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана біледі, заманауи түзету және дамыту технологияларын талдау және бейімдеу, арнайы білім беруде сапаны басқарудың заманауи технологиялары мен әдістерін, бейімдейді және қолданады, сыни тұрғыдан бағалай алады, аналитикалық басқару әдістерін қолдана алады.
Top