Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Музыкалық білім в БҚИТУ

Пәндер

  • Музыка теориясының негіздері

    Пәннің мақсаты - музыка теориясының негізгі заңдылықтарын оқу. Бұл курс білім алушыларда музыка пәні мұғалімінің теориялық білімінің негізін құрайтын келесі ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған: дыбыс, дыбыстың қасиеттері мен сапасы, нота жазуы, метр, ырғақ, қарқын, көңіл-күй, тоникалық функциямен байланысты тоналдылық, интервал, тоналдылықтағы интервалдар, аккордтар, терц құрылымының үш дыбыстық үйлесімділігі, төрт дыбыстық үйлесімділік, музыкалық жазуды қысқарту белгілері, тоналдылықтың жақындығы, хроматизм, ішкі саздық альтерация, әуен, музыкалық сөйлеу құрылымының элементтері, транспозиция, мелизмалар және музыкалық терминдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)

    Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)

    Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық орындау

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгеру және жеке және ансамбльдік музыкалық-орындаушылық қызметін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Курс ритмикалық-стилистикалық этюдтерді, гаммаларды, жаттығуларды, оркестрлік сололарды, ауқымды және шағын формадағы шығармаларды, Қазақстан және шетел композиторларының пьесалары мен музыкалық шығармаларын оқытуға, сондай-ақ аспапта орындау техникасын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық шығарманы талдау

    Музыкалық форма теориясының негіздерімен танысу және бақылау шараларына дайындық; музыкалық формалар тарихын дамытудың негізгі кезеңдері; музыкалық тілдің даму заңдылықтары туралы идеялар. Формалардың, олардың ішінде полифониялық формалардың, гомофониялық формалардың, циклдік және опералық формалардың жіктелуі. Музыкалық форманы ұйымдастырудың фоникалық, синтаксистік және композициялық деңгейлері. Жанрлық музыка жүйесі. Музыкалық және сөйлеу интонациясы, музыка және поэтикалық мәтін сияқты музыка мен сөздердің өзара әрекеттесуінің синтетикалық және синкретикалық формалары. Тұтас шығармалар мен олардың фрагменттері түріндегі музыкалық әдебиеттердегі мысалдарды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Курстың мақсаты – студенттердің балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерін, тәрбие мен оқыту процесінің мақсаттары мен міндеттерін, оқыту әдістері мен формаларын, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ педагогикалық процесті ұйымдастыру, дидактика ұғымы, диагностика жүргізу және тәрбиенің мазмұны мен жүйесін игеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосымша музыкалық аспаптар

    Мақсаты: студенттің таңдаған қосымша аспабында (мысалы, фортепиано, баян, домбыра және т.б.) негізгі орындаушылық дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық есту, ноталық оқу, ырғақ пен интонацияны дамыту арқылы жалпы музыкалық білімін кеңейту. Болашақ музыка маманы ретінде педагогикалық және орындаушылық қабілетін жан-жақты дамыту. Бұл пән көбінесе негізгі аспаптан бөлек, болашақта оқытушы ретінде көпаспапты меңгеру қажеттілігіне байланысты оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ музыка мұғалімдерін жалпы білім беретін мектепте оқушылармен кәсіби-педагогикалық жұмыс істеуге дайындау. Пән музыкалық сауаттылықты оқытудың теориясы мен әдістемесін, музыканы тыңдау ережелерін, музыкалық мәнерлілік құралдары мен қоршаған шындықтың дыбыстарын айқындауды; музыканың сипатын талдауды, аспаптарда ән айту мен ойнауды үйретуді, музыкалық-шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыруды үйретуге; қазақ халқы мен Қазақстан халықтарының музыкалық мұрасы туралы ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста тәрбие процесінің мазмұны, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесі, ҚР-дағы тәрбие тұжырымдамасы, сынып жетекшісінің қызметі, қиын және дарынды балалармен жұмыс, ұжым қалыптастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәрбие жұмысын жоспарлау технологиясы мен әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сольфеджио

    Пәннің мақсаты білім алушылардың интонациялық-есту, метроритмикалық дағдылары мен музыкалық ойлау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында ырғақты жаттығулар, интонациялық жаттығулар, бірдауыстылық, қосдауыстылық, шетелдік эстрада әуендері, әр түрлі күрделіліктегі әуендер мен жаттығуларды сольфеджирлеу, тоналділік және олардың сипаттамалары, сольфеджио арқылы гармоникалық аспектілерді оқыту әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра)

    Пәннің мақсаты студенттің фортепиано аспабында орындаушылық шеберлігін дамыту, ноталық сауаттылықты терең меңгерту, полифониялық және аккомпанементтік дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Классикалық және заманауи репертуар арқылы көркемдік талғамын тәрбиелеуге, қазақ және шетел музыкасын орындау арқылы студенттің музыкалық тілін, динамика мен артикуляциясын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі

    Пәннің мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың оқу нәтижелерінің жетістіктерін объективті бағалау. Пән болашақ педагогтар мен білім беру саласындағы мамандардың оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқу процесін ұйымдастыруға қажетті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курстың мақсаты - білім алушыларда қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби жазбаша және ауызша қарым-қатынас үшін жеткілікті тілдік құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқыту барысында білім алушылардың өзіндік жұмысын жандандыруға, ауызекі, кәсіби, ғылыми және іскерлік сөйлеудегі теориялық мәліметтерді зерделеуге ықпал ететін қазақ (орыс) тіліндегі өнімді сөйлеу өндірісінің нысандарын дамыту жөніндегі тапсырмаларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап

    Пәннің мақсаты студенттің таңдаған негізгі музыкалық аспабында кәсіби деңгейде орындаушылық шеберлігін қалыптастыру. Аспаптың техникалық, көркемдік және стильдік ерекшеліктерін меңгеру арқылы орындаушылық мәдениетті дамыту. Әр түрлі жанрларда, формалар мен стильдердегі шығармаларды қоса алғандағы орындаушылық репертуарды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепте үйірме жұмысын ұйымдастыру

    Білім алушыларды өнерге, мәдениетке құштарлығын дамыту мен тәрбиелеу, уақытын тиімді пайдалануды ұйымдастыру. Білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін жан-жақты қанағаттандыру мақсатында жүзеге асырылатын тәрбиелеу мен оқыту үрдісін дамыту. Жас буынға қосымша білім беру жүйесі салауатты өмір салтын қалыптастыру, жеке тұлғаны өздігінен дамыту, шығармашыл, дарынды балаларды анықтау, оларға қолдау көрсету және қабілеттіліктерін дамыту, өскелең ұрпақ тәрбиесіне және олардың дарындылығын дамытуға, балалардың құқықтарын қорғауға назар аударуды күшейтуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дауысты қою

    Дауыс деректерімен танысу. Тембрди, диапазонды, өтпелі жазбаларды, бастапқы дыбысты анықтау. Тыныс пен дыбысты үйлестіру. Сөздік негізі ретінде тыныс алу. Дикция мен артикуляция түсінігі. Дыбыс резонанстық дағдыларын дамыту. Жоғары ән айту форманттарының қалыптасуы. . Шығармашылық жаттығулар мен жұмыстарды қарапайым арпеджионды, хроматикалық шкаланың фрагменттерін пайдалана отырып, қозғалыстағы қарқынмен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижерлеу

    Пәннің мақсаты - білім алушыларды сабақ және сыныптан тыс жұмыстар жағдайында оқушылардың вокалдық-хорлық қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындау. Пән дирижердің қызметін, дирижер қолданатын акустикалық және визуалды құралдарды, дирижерлық техниканы, дирижерлықтағы музыкалық мәнерлілік құралдарын оқытуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында дирижерлеудегі ауфтакт ұғымы, штрихтер мен динамиканың берілуі, құрылымдағы айырмашылықтар, қарапайым дирижерлік схемаларда метрді берудің дирижерлік әдістері, сондай-ақ дыбыстану сипаты оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оркестрлік аспап

    Мақсаты: студентке симфониялық немесе ұлттық оркестр құрамындағы аспапты кәсіби деңгейде меңгерту, оркестрлік орындаушылықтың ерекшеліктерін үйрету және оркестрлік репертуармен жүйелі жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.Пәннің мақсаты – студенттің ансамбльдік және оркестрлік орындау мәдениетін дамыту, әртүрлі жанр мен стильдегі шығармаларды оркестр құрамында орындауға бейімдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хормейстерлік жұмыс практикумы

    Дирижердің өз бетімен жұмыс істеуге теориялық және әдістемелік дайындау. Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге хормейстер және дирижер дайындау. Хор ұжымындағы вокалдық тәрбиелеу әдістері. Мектеп хорымен жұмыс істеу әдістемесі. Жеке хор қатысушыларымен, хор партияларымен, жалпы хормен сабақ өткізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың музыкалық шығармашылығы

    Балалардың музыкалық білімінің теориялық негіздерін зерттеу. Музыкалық өнер нысаны ретінде. Музыкалық білім берудің сипаттамасы мектепке дейінгі білім беру мазмұнын ажырамас бөлігі ретінде. Кіші және мектепке дейінгі жастағы музыкалық білім беру міндеттері. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған музыкалық білімнің ішкі және сыртқы жүйесін талдау. Балалардың музыкалық құрылымы. Таңбалық музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабілеттерін диагностикалау тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    "Академиялық хат" курсы білім алушылардың эссе,реферат, қысқаша аннотациялар, ғылыми баяндамалар мен мақалалар сияқты академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқыту барысында білім алушылар болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті жазбаша жұмыстарды құрастыру және редакциялау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты – білім берудегі басқару үдерісін психологиялық тұрғыдан зерделеу. Басшы тұлғасы, ұжымдағы психологиялық климат, тиімді басқарудың психологиялық критерийлері, жарнама мен көшбасшылық психологиясы, басқарудың әлеуметтік және теориялық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor Пән 1

    Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор

    Мақсаты: білім алушылардың вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыру және хор ұжымымен орындаушылық және практикалық жұмыс істеуді үйрету. Пән хор туралы жалпы түсінікті, типтері мен түрлерін, хор диапазондарын, хор ұжымындағы вокалдық тәрбиені, әншілік тыныс алуды, хор жаттығуларын, мәнерлеп орындау және хор партияларын дирижерлеу техникасын, хорға арналған шығарманы талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Гармония

    Мақсаты: Музыкалық шығармалардың гармониялық құрылымын теориялық және практикалық тұрғыда меңгерту. Студенттерге аккордтар жүйесін, олардың байланысын, модуляция, секвенция, каденция секілді негізгі гармониялық құбылыстарды талдау және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Гармония пәні композиторлық және аранжировкалық жұмысқа негіз болатын музыкалық тіл заңдылықтарын терең түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бала дауысымен жұмыс

    Дауыс аппаратымен танысу; әншінің бойын ұстау мәдениетін және әншілік тыныс алуды меңгеру; баланың вокалдық деректерін анықтау (артықшылықтарын анықтау, кемшіліктерін жою), қарапайым вокалдық жаттығуларды, әуендерді (бір секундтан, терциядан аспайтын диапазон) орындау, орындаудағы эмоционалды экспрессивтілікпен жұмыс істеу, әншілік тыныс алумен жұмыс істеу; артикуляциялық аппараттың белсенді және нақты жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ән материалы: мадақ өлең, би әндері, ойын әндері, қол ұстасып жүріп айтатын өлеңдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фольклорлық аспап

    Мақсаты: студенттерге қазақ халқының дәстүрлі музыка мәдениетінде кеңінен қолданылатын фольклорлық аспаптарды (шертер, сазсырнай, жетіген, сыбызғы, қобыз т.б.) меңгерту, олардың шығу тарихы, құрылымы, дыбыстық ерекшеліктері мен орындаушылық тәсілдерін үйрету. Білім алушыларды ұлттық музыкаға деген қызығушылығын арттырып, фольклорлық мұраларды заманауи білім беру мен орындаушылық тәжірибеде қолдана алу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептердің қазіргі білім беру бағдарламалары

    Білім беру мазмұнының мәні, бастауыш жалпы білім беру мазмұнын реттейтін білім беру стандарттары, нормативтік құжаттар. Жалпы білім берудің бірінші кезеңінің ерекшеліктері. Бастауыш мектепте білім беру қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Қазіргі бастауыш білім берудің мазмұны. Нормативтілік бастауыш жалпы білім беру бағдарламаларын құрудың негізі ретінде. Бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда болашақта оларға кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында шетел тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Осы курс шеңберінде кәсіби педагогикалық-әдістемелік терминологияны және кәсіптік салаға бағдарланған мәтіндерді қоса алғанда, грамматика, кәсіби-бағдарланған лексикалық материал, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы білім берудің жаңартылған мазмұны оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ өнерінің тарихы

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда қазақ өнерінің тарихы туралы түсінік қалыптастыру. Пән Қазақстанның көркемдік мәдениетінің бастауы, тас дәуірінің өнері: петроглифтер, Таңбалы ғибадатхана кешені-ежелгі Қазақстан өнерінің синтез феномені, скиф-сақ кезеңіндегі Қазақстан өнері, Орталық Азия көшпенділерінің ою-өрнегі мен зергерлік өнері, Қазақстанның көне көшпенділерінің баспанасы, прототүрік тайпаларының архаикалық акустикалық мәдениеті туралы мәселелерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық этнография

    Мақсаты: халықтардың музыкалық дәстүрлерін, олардың тарихи, мәдени және әлеуметтік контекстегі қалыптасуын зерттеу арқылы студенттің этномузыкалық ой-өрісін кеңейту. Қазақ халқының және әлем халықтарының дәстүрлі музыкасын салыстырмалы түрде талдау, аспаптық және вокалдық мұраларды зерделеу арқылы орындаушылық және зерттеушілік қабілетті дамыту. Пән музыкалық мұраға құрметпен қарауға, этникалық мәдениеттердің алуан түрлілігін түсінуге және сақтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық білімдегі заманауи техникалық құралдар

    Мақсаты: музыканттың көркем ойлауын жетілдіріп, тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Музыкалық қабілеттерін дамытып, музыкалық білім беру процесінде қолданылатын заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды меңгерту. Студенттерге компьютерлік музыка, аудио және видео жазба, музыкалық редакторлар (мысалы, Sibelius, Finale, FL Studio, Cubase және т.б.), мультимедиалық құралдар және интерактивті оқыту платформалары арқылы жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орындаушылық шеберлік

    Фортепиано парағынан қарапайым сүйемелдеу түрінен бастап көрсетілген қарқынмен оқу. Парақтан жылдам оқу дағдыларын дамыту бойынша жұмыс. Мектеп репертуарының әндерін өз сүйемелдеуімен орындау. Романстар парағынан оқу. Мектеп репертуарының жұмыс парағынан оқу. Полифония элементтері бар пьесалар парағынан оқу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетелдік музыка тарихы

    Феодализм дәуірінде шет елдердің музыкалық мәдениеті. XIV - XVI ғасырлардағы музыкалық мәдениет. XVII ғасырдағы музыкалық мәдениет. Опера Аспаптық музыка. XVIII ғасырдағы француздық буржуазлы революция кезеңіндегі музыка. XIX-XX ғасырдың соңындағы музыкалық өнердің жалпы сипаттамалары. Франция C. Дебюсси. М.Равель. А. Онеггер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Minor Пән 2

    Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының фольклоры

    Мақсаты білім алушыларға қазақ фoльклopистикасының тарихын және кезеңдерін, қазақтың музыкалық фольклорының жанрлары мен түрлерін, аспапты фольклорлық музыканы, қазақ халқында көп тараған өлең түрлерін танысып, айтыс өнері, қазақтың ауыздан-ауызға тараған халық әндерінің ерекшеліктерін білу, мәдени орындарда фольклорлық кештерді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Вокалдық ансамбль

    Мақсаты: - ноталық мәтін парағынан оқу, көпшілік алдында концерттік орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - ансамбльдің жалпы дыбысымен бірге өз дауысын есту; - вокалдық ансамбль құрамында орындаушылық дағдыларын дамыту. Жеке тыңдау, дауыстық топтар бойынша бөлу. Вокалдық тыныс алу үшін гимнастика жасау.Вокал-сөйлеу, интонациялық-фонетикалық жаттығуларды орындау. Вокалдық тыныс алудың әдістерін жаттығулар мен вокал дауыстарының мысалдарында дамыту. Таза және мәнерлеп үйлесімділік, ритмикалық және динамикалық төзімділік, фортепиано сүйемелдеу аясында тұрақты жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Концертмейстерлік класы

    Вокалдық сүйемелдеу әдісі. Мектептің ән репертуарымен жұмыс істеу . Кез-келген әнге қызықты сауатты сүйемелдеуді есту қабілеті. Музыкалық және орындаушылық сүйемелдеу дағдылары. Музыкалық сүйемелдеу мәтінін талдау. Бірлескен жұмыс шығармашылық қызмет түрі. Парақтан оқу, транспозиция, құлақпен тыңдау бойынша таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Полифония

    Полифонияны қалыптастыру. Кіріспе Полифонияның пайда болуы, дамудың негізгі кезеңдері. Полифониялық және гармоникалық қойма. Полифонияның тарихи дамуының қысқаша шолуы. Халықтық және кәсіби музыканың вокалды полифониясы. Қатты стильдегі әуен. Екі дауысты қатаң стиль. Қатаң контрпункт және оның сорттары. Имитация және оның сорттары. Үш дауыс қатал стиль.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    Музыкалық мәдениет» пәнінің ЖОО-дағы негізгі мақсаты — студенттерге Қазақстанның музыкалық өнері мен мәдениетін терең таныстыру, ұлттық музыка дәстүрлерін, тарихи дамуын, композиторлар мен орындаушылар шығармашылығын жүйелі түрде түсіндіру. Бұл пән арқылы студенттер қазақтың дәстүрлі және кәсіби музыкасының ерекшеліктерін, олардың қоғамдағы рөлін және заманауи дамуын зерделейді. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің тарихи дамуын зерттеу; Дәстүрлі қазақ музыкасы мен қазіргі заманғы музыкалық ағымдарды салыстыра білу; Халық композиторлары мен кәсіби музыка қайраткерлерінің шығармаларын талдау; Студенттерге музыкалық өнерге сыни көзқараспен қарау мен талдау қабілеттерін қалыптастыру; Қазақ халқының рухани мұрасын қадірлеуге және мәдени мұрасын сақтауға тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дидактикалық материалды инновациялық технологиялық дайындау

    Мақсаты: Білім беру үдерісінде тиімді қолдануға арналған дидактикалық материалдарды заманауи инновациялық технологиялар арқылы дайындау дағдыларын қалыптастыру. Студенттерді мультимедиалық, интерактивті және цифрлық оқыту құралдарын қолдана отырып, оқу материалдарын әзірлеуге үйрету. Бұл пән болашақ педагогтардың шығармашылық әлеуетін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру деңгейін және заманауи білім беру талаптарына сай жұмыс жасау қабілетін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахна мәдениеті

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға эстетика жағынан тәрбиелеу, музыкалық түсінігін арттыру, музыкалық талғампаздығын тірбиелеу. Сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерін негізімен таныстыру. Драмалық театр мен кинотеатрда актерлік өнердің қалыптасуы мен даму .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оркестр

    Құралдармен танысу. Музыкалық мәтінмен танысу. Ішкі тыңдауды пайдаланатын баллдарды оқу. Партиялық аспапта ойнау. Музыкалық материалды бірнеше рет қайталауға байланысты баяу қарқынмен рефлексті бекіту. Аудио немесе бейнежазба бойынша жұмыстарды тыңдау. Бір мезгілде дыбыс, синхронды соққыларды орындау шабуылын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық білім берудің теориясы мен технологиясы

    Мақсаты: музыкалық білім беру теориясы мен әдістемесінің әдіснамалық негіздерін қалыптастыру, білім алушылардың "Музыка" пәнін оқыту әдістемесін меңгеруі. Пән заманауи әлеуметтік-мәдени білім беру үдерісіндегі музыкалық білім беру ерекшеліктерін, оларды оқыту принциптері мен әдістерін, заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды іске асыру мәселелерін, музыкалық білім беруді ұйымдастыру нысандарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Minor Пән 4

    Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хормен дирижерлау)

    Музыкалық ұстазды дайындауда өткізу және оның маңызы. Қимылдың үш негізгі элементтері жүргізіледі: назар, тыныс алу, кіріспе 3/4 мөлшерінде өткізу. Дирижердің айқын көрінетін құралдары - бет-әлпеттер мен көзқарас, олардың өткізгішінің қимылына сәйкестігі. Аутфакт технологиясы. Қабылдау әрекеті. Қарапайым, синглондық трюки. 2/4, 4/4 мөлшерінде жүргізіледі. Дыбыс легатасы және легатсыз. Дыбысты сөз тіркестерімен көрсету, қол функцияларының бастапқы ерекшелігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор аранжировкасы

    Мақсаты: студенттерге әртүрлі хор құрамдарына (балалар, әйелдер, ерлер, аралас) арналған музыкалық шығармаларды аранжировка жасаудың теориялық және практикалық негіздерін меңгерту. Дауыстардың үйлесімділігін, фактураны, гармониялық шешімдерді және хорға лайық стильдік ерекшеліктерді ескере отырып, шығарманы өңдеуді үйрету. Бұл пән болашақ музыка педагогтарының, хор жетекшілерінің шығармашылық қабілетін арттыруға және музыкалық сауаттылығын тереңдетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагог музыканттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізіне кіріспе

    Музыка мұғалімін әдістемелік даярлау. Музыкалық педагогикалық шындықты танудың және өзгертудің теориялық және эмпирикалық әдістері. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамалары. Музыка мұғалімінің маңызды принциптері: жүйелілік, тұтастық, объективті және субъективті қатынастар, кәсіби бағдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)

    Оқушылардың техникалық дағдыларын дамыту, музыкалық шығармалар бойынша жұмыс жасау, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Құлақпен, транспозициямен, музыкалық композициялық эксперименттермен таңдау. Оқушылармен жұмыс істеуде қолданылатын оқыту әдістері: ноталарды парақтан оқу дағдыларын дамыту. Полифония бойынша жұмыс. Ірі формамен жұмыс. Вариациялар. Этюдтармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Minor Пән 3

    Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау; қазіргі әлемге бейімделу, сыни тұрғыдан ойлай білу; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істей білу; экономикалық қызметтің құқықтық, экономикалық, экологиялық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін көрсету, қаржы нарығының әртүрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктерін түсіну, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу, тұрақты даму қағидаттарын қолдану, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттеу саласында қолдану.
  • әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша базалық білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану.
  • хор ұжымы үшін репертуарды таңдай алу; компьютерде теру және ноталық материалды редакциялау; жалпы білім беру ұйымдарында сабақтан тыс музыкалық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізу;
  • музыкалық дарынды балаларды анықтау және оларға педагогикалық қолдау көрсету; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру, музыкалық-педагогикалық қызметті жоспарлаудың заманауи технологияларын игеру.
  • "Музыка" пәні бойынша жылдық күнтізбелік жоспарлар, елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өмірін ескере отырып, білім алушылармен сыныптан тыс музыкалық-көркем жұмысты ұйымдастыру бойынша перспективалық жоспарлар жасау;
  • вокалдық, хорлық және аспаптық жанр репертуарының шығармаларымен практикалық жұмыстарды жоспарлау және жүзеге асыру; оқу процесін ұйымдастыруда білім беру ресурстарының кең спектрін қолдану
  • музыкалық-орындаушылық өнер саласында кәсіби білімді қолдану, музыкалық аспаптарды (домбыра, баян, фортепиано) меңгеру, хор және жеке орындау үшін музыкалық сүйемелдеуді таңдай білу, мектеп репертуарын толық меңгеру
  • қазақ музыкалық мәдениетінің қалыптасуы мен дамуы туралы білімдерін көрсету, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді және гармониялық сипатын, Қазақстан және шетел композиторларының негізгі стильдік бағыттарын айқындау;
  • солисттерге (вокалистер мен аспапта ойнаушыларға) музыкалық шығармаларды сүйемелдей алу; парақтан қарапайым музыкалық шығармаларды оқиды және тасымалдай алу; солисттің орындаушылық мүмкіндіктерін ашуға қажетті жағдай жасай білу;
  • музыкалық дыбыстардың қарапайым қасиеттерін, аспаптардың жоғары және төмен тембрлі дыбыстарын салыстыру; проблемалық-іздеу және зерттеу әдістерін қолдану, оқытудың жаңа әдістерін саралау;
  • кәсіби саладағы көшбасшылық пен көшбасшылық арасындағы байланысты орнату, негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану; оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық технологияларды қолдану; цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалау, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдалану
  • Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсету; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін пайдалану;
Top