Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Баишев Университеті

Пәндер

  • Кәсіби іс-әрекетке кіріспе

    Курс кәсіптің ерекшеліктері туралы, оқытудың заманауи құралдары туралы түсінік қалыптастыруға, педагогикалық шеберліктің негіздерін игеруге, кәсіби жүйелі ойлауға, таным мен жоғары педагогикалық білім беру ұйымдарындағы оқу іс-әрекетіне ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена.

    Курс баланың даму заңдылықтарымен, онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі физиологиялық жүйелердің құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктерімен, ағзаның тіршілік әрекетінің реттелуімен және сыртқы ортаға (оның ішінде оқуға) бейімделу механизмдерімен байланысты мәселелерді, сонымен қатар мектепке дейінгі балалардың денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында мектепке дейінгі гигиена туралы білімді қалыптастыруға бағытталған сұрақтарды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тұлға психологиясы

    Пән студенттің жеке тұлға туралы ғылыми түсінік жүйесін қалыптастыруға, тұлғаның қазіргі психологиялық теорияларының дамуындағы негізгі тенденцияларды қалыптастыруға бағытталған; - мамандардың зерттеу және тәжірибелік іс-әрекеті үшін тұлға психологиясының мәнін көрсету, тұлғаның бірегейлігі мен күрделілігін түсіну және түсіну, көпжоспарлы көзқарас және оқу қажеттілігі, оны тәжірибеде қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика.

    Курс педагогиканың категориялық аппаратымен және педагогикалық ғылымның құрылымымен таныстырады; жеке тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің, өркениеттің дамуындағы педагогикалық ғылымның рөлін, сонымен қатар тұтас педагогикалық процесс контекстіндегі тәрбие мен оқытудың теориялық аспектілерін ашады. Курс болашақ тәрбиешілерде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі педагогика.

    Курс мектепке дейінгі педагогика туралы ғылым ретінде жүйелі түсініктерді қалыптастырады; оның өзекті мәселелерін және оларды мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен тәжірибесінде шешу тәсілдерін сипаттайды. Студенттерді отбасында және қоғамдық тәрбие жағдайында ерте және мектепке дейінгі жастағы балалармен озық педагогикалық жұмыс тәжірибесімен таныстырады. Курс мектеп жасына дейінгі балалармен педагогикалық жұмыстың өзіндік ерекшелігін ашады; әр түрлі қызмет түрлерінде мектеп жасына дейінгі балалармен педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін қаруландырады; кәсіби біліктер мен дағдыларды (диагностикалық, болжамдық, жобалау, гностикалық, коммуникативтік) қалыптастырады және дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Жас ерекшелік психологиясы курсы адамның әр түрлі жастағы психологиялық ерекшеліктері туралы жалпы мағлұмат береді. Алған білім негізінде болашақ мамандар балалар мен ересектермен жұмыс үрдісінде олардың жас ерекшелік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып жұмысын жүргізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» модулі (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Қаржылық сауаттылық, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)"

    Бұл модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін, Қазақстан Республикасының құқық және құқықтық қатынастардың негізгі ұғымдарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктерін, экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, экология, тұрақты даму саласындағы теориялық және практикалық негіздерді, қоршаған ортаны қорғау және адамның өмір қауіпсіздігі мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    «Жалпы психология» пәні білім алушылардың курстың пәні, міндеттері, функциялары және мазмұны, психикалық құбылыстардың ерекшеліктері, олардың дамуы мен жұмыс істеуі туралы түсініктерін дамытуға, жоғары психологиялық мәдениетті қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі ұйымдар тәрбиешілерінің кәсіби санасын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар психологиясы

    Балалар психологиясы курсы баланы, оның өмірдегі түрлі жағдаяттарға реакциясын түсіне білуге үйретуді мақсат етіп отыр. Аталған пән психологияның саласы ретінде баланың психикалық дамуының заңдылықтарын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі

    Курс еңбек тәрбиесінің әдіснамалық негіздерін қалыптастыру, балалар еңбегін оқыту әдістемесі, ата-аналармен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар, еңбек дағдыларын дамытуға ықпал ететін балалармен өзара әрекеттесудің түрлі жағдайлары мысалдарын қамтитын, мектепке дейінгі тәрбие жұмысын ұйымдастыру мәселелерін шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру.

    «Инклюзивті білім беру» пәні студенттерді білім берудегі инклюзивтік үрдістерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға және ерекше білім беруді қажет ететін немесе аутизм спектрі бұзылған балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын моделдеудің сұлбасын жасауға, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде кіріктірілген оқыту туралы түсінік беруге және АВА терапиясын қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі.

    «Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің мәні, мазмұны, ұстанымдары, формасы, әдістері және құралдары, тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістемесі, іс-әрекет арқылы тәрбиелеу, оның түрлерінің сипаттамасын, отбасында тәрбиелеу мәселелерін және әдістемесін меңгеруін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Курс дене шынықтырудың ғылыми әдістемесінің негіздерін меңгеруіне, болашақ тәрбиешінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға, дене шынықтырудың теориялық негіздерін, оқытудың әдістері мен формаларын меңгеруге ықпал ететін тәрбиешінің педагогикалық және кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі бала тұлғасынның психологиялық-педагогикалық диагностика

    «Мектепке дейінгі бала тұлғасынның психологиялық-педагогикалық диагностикасы» курсын оқу кезінде студенттер тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласындағы білімдерін толықтырады, психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық концепциялары мен негізгі қағидалары, оның психологиялық практикадағы және ғылым жүйесіндегі орны туралы түсініктерді меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалар тілін дамыту әдістемесі.

    Курс мақсаты мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі мен заманауи технологиялары негізінде болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін дамыту. Болашақ педагогтардың мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту саласында ұйымдастырушылық-басқарушы, ғылыми-әдістемелік іс-әрекетке даярлығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі

    «Көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі» курсы мектеп жасына дейінгі балалардың әдеби дамуын, көркем әдебиетпен танысудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс тәрбиешінің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады, ол дыбысты сөз өнері, балалар оқуы шеңберін меңгеру ретінде сөйлеуді дамыту сабақтарына мәнерлі оқудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар әдебиеті

    Курс балалар әдебиетінің мазмұнын, оқу шеңберін, балалар әдебиеті жанрының ерекшеліктерін көрсетеді; әдебиеттану, балалар әдебиетінің әдістемелік және психологиялық аспектілерін қарастырады/

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі мекемелерде шет тілін оқыту әдістемесі

    Курс білім алушылардың тілдік, коммуникативтік құзыреттілігі әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Мектепке дейінгі топтарда ағылшын тілін оқыту әдістмесінің маңыздылығы, ағылшын тілі көптілділік жағдайында жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәнерлеп оқу әдістемесі

    Курс әдеби шығармаларды сөз арқылы шығармашылық түрде жеткізу болып табылады және тыңдарманға әдебиет шығармаларын дұрыс түсінуге мүмкіндік береді; көркем мәтінді, автордың мәтініндей барабар етіп шығармашылықпен терең түсінудің көрсеткіші ретінде, көркем оқу қабілетін көрсетеді. Курс балалар әдебиетіне кәсіби қызығушылықты дамытуға және адамдық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде балалық мәдениетін меңгеру қажеттілігін, балалардың оқу циклі идеясын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі

    Курс мектепке дейінгі балаларды музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты, міндеттері мен принциптерін, музыкалық тәрбиенің әртүрлі жанрлары мен мазмұнын, мектепке дейінгі мекемеде музыкалық тәрбиенің негізгі әдістері мен түрлерін ашады; мектеп жасына дейінгі балаларды шығармашылық дамыту студенттерін кәсіби даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дефектология негіздері

    Курс болашақ мамандардың дамуында ауытқушылығы бар балалардың әртүрлі топтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, дефектологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму үрдістері, сөйлеу, есту, көру, қозғалыс, қозғалыс бұзылыстарының түрлері, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалармен оларды түзету бойынша жұмыс істеу әдістемесі туралы таныстыруға арналады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі

    Пән психологиялық-педагогикалық негіздерді, балалардың бейнелеу қызметі барысында көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамытуды қарастырады, мектепке дейінгі балаларды сурет салуға, мүсіндеуге, аппликацияға, құрастыруға оқытудың міндеттерімен, мазмұны мен әдістерімен және балаларды бейнелеу өнерімен таныстыру әдістемесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі

    Курс мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуының теориясы мен практикасы салаларын, математикалық қабілеттерін, математикаға танымдық қызығушылықтарын дамыту тәсілдерін меңгеруге; мектеп жасына дейінгі балаларды математика элементтеріне оқытудың оңтайлы шарттарын іздеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамыту әдістемесі

    Курс студенттердің теориялық және практикалық терең білім жүйесіне негізделген мектепке дейінгі балаларды математикаға оқыту міндеттерін шығармашылық орындауға дайындығын қалыптастыруға бағытталған;студенттердің математикаға дейінгі балаларды оқыту әдістемесінің теориялық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыруға; балалардың математикалық түсініктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін түсінуге; студенттерді қазіргі заманғы формалармен, құралдармен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • МДҰ сауат ашу әдістемесі

    «МДҰ сауат ашу әдістемесі» пәнінің курсы болашақ мамандардың мектепке дейінгі оқыту барысында функционалдық-сауатты тұлғаны сапалы оқытудың көрсеткіші ретінде дайындау үшін қажетті білім мен іскерлікті қалыптастыруға, болашақ оқушының одан әрі дамуына дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі

    Пән білім алушылардың ғылыми-жаратылыстану, тарихи, өлкетану, жалпы педагогикалық және әдістемелік білімдерінің жиынтығын қамтамасыз етуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі балалардың логикасы мен математикасы

    Курс мектепке дейінгі мекемеде балаларға математикалық білім берудің әдістемелік басшылықпен танысуға; балаларды математикаға оқыту әдістемесі саласында өз бетінше білім алу қажеттілігін қалыптастыруға; танымдық қызығушылықты, шығармашылық қуанышын қанағаттандыруға бағытталған оқыту уәждемесін қалыптастыруға; қабылдау және бейнелеу, салыстыру, жалпылау, сыныптау, түрін өзгерту іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері

    Курс мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын іс-әрекетінің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға, оларды балабақшада ұйымдастыруда алған білімдерін (балалар ойындарының мәні, мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетін басқару әдістері) қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балаларды оқытуға мектепалды даярлық

    Курс мектепке дейінгі мекемелерде болашақ мамандарды даярлаудың теориялық және әдістемелік негіздерін, мектепке дейінгі мекемедегі оқу үрдісін ұйымдастыруды қарастырады; балаларды оқытуға даярлаудың психологиялық-педагогикалық жұмыстың нысандары мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Курс студенттерді қазіргі педагогикалық психологияның теориялық негіздерін білумен қаруландыруға бағытталған. Педагогикалық психологияны оқыту барысында болашақ бакалаврдың кәсіби-маңызды қасиеттерін қалыптастыру, педагогикалық психологияның санаттары, әдістері туралы білім жүйесін меңгеру, балаларды оқыту және тәрбиелеу процестерінің психологиялық заңдылықтары туралы қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балаларды мектепалды даярлау

    «Балаларды мектепалды даярлау» пәнінің курсы студенттерге мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік және бағдарламалық-әдістемелік негіздерін, мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді әдістері мен технологияларын жүйелі және терең меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім берудің дамыту технологиялары

    «Мектепке дейінгі білім беруді дамыту технологиялары» курсы студенттердің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Курс студенттерді білім беру ұйымдарында қолданылатын дамыта оқыту технологияларымен таныстыруды қарастырады. Дамытушы технологиялардың мәні мен ерекшеліктері, олардың түрлері мен тәжірибеде қолдану формалары ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік психология

    Курс әлеуметтік психологияның әдіснамалық негіздерін, шағын және үлкен әлеуметтік топтардың дамуының психологиялық заңдылықтары туралы білімді қамтып, тұлғаны, тұлғаны әлеуметтендіру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазба

    Курсты оқу кезінде студенттер әртүрлі ақпарат көздерінен ақпаратпен жұмыс істеуге, тиісті дәлелдеу құралдарын қолдана отырып, өз көзқарастарын тұжырымдауға, диалог жүргізуге, пікірталасқа қатысуға, кәсіби қызметтің ерекшелігін ескере отырып академиялық лексиканы қолдануға үйренеді. Әр түрлі мәтіндерді дайындау, жазу және жариялау, жобаларды әзірлеу және ұсыну, зерттелетін пәндер тақырыбы бойынша презентациялардың практикалық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оқытудың ақпараттық технологиялары

    Курс оқыту технологиясын меңгеру және басқару әдісі ретінде ақпараттық технологияларды игеруге, мектепке дейінгі білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін практикалық меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары

    Курс болашақ мамандарға әдістемелік талаптар мен мектепке дейінгі білім берудің заманауи білім беру технологиясының алуандығы туралы танымды қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқып-үйрену барысында студенттер мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологияларының тұжырымдамалық негіздерімен, мазмұнымен және процедуралық сипаттамаларымен мектепке дейінгі білім берудің заманауи бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуімен танысады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциялық психология

    Курс психологиялық шындықты талдауға және психолог қызметінің практикалық аспектілерімен психологияның негізгі ғылыми ұғымдары туралы теориялық түсініктерді сәйкес келтіруге мүмкіндік беретін мамандардың психологиялық білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі дифференциалдық психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін шешуді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Баланың мектепке психологиялық-педагогикалық даярлығы

    Курс мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту және тәрбиелеу туралы психологиялық-педагогикалық білімдерді қалыптастыруға, мектепке дейінгі мекеменің оқу процесін ұйымдастырудың мазмұны, формалары мен әдістеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық акмеология

    Курс мектепке дейінгі болашақ педагогтың өзін-өзі дамыту мәдениеттігін педагогикалық акмеология теориясын меңгеру арқылы және болашақ маманның кәсіби дамуына,негізгі түсініктер мен курстар санаттарын игеруге,маманның кәсіби даму жолындағы педагогикалық акмологияның мәні мен рөлі,өзін-өзі танудың және рефлексияның формалары мен әдістерін қалыптастыруға ,кәсіби құзыреттілік құрылымы мен мазмұны; кәсіби өзін-өзі дамыту және кәсіби құзыреттілік траектория технологияларын жобалауға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру менеджменті.

    Курс білім алушылардың мектепке дейінгі білім беру бойынша жұмыстарын ұйымдастыру және оның әртүрлі буындарында басқару саласына қажетті білім, дағды және біліктерін игерту, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес басқару іс-әрекетін орындауға теориялық және тәжірибелік даярлықтарын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық шеберлік

    Курс мектепке дейінгі болашақ мамандарын педагогикалық шеберліктің негізгі элементтерімен, қазіргі заманғы білім беру технологияларына, педагог-новаторлардың негізгі идеяларымен танысу, педагогикалық дағдылардың әдіснамалық, теориялық және тәжірибелік негіздерімен, таныстыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық имиджелогия

    Курс педагогикалық имидждің қалыптасу технологиясы арқылы болашақ мамандардың танымын қалыптастыруға, басқару қабілетін дамытуға, педагогикалық имидждің өз дамуын және диагностикасын басқару үдерісі,заманауи педагогикалық имиджологияның концептуалды аппаратын меңгеруге;ұйымның имиджін басқарудың заманауи парадигмасын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын қоса алғанда, мектепке дейінгі педагогика, педагогика, психология саласындағы жаңа жетістіктерді ескере отырып, оқу сабақтарын өз бетінше құрастыру.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың функционалдық міндеттерін орындау үшін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып оқу сабақтарын өз бетінше өткізеді
  • Заманауи білім беру нейрожелілерді қоса алғанда және компьютерлік технологияларды қолдану негізінде гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады
  • Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша білім алушылардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдерді анықтайды
  • Психологияның ғылыми-теориялық негіздерін ескеру және ерекше білім беруді қажет ететін немесе аутизм спектрі бұзылған балаларға АВА терапиясын қолданады
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың білім беру ортасының контекстінде ерекшеліктерін, олардың мектепке дейінгі балалардың қызметін сүйемелдеудің тиімді әдістерін қолдану үшін қажеттілігін талдайды
  • Ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, философиялық, құқықтық және әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық, жаратылыстану ғылымдарының негіздерін игеру процесінде, сондай-ақ кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі саласында кәсіби ойлауды, шығармашылық даралықты қалыптастырады, өзінің қаржылық ресурстарын тиімді басқарады, кәсіби қызметте академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады
  • Дефектология мен логопедияның ғылым ретіндегі негізгі сипаттамасын, оның әдістері мен міндеттерін, даму динамикасын, танымдық процестердің механизмдері мен құрылымын және сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жеке басының дамуын біледі, логопедиялық жұмыс әдістерін қолданудың оқу дағдыларын жүзеге асырады
  • Спорттық-эстетикалық цикл пәндері бойынша білім беру процесін ұйымдастыру үшін оқу материалдарын әзірлейді
  • Мектепке дейінгі мекемелерде педагогикалық қызметті басқару мен ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін қолданады
Top