Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01409 Кәсіптік оқыту (Көркем еңбек және арнайы пәндер) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ғылым феноменінің проблематикасына арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, Ғылым тарихы мен теориясы туралы білімді қалыптастырады; ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы; ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы; ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері

    Ғылыми таным нысанын, эксперименттерді жоспарлауды, мәліметтерді талдау әдісі және оларды өңдеу тәртібін оқытуға, ғылыми жұмыстардың нәтижесін ресімдеу және оларды өндірісте игертуге, ғылыми ұжымда жұмыстарды ұйымдастыру бойынша нұсқау беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Орта және жоғары мектеп педагогтарының кәсіби қызметіндегі шет тілі. Биология тақырыбы аясында шет тілінде (ағылшын тілінде) сөйлеу қарым-қатынасы. Мұғалімнің сөйлеу қарым-қатынасында грамматикақ, лексикалық және басқа модельдерді қолдану. Педагог қызметіндегі заманауи ағылшын тілінің регистрлері мен функционалдық стильдері. Ағылшын тілінің сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғарғы мектепте үздіксіз білім беру жүйесі

    Педагогика ғылымдарының көкейкесті мәселелері, Қазақстанда үздіксіз білім беру жүйесі. Қазақстандағы өркениетті үрдістердің жалпы және ерекшеліктерімен дамуы, педагогикалық білімнің дамуындағы негізгі бағыттар және мектептер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби-педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Магистранттар жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі. Білім берудің қазіргі парадигмасын, еліміздегі жоғары кәсіби білім беру жүйесін, білім беру үрдісінің қазіргі жағдайын түсінеді, өзіндік белгі ерекшеліктерін анықтап айта алады. Озық білім беру технологияларын өз тәжірибесінде қолданады. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін, білім беру сапасын талдай алады, жаңа оқу бағдарламаларын әзірлейді, білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістерін әзірлеу принциптерін, талдау және зерттеу жұмысының нәтижелерін салыстырады, жинақтап қорыта алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем білім берудегі электрондық білім беру ресурстары

    Пәннің мақсаты – заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, көркем білім беру үдерісін жетілдіруге қажетті электрондық білім беру ресурстарын әзірлеу, бейімдеу және тиімді қолдану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби білім берудегі жасанды интеллектіні қолдану

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қолдану салаларымен таныстыру, ЖИ жүйелерін құру және оларды әртүрлі салаларда қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында білім алушылар машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру және деректерді интеллектуалды талдау негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде басқару психологиясының пәні, негізгі принциптері, басқару өзара іс-қимылындағы тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері, басқарудың жеке стилі, басқару қызметіндегі ықпал ету психологиясы, жанжалды жағдайларды басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құзыреттілікті қалыптастыру теориясы мен технологиясы

    Болашақ педагогтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқытудың заманауи теориялары мен технологиялары, маманның құзыреті. Практикалық қызметте құзыреттілікті қалыптастыру теориясы мен технологиясын қолдану. Педагогтің кәсіби құзыреттілігінің негіздері. Кәсіби құзыреттілікті бағалау жүйесі: басқарушылық және жеке.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби білім берудегі тәрбие жұмыстарының теориясы мен практикасы

    Кәсіби білім берудегі оқу-тәрбие жұмысы – оқу, тәрбие туралы түсінікті, дара тұлға қалыптастыру мәселелерін, қазіргі қоғамдағы тәрбиенің мақсат-міндеттерін, тәрбиенің мазмұнын, ерекшеліктерін, жалпы әдістерін және технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік мектептегі оқу-тәрбие жұмысы

    Кәсіптік мектебіндегі оқу, тәрбие туралы түсінікті, дара тұлға қалыптастыру мәселелерін, қазіргі қоғамдағы тәрбиенің мақсат-міндеттерін, тәрбиенің мазмұнын, ерекшеліктерін, жалпы әдістерін және технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби оқытудағы ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Ғылыми таным нысанын, эксперименттерді жоспарлауды, мәліметтерді талдау әдісі және оларды өңдеу тәртібін оқытуға, ғылыми жұмыстардың нәтижесін ресімдеу, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі, нәтижелерін жинақтау және қорытындылау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қарымқатынас мәдениеті

    Қарым-қатынас ғылыми категория ретінде. Қарым-қатынас құрылымы мен құралдары. Маман жұмысындағы кәсіби қарым-қатынас. Қарым-қатынас стилі. Ұжымдағы басшылық стилі. Кәсіби қарым-қатынас мәдениеті: Этикет. Имидж. Кәсіби қарым-қатынастағы этика түсінігі. Кәсіби қарым-қатынастағы ауызша және жазбаша сөйлеу. Даулар. Даудың шығу себептері, оларды шешу жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетін басқару

    Студенттердің белсенді және саналы танымдық қызметін басқару. Студенттердің қызметін ұйымдастыру; студенттердің белсенділігі мен дербестігін ынталандыру; педагогикалық мәселені шешу нәтижелерін бақылау, бағалау және талдау. Педагогикалық басқарудың негізгі кезеңі - студенттердің қызметін ынталандырудың әртүрлі шараларын жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбекті оқытудың теориясы мен практикасы

    Кәсіптік білім беру мазмұнының ерекшеліктері. Көркем еңбекті оқыту педагогы қызметінің құрылымы. Көркем еңбекті оқытудың қазіргі формалары, әдістері мен құралдары. Жоғары оқу орындарындағы педагогикалық бақылау негізі, оқудағы бақылау, оның міндеттері мен мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық практикалық зерттеудің әдіснамасы

    Болашақ мамандардың (ізденушілердің) педагогика және кәсіптік білім беру әдістемесі саласы бойынша өз бетінше ғылыми-ізденіс жұмыстарын жүргізе білуге қажетті білім мазмұнымен қаруландыру. Педагогикалық зерттеу әдістемесі. Эмпирикалық зерттеу әдістері: деректерді жинау және жинақтау әдістері, бақылау және өлшеу әдістері, деректерді өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлем халықтарының этнопедагогикалық пансофиясы

    Жалпы этномәдени құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Этнопедагогикалық дәстүрлерді зерттеудің теориялық аспектілері. Білім беру тәжірибесінде этнопедагогикалық дәстүрлерді қолдануды талдау. Дәстүрлі әдет-ғұрыптарды, ұлттық сананың ерекшеліктерін, әлем халықтарының ұлттық-мәдени дәстүрлерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби білім беру мазмұнын құрастырудың ғылыми-теориялық негіздері

    Педагогика ғылымдарының көкейкесті мәселелері, Қазақстанда педагогика ғылыми дамуының іргелі және теориялық мәселелері. Оның әлемдік өркениет жүйесіндегі орыны. Қазақстандағы өркениетті үрдістердің жалпы және ерекшеліктерімен дамуы, педагогиклық білімнің дамуындағы негізгі бағыттар және мектептер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық шеберлік

    Педагогикалық шеберліктің мәні және негізгі компоненттері, қалыптасуының негізі. Тиімді қарым-қатынас – педагогикалық шеберліктің негізі. Педагогтық қызметтегі актерлік шеберлік және режиссерлік элементтер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік білім берудегі менеджмент

    Стратегиялық, экономикалық, әлеуметтік, инновациялық педагогикалық менеджменттің теориясы мен практикасын игеру, білім алушыларға олардың кәсіби және ғылыми-әдістемелік біліктілігін одан әрі арттыру үшін қажетті білім мен технологияларды ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік оқыту үдерісінде компьютерлік технологияны қолдану

    Бұл курсты оқыту барысында дизайн нысандарының сыртқы түрін, техникалық дизайнын және модельдеуін жасау үшін заманауи компьютерлік технологиялар қолданылады. Болашақ педагогты компьютерлік бағдарламаларды пайдалануды жетілдіруге үйрету, әртүрлі баспа және анимациялық бұйымдарды әзірлеу және дайындау, компьютерлік графика негізінде тереңдетіп оқыту. Дизайн нысандарын құру мақсатында нақты тапсырмаларды орындау үшін компьютерлік бағдарламаларды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары кәсіптік білім беру теориясы мен практикасы

    Жоғары мектептің оқу үдерісін ғылыми ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының негізін қалаушы идеялар мен қазіргі заманғы көзқарастар жүйесі. Жоғары мектептің оқу үдерісін ғылыми ұйымдастыруды болжау және тиімді педагогикалық модельдерді құрастыру. Жоғары мектептің оқу үдерісін ғылыми ұйымдастырудың қажеттілігімен оны үнемі жетілдірудің маңыздылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру сапасының мониторингі

    Білім берудегі мониторинг жүйесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері. Мониторинг жүргізу кезеңдері мен деңгейлері. Педагогикалық жаңалықтардың мониторингі. Педагогикалық мониторингтің негізгі бағыттары. Білім беру сапасын басқару. Оқу сапасының жоғары оқу орнындағы мониторингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шығармашылық білім беру процесінде ақпараттық технологияларды қолдану

    Ақпараттық технологияларды шығармашылықпен пайдаланудың негізгі міндеттері: Білім алушының даму қызметін мақсатты түрде ұйымдастыра білу; ақпараттық технологиялардың техникалық құралдарын пайдалану; өзіндік шығармашылық жұмыс дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми коммуникация негіздерін шет тілінде білуін, ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын терең түсінуін көрсете алады, педагогтар мен білім алушылардың өзара іс-қимыл процестерін талдай отырып, басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық ғылыми негіздерін қолдана алады.
  • Теория мен практиканың мәнін, кәсіптік білім берудегі тәрбие жұмысының мақсаттары мен проблемаларын, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін, педагогикалық міндеттерді өз бетінше шешуді сипаттай отырып, педагогтар мен білім алушылардың өзара іс-қимыл процестерін талдай алады.
  • Әлем халықтарының ұлттық-мәдени ерекшеліктерін, кәсіптік білім беру мазмұнының заманауи әдістері мен ғылыми-теориялық негіздерін қолдану арқылы көркемдік білім берудің білім беру ортасын ұйымдастыруға қабілетті.
  • Кәсіби қарым-қатынас мәдениетіне, құзыреттілікті қалыптастыруға негізделген білім алушылардың оқу-танымдық қызметін басқару үшін жоғары кәсіптік білім беру теориясы мен практикасының білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдана алады.
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістерін, жоғары мектепте үздіксіз білім беру жүйесінің формаларын талдау, кәсіби қызметте және педагогикалық шеберліктің жоғары деңгейінде жеке өзін-өзі жетілдіру модельдерін құра алады.
  • Менеджмент саласында оқытудың әдістері мен тәсілдерін, сапалы кәсіптік оқыту үшін ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру саласындағы қабілеттерін айқындау және қолдану.
  • Ақпараттық және компьютерлік технологиялардың заманауи құралдарын пайдалана отырып, кәсіптік білім беруде оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін зерттеу және қолдану.
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесін талдау және таңдау, көркемдік білім беру саласындағы өзінің зерттеулері мен педагогикалық эксперименттерінің нәтижелерін бағалау және негіздеу.
Top