6B01514 Биология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта білім берудің жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мектеп оқушысының жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру үшін инновациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға және педагогикалық процесті ұйымдастыруға қабілетті бәсекеге қабілетті білім бакалаврын дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологияға кіріспе
Пәнді оқу тірі табиғат дамуының жалпы заңдылықтарын ашуға, тірі жүйелерді ұйымдастырудың негізгі кезеңдерін ашуға, студенттерді биологиялық ғылымдағы негізгі ұғымдармен таныстыруға, өмірдің негізгі формаларын зерттеуге, биологиялық терминологияны қолдануды үйренуге, студенттерді биологиямен байланысты практикалық мәселелерді сауатты қабылдауға үйретуге, алған білімдерін практикада және эксперименттік зерттеулерде пайдалануға мүмкіндік береді. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цитология және гистология
Курс аясында оқытылады: Цитология мен гистологияның даму тарихы. Клетка, ұлпаларды зерттеудің заманауи әдістері. Плазмалық мембрана, органоидтар, клетканың ядролық аппаратының құрылысы, функциясы. Митоз. Мейоз. Клеткалардың байланыс түрлері. Ұлпаның жіктелуі және морфофункционалды сипаттамасы: эпителий, дәнекер, ішкі орта ұлпалары (қан және лимфа), қаңқа (шеміршек, сүйек), бұлшық ет және жүйке. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биотехнология негіздері
Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: Биотехнологияның мақсаттары, пәні, міндеттері және әдістері; биотехнологияның ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; биотехнологияның негізгі бағыттары; Биотехнологиялық процестердің негізгі түрлері; жасушаларды культивациялау; Биотехнология объектілері және олардың биотехнологиялық функциялары; Биотехнологияның даму перспективалары; Метаболиттер мен ферменттер өндірісінің биотехнологиясы; Тамақ өнеркәсібіндегі биотехнологиялық процестер; адамзаттың биологиялық және экологиялық проблемаларын шешудегі биотехнология. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тұрақты даму
Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам анатомиясы
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам анатомиясының пәні, міндеттері, әдістері; Адам тіндері: жасушалар және жасушааралық зат құрылысының ерекшеліктері, орналасқан жері, функциялары. Тірек-қимыл жүйесі. Адам қаңқасына жалпы шолу. Ішкі мүшелер (Спланхнология). Ағзалар жүйесінің құрылысы мен қызметі: жүйке, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, жыныс. Талдағыштар. Сезім мүшелері. Жабынды жүйесі: тері, шаш және тырнақ. Тері бездері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Мақсаты: студенттерде ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру, зерттеу тақырыбын, нысаны мен тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеудің мақсатын, міндеттері мен гипотезасын тұжырымдау, қажетті әдістерді таңдау және эксперимент жүргізу, сондай-ақ алынған нәтижелерді ғылыми-зерттеу жұмысы түрінде ресімдеу қабілеттіліктерін меңгерту. Мазмұны: Ғылым және ғылыми білімді ұйымдастырудың негізгі формалары. Ғылыми зерттеулерді жүйелеу және әдіснамасы. Дипломдық жұмыстарды/ жобаларды дайындау және қорғау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық хат
Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биомедицина негіздері
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Биомедицина: пән және зерттеу нысаны. Биомедицинаның даму тарихы. Биомедицинаның негізгі бағыттары. Биомедициналық технологиялардың түрлері. Инфекция туралы ілім. Медицинада микроорганизмдерді және микробтық өнімдерді қолдану. Жаңа дәрілік препараттарды жасау. Төтенше жағдайларда медициналық білім негіздерінің маңызы. Дәрігерге дейінгі алғашқы көмек. Денсаулықты сақтаудың және аурудың алдын алудың кейбір жолдары. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: адам және жануарлар физиологиясының мақсаттары, міндеттері, пәні және әдістері; адам және жануарлар физиологиясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; Жануарлар клеткасының физиологиясы; жүйке жүйесінің физиологиясы; сенсорлық жүйелердің физиологиясы; бұлшықет жүйесінің физиологиясы; эндокриндік жүйенің физиологиясы; ағзаның қорғаныс жүйелері; Иммунитет; қан айналымы физиологиясы; тыныс алу физиологиясы; ас қорыту жүйесінің физиологиясы; шығару жүйесінің физиологиясы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биологиялық ұғымдар (ағылшын тілінде)
Ботаника, зоология, анатомия, физиология, экология, систематика, филогенетика, цитология, эмбриология, генетика, агрономия, гигиена және медицина бойынша негізгі биологиялық ұғымдар. Ағылшын тіліндегі негізгі биологиялық ұғымдар, ақпаратты жинау, өңдеу және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері бойынша шет тілін меңгеру жұмыстарын жетілдіру және тереңдету. Оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоология
Жануарлардың негізгі кластарын, олардың құрылысы мен функцияларын зерттеу: Төменгі радиалды симметриялы жануарлар: Губкалар, Ішекқуыстылар. Екі жақты симметриялы жануарлар (Жалпақ, Жұмыр, Буылтық құрттар). Моллюскалар типі. Буынаяқтылар типі. Тікентерілер. Хордалылар типі. (Бассүйексіздер тип тармағы. Омыртқалылар тип тармағы. Дөңгелекауыздылар класы. Балықтар класы. Қосмекенділер класы. Бауырымен жорғалаушылар класы. Құстар класы. Сүтқоректілер класы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби шетел тілі
Пән бойынша табысты жұмыс істеу үшін қажетті және жеткілікті шарт жалпы тілдік дайындық, сондай-ақ қазақ/ орыс тілінде арнайы пәндер бойынша базалық білімнің болуы болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми және кәсіби лексиканы меңгеру арқылы шет тіліндегі кәсіби қарым-қатынастың тұжырымдамалық базасымен, сондай-ақ студенттердің кәсіби саладағы коммуникативті қажеттіліктерімен анықталады. Кәсіби ауызша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ботаника
Курстың мақсаты- студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігі, әртүрлі жүйелік топтардың өсімдіктерінің дамуы мен құрылымының негізгі заңдылықтары, олардың шығу тегі, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қатынастарымен таныстыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: өсімдік клеткасы, өсімдіктердің ұлпалары; тамыр және тамыр жүйелері; өркен және өркендер жүйесі; көбеюі; төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикасы: Ашықтұқымдылар бөлімі, Гүлді өсімдіктер бөлімі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шоқантану
Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Курстың мақсаты-студенттерде өсімдік организмінде болатын физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы білімді қалыптастыру. Студентке өсімдіктер физиологиясының негізгі бөлімдері туралы нақты білім беру: өсімдік клеткасының физиологиясы, су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, өсу және даму, өсімдіктердің өсу қозғалысы. Өсімдіктердің физиологиялық негіздері мен тұрақтылық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің бойында жалпы білім беретін мектепте биология сабақтарында оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен білік жүйесін дамыту; студенттерді биология сабақтарында оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу процестері туралы біліммен қаруландыру; биологияны оқыту әдістемесінің теориясын ашу; студенттерді негізгі білім беру-тәрбиелік міндеттерді іске асыру үшін сабақтың әртүрлі нысандарын жүргізуге үйрету. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
"Бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру, 12 жылдық білім берудің тұжырымдамалық ережелерін, оның ішінде мектептегі білім сапасын және әрбір оқушының оқу жетістіктерінің деңгейін арттыру үшін оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру стратегиясын ескере отырып, оқыту нәтижелерін қазақстандық критериалды бағалау жүйесінің жетістіктері негізінде критериалды бағалау технологиясының ғылыми негіздерін оқып-үйрену. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы химия
Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
Микроэволюция мен макроэволюцияның негізгі бағыттары мен механизмдері, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы, тірі заттардың пайда болуы мен эволюциясы туралы қазіргі көзқарастар туралы түсінік беру. Эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; биологиядағы жер биосферасының тарихи прогрессивті дамуын растайтын негізгі идеялар мен тұжырымдамалар; тіршіліктің пайда болу тұжырымдамалары; эволюцияның қозғаушы күштері. Әдістері: әңгіме, топтық жұмыс, проблемалық дәріс, пікірталас және т. б
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Аналитикалық химияның негізгі ұғымдары мен терминдері; талдауды орындау техникасы; сынамаларды іріктеу және талдауға сынамаларды дайындау; сапалы талдаудың негізгі қағидаттары; иондарды аналитикалық топтарға бөлу; катиондар мен аниондарды табу және бөлуге реакциялар; құрамы белгісіз объектілерді талдау; гравиметриялық талдау; титриметриялық талдау; Редоксметрия; талдау қателіктері және оларды жою әдістері. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
«Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Геронтология
Курс аясында оқытылады: Отандық жаратылыстанудағы геронтология негіздерінің мәні туралы түсініктерді қалыптастыру жолдары. Қазіргі геронтологиялық концепциялар. Қартаю кезіндегі заттар мен энергия алмасу динамикасының жалпы заңдылықтары. Жасына байланысты өзгергіштік. Жастық биоморфозының динамикасы. Қартаю кезіндегі психикалық саланың ерекшеліктері. Адамның өмір сүру ұзақтығы. Ауру және қартаю. Қарт және егде жастағы халыққа көмек көрсетуді ұйымдастыру. Қартаюдың психологиялық мәселелері. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Генетика
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Генетиканың даму тарихы; клетка тұқым қуалаушылық пен көбеюдің негізі ретінде; эукариоттар мен прокариоттардағы тұқым қуалайтын құрылымдардың ерекшеліктері; Дж. Уотсон және Ф. Крик ДНҚ құрылымдық моделі; Кариотип және идиограмма; Клетканың бөлінуі (амитоз, эндомитоз, митоз, мейоз); Г.Мендель заңдары; моногибридті, дигибридті және полигибридті будандастыру; аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу түрлері; геннің плейотропты әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
Курстың мақсаты: теориялық, сонымен қатар практикалық деңгейде биохимиялық процестер саласындағы білім мен дағдыларды дамыту. Тірі ағзалардың макромолекулаларының негізгі кластарына салыстырмалы сипаттама беру: ақуыз құрылымы, ақуыздардың физика-химиялық қасиеттері, ферменттер, нуклеин қышқылдарының құрылысы, көмірсулар алмасуы, липидтердің алмасуы және құрылымы, ақуыз биосинтезі, ферменттердің әсер ету механизмдері, аминқышқылдарының метаболизмі, нуклеотидтер алмасуы. Автоматты биохимиялық анализаторда биохимиялық зерттеулердің жүргізу және нәтижелерін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Антропология
Курс аясында оқытылады: Антропология бағыттары. Зерттеудің жетекші тәсілдері. Негізгі ұғымдар: этностық және этникалық процестер туралы түсінік (антропогенез және этногенез) қазіргі жануарлар дүниесі жүйесіндегі адамның орны. Салыстырмалы және эволюциялық приматология. Саналы адамның пайда болуы. Адам постнаталды онтогенездің ерекшелігі мен кезеңдері. Адамның биологиялық жасы. Адамның конституциялық түрлері. Адам нәсілдері және этнография негіздері. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Органикалық химия
Курстың негізгі мақсаты органикалық химияның теориялық негіздерін және алифатты қосылыстардың негізгі кластарын тереңірек зерттеу болып табылады. А.М. Бутлеровтың органикалық қосылыстар құрылысы теориясының негізгі ережелері Негізгі ұғымдармен және терминдермен сауатты жұмыс жасау. Студенттердің заманауи химия ғылымының жетістіктерін игеруі, кәсіби қызметте білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Әдістемеге сәйкес экспериментті өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту, нәтижелерді талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулярлық биология
Болашақ мұғалімдер вирустардың молекулалық ұйымдастырылуын, биополимерлердің құрылымын, қасиеттері мен функцияларын, прокариоттар мен эукариоттар геномының молекулалық ұйымдастырылуын, про - және эукариоттық гендердің құрылымын, оларды жүзеге асыру механизмдерін заманауи және классикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттейді. Болашақ мұғалімдер биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, беру және енгізу механизмдері туралы түсінік қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер генетикалық рекомбинацияның молекулалық негізін, РНҚ-ның әртүрлі түрлерінің құрылымын, өңделуін және қызметін, ақуыз-нуклеиннің өзара әрекеттесуін зерттейді. Болашақ мұғалімдер жасуша циклін, канцерогенезді және бағдарламаланатын жасуша өлімін реттеудің молекулалық механизмдерін қарастырады. Ғылым мен медицинада заманауи молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптерін меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • биополимерлердің құрылымдарының, қасиеттері мен функцияларының ерекшеліктерін сипаттайды; • молекулалық деңгейде зертханалық зерттеулердің заманауи молекулалық-генетикалық әдістері мен технологияларын тәжірибеде қолданады; • ген экспрессиясының механизмдерін, олардың әсерін реттеу жолдарын, репликациясын, рекомбинациясын және ДНҚ жөндеуін түсіндіреді; • тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдеріне есептерді шешу және матрицалық синтез процестерін модельдейді; • арнайы анықтамалық материалды, электрондық генетикалық мәліметтер базасын пайдаланады; • гендік, хромосомалық және геномдық деңгейлерде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын сипаттайды; • ген құрылымы мен оларды жүзеге асыру механизмдері арасындағы байланысты түсіндіреді; • жасушада молекулалық деңгейде болатын тіршілікті анықтайтын процестердің өзара байланысын анықтайды; • ғылым мен медицинада молекулалық-генетикалық әдістер мен технологиялардың қолданылуын бағалайды; • ғылыми зерттеу жүргізу үшін заманауи және классикалық әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық есептерді шешу
Студенттердің генетика және молекулалық биология саласындағы әртүрлі типтегі биологиялық есептерді білімін қорытындылау, жүйелеу, кеңейту және тереңдету мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Курстың негізгі тақырыптары бойынша күрделілігі жоғары генетикалық мәселелерді шешу. Генеалогиялық шежірені құру және ұрпақтар бойынша белгілі бір белгінің тұқымқуалаушылық сипатын талдау; теориялық дереккөздерді қолдана отырып, генетикалық есептерді, схемалар мен конспектілерді құру. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гендік инженерия
Студенттерде прокариоттық және эукариоттық клеткаларда генетикалық ақпаратты сақтаудың, іске асырудың және пайдаланудың молекулалық механизмдері туралы, клетканың ықтимал қасиеттері туралы ақпарат алу, генетика, геномика және гендік инженерия арасындағы айырмашылықтар туралы түсінік беру. Басқа ғылымдар арасында геномика мен гендік инженерияның орны, маңыздылығы мен қолданылуы туралы түсінік қалыптастыру. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дәрілік өсімдіктер
Студенттерді дәрілік өсімдіктер және оларды медициналық мақсатта қолдану туралы негізгі ақпаратпен таныстыру. Дәрілік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері; дәрілік өсімдіктердің химиялық құрамы (өсімдіктердің органикалық заттары, өсімдіктердің минералды заттары, дәрілік өсімдіктерден бөлінетін белсенді заттар); дәрілік өсімдіктерді жинау, дәрілік өсімдік шикізаты туралы түсінік, дәрілік шикізатты жинау, кептіру және сақтау ережесі, дәрілік өсімдік формаларын дайындау. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология
Микроорганизмдердің (бактериялар, саңырауқұлақтар, вирустар мен балдырлар) морфологиясы мен құрылымы, өсу мен көбеюі, физиологиялық метаболизмі, генетикалық вариациясы, экологиялық таралуы мен таксономиялық эволюциясының негізгі ережелерімен және оларды ашыту өнеркәсібінде, медицинада және биологиялық инженерияда қолдануымен танысу. Микробтардың тыныс алу процестері, анаэробиоз жасау әдістері. Микробтардың өсуі және көбеюі. Су, топырақ, ауа микрофлорасы. Дененің қалыпты микрофлорасы. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биоиндикация
Биоиндикация формалары, деңгейлері және түрлері. Биоиндикация түрлері мен формалары. Индикаторлар. Биоиндикацияның экологиялық негіздері. Индикаторларды таңдау критерийлері. Биоиндикаторға қойылатын талаптар және іріктеу принципі. Қоршаған ортаның жай-күйін биоиндикация әдістерімен анықтаудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Биоиндикатор ретінде тірі организмдерді пайдалану ерекшеліктері. Су сапасының биоиндикациясы. Ауа сапасының биоиндикациясы. Топырақ сапасының биоиндикациясы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иммунология
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: иммунологияның ғылым ретінде дамуының пәні, міндеттері, әдістері және қысқаша тарихы; иммундық жүйенің мүшелері, тіндері мен жасушалары; ағзаның бөгде құрылымдарға реакциясы (антигендер, антиденелер, В-лимфоциттер мен Т-лимфоциттер). Бұл реакциялардың механизмдері, олардың көріністері, қалыпты және патологиядағы барысы мен нәтижесі, сондай-ақ зерттеу және емдеу әдістері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жанындағы учаскедегі тәжірибелік жұмыс әдістемесі
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Оқу-тәжірибелік учаске бөлімдері. Мектеп жанындағы учаскені жоспарлау және тағайындау. Мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскесіндегі оқушылардың тәжірибе жұмысы. Мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскесіндегі фенологиялық бақылау. Фенологияның міндеттері, фенологиялық бақылауларды ұйымдастыру және маусымдылық. Далалық тәжірибе әдістемесі. Далалық тәжірибенің негізгі ұғымдары. Далалық тәжірибе және оның ерекшеліктері. Мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскесінде далалық жұмыстарды жүргізу. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биометрия
Студенттерді негізгі статистикалық көрсеткіштерді анықтау және оларды талдау әдістеріне оқыту. Биометрияның ғылым ретінде даму тарихы; биологиялық құбылыстар мен процестердегі сандық заңдылықтарды анықтауға мүмкіндік беретін негізгі әдістер; ғылыми зерттеулерді жоспарлау; Вариациялық қатарлар; статистикалық бағалау; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; регрессиялық талдау; Заманауи статистикалық пакеттер мен бағдарламалар көмегімен компьютердегі статистикалық есептеулер. Оқытудың компьютерлік және математикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биология
Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: ғылым жүйесіндегі қолданбалы биология. Топырақтану негіздері. Топырақтың қалыптасуы. Егіншілік негіздері. Ғылыми егіншілік заңдары. Ауыспалы егіс. Арамшөптер және олармен күресу шаралары. Агрохимия негіздері. Өсімдіктерді өсірудегі тыңайтқыштардың рөлі. Тыңайтқыштар және оларды қолдану. Өсімдік шаруашылығының негіздері. Далалық дақылдар. Көкөніс дақылдары. Жеміс және жидек дақылдары. Жеміс-жидек дақылдарының көбеюі. Мал шаруашылығының негіздері. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудегі жобалау -зерттеу қызметі
Курс жобалау және зерттеу қызметі аясында жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: Білім берудегі жобалау қызметінің әдістемесі. Қазіргі мектептегі жоба әдісі. Оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру және кезеңдері. Биология бойынша оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстары. Оқушылардың зерттеу жұмыстарын жобалау. Оқушылардың зерттеу қызметін бағалау. Жобалық оқыту әдістерін қолдану .
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудағы CLIL технологиясы
Курстың мақсаты: студенттерді ағылшын тілінде коммуникативтік және лингвистикалық құзіреттілікті дамытуға арналған CLIL технологиясының ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың мазмұны: қазіргі биологиялық білім берудегі CLIL технологиясының негізгі принциптері, функциялары мен артықшылықтары. Жалпы білім беретін мектептерде биологияны оқытуда CLIL технологиясын қолдану мүмкіндіктері. Интерактивті әдістерді қолдана отырып, CLIL әдісі бойынша сабақтарды жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Оқушылардың жеке, жұптық, топтық және шығармашылық жұмыстары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстан биоресурстары
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Биологиялық ресурстардың түрлері. Өсімдіктер әлемінің ресурстары. Биологиялық пәндер жүйесіндегі ботаникалық ресурстану орны. Шикізат өсімдіктерінің жіктелу жүйелері. Ресурстанушылық әдістер. Жануарлар дүниесінің ресурстары. Әлемнің, Қазақстанның Қызыл кітабы. Қазақстан биоресурстарының өнімділігін арттырудағы жерсіндіру және реакклиматизация рөлі. Қорғалатын аумақтар және олардың ресурстық түрлерді сақтаудағы және өсірудегі маңызы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы мен эволюциясы
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: омыртқасыздар мен омыртқалыларда және адамдарда жоғары жүйке қызметінің пайда болуы және оның дамуы; орталық жүйке жүйесінің негізгі бөлімдерінің функциялары; қарапайым мінез-құлықты ұйымдастырудағы орталық жүйке жүйесінің рөлі; тітіркену және жүйке қозуы; жүйке жүйесінің рефлекторлық қызметі (шартты және шартсыз рефлекстер); шартты рефлекстердің пайда болу механизмдері; есте сақтау және эмоциялар. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM сабақтарын өткізу әдістемесі
Курстың мақсаты - студенттерді оқушылардың жүйелі және шығармашылық ойлауын дамыту үшін STEM әдістері негізінде сабақтар өткізуге үйрету. STEM сабақтары зерттеу және проблемаларды шешуге байланысты студенттердің құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер интегративті негізде биологиялық білімді оқытуды ұйымдастыруға мүмкіндік алады. Интерактивті әдістерді қолдана отырып, STEM сабақтарын жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Оқушылардың ұжымдық және шығармашылық жұмысы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану-ғылыми және құқықтық білім негіздерін, сондай-ақ қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша коммуникацияны білу және түсіну
- Зерттелетін салада ғылыми зерттеу, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін сақтау, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімді көрсету
- Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану
- Биология ғылымы саласындағы міндеттерді алынған теориялық білім негізінде өз бетінше, сондай-ақ топпен бірге әзірлеу және іс жүзінде шешу
- Биологияны оқытудың тиімді формалары мен әдістерін таңдау және пайдалану, көшбасшылық тұрғысынан орта білім берудің оқу бағдарламасы аясында биологияны оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, критериалды бағалауды (формативті және жиынтық бағалау және т. б.) пайдалана отырып, жұмысты тиімді ұйымдастыру
- Инклюзивті оқыту және тәрбиелеу жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс жасаудың негізгі нысандары мен әдістерін практикада қолдану, оларды дамыту үшін жағдай жасау мақсатында жеке және топтық оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру
- Академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, биология және дидактика салалары бойынша алынған ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өз кәсіби қызметіне әзірлеу және енгізу
- Магистратурада білімін жалғастыру мақсатында кәсіби өзін-өзі дамыту үшін қажетті шектес салалардан білім жүйесін синтездеу негізінде жаңа білім алу дағдыларын көрсету