Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01108 Педагог-кәсіби бағдарлаушы (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Менеджмент

    Мақсаты: ұйымды және оның ресурстарын тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: негізгі ұғымдарды, теорияларды және басқару модельдерін игеру. Жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыру. Ұйымға әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды талдай білу. Нақты жағдайларды зерттеу және теориялық білімді практикада қолдану. Ұжыммен тиімді қарым-қатынас жасау және командаларды басқару қабілеттерін дамыту. Ұйым деңгейінде стратегияларды әзірлеу және іске асыру тәсілдерін зерттеу. Құзыреттіліктер: делегация, коучинг, басқару, өзіндік жұмыс, клиенттерге бағдарлау, ынтымақтастық, тұлғааралық дағдылар, ұйымшылдық, процеске бағдарлану, белсенді қызмет, Шабыт, шешім, сендіру қабілеті және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіптік бағдарлаудағы педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    Мақсаты: магистранттардың педагогикалық ойлауын, әдіснамалық білім мен біліктіліктерін білім алушыларға кәсіптік бағдар берудің инновациялық тәсілдерін енгізу дағдыларын дамыту. Мазмұны: педагогикалық білім мен білім беру практикасының өзара әрекеттесуінің диалектикасы. Зерттеу этикасы, логикасы, әдіснамасы, әдістемесі және педагогикалық зерттеу әдістері. "Action Research" педагог-кәсіби бағдар берушінің зерттеу қызметіне көзқарас ретінде. Кәсіби бағдарлау жұмысы саласындағы заманауи үрдістерді, проблемаларды талдау. Кәсіптік бағдарлаудағы инновациялық тәсілдер. Ұсынымдар әзірлеу және нәтижелерді білім беру практикасына енгізу. Құзыреттіліктер: оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысында педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдыларына ие; оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау сапасын арттыру үшін инновациялық әдістер мен технологияларды әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту. Құзыреттері: 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру. 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті. 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары. 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі. 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу. 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстандағы еңбек және білім беру қызметтер нарығы

    Мақсаты: Қазақстандағы еңбек нарығы мен білім беру қызметтерінің ерекшеліктерін, олардың даму үрдістерін талдау және болжау дағдыларын терең түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Еңбек және білім беру қызметтері нарығы. Қазақстандағы білім беру қызметтері нарығының құрылымы мен сегментациясы. Еңбек нарығын зерттеу: еңбек нарығы туралы мәліметтер жиынтығын жинау әдістері мен әдістері, статистикалық мәліметтерді өңдеу және талдау әр түрлі жұмыспен қамту және еңбек ресурстарының индекстерін есептеу. Заманауи үрдістер мен сын-қатерлер: жаһанданудың, цифрландырудың және AI еңбек нарығында білім беру қызметтерінде жаңа кәсіптердің пайда болуына әсері. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы еңбек нарығы мен білім беру қызметтерін зерттеу және бағалау дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңес беру этикасы

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби бағдар беру қызметінде кеңес беру мен қолдаудың этикалық нормалары мен ұстанымдарының ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту. Мазмұны: оқушылардың кәсіби таңдауын сүйемелдеудегі педагог пен психолог рөлі. Жеке және топтық кәсіби кеңес беру. Педагог-кәсіби бағдар берушінің кәсіби этикалық ұстанымдары. Құпиялылық, әртүрлі кеңес беру жағдайларындағы этикалық нормалар мен тәсілдер, кәсіптік бағдарлау тренингтері мен бағдарламаларын ұйымдастыру, кәсіптік бағдарлау жұмысындағы цифрлық ортадағы өзара іс-қимыл. Мектеп қауымдастығындағы қарым-қатынас пен ынтымақтастықты құрудың формалары мен әдістері, кәсіби құндылықтар мен мінез-құлық үлгілері. Құзыреттіліктер: білім алушылардың кәсіби таңдауына, мектеп қоғамдастығындағы кәсіби қарым-қатынас мен ынтымақтастыққа кеңес беру және сүйемелдеу этикасын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау психологиясы

    Мақсаты: кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау психологиясы саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды және кәсіби даму бағытын құруда оқушыларды психологиялық қолдау құзыреттерін дамыту. Мазмұны: жеке тұлғаның ішкі әлеуетін өзектендіру ретінде өзін-өзі анықтау. Өзін-өзі анықтау түрлері. Жеке өзін-өзі анықтаудағы өзін-өзі бағалаудың рөлі. Жеке өзін-өзі анықтау және өмірлік стратегиялар. Кәсіби өзін-өзі анықтаудағы қайшылықтар. Кәсіби өзін-өзі анықтаудың құндылық негіздері. Мамандық таңдау туралы шешім қабылдау. Кәсіби тәсілдер, жоспарлар мен перспективаларды түсіну. Артықшылық түрлері. Кәсіби өзін-өзі анықтау шарттары. Кәсібилендіру кезеңдері. Кәсіби даму траекториясын құру. Құзыреттіліктер: кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясының негізгі теориялары мен әдістерін меңгерген; жеке және кәсіби даму траекториясын талдай, бағалай және құра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік бағдар беруде Менторинг

    Мақсаты: білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесін тиімді сүйемелдеу үшін магистранттардың тәлімгерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын игеруі. Мазмұны: оқушыларды кәсіптік бағдарлаудағы тәлімгердің рөлі. Оқушылардың кәсіби таңдауымен бірге тәлімгер-тәлімгердің қызметтері мен міндеттері. Кәсіптік бағдар берудегі тәлімгерлік әдістері мен технологиялары. Тәлімгерліктің нәтижелілігін бағалау критерийлері мен әдістері. Табысты жағдайларды талдау және кәсіптік бағдар беру жұмысында тәлімгерлік бағдарламаларын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу. Құзыреттіліктер: кәсіптік бағдарлау технологияларын таңдау, жүргізу, талдау және жобалау ісінде тәлімгердің дағдылары және олардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде оқушылармен сенімді қарым-қатынас құруы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағыттағы әлеуметтік серіктестік

    Мақсаты: кәсіби бағдарлау саласында түрлі әлеуметтік әріптестермен өзара білімін, біліктілігін және дағдыларын қалыптастыру, жастардың кәсіби өзін-өзі анықтауын табысты сүйемелдеу құзыреттерін дамыту. Мазмұны: әлеуметтік серіктестіктің түсінігі, мәні және функциялары. Жастардың кәсіби өзін-өзі анықтауын дамытудағы әлеуметтік серіктестіктің рөлі. Білім беру ұйымдарының, жұмыс берушілердің, мемлекеттік құрылымдар мен қоғамдық бірлестіктердің өзара іс-қимылы. Әлеуметтік серіктестіктің формалары мен модельдері. Тәлімгерлік, тағылымдама, дуальды оқыту бағдарламалары. Әлеуметтік серіктестермен жұмыс істеу әдістері мен технологиялары. Кәсіптік бағдарлауды және әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимылды реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Құзыреттіліктер: әлеуметтік серіктестік саласындағы білімді талдау және қолдану, әлеуметтік әріптестердің қатысуымен коммуникация, өзара іс-қимыл және кәсіптік бағдарлау іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік бағдар беру жұмысының әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: еңбек нарығының заманауи үрдістерін талдау негізінде оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын және кәсіптік бағдарлау жұмысын қолдау әдістері мен технологияларын тиімді қолдану білімі мен құзыреттілігін дамыту. Мазмұны: жеке қасиеттерді, кәсіби мотивация мен қызығушылықты бағалаудың психодиагностикалық әдістері мен формалары. Кәсіптік бағдар беру әдістері және инклюзия қағидаттары арқылы нақты мамандық таңдау мен шешім қабылдауға көмек көрсету технологиялары. Кәсіптік бағдарлаудың ақпараттық-компьютерлік және Интернет-технологиялары. Кәсіптік бағдарлау іс-шараларын ұйымдастыру. Тәлімгерлік және кәсіби сынақтар. Құзыреттіліктер: кәсіптік бағдарлау іс-шараларын ұйымдастыру дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағдарлау үшін желілерді дамыту және қолдау

    Мақсаты: студенттердің кәсіби бағдарлау үшін кәсіби желілерді құру, дамыту және қолдау саласында құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: акт және БАҚ кәсіптік бағдарлау жұмысындағы дәстүрлі тәсілдерді, мансапты дамытуға арналған ресурстар мен құралдарды қолдау, жақсарту және одан әрі дамыту құралдары ретінде; қолданыстағы қызметтердің, желілік ресурстардың және мансапты дамыту, түрлендіру және басқару құралдарының құралдары ретінде. Тиімді кәсіби желілерді құру принциптері. Желілік этика және сандық бедел. Бос жұмыс орындары мен тағылымдамаларды іздеу үшін әлеуметтік медианы пайдалану. Кәсіптік бағдар беру бойынша Онлайн-консультациялар мен вебинарлар. Кәсіптік бағдарлаудағы желілік белсенділіктің тиімділігін талдау Құзыреттіліктер: желілік онлайн платформалар мен интернет-интерактивті жүйелерді және басқа да қосымшаларды кәсіби бағдарлауда қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тәуекел тобындағы оқушыларды қолдау

    Мақсаты: тәуекел тобындағы оқушыларға психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік көмек көрсету үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру Мазмұны: тыңдаушылар асоциалды ортада өмір сүретін және немқұрайлы немесе агрессивті көзқарасты сезінетін, өмірлік қиын жағдайға тап болған, тілдік немесе бейімделу проблемаларын бастан кешіретін оқушылармен жұмыс істеу құзыреттерін игереді. Құзыреттіліктер: оқушының кәсіби мансабын саналы және дербес құруға ішкі дайындығын біртіндеп қалыптастыру; оқушылардың ата-аналарымен топтық жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қолдану; баланың даму перспективаларын түзету және жүзеге асыру, нақты кәсіби қызметтің мағынасын өз бетінше анықтау; оқушының өзін уақыт өте келе дамып келе жатқан деп санау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбек, білім және кәсіпкерлік әлеуметтенуі

    Мақсаты: магистранттардың еңбектің, білім берудің және кәсіпкерліктің әлеуметтанулық аспектілері бойынша білімдерін кеңейту, осы салалардағы әлеуметтік процестерді талдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: әлеуметтік - еңбек процестерін әлеуметтік талдаудың негізгі классикалық және заманауи парадигмалары, әлеуметтік білім беру институтының тұжырымдамалары мен зерттеулері және оның басқа әлеуметтік институттармен байланысы, ғылым салаларының, экономика салаларының және басқа да қызмет түрлерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтары. Еңбекті қолданудың әртүрлі кәсіби салалары мен экономика салалары тұрғысынан кәсіби еңбек нарығындағы өзгерістер үрдістері. Еңбек, білім беру және кәсіпкерлік саласындағы әлеуметтанулық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Құзыреттіліктер: қазіргі қоғамдағы еңбек, Білім және кәсіпкерліктің әлеуметтік аспектілерін түсіну және талдау үшін білім мен дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық кәсіптік бағдарлау технологияларының негіздері

    Мақсаты: оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесін сүйемелдеу үшін цифрлық технологияларды қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру, құзыреттерді дамыту, кәсіптік бағдар беру жұмысында заманауи цифрлық ресурстар мен құралдарды пайдалану. Мазмұны: кәсіптік бағдар берудегі цифрлық технологиялардың түсінігі мен жіктелуі. Кәсіптік бағдарлауға арналған Интернет-ресурстар мен онлайн-платформалар. Кәсіби кеңес беру және өзін-өзі анықтау үшін онлайн ресурстарды шолу және талдау. Виртуалды кәсіптік бағдарлау іс-шаралары оларды ұйымдастыру және өткізу. Сандық ресурстарды, виртуалды кәсіби сынақтарды құру және пайдалану технологиялары. Әлеуметтік медиа және кәсіби өзін-өзі анықтау. Құзыреттіліктер: ұйымдастыру, сүйемелдеу, кәсіби бағдарланған кеңес беру үшін жаңа цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру және кәсіптік бағдарлау қызметін қолдау үшін өзінің цифрлық ресурстарын әзірлей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік бағдар беру жұмысындағы элективті курстар

    Мақсаты: оқушылардың элективті курсты таңдауын және педагогтың басқарудағы білімі мен біліктілігін қалыптастыру Мазмұны: мектептің негізгі профилін қолдайтын, оқушылардың қызығушылықтары, қажеттіліктері мен өмірлік мақсаттарына сәйкес келетін элективті курстарды таңдау факторлары, мақсаттары, міндеттері мен қызметтері. Элективті курстың мазмұны мен әдістемелік жүйесін таңдау және әзірлеу. Элективті курстарды оқыту әдістемесінің негізгі басымдықтары. Курсты зерттеуде күтілетін нәтижелері мен диагностикалау және курстың тиімділігін бағалау әдістерін анықтау. Педагогтың дамуын және студенттердің белгілі бір кәсіпті игеруге немесе еңбек нарығында сәтті бейімделуге қажетті элективті курстарды таңдауын басқару тетіктері. Құзыреттіліктер: оқушыларды оқытудың қосымша кәсіби бағдарлау траекториясын қалыптастыру және оқушылардың элективті курстарды таңдауын сүйемелдеу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруда кәсіптік бағдар беру жұмысының теориялық және әдіснамалық негіздерін игеруді, сондай-ақ көптілділікті, аудиторияның мәдени және тілдік ерекшеліктеріне сәйкес кәсіптік бағдар беру қызметінің мазмұнын қажетті бейімдеуді көрсетеді.
  • әлеуметтік-экономикалық факторларды,үздіксіз кәсіптік білім беру қажеттілігін ескере отырып, әлеуметтік белсенділік пен көшбасшылықты көрсете отырып, кәсіптік бағдарлаудың нормативтік-құқықтық базасын және еңбек нарығындағы өзгерістерді білуді түсіндіреді.
  • педагогикалық этиканы сақтай отырып және тұрақты эмоционалды интеллект көрсете отырып, оқушылардың кәсіби-жеке өзін-өзі анықтау деңгейін анықтау мақсатында іс-әрекеттегі зерттеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін тұтас түсінуді жинақтайды.
  • сындарлы коммуникация және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара іс-қимылы негізінде ата-аналардың қатысуымен тәуекел тобындағы оқушыларға қолдау көрсетуде кәсіби-жеке өзін-өзі анықтаудың жеке бағытын жобалайды.
  • әлеуметтік серіктестерімен ынтымақтастықта кәсіптік бағдар беру іс-шаралары мен кәсіби хабты сындарлы ұйымдастыруда цифрлық ортадағы әдістер мен кәсіптік бағдар беру технологияларын таңдауды саралайды.
  • оқушылар мен ата-аналар көмегімен мамандықты өз бетінше саналы түрде таңдауды қолдау бойынша топтық және жеке кеңес беру сүйемелдеуімен диагностика және менторинг нәтижелерін бағалайды.
  • еңбек, білім беру және кәсіпкерлік нарығының заманауи үрдістерінің жаһандық сын-тегеуріндеріне жауап беретін мектептің кәсіби бағдар беру қызметі үшін желілік онлайн платформаларды, интернет-интерактивті жүйелерді, жаңа цифрлық технологияларды пайдалану және жеке цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу дағдыларын меңгерген.
  • оқушылардың жеке қажеттіліктері, креативтілігі, бейімділігі, кәсіби және жеке өзін-өзі дамытуға негізделген жеке цифрлық ресурстарды әзірлеу және кәсіптік бағдар беру қызметін жетілдіруде мектепте элективті курстарды енгізу үдерісін басқарады.
Top