7M01505 Химия в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы ғылыми проблемаларды тұжырымдай алатын, бәсекеге қабілетті, білім беру ортасында жоғары академиялық стандарттарға сай, әлеуметтік-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістері мен технологиялары
Жоғары оқу орындарында қолданылатын оқытудың заманауи әдістері білім алушыардың сыни ойлауын дамытуға, өз бетінше ізденуге және практикалық дағдыларды меңгертеді. Оқыту әдістері зерттеу қабілеттерін дамытуға және шығармашылық ойлауды жетілдіруді қалыптастыртады. Оқытудың инновациялық технологияларының тиімділігі білім беру сапасына, оқу үдерісіне енгізілген әдістер мен технологиялардың білім алушылардың дағдыларына әсерін сипаттайды
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогика мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін меңгертеді. Жоғары мектептің педагогика және психологиялық заңдылықтарын қолдантады. Жоғары білім беру саласында педагогикалық және психологиялық қызметті жүзеге асыртады. Жоғары мектептің оқу сапасын диагностикалау жолдарын меңгертеді. Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби құзыреттілігін және педагогикалық шеберлігін қалыптастыртады
Несиелер - 3
-
Химияны оқытуда жасанды интеллекті қолдану
Пәннің мақсаты: болашақ педагог-химиктерді даярлауға баса назар аудара отырып, білім беру процесінде жасанды интеллектті (АИ) тиімді қолдану. Пәнді оқу барысында: химияны оқытуда оқытуды жекелендіруді, бейімделген бағалауды және AI-қолдау көрсетілетін білім беру платформаларын дамытуды қоса алғанда, білім берудегі AI интеграциясының әртүрлі аспектілері; оқу процесіне AI енгізуге байланысты негізгі артықшылықтар мен қиындықтарды анықтау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық ақпаратты іздеу және жүйелеу технологиясы
Химия бойынша ғылыми-техникалық және ғылыми-педагогикалық ақпаратты өз бетінше іздеу әдістемесін оқыту. Әлемдегі химия бойынша ғылыми-техникалық ақпарат жүйесі, оны пайдалану әдістемесі туралы түсінікті қалыптастыру, ақпарат көздерін жіктеу туралы білімді игеру, химиялық және педагогикалық көздер туралы ақпаратты іздеу және аналитикалық-синтетикалық өңдеу дағдыларын қалыптастыру, ғаламдық Интернет желісінде ғылыми-техникалық және ғылыми-педагогикалық ақпаратты іздеу әдістемесін игеру және дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық химияның таңдаулы бөлімдері
Табиғи ортадағы химилық процестерді талдау және сипаттау үшін экологиялық химия жайлы қазіргі заманғы түсініктерді қолдану, экологиялық химия саласында ақпаратты жиынтықтау, талқылау қабілетін қалыптастыру, экологиялық химия мәселелерін талқылау барысында оларды шешу құралдарын таңдай отырып дұрыс міндеттер қою, экологиялық химия саласында эксперимент жасау және зерттеу нәтижелерін көрсете білу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта химиясының қазіргі кездегі мәселелері
Ғылыми зерттеулер негізінде атмосфераның, табиғи сулардың химиялық құрамы туралы, қоршаған ортада табиғи жағдайларда жүретін химиялық процестер туралы білімді меңгереді. Қоршаған ортада жүретін гидролиз процесінің, тотығу-тотықсыздану реакцияларының, фотохимиялық деструкция, сондай-ақ, адам іс-әрекетіне негізделген атмосфера және гидросфера құрамының өзгеруіне және қоршаған ортаны ластаушы заттарға анализ жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім және ғылымдағы заманауи тенденциялар
Білім беру ұйымдарының болашақ ұстаздарын жеке тұлғаны дамыту бойынша талдамалық, практикалық жұмысқа бағытталған білім беру саласындағы кәсіби қызметке даярлау, педагогикалық қызмет саласында-кәсіби өздігінен білім алуды және жеке тұлғалық өсуді жүзеге асыру, ғылыми-зерттеу қызметі саласында - нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу кезінде зерттеу әдістері кешенін қолдану арқылы ғылым және білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және қорыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
Курс ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлауға арналған. Оған зерттеу затының статистикалық талдауы, зерттеу затының құрылымын талдау, зерттеу проблемасын қою, зерттеу мәселелерін шешу әдістері, зерттеу затының бағасы кіреді, немесе ол туралы басқа авторлардың пікірі қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі кездегі бейорганикалық химияның теориялық және қолданбалы аспектілері
Химиялық заттармен жұмыс істеудің интеллектуалды, эксперименттік дағдыларына негізделген бейорганикалық химияның заманауи теориялық негіздерін көрсету, оларды шешу әдістерін таңдайды, енгізеді, қазіргі заманғы бейорганикалық химия саласындағы міндеттерді қою дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: қазіргі заманғы бейорганикалық химияның теориялық негіздері, заттың құрылысы, периодтық заң туралы заманауи идеялар, атомдық-молекулалық теория, ерітінділер теориясы, химиялық процестердің стехиометриялық, кинетикалық, термодинамикалық заңдарын.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдістемелік және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логикасын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Органикалық химияның қазіргі кездегі мәселелері
Органикалық молекулалардың химиялық қасиеттеріне электронды эффектілердің әсерін түсіну, кешенді органикалық жүйелердің синтезін құрудың дәйектілігін түсіну қабілетін қалыптастыру, химиялық реакциялардың нәтижелерін, олардың механизмдерін, реагенттердің құрылымы мен қасиеттерін, жағдайларын білу негізінде болжау; химиялық эксперименттің мақсаттарын түсіндіру, органикалық қосылыстарды синтездеудің оңтайлы бағытын жоспарлау және таңдау; зертханалық жұмыстың нәтижелерін түсіндіру және дұрыс орындауды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілінде ауызша сөйлеу, мәдениетаралық құзыреттіліктерді, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытады. Шет тіліндегі түпнұсқалық дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін сипаттайды, ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша баяндамалар, ғылыми баяндама, презентация, пікірталас, шет тілінде ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша мақала дайындауды, ғылыми мәтінге аннотация жасауды және қорытындылауды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық белсенді заттар химиясы
ТБиологиялық белсенді қосылыстар химиясы магистранттарды биологиялық белсенді заттардың негізгі топтарымен және биологиялық белсенді заттардың физика - химиялық және биологиялық қасиеттері туралы мәліметтермен таныстырады. Биохимиялық маңызды химиялық қосылыстардың қатысуымен негізгі процестер, сондай-ақ тірі табиғаттағы механизмдер қарастырылады. Негізгі арсенал органикалық химия әдістерінен тұрады, алайда құрылымдық-функционалдық мәселелерді шешу үшін әртүрлі физикалық, физика-химиялық, математикалық және биологиялық әдістер де тартылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары
Бәсекелес реакциялар қатысуымен жүретін протондану, комплекстүзілу, тұндыру сияқты күрделі реальды химиялық процестер механизмдерінің теориялық негіздерін игерту. Реалды сулы ерітінділерде бөгде иондар, бәсекелес процестер қатысында жүретін химиялық реакциялардың тереңдігін, бағыты мен нәтижесін теориялық болжауды үйрету; гомогенді, гетерогенді тепе-теңдіктер константаларын, құрамы күрделі қышқыл-негіздік және буферлі қоспалардың рН-ын органикалық еріткіштердегі диссоциациялануын ескеріп есептеу дағыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық реакциялардың механизмдері
Пәнді оқу кезінде молекулалық орбитальдардың пайда болуы нәтижесінде молекулалардағы атомдардың өзара әсері туралы түсініктерге негізделген химиялық реакциялар механизмдерін түсінуді кеңейеді; химиялық процестің өтпелі күйлерін, реакциялардың статикалық және динамикалық факторларының әсерін талдау, реакция орталықтарын анықтау және молекулалардың реактивтілігін бағалау, органикалық заттардың синтезі схемаларын құру; химиялық реакциялардың мүмкін жолдарын болжай білу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Химия пәндерін оқытудың заманауи технологиясы мен әдіснамасы
Химиялық пәндерді оқытудың заманауи технологиялары мен методологиясы туралы магистранттарда түсінік қалыптастыру. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: оқытудың дәстүрлі нысандарынан қазіргі заманғы педагогикалық технологияларға көшу жолымен жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасын жетілдіру; үйреншікті топтық сабақтардан жеке, автоматтандырылған сабақтарға көшу; магистранттардың өз еңбегінің нәтижесі үшін жеке жауапкершілігін арттыратын ынталандыру жүйесін құру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық химияның теориясы мен мәселелері
Теориялық және қолданбалы есептерді шешу үшін қазіргі заманғы физикалық химиядағы теорияларды, тәсілдерді және процестерді өз бетінше меңгереді, талдайды және қолдану білігін қалыптастырады. Зерттелетін физика-химиялық жүйелер мен процестердің термодинамикалық және кинетикалық параметрлерін модельдік тәсілдермен болжай алады. Курс химия саласындағы ғылыми зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру процесін жаңғырту жолдары
Қазіргі білім берудің негізгі мәселелеріне және оларды шешу жолдарына терең, жүйелі талдау жасау; оқушыларды қазіргі заманғы білім беруді жаңғыртудың мақсаттары мен тетіктерімен таныстыру; білім беру мекемелерінде білім беру қызметінің мазмұнындағы, технологиясы мен ұйымдастырылуындағы өзгерістермен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Наноқұрылымды материалдар технологиясы және синтезі
Жаңа физика-химия қасиеттері бар наноқұрылымды материалдар алу мүмкіндіктерін зерттейтін әдістердің теориялық негіздерін, анализдеу әдістерінің ерекшеліктерін, химиялық анализ нәтижесіне әсер етуші факторларды, анализ нәтижелерін статистикалық өңдеу тәсілдерін үйретеді. Наноматериалдарды алуға арналған химиялық үрдістердің негізгі технологияларын, зерттеу әдістерін өз бетінше меңгертеді, талдау және қолдану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоорганикалық химияның өзекті мәселелері
Химияның қазіргі даму бағыттарымен таныстыру, бірінші кезекте нанохимия, нанотехнология, наноиндустрия, супрамолекулалық химия; ғылымның қазіргі даму кезеңінде қалай дамитынын көрсету; химия мәселесі шешілуде заттардың құрылымы мен қасиеттері арасындағы өзара байланысты анықтау және осы ғылыми базада заттар мен материалдарды берілген қасиеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коллоидтық химияның заманауи мәселері
Ғылыми зерттеулерде қолдану үшін қолданбалы коллоидтық химияның қазіргі тенденцияларын талдау. Оқу курсы ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде коллоидтық химияның заманауи теорияларын түсіну мен қатар қолданудын кеңейтеді. Қатты заттардың беріктігін төмендетуде коллоидтық химияның заңдары мен әдістерін, өнеркәсіптік дисперсия әдістерін, тамақ жүйелерін және т. б. қолданудың инновациялық әдістерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Табиғи, синтетикалық және жасанды полимерлер
Полимерлер туралы білімді тереңдету, жалпылау және жүйелеу, танымдық белсенділікті дамытады, полимерлердің құрылымымен, жіктелуімен, қасиеттерімен және қолданылуымен таныстырады, әртүрлі ақпарат көздерін қолдана отырып, шығармашылық қызмет тәжірибесін қалыптастырады. Полимерлердің түрлерін, пластмассалардың химиялық құрамын сипаттайды, пластмассалардың қасиеттері мен оларды қолдану саласы арасындағы себеп-салдарлық байланысты құрады, ақпаратты іздеу және өңдеу қабілетін ұғындырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары молекулалы қосылыстардың заманауи мәселелері
Жоғары молекулалық қосылыстардың қазіргі заманғы дамуының бағыттарын, олардың өндірістің әртүрлі саласында қолданысын түсіндіреді. Құрылысы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін, олардың негізіндегі материалдарды синтездеу, өңдеу тәсілдерін қарастырады. Полимерлердің түзілу механизмдері мен жылдамдықтары, олардың қатты фазадағы, ерітіндідегі, балқымадағы құрылымдары, қасиеттері, сондай-ақ пайдалану кезіндегі қасиеттерінің өзгеруін зерттейтін әдістерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы экспериментальды термодинамиканың негіздері
Қазіргі заманғы, термодинамиканың негіздері мен қосылыстарының түзілу және жану жылуларын анықтау және есептеу жолдарын, бейтараптану жылуларын, калориметрлік өлшеу негіздерін және т.б. қарастырады. Термохимия мен калориметрияның практикада қолдануға, жылусыйымдылық, оның түрлері мен олардың өзара қатынасын анықтауға, әртүрлі температурада химиялық реакцияның және фазалық өзгерістің жылу эффектілерін есептеуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықаралық деңгейде ғылым мен бiлiм берудiң интеграция жолдары
Жаратылыстану пәндерін оқу процесінде ғылыми-зерттеу бағытын дамыту бағыттарын анықтау және болашақта химия саласындағы мамандардың кәсіби қалыптасуы үшін пайдалы болатын ғылыми жұмыс тәжірибесін одан әрі дамыту, ғылым мен білімнің интеграция деңгейлерін және пәнаралық байланыстарды құру тәсілдерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заттар мен материалдарды зерттеудің жаңа тәсілдерін әзірлеу және қолданыстағыларын жетілдіру үшін физика-химиялық зерттеулердің іргелі және заманауи білімдері мен әдіснамасын пайдалана отырып, нақты теориялық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін өзінің кәсіби білімі мен дағдыларын қолдану
- Химия саласында білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен ақпараттық технологияларын қолдану
- Өз бетінше ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу; зерттелетін мәселе бойынша қорытындылар мен шешімдер жасау
- Органикалық және бейорганикалық синтездің химиялық процестерінің жүру механизмін, химиялық процестің өтпелі күйлерін, молекулалардың реактивтілігін бағалау үшін реакциялардың статикалық және динамикалық факторларының әсерін талдау
- Қойылған міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын таңдай отырып, бейорганикалық, аналитикалық, коллоидтық, физикалық химия және білім беру технологиялары саласындағы ғылыми зерттеудің заманауи мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау
- Жоғары білім беруді реформалаудың өзекті мәселелері бойынша білімдерін көрсету; химияны оқытудың заманауи инновациялық технологияларын пайдалану; педагогикалық-психологиялық және әдістемелік білім кешенін, педагогикалық еңбек пен зерттеу жұмысын ұтымды ұйымдастыру
- Әр түрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын игеру; өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдеу