7M01707 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие, іргелі филологиялық, теориялық, әдістемелік дайындығы бар, сондай-ақ аралас ғылымдар саласында даярлығы бар, кәсіби құзыреттілікті және қазіргі заманғы талаптарға сәйкес әлеуметтік ұтқырлықты қамтамасыз ететін жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты - магистранттарда басқару психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін игеруі жұмыс әріптестерімен, іскери серіктестермен сындарлы қарым-қатынас құру, жанжалды жағдайларды шешу, кәсіби қызметте жетістікке жету үшін көптеген кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешудің сәттілігін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өлке халықтарының фольклорлық дәстүрлерінің өзара байланысы
Мақсаты: халықаралық әдеби байланыстар мен қатынастарды, көркем мәтіндердегі олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттеу. Негізгі бөлімдер: салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі мәселелері, түсініктері мен терминдері. Ұлттық, аймақтық және дүниежүзілік әдебиет. "Өз/бөтен" ұғымдары. Типологиялық белгілер; ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Бастапқы көзді талдаудың әдіснамалық принциптері. Тұжырымдамадағы салыстырмалы әдебиеттану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвопрагматика
Мақсаты: лингвопрагматиканың негізгі ұғымдары мен тенденцияларын игеру, барлық теориялық курстарды оқу барысында алынған тіл туралы білімді жүйелеу, коммуникативті дағдыларды жетілдіру. Негізгі бөлімдер: қазіргі лингвистикалық парадигманың негізгі белгілері. Антропоцентрлік парадигма және оның лингвистикадағы рөлі. Лингвопрагматиканың пайда болуының философиялық негізі және теориялық алғышарттары. Лингвистикалық бірліктердің мағынасындағы семантикалық және прагматикалық өзара әсер ету контекстіндегі прагматика, семантика және синтактика арақатынасының түсініксіздігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (Кәсіби)
«Шетел тілі (кәсіби)» пәнінің мақсаты-коммуникативтік-мәдениаралық құзыреттілікті кәсіби және ғылыми қызметтің түрлі салаларында халықаралық стандарт деңгейіне дейін жетілдіру. Пәнді оқу барысында магистранттарда кәсіби сөйлеу қызметінің практикалық дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" пәнінің мақсаты магистранттарда тұтас ғылыми-философиялық дүниетанымды қалыптастыру, ғылыми білімнің мәнін, құрылымы мен логикасын, оның тарихи эволюциясын түсінуді дамыту, сондай-ақ ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылыми мәдениет деңгейін арттыруға және тәуелсіз зерттеу қызметіне дайындалуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тілдік білім беруді жаңғырту
Мақсаты: жаңа білім беру парадигмасын зерделеу және жоғары білімді мамандардың дамуына ықпал ететін жаңа тұжырымдамалар, технологиялар мен әдістемелерді жасау оларға өзгермелі әлемнің жағдайларына бейімделуге, болашақ кәсіби қызметте өзін-өзі жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Негізгі бөлімдер: орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшеліктері; үлгілік оқу бағдарламалары: оқыту мақсаттарының жүйесі, ұзақ мерзімді жоспар; оқытудағы педагогикалық тәсілдер. Сараланған оқыту стратегияларын қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-магистранттарда орыс тілі мен әдебиетін тиімді оқыту, оқытудың заманауи әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеру, сондай-ақ оқу процесін көп тілді және көп мәдениетті білім беру ортасының жағдайларына бейімдеу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән магистранттарда тиімді білім беру процесін ұйымдастыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру, білім беру процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар оқытудың педагогикалық теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгереді, дәріс және практикалық сабақтарды өткізу, сондай-ақ оқу нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психолингвистика
Психолингвистика-бұл сөйлеу әрекеті туралы ғылым, яғни психология мен тіл білімінің тоғысында пайда болған жаңа ғылым, ол адамның еліктеу қабілеттерінің пайда болуы мен қызметі сияқты ұғымдарды зерттейді. Психолингвистиканың мәртебесі, оның объектісі, мақсаттары мен міндеттері, әдістері, гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары цикліндегі психолингвистиканың орны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өлкенің мәдени мұрасы
Мақсаты: Өлкенің мәдени мұрасының әдеби құрамдас бөлігіне, Орал өңірінің ауызша халық шығармашылығының байлығына ерекше назар аудара отырып, біздің өңірдегі музыка, бейнелеу өнері және т. б. саласындағы көрнекті жетістіктер туралы магистранттарға түсінік беру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Филологиялық зерттеулердің негіздері
Мақсаты: филологиялық зерттеулердің әдіснамалық-теориялық негіздерін меңгеру. Негізгі бөлімдер: әдіснамалық негіздер, таным мақсаты. Әлемнің ғылыми бейнесі. Ғылыми білім деңгейлері: эмпирикалық және теориялық. Танымның мәні және оның сипаттамасы. Ақиқаттың негізгі ұғымдары. Ғылыми танымның түрлері, негізгі белгілері. Ғылыми танымның негізгі формалары: ғылыми факт, эмпирикалық заң, проблема, гипотеза, теория. Ғылыми емес таным, оның формалары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми жобаларды жоспарлау
Пәннің мақсаты-ғылыми жұмыстың әдіснамалық негіздеріне оқыту және жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын пайдалануды қоса алғанда, нақты зерттеулердің ерекшелігін және қазіргі заманғы технологиялық мүмкіндіктерді ескере отырып, білім алушыларда оларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән заманауи цифрлық құралдарға сүйене отырып, ғылыми таным, ғылыми зерттеулерді жобалау және іске асыру саласындағы кәсіби құзыреттерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем әдебиетті зерттеудегі аксиологиялық тәсіл.
Мақсаты: магистранттардың әдеби шығарманың көркем әлемін талдауға аксиологиялық көзқарасты игеруіне ықпал ету, бұл автордың құндылық көзқарастарымен анықталған осы әлемнің органикалық тұтастығын анықтауға мүмкіндік береді; әдеби герменевтика туралы мәтіндерді түсіндіру, автордың оқырманмен диалогы(рухани кездесуі), шығармалардың үлкен тарихи уақытта болуы(әдебиеттің тарихи қызметі) туралы ілім ретінде түсінік беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орал өңірінің ауызша халық шығармашылығы
Мақсаты: Орал маңындағы фольклордың жанрлық әртүрлілігін (қазақ, татар, Яик казактары) және оның әдеби дереккөздердегі көрінісін ұсыну, магистранттарға Орал маңындағы фольклорды жинау тарихы, оның ең беделді зерттеушілері (М.М. Тілеужанов, е. и. Коротин және т. б.) туралы білім беру, магистранттарға Орал маңындағы әртүрлі халықтардың ауызша халық шығармашылығы арасындағы байланысты анықтауға көмектесу...
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметтегі ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Мақсаты: зерттеу пәнін ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және статистикалық талдау саласында білім алу. Негізгі бөлімдер: ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері. Ғылыми білімнің заманауи әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдері. Қазақстан Республикасында ғылыми кадрларды даярлау жүйесі. Ғылыми ақпарат. Іздеу жолдары, талдау, іздеу бағдарламалары, ғылыми ақпаратты сұрыптау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жайық казактарының фольклоры
Мақсаты: магистранттарға өлке тарихының ерекшеліктері, Яицкий казактары фольклорының жанрлық құрамы және оның басқа халықтардың ауызша халық шығармашылығымен байланысы туралы түсінік беру, Яицкий казактарының (е.и. Коротин және т. б.) фольклорын зерттеу бойынша іргелі жұмыстармен таныстыру, фольклорлық мәтіндерді талдау дағдыларын пысықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнолингвистика
Бұл этносты оның тілі арқылы тану мақсатынан туындаған лингвистиканың жаңа дербес саласы. Этнолингвистика, социолингвистика, психолингвистика, статолингвистика, паралингвистика сияқты, ішкі жіктелген және "әлемнің тілдік бейнесінің" даму заңдылықтарын жан-жақты зерттеу барысында дүниеге келген, Сонымен қатар этнология және лингвистика ғылымдарының жалпы проблемасы шеңберіндегі конъюгация нәтижесінде пайда болған жаңа сала болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс практикалық грамматикасының қиын сұрақтары
Пән морфология мен синтаксистің ең қиын мәселелеріне арналған, оларды шешуде курсты әзірлеушілер ресейлік және қазақстандық лингвистикалық дәстүрге және заманауи лингвистикалық зерттеулердің тәжірибесіне сүйенеді. Қазіргі ғылым ұсыныстың ресми ұйымдастырылуын қарастыра отырып, ондағы элементтердің предикативті және номинативті минимумын ажыратады. Курстың міндетіне А. А. Шахматов, в. А. Белошапкова және т. б. сияқты көрнекті ғалымдардың гипотезаларымен танысу кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы терминология
Бұл курстың мақсаты-кешенді ғылыми пән ретінде терминология туралы түсінік беру. Терминологияның әртүрлі коммуникативтік процестердегі рөлі мен орнын, терминологияның қалыптасу тарихын көрсету, терминологияны зерттеудің кейбір қолданбалы міндеттерін көрсету қажет. Пәннің міндеттері: Жеке терминдер мен терминологиялық жүйелердің құрылу және жұмыс істеу заңдылықтарын зерттеу, терминологияны тілдің өндірістік-техникалық, ғылыми және әлеуметтік-басқарушылық стильдері негізінде арнайы кәсіби коммуникацияның орындалуын қамтамасыз ететін әдеби тіл лексикасының ішкі жүйесі ретінде қарастыру,
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс әдебиетін зерттеудегі аймақтық аспектілер
Мақсаты: қазіргі әдебиеттанудағы аймақтық әдебиет терминінің семантикалық көлемін сипаттау, Оралдағы осы жұмыстың ерекше маңыздылығына баса назар аудара отырып, Қазақстандағы орыс әдебиетін зерттеудегі аймақтық аспектке жүгіну жолдарын көрсету,бірқатар орыс ақындары мен жазушыларының(В. Даль, А. Пушкин, Л. Толстой, К. Федина, В. Правдухин және т. б.) шығармашылығын қарастыру. аймақтық материалға жүгіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі лингвистикадағы мәтін және дискурс
Осы пәннің курсында қазіргі ғылыми парадигмалардағы мәтін мен дискурс тұжырымдамалары баяндалған; мәтін лингвистикасындағы зерттеу объектісі ретінде ұсынылған; қазіргі лингвистикадағы дискурстың қолданыстағы типологиялары, дискурсты құрудың ұлттық-мәдени ерекшелігі анықталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау
"Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау" пәні кез келген бейіндегі жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың бір бөлігі болып табылады. Курс ғылыми мәтінді құру және редакциялау технологияларын (оның ішінде мультимедиялық презентация түрінде) оның формасы мен мазмұнының, тілдік және семантикалық ұйымның бірлігінде игеруге арналған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық терминология
Оқу пәнін оқытудың мақсаты-терминдер туралы қазіргі заманғы оқытудың негіздерімен, терминдерді зерттеудің теориялық мәселелерімен, практикалық терминологиялық жұмыс мәселелерін шешудің әдістерімен, терминологиялық зерттеулердің заманауи бағыттарымен таныстыру. Негізгі бөлімдер: Термин және оның белгілері. Семасиологиялық терминология. Ономасиологиялық терминология. Тарихи терминология. Функционалды терминология. Эпистемологиялық терминология. Терминологияны қалыпқа келтіру (стандарттау). Терминография.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі тіл біліміндегі және әдеби үдерістегі жаңа бағыттар
Оқу пәнін оқытудың мақсаты-қазіргі лингвистика мен әдебиеттанудың жай-күйі, олардың жекелеген мектептері мен бағыттары, олардың әдіснамалары, негізгі өкілдері мен ғылыми нәтижелері, олардың одан әрі даму перспективалары, тіл мен әдебиеттің отандық және шетелдік теориясындағы негізгі тұжырымдамалар мен теориялық жүйелер туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: Қазіргі тіл және әдебиет теориясының жай-күйі туралы ақпаратты жүйелеу, әлемдегі лингвистика мен әдебиеттанудың әртүрлі тұжырымдамаларының даму ерекшеліктерін анықтау, Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудағы принциптермен, тенденциялармен және парадигмалармен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Баспа және электрондық БАҚ тілі мен стилі
Пәнді оқудың өзектілігі бүгінгі таңда қоғамда қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдарының, сондай-ақ әлеуметтік желілердің тілі мен стилін талдау маңызды мағыналардың бірі болып табылады. БАҚ пен әлеуметтік желілердегі тіл мен стильдің маңыздылығы қазіргі қоғамның ақпараттық қоғамға айналуында, мұнда цифрландыру және ғаламдық Интернет желісі бірінші орынға шығады, мұнда нақты байланыс виртуалды байланыспен алмастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдеби шығармадағы батыр және кейіпкерлер жүйесі
Мақсаты: магистранттарға әдеби кейіпкер туралы көркем образ, шығарманың іс-әрекетінің, тәжірибесінің, тұжырымының субъектісі ретінде түсінік беру; кейіпкерлер (кейіпкерлер) жүйесі арқылы шығарманың шығармашылық тұжырымдамасы, идеясы қалай көрінетінін нақты мысалдармен көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдеби шығармадағы автор, повестші, баяндаушы
Мақсаты: магистранттарды әдебиеттану ғылымының негізгі ұғымдарының бірі ретінде "автор" ұғымымен таныстыру, оларға әдебиеттің әртүрлі тектес шығармаларындағы авторлық принциптің ерекшеліктерін түсінуге көмектесу," эпикалық шығармалардағы "баяндауыш" ұғымы және "повестші" ұғымы, олардың бір-бірінен айырмашылығы туралы түсінік беру (повестші оқиғаны тұлғасыз түрде жүргізеді, ал баяндаушы субъективті формалармен байланысты).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби Орал
Мақсаты: Орал өңірінің орыс әдебиетін көркемдік игеру тарихын зерделеу, орыс әдебиетінің жалпы контекстіндегі біздің өлкеміздің ерекше мәдени аймақ ретіндегі рөлі мен орнын, оның Қазақстан Халықтарының мәдени мұрасын қалыптастыру мен дамыту үшін маңыздылығын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдықтың негіздері мен қағидаттарын ұғына отырып, қазақстандық қоғамдағы саяси, экономикалық, мәдени-тарихи жағдайды бағдарлау; білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей білу.
- Жаңа стандарттарды, оқу бағдарламаларын, педагогикалық тәсілдерді, қашықтықтан оқыту технологияларын, оның ішінде инклюзивті білім беру негіздерін біле отырып, білім беру саласындағы кәсіби жағдайларды жобалау;
- Ғылыми зерттеулердің әдіснамасын білу; көпшілік алдында сөйлеуде, кәсіби қызметтегі ғылыми қайшылықтарда өз көзқарасын қорғау; ғылыми ақпаратты іздеу, талдау және жүйелеу үшін ЖИ қолдану мүмкіндігі; оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану.
- Қазіргі тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан бағалау, гипотезалар жасау және ҒЗЖ ұйымдастыру мен жоспарлауда оларды эксперименттік тексеру тәсілдерін ұсыну.
- Мемлекеттік және орыс, ағылшын тілдерінде сындарлы диалог құру арқылы кәсіби қызметте қабылданған тұлғааралық қатынастардың, коммуникативтік стратегиялар мен тактикалардың деңгейін жетілдіру.
- Кәсіби қызметте лингвистикалық және әдеби ғылым әдістерін қолданыңыз.
- Әлеуметтік-гуманитарлық салада филологиялық білімді пайдаланумен байланысты кәсіби қызметті ұйымдастыру.
- Диахрония мен синхрониядағы тілдік бірліктер мен категорияларға, сондай-ақ көркем мәтіннің жанрлық және стилистикалық ерекшеліктеріне қарама-қарсы салыстырмалы талдау жүргізу.
- Өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін пайдалана отырып, психологиялық-педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласында зерттеулер жүргізу; оқу процесін ұйымдастыруда білім беру ресурстарының кең спектрін қолдану.
- Қазіргі филология ғылымының мәселелерін филологиялық пәндерді оқытудың жоғары теориялық және әдістемелік деңгейі және педагогикалық менеджментті түсіну арқылы шешу; заманауи және инновациялық, цифрлық оқыту технологияларын қолдану.