Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01406 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кәсіптік-қолданбалы дене дайындығы

    Пәннің мақсаты - студенттердің табысты кәсіби қызметке психофизикалық дайындығы. Пән белгілі бір кәсіби қызметке жоғары талаптар қойылатын адамның психикалық және физикалық қасиеттерін оңтайлы деңгейде дамытуға және қолдауға, сондай-ақ дененің осы іс-әрекеттің жағдайларына функционалдық тұрақтылығын дамытуға және ерекше сыртқы еңбек жағдайларына байланысты негізінен қажетті қолданбалы қозғалыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жауынгерлік іс-қимыл негіздері

    "Жауынгерлік іс-қимылдар негіздері" пәнінің мақсаты білім алушылардың ҚР Қарулы Күштеріндегі мемлекет пен әскери қызметтің қорғаныс тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, қазіргі заманғы жалпы әскери бо негіздерін, жауынгерлік іс-қимылдар түрлерін және олар бойынша іс-қимыл тәртібін зерделеу болып табылады. Пән жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізуде білім алушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге; қару-жарақ пен әскери техникада өз бетінше жұмыс істеуге, оларда жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Запастағы офицерлердің әскери дайындығы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері үшін запастағы офицерлерді даярлау жөніндегі талаптармен таныстыру болып табылады. Тәртіп жауынгерлік міндеттерді орындау үшін қажетті білімі бар, бо қимылдарын жүргізу барысында тактикалық жағдайды бағалай алатын, бейбіт уақытта және БО қимылдары кезеңінде жеке құраммен тәрбие жұмысын жүргізе алатын запастағы офицерлерді әскери даярлау қажеттілігін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақстанның әскери тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Қазақстан әскери тарихының негізгі кезеңдерімен және әскери өнердің әлемдік тәжірибесімен, оның дүниежүзілік соғыстардағы және соғыстан кейінгі кезеңдегі дамуымен; Қарулы Күштер түрлерін, әскер тектерін және арнайы әскерлерді жауынгерлік қолдану негіздерінің дамуымен; Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі, ХХ ғасырдың соңғы онжылдығы мен ХХІ ғасырдың басындағы жергілікті соғыстардағы жауынгерлік іс-қимылдардың сипатымен таныстыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің дене шынықтыру мен алғашқы әскери дайындықтың өскелең ұрпақ үшін маңыздылығын түсінуіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсіндіру, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие болу. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларының гигиеналық және педагогикалық негізі арқылы салауатты өмір салтын құру

    Пәннің мазмұны білім беру мекемелерінде салауатты өмір салтына байланысты мәселелерді көрсетеді және кәсіптік қызметте Денсаулық сақтау технологияларын пайдалануда, білім беру процесінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуде, гигиена, еңбекті қорғау талаптарын орындауда, білім беру процесінің субъектілерінде салауатты өмір салты мен қауіпсіз білім беру дағдыларын қалыптастыруда базалық педагогикалық білім мен дағдыларды айқындайды еңбекті қорғау және гигиена талаптарын ескере отырып, қоршаған орта.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері - мемлекеттің әскери қауіпсіздігінің кепілі

    Пән Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін, Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлықтары мен мемлекеттік қорғау туралы Заңдарын, Қазақстан Республикасының Әскери доктринасын, Қазақстан – 2017 Стратегиясындағы Ұлттық қауіпсіздік мәселелерін, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Бас Қолбасшысының және Қорғаныс министрінің елдің қорғаныс қабілетін нығайту, Қарулы Күштердің құрылымы туралы бұйрықтарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістемесімен шаңғы дайындығы

    "Оқыту әдістемесімен шаңғы даярлау" пәнінің мақсаты халықтың дене тәрбиесі жүйесінің әртүрлі буындарында шаңғы даярлығын оқыту саласындағы теориялық білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды игеру және пайдалану, оқу-тәрбие процесінде және дене шынықтыру бойынша сабақтан тыс жұмыстарда білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету болып табылады. Пән білім алушыларда шаңғы дайындығын оқытудың қазіргі заманғы әдістемесін қалыптастырудың негізгі кезеңдері және оның құрылымы, дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметіндегі шаңғы дайындығын оқыту әдістемесінің рөлі мен орны туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Саптық және дене шынықтыру дайындығы

    Пәннің мақсаты-болашақ алғашқы әскери дайындық оқытушыларының дене тәрбиесі және саптық оқыту жүйесі, дене шынықтыру және саптық дайындық процесінде білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу. Пән орта оқу орындарының оқушыларының дене тәрбиесі мен саптық дағдылары бойынша қажетті білім мен практикалық дағдыларды дамытады, әскери тәртіпті сақтауға және тәртіпті нығайтуға ықпал етеді, өз денесін меңгеру қабілетін жетілдіреді, зейінділікті, байқағыштықты, ұжымшылдық пен орындаушылықты дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Анатомия, спорт морфологияның негіздері

    Пәннің мақсаты-адам ағзасының анатомиялық құрылымына, дене құрылымының жасушалық және тіндік деңгейіне жалпы шолу. Пән ағзалардың, органдар жүйелерінің және тұтастай алғанда ағзаның құрылымында білім алуға; ағзаның дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын дұрыс диалектикалық түсінуді қалыптастыруға; адам ағзасына эстетикалық және мәдени қатынасты тәрбиелеуге, жас, конституциялық және динамикалық морфология деректеріне байланысты организмдегі морфофункционалды өзгерістерді дұрыс бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау, өйткені болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Баскетбол оқыту әдістемесі

    "Оқыту әдістемесімен Баскетбол" пәнінің мақсаты білім алушыларда қозғалыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, баскетболмен байланысты физикалық қасиеттерді дамыту, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-әрекеттерді меңгеру болып табылады. Пән оқыту қабілетін қалыптастыруға және оқу процесін дұрыс құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әскери медициналық дайындық

    Пәннің мақсаты-жеке және қоғамдық гигиена ережелерін, жарақаттар мен жарақаттардың ең тән себептері мен белгілерін, жедел көмек көрсетуді қажет ететін жедел улану мен зақымдануды зерттеу, сондай-ақ табельдік және импровизацияланған құралдарды қолдана отырып, жарақаттар, жарақаттар, жедел уланулар мен зақымданулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән алғашқы көмек көрсетудің ерекшеліктерін түсінуге, ұрыста алғашқы көмек көрсетудің шартты аймақтарын білуге, сондай-ақ ұрыста өзіне-өзі көмек көрсету тәсілдеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты барлық табиғатты қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және болашақ маманға өзінің кәсіби қызметінде тіршілік қауіпсіздігі бойынша экологиялық білім мен білімді пайдалануға мүмкіндік беретін экологиялық мәдениетті тәрбиелеу болып табылады. Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл тәсілдерін, Төтенше жағдайлар кезінде шаруашылық жүргізу объектілерінің (ұйымдарының) тұрақты жұмыс істеуін, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау мәселелерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Атысу дайындығы

    "Атыс даярлығы" пәнін игерудің мақсаты ҚР Қарулы Күштерінде қару-жарақта тұрған атыс қаруы мен қол гранаталарының негізгі үлгілерінің құрылысы, атыс қаруынан ату негіздері мен ережелері, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда қарудың жоғары атыс мүмкіндіктерін шебер және толық пайдалану туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларға штаттық қаруды қолдануға деген сенімділікті оятуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын пайдалануға ие. Құзыреттілігін көрсететін болашақ дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық мұғалімдері: оқыту саласындағы білім беру бағдарламасының негізгі принциптері мен талаптарын түсініп, оларды білім беру қызметін жоспарлау мен өткізуде қолдана алады; білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтай алады; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауын, оның ішінде кәсіптік бағдарлауды дамытуды қолдай отырып, инклюзия, оқыту мен басшылықты даралау (оқу бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу) қағидаттарын практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Тактикалық дайындық

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың мотоатқыштар бөлімшесінің, взводтың құрамында қазіргі заманғы жалпы әскери шайқастың негіздері, ұрысты ұйымдастыру және жүргізу және олардың ұйымдық-штаттық құрылымы; ықтимал жау армиясы бөлімшелерінің іс-қимылдарын ұйымдастыру, қару-жарақ және тактикасы; ұрыста жаппай қырып-жою қаруынан қорғауды ұйымдастыру негіздері туралы білім алуы. Пән жалпы әскери ұрысты дайындау, оны жүргізу барысында бөлімшелерді жан-жақты қамтамасыз ету және үздіксіз басқару бойынша білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол оқыту әдісімен

    Пәннің мақсаты білім алушылардың волейболды оқыту теориясы мен әдістемесінің мәселелерін меңгеруі, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-әрекеттерді меңгеруі, әртүрлі контингентпен айналысатын волейбол бойынша дене шынықтыру оқытушысының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруі болып табылады. Пән спорттық ойын – волейбол пәні негізінде дене шынықтыру маманының кәсіби қызметі туралы білім алушылардың тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақты мектепте әскери іс негіздерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық мұғалімдерінде кәсіби құзыреттілікті, шағын жинақталған мектеп жағдайында тиісті білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән біріктірілген немесе дербес сыныптарда білім алушылардың әртүрлі жастағы оқуын ескере отырып, оқу-тәрбие процесін зерделеуге, сондай-ақ тірек мектептер базасында оқу сессияларын өткізу тәртібі туралы бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Қарулы күштерінің жалпы әскери жарғысы

    Пән болашақ маман мен Отан қорғаушысын жалпы әскери жарғылардың білімдерімен қаруландыруға бағытталған, бұл білімдер олардың наным-сенімі, белсенді әскери қызметке және Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері қатарында қызмет етуге мотив тудыратын күшке айналуға.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Алғашқы әскери-техникалық оқытуда ақпараттық технологияларды пайдалану

    Пәннің мақсаты-компьютерлік технологияларды білім беру мақсатында пайдалану және ақпаратты жақсы игеру үшін қызықты атмосфера құру. Пән дене шынықтыруда және алғашқы әскери және технологиялық дайындықта кәсіби функцияларды тиімді орындау үшін қажетті көлемде заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген болашақ маманды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты: оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты қалыптасуына септігін тигізу. Нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алу. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер өз оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери қызмет негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық оқытушыларының Қазақстан Республикасының конституциялық негіздері, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі орны мен рөлі, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскерлерінің түрлері мен тектері, Қазақстанның әскери саясатының қағидаттары және Қарулы күштердің даму кезеңдері туралы теориялық білімдерін меңгеруі болып табылады. Тәртіп Білім алушыларды Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі қызметі бойынша конституциялық борышын орындауға дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-дене тәрбиесі мен спорттың педагогикалық негіздерін терең теориялық тұрғыдан түсінуді қамтамасыз ету және дене шынықтыру маманының кәсіби қызметінде негізгі теориялық және әдістемелік ережелерді практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Пән түлектерде дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби қызметте теориялық және әдістемелік дайындықтың қажетті дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Әскери психология мен педагогика негіздері

    Пәннің мақсаты-адам тұлға ретінде дамитын заңдылықтарды, негізгі механизмдер мен ерекшеліктерді зерттеу, өзін қоғамда жүзеге асыра алатын, орын алатын, өзінің әлеуетін толық ашатын адамды тәрбиелеу. Пән әскерге шақырылған жастарды қазіргі заманғы ұрыста жауынгерге қажетті жоғары моральдық-саяси, кәсіби-жауынгерлік, психологиялық және физикалық қасиеттерге тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Әскери роботтық техника негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық мұғалімдерінің Роботтар туралы жалпы ақпаратты және оларды әскери істе қолдану, роботтың қозғалыс траекториясын жоспарлау тәртібімен және роботтар тобын ұжымдық басқару алгоритмімен, роботтардың функционалдығымен танысу. Пән білім алушылардың әскери робототехника және оларды қолдану саласы туралы жалпы мәліметтерді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене мәдениетінің гигиенасы және көпшілік сауықтыру жұмысын ұйымдастыру

    "Дене шынықтыру гигиенасы және жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру" пәнін игерудің мақсаты дене шынықтыру және спорт гигиенасы саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін жалпы гигиенаның аналитикалық саласы ретінде қалыптастыру болып табылады, оның негізінде әртүрлі санитарлық-гигиеналық және профилактикалық іс-шараларды зерделеу жатыр. дене шынықтыру мұғалімі әртүрлі сауықтыру шараларын құрастыру және орындау кезінде иеленуі керек жоғары оқу орнында, мектепте, Мектепке дейінгі мекемелерде халықтың әртүрлі санаттарына және білім беру процесіне қатысушыларға арналған бағдарламалар. Пән онтогенездегі ағзаның функционалдық мүмкіндіктерінің ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі факторларының адам денсаулығына ықтимал қолайсыз әсерін болдырмау үшін іс-шараларды әзірлеуде білім мен білік жүйесін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Әскери- патриоттық тәрбие негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда азаматтық, патриотизмді ең маңызды рухани-адамгершілік және әлеуметтік құндылықтар ретінде дамыту, оларда қоғамның әртүрлі салаларында, әсіресе әскери және басқа да осыған байланысты Мемлекеттік қызмет түрлерінде, бейбіт және соғыс уақытында конституциялық және әскери борышқа адалдық процесінде олардың белсенді көрінуіне Дағдылар мен дайындықты қалыптастыру болып табылады, жоғары жауапкершілік пен тәртіпті, Қазақстан Республикасы халқының жоғары моральдық рухына қол жеткізу және қолдау. Пән болашақ мұғалімдерді ҚР Қарулы Күштерінде қызмет етуге орта оқу орындарының білім алушыларын практикалық даярлау әдістері мен әдістеріне оқытуға, олардың армияға деген сүйіспеншілігін, Отанға тиесілілігі үшін мақтаныш сезімін және оны қорғауға үнемі дайындығын тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шаңғы дайындығы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметте шаңғы даярлығы саласында теориялық және әдістемелік даярлаудың қажетті дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың қозғалу тәсілдерінде, шаңғы тебуде саптық және жауынгерлік тәсілдерде дағдыларын қалыптастыруға, төзімділікті дамытуға, табандылық пен табандылыққа тәрбиелеуге, денені шынықтыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери- инженерлік дайындық, әскери топография, басқару мен байланысу

    Пәннің мақсаты мина-жарылғыш және жарылмайтын инженерлік тосқауылдарды, жеке және ұжымдық қорғаныс инженерлік құрылыстарын зерделеу, жауынгерлік іс-қимылдарды инженерлік қамтамасыз ету; карта бойынша және картасыз жергілікті жерге бағдарлау, азимуттар бойынша қозғалыс; топографиялық карта бойынша арақашықтықты анықтау; радиобайланыс пен сымды байланысты пайдалана отырып бөлімшелер мен бөлімдерді басқаруды ұйымдастыру, соғыс қимылдары туралы жалпы мәліметтермен танысу болып табылады. спутниктік навигациялық жүйелер. Пән әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Студенттердің өзіндік жұмысының құзыреттілігін дамытудағы интернет-ресурстар және мультимедиялық технологиялар

    Пәннің мақсаты студенттердің өзіндік жұмыс құзыреттілігін дамытуда интернет-ресурстар мен мультимедиялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқытуда интернет-ресурстар мен мультимедиялық технологияларды қолдану әдістемесін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Саптық дайындық

    Пәннің мақсаты-ҚР ҚК саптық жарғысының негізгі ережелерін зерделеу; солдаттың саптық қабылдауларды орнында және қарусыз және қарусыз орындауында жалғыз даярлау; бөлімше мен взвод құрамында саптық қабылдауларды орнында және қарумен және қарусыз жүргізуде орындау; саптық байқауды өткізу. Пән жеке құрамды саптық түзеуге, сергектікке, командаларды тез және дұрыс орындай білуге, бөлімшелер мен бөлімдерді басқара білуге, сондай-ақ бөлімшелердің, әскери бөлімдердің жаяу тәртіпте де, машиналарда да әртүрлі саптардағы үйлесімді іс-қимылдарына үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтар, моториканың қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға; дене шынықтыру бойынша мазмұн мен бағдарламаларды әзірлеуге, дене тәрбиесін ұйымдастырудың барабар әдістері мен нысандарын таңдауға; әртүрлі жастағы және мүмкіндіктегі білім алушылармен дене шынықтыру сабақтарын өткізу ерекшелігіне бағытталған; педагогикалық және дербес зерттеулердің нәтижелері негізінде білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды дараландыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Волейбол

    Пәннің мақсаты-волейболдың негізгі ережелерін, терминологиясын және ұпай жинау процедураларын үйрену, волейболға байланысты негізгі дағдыларды көрсету, соның ішінде пас беру, орнату, беру, шабуыл (шабуыл соққысы) және құлыптау. Пән болашақ кәсіби педагогикалық қызметте қажетті волейболдағы ғылыми-қолданбалы білім мен дағдылар жүйесін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты әскери пәндер бойынша сабақтар өткізудің нысандары мен әдістерінің бірегейлігін ашу, әскери-спорттық ойындарды, жазғы лагерь жиындарын ұйымдастыру және өткізу, Жалпы орта білім беру мекемелерінде Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты жоспарлау болып табылады. Пән әскери істі оқыту талаптары шеңберінде білім алушылардың педагогикалық шеберлігін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындық сабақтарында білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру

    Пәннің мақсаты білім алушылардың зерттеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, олардың ғылыми-зерттеу қызметіне, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге деген қызығушылығын дамыту болып табылады. Пән білім алушылардың зерттеушілік қасиеттері мен дағдыларын дамытуға, жаңа идеяларды қалыптастыруға, ғылыми іздеу әдістемесін игеруге және тәжірибелік-эксперименттік жұмысты, теориялық және эмпирикалық зерттеудің әдістері мен құралдарын ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы дене шынықтыру дайындығы мен жекпе-жек

    Пәннің мақсаты-оқушылардың қарсыласымен жекпе-жекте іс-әрекетке физикалық және психологиялық дайындығын қалыптастыру. Пән дене шынықтыру жүйесіндегі қоян-қолтық ұрыстың рөлін түсінуге, қоян-қолтық ұрысқа дайындық әдістемесін, әдістер мен әрекеттерді зерделеуге, физикалық және еріктік қасиеттерді тәрбиелеуге, психологиялық тұрақтылықты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Практикалық қызмет үшін экология, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері салаларынан білім табу.
  • Барлық жастағы топтардың білім алушыларының дене шынықтыру дайындығының сапасын арттыру мақсатында тиісті әдістер мен құралдар саласындағы білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын байланыстыру.
  • Оқыту және тәрбиелеу процесінде Отанды қорғау және оның қорғаныс қабілетін нығайту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің Конституциясының, заңдарының және қаулыларының негізгі бағыттары туралы білімдерін пайдалану.
  • Оқушылардың дене шынықтыру-спорттық белсенділігін анықтайтын моторика мен дағдыларды, адамгершілік, эстетикалық және еріктік қасиеттерді қалыптастыру бойынша оқытудың заманауи технологияларын қолдану.
  • Педагогикалық қызметке оқытудың инновациялық әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларын, озық тәжірибені, білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу жетістіктерін бағалау құралдарын енгізу.
  • Азаматтық қорғаныс бойынша практикалық сабақтар мен іс-шараларды өткізу және төтенше жағдайда оқу орнының білім алушыларының іс-әрекеттерін пысықтау.
  • Білім алушылардың азаматтығын, патриотизмін, психологиялық тұрақтылығын, саптық дағдысын, атыс даярлығы, әскери топография және азаматтық қорғау саласындағы дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау бойынша педагогикалық қызметті ұйымдастыру.
  • Сыныптағы психологиялық климатты қолдауға, жеке тұлғаның анатомиясы мен спорттық морфологиясына, оқушылардың салауатты өмір салты моделін қалыптастыруға бағытталған кәсіби педагогикалық қызметті құру.
  • Білім алушылардың психологиялық, жеке және жеке қажеттіліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, танымдық және тәрбие процестерінің заңдылықтарымен өзара байланысты дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық бойынша оқу процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын қазіргі заманғы талаптар тұрғысынан білім беру процесін құру.
  • Педагогикалық қызметте ҚР Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғыларын, ҚР Қарулы Күштерінің Құрлық әскерлерін жауынгерлік қолдану қағидаларын, әскерлерді инженерлік қамтамасыз етуді, "Бастапқы әскери және технологиялық дайындық"пәні бойынша сабақтар өткізу кезінде дене шынықтыру, атыс даярлығы және саптық оқыту міндеттерін шешуді қолдану практикасы.
  • Әр түрлі жас санаттарындағы білім алушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сыныптан тыс дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмысты, спорт секциялары мен әскери-патриоттық үйірмелердің қызметін ұйымдастыру арқылы әрбір білім алушының әлеуетін ашу үшін қолжетімді оқыту ортасын құру.
  • Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық сабақтарының сапасын арттыру үшін дидактикалық, оқу-әдістемелік, оқу және цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу.
Top