6B01725 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім беру ұйымдарының аймақтағы және еңбек нарығында қажетті шет тілін меңгерудің ұлттық тұжырымдамасын шығармашылық түрде жүзеге асыруға құзыретті, білікті, жоғары білімді, бәсекеге қабілетті ағылшын, қытай, корей және араб тілдері мұғалімдерінің жаңа буынын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Ағылышн тілі фонетикасы мен грамматикасы
Пәнді меңгеру мақсаты: оқу, тыңдау, айтылым және жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау сияқты коммуникативті және негізгі жалпы білім беру дағдыларын дамыту. Курс шеңберінде ағылшын тілінің фонетикасы, лексикасы және грамматикасы оқытылады. Бұл студенттердің нормативті айтылу дағдыларын игеру үшін қажетті ағылшын фонетикасы туралы теориялық ақпаратты игеруін, сондай-ақ грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдануды қамтамасыз ететін ағылшын тілінің грамматикалық ережелерін жүйелі түрде меңгертуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің коммуникативті грамматикасы
Коммуникативтік грамматиканы оқыту студенттерді мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындау қажеттілігінен туындайды. Сөйлеу барысында дұрыс грамматикалық құрылымды пайдалану мәдениетаралық қарым-қатынастың табыстылығына және сөйлесушілер арасындағы өзара түсіністікке қол жеткізуге алып келеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіл біліміне кіріспе
Бұл курс лингвистиканың негізгі ұғымдарын, құрылымын, жүйесін, когнитивтік сипатын қалыптастыруды қамтиды. Курстың міндеттері: тілдік дағдыларды талдау, тілдік материалдарды сипаттау, тілдік туыстық және типология деңгейінде салыстыру дағдысын қалыптастыру. Курстың мақсаты студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеруі, әлем тілдерінің әртүрлі классификацияларын білуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (А1)
Екінші шет тілі курсы екінші шет тілі бойынша базалық білімді, сонымен қатар шет тілін оқыту үдерісінде студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер екінші шет тілінде оқу және жазу дағдыларын меңгереді, оқытылатын тіл елінің мәдениеті туралы базалық білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Адам ағзасының дамуы мен өсуінің негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдерінде мүшелер мен аппараттардың қызмет ету ерекшеліктерін меңгеру. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттерді адам ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтарымен таныстыру; ағзаның қорғаныс күштерін арттырудың негізгі әдістерімен таныстыру, адамның салауатты өмір салты туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (В1)
«Мәдениетаралық қарым-қатынас контексінде базалық шет тілі» курсы мұғалімдерді оқыту жүйесіндегі жетекші орындардың бірі болып табылады. Бұл курстың мақсаты шет тілінің қызметі үшін қажетті сөйлеу тақырыбына, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық материалдарға негізделген сөйлеу белсенділігінің барлық төрт түрінде студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Студенттердің көзқарастарын кеңейту, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін, сөйлеу мәдениетін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері курсы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, оның себептері мен салдарын түсіну, сондай-ақ қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша халықаралық және отандық тәжірибесіне, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және жалпы жұртшылықтың ролі туралы ақпараттарға талдау жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пән екі өзара байланысты аспектіні қамтиды: еңбек қауіпсіздігі - бұл жұмыскерлердің кәсіби қызметі барысында қауіпсіздігі мен денсаулығын қамтамасыз етуге бағытталған, және тіршілік қауіпсіздігі - бұл адам өмірі мен денсаулығын күнделікті өмірде қорғауды қамтитын сала. Пән шеңберінде еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету, кәсіби аурулар мен жарақаттардың алдын алу бойынша құқықтық, ұйымдастырушылық және техникалық шаралар, сондай-ақ төтенше жағдайларда әрекет ету ережелері мен әрекеттері (өрттер, техногендік апаттар, экологиялық қауіптер және т.б.) қарастырылады. Білім алушылар азаматтық қорғаудың негіздерін, алғашқы дәрігерге дейін көмек көрсету және құтқару жұмыстарын ұйымдастыру негіздерін зерттейді. Пән білім алушыларда қауіпсіздік мәселелеріне жүйелі көзқарас қалыптастыруға және жұмыс орнында және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші шетел тілі (А2)
«Екінші шет тілі (А2 деңгейі)» пәні еуропалық масштабта А2 деңгейінде екінші шет тілін оқыту курсы болып табылады. Курс екінші шет тілінде оқу, жазу, тыңдау және сөйлеудің негізгі дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты – күнделікті жағдайларда қарым-қатынас жасау үшін қажетті екінші шет тілінің А2 деңгейіндегі негізгі коммуникациялық дағдыларды меңгерту. Түрлі аудиоматериалдарды тыңдау арқылы екінші шет тілінде тыңдау дағдыларын дамыту. Негізгі лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін екінші шет тілінің негізгі лексикасы мен грамматикасын меңгерту. Түрлі тақырып пен жанрдағы мәтіндермен жұмыс жасау арқылы екінші шет тілінде оқу және жазу дағдыларын дамыту. Екінші шет тілінде диалог, рөлдік ойындар және қарапайым монологтар форматында ауызша сөйлеуге машықтандыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Пәннің мақсаты - жоғары білікті мамандарды идеологиялық және тұжырымдамалық және әдіснамалық оқытудың маңызды бөлігі болып табылатын педагогиканың даму теориясы мен практикасын нақты білімді қалыптастыру. Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерді жалпы мәселелермен, педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздерімен, қазіргі заманғы жоспарлау технологиялары мен оқыту мен тәрбиені ұйымдастыруымен таныстыру, жоғары мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілінің тәжірибелік курсы
Курстың мақсаты: басқа пәндермен байланыса отырып, студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін жалпы тілдік, прагматикалық және мәдениетаралық құзыреттіліктерді дамыту негізінде шет тілінің ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін үйрету. Курс сөйлеу әрекетінің барлық төрт түрі бойынша (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ағылшын тілінің дағдыларын дамыту үшін оларды болашақ кәсіби іс-әрекеттер контекстінде ауызша және жазбаша қарым-қатынаста қолдану үшін де қажетті практикалық білімді қамтамасыз етеді, ағылшын тілінен түрлі байқауларға, конференцияларға, емтихандарға қатысуға қажетті құзыреттерді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша және ауызша сөйлеу практикасы
Пәнді игерудің мақсаты мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін жетілдіру және одан әрі меңгеру болып табылады. Курстың міндеттеріне: - шет тілінде оқу; - шетел ақпарат көздерінен ақпаратты алу, аудару; - зерттелетін тақырыптарды талқылау; - белгілі бір мәселелер бойынша өзара әрекеттесу және диалогтар құру; - нақты мәселелерге қатысты тақырыптар бойынша шет тілінде баяндамалар мен презентациялар жасау сияқты әр түрлі сөйлеу әрекеттерінің дағдыларын қалыптастыру және дамыту кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты: отбасылық бюджеттің кірістері мен шығыстары, салық салу, сақтандыру және зейнетақымен қамсыздандыру, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру мақсатында бизнес жоспарлауды үйрену. Қаржы нарығын реттеу және жұмыс істеу тетігі, оның негізгі сегменттері саласында сауатты қаржылық шешімдер қабылдау бойынша базалық білім алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі және академиялық дайындық
Бұл пән ағылшын тілінде сөйлейтін ортада табысты оқу және зерттеу үшін қажетті академиялық дайындыққа назар аудара отырып, ағылшын тілі дағдыларын дамытуға бағытталған. Міндеттері: Сөздік, грамматика, тыңдау және оқуға назар аудара отырып, ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру. Эссе, баяндамалар мен аннотациялар жазуды қоса, академиялық жазу негіздерін меңгерту. Ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау және сыни қабылдауды қамтитын академиялық оқу дағдыларын дамыту. Академиялық пікірталастарда, презентация жасауда және дебаттарда сөйлеуге машықтандыру. Ағылшын тіліндегі ғылыми жұмыстарға қойылатын академиялық стандарттармен және талаптармен таныстыру. Ағылшын тілін өз бетінше үйрену стратегияларына дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілінің теориялық фонетикасы
Екінші шетел тілінің айтылу ерекшеліктерін оның коммуникативті және аумақтық түрлерінде жүйелі және жан-жақты зерттейді. Фонетикалық бірліктерді, олардың табиғаты мен функцияларын, фонетикалық жүйенің дамуындағы негізгі бағыттарды қарастырады. Білім алушылардың практикалық фонетика бойынша алған білімдерін тереңдету және кеңейту тіл білімі жүйесінде фонетиканың орны мен рөлін анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік ағылшын тілі
Іскерлік ағылшын тілін үйрену кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы ағылшын тілін меңгеру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбаттасу дағдыларын дамыту, ағылшын тілінде іскери электрондық хаттар жазу және іскерлік тақырыптар мен мәселелерді зерттеу үшін көптеген сабақтарды қолдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты – студенттерді Қазақстандағы және шетелдегі арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерімен, балалар мен жасөспірімдердің қалыптан тыс даму заңдылықтарымен, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы мемлекеттік саясатпен, білім беруді дамытудың шарттарымен таныстыру. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларға арнайы білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Елтану (қытай, корей, араб, түрік)
"Елтану" курсы тарих, география, экономика, мәдениет және қоғамдық-саяси құрылымды, білім беру жүйесін зерделеуді қарастырады, оның мақсаты мәдениетаралық-когнитивті, лингвострантанушылық және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру, өзге тілді мәдени ортада бағдарлану қабілетін дамыту және мәдениетаралық коммуникацияны барабар жүзеге асыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2деңгейі)
«Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы» (В2деңгейі) - білім алушылардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдерінде сөйлеу қабілеттерін одан әрі қалыптастыру, өнімді және қабылдау қабілетінің тілдік материалдарын тереңдету және кеңейту. Курстың басты мақсаты шеттілдік білім алу барысында базалық жеткілікті деңгейде мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Айтылым мен тыңдалым практикумы (қытай, корей, араб, түрік)
Пәннің мақсаты- студенттердің коммуникативтік құзіреттілігін, белгілі бір ортада таңдалған коммуникациялық тақырып бойынша қарым-қатынас жасау, сөйлеу әрекетінде пайда болған коммуникативтік мәселелерді шешу және айтылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу моделі
Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің академиялық жазу теориясын жүйе ретінде, сондай-ақ академиялық жазудың концепциялары мен модельдерін меңгеруі. Пәннің міндеттеріне сонымен қатар студенттердің академиялық және ғылыми мәтінді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің коммуникативті грамматикасы
Пән барысында өтілетін тілдік грамматикалық материалдарды түсінеді, бекітеді, жаттығу жұмысын ойдағыдай жүзеге асырады. Грамматикалық ерекшеліктерді анықтайды, сипаттайды, берілген мәліметтерді есте сақтайды, қолдану ережесін баяндайды. Грамматикалық категорияларды ажыратады, мысалдар береді, сипаттайды, талқылайды. Сөз таптарын, олардың грамматикалық категорияларын таңдайды, дұрыс етістіктерді қолданады, грамматикалық тілдік құралдарды салыстырады, қолданылу ерекшеліктерін ажыратады, тестілеу жұмыстарын жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ауызша аударма негіздері
Ауызша аударма негіздері курсы міндеттеріне білім алушыларға ауызша аудармашы қызметін дұрыс ұйымдастырумен, ауызша аудармаға дайындық кезіндегі өз бетінше жұмыспен байланысты біліктіліктер мен дағдыларды дамыту, студенттердің жұмыстағы жоғары кәсіпқойлығын, өз делдалдық қызметіне жауапкершілігін, өзінің тілдік, дене және психологиялық даярлығын ұдайы арттырып отыруға қажеттілігін қалыптастыру, арнайы және аялық білімдерін кеңейтіп және тереңдетіп отыру жатады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елтану (ҰлыБритания, АҚШ)
Ұлыбритания және АҚШ елдерінің географиялық орны, табиғи байлығы, мемлекеттің саяси құрылымы, оны басқару жүйесі, сайлау, білім беру, денсаулық сақтау жүйелерінің ерекшеліктері,өмір сұру салты, бұқаралық ақпарат құралдарының пайда болу тарихы , жаңа технология, саясат, экономика мен ғылым, саяси партиялар туралы білім беру, екі елдің мемлекеттік құрылымын, білім , сайлау және денсаулық сақтау жүйелерін, мемлекетті басқару ерекшеліктерін салыстыру, айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым, технология, инженерия және математикаға арналған ағылшын тілі
Заманауи мұғалімнің мақсаты – оқушыларға келесі жылдарда да сұранысқа ие болатын дағдыларды үйрету. Бүгінгі таңда STEM білім берудің дамып келе жатқаны таңқаларлық емес. STEM – ең танымал пәндер ретінде ғылымды, технологияны, инженерияны және математиканы кіріктіріп оқытуға негізделген студенттерді оқыту әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Шеттілдік білім берудің әдістемесінің зерттеу пәні - заңдары мен құрылымдары, концептуалды және категориялық аппараты және ғылыми зерттеу әдістері бар тәуелсіз ғылым ретінде студенттердің ғылыми көзқарасын қалыптастыру. Пәнді оқыту мақсаты - білім беру міндеттерінің тиімділігін жоғарылату мақсатында тәжірибе нәтижелерін іздеуді және жалпылауды әдістемелік негіздеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тіл теориясы
Бұл пән студенттің лингвистикалық зерттеулеріндегі тарихи-салыстырмалы әдісі туралы білімін кеңейтіп, экстралингвистикалық және интралингвистикалық факторлардың әсерінен болатын тіл жүйесіндегі өзгерістердің себебін білдіретіндіктен тіл біліміне кіріспе пәнінің логикалық жалғасы болып табылады. Тіл теориясы курсы оқытылатын тілдің лексикология, фонетика, грамматика курстарымен тығыз байланысты, алайда бұл тілдік пәндерден айырмашылығы: курс синхрондық жағдайдағы тілдік фактілер мен құбылыстарын емес, керісінше динамикадағы, диахрониядағы, яғни тарихи эволюция процесіндегі тілдің барлық аспектілерін (лексика, фонетика, орфография және грамматика) білдіреді. Ағылшын тілінің аналитикалық тіл ретінде өзіндік ерекшеліктерін көрсете отырып, оған теориялық суреттеме бере отырып, шетел және советтік лингвистердің пікірлерін зерттеу, ана тілі грамматикасының теориясымен салыстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы кәсіби шетел тілі
Курстың мақсаты – екінші шет тілін меңгеру деңгейін, мәдениетаралық қарым-қатынас үшін тілді еркін және тиімді пайдалана білуді қалыптастыру, білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін дамыту және студенттердің күнделікті өмірдің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерін шешуге, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде мәдени, кәсіби және ғылыми қызметке, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі жетілдіруге арналған коммуникативті құзыреттіліктің жеткілікті деңгейі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің практикалық грамматикасы
Курстың мақсаты – білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін, сөйлеу мәдениетін дамыту үшін тілдің грамматикалық жағын меңгерту. Курс тақырыптар бойынша теориялық материалдан, өз бетінше орындауға ұсынылатын практикалық тапсырмалардан, тақырыптар бойынша жаттығулардан тұрады, сонымен қатар тест тапсырмаларынан, онлайн дереккөздерден, екінші шетел тілі грамматикасы бойынша заманауи ресурстарға сілтемелерден, аралық бақылау блогынан, бақылау тестінен тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Курс қашықтықтан оқыту, e-learning, электрондық оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде педагог-дизайнердің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мәнін, білім беруде қолдану механизмін терең түсінуді қамтамасыз етеді. Курстың мақсаты – студенттерге педагогикалық жобалау технологияларын пайдалана отырып, жоғары тиімді электрондық оқыту үшін оқу материалдарын әзірлеуге үйрету және білім беру ортасында кәсіби құзыреттіліктерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас практикумы (қытай, корей, араб, түрік)
Мәдениетаралық коммуникация, жергілікті және басқа елдердің мәдениеті контекстінде екінші шет тілінің негізгі мазмұнын анықтайды, практикада дағдыларды қалай қолдануға болады және басқа мәдениет өкілдерімен өзара байланыс жасау барысында оларды пайдаланудың практикалық тәжірибесін біледі. Мәдениетаралық қарым-қатынас барысында білім алушылар негізгі сөйлеу формаларын пайдаланады, баяндайды, сипаттайды, тұжырымдайды, монолог, пікірталас, сұқбат жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
«Кәсіби бағдарланған шетел тілі» пәні - жалпы білім беру пәні, оның құрамына грамматикалық курс, кәсіби сипаттағы сөздік және кәсіби мәтіндер кіреді.«Кәсіби бағдарланған шет тілі» пәнін оқып үйрену мақсаты кәсіби шет тілдік сөйлеудің барлық түрлерінің дағдыларын жетілдіру, сондай-ақ болашақ мамандардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша аударма практикасы
"Жазбаша аударма практикасы" курсы білім алушылардың жазбаша аударма үшін қажетті, мәтінмен алдын ала танысу, оның стильдік тиістілігін, құрылымын анықтау, тікелей аударма процесі, аударма нәтижелерін тексеру, аударма мәтінін редакциялау сияқты кәсіби дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; толық жазбаша, реферативті және аннотациялық аударманы үйретеді. Курсты игеру нәтижесінде студент мәтінді аудармаға дейінгі талдау, аударма стратегияларын таңдау, аударма мәтінін редакциялау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі В1
"Екінші шет тілі В1" пәнінің мақсаты – студенттердің В1 деңгейінде (орта деңгей) тілдік дағдыларын дамыту, бұл оларға екінші шет тілінде әртүрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Міндеттері: Оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу негізгі дағдыларын дамыту. Грамматика бойынша білімдерін тереңдету және сөздік қорын кеңейту. Диалогтар, пікірталастар және жобалар арқылы тілді тәжірибеде қолдану. Екінші шет тілі сөйлейтін елдердің мәдени аспектілерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Пәндік-тілдік интегративтік оқыту
Пәндік-тілдік интегративтік оқыту – пән мазмұны мен тілді бірлесе оқыту технологиясы. Пәндік-тілдік интегративтік оқыту білім алушылардың мәдени біліктілігін, тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға септігін тигізеді, ал бұл қазіргі қоғамда ең қажет ететін дағыларының бірі болып табылады. Пәннің мақсаты: интегративтік оқытудың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен таныстыру; пәндік-тілдік интегративтік оқыту үдерісінде кіріктіре оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін меңгерту. Пәннің міндеттері: пәндік-тілдік интегративтік оқыту технологиясы туралы базалық білімді қалыптастыру; пәндік-тілдік интегративтік оқытуды ұйымдастырудың неғұрлым өзіне тән ерекше әдіс-тәсілдерімен танысу; пәндік-тілдік интегративтік оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1)
Бұл курс барысында шет тілін оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру мақсаты болашақ мамандардың кәсіби іс-әрекетінде маңызды болып табылатын лингвистикалық, дискурсивтік (сөйлеу), мәдени, әлеуметтік және стратегиялық компоненттерден тұратын күрделі интегративті тұтастық болып табылады. Курстың мақсаты – шет тілін оқытуда білім беру жүйесінің ерекшеліктерін толық ескере отырып, шетел тілін меңгеру деңгейін халықаралық білім беру стандарттарына жақындату.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Білім алушыларды ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі бағыттарымен, ғылыми зерттеулерімен, сөз таптарының грамматикалық категорияларының ерекшеліктерімен; сөз жасамның аналитикалық және синтетикалық түрлерінің ерекшелігі, сөйлемді құрылымы мен айтылуына қарай топтастыру, ондағы сөздердің орын тәртібімен таныстыру, сөйлемдерге морфологиялық және синтаксистік талдау жасауға үйрету; фонема, морфема, сөз және сөйлемнің анықтамасы, олардың тілдік әрекеттегі маңызын түіндіру, ана тілі мен ағылшын тілінің грамматикалық жүйесін салыстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аударма теориясы мен практикасы
Курс аударманың лингвистикалық негізгі ережелерімен таныстыруға, аударманың қазіргі жағдайы туралы жалпы түсінік беруге, аударма теориясының негізгі тұжырымдамаларын, аударманың әртүрлі түрлері мен формаларының ерекшеліктерін ұсынуға бағытталған. Курс нәтижесінде студенттер аударманың негізгі лексика-фразеологиялық, грамматикалық, грамматикалық және стилистикалық мәселелерін, әртүрлі дискурстардағы мәдени айырмашылықтарды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған ағылшын тілі
Бұл курстың мақсаты студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, шет тілді кәсіби-бағдарланған қарым-қатынасқа үйрету, зерттелетін тілдің ел мәдениетін білу және кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды игеру болып табылады. Болашақ мұғалімдер зерттелетін салалар мен сөйлеу тақырыптары аясында есту және оқу кезінде хабарламаларды қабылдауға және түсінуге үйренеді; әңгімелесушінің мәлімдемесін анықтау, нақтылау, толықтыру, даулы тезис, болжам жасау; әртүрлі көзқарастарға қарсы тұру; қорытындылау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструктивтік оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: Конструктивті оқыту әдістерін меңгеру, тиімді оқытуды қамтамасыз ету, сын тұрғысынан ойлауды дамыту және студенттердің өздігінен білім алуын ынталандыру. Міндеттері: Конструктивті оқытудың негіздерін зерттеу: Конструктивті оқытудың негізгі принциптерін түсіну, мысалы, белсенді оқыту және іс-әрекет арқылы оқыту. Оқу бағдарламалары мен материалдарын әзірлеу: Белсенді және өздігінен білім алуды ынталандыратын курстар мен материалдарды жасау. Конструктивті әдістерді тәжірибеде қолдану: Мәселеге негізделген оқыту, жобалар және зерттеулер сияқты әдістерді оқу процесінде қолдану. Әдістерді бағалау және бейімдеу: Конструктивті әдістердің тиімділігін талдау және оларды әртүрлі білім беру жағдайларына бейімдеу. Кәсіби құзыреттіліктерді дамыту: Конструктивті оқытуға бағытталған білім беру бағдарламаларын жобалау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Екінші шетел тілінің теориялық грамматикасы
Екінші шетел тілінің теориялық грамматикасы пәні бойынша негізгі теориялық бағыттарды, зерттеулерді біліп, өз тәжірибесінде қолданады, синтетикалық және аналитикалық формалардың жасалуы туралы қажетті ақпаратты репродукциялайды, фонемалар, морфемалар, сөздер және сөйлемдердің рөлін анықтайды, әртүрлі сөйлемдегі сөз тәртібінің негізгі себептерін тізеді, теориялық грамматика бойынша жүргізілген зерттеулерді сипаттайды, белгілі ғылыми ақпаратты жаңа бағыттармен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін ЖИ қолданысыменкәсіби бағытта оқыту (жаратылыстану мәтіндері)
Бұл пән жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, жаратылыстану ғылымдары саласында кәсіби ағылшын тілін меңгеруге бағытталған. Курс барысында студенттер арнайы мәтіндермен жұмыс істеп, кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, оқу, жазу және тыңдау дағдыларын дамытады. Жасанды интеллект мәтіндерді талдауға, оқу материалдарын бейімдеуге және жекелендірілген тапсырмаларды жасауға көмектеседі, бұл оқу үдерісін тиімді әрі интерактивті етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін техникалық бағытта оқыту
Курстың мақсаты – студенттердің арнайы лексиканы меңгеруіне арналған техникалық материалдар негізінде ағылшын тілін оқыту. Курстың міндеттері студенттерді техникалық мәтіннің стильдік ерекшеліктерімен таныстыруды қамтиды, мысалы: терминдер мен терминологиялық тіркестердің болуы, баяндау жүйелілігі, экспрессивтік құралдардың болмауы. Студенттер техникалық мәтіндер арқылы ауызша және жазбаша дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқыту іс-әрекетіндегі зерттеулер
Пәннің мақсаты – студенттердің теориялық білімдерін іс жүзінде қолдану арқылы шет тілін оқыту әдістері мен стратегияларын жетілдіруге бағытталған зерттеу жобаларын өз бетімен жүргізу дағдыларын дамыту. Пәннің міндеттері Студенттерді зерттеу әрекеттерінің теориялық негіздерімен және әдістемесімен таныстыру. Сәтті зерттеу жобаларының мысалдарын көрсету және олардың шет тілін оқытуға қосқан үлесін түсіндіру. Студенттерді шет тілін оқытудағы нақты мәселелерді шешуге бағытталған зерттеу жобаларын әзірлеуге үйрету. Зерттеулер жүргізуге қажетті тәжірибелік дағдыларды, оның ішінде мәліметтерді жинау мен талдауды қамтамасыз ету. Зерттеу нәтижелерін талдау және бағалау арқылы сыни ойлауды дамыту. Білім беру тәжірибесін одан әрі жетілдіру үшін зерттеу процесінде рефлексия мен өзін-өзі бағалауға ынталандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын және қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Бұл курстың мақсаты студенттерді үш тілдің (ағылшын, орыс, қазақ) грамматикалық ерекшеліктерін салыстырып жұмыс жасауға үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент әртүрлі тілдердің жүйесін талдау және қарама-қарсы қою, олардың ерекшеліктерін талдау дағдылары мен дағдыларын меңгереді..
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі лексикологиясы
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді лингвистиканың стилистика, оның негізгі категориялары, функционалды стильдері, стилистикалық әдістері, мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін сипаттау, корпус стилистикасын қолдану, сонымен қатар лексикология мен лексикографияны зерттеу сияқты салаларымен таныстыру болып табылады. Курстың өзектілігі стилистикаға шолу жасауға, тілдің әртүрлі стильдеріне және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да сандық құралдарды қолдануға бағытталған. Осы курсты оқу нәтижесінде студент әртүрлі контекстік жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі баспасөзінің тілі
Курс барысында студенттер екінші шетел тілі баспасөзінің қалыптасу, даму тарихымен танысады, баспасөз тілінде сөйлем құруды үйреніп, оған талдау жасайды, кірме сөздер мен диалект сөздерді қолданады. Курстың міндеттері - баспасөздегі мәтіндерді морфологиялық жағынан талдауға үйрету; мәтін мағынасын түсіну үшін нақты жоспар құруды үйрету, ақпаратқа сын көзбен қарап, қорытынды жасауды үйрету. Курс соңында студенттер екінші шетел тілі елдері баспасөзінің стильдік ерекшеліктерімен танысып, материалдарға сараптама жасай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Бұл курс лексика мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық қасиеттерді пайдалана отырып, сөйлеу әрекетінің құбылыстарының пайда болуын, сондай-ақ бағалау үшін шет тілін қолдануға және зерттеу және кәсіби міндеттерді, кәсіби қызметтегі нұсқамаларды шешу үшін шет тіліндегі ақпаратты пайдалануға дайын болуды; болашақ шеңберінде кәсіби бағдарланған, коммуникативті және мамандандырылған мамандықты құруды қамтиды ағылшын тіліндегі мансап
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту
Бағдарламада көрсетілген лексика-грамматикалық материалды меңгерту, араб тілінде ойын ауызша, жазбаша жеткізе білуді, ауызша, жазбаша сөзді түсіне білуді үйрету, коммуникация мақсатына қарай грамматикалық материалды орынды қолдана білуге баулу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу және жазу дағдыларын дамыту
"Оқу және жазу дағдыларын дамыту" пәнінің негізгі мақсаты - студенттердің ағылшын тілінде оқу және жазу дағдыларын жетілдіру, оларға күрделі мәтіндерді түсінуге және әртүрлі жанрлар мен стильдердің нақты және жүйелі жазбаша жұмыстарын жазуға үйрету. Міндеттері Жазбаша мәтіндерді түсінуге, сонымен қатар мәтін сұрақтарын түсінуге арналған, мәтіндерді қорытындылауды және негізгі идеяларды түсініп көрсетуге арналған тапсырмаларды орындау. Оқушыларды мәтіндерді оқу арқылы жаңа лексикамен және сөз тіркестерімен таныстыру, контексттегі сөздерді үйренуге және олардың әртүрлі жағдайларда қолданылуын түсінуге баса назар аудару. Студенттерге эссе, есеп, электрондық хат сияқты жазудың әртүрлі түрлерін жаттықтыруға мүмкіндік беру, өз ойларын жазбаша түрде анық және логикалық түрде жеткізу қабілетін дамыту. Грамматикалық ұғымдар мен тілдік механизмдерді, соның ішінде сөйлем құрылымын, тыныс белгілерін және орфографияны, жазудағы дәлдік пен сөз бостандығын жақсарту үшін жаттығулар жасату.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша сөйлеу практикасы
Курстың мақсаты - тілдің құзыреттілігін қалыптастыру, эмоцияларды жеткізу үшін тілді тиімді пайдалану мүмкіндігі, идоматикалық өрнектері бар аллегориялар, монолог және диалогтық сипаттағы шынайы мәтіндерді қабылдауға қабілеттілігі, сөйлеу тақырыбына сәйкес Бұл курс үшін анықталған байланыс салалары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем мәтінді талдау
«Көркем мәтінді интерпретациялау» пәнінің мақсаты – ағылшын тілінде көркем шығармаларды талдау және түсіну дағдыларын дамыту, сонымен қатар студенттердің сыни ойлауы мен әдеби сауаттылығын дамыту. Міндеттері: Мәтіннің құрылымын талдау: Көркем шығарманың құрылымын талдау, оның композициялық элементтерін және оқиғалардың логикалық тізбегін анықтау. Әдеби тәсілдер мен тақырыптарды зерттеу: Әңгімелеу, диалог, суреттеу, метафора, таңба және басқалар сияқты әдеби тәсілдердің қолданылуын талдап, шығарманың негізгі тақырыптары мен идеясын анықтау. Стиль ерекшеліктерін зерттеу: лексиканы таңдау, сөйлеу формаларын қолдану және тілдік дизайн ерекшеліктері сияқты мәтіннің стилистикалық ерекшеліктерін талдау. Мәдени және тарихи контекстті талдау: мәтіннің мәні мен құндылығын тереңірек түсіну үшін көркем шығарма жасалған тарихи және мәдени контекстті зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Англия және Америка әдебиеті
«Англия және Америка әдебиеті» пәні – Ұлыбритания мен Америка Құрама Штаттарында пайда болған әдеби шығармаларды, авторлар мен әдеби қозғалыстарды зерттеуге арналған курс. Пәннің мақсаты студенттерді ағылшын тіліндегі әдебиеттің дамуының негізгі кезеңдерімен және ерекшеліктерімен таныстыру, сонымен қатар олардың әдеби сауаттылығы мен мәдени дүниетанымын қалыптастыру болып табылады. Міндеттер: Әдебиет тарихын зерттеу: Ұлыбритания мен АҚШ-тағы әдебиет дамуының негізгі кезеңдерін, соның ішінде ерте әдеби ағымдарды, классикалық әдебиетті, романтизмді, реализмді, модернизмді, постмодернизмді және т. б. қарастыру. Канондық шығармалармен танысу: Уильям Шекспир, Джейн Остин, Чарльз Диккенс, Эдгар Аллан По, Уолт Уитмен, Фрэнсис Скотт Фицджеральд және т.б. сияқты ағылшын және американдық әдебиеттің негізгі туындыларын зерттеу. Әдеби ағымдар мен бағыттарды талдау: ағылшын және американдық әдебиетке тән негізгі әдеби ағымдар мен стильдерді талдау және олардың негізгі ерекшеліктерін зерттеу. Мәдени контекстті зерттеу: әр түрлі кезеңдер мен ортадағы әдеби шығармалардың қалыптасуына әсер ететін тарихи, әлеуметтік-мәдени және философиялық аспектілерді талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2)
«Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту C2 деңгейі» курсының негізгі мақсаты ұлттық оқыту моделін ескере отырып, C2 оқытудың жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби деңгейіне халықаралық стандарттарға қол жеткізу болып табылады. Білім берудің мәдениетаралық және ғылыми-кәсіптік бағдарлануын тереңдету, арнайы кәсіби қарым-қатынас және сөйлеу пәндері аясында білім алушылардың кәсіптік маңызды білімі мен дағдыларын қалыптастыру ерекше болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілінің стилистикасы
«Ағылшын тілінің стилистикасы» пәнінің мақсаты – ағылшын тілінің негізгі стильдік ерекшеліктерін оқып-үйрену, сонымен қатар әртүрлі стильдер мен жанрдағы мәтіндерді талдау және құру дағдыларын меңгетру. Сөйлеудің әртүрлі стильдерін - ресми, ғылыми, ауызекі, көркем және басқаларды талдау, олардың ерекшеліктерін үйрену. Метафора, аллегория, эпитет, анафора және т.б. сияқты мәтіндерді экспрессивті және эмоционалды түрде байытатын әртүрлі әдістерді үйрену. Сөйлеудің әртүрлі стильдеріне тән лексикалық бірліктерді және тұрақты тіркестерді талдау, сонымен қатар олардың мағынасы мен қолданылуын зерттеу. Түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді талдау және құру, сондай-ақ оларды белгілі бір коммуникативтік мақсаттарға бейімдеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу дағдыларын меңгерген. Кәсіби мақсаттар үшін әртүрлі дереккөздерді салыстыра алады. Түпнұсқамен жұмыс істеуді, қажетті деректерді бағалауды біледі. Алынған ақпаратты өзіндік зерттеулер жүргізу үшін пайдалана алады.
- Жаһандық көпмәдениетті әлемде өмір сүруге қабілетті тұлғаны қалыптастыру әдістерін қолдануды біледі. Оқушылардың рухани-адамгершілік құндылықтары мен патриоттық сенімдерін қалыптастырады. Тіл үйрету тәжірибесінде және ғылыми-зерттеу қызметінде дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерін қолдана алады. Кәсіби қызметке байланысты мәселелерді шешу үшін жаңа шығармашылық идеяларды ұсынады; жанжалды жағдайларды алдын алуға және бейбіт жолмен шешуге қабілетті.
- Алынған ақпаратқа анлиз жасайды және жаңа ақпаратты өз бетінше синтездейді; кәсіби қарым-қатынаста ауызша мәлімдеме жасау үшін лексикалық және грамматикалық құралдарды дұрыс пайдаланады; анық, дәлелді және логикалық ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасайды; шетел тілінің ережелерін сақтайды.
- Өз мамандығының әлеуметтік маңызын біліп, түсінеді, болашақ кәсіби қызметін орындауға ынтасы жоғары; шетелдік ақпаратты өңдейді және оны кәсіби қызметте қолданады, сонымен қатар оқу, зерттеу және кәсіби мәселелерді шешу үшін пайдаланады.
- Мектепте шет тілін оқытудың заманауи әдістемелік жүйелері мен бағдарламаларын сыни тұрғыдан талдайды. Озық педагогикалық технологияларды шығармашылықпен пайдаланады. Шет тілін оқытуды дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін біледі. Қазіргі жалпы білім беретін мектепте шет тілін оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздерін сипаттайды.
- Қалыптастырушы бағалауды және бағалаудың баламалы түрлерін қолдана алады; әдістемелік принциптерді ескере отырып, әрбір сабақты жоспарлайды және ұйымдастырады. Интегративті оқыту әдісі бойынша бақылау парағы негізінде өз сабағына өзіндік талдау жасай алады. Пән мен тілді интегративті оқыту үшін сапалы материалдарды, көрнекі құралдарды және түпнұсқа мәтіндерді әзірлейді және тағайындайды.
- Шет тіліндегі мәтіндерді түсіндіріп, түсінеді және әртүрлі дереккөздерден ақпарат алады. Жазудың графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауаттылығын меңгереді. Мәтіндерге, ақпараттарға өз ойын білдіре отырып түсіндерме бере алады. Мәдениетаралық коммуникацияны, оқытылатын тілде кәсіби қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
- Адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі дене мүшелерінің қызмет ету ерекшеліктерін меңгерген. Педагогикалық іс-әрекетте дене дамуын анықтау әдістерін қолданады, алған білімдерін мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуде қолданады.
- Академиялық және іскерлік тақырыптарды талқылайды, сөйлеу әрекетінің барлық типтерін - оқу, тыңдау, ауызша және жазбаша сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыра алады. Шет тілінің грамматикасын, фонетикасын, лексикасын меңгерген. Шет тілдік қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, кәсіби қызметте және мәдениетаралық ортада коммуникативтік құзыреттіліктерді қолдана алады.
- Жаратылыстану мәтіндерімен ағылшын тілінде еркін жұмыс істей алады, кәсіби терминдерді қолданып, оқу тиімділігін арттыру үшін ЖИ құралдарын қолдана біледі. Сонымен қатар, сыни ойлау және ғылыми ақпаратпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады.