Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11301 Көлікті пайдалану және жүк қозғалысы мен тасымалдауды ұйымдастыру в ҚМТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнеркәсіптік және темір жол кәсіпорындарында Көлікті пайдалану және жүк қозғалысы мен тасымалдауды ұйымдастыру саласында практикалық қызметті жүзеге асыру үшін мамандар даярлау және ғылыми зерттеулер қызметті жүзеге асыру үшін мамандар даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M151 Көлік қызметі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M113 Көлік қызметтері

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Т / ж көлігінің техникалық құрылғыларының жұмысын математикалық модельдеу

    Курсты оқудың мақсаты теміржол көлігінің жұмыс істеуін математикалық моделдеу принциптері мен әдістерін меңгеру. Пәннің негізгі бөлімдері: пойыздың қозғалысын математикалық модельдеу, пойыздың қозғалысын оңтайландырудың математикалық модельдері, тасымалдауды ұйымдастыру және басқару процестерін имитациялық модельдеу. Курс магистранттарда Mathcad, Scilab, Mathlab және т. б. сияқты әртүрлі мамандандырылған бағдарламаларда теміржол көлігінің техникалық құрылғыларының жұмысын математикалық модельдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көліктік есептерді шешу кезінде математикалық модельдерді әзірлеу негіздері

    Пәннің мақсаты өнеркәсіптік көлік процестерінің математикалық модельдердің негіздерін зерттеуге және әзірлеуге бағытталған. Курс мынадай бөлімдерді қамтиды: өнеркәсіптік көліктегі тасымалдау процесін математикалық модельдеу; өнеркәсіптік көліктің техникалық құралдары жұмысының математикалық модельдері; тасымалдау процесін оңтайландыруға арналған математикалық бағдарламалау әдістері, intelligent transportation system принциптері мен әдістемесін білу. Курсты оқу магистранттардың көліктік есептерді шешу үшін математикалық модельдерді әзірлеудің теориялық және практикалық негіздерін игеруіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Темір жол көлігіндегі көліктік жұмыстарды оңтайландыру

    Пән магистранттарда зерттелетін мәселенің мақсатты функциясын талдау арқылы оңтайлы шешімдерді таңдау дағдыларын дамытуға арналған. Сызықтық бағдарламалаудың оңтайландыру мәселелерін зерттеу бөлімдерін қамтиды.(симплекс-әдіс, көлік міндеті). Желілік графикте көлік желісін оңтайландыру. Тасымалдауды ұйымдастырудағы математикалық модельдерді оңтайландыру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән ғылыми зерттеулердің жалпы ғылыми әдістерін меңгеруге бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: ғылыми зерттеудің бағытын таңдау; ғылыми зерттеуді жүргізу кезеңдері; ғылыми ақпаратты іздеу және жинақтау; эксперимент және оның ғылыми зерттеулердегі рөлі. Курс магистранттардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге және шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістемесі

    Пән ғылыми зерттеулер жүргізу әдістемелерін үйренуді мақсат етеді. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезінде магистранттардың әдістемелік дағдысын дамытады. Курстың ұсынылатын бөлімдері: конструкторлық тапсырмаларды шешу кезіндегі морфологиялық талдау, шығармашылық ойлауды активизациялаудың ассоциативті әдістемесі. Курсты оқу ғылыми зерттеу әдістемелері бойынша магистранттарда білім қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперимент нәтижелерін ұйымдастыру және өңдеу

    Пән магистранттарда эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін ұйымдастыру және өңдеу дағдыларын дамытады. Курс мынадай бөлімдермен берілген: кездейсоқ қателер теориясының негіздері және өлшеулердегі кездейсоқ қателіктерді бағалау әдістері; өлшеу нәтижелерін графикалық өңдеу әдістері; эмпирикалық формулаларды таңдау әдістері; регрессиялық талдау. Пәнді оқу магистранттарда эксперимент теориясы саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көлiктiк жүйенiң технологиясын дайындау

    Пән өнеркәсіптік кәсіпорындарды зерттеуді мақсат етеді-бас жоспар, қолданылатын техника мен жабдықтар, көлік құралдарының түрлері. Курс келесі бөлімдерден тұрады: Карьер бетіндегі көліктік кешендер және бас жоспар; таспалы конвейерді есептеу. Курсты оқу өндірістік кәсіпорындағы пойыздардың байланыс кестесін есептеу арқылы өнеркәсіптік көліктегі көлік схемаларын жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ (орыс) тілі (Кәсіби)

    "Қазақ (орыс) тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу практикасы

    Курс отандық және шет ел ғылымының теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, қазіргі ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану дағдыларын бекітуге, диссертациялық зерттеудегі тәжірибелік деректерді өңдеп, интерпретациялауға бағытталған. Зерттеу практикасы өзіндік ғылыми зерттеулердің, сонымен қатар, зерттеу саласындағы озық мамандардың тиісті зерттеу саласындағы нәтижелерін талдау және сыни бағалау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 12
  • Көлік үрдістерін моделдеудің заманауи қолданбалы бағдарламалары

    Пән көліктік процестерді модельдеу саласында қолданбалы бағдарламаларды қолданудың негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: айнымалылар, векторлар және матрицалар, Scilab ортасында мәліметтерді енгізу, MathCad ортасында бағдарламалау. Курсты оқу математикалық есептерді шешуге және инженерлік есептеулерді орындауға бағытталған қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды пайдалану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көлік жүйелерінің бәсекелестік қабілетін дамытуды болжау және бағалау

    Пән ішкі және облысаралық жүк тасымалдау құрылымын зерттеуге бағытталған. Курс келесі бөлімдерде берілген: көліктік процестерді болжаудың әдістемелік негіздері; Көліктегі жоспарлау және маркетинг принциптері; көлік құралдарының бәсекеге қабілеттілігін және техникалық деңгейін арттыру жолдары. Курсты зерделеу диссертациялық жұмысты орындаудың өзектілігі мен мақсатын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Логистикадағы желілік жоспарлаудың әдістері мен модельдері

    Пән логистика қағидаттарында ұсынылатын көлік қызметтерінің тиімді нысаны мен сапасын арттыруға бағытталған теориялық дайындықтың негізін құрайды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: логистикадағы желілік графиктердің негізгі түсініктерін, жұмыс үлгілері мен оқиғаларды қалыптастыру; экономикалық-математикалық модельдер мен әдістерді талдау. Пәнді оқу желілік жоспарлаудың әдістері мен үлгілерінің көмегімен жұмыстарды оңтайландыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс

    Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Басқару қызметінің психологиялық мәселелерін шешу
  • Кәсіби қызмет шеңберінде зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
  • Көліктегі үдерістерді оңтайландыру және зерттеудің заманауи әдістерін қолдану
  • Өндірістік және теміржол көлігіндегі тасымалдарды ұйымдастыру жөніндегі шараларды жасанды интеллектті қолдана отырып әзірлеу
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Жоғары кәсіптік оқу орындарында психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде білім беру қызметін жүзеге асыру
  • Өнеркәсіптік және теміржол көлігінің қозғалысын ұйымдастыру бойынша іс-шараларды әзірлеу
  • Өнеркәсіптік және теміржол көлігін пайдалану бақылауын басқарады
  • Кәсіби қызмет шеңберінде эксперименттік-зерттеу жұмысын жүзеге асыру
  • Кәсіби міндеттерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерді меңгереді
Top