Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 Математика (көптілді білім беру) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Элементарлық математика

    Бірінші семестрде мектептегі математика курсын қайталау және ағылшын тіліндегі терминологияны меңгеру мақсатында оқытылады. Сандық жиындар. Бөлінгіштік белгілері. Дәрежелер, түбірлері, логарифмдер. Қысқаша көбейту формулалары. Теңдеулер мен теңсіздіктер. Қарапайым функциялар. Тригонометрия. Жалпақ фигуралар. Көпжақтар. Айналу фигуралары. Топтық және жеке жұмыс, ізденіс оқу дискуссиясының әдісін қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Мақсаты: студенттердің қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі мен орны туралы жүйелі көзқарасын қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын/жобаларын ұйымдастыру. Міндеттері: ғылыми ойдың, шығармашылықтың жалпы әдіснамасымен танысу, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қажетті ғылыми әдебиеттермен және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, тілге және оларды жазу стиліне қойылатын талаптарды ескере отырып, ғылыми жобаларды ресімдеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • CLIL-технологиясы

    Бұл пән студенттерді ақпараттық технологиялар саласындағы пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың (CLIL) принциптері мен әдістерімен таныстырады. Курс пәндік білім мен дағдыларды, студенттердің ағылшын тіліндегі тілдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Студенттер ағылшын тіліндегі ресурстарды тиімді пайдалануды, CLIL-ге бағытталған оқу материалдарын әзірлеуді, өз жобалары мен идеяларын ағылшын тілінде ұсынуды, сондай-ақ оқу материалдарын CLIL тұрғысынан бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометрия 1

    Мақсаты: студенттерді оқытылатын пән көлемінде геометриядан білім мен білік жүйесімен таныстыру. Кеңістіктегі векторлық алгебраның элементтері. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар әдісі. Жазықтық түрлендірулер. Екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі жазықтықтар мен түзулер. Екінші ретті беттердің канондық теңдеулері. Евклидтік және аффиндік кеңістіктердегі квадраттық формалар мен квадраттар. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі және проектік жұмыс

    Мақсаты: студенттерді ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу технологиясымен және жобалық іс-әрекет негіздерімен таныстыру. Зерттеу жұмысының негіздері және интеллектуалдық ақпаратты қорғау. GoogleScholar, ThomsonReuters (WebofScince) ғылыми ақпарат базаларын пайдалана отырып, кәсіби ақпаратты іздеуді ұйымдастыру. Авторлық және зияткерлік меншікті қорғау, шешендік өнер және дау-дамай ережелері, ғылыми және оқу әдебиетімен жұмыс. Презентацияларды дайындауға арналған онлайн интернет ресурстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия

    Кеңістіктегі жазықтықтағы векторлық алгебра. Координаттар әдісі. Жазықтықтағы түрлендірулер. Екінші ретті сызықтар. Екінші ретті беттердің канондық теңдеулері. Евклид және аффиндік кеңістіктердегі квадраттық формалар мен квадрикалар. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM білім беруді ұйымдастыру

    Курстың мақсаты студенттердің жүйелі және шығармашылық ойлауын дамыту үшін STEM білім беруді ұйымдастыру әдістерін зерттеу болып табылады. STEM білім беру студенттердің шынайы мәселелерді зерттеуге және шешуге байланысты құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Курстың соңында студенттер жаратылыстану пәндерінің блогын оқуды интегративті негізде ұйымдастыруға, интерактивті әдістерді қолдана отырып STEM сабақтарын жоспарлауға, студенттердің ұжымдық және шығармашылық жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызыктык алгебра және жиындар элементтері

    Мақсаты: студенттерді пәннің басты ұғымдарымен таныстыру. Жиын теориясының элементтерін қарастыру: бірігу, қиылысу, айырма, толықтауыш. Алгебралық құрылымдармен танысу: моноид, жартылай топ, топ, сақина, өріс. Матрицалар мен анықтауыштар теориясын, олардың сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге қолдана білу. Векторлық кеңістіктерге анықтама беру. Сызықтық операторлар және сызықтық бейнелеу ұғымдарынмен танысу. Белсенді оқыту әдістерін қолдану: мәселелерді шешуде топтық талқылау және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру; дереккөздермен және интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен байланысты кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауға үйрету; плагиат мәселелерін талқылау. Оқу үрдісінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану: зерттеу; BarCamp; жобалар әдісі; Баскет-әдіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геометрия 2

    Мақсаты: пән бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды кеңейту және тереңдету. Салу аксиомаларын оқу; жазықтықтағы конструктивті геометрияның аксиомалары. Циркуль мен сызғыштың көмегімен салу есептерін шығару. Салу есептерінің шешімін талдау. Салу есептерін шешудің жалпы схемасын қарастырыңыз. Геометриялық орындар әдісін талдау; геометриялық түрлендірулер әдісі; алгебралық әдіс. Кеңістіктегі геометриялық салу элементтерін қарастырыңыз. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алгебра және сандар теориясы 1

    Мақсаты: алгебра және сандар теориясы бойынша студенттерде білімдер мен біліктердің жүйесін қалыптастыру. Жиындар теориясының негіздерін; алгебралық құрылымдарды түсіну: топ, сақина, өріс; Матрицалар, оларға қолданылатын амалдарды, қасиеттерін қолданып анықтауыштарды есептеуді үйрену. Арифметикалық векторылық кеңістіктің, векторлық және евклидтік кеңістіктер ұғымдарын меңгеру. Оқытудың имитациялық және имитациялық емес әдістері. Maxima компьютерлік алгебра жүйесін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп геометрияның қосымша сұрақтары

    Мақсаты: мектеп геометриясы бойынша студенттердің дайындық деңгейін арттыру. Пән студенттердің геометриядан дайындық деңгейін арттыруға бағытталған. Қазіргі геометрияның негізгі бағыттарымен танысу барысында конкурстық, олимпиадалық сипаттағы стандартты емес геометриялық есептерді шешу әдістері. Геометриялық құралдармен жұмыс істеу және геометриялық пішіндерді салу, есептерді шығаруда стандартты емес әдістерді кеңінен қолдану, мектеп геометриясының негізгі теоремаларын дәлелдеу дағдылары қалыптасады. Есептерді шешу үшін қолданбалы математикалық бағдарламалар пакеттерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Мақсаты: критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білім жүйесін және алған білімдерін практикада іске асыра білу; білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін ашу; дәстүрлі бағалау жүйесінен критериалды бағалау жүйесіне көшу қажеттілігін негіздеу; критериалды бағалау рәсімін ұйымдастыруға қойылатын нақты талаптарды жүйелеу; бағалау құралдарын қолдана білу. Әдістерді қолдану: төңкерілген класс, проблемалық, топтық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 1

    Мақсаты: математикалық талдау бойынша теориялық білімді және оларды кәсіби қызметте қолдана алу білігін қалыптастыру. Нақты айнымалды функциялар. Нүктедегі функцияның шегі, үздіксіздігі. Бір айнымалды функцияның туындысы мен дифференциалы, геометриялық және механикалық мағынасы. Анықталмаған интеграл. Анықталған интеграл. Анықталған интегралды қолданбалы есептерді шешуге қолдану. Меншіксіз интеграл. Белсенді оқыту әдістері: проблемалық дәрістер мен практикалық сабақтар, белсенді консультациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқытудың әдістемесі

    Мақсаты: математиканы оқытудың қазіргі формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру. Мақсаттарға сүйене отырып, студенттерде оқу, тәрбиелік және практикалық міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарас қалыптасады, сараланған және жеке көзқарасты ескере отырып, сабақты жоспарлау, мазмұнын, әдістерін, әдістерін және оқу құралдарын, жұмыс формаларын таңдай білу. Сабақ жоспарын құруды, рефлексия жүргізуді үйренеді. Оқыту әдістері: лекция-пікірталас, полилог, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конструктивтік геометрия

    Мақсаты: теориялық білімді тереңдету; алынған білімді геометрия есептерін шешу үшін қолдану. Конструктивтік геометрияның негізгі ұғымдары. Тұрғызу есептерін шешу кезінде фигуралардың қиылысу әдісі. Геометриялық түрлендірулер әдісі. Екінші дәрежелі теңдеулердің графикалық шешімі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 1

    Мақсаты: білім алушылардың математикалық есептерді шешуге оқытудың теориялық-әдістемелік негіздеріне бойынша білім мен білігін қалыптастыру және дамыту. Алгебралық өрнектерді теңбе тең түрлендіру; көпмүшенің түбірлерін табу және оны көбейткіштерге жіктеу; алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері бойынша студенттердің білімін тереңдету және кеңейту. Студенттердің мәтіндік есептерді шығарудың практикалық іскерліктерін қалыптастыру. Қолданатын әдістер: инверттелген сынып, ізденіс, топтық, жеке.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алгебра және сандар теориясы 2

    Мақсаты: сандар теориясы мен көпмүшелік теориясының басты әдістерін зерттеу. Бүтін сандар теориясын оқу: ЕҮОБ, ЕКОЕ, Евклид алгоритмі, қалдықпен бөлу; жай және құрама сандар; үзіліссіз және қолайлы бөлшектер. Салыстыру теориясын талдау: қалыңдылар кластары, бір белгісізді бірінші дәрежелі салыстыру; салыстыру теориясының арифметикалық қолданылуы. Бір және бірнеше айнымалы көпмүшелердің теориясын қарастыру; алгебралық сандар. Ауызша, көрнекі және практикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геометрия 3

    Проективтік геометрияда зерттелетін фигуралардың қасиеттері. Центрлік проектілеу. Проектілеу, ол ұқсастықтардың ауыстыруын жалпылау ретінде. Чева теоремасы. Проективтік кеңістік: проективтік координатаны түрлендіру, проективтік түрлендіру тобы. Проективтік геометрияның негізгі фактілері: гармоникалық төрттік, проективтік түрлендіру, полюс және поляра. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 1

    Мақсаты: теориялық білімді, практикалық дағдыларды кеңейту және математикалық есептерді шешудің шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулаларын қолданып түрлендіру және көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу әдістерін қарастыру. Алгебралық, логарифмдік және көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін зерттеу. Қозғалысқа, жұмысқа, қоспалар мен қорытпаларға, пайыздарға байланысты мәтіндік есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін талдау. Топтық және жеке жұмыс әдістері, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау 2

    Мақсаты: студенттердің математикалық талдау бойынша теориялық білімдерін арттыру және оларды кәсіби қызметте қолдана білу Қатарлар теориясы: сандық, функционалдық, дәрежелік, Фурье; Тейлор және Маклорен қатарлары. Көп айнымалы функциялардың дифференциалдануын қарастыру; дербес туындыларды табу, көп айнымалды функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін талдау; Топтық және жеке оқыту әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалды есептелуі

    Мақсаты: Пәннің негізгі түсініктерін қалыптастыру және математикалық нысандандырылған есептерді шешу қабілеттерін дамыту. Бірнеше айнымалды функциялардың дифференциалдық есептеулері саласындағы дайындық деңгейін арттыруға бағытталған. Бірнеше айнымалы функцияларды дифференциалдау ережелерін зерттейді; күрделі функциялардың туындыларын табу әдістерін; бірнеше айнымалы функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу теоремасы. Әдістері: проблемалық дәріс, ізденіс бойынша оқу дискуссиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бүтін сандар сақинасындағы топтар және бөліну теориясы

    Қазіргі алгебра қарастыратын мәселелерді зерттеуге қажетті негізгі анықтамалар, ұғымдар мен теоремалар қарастырылады: ішкі топ анықтамасы, Кейли және Лагранж теоремалар; сытбайлас кластар, циклдік топ, номаль бөлгіш және факторлық топ ұғымдары ашылады. Бөлінгіштік қатынасының қасиеттері, бүтін сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табудың Евклид алгоритмі, жай сандар теориясы, сондай-ақ санау жүйелері, сандық функциялар және жалғас бөлшектер, бірінші дәрежелі салыстырулар мен салыстыру жүйелері, салыстырулардың қолданылуы оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 2

    Мақсаты: мектеп курсына байланысты математикалық есептерді шешу біліктерін дамыту және жетілдіру Тригонометрия: формулалар, өрнектерді ықшамдау, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері, тригонометриялық теңбе теңдіктерді дәлелдеу әдістері. Планиметрия: үшбұрыштар, төртбұрыштар, шеңбер және дөңгелек, көпбұрыштар мен шеңберлер. Стереометрия: көпжақтар және айналу денелері; олардың комбинациясы. Планиметрия мен стереометрияның негізгі формулалары, қасиеттері, теоремалары. Әдістер: ізденіс бойынша оқу дискуссиясы және тапсырмаларды шешу кезіндегі казустарды талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Алгебра және сандар теориясы 3

    Бір айнымалы көпмүшеліктер теориясы: евклидті алгоритм, қалдықтармен бөлу, сызықтық көпмүшелерге жіктеу, многочлена түбірінің көптігі. Көп айнымалы көпмүшелер теориясы. Есептерді шешу үшін бірнеше айнымалылардан тұратын көпмүшелер теориясының арифметикалық қолданылуы. Алгебралық сандар. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың біріктірілген пакеттерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау 3

    Мақсаты: Пәннің іргелі ұғымдарымен таныстыру. Тікбұрышты және полярлық координаттар жүйелеріндегі екі еселі интеграл. Тікбұрышты, цилиндрлік және сфералық координаттар жүйелеріндегі үш еселі интегралды есептеу. Қисық сызықты және беттік интегралдар. Қолданбалы есептерді шешуге еселік, қисық сызықты және беттік интегралдарды қолдану. Скалярлық және векторлық өріс. Әдістері: оқу дәрісі, оқу дискуссиясы, әдебиетпен өзіндік жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математиканың мектеп курсы 1

    Арифметика. Жай және күрделі сандар. Бөлінгіш және бөлгіштер. Сандардың бөліну белгілері. Бөлшектер. Периодты бөлшектер. Көпмүшеліктер. Көбейткіштер. Өрнектер. Қысқаша көбейту формулалары. Ньютон биномы. Теңдеулер: алгебралық теңдеулер; модуль белгісінің астында белгісіз саны бар теңдеулер; иррационалдық теңдеулер; логарифмдік және көрсеткіштік теңдеулер; тригонометриялық теңдеулер. Теңсіздік. Шешу әдістері. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 2

    Мақсаты: студенттерге есептерді талдауға және шешуге көмектесетін қажетті математикалық аппаратты меңгеру. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, тригонометриялық теңбе теңдіктерді дәлелдеу білік пен дағдыларын қалыптастыру. Тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер және жүйелерді шешудің негізгі әдістері. Планиметрия мен стереометрия есептерін шығарудың әдістемелік білік мен дағдыларын қалыптастыру. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бірнеше айнымалы функцияларды интегралдау. Өріс теориясы

    Мақсаты: студенттердің қолданбалы есептерді талдауға, модельдеуге және шешуге көмектесетін қажетті математикалық аппаратты меңгеру. Көп айнымалылардың функцияларын интегралдық есептеу. Негізгі қасиеттері (сызықтық, белгіні сақтау, салыстыру, орташа мән туралы теорема). Көп айнымалылардың функцияларынан интегралдар арқылы шамаларды есептеу. Скалярлық өріс. Векторлық өріс. Ауызша, көрнекі және практикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер

    Мақсаты: Мектеп математика курсының стандартты емес теңдеулері мен теңсіздіктерін шешуде оқушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктердің шешу әдістер мен түрлері бойынша жүйелеу, теңсіздіктерді дәлелдеудің әртүрлі әдістерін, соның ішінде геометриялық әдістерді қолдану, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін мектеп олимпиадасының есептерін шығару кезінде қолдану. Оқыту әдістері: эвристикалық әдіс (эвристикалық әңгіме), проблемалық оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Математиканың мектеп курсы 2

    Комбинаторика элементтері: алмастырулар, теру, орналастыру. Ықтималдық теориясының элементтері: арифметикалық және геометриялық орта, сән, медиан, ауқым, кездейсоқ оқиғалар. Қарапайым функциялар және олардың графиктері. Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар. Векторлар. Векторлардағы амалдар. Вектордың координаттары. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыш, шеңбер, шеңбер. Многогранники. Айналу фигуралары. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: болашақ математика-физика мұғалімдерін кәсіби іс-әрекетіне сапалы дайындауды жүзеге асыру. Мақсатқа сәйкес студенттер: мектептегі математикалық білім мазмұнының теориялық негіздерін, математикадан мектеп курстарын оқытудың жеке әдістемесін меңгереді; оқушылар контингентінің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып білім беруді құруды, математика сабақтарын заман талабын ескере отырып жүргізуді үйренеді. Оқыту әдістері: интерактивті лекция, полилог, проблемалық оқыту, жобалық іс-әрекет элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математика тарихы және әдістемесі

    Мақсаты: математиканың тарихы мен әдістемесінің байланысын көрсету және студенттерді математиканың маңызды әдістемелік мәселелерімен таныстыру Пән аясында оқытылатын тақырыптар: математиканың даму кезеңдерін және математика ғылымының дамуындағы әртүрлі өркениеттердің рөлін; математикалық білім мен шындықтың арақатынасы; ғылыми білімді математикаландыру процесінің мәні. Математиканың ғылымдар жүйесіндегі орнын және оның басқа ғылымдармен байланысы қарастырылады. Математиканы оқыту әдістемесі әдіснамасының функцияларын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Элементар математиканың таңдаулы бөлімдері 2

    Планиметрия: үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер және дөңгелек. Комбинациялар: үшбұрыштар мен шеңберлер, көпбұрыштар мен шеңберлер. Стереометрия: көпбұрыштар, көпбұрыштардың қималары, айналу фигуралары, көпбұрыштар мен айналу фигураларының комбинациясы. Координаттар әдісі. Координаталар әдісін қолдана отырып, геометриялық есептерді шешу. Векторлық Алгебра әдістерімен шешілетін есептер. Комбинаторика. Ньютон биномы. Ықтималдықтар теориясының элементтері. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты: студенттерді пәннің негіщгі ұғымдарымен таныстыру: кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, олардың қасиеттері және оларға қолданылатын амалдар. Ықтималдықтар теориясы бойынша есептердің негізгі түрлерін шешудің білік - дағдыларын қалыптастыру. Эксперименттік мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістерін талдау. Әр түрлі салаларда статистикалық әдістерді қолданудың қолданбалы маңызын түсіну. Оқыту әдістері жеке жұмыс, топтық жұмыс, зерттеу әдісі, оқыту және бағалау үшін онлайн платформаларды пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Мақсаты: дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктерін зерттеу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер; Коши есебі; бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері. Квадратураларда шешілетін жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер теориясын, оларды шешу әдістерін оқу; тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер; тұрақты шамаларды өзгерту әдісі. Алгоритмдік және эвристикалық оқыту әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық логика

    Мақсаты: студенттердің логикалық есептеулер мен математикалық объекттердің алгоритмдік есептелетіні туралы түсініктерін қалыптастыру. Айтырылымдар логикасын қарастыру: айтылымдар, оларға қолданылатын амалдар; тавтологиялар; логика заңдары. Дизъюнктивті және конъюнктивті қалыпты тұлғаларды қарастыру. Мәтіндік «логикалық» есептерді шешуге айтылым логикасын қолдану. Айтылым логикасының аксиоматикалық құрылысын қарастыру; қорытынды жасау ережелері. Предикаттар логикасының аксиоматикалық құрылысын оқу. Ауызша және практикалық әдістерді, өзіндік жұмыс әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканың стандартты емес есептері

    Мақсаты: Мектеп математикасының стандартты емес есептерін шешуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды тереңдету. Стандартты емес есептерді шешу әдістерін жүйелеу. Оқушылардың алгебралық және геометриялық есептерді дәлелдеп шешу дағдылары мен практикалық біліктіліктерін қалыптастыру, кеңістік денелерді байланыстыру үшін алгебра, геометрия және тригонометрия аппараттарын пайдалану, мектеп математика курсында олимпиада есептерін шешудің кейбір принциптерін қарастыру. Әдіс-тәсілдері: есептер шығару, жеке және топтық жұмыс, Plickers қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Математикалық логика және дискреттік математика

    Мақсаты: математикалық логиканың негізгі ұғымдарымен таныстыру және қоршаған әлемнің дискретті процестерін модельдеуге мүмкіндік беретін математикалық объектілер туралы түсінік қалыптастыру. Айтылымдар логикасын зерттеу; аксиоматикалық құрылымын қарастыру. Предикаттардың логикасын; предикат логикасының аксиоматикалық құрылысы білу. Жиын теориясы, комбинаторика элементтерін бөлшектеу; логикалық функцияларын қарастыру. Графтар теориясының элементтерін; кодтау теориясының элементтерін; кодтау арқылы ақпаратты сығу әдістерін түсіну. Есептерді шешу үшін Geogebra пакетін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияны білу және түсіну
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімдерін көрсету.
  • Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану.
  • Математикалық пәндер негізінде жинақтаған білімі және түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, зерттелетін саладағы проблемаларды шешу.
  • Шығармашылық көзқарасқа ие болу және мектеп бағдарламасында қарастырылған матиматикадан олимпиада есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруі
  • Оқушылардың логикалық-аналитикалық ойлау түрін қалыптастыру және дамыту үшін математикадан стандартты және стандартты емес есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру
  • Жаңа тәсілдерді ескере отырып, оқыту мазмұнын жоспарлау және құрылымдау: оқыту мақсаттарының иерархиясы, спираль тәрізді оқыту принципі, сондай-ақ пәнаралық өтпелі тақырыптарды зерделеу арқылы; практикада оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын пайдалану (БЖБ, ТЖБ, ФБ)
  • Әр түрлі математикалық есептерді шешуде оларды қолдану үшін пәндік математикалық дайындық пәндері бойынша қажетті білімді таңдау
  • Математика және ғылыми зерттеулер саласында үштілді білім беру саясатын іске асыру үшін мәдениетаралық коммуникацияда тілдерді қолдану
Top