7M01908 Арнайы педагогика:Аутистік спектрі бұзылған балаларды қолдау (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты аутизм спектрінің бұзылуындағы мінез-құлықты талдау, даму бұзылыстары, білім беру жүйесіндегі интеграция стратегиялары бойынша магистрлерді терең академиялық және кәсіби даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Аутизм спектрі бұзылған тұлғаларға білім беру саласындағы зерттеулер 1: Іргелі зерттеулер
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды оқыту және дамыту мәселелері бойынша зерттеу саласында қажетті білімге ие; әртүрлі теориялар мен идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және салыстыру қабілеті; алған білімдерін тұжырымдау және дәлелдеу үшін қолдана алады. ғылыми мәселелер бойынша өзіндік пайымдаулары, аутизм спектрі бұзылған балалар үшін жаңа әдістер мен психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдануда негізгі әдістемелік принциптерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Белсенділік және мінез-құлық теориялары
Магистранттар қызмет теориясы, принциптері, қызмет түрлері, оның нормалар мен бұзушылықтар кезіндегі мінез-құлыққа әсері туралы тұтас түсінікке ие. Аутизм спектрі бұзылған балаларды зерттеу саласында ақылдылығы бар; аутизм спектрі бұзылған балалардың қарым-қатынас дағдыларын ынталандыру және мінез-құлқын реттеу; оларды білім беру процесіне қосу; аутизм спектрі бұзылған балада мінез-құлықты талдау негізінде басқалармен өзара әрекеттесудің әлеуметтік қолайлы тәжірибесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрі бұзылған баланың дифференциалды диагностикасы
Магистранттар эмоционалды бұзылулардың түрлерін және олардың белгілерін ажыратады: аутизм спектрінің бұзылуы, гиперактивтілік пен назар тапшылығының бұзылуы, эмоционалды депрессиялық жағдайлар. Балалардың эмоционалдық әл - ауқатының қазіргі заманғы сын-қатерлерін түсінеді; аутизм спектрі бұзылған балаларды тексерудің заманауи тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін меңгереді; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен қағидаттарын меңгереді; отбасына кеңес берудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар қызметінің рөлін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрі бұзылған балалардың арнайы білім беру қажеттіліктерін бағалау
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды тексерудің заманауи тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін біледі; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен принциптерін меңгеруі;отбасылық кеңес берудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қызметінің рөлін түсіну; Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiне сәйкес аутизм спектрiнiң бұзылуы бар балалардың ерекше бiлiм беру қажеттiлiктерiн анықтау жөнiндегi ұжымдық қызметтi жобалауды, үйлестiрудi жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрі бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және жүйеленуі
Магистранттар «аутизм» санатына жататын адамдарды білдіретін әртүрлі терминологияны меңгереді; аутизмнің негізгі көріністерін білу: мінез-құлық, қарым-қатынас және сөйлеуді дамыту ерекшеліктері. Балалық аутизмнің медициналық және психологиялық жіктелуі бар. Отбасымен және мамандар командасымен жұмыс істеудің маңыздылығын біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрі бұзылған адамдарға білім беру саласындағы зерттеулер 2: Перспективалық зерттеулер
Магистранттар аутизм саласындағы жетекші сарапшылардың зерттеу саласында қажетті білімге ие болуы, отандық және шетелдік тәжірибеде қалыптасқан әртүрлі шығу тегі аутистикалық жағдайларды дифференциалды диагностикалау әдістерін қолданудың тиімділігін талдау қабілеті; аутизмнің әртүрлі көріністері бар балалардың психикалық даму ерекшеліктерін диагностикалау, аутизм бар балаларды сүйемелдеу және әлеуметтендіру тәжірибесінің тиімділігін талдау және бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрінің бұзылуының стратегиялары мен әдістері
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған баланы зерттеу, оқыту технологиялары, оқыту мен дамытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие, педагогикалық көмек көрсете алады, студенттердің әртүрлілігін және әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, процесті даралау дағдыларына ие. Аутизм спектрі бұзылған баланың заңды өкілдерімен өнімді өзара әрекеттесу процесін қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сенсорлық интеграция
Магистранттар сенсорлық интеграция саласында қажетті білімге ие; сенсорлық интеграция технологияларын меңгерген; педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрінің бұзылуында жеке дамуды қамтамасыз ету
Магистранттар жобалау элементтері бар практикалық есептердің әртүрлі түрлерін шеше білуі керек, кейс-менеджер ретінде көмектің әртүрлі кезеңдерінде іс жүргізе білуі, өзгермелі (әр түрлі) жағдайларда шешім қабылдау тәсілдерін таңдай білуі, ағымдағы және қорытынды бақылауды, қызметті бағалау мен түзетуді жүзеге асыруы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрі бұзылған балаларды білім беруге интеграциялау
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды интеграциялау саласында қажетті білімге ие; оларды білім беру процесіне қосу; педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау
Курс барысында магистранттар статистикалық мәліметтер мен зерттеулерді түсіндіру мүмкіндіктері туралы түсініктерін кеңейтеді. Олар статистикалық зерттеулерде деректерді жинау және өлшеу әдістерін меңгереді және олардың сандық және сапалық талдауларын жүргізеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дәлелдерге негізделген тәжірибе
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Зерттеуді қарастыру
Курс барысында магистранттар ғылыми және педагогикалық зерттеулер саласында өздерінің сараптамалық білімдерін дамытады.Олар зерттеу барысында жиналған деректерді сыни тұрғыдан талдайды және қорытындылайды, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін жаңартады,оларды субъективті тәжірибемен байланыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби тиімділікті анықтау және түсіну
Магистранттар зерттеуші мұғалім ретінде өз құндылықтарын, принциптері мен жұмыс әдістерін ойлауға және сыни тұрғыдан бағалауға қабілетті; кәсіби қызметінің тиімділігін түсінуге қабілетті; педагогикалық қызметті дамыту және кәсіби өсуді ілгерілету мүмкіндігін жоспарлай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Позитивті ата-ана
Магистранттар ата-ана болуды отбасындағы бала тәрбиесіндегі оң мақсаттарға, баланың жеке тұлғасы мен дербестігін дамытудағы әлеуметтік-мәдени және психологиялық құбылыс ретінде қарастырады. Студенттер ата-аналардың адекватты қарым-қатынастарын қалыптастыруда конструктивті консультациялық-педагогикалық көмек көрсету дағдыларына ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ата-аналарды аутизм спектрінің бұзылуымен жұмыс істеуге тарту
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған баланың отбасын сүйемелдеудің кешенді жүйесінде консультациялық және оқыту көмегін көрсетеді; өзгермелі жағдайларда бала мен отбасының табысты бейімделуін қамтамасыз етеді; әсер етуді қажет ететін отбасы проблемаларын диагностикалауды жүзеге асыру қабілетіне ие; дамытушылық іс-шаралардың барабар нысандарын, әдістері мен бағдарламаларын таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолданады
- тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді
- академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көп мәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді
- өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалайды, бейімдеуге және енгізуге қабілетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгереді
- білім беру қажеттіліктері ерекше адамдарға білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды
- білім алушылардың әртүрлі санаттарына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді, жас, типологиялық және жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ АСД бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескереді;
- АСД бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалайды және іске асырады, білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды қолданады;
- АСД бар білім алушылар үшін білім беру процесін және әртүрлі институционалдық жағдайларда білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастырады;
- арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде бейімделген білім беру бағдарламаларын, АСД бар білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын жобалайды және іске асырады, білім алушылардың білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау әдістерін пайдаланады;
- заманауи зерттеу әдістерін пайдалана отырып, арнайы педагогика саласында ғылыми зерттеуді жобалайды және жүргізеді; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы саласындағы білім жүйесі және оқыту мен тәрбиелеудің тиісті технологиялары мен әдістері негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды және іске асырады;
- білім беру ұйымдарымен, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік әріптестермен білім берудің, кәсібилендірудің және АСД бар адамды әлеуметтік бейімдеудің өзекті міндеттерін шешу кезінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
- кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды