6B01511 Физика в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы аймақтық еңбек нарығына бағдарланған, физика және оны оқыту әдістемесі саласында кәсіби құзыреттерге, физикадан проблемаларды инновациялық жолмен шешу үшін жобалық-зерттеу құзыреттеріне ие педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Шоқантану
Пән қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
Курс кинематика, динамика, сақталу заңдары, статика, тербелістер мен толқындар сондай-ақ сұйықтар мен газдар механикасының негіздерін қамтиды. Ньютон заңдары, салыстырмалылық принципі, энергия мен импульстің сақталу заңы, қозғалыс сипаттамалары қарастырылады. Курс мектеп бағдарламасында алынған білімді тереңдетуге бағытталған. Студент нақты физикалық есептерді шешу әдістері мен тәсілдерін меңгереді, математикалық ұғымдардың физикада қолданылуын түсінеді, физикалық модельдер құру және практикалық есептеулер жүргізу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәі студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері; Кеңістіктегі координаталар жүйесі; Математикалық талдауға кіріспе; Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу; Функцияны туынды көмегімен зерттеу; Кешенді сандар; Белгісіз интеграл; Белгілі интеграл; Қолдану меншіксіз интегралдар; Бірнеше айнымалы функциялар; Еселік интегралдар (қос және үштік интегралдар); Қисық сызықты интегралдар; Қатарлар; Дифференциалдық теңдеулер; Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курс студенттерді кәсіптік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен таныстыруға, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық технологиялары бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру және дамытуға, өз технологияларын жобалауға, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, сондай-ақ олардың кәсіби шығармашылық ұстанымын дамытудың маңызды шарты болып табылатын ғылыми, практикалық және инновациялық зерттеу қызметіндегі дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Молекулалық физика
Пән молекулалық физика және термодинамиканың негізгі түсініктері мен модельдерін, заңдарыноқытуға бағытталған. Макросистемалардағы жылу құбылыстары саласындағы ақпаратты өңдеу және талдаудың физикалық және математикалық әдістерін қарастырады. Студент жылу құбылыстарын зерттеуге арналған құрал - жабдықтардың физикалық принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бөлшектер саны көп жүйе физикасы
Үлестіру функциясы. Гиббстың микроканониялық таралуы. Термодинамика заңдары. Термодинамикалық функциялар. Гиббстың канондық таралуы. Максвелл-Больцманның Таралуы. Газдардың жылусыйымдылығы теориясы. Нақты газдар. Бөлшектердің айнымалысанымен Гиббстың таралуы. Клапейрон-Клаузиус теңдеуі. Фазалық ауысулар. Бірдей микробөлшектерден тұратын жүйелердің кванттық статистикасы. Бірдей микробөлшектерден тұратын жүйелердің кванттық статистикасы. Металдардағы электрондық газ. Гаусстың таралуы. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр жүйесі және магнетизм
Пән электростатиканы, электр тогын, магниттік құбылыстарды, электромагниттік тербелістер мен толқындарды меңгертуге бағытталған. Ерекше назар зерттелетін құбылыстардың физикалық мәнін, оларды сипаттайтын ұғымдарды және физикалық түсіндірулер мен заңдардың қолданылу шекараларын қарастыруға аударылады. Практикалық сабақтар мен зертханалық жұмыстар теориялық білімді электрлік және магниттік жүйелер мен құбылыстарды талдауда қолдануға көмектеседі, бұл физиканы әрі қарай тереңірек оқуға негіз қалыптастырады. Бұл пәннің баяндалуы орта мектеп физика курсының сәйкес бөлімін дамытып, тереңдетуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Статистикалық физика және физикалық кинетиканың негіздері
Пән макроскопиялық жүйелер физикасының іргелі термодинамикалық және статистикалық заңдылықтарын терең білім мен түсінуді дамытуға бағытталған; қазіргі физика есептерін құрастыру және шешу үшін алған білімдерін қолдану. Классикалық және кванттық статистикадағы Ферми-Дирак және Бозе-Эйнштейн үлестірілулері; микроканондық, канондық және үлкен канондық Гиббс үлестірілулері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектептегі физика курсы
Пән физиканың механика, молекулалық физика, электродинамика, электромагниттік тербелістер мен толқындар, кванттық физика бөлімдерін, табиғаттың негізгі физикалық заңдылықтары мен құбылыстарын қарастырады. Ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға және әлемнің физикалық көрінісін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 1
Мақсаты: білім алушыларға теориялық білімді, практикалық дағдыларды үйрету және физика бойынша есептерді шешудің шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Студенттерге 7-9 сыныптардағы физика курсының әртүрлі тақырыптары бойынша физикалық есептерді шешудің дербес әдістерін, сондай-ақ есептерді шешудің жалпыланған әдістерін оқыту. Есептерді шешуде физика бөлімдері бойынша барлық формулаларды дұрыс қолдана алуға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тұрақты даму
Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оптика
Пән оптиканың теориялық негіздерін, негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін, қазіргі оптикалық аспаптар жұмысының физикалық негіздері мен принциптерін зерттеуге бағытталған. Пән бойынша жарық табиғаты туралы ұғымдардың дамуы, фотометрия негіздері баяндалып, толқындық және геометриялық оптика, фотоэффект құбылысы, Бор теориясын атомдық спектрлерді зерттеу мен түсіндіруге қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектептегі физика курсының таңдаулы бөлімдері
Пән білім алушылардың мектептегі физиканың негізгі және дәстүрлі емес аспектілері туралы білімдерін кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған. Механика, молекулалық физика, термодинамика, электродинамика және оптика сияқты классикалық тақырыптарды ғана емес, сонымен қатар физиканың заманауи технологиялармен, ғарышпен, медицинамен және күнделікті өмірмен байланысын ашатын стандартты емес бағыттарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Курс студенттерді бала мен жасөспірім ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи ақпаратпен таныстыруға, сондай-ақ оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде олардың жоғары көрсеткіштерін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы білімдерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Олимпиадалық есептер
Пәннің мақсаты-мәселелерді шешуге ерекше, стандартты емес көзқарасты қажет ететін міндеттерді қарастыру. Оқушылардың логикалық ойлауын және оқу-танымдық белсенділігін дамытуға ықпал етеді. Олимпиадалық тапсырмалар үшін әртүрлі журналдар мен жинақтарды пайдаланады. Физиканың барлық бөлімдері бойынша тереңдетілген есептерді шешеді. Физика пәні бойынша олимпиадаларға дайындық мақсатында арнайы курстар ұйымдастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық механика
Пәнді оқу кезінде жүйенің қозғалыс теңдеулерінің Ньютон, Лагранж және Гамильтон тұжырымдары, вариациялық принциптер, сақталу заңдары, өрістердегі бөлшектер қозғалысы, екі дене есебі, инерциялық емес санақ жүйелеріндегі денелердің динамикасы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Класикалық және релятивисттік электродинамика
Пән электромагниттік құбылыстарды классикалық физика заңдары мен арнайы салыстырмалылық теориясы негізінде зерттейді. Максвеллдің негізгі теңдеулері, әртүрлі ортадағы электр және магнит өрістерінің әрекеті, электромагниттік толқындардың таралуы, сондай-ақ қозғалатын санақ жүйелерге көшу кезінде өрістердің түрленуі қарастырылады. Электротехника, оптика және радиофизика саласындағы заманауи физикалық теориялар мен қолданбалы есептерді түсіну үшін қажетті іргелі білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физика және астрономияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: физика мен астрономияны оқытудың заманауи формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру; студенттерде білім беру, тәрбие және практикалық міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарасты, сабақты жоспарлау қабілетін қалыптастыру; сараланған және жеке тәсілді ескере отырып, оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, жұмыс нысандарын таңдау; міндеттерді тұжырымдау, жоспарлар, конспектер, өзіндік талдау жасау. Белсенді әдістер: дәріс-пікірталас, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Теоретикалық механика
Материалдық нүктелер жүйесі динамикасының жалпы теоремалары. Байланыс және олардың жіктелуі. Жалпыланған координаттар. Голонды склеронды механикалық жүйенің тепе-теңдік шарттары. Виртуалды орын ауыстыру принципі.Ауыр осесимметриялық қатты дененің қозғалыс теңдеуі. Кеңейтілген конфигурациялық және кеңейтілген фазалық кеңістіктердегі Гамильтон Вариациялықпринципі.Пуанкаре-Картанның интегралды инварианты. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Пән есептерді шешуге және логикалық, алгоритмдік және аналитикалық ойлауды қалыптастыруға оқытудың теориялық және қолданбалы аспектілерін қамтиды. Білім алушылардың дербестігін дамытуға, үлгілік және стандартты емес міндеттерді шешу сапасын арттыруға, сондай-ақ теория мен практика арасындағы тұрақты байланысты қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 2
Пән 10-12 сыныптардағы мектеп физикасы курсының олимпиадалық және стандартты емес есептерінің әртүрлі түрлерін зерттейді, физикалық есептерді шешудің эвристикалық, практикалық, графикалық, математикалық, аналитикалық және эксперименттік әдістерін қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электродинамика және ТОҚ
Арнайы салыстырмалылық теориясының негіздері. Релятивистік кинематика және динамика. Электр заряды және электрмагниттік өріс. Электродинамиканың эксперименталды негіздері. Вакуумдағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттері. Вакуумдағы электростатикалық өріс. Вакуумдағы тұрақты магнит өрісі. Еркін электромагниттік толқындар. Электрмагниттік өріс еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісі. 4-өлшемді формуладағы электромагниттік өріс. Тұтас ортаның электродинамикасы. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пән болашақ педагогтардың инклюзивті білім берудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы кәсіби дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Курста студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту саласындағы қазақстандық және шетелдік тәжірибелерге сүйене отырып, негізгі қағидаттар мен жетекші тұжырымдамалық-әдіснамалық тәсілдерді талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер Қазақстандағы инклюзивті білім беруге қойылатын негізгі талаптарды іске асыру барысында жұмыстың мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандары мен әдістерін дұрыс айқындауға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу
Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру; дереккөздермен және интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен байланысты кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауға үйрету; плагиат мәселелерін талқылау. Оқу үрдісінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану: зерттеу; BarCamp; жобалар әдісі; Баскет-әдіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектептегі астрономия курсы
Пән ғаламның құрылымы, аспан денелері және олардың қозғалысы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Ол практикалық дағдыларға бағытталған: жұлдызды аспанға бағдарлау, айдың фазаларын, жыл мезгілдерінің өзгеру себептерін және тұтылуды түсіну. Ғылыми ойлауды дамытуға ықпал етеді, білім алушылардың ой-өрісін кеңейтеді және жер мен адамның ғаламдағы орнын түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалы-зерттеу қызметінің негіздері
Зерттеу және жобалық қызмет әдіснамасының негіздері. Ғылыми зерттеу және оның мәні. Жобалардың түрлері мен типтері. Зерттеу және жобалау жұмыстарын жобалау құрылымына қойылатын жалпы талаптар. Жобаны әзірлеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану. Жобаны аудио-бейне сүйемелдеуді дайындау. Жобаны қорғауға қойылатын талаптар. Ақпарат көздері және олармен жұмыс. Көпшілік алдында сөйлеу және оның негізгі ережелері. Жобалау-зерттеу қызметін бағалау критерийлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Білім алушылар жаңартылған білім мазмұны бағдарламасының нормативтік-базалық құжаттарымен, үлгілік оқу бағдарламасының өзіндік ерекшеліктерімен танысады. Критериалды бағалау түрлері мен ұстанымдары, қалыптастырушы бағалаудың әдіс-тәсілдері, жиынтық бағалаудың спецификациясы, бағалаудың негізгі мақсаттары, Блум таксономиясы боынша ойлау дағдыларының деңгейі туралы білім беріледі. Оқу жоспарының түрлері, олардың өзара байланысы, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың қадамдары үйретіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Астрономия
Пән күн жүйесінің құрылымы, жұлдыздар мен ғаламның эволюциясы туралы идеяларды қалыптастырады. Аспан сферасын анықтаудың барлық негізгі әдістерін қарастырады. Галактиканы, астрофизиканы, жер мен күннің орналасуын, сондай-ақ координаттарды зерттейді. Жұлдызды картаны, аспан мен шоқжұлдыздарды көрсету үшін компьютерлік бағдарламаларды қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ядро және конденсірлі орталар физикасы
Мақсаты: кристалдық ақаулардың қасиеттері мен өзара әрекеттесуін талдауға және олардың қатты дененің түрленуі мен деформацияларына қатысуын сандық түрде анықтауға үйрету; металл фазаларының атомдық-кристалдық құрылымының заңдылықтарын микроқұрылым мен ішкі құрылымның түзілуін және олардың мүмкін болатын өзгерістерін талдау және болжау үшін пайдалануды үйрету. Компьютердің көмегімен виртуалды модельдерді, компьютерлік экспериментті, оқытудың көрнекі құралдарын, репродуктивті және ізденіс әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
Курс білім беру сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс оқу іс-әрекетінде жасанды интеллектті қолдануды қарастырады. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу процесін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Атом және атом ядросының физикасы
Пән атом және атом ядросы физикасының негізгі ұғымдарын игеруге; негізгі принциптері, заңдары, олардың логикалық мазмұнын және математикалық өрнектерін оқып үйренуге бағытталған. Атом ядросының негізгі қасиеттері, радиоактивтіліктің түрлері, радиоактивті ыдырау заңдылықтары, ядролық әрекеттесудің негізгі заңдары, атом ядросының бөліну және синтезінің элементар теориясы, атом және атом ядросы физикасының қазіргі жетістіктері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикадан виртуалды тәжірибелік практикум
Пән физиканың механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика негізгі бөлімдерін қамтиды. Интерактивті компьютерлік модельдеуді қолдана отырып, практикалық дағдыларды дамытуға және теориялық білімді бекітуге бағытталған. Студенттер виртуалды эксперименттер жүргізеді, физикалық құбылыстарды модельдейді, өлшеу нәтижелерін талдайды және заманауи цифрлық оқыту құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM оқытуды ұйымдастыру
Пән білім алушылардың жүйелі және шығармашылық ойлауын дамыту үшін STEM-оқытуды ұйымдастыру әдістемелерін зерделейді. STEM оқыту нақты өмір мәселелерін зерттеуге және шешуге байланысты білім алушылардың құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған. Интерактивті әдістерді қолдана отырып, STEM сабақтарын жоспарлау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физика механикалық процестерді математикалық модельдеу
Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеу әдісі туралы толық түсінік беру. Физика - механикалық процестердің негізгі заңдылықтарын қарастырыңыз физика заңдары және олардың графикалық көрінісі. Физикалық және динамикалық модельдерді көрсетіңіз. Кейбір сызықты емес электромеханикалық тербелмелі жүйелер ұғымын түсіндіріңіз. Әр түрлі математикалық модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін формулаларды қолданыңыз. Есептерді шешуде компьютерлік графика мен есептеу математикасының қолданылуын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі физикалық эксперимент
Мақсаты: Зертханалық жұмыстарды орындау және эксперименттік өлшеулердің қателіктерін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физикасы курсының барлық негізгі бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесін білуі және қолдана білуі, мектептегі дене шынықтыру кабинетінің жабдықтарын қолдана білуі, фронтальды зертханалық жұмыстар мен демонстрациялық эксперимент жүргізу әдістемесі мен техникасын қолдана білуі керек. Түсіндірмелі-иллюстрациялық және жобалық оқыту әдісін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кванттық механика
Пән микроәлемнің негізінде жатқан қазіргі физиканың іргелі принциптерін, кванттық теорияның математикалық формализмін, негізгі постулаттар мен принциптерді, сондай-ақ кванттық механиканың атомдық, молекулалық және субатомдық жүйелермен байланысты есептерді шешуде қолданылуын зерттейді. Толқындық функция, Шредингер теңдеуі, Гейзенберг анықталмағандығының суперпозиция принциптері, физикалық шамалардың операторлары, бөлшектердің спиндері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қатты дене физикасы
Пән қатты заттардың құрылымын, қасиеттерін және олардың физикалық әрекеттерін зерттейді. Кристалдық құрылымдарға, қатты денелердегі атомдар мен электрондардың өзара әрекеттесуіне, сондай-ақ жылу өткізгіштік, электр өткізгіштік, магнетизм және асқын өткізгіштік сияқты құбылыстарға назар аударылады. Пән жартылай өткізгіштердің, металдардың, оқшаулағыштардың жұмысын түсіну үшін маңызды және материалтану, электроника және нанотехнологияда қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иондық кристалдар физикасы
Кристалды тор геометриясы. Тордың периодтық өрісінде электронның қозғалысы. Қарапайым және күрделі торлардың меншікті жиіліктер спектрлері. Жылусиымдылық торлар. Кристалл тордағы Электрон динамикасы. Металдардың электр өткізгіштігі. Электр өткізгіштіктің температуралық тәуелділігі. Өткізгіштер мен жартылай өткізгіштер. Холлдың Әсері. Потенциалдардың байланыс айырмашылығы. Кванттық генераторлар. Парамагнетизм Паули, Диамагнетизм Ландау. Аса өткізгіштік. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Радиоэлектроника
Бұл пәннің мақсаты - студенттерді әртүрлі электронды құрылғылар негізінде сигналдарды қабылдауға, беруге, өңдеуге және түрлендіруге байланысты негізгі заңдармен таныстыру. Радио схема мен сигналдардың қасиеттерін түсіндіріңіз. Тізбектер мен параллель тізбектердегі тербелістерді қарастырыңыз. Резонанс құбылыстарын көрсетіңіз. Бір -бірімен байланысты тізбектер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
CLIL-технологиясы
Пән студенттерді ақпараттық технологиялар саласындағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқытудың (CLIL) принциптері мен әдістерімен таныстырады. Пәндік білім мен дағдыларды, студенттердің ағылшын тіліндегі тілдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Студенттер ағылшын тіліндегі ресурстарды тиімді пайдалануды, CLIL-ге бағытталған оқу материалдарын әзірлеуді, өз жобалары мен идеяларын ағылшын тілінде ұсынуды, сондай-ақ оқу материалдарын CLIL тұрғысынан бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орысжәне шет тілдеріндегі ауызша және жазбашаны сандағы коммуникацияны білу және түсіну.
- Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімдерін көрсету.
- Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану.
- Физикаға қызығушылықты қалыптастыру үшін белсенді және тәжірибеге бағытталған оқыту әдістерін қолдану.
- Негізгі физикалық принциптерді түсіну және оларды білімнің байланысты салаларында қолдана білу.
- Заманауи оқыту технологиялары негізінде тұтас педагогикалық үдерісте жаңартылған білім беру бағдарламасына сай критериалды бағалау (ҚБ, БЖБ,ТЖБ) технологияларын қолдана отырып, физика мен астрономияны оқыту әдістемесін меңгеру.
- Шығармашылық көзқарасқа ие болу және мектеп бағдарламасында қарастырылған физика бойынша олимпиадалық және стандартты емес есептерді шешудің әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.
- Физика және ғылыми зерттеулер саласында үштілді білім беру саясатын іске асыру үшін мәдениетаралық коммуникацияда тілдерді қолдану.
- Физикалық пәндерді оқу нәтижесінде жинақталған білім мен біліктілікті кәсіби деңгейде қолдану, кезеңдер мен нәтижелерді сипаттайтын қарапайым эксперименттер мен демонстрациялар жүргізу, физикалық процестерді модельдеу үшін заманауи цифрлық құралдарды меңгеру.