6B01709 Шетел тілдері (IP) в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
аааТіл біліміне кіріспе
Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, әлем тілдерінің классификациясы, әлемнің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерімен, тілге теориялық тәсілдермен тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Пән болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын адам сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап, сөйлемнің құрылымы мен мағынасына және тілді меңгеруге дейінгі лингвистикалық талдауға шолу жасайды. Студент шетел тіліндегі ауызша жазбаша қарым-қатынас әрекеттеріне қатысуға дайын екенін білдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Практикалық фонетика және бірінші шетел тілінің тыңдалымы
Курс барысында болашақ мұғалімдер ана тілінде сөйлейтіндерді, соның ішінде дыбыс жазуды ажыратады және түсінеді; теориялық фонетикалық білімді практикада қолданудың әртүрлі мүмкіндіктерін зерделейді, мысалы, В1/В2 деңгейлері бойынша шетел тілінде айтылым, оқылым және жазылымды үйрету процесін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Курс барысында болашақ мұғалімдер БАҚ және олардың түрлерін, сонымен қатар шетел тілдеріндегі БАҚ хабарламаларының мағынасын зерттейді. Олар бұқаралық ақпарат құралдарын гендерлік, этникалық және коммерциялық мәдениетті көрсету тұрғысынан талдайды. Болашақ мұғалімдер медиа-контентті деконструкциялауды үйренеді, оның адамдарға және өмірдің әртүрлі салаларына әсерін, сондай-ақ оны жеке және кәсіби мақсаттарда басқару жолдарын қарастырады. Сонымен бірге олар бұқаралық ақпарат құралдарының тілімен де танысады. Болашақ ұстаздар болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезінуге дайын болып, мұғалім ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталы болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Курсты оқып-білудің мақсаты – мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, мәдениетаралық қарым-қатынасты, яғни шетел тілінде сөйлеу әрекетінің құрылысын жүзеге асыру. Курстың мазмұны оқытылатын тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтары мен мәдениетаралық қатынасты жүзеге асыруға негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тілдерді оқыту және медиа сауаттылық
Курс барысында болашақ мұғалімдер әртүрлі типтегі, жанрдағы және ақпарат құралдарындағы шетел тіліндегі хабарламаларды талдау, бағалау және құру дағдылары мен дағдыларының ауқымы туралы түсініктерін дамытады. Олар шетел тілінде БАҚ-тың продюсері болуды үйренеді, БАҚ-тың әрбір түрінің артықшылықтары мен шектеулерін түсінеді, шетел тілінде медиамәтіндерді өз бетінше жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалар дамуының жас және физиологиялық ерекшеліктері
Курс барысында болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады, өз оқушыларының дамуын бақылайды және сәйкесінше оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие үдерістерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйренеді. Олар әртүрлі жағдайларда шығармашылық және орынды әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыни тұрғыдан ойлауды және рефлексияны дамыту
Курс барысында болашақ мұғалімдер студенттерді оқу үдерісіне интерактивті түрде қосу арқылы сыни тұрғыдан ойлау әдістері туралы түсініктерін дамытады. Олар негізделген шешім қабылдауға, ақпаратпен жұмыс істеуге және тілдік құбылыстардың әртүрлі аспектілерін талдауға үйренеді. Сондай-ақ сыни тұрғыдан ойлау, рефлексия, қарым-қатынас, шығармашылық, ұтқырлық, тәуелсіздік, төзімділік, өз таңдауына және мұғалім ретіндегі қызметінің нәтижелеріне жауапкершілік сияқты тұлғалық қасиеттердің дамуын көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Курс барысында болашақ мұғалімдер шетел тілінің В1 деңгейінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қаалыптастыру заңдылықтарын зерттейді. Олар В1 деңгейіндегі негізгі шетел тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктерін, сондай-ақ сөйлеу тұлғаларының лексикалық ерекшеліктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерімен де танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Курс соңында болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымын жүйе ретінде біледі және морфологиялық, лексикалық, графикалық және сөзжасам жүйесі туралы түсінік алады. Студенттер лексикологияның негізгі принциптерін және олар зерттейтін шет тілдерінің тарихын, соның ішінде тілдердегі лексикалық бірліктердің құрылымы мен дамуын, олардың тарихи тамырлары мен эволюциясын біледі, Бұл оларға лексикалық аспектілерді және осы тілдердің тарихи контексттері тереңірек түсінуге және талдауға мүмкіндік береді. Оқытылатын шетел тілінің заманауи жүйесінің қызметін зерттеу негізінде болашақ мұғалімдердің лингвистикалық, лингвомәдениеттік, коммуникативтік, зерттеушілік және кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілін оқыту стратегиялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің, орта білім беру ұйымдары студенттерінің және колледж студенттерінің шетел тілдерін меңгеруінің оқу процесін ұйымдастыру заңдылықтарын зерттейді. Олар шетел тілдерін оқытудың стратегиялары мен құралдарын таңдауда ғылыми негізделген тәсілдерді жақсы меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Курс барысында болашақ мұғалімдер студенттердің жеке қажеттіліктерін анықтауға, білім беруде ерекше қажеттіліктері бар оқушыларды қолдауға және сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, оқу үдерісіне кіріктіруге үйренеді. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың өмірі мен оқу контекстін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, мектеп жасына дейінгі балалар, орта білімнен кейінгі және колледж студенттері, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Курс барысында болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді дереккөздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын меңгереді, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда пайдаланады, сонымен қатар зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді алға жылжытуға деген ұмтылысын көрсетеді. сонымен қатар өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуі. Бұл курс болашақ мұғалімдерге білім беру зерттеулерінің теориялық негізін береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология мен өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сонымен қатар тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білім алады. Олар бұл білімдерін әртүрлі білім беру контексттерінде оқыту іс-әрекетінде қолдануға, яғни студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесу және ынтымақтасуға, өздерінің педагогикалық іс-әрекеттерін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құруға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер білім беру ғылымының негіздерін, мысалы, әртүрлі оқыту теорияларына және педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы концептуалды идеяларды меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасауға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Курсты оқып-үйренудің мақсаты – мәдениетаралық деңгейде шет тілдерімен қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде әлеуметтік жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Курстың мазмұны оқытылатын тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына негізделеді; мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру, яғни зерттелетін тілде сөйлейтін қоғамдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, шетел тілінде сөйлеу әрекетін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту курсты оқып-білудің мақсаты болып табылады. Мәдениетаралық коммуникативті құзіреттілік деп мәдениетаралық деңгейде шетел тілдік қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы туралы түсінік беріледі. Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шетел тілін қарым-қатынас, білім беру және өзін-өзі тәрбиелеу құралы мен қазіргі әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттестік құралы ретінде қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерімен танысады және оларды нақты оқыту жағдайларына, мектептің нақты жағдайларына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлау, оқыту және бағалауда қолдануды үйренеді. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде сәйкес инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту орталарын құруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Курс барысында болашақ мұғалімдер шетел тілінде В2 деңгейіне сәйкес жазбаша және ауызша сөйлеуді құрастыру заңдылықтарын зерттейді. Олар В2 деңгейіндегі негізгі шетел тілін меңгеру барысында сөйлеуді жаңғырту кезінде оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктерін, сондай-ақ сөйлеу тұлғаларының лексикалық ерекшеліктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу жетістіктерін бағалау критерийлері мен дескрипторлары
Курс барысында болашақ мұғалімдер оқу үдерісіндегі бағалаудың мүмкіндіктері мен функцияларын, сонымен қатар шетел тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы түсініктерін дамытады. Олар критериалды бағалаудың теориялық принциптерін (бағалаудың принциптері, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шетел тілі сабағында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Курс соңында болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымының жүйесін біледі және фонетикалық және грамматикалық жүйелер туралы түсінікке ие болады. Дыбыс құрылымы мен дыбыстардың артикуляциясын білу, тілдер арасындағы айтылу айырмашылығын түсіну, негізгі грамматикалық ұғымдар мен сөйлем құрылымдарын білу. Олар адекватты қарым-қатынас құру және үйреніп жатқан тілдің нормаларына сәйкес келетін дұрыс сөйлеу тәртібін көрсету үшін бар негізгі білімді қалай пайдалану керектігін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Курстың мақсаты: негізгі шетел тілінің С1 деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің 4 түрі бойынша студенттерді кәсіби саладағы қарым-қатынасқа үйрету. Курсты меңгеру нәтижесінде студент мамандандырылған шетел терминологиясын, іскерлік хат-хабарларды жүргізу құзыретін меңгеруі, іскерлік хаттардың түрлері мен оларды жаза алуды білуі, кәсіби бағытталған сипаттағы диалог пен монологты жүргізе білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
Курс белсенді сөйлеу және жазу дағдыларын дамытуға арналған; сөздік және грамматикалық құрылымдарды зерттеу және жүйелеу; сөйлеу әрекетінің әр алуан түрлеріне тән стильдік белгілерді меңгеру; мәдени-тарихи шындықты қолдану дағдыларымен, этикет нормаларымен және шетел тілінде коммуникативті және кәсіби іс-әрекеттер негізіндегі «лингвистикалық мінез-құлық» деп аталатын ерекшеліктермен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттелетін елдердің мәдени әртүрлілігі
Курс барысында болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдер елдеріндегі сөйлеу коммуникациясының өзіне тән тілдік-мәдени ерекшеліктері мен ұлттық-мәдени ерекшеліктерін талдайды. Олар зерттеліп жатқан тілдің тарихын, географиясын, қоғамдық-саяси өмірін, үкіметін, экономикасын, сондай-ақ дәстүрі мен әдет-ғұрпын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыныптағы тілдік бағалау, кезеңдері және бағалау құралдары
Курс барысында болашақ мұғалімдер шетел тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздерін және оқу-тәрбие процесінің бақылау-реттеу компонентінің ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ олар критериалды бағалаудың теориялық принциптерін (бағалаудың принциптері, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шетел тілі сабағында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бірінші шетел тілін оқытудың әдістемесі
Шетел тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: әдістеменің қазіргі даму тенденциялары, шетел тілін оқыту жүйесінің мазмұны мен құрылымы, шетел тілінің коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту әдістері, шетел тілі мұғаліміне қойылатын біліктілік талаптары; істей алуы керек: шетел тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдану, шетел тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану, педагогикалық іс-әрекетті талдау, шетел тілінде сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Критериалды бағалау технологиялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер құзыреттілік нәтижелерін критериалды бағалау технологиясымен танысады. Олар оқыту сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты дамытады және студенттердің тілдік білімін тексеру үшін мақсат қоюға және мазмұнды таңдауға байланысты кәсіби дағдыларды дамытады. Сондай-ақ шетел тілін оқытуды бағалаудың әдістерін, формалары мен құралдарын таңдауды, ақпараттық технологиялар мен әлемдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып тест тапсырмаларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында болашақ мұғалімдердің жеке өзін-өзі жетілдіруі қалыптасып, мұғалім ретінде психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Курс барысында болашақ мұғалімдер оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыда сындарлы баға бере алады және оқушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (соның ішінде қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды және т.б.) анықтауды, саралауды және пайдалануды үйренеді. Олар сыни тұрғыдан бағалауды және бағалауға қатысты түсінігі мен тәжірибесін ой елегінен өткізуді үйренеді және оларды әрі қарай дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық елтану
Курс барысында болашақ мұғалімдер шетел тілін үйренушілердің коммуникативтік құзыреттілігін қамтамасыз ету үшін оқу-тәрбие үрдісіндегі вербалды қарым-қатынастың ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы мәліметтерді таңдап, ұсынады. Олар белгілі бір шетел тілінің вербалды қарым-қатынасының мазмұны мен формасына байланысты экономикалық, әлеуметтік-саяси, тарихи, географиялық және басқа да білімдер туралы түсінік қалыптастырады. Болашақ мұғалімдерді даярлаудың тәрбиелік-педагогикалық мақсаттарын қамтамасыз ету үшін шетел тілін оқыту процесінде іске асырылатын коммуникативті қажеттіліктерді қамтамасыз ету кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және оқуды дараландыру
Курс барысында болашақ педагогтар өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен таныстырады, сонымен қатар кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудағы педагогикалық ұстанымдар мен тоғысқан тақырыптарды басшылыққа алады. Болашақ мұғалімдер педагогикалық және өзіндік ізденістерге сүйене отырып, оқушылардың жан-жақтылығын және оқу процесіне қосу принциптерін ескере отырып, оқытудың технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілін оқытудағы ІТ-технологиялар
Курс барысында болашақ мұғалімдер шетел тілін гибридті және аралас форматта оқу үдерісінде білім беру технологияларын пайдалана отырып, ақпараттық технология құзіреттілігін дамытады. Олар сондай-ақ онлайн\\\\офлайн\\\\гибридті сыныпты басқаруға қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің, орта білім беру ұйымдары студенттерінің және колледж студенттерінің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөледі. Ағылшын тілін оқытуда тиімді болып табылатын заманауи қашықтықтан\\\\гибридті білім беру технологиялары туралы жүйелік идеяларды түсіну қабілетін, сонымен қатар осы технологияларды мұғалім ретінде кәсіби қызметінде пайдалануға базалық дайындығын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Курс барысында болашақ мұғалімдер екінші шетел тілінде диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін зерттейді; кез келген қызмет саласында екінші шетел тілінде еркін сөйлеу қабілетінің С1 деңгейіне сәйкес білімнің болуы нақтыланады, екінші шетел тілін меңгеру саласында қажетті білім, іскерлік және дағдылардың болуы талап етіледі; екінші шетел тілінен халықаралық емтихандар (тесттер) форматында тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлеу дағдыларының (TestDaF, DELF, TOPIK) және т.б. меңгерілуі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық коммуникация және көптілділік
Курс барысында болашақ мұғалімдер мәдениетаралық коммуникацияның негізгі ұғымдары мен теорияларын, мәдениетаралық қарым-қатынастың түрлерін, формаларын, үлгілерін және құрылымдық құрамдастарын зерттейді. Болашақ мұғалімдер мәдениетаралық қарым-қатынастың нормаларымен, ережелерімен және стильдерімен, әртүрлі мәдениет өкілдерінің психикалық ерекшеліктерімен және ұлттық әдет-ғұрыптарымен, сондай-ақ шетел тілін ана тілінде сөйлейтіндердің лингвистикалық дүниетанымымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілдерін оқытуда студенттердің білімдерін өз бетінше меңгеру дағдыларын қалыптастыруға көмектесетін инновациялық педагогикалық әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, педагогикалық шеберліктерін арттырады. Сонымен бірге болашақ мұғалімдер ұйымдастырушылық, басқарушылық және зерттеушілік құзыреттіліктерге ие болады. Оқыту процесінде болашақ мұғалімдер оқушылардың психикалық белсенділігін дамытуға бағытталған құзыреттілік және мәдени тәсілдерді зерттейді. Болашақ мұғалімдер сыни мәселелерді шешу дағдыларын анықтауға үйренеді, оқу материалдарын өз бетінше зерделеуде тәжірибе жинақтайды, зерттеу жұмыстарын жүргізеді, шетел тілі мұғалімі ретінде кәсіби қызметінде пайдалы қасиеттерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бірінші шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер келесі білімдер мен дағдыларға ие болуы керек: тілдің лингвистикалық аспектілерін түсіну; лингводидактиканың қазіргі заманғы даму тенденциялары, шетел тілін оқыту жүйесінің құрылымы мен мазмұны, шетел тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және дамыту әдістері, сондай-ақ шетел тілі мұғалімдеріне қойылатын біліктілік талаптары; қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана білу, шетел тілін оқытудың әртүрлі әдістерін қолдана білу, шетел тілін оқыту саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе білу, оның ішінде оқыту әдістерінің тиімділігін зерттеу және жаңа оқу материалдарын әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қостілділіктің педагогикалық аспектілері
Курс барысында болашақ мұғалімдер қос тілді тұлғаны қалыптастырудың теориялық негіздері (әдістемелік тәсілдер, ұстанымдар, қалыптастыру құралдары) туралы білімдерін дамытады. Сондай-ақ олар қостілді білім беруді зерттеудің теориялық және әдістемелік тәсілдерін, қостілді білім берудің ерекшеліктері мен құрылымдық компоненттерін, білім беру қажеттіліктері тұрғысынан қостілділік мәселелерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер шетелде қостілді білім беруді ұйымдастыру тәжірибесін, білім беру үдерісінде қостілділікке негізделген шет тілін табысты дамытуға ықпал ететін педагогикалық аспектілерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көптілділік теориясы – тілдік байланыстар
Курс барысында болашақ мұғалімдер көптілділік феномені туралы теориялық білімдерін дамытады. Олар терминді анықтаудағы заманауи көзқарастарды, негізгі элементтері мен белгілерін, жаһанданудың құрамдас бөлігі ретінде көптілділіктің рөлі мен маңызын, себептерін, бірнеше тілде сөйлейтін адамдарда қалыптасатын ойлау түрін және мәдени құндылықтардың ықпалын талдайды. Болашақ мұғалімдер көптілділікті білім беру жүйесіне жаңа міндеттер қоятын әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде түсінеді. Олар көпмәдениетті кеңістікте әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Курстың мақсаты: негізгі шетел тілінің С2 деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің 4 түрі бойынша студенттерді кәсіби саладағы қарым-қатынасқа үйрету. Курсты меңгеру нәтижесінде студент мамандандырылған шетел терминологиясын, іскерлік хат-хабарларды жүргізу құзыретін меңгеруі, іскерлік хаттардың түрлері мен оларды жаза алуды білуі, кәсіби бағытталған сипаттағы диалог пен монологты жүргізе білуі керек
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқыту және оқытудағы компьютерлік қолданбалар мен ресурстар
Курс барысында болашақ мұғалімдер оқу үдерісін модельдеу мен жобалаудың әдістемелік негіздерін, сонымен қатар оқу процесіне когнитивтік-интерактивті технологияларды енгізуді меңгереді. Бұл ретте болашақ мұғалімдердің шетел тілі мен танымдық-әдістемелік құзыреттіліктері қалыптасады. Бұл құзыреттер ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір студент үшін жеке оқу нәтижелерін бақылауға негізделген оқу процесін ұйымдастыруға көмектеседі. Олар шетел тілін өздерінің жеке мүмкіндіктеріне, соның ішінде қызығушылыққа, ішкі мотивацияға, өзіндік тиімділікке, іске асыруға, танымдық жүктемеге және өзін-өзі реттеуге сәйкес оқытуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Курсты аяқтағаннан кейін болашақ оқытушылар екінші шетел тілі лингводидактикасының негізгі ережелерін талдайды. Студенттер екінші тілдің әртүрлі контексттер мен қоғамда қалай бейімделетінін түсінеді және оқыту тәсілдерін олар өздері жұмыс істейтін белгілі бір қауымдастық пен мәдениетке бейімдеу үшін екінші тілді меңгерудің нақты процестерін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілін оқытудың әдістемесі
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер екінші шетел тілі әдістемесінің негізгі ережелерін талдайды және екінші шетел тілін оқыту әдістемесін тәжірибеден өткізеді. Олар екінші шетел тілін меңгеру процестерінің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы типологиясы
Курс барысында болашақ мұғалімдер лингвистикалық типологияны оның құрылымы, тарихы, сонымен қатар объектілерді сипаттаудың негізгі әдістері мен үлгілері тұрғысынан зерттейді. Олар жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі шет тілдерін типологиялық (салыстырмалы) сипаттау саласындағы заманауи жетістіктерге сүйенеді және олардың кәсіби деңгейін арттыру үшін оқытылатын шетел және ана тілдеріне салыстырмалы талдау жүргізе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Курс барысында болашақ мұғалімдер екінші шетел тілінде диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін зерттейді; кез келген қызмет саласында екінші шетел тілінде еркін сөйлеу қабілетінің С2 деңгейіне сәйкес білімнің болуы нақтыланады, екінші шетел тілін меңгеру саласында қажетті білім, іскерлік және дағдылардың болуы талап етіледі; екінші шетел тілінен халықаралық емтихандар (тесттер) форматында тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлеу дағдыларының (TestDaF, DELF, TOPIK) және т.б. меңгерілуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, әзірлемелер және инновациялар
Курс барысында болашақ мұғалімдер білім беру мен ұстаздық кәсібін дамытуға, оқытудағы инновациялық тәсілдерге, оқушыларды оқыту мен көшбасшылыққа байланысты түрлі бағыттар бойынша этикалық тұрғыдан ғылыми-зерттеу негізіндегі жаңа білімді меңгеріп, практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамытушылық ойлау жүйесін қабылдайды және контекстте оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын дамыта, жаңартып, қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көптілді іскерлік дискурс
Курс барысында болашақ мұғалім көптілді дискурсты келесі аспектілерде зерттейді, атап айтқанда: 1) лингвистикалық, т.б. тілдің нақты қолданылуы; 2) білімді, ақпаратты, қабылдауды берудің когнитивтік аспектісі; 3) әлеуметтік жағдаяттардағы сөйлеу әрекеті субъектілерінің өзара әрекеттесуінің интерактивті аспектісі. Олар көптілді іскерлік дискурстың ерекшеліктері мен оның үлгілері туралы түсінік қалыптастырады және коммуникативті жағдаяттағы ақпараттың қозғалысын талдайды, әлеуметтік мазмұны айқын сөйлеу ремаркацияларымен алмасу арқылы жүзеге асады. Болашақ мұғалімдер көптілді іскерлік дискурсты мұғалім ретінде болашақ кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді. Сондай-ақ олар этносаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекеттесу құрылымы туралы білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық мақсаттарға арналған негізгі шетел тілі
Курс барысында болашақ мұғалімдер академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдарын, түрлерін, формалары мен функцияларын зерттейді. Олар ғылыми стильдің жанрлық түрлерін және академиялық қарым-қатынас мәдениетін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнының ұйымдастырушылық ерекшеліктерін, баяндау формаларын, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерін талдайды. Болашақ мұғалімдер академиялық жазу ережелерімен танысып, әртүрлі ақпарат түрлерін тануға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тіліндегі мәтінді түсіндіру
Курс барысында болашақ мұғалімдер көркем мәтіндерде қолданылатын стильдік құралдар мен әдіс-тәсілдерді қолданудың негізгі ұғымдары, ерекшеліктері, түрлері, әдістері, әдеби дискурстың ерекшеліктері туралы білімдерін дамытады. Олар автордың негізгі идеясы мен эмоционалдық қатынасын білдіретін стильдік құралдар мен әдістерді анықтайды және түсіндіреді. Сондай-ақ шетел тіліндегі көркем мәтінге толық стильдік талдау жасайды. Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі көркем әдебиетті түсініп, талқылағанда аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Функционалды стиль
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тілдің қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және болашақ мұғалімдердің ағылшын тілінің барлық деңгейіндегі (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктері) әртүрлі функционалдық стильдердің әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық аспектілері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курстың өзектілігі ағылшын тілі стилистикасының негізгі мәселелерін көрсетуде және лингвистикалық өрнек құралдарын дұрыс қолдануда. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық-стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді және мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Салыстырмалы тіл білімі
Курс барысында болашақ мұғалімдер салыстырмалы лингвистика саласындағы негізгі теориялар, салыстыру әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін дамытады, ана және шетел тілдерін (салыстырмалы фонетика, салыстырмалы грамматика, лексикология, морфология) салыстырмалы зерттеу жүргізу дағдыларын, яғни тіл ішілік және тіл аралық салыстыруда қалыптастырады. Олар оқу материалын таңдауда, тесттерді дайындауда, тіларалық араласуды ескере отырып, тіларалық салыстыруды тиімді элементтердің бірі ретінде пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Курс барысында болашақ ұстаздар әдебиет тарихын, аса маңызды тарихи-әдеби үдерістерді, шет елдердің ең танымал жазушыларының шығармаларын зерттейді. Олар әдеби жанрларды, шығармашылық жазу негіздерін және шетел тілдеріндегі жазудың негізгі принциптері мен элементтерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби саладағы тілдік қарым-қатынас
Курс мәдениеттердің әртүрлілігін ескере отырып, шетел тілінде кәсіби өзара әрекеттесу үшін заманауи коммуникациялық технологияларды меңгерудің практикалық деңгейіне жетуге бағытталған, шетел тілінде кәсіби қарым-қатынаста заманауи коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын, заманауи коммуникациялық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастырады қарастырады. Шетел тілінде ауызша және жазбаша түрде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесінде ат салысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лингвостилистика
Курс барысында болашақ мұғалімдер лингвистикаға қатысты түрлі стильдер (сөйлеу стильдері, жанрлық стильдер, жеке авторлық стильдер), тіл бірліктерінің экспрессивті, эмоционалдық және бағалау қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар көркем әдебиеттің пайда болуының негізгі теорияларын, мәтін жүйесінің құрылымдық бөлінуін, фондық білім, әсерлер, тілдік деңгейлер мен вариациялар, дискурс, стиль және жанр сияқты шет тіліндегі мәтіннің ең маңызды ұғымдарын зерттейді. Болашақ мұғалімдер тілдердің пайда болу, даму және қызмет ету жолдарын түсіндіру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Іскерлік дискурс тәжірибесі (негізгі және екінші тілдер)
Курс барысында болашақ мұғалімдер ресми іскерлік дискурстың әртүрлі жанрларының ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен мазмұнын, сонымен қатар ресми іскерлік дискурсты талдаудың негізгі әдістерін талдайды. Болашақ мұғалімдер іскерлік қарым-қатынас саласына қатысты мәселелер бойынша теориялық білімдерін дамытады және шетел тілдерінде кәсіби бағытталған ауызша және жазбаша дискурсты қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лингвистикалық типология
Курс барысында болашақ мұғалімдер типологияның тіл білімінің басқа салаларымен және шет тілін оқыту әдістемелерімен байланысын түсінеді, тілдердің салыстырмалы типологиясы (фонологиялық типология, морфологиялық типология, лексикалық жүйе, синтаксистік жүйелер) туралы түсінікке ие болады. . Типологиялық талдау әдістерін және типологиялық зерттеу түрлерін (әмбебап типология, арнайы, жалпы, арнайы, классификация және т.б.) қолдануды үйренеді. Болашақ мұғалімдерде ең маңызды тілдік сипаттамаларды анықтау және қарастыру, сонымен қатар тіл деңгейіндегі интерференцияның әсерін анықтау қабілеттері қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел әдебиеті
Курс әлемдік әдебиет тарихы, оның дамуының негізгі заңдылықтары және 20-21 ғасырлардағы шетел әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармалары бойынша теориялық білімді меңгеруге арналған. Курс ойлау мәдениетін меңгеруге, ақпаратты қабылдауға, талдауға, қорытындылауға, мақсат қоюға және оған жету жолдарын таңдауға бағытталған; шетел әдебиетінің теориясы мен тарихы, филологиялық талдау және мәтінді интерпретациялау, филологияның даму тарихы, қазіргі жағдайы мен болашағы туралы түсінік беру саласындағы негізгі қағидалар мен тұжырымдамалар туралы білімдерін көрсете білуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қызметі
Курс барысында болашақ мұғалімдер тіл мен мәдениеттің қарым-қатынасы, тіл мен қоғам арасындағы байланыс, ұлт пен әр алуан тілдердің қазіргі кезеңдегі қызметі туралы заманауи теориялар туралы түсініктерін дамытады, сонымен қатар нақты тілдік жағдаяттарды сипаттайды. Болашақ ұстаздар тіл саясатын, тіл заңнамасын, тіл қайшылықтарын талдайды. Олар шетел тілі мұғалімінің кәсіби қарым-қатынасында коммуникативтік және лингвомәдени құзыреттіліктерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық ағылшын тілі
Курс барысында болашақ мұғалімдер 4 тілдік дағдыны дамытады: академиялық оқу, академиялық жазу (эссе, іскерлік хат және т.б.), сөйлеу, академиялық мәтіндер негізінде тыңдау, сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауды дамытатын оқытудың практикалық құралдары. Болашақ мұғалімдер академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдарын, түрлерін, формалары мен функцияларын зерттейді. Олар академиялық стильдің жанрлық түрлерін және академиялық қарым-қатынас мәдениетін талдайды. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнының ұйымдастырушылық ерекшеліктерін, баяндау формаларын, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия; ЖИ құралдарын қолдана отырып деректерді талдауға қабілетті.
- Шет тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта пайдаланады; мәдениетаралық қарым-қатынас қағидаттарын және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады; кәсіби қызметтің құқықтық, экономикалық, экологиялық және мәдени аспектілері туралы білімдерін, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардарлығын көрсетеді, орнықты даму қағидаттарын қолданады, қаржы нарығының түрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктерін түсінеді.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескереді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.