Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01517 География (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Табиғатты пайдалану экономикасы

    Мақсаты: табиғатты пайдалану экономикасының негіздерін зерделеу және табиғатты пайдалану бойынша Әлемдік және отандық тәжірибелерді талдау. Студенттер: * Табиғатты пайдаланудағы экономикалық тиімділікті анықтау үшін өндірістік қызметке экологиялық талдау жүргізе алады; • деректерді пайдалану негізінде елдердің жекелеген аудандарының табиғатты пайдалану ерекшеліктері туралы жобалар жасай алады; • қоршаған ортаның ластануынан болатын экономикалық залалдың мөлшерін анықтау үшін табиғи ресурстарды бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Мақсаты: ландшафттық зерттеулердің заманауи бағыттарын зерттеу. Студенттер: •нақты бір аумақтардың табиғатын қорғау мен абаттандыруда қолданылатын жобаларды негіздеуде ландшафттық тәсілді әзірлеу; •ландшафттардың әртүрлі табиғи-антропогендік және мәдени түрлерінің дамуы мен ұйымдасуындағы заңдылықтарды талдау; •антропогендік өзгеруімен байланысты ғылыми бағыттарды зерттеу; •аумақтың экологиялық жағдайын бағалауда ландшафттық тәсілдерді салыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлімнің қазіргі заман географиясы

    Мақсаты: география ғылымдары саласы бойынша қажетті білімді және географияның заманауи теориялары мен тұжырымдарын меңгеру, географиялық білім берудің негізгі ұстанымдары мен тәілдерін анықтау. Студенттер: • әдіснамалық және теориялық мәнге негіз болатын тұжырымдық иделарды біледі; • оқытуға неғұрлым жақын географиялық ғылымның зерттеу әдістерін таңдайды; • оқу үдерісінде географиялық ғылым саласындағы өзгерістерді, олардың дамуын ескере отырып қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қоғамдық география

    Мақсаты: адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерделеу және қоршаған ортаны, тәртіпті, әл-ауқатты сақтау мәселелерін жылдам өзгерістер жағдайында бағалау болып табылады. Студенттер: • қоршаған ортаға теріс әсерді талдау үшін геоақпараттық технологияларды қолдана алады; • адамның климаттың өзгеруіне әсерін талдау және белгілі өзгерістердің нәтижелерін түсіндіреді; • антропогендік әрекеттің жерге әсер ету дәрежесін бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік шаруашылық

    Мақсаты: экономикалық шындықтың кеңістікке қатынасын және homo economicus пен кеңістіктің өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • тауарларды өндіру және тарату саласына кеңістіктік факторлардың әсерін анықтайды; • әлемдік экономиканың экономикалық қызметін өрістету үшін білімді пайдалануады; • кеңістіктің ерекшеліктері мен әдістеріне сәйкес экономикалық шындықты баяндайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы

    Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын зерделеу. Студенттер: • ҚР шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастырады; • экономиканы орналастыру факторлары және экономика салаларын орналастыру ерекшеліктері туралы білімді пайдаланады; • экономиканың тұрақты дамуы және адамдардың өмір сүруіне қолайлы жағдай жасау мақсатында Қазақстан экономикасының дамуын бағалай алады; Қазақстан экономикасының салаларын жіктеу мақсатында экономикалық-географиялық сипаттамаларды талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық зерттеу

    Мақсаты: елдің өндірістік күштерін орналастыру және аймақтық экономиканың аумақтық ерекшеліктерін зерделеу. Пән білім алушыларда күрделі әлеуметтік-экономикалық, табиғи-географиялық және саяси-әкімшілік жүйелер ретінде өңірлер туралы теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ олардың дамуы, өзара іс-қимылы және жаһандық және Ұлттық кеңістіктегі рөлі туралы бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи тәуекел географиясы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді табиғаттың қауіпті құбылыстарымен және қауіпті табиғи және табиғи-техногендік құбылыстар мен тәуекелдерді дамыту тетіктерімен таныстыру болып табылады. Студенттер: • табиғи және табиғи-экологиялық қауіптер мен тәуекелдердің сипаттады; • жағымсыз салдардың алдын алу үшін табиғаттың қауіпті құбылыстарын талдайды; • қауіпті табиғи және әлеуметтік-техногендік құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық көріністеріне мысалдар келтіреді; • жаһандық проблемаларды зерттеу экономика мен қоршаған ортаның тұрақты дамуын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты тірі ағзалар мен экожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын, экономикалық қызметтің экологиялық салдарын, тұрақты даму тұжырымдамаларын, экология мен тіршілік қауіпсіздігі мәселелерін зерттеу болып табылады. Тәуекелдерді талдау және басқару, әлеуметтік және экономикалық қауіптер, қауіпсіздік жүйелері және қауіпсіздікті қамтамасыз ету органдарының қызметін құқықтық реттеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкономика

    Мақсаты: геоэкономиканың негізгі категорияларын, дүниежүзі шаруашылығының құрылымы мен аумақтық үлгілерін және әлем елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін меңгеру. Студенттер: • жеке елдердің шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастыру; • елдің экономикалық дамуын жақсарту мақсатында экономикалық саясатын зерттеу; • қоршаған ортаға ықпалын бағалау үшін табиғатты пайдалану экономикасына талдау жасау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Климат өзгерістері және оның салдары

    Мақсаты: климаттың ғаламдық өзгеруінің өзекті мәселелерін зерттеу. Студенттер: • экстремалды ауа райы құбылыстарын бағалау үшін ауа райы мен климаттың өзгерістеріне өзбетімен жеке бақылау жасауға ықпал ету; • климаттың өзгерісін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдау және олардың салдарына болжау жасау; • климаттық өзгеруіне әсер етуші температураның жоғарылауы, экстремалды ауа райы және т.б. құбылыстардың салдарын зерттеу; • ғаламдық климат өзгеруімен байланысты елдердің жеке аумақтарының климатының өзгеруінен болатын салдарын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның өнеркәсіптік аймақтары

    Мақсаты: Қазақстанның өнеркәсіптік кешендерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның өндірістік кешендері туралы білімдерін елдің өндіргіш күштерінің орналасуын түсіндіру үшін пайдаланады; • қоғамның өндіргіш күштерінің даму деңгейін түсіндіру үшін өнеркәсіптің әсерін талдайды; • Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуына оның ел экологиясына тигізетін әсерін бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қалалар мен ауылдық елді мекендер географиясы

    Мақсаты: елді мекендердің негізгі түрлерінің ерекшеліктерін ашу. Студенттер: • статистикалық деректер бойынша еліміздің әр түкпіріндегі қала мен ауыл халқының арақатынасының көрсеткіштерін салыстырады; • урбанизацияланған аумақтардың экологиялық мәселелерін зерттеу және проблемаларды шешу жолдарын ұсына алады; • қалалық жүйелердің дамуының негізгі кезеңдерін және ауылдық елді мекендердің даму заңдылықтарын талдайды; географиялық кеңістікті ұйымдастырудағы қалалардың рөлін, олардың құрылымы мен даму динамикасын бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің саяси географиясы

    Мақсаты білім алушыларда қазіргі әлемнің саяси-географиялық ерекшеліктері туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пән мемлекеттердің аумақтық-саяси ұйымын, олардың шекараларын, басқару нысандары мен мемлекеттік құрылымын, халықаралық және аймақтық бірлестіктерді, геосаяси мүдделер мен қақтығыстарды зерттейді.Курс мемлекет, егемендік, саяси шекаралар, геосаяси жағдай, әкімшілік-аумақтық бөлініс, әлемнің саяси карталары ұғымдарын қамтиды. Мемлекеттік құрылымның нысандары, саяси-географиялық аудандастыру, халықаралық ұйымдар, сондай-ақ негізгі саяси-географиялық қақтығыстар мен интеграциялық процестер зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Географиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: • географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; • математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; * процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геоморфология негіздерімен геология

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерге Жердің ішкі құрылымы туралы білім беру. Студенттер: • негізгі рельефті қалыптастыру процестерін анықтайды, аумақ рельефінің дамуын және оны экономикалық пайдаланудың әртүрлі тәсілдерімен геожүйелердің жұмыс істеуін болжау; • минералдарды практикалық пайдалану үшін кеңістіктік орналасу заңдылықтарын, тау жыныстарын қалыптастыру мәнін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дүние бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу. Студенттер: • құрлықтар мен мұхиттардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді; • табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады; • аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады; • табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Шет елдердің географиясы

    Мақсаты: өндіріс әдісіне және географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты аумақтық ұйымның, әлеуметтік инфрақұрылымның заңдылықтарын зерделеу.Пән білім алушылардың әлем елдерінің табиғи, демографиялық, экономикалық және әлеуметтік-саяси ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыруға, әлемдік экономиканың аймақтық айырмашылықтары мен даму заңдылықтарын анықтауға, сондай-ақ жекелеген елдер мен өңірлердің жаһандық географиялық процестердегі орнын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты: бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері, табиғи-ресурстық әлеуеті, халқы, өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан аумағын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың сипаттамаларын, демографиялық процестерді, халықты орналастыру мен қоныстандыруды, еңбек ресурстарын, экономиканың салалық құрылымының және салалар қызметінің ерекшеліктерін, олардың даму тенденцияларын, сыртқы экономикалық байланыстардың қалыптасу жағдайларын, әртүрлі географиялық ақпаратты талдау негізінде Қазақстанның экономикалық аудандарын экономикалық-географиялық аудандастыру ерекшелігін зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геосаясат

    Мақсаты: қазіргі дүниедегі геосаяси үдерістерді және әлем елдерінің геосаяси жағдайының ерекшеліктерін зерттеу. Пән білім алушылардың халықаралық қатынастардың кеңістіктік өлшемі, жаһандық және өңірлік қауіпсіздікке әсер ететін саяси-географиялық факторлар, сондай-ақ қазіргі әлемдегі геосаяси процестердің заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтар географиясы

    Мақсаты: қазіргі әлемде болып жатқан демографиялық үдерістердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу.Пән білім алушылардың әлем және жекелеген өңірлер халқының саны, құрамы, орналасуы және динамикасы туралы, сондай-ақ негізгі демографиялық процестер, олардың географиялық заңдылықтары және әлеуметтік-экономикалық салдары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс халықтың көбеюі, көші-қон процестері, урбанизация, халықтың этникалық және діни құрамы, әртүрлі елдер мен аймақтардағы жұмыспен қамту құрылымы және демографиялық саясат мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Инфрақұрылым географиясы

    Пәннің мақсаты-қалыптасудың, дамудың, жұмыс істеудің және одан әрі жолдардың ерекшеліктерін зерттеу инфрақұрылымды оңтайландыру. Пән ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған және экономика салалары кәсіпорындарының жекелеген түрлері арасындағы өзара байланыстар, алған білімдерін жалпылау студенттердің Қазақстанда инфрақұрылымды дамытуға қатысты жағдайларды және осы процесті тежейтін факторларды практикалық талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геоглобалистика

    Мақсаты: ғаламдық проблемаларды, ғаламдық үдерістерді және ғаламдануды зерттеу, Жер бетінде болып жатқан әлемдік ғаламданудың қалыптасуы тарихы мен үдерістердің жиынтығын қарастыру. Студенттер: • қазіргі Қазақстанның жағдайын жаһандану контекстінде қарастыру; •жаһандану мәселесін жалрылау үшін оқу іс-әрекетінде жаһандық зерттеу нәтижелерін қолдану; •ел экономикасы мен саясатының дамуына әсер ететін жаһандық үдерістерді бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Картография топография негіздерімен

    Мақсаты: картография саласына қажетті білімдер мен географиялық картаны қолдану дағдыларын меңгеру. Студенттер: • әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалану үшін жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата білу; • есептеулер мен графикалық жұмыстарды жүргізу үшін оқу-тәжірибелік зерттеулерде топографиялық карталарды қолдану; картографиялық үлгілерді жаңа білім қалыптастыру мақсатында құрылымдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геоконфликтология

    Мақсаты: саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін географиялық, саяси және басқа да өзара әрекеттесетін факторларды бірлікте зерделеу. Студенттер: • геосаяси мәселелерді шешудегі елдердің өзара іс-әрекеттерін түсіндіреді; • саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін факторларды анықтайды; • географиялық ойлау арқылы геосаясаттың, саяси географияның және геоконфликтологияның заманауи мәселелерін қабылдау дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Демография негізіндегі халықтар географиясы

    Пәннің мақсаты-әлем халқының географиясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.Пән әлем халқының географиясы, әлем халқының көбеюінің жалпы теориялық мәселелері мен ерекшеліктері, еңбек ресурстарының проблемалары және халықты орналастыру ерекшеліктері, әдеби, статистикалық және картографиялық дереккөздер негізінде объектілерді, құбылыстар мен процестерді географиялық талдау туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық номенклатура

    Пәнді оқытудың мақсаты-белгілі бір объектілер туралы білімді қалыптастыру, оларды ғылыми, өндірістік және саяси салаларда қолдану. Пән географиялық атауларды, географиялық атаулардың шығу тегі мен эволюциясының заңдылықтарын, олардың елдің тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өзгерістерін, патриотизмнің көріністерін және әлеуметтік маңызды атауларды қолдануды, топонимикалық әдістерді, географиялық карталарда топонимдерді бейнелеу құралдарын зерттеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты: экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ел тану

    Мақсаты: дүниежүзі аймақтарын, елдерді кешенді географиялық аудандастыруды зерттеу. Студенттер: • елдер және оның бөліктерін салыстыру әдістерін жүйелеу; • елтанушылық ақпаратты іздестіріп оқудың дағдыларын қолдану; • ақпарат көздерін қолданып, елдердің дамуына әлеуметтік, саяси, экономикалық және мәдени негізгі көрсеткіштері бойынша кешенді сипаттама құрастыру; • ғаламдану үрдістерін анықтау үшін әртүрлі көрсеткіштері бойынша елдердің жағдайын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғат жайлы ғылымдар

    Мақсаты: әлемнің жаратылысғылыми бейнесін түсіну, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және оларды адамның практикалық ірекеті мақсатында пайдалану. Студенттер: • табиғаттың біртұтастығын сипаттау үшін кіріктірілген жаратылысы ғылыми білімді пайдаланады; • тағиғат нысандарының кеңістікті уақыттық моделін даярлау үшін модель таңдауда шешім қабылдайды; • негізгі жаратылысы ғылыми заңдылықтарды бағалау және талдайды, құбылыстар мен процестер арасындағы себеп салдарлы байланыстарды орнатады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Гидрология және су ресурстарын қорғау

    Мақсаты: су нысандарын және сур ресурстарын қорғауды зерделеу. Пән білім алушылардың табиғи су объектілері, Табиғаттағы су айналымы процестері, су ресурстарын қалыптастыру және бөлу заңдылықтары, сондай-ақ оларды ұтымды пайдалану мен қорғаудың заманауи тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі топонимика

    Мақсаты: жер атауларының емлесі мен айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың әртүрлілігін анықтайтын факторларды зерделеу. Студенттер: • топонимдердің айтылуын талдау негізінде жер атауларының әртүрлілігін анықтау; • табиғи аумақтық және аквалдық атауларды тіркеудің әртүрлі әдістерін қолдану; • географиялық номенклатураның қалыптасуы мен өзгеру проблемаларын айқындау; • жердің әртүрлі айқмақтары мен халықтарының жергілікті жер атаулары туралы мысалдар келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және тұрақты даму

    Мақсаты: қоршаған ортаның қазіргі жағдайы және өңірлердің тұрақты дамуы мәселелерін зерттеу болып табылады. Студенттер: • адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін, экологиялық дағдарыстарды және оларды жеңу жолдарын зерттейді; • табиғатты қорғауды, Қазақстан Республикасының тұрақты дамуын талдайдыу; • аймақтардың тұрақты дамуын анықтау үшін геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі көрсеткіштерді бақылаудың әртүрлі әдістерін қолданады; қоршаған ортаның жай-күйін және елдің тұрақты дамуын бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан аймақтарының географиясы

    Мақсаты: Қазақстанның жекелеген аймақтарының табиғатын, халқын, шаруашылығын, мәдениетін және қоғамдық ұйымдасуын зерттеу. Студенттер: • аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуы аясында аймақтың жағдайы туралы мини жоба әзірлеу; • аймақтың шаруашылығын, халқын, әлеуметтік-экономикалық дамуын салыстыру; • ақпараттарды талдау негізінде Қазақстан экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы болжамдарды және мәселелерді шешудің мүмкін жолдарын негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау, өйткені болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық қабық туралы ілім

    Пәннің мақсаты-географиялық қабық, оның құрамдас салалары туралы білімді қалыптастыру. Пән сипаттамалары мен экологиялық функцияларын, табиғи процестерге әсерін зерттейді; біздің планетамыздың табиғатын біртұтас материалдық жүйе ретінде түсіну, оның құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесуде және үздіксіз дамуда, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу заңдылықтарына негізделген географиялық қабық компоненттерінің эволюциясы

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық география

    Мақсат-табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың әлем халқының денсаулығына әсерін және аурулардың таралуының географиялық факторларын және географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін зерттеу. Студенттер: • географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін дәлелдей алады; • ауру түрлерінің таралу картасын жасайды; • табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың адам денсаулығына әсерін бағалайды; • экологиялық факторларды ескере отырып, медициналық-географиялық болжамдар жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Географиядағы ГАЖ технологиялар

    Мақсаты: геоақпараттық жүйе технологияларын қолданып, географиялық ақпаратты өңдеудің дағдыларын игеру. Студенттер: • оқу іс-әрекет міндеттерін шешу үшін географиялық деректерді өңдеудің әдістері мен тәсілдерін қолдану; • практикалық тапсырмаларды орындау үшін геоақпараттық технологияларды қолдану және сандық карта бойынша есептеулер жүргізу; • ауа райының жағдайын бақылау нәтижелері бойынша өзінің тұрғылықты жерінің сандық картасын жасау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Метеорология және климатология

    Мақсаты; атмосферадағы айналым процестерін, қазіргі климаттың өзгеруін зерделеу, Жердің климатына антропогендік әсерге байланысты проблемаларды түсіну. Студенттер: • су шаруашылығы және табиғатты қорғау объектілерін жобалауда метеорологиялық бақылау әдістерін қолданады; • аймақтың антропогендік климаттық факторларын анықтау үшін эксперимент жүргізеді; • метеорологиялық өлшеу материалдары мен метеорологиялық ақпараттың дұрыстығын және негізгі метеорологиялық сипаттамаларды есептеу әдістерін талдайды және бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география

    Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру. Студенттер: рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау; •адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу; •психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени география

    Пәннің мақсаты білім алушыларда географиялық заңдар мен заңдылықтар негізінде табиғи және әлеуметтік-экономикалық кешендердің өзара іс-қимылы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи ортаның алуан түрлілігін, оның даму ерекшеліктерін, мәдени ландшафттарды қалыптастыру мен түрлендіруді, аумақтың экономикалық дамуын, кешендердің барлық компоненттерінің қазіргі жағдайын, әртүрлі географиялық ақпарат негізінде процестердің тенденцияларын талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-орта мектепте географиялық білім беру туралы білімді, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, олардың географиядағы оқыту принциптері мен әдістерін бірыңғай оқыту және тәрбиелеу процесі ретінде қалыптастыру. Пән орта және қысқа мерзімді жоспарлаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, оқытудың инновациялық технологияларын қолдануды, ресурстарды қалыптастыру мен оқыту нәтижелерін бағалауды, практикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу үшін әдістемелік әзірлемелерді құрастыруды зерттейді. conduct of

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
  • Табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
  • Қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
  • География ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
  • Әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырымдарға негізделген теориялық білімді іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
  • Географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану;
  • Оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
  • Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды одан әрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
  • Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
  • Географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау.
  • Географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
  • Географиялық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;
Top