Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контекстінде өзінің оқу іс-әрекетінде қолдануды үйретеді. Оқу үрдісінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасымен қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтасу қабілеттерін дамытады, сонымен қатар серіктестіктің әртүрлі түрлері арқылы өзінің педагогикалық іс-әрекетін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвистика негіздері

    Теориялық грамматика, лексикологии және фонетиканың негізгі ұғымдары. Сөз таптарының жіктемесі. Фрнетика пәні. Сөйлеу дыбысын үйренудің аспектісі: акустикалық, биологиялық, функционалды. Морфемика және сөзжасам. Лексикология және семасиология. Морфология. Тілдердің тарихи даму заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Тіл білімінің негізгі тарауларын, қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің даму тенденциялары мен бағыттарын зерттейді; тіл білімінің ұғымдары мен терминдері; тіл таңбалар жүйесі мен деңгейлік жүйе ретінде, тілдің құрылымы, оның негізгі бірліктері, олардың парадигматикалық және синтагматикалық қасиеттері, грамматикалық және синтаксистік категориялары, тілдердің жазылуы, генеалогиялық және типологиялық жіктелуі; тілдің дамуы мен қызмет ету механизмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану пәніне кіріспе

    Пән көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, мазмұн категориялары, көркемдік форма категориялары, әдеби пәннің типологиясы қарастырылады. Ол көркемдік кеңістік пен көркем уақыт мәселелерін, әдебиеттің жалпы белгілері мен әдеби процестің кезеңдерін түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттану пәніне кіріспе

    Әдебиеттануды ғылыми пән ретінде енгізеді. Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәні туралы түсінік береді. Әдеби-көркем шығарма мәтінін оқытуда сипаттау, талдау, түсіндіру. Әдеби стиль. Әдеби-көркем шығарманың формасы мен мазмұнының мәселелері. Әдебиеттің ұлттық ерекшелігін нақтылау және әдеби процесті нақты тарихи кезеңге бөлу мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Пән педагогика ғылымының негіздерін, тұлғаның концептуалды бейнелерін зерттейді, оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне әкеледі. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты – Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсініктер қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттіліктерді және іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін ашу мен табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырға дейінгі орыс әдебиеті

    Пән 19-шы ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің кезеңділігін зерттейді. Зерттеліп отырған дәуірдегі орыс поэзиясының, прозасының, драматургиясының және публицистикасының негізгі даму кезеңдерін сипаттайды. Ауызша халық шығармашылығын, әйгілі ежелгі орыс әдеби ескерткіштерін зерттейді. Орыс әдеби бағыттары туралы ақпараттан тұрады (классицизм, сентиментализм).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің фонетикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің фонетикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқып-үйрену алынған білімді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Ол қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін ұйымдастыру және оған байланысты ішкі жүйелер, олардың қызмет ету ерекшеліктері, сонымен қатар лингвистикалық терминология туралы білім алуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Пән орыс тілін білуді жүйелейді және тереңдетеді; әртүрлі жанрлар мен стильдегі мәтіндерді түсінуді, қабылдауды және шығаруды, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдануды, әртүрлі жанрдағы іскерлік құжаттаманы зерттеуді, талдауды және құрастыруды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің лексикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады; орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық-лексикографиялық талдау жасау үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары

    Пән емле мен пунктуацияны тану қабілетін дамытады, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау жасау қабілетін дамытады. мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқаларын таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • 19 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті

    Пән студенттер арасында 19 ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы идеялардың тұтас бейнесін қалыптастыруға, орыс және Батыс Еуропа әдебиеті тарихының алдыңғы курстарымен үздіксіз жан-жақты байланысты қамтамасыз етуге, 19 ғасырдың бірінші жартысындағы Ресейдегі Әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге арналған және нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер

    Курс тілдің қоғамдағы адамдар арасындағы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-этикалық жағдаяттарды бағалау, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынаста орыс тілінің нормаларын сақтау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде ойларды логикалық және стилистикалық тұрғыдан негізделген баяндау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ғылым және академиялық жазудың метатілі

    Жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады. Академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі. Орыс тілінде филологиялық тақырыптар бойынша жазбаша академиялық мәтіндер құру қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Әдеби сын

    «Әдеби сын» пәні көркем шығармаларды талдау әдістерін, көркем мәтінді бағалау принциптерін және әдеби үдерістегі сынның рөлін зерттейді. Курста негізгі теориялық тәсілдер, әдебиеттану тарихы, рецензиялар мен эсселердің жанрлық алуан түрлілігі қарастырылады. Мәтіндерді түсіндіруге, сынның әдебиетті қабылдауға ықпалына, сыншылар, авторлар мен оқырмандар арасындағы қарым-қатынасқа ерекше көңіл бөлінеді. Әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттары, олардың эволюциясы мен қазіргі тенденциялары, сонымен қатар көркем шығармаларды түсіну үшін сыни тұрғыдан ойлаудың маңыздылығы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қазақстан әдебиеті: классика және қазіргі заман

    «Қазақстан әдебиеті: классика және қазіргі заман» пәні қазақ әдебиетінің дәстүрлі эпикалық шығармалардан қазіргі түрлерге дейінгі эволюциясын зерттейді. Курс көрнекті жазушылардың шығармашылығымен таныстырады, жанрлық және тақырыптық алуандылықты, әдеби ағымдар мен символизмді талдайды. Мәдени контекстке, ұлттық болмысқа және әдебиеттің қоғамдық санаға ықпалына ерекше көңіл бөлінеді. Классик пен модернизмнің өзара байланысы, әлеуметтік-философиялық мәселелерді түсінудегі көркем сөздердің рөлі, сондай-ақ ұлттық дәстүрдің әлемдік әдеби үдерістерге кірігуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пән оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуге дайындығын және оларды жоспарлауда, оқытуда және бағалауда нақты педагогикалық жағдаяттарға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен қолдану қабілетін дамытады. білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)

    Пән әлемдік көркемдік процестің тұтас бейнесі және ондағы орыс әдебиеті мен өнерінің орны туралы түсінік қалыптастырады. Әлемдік көркем әдебиет шығармаларының эстетикалық және тәрбиелік мүмкіндіктерін және оның мәдениетпен байланысын түсінуге ықпал етеді. Әлемдік әдебиет пен мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы

    Пән тіл мұғалімінің біліктілігін арттыру үшін әдебиетті оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Әдістемелік және педагогика зерттеулерінің нәтижелері негізінде оқушылардың сұранысын ескере отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын заманауи мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгеру. Орыс әдебиеті сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексияны жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пән тіл мұғалімінің кәсіби дамуы үшін орыс тілінде тілдік қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Оқу орыс және орыс емес тілдерде жүргізілетін заманауи мектепте орыс тілін оқыту үдерісін оқушылардың қажеттіліктері мен әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып ұйымдастыру қабілетін дамытады. орыс тілі сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этнолингвистика негіздері

    Пән этнолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге ықпал етеді; вербалды және бейвербалды мінез-құлықтың этномәдени стереотиптерін талдаудың практикалық дағдылары; орыс және қазақ тілдеріндегі фактілерді этнолингвистикалық түсіндіру дағдылары. Орыс тілін оқыту тәжірибесінде этнолингвистиканың фактілерін пайдалана білуге ​​үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті

    19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихи даму заңдылықтарымен тығыз байланысты әдеби даму заңдылықтарын зерттейді. Поэтиканы, жанрларды, 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің қоғам өміріндегі рөлін зерттейді. Жаңа дәуірдегі классикалық әдебиеттің эстетикалық мәнін ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Пән оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын терең түсінуді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және студенттерді бағалауға тарту қабілетін дамытады. Өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам

    Курс қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттейді. Қазіргі орыс тілі морфологиясының теориялық негіздері туралы заманауи зерттеулер негізінде терең білім беріледі. Орыс тілінің нормалары туралы білімдерін белсендіру мен жетілдіруге, жағдаяттық есептерді шешуде және оқыту процесінде алған білімдерін интеграциялауға бағытталған тіл фактілерін өз бетінше шығармашылықпен түсіну, морфологиялық талдау, ойлау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Психолингвистика

    Пән психолингвистиканың негізгі ұғымдарымен және терминдерімен жұмыс істеуге, нақты қарым-қатынас жағдайында сөйлеу процестерін модельдеуге, сөйлеуді тудыру және қабылдау процестеріне психолингвистикалық талдау жүргізуге, адамның әртүрлі контексттеріндегі тіл дамуының қиындықтарын талдауға үйретеді. өмір, сөйлеуді дамыту туралы заманауи идеяларды ескере отырып, психолингвистиканың фактілерін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Мәтіннің лингвомәдени талдауы

    Курс лингвомәдениеттанулық талдауды меңгереді, оның мәтінді талдау және түсініктеме беру саласында қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді. Мәтінге тұтас көзқарас, лингвомәдениеттану негіздері, мәтінді лингвомәдениеттанулық талдаудың принциптері, логикасы мен әдістері қалыптасуда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    "Жасанды интеллект негіздері" студенттерге жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен қосымшаларын ұсыну болып табылады. Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу

    Курс мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын дамытудың тиімді технологиялары мен әдістерімен танысуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеудің заманауи технологиялары мен әдістерін жетік меңгерген. Қосымша әдістемелік әдебиеттермен және дидактикалық материалдармен жұмыс істеу дағдысы бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялары

    Курс орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қолдану шарттарына қойылатын талаптарға сәйкес АКТ құралдарын таңдау қабілетін дамытады; студенттерге электрондық білім беру ресурстарын жоспарлау және құру; орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің синтаксистік құрылысы

    Пән синтаксистік бірліктердің белгілері, құрылымы, жасалу құралдары мен тәсілдері, олардың компоненттерінің байланыстары мен қатынастары туралы білім мен түсінікті қамтамасыз етеді; CE функциялары және оларды пайдалану шарттары; тілдің синтаксистік деңгейінің жүйелік сипаты, оның бірліктерінің көп өлшемділігі, олардың арасындағы деңгей ішілік және деңгей аралық қатынас. Мәтінді талдау мақсатында әртүрлі типтегі коммуникативтілікке дейінгі (сөз тіркесі) және коммуникативті деңгейдің (жай және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құруға үйретеді. Сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде орыс тілінің синтаксистік құбылыстарын сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 7
  • XIX-XX ғғ. тоғысындағы орыс әдебиеті

    Пән студенттерде 19 ғасырдың аяғы – 20 ғасырдың басындағы орыс әдеби процесінің динамикасы мен логикасы туралы түсінік қалыптастыруға, орыс әдебиеті тарихының алдыңғы курстарымен сабақтастықты қамтамасыз етуге, әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениеті мен стилі

    Айтылым нормаларын, теориялық стилистиканың принциптерін және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өзін-өзі тану дағдылары, сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі

    Пән қазіргі орыс тілі стилінің теориялық негіздері туралы түсінікті дамытады; қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері. Тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Курс кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптері мен қиылысатын тақырыптарымен таныстырады. Жалпы педагогикалық және арнайы зерттеулерге сүйене отырып, оқыту үрдісінде оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия принциптерін ескере отырып, дараландыруға үйрету және оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пән өзектілігін сақтау және өзінің және кәсіби іс-әрекетінің үздіксіз даму мүмкіндігін сақтау үшін жаңа біліммен қамтамасыз етеді, болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білімді меңгереді және білім беру мен педагог мамандығын дамытуға байланысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан тәжірибелік зерттеулер жүргізеді, оқудағы инновациялық тәсілдер, сонымен қатар оқушыларды оқыту және бағыттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тіл білімі теориясы

    Курс 2 бөлімнен тұрады: 1) тіл білімінің тарихы; 2) Тіл білімінің теориясы. "Тіл білімінің тарихы" бөлімі студенттерді әлемдік лингвистиканың негізгі даму кезеңдерімен таныстырады. Тарихи тәсіл тіл туралы ғылымның бастауларын ашуға мүмкіндік береді, тіл білімінің негізгі мәселелерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • 20 ғасырдағы және қазіргі заманғы орыс әдебиеті

    20 ғасырдағы және қазіргі кезеңдегі орыс әдебиетін оның интегралды прогрессивті дамуымен де, танымдық, тәрбиелік және эстетикалық маңызы зор көркем бейнелерімен де зерттейді. Әдебиет тарихының осы кезеңін дербес бағытқа бөлуге бағытталған. Әдебиеттің дамуын, әдеби тенденциялар мен мектептердің дамуын, әдеби дәуірдің қозғалыс заңдылықтарын, негізгі өнер туындыларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы

    Пән тілдердің дамуы мен өзара байланысын жүйелі түрде қарастыруды, синтетикалық және аналитикалық тілдерді салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерттеуді көздейді. Тілдік жүйенің ерекшеліктері, әр түрлі құрылымдық тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) тілдік материалдардың негізінде тілдік жүйенің барлық деңгейлерінде тілдік материалдардың негізінде студенттердің білімін қалыптастыру, тілдердегі грамматикалық ерекшеліктер салыстырмалы аспект.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы

    Курс әдеби шығармаларды кең әлеуметтік-мәдени ауқымда талдау дағдыларын дамытуға арналған. Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді түсіну туралы ғылым ретінде герменевтиканың негізгі тұстарын және талдаудың герменевтикалық әдісін және көркем шығармалардың эстетикалық мәнін бағалау әдістерін меңгереді. Олар гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі салалары арасында параллельдер жүргізу және осы дағдыларды орыс әдебиеті саласындағы білімдерін пайдалана отырып, өздерінің пәнаралық зерттеулерінде қолдану дағдыларына ие. Шығармашылық оқырманды оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде диалогтік кеңістікті ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Курс орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі түрде салыстырмалы сипаттауға, салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызметінің әртүрлі деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелерін салыстырмалы тұрғыдан жетік меңгерген. Олар орыс және қазақ тілдерінің лингвистикалық терминологиясын пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Пәнде көркем шығарманың мазмұны мен формасы қарастырылады. Көркем мәтіндерді өз бетінше әдеби талдау дағдыларын сипаттайды. Алған білімдерін диплом және басқа ғылыми жұмыстарды жазу кезінде қолдану дағдыларын оқып үйрену. Әдебиет теориясының негізгі категорияларын ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Мақсаты-шетел әдебиетінің тарихы туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Қазіргі әдебиеттануда қабылданған мәтіндерді талдау мен түсіндірудің негізгі ұғымдары мен терминдерін, әдістерін, әдістерін қолдана отырып, шетел әдебиеті шығармаларының мазмұны мен формасының ерекшеліктерін өз бетінше аша білу, қолда бар теориялық және әдеби білімге сүйене отырып, әдеби шығарманы дәуірдің әдеби тенденциялары контекстінде талдай білу, Негізгі әдеби-сыни жазбаша жанрларды іс жүзінде меңгеру қабілетін қалыптастырады: реферат, шолу, шолу, реферат.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)

    Пән мифологиядан қазіргі әлемдік әдебиетке дейінгі әдеби-тарихи процестердің маңыздылығын түсінуді қалыптастырады. Мифология, мәдениеттану, тарих және әлем әдебиетін білу саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы түсініктерін дамытады; белгіленген кезеңдегі жазушылар шығармашылығының әдістері мен тенденциялары; әдебиеттану ғылымының ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеру. Әдеби материалды мәдениетаралық диалог ретінде оқудың маңыздылығын түсінетін шығармашыл оқырманды және әлем әдебиеті мен мәдениетін білуші етіп тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
  • Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
  • Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
  • Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
  • Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
  • Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
  • Әдебиет теориясы, Орыс, қазақстандық және әлемдік әдебиеттің даму тарихы, оның кезеңділігі, әлемдік мәдениеттегі қазіргі жағдайы мен орны, әдеби сын саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімді қолданады. Көркем мәтіндерді әдеби талдауды түсіндіруге және жүргізуге қабілетті. Оқу стратегиясын таңдауға, құнды ақпаратты алуға және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда қолдануға қабілетті.
  • Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
  • Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
  • Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
  • Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
  • Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
Top