6B01513 Информатика және робототехника (көптілді білім беру) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта және орта кәсіптік білім беру ұйымдарында IT-пәндерді оқыту саласында педагогикалық процесті ұйымдастырудың инновациялық формалары мен әдістерін пайдаланатын, кәсіптік және зерттеу қызметін жүзеге асыратын информатика және робототехника бойынша көптілді мұғалімдерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жоғары математикадан есептер шығару практикумы
Жоғары математикадағы есептер шығару практикумы әртүрлі салаларда жұмыс істейтін мамандарды да, болашақ информатика мұғалімдерін де дайындауға қажетті негізгі пәндердің бірі болып табылады. Курста аналитикалық геометрия есептерін шешу әдістері, жоғары және сызықтық алгебра элементтері, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, дифференциалдық теңдеулер оқытылады. Жоғары математиканың осы негізгі бөлімдерін білу студентке бағдарламалау (алгоритм жасау), ақпаратты қорғау, компьютерлік 2D және 3D графикасы, машиналық оқыту және жасанды интеллект сияқты бөлімдерді оңай меңгеруге және түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пікір логикасы. Сөйлемдерге арналған логикалық операциялар. Предикаттар логикасы және оларға операциялар қолдану. Математикалық теориялар. Дедукция теоремасы. Келтірілген және қалыпты формалар. Жиындар теориясының элементтері. Комбинаторика элементтері. Бульдік функциялар. Алгоритмнің қалыптасатын түсінігі. Есептелімді функциялар. Графтар теориясының элементтері. Желі. Кодтау теориясының элементтері. Кодтау арқылы ақпаратты қысу әдістері. Ақпаратты қорғау үшін кодтау әдісін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python бағдарламалау
Python бағдарламалау тілінің синтаксистік негіздері. Математикалық функциялар қолдану, күн және уақытпен жұмыс жасау, массивтер, Python-да объектіге бағытталған бағдарламалау. Python-да нысандармен және пішін элементтерімен жұмыс жасау. Python кодын жөндеу және профильдеу. Python сыныптары. Деректерді, әдістерді, операцияларды анықтау. Мұрагерлік. Бірнеше мұрагерлік. Сыныпты әзірлеу кезіндегі Композиция. Сыныптар арасындағы қатынастар: мұрагерлік, ассоциация және агрегация.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шоқантану
Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Объектілі-бағытталған бағдарламалау (Borland C ++ Builder)
«Объектіге бағытталған бағдарламалау (Borland C++ Builder)» курсы студенттердің C++ тілін және VCL компоненттерінің кітапханасын пайдалана отырып, бағдарламаларды жобалау бойынша білімдері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Негізгі бағдарламалау парадигмалары, тіл синтаксисі, OOP принциптері (класс, объект, мұрагерлік, инкапсуляция, полиморфизм), сонымен қатар визуалды қолданбаларды әзірлеу ерекшеліктері зерттеледі. Курс барысында студенттер Borland C++ Builder ортасын игереді, тапсырыстық компоненттерді әзірлейді және графикалық интерфейсі бар заманауи бағдарламалық шешімдерді жасау тәжірибесін алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Операцияларды зерттеу
Осы пәнді оқығаннан кейін студенттерде келесі дағдылар мен құзыреттіліктер қалыптасады: оңтайландыру есептерін математикалық модельдеу әдістерін қолдана білу: ресурстарды оңтайландыруға, нейрондық желілерде сигналдарды өңдеуге, жоспарлауға және басқаруға байланысты есептерді шешу үшін сызықтық, сызықтық емес, бүтін бағдарламалау әдістерін қолдана білу; жобаны тиімді басқару, логистикалық желілерді құру және оңтайландыру үшін желілік мәселелерді талдау және шешу қабілеті (мысалы, Дийкстра алгоритмі, критикалық жол әдісі, тармақтық және шекаралық әдіс және т.б.). Студенттер желілік құрылымдарды оңтайландыру мен талдаудың күрделі мәселелерін тиімді шешу үшін теориялық біліммен қатар практикалық дағдыларды да алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы
Курс есептеудің арифметикалық және логикалық негіздерін (DNF, CNF, вентильдер, триггерлер), комбинациялық және тізбекті логикалық схемалардың синтезін (қосқыштар, дешифраторлар, мультиплексорлар, демультиплексорлар, санауыштар), компьютердің негізгі құрылғыларының сипаттамаларын (процессор, жады, шиналар), жадты адрестеу тәсілдерін, процессор режимдерін, үзіліс түрлерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру әдістері
«Оңтайландыру әдістері» пәні функционалдық экстремумдарды іздеуге байланысты математикалық әдістер мен теорияларды қамтиды және вариациялық есептеу әдістеріне негізделген. Курс келесілерді қамтиды: функционалдар, экстремалды есептер, экстремум шарттары, атап айтқанда: ең үлкен әрекет принципінен немесе функционалдық стационарлық шартынан туындайтын Эйлер-Лагранж теңдеулері; вариациялар есебін қолдану – оңтайландыру, физикалық процестерді модельдеу, механика, басқару теориясы мен экономика мәселелері шешіледі; шешу әдістері – тура әдістер, Лагранж әдістері, көпөлшемді функциялар үшін вариациялық әдістер, шектеулер мен қосымша шарттарды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Мақсаты: студенттерді пәннің негіщгі ұғымдарымен таныстыру: кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, олардың қасиеттері және оларға қолданылатын амалдар. Ықтималдықтар теориясы бойынша есептердің негізгі түрлерін шешудің білік - дағдыларын қалыптастыру. Эксперименттік мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістерін талдау. Әр түрлі салаларда статистикалық әдістерді қолданудың қолданбалы маңызын түсіну. Оқыту әдістері жеке жұмыс, топтық жұмыс, зерттеу әдісі, оқыту және бағалау үшін онлайн платформаларды пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Робототехника негіздері
Роботтардың негізгі механизмі. Өнеркәсіптік және өнеркәсіптік емес роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру және жасау. Робототехникалық жүйелерді басқаруға арналған алгоритмдер мен бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу. Робототехникалық жүйелерді жобалау және пайдалану. Робототехникалық және мехатрондық жүйелердегі жасанды интеллект. Роботтың атқарушы, басқарушы және ақпараттық ішкі жүйелері элементтерінің әрекет ету принциптері. Манипуляциялық құрылғылардың негізгі кинематикалық сипаттамалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық хат
«Академиялық жазу» пәні мәтіндерді ғылыми стильде жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты: студенттерді өз ойларын дұрыс және қисынды жеткізе білуге, сонымен қатар академиялық жазба стандартына сай ғылыми жұмыстарды, мақалаларды, эсселерді және басқа да ғылыми мәтіндерді жазуға үйрету; ақпаратты пайымдау, талдау және синтездеу дағдыларын дамыту, дәйексөз және академиялық адалдық ережелерін сақтауға үйрету; ғылыми мәтіндерді авторлық жазу дағдыларын қалыптастыру: аналитикалық рефераттар, баяндамалар, тезистер, мақалалар, диссертациялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графика (Adobe Illustrator)
Adobe Illustrator бағдарламасының интерфейсі. Объектілерді сызу және өңдеу. Объектілермен операциялар жасау. Контурлар мен нысандарды толтыру. Мәтінді өңдеу және пішімдеу. Adobe Illustrator бағдарламасында макеттеу. Сүзгілерді қолдану. Графикалық әсерлер. Интернетке арналған Adobe Illustrator.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Ұлттық қауіпсіздік ұғымы. Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Объектінің ақпараттық қауіпсіздік қатерін талдау және бағалау. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық құралдары. Рұқсат етілмеген қол жеткізуді болдырмау. Пайдаланушыларды идентификациялау. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты криптографиялық жабу. Криптографияға кіріспе. Шифрлау стандарттары. Ақпаратты жоғалтудан және бағдарламалық-аппараттық құралдардың істен шығуынан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи құралдары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілер
Компьютерлік желілердің мақсаты мен жіктелуі. Желілік архитектура. Компьютерлерді физикалық және логикалық қосу әдістері. Ашық жүйе түсінігі. Интернетті Стандарттау. Коммутациялық хаттамалардың стандартты стектері және олардың OSI моделіне сәйкестігі. ISO OSI және TCP / IP желілік протоколдарының стектері. Адрестеу. Бағыттау. DNS домендік атау жүйесі. DNS қызметі. DNS серверлері. DNS жазбаларының түрлері. Ғаламдық Интернет желісі, Интернеттің қолданбалы хаттамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
3D моделдеу
Пән оқытады: Blender-дің интерфейсі және құралдары. Blender бағдарламасында 3D нысандарымен жұмыс істеудің негізгі техникасы. Материалдар теориясы. Blender ішіндегі жарық көздері. Блендерде камералармен жұмыс істеу. Blender ішіндегі анимация. Объектілер топтастыру. Модельдеу дәлдігі. Blender-дегі сплайндар. Blender бағдарламасында NURBS модельдеу. Жақтау объектілерін лофт-модельдеу. Морфинг. Виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Робототехника симуляторларындағы бағдарламалау
Пән оқытады: Виртуалды 3D-симуляторы (V-REP, Gazebo және т.б.) нақты физиканы имитациялайтын ортадағы нақты бар және виртуалды роботтардың графикалық үлгілерін пайдалана отырып, дербес компьютерде роботталған жүйелерді басқаруды модельдеуге мүмкіндік береді. Басқару тышқанның көмегімен немесе арнайы (KRL Kuka Robotics Language, Lua және т. б.) немесе әмбебап (C++, Python, ...) тілдерде бағдарлама көмегімен жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Деректер қорын және ақпараттық жүйелерді құру
ДБ жобалау. Реляциялық модель: Атрибут (өріс, баған). Кортеж (жазу, жол). Қатынас-кестелер. Қалыпты формалар. Бастапқы және сыртқы кілттер. Реляциялық алгебра операциялары. Реляционное исчисление. ДББЖ тілдік құралдары. SQL тілі. SQL тілінің негізгі командалары. DML деректерін манипуляциялау тілі. Кестелерді құру. Жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерін қолдану арқылы ДҚ бағдарламалау. Ақпараттық жүйелердің құрылымы. Бірыңғай сақтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік графика (CorelDraw)
Пән CorelDraw векторлық графика графикалық редакторының интерфейсін, векторлық графика принциптерін, векторлық объектілер мен контурларды құру және редакциялау, түспен, толтырумен, мәтінмен және оның дизайнымен жұмыс істеуді, CorelDraw эффектілері мен стильдерін, растрлық графикамен жұмыс істеу негіздерін және трассировканы, макеттерді басып шығаруға және веб-жариялауға дайындауды зерттейді. Оқу процесінде дағдыларды бекіту үшін алынған білімді практикалық қолдануға ерекше назар аударылады: логотиптерді, иллюстрацияларды, баспа және веб макеттерді әзірлеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық бейнелерді өңдеу
Пән Adobe Photoshop графикалық редакторының интерфейсін, таңдаудың, өңдеудің, түстерді түзетудің негізгі құралдарын, қабаттармен, маскалармен, сүзгілермен, мәтінмен жұмыс істеуді үйренеді. Студенттер кесу, өлшемін өзгерту, ақауларды жою, түс пен тонды жақсарту, коллаждар, композициялар, анимациялық кескіндер, веб-графика жасауды, суреттерді өңдеудің жеке макростарын жазуды үйренеді. Оқу процесінде алынған білімді практикалық қолдануға және растрлық графикамен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пән критериалды бағалаудың теориялық негіздерін, когнитивтік теориялар мен Блум таксономиясын қоса қамтиды. Көп өлшемді критерийлерді әзірлеу әдістемелері, информатикадағы күрделі артефактілерді бағалау, шкалалардың психометриялық қасиеттері қарастырылады. Agile және PBL-мен интеграция, бейімделген бағалау, онтологияларды, LMS және үлкен деректерді талдауды қолдану зерттеледі. Жасырын білімдерді бағалауға, бұлыңғыр жиындарды қолдануға, үздіксіз дамуға, халықаралық стандарттарға және шешім қабылдауды қолдау жүйелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
«Информатиканы оқыту әдістемесі» курсы білім беру ұйымдарында информатика мен робототехниканы оқытуға студенттерді дайындауға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістері мен формаларын зерттейді, оқу материалдарын әзірлейді, заманауи педагогикалық технологияларды меңгереді. Сабақтарды ұйымдастыруға, студенттердің практикалық дағдыларын дамытуға және робототехника, бағдарламалау, жасанды интеллект, бұлттық технологиялар сияқты инновациялық технологияларды енгізуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
AutoCad-та компьютерлік модельдеу
AutoCAD жұмысының негізгі принциптері. Жұмыс ортасын дайындау және сызба прототипін жасау. Өлшем сызықтары мен жазуларды жағу. Заттардың контурлары. Құю түрлері. Үшөлшемді модельдеу негіздері. Басқа нысандар негізінде 3D-денелер мен беттерді жасау. 3D-модельді 3D принтерде басып шығаруға дайындау. Робототехникалық жүйелер үшін 3D-модельдерді жасау және жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Web-бағдарламалау
"Web-бағдарламалау" пәні заманауи React (JavaScript) және FastAPI (Python) технологияларын қолдана отырып, веб-қосымшаларды құру негіздерін қамтиды. Курс аясында студенттер React-пен жұмыс істеудің негіздерін, соның ішінде компоненттерді құруды, оқиғаларды өңдеуді, күйді басқаруды және API-мен жұмыс істеуді, сондай-ақ FastAPI-де RESTful API-ді әзірлеуді, деректер қорымен жұмыс істеуді және аутентификацияны үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Сандық әдістерді зерттеу информатика студенттерін оқытудың құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені бұл әдістер ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы практикалық және теориялық мәселелердің кең ауқымын тиімді шешуге мүмкіндік береді. Курста функцияларды есептеу (Горнер әдісі, Ньютон әдісі, интерполяция), сызықты емес теңдеулерді шешу (хорд әдісі, жанасу, итерация), сызықтық теңдеулер жүйелерін шешу (Гаусс, Крамер, итерация, Зайдель), интегралды есептеу, дифференциалдық теңдеулерді шешу сияқты бөлімдер қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлтты есептеу негіздері
Пән студенттерге негізгі тұжырымдамаларды, орналастыру модельдерін, қызмет көрсетуді (IaaS, PaaS, SaaS) қамтитын бұлтты технологиялар әлеміне кіріспе береді. Курс виртуализация және контейнерлеу сияқты негізгі технологиялармен таныстырады. Бұлтқа негізделген деректер қоймалары мен желілерге, сондай-ақ бұлттық ортадағы қауіпсіздіктің маңызды аспектілеріне және бұлттық ресурстар мен шығындарды басқару принциптеріне баса назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компас-та компьютерлік модельдеу
Компас интерфейсімен танысу. Геометриялық примитивтер. Сурет салу режимдері. Өңдеу командалары. Жазбаларды орындау. Өлшемдерді орындау. Қарапайым және күрделі бөліктің сызбасын жасау. Үш өлшемді модельдеудің жалпы принциптері. Интерфейс ерекшеліктері. Компаста жұмыс істеудің негізгі әдістері. Қалыптастыру элементтерінің жалпы қасиеттері. Қосымша элементтерді желімдеу, кесу. Қосымша құрылымдық элементтер. Элементтер массиві. Генерация сызба түрлері. Сызбаларды рәсімдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Информатикадан олимпиадалық есептер шығару практикумы
Олимпиадалық бағдарламалауға кіріспе. Бүтін арифметика. Физикалық емес позициялық сандық жүйелер (биномдық және ауыспалы биномдық санау жүйесі). Сұрыптау алгоритмдері. Стек-деректер құрылымы. Динамикалық бағдарламалау әдісі. Қайтара сұрыптау әдісі. Ұзақ арифметика. Комбинаторлық Алгоритмдер. Олимпиадалық бағдарламалаудағы геометриялық есептер. Графиктерге арналған алгоритмдер. Модельдеу әдісі. Сандық тізбектерді өңдеу алгоритм элементтері. Интерактивті форма: микро топтарда жұмыс жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комбинаторлық алгоритмдер
Пән комбинаторикалық есептеу әдістері, комбинаторикалық ойындарды талдау, ықтималдық кеңістіктер теориясының негіздері, шартты ықтималдық және оқиғалардың тәуелсіздігі зерттеледі. Дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар, олардың негізгі үлестірімдері, математикалық күту және дисперсия қарастырылады. Статистикалық таңдамаларға, параметрлерді бағалауға, гипотезаларды тексеруге, корреляция мен регрессияға ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, комбинаторикалық алгоритмдердің, кездейсоқ процестердің, симуляция әдістері мен ақпараттық энтропияның қолданылуы, соның ішінде машиналық оқытуда статистиканы пайдалану зерттеледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
«Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Android үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу
Курста қарастырылады: Мобильді қосымшаларды әзірлеуге арналған құралдар. Android операциялық жүйесіне арналған мобильді қосымшаларды әзірлеу. Қосымшаның құрылымы. Көрініс және әрекет. Интерфейстердің визуалды дизайны. Кітапханаларды пайдалану. Желімен жұмыс. Жергілікті деректер базасымен жұмыс. Android құрылғыларындағы сенсорлар. Геолокациялық және картографиялық сервистер. Мобильді қосымшаларды жөндеу. Тестілеу. Белсенді және интерактивті әдістерді қолдана отырып, практикалық сабақтар өткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект кіріспе
Курстың мақсаты-студенттерде жасанды интеллект негіздері, оның тұжырымдамаларын дамыту, интеллектуалды есептерді шешу әдістері және әртүрлі қызмет салаларында жасанды интеллектті практикалық қолдану салалары туралы іргелі білімді қалыптастыру; архитектураны, логикалық ойлауды модельдеуді, шешім қабылдауды, жоспарлауды және оқытуды қоса алғанда, интеллектуалды жүйелерді құру принциптерін түсіну;жасанды интеллекттің негізгі алгоритмдері мен әдістерін түсіну (күй кеңістігін іздеу, білім базаларымен жұмыс, Машиналық оқыту алгоритмдері және нейрондық желілердің негіздері); деректерді талдау, интеллектуалды автоматтандыру, табиғи тілді өңдеу және агенттерді басқару салаларында қолданбалы мәселелерді шешу үшін AI тәсілдерін қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
3D анимация және толықтырылған шындық
Курс Blender бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып, үш өлшемді анимацияны құрудың негізгі принциптері мен практикалық дағдыларын, сондай-ақ Unity ойын қозғалтқышы негізінде интерактивті толықтырылған шындық (AR) қосымшаларын жасау негіздерін қамтиды. Unity курсының практикалық бөлігі интерактивті AR көріністерін құруды, 3D мазмұнын біріктіруді (Blender немесе үшінші тарап көздерінде жасалған) және нақты әлемдегі виртуалды нысандармен өзара әрекеттесу механикасын дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IOS үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу
Курста қарастырылады: IOS операциялық жүйесіне арналған мобильді қосымшаларды әзірлеудің негізгі принциптері. Үшінші тарап кітапханаларын қосу және пайдалану. Деректерді сақтау. Core Data Негізі. Деректер алмасу форматтары. Клиент-сервердің өзара әрекеті. Интерфейс объектілерінің динамикалық әрекеті. Карталар және геолокация қолдану. Қосымшаларды жөндеу және тестілеу мүмкіндіктері. Белсенді және интерактивті әдістерді қолдана отырып, практикалық сабақтар өткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электронды білім беру ресурстарын құру
Электрондық ресурстардың түрлері. Электронды оқу материалдарын жасау. Электронды білім беру ресурстарын дамыту тәртібі. Оқу үрдісінде электрондық ресурстармен жұмыс істеуді ұйымдастыру. Camtasia Studio-мен жұмыс істеу негіздері. Жобаны дайындау және жазу. Жобаны құру. Клиптермен жұмыс. Жобаға іріктеу әсерлерін пайдаланыңыз. Шақыруды пайдалану. Субтитрлерді қосыңыз. Сынақ сұрақтары қосыңыз. Бейне материалдарын жазу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалы-зерттеу қызметінің негіздері
Зерттеу және жобалық қызмет әдіснамасының негіздері. Ғылыми зерттеу және оның мәні. Жобалардың түрлері мен типтері. Зерттеу және жобалау жұмыстарын жобалау құрылымына қойылатын жалпы талаптар. Жобаны әзірлеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану. Жобаны аудио-бейне сүйемелдеуді дайындау. Жобаны қорғауға қойылатын талаптар. Ақпарат көздері және олармен жұмыс. Көпшілік алдында сөйлеу және оның негізгі ережелері. Жобалау-зерттеу қызметін бағалау критерийлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатикадан мектеп оқулығы
Информатика курсы бойынша негізгі оқулықтар мен әдістемелік құралдар. Мектеп бағдарламаларының, оқулықтардың және басқа дидактикалық материалдардың мазмұны мен құрылымы. Мектеп оқулықтарына қойылатын негізгі талаптар: жаңартылған білім мазмұнын ескере отырып, дидактикалық, әдістемелік, психологиялық, гигиеналық. Информатика саласында оқушылардың білім мазмұнын қалыптастырудың жалпыдидактикалық принциптері. Курс бағдарламасын талдау. Информатика курсын оқу-әдістемелік және бағдарламалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу анимациясы мен мультипликациясын әзірлеу
«Оқу анимациялары мен мультификациясын әзірлеу» курсы Macromedia Flash бағдарламасы арқылы анимация құру негіздерін меңгеруге бағытталған. Бұл курс студенттерге оқу мультимедиялық материалдарды, оның ішінде кейіпкерлердің, объектілердің және көріністердің анимациясын жасаудың теориялық және практикалық аспектілерін үйретеді. Курс концептуалды кезеңнен бастап соңғы өнімге дейінгі анимацияны әзірлеу процесін қамтиды. Студенттер интерактивті білім беру қосымшаларын жасау үшін Macromedia Flash құралдарын пайдалануды үйренеді, сонымен қатар графикалық дизайн, композиция және дыбысты анимациямен синхрондау негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Arduino негізінде құрылғыларды әзірлеу
Arduino-да бағдарламалауға кіріспе. Уақытпен жұмыс. Математикалық функциялар. Екінші ретті әдістер. Деректерді жүйелі түрде беру. Үзіліс. Кітапхана құру. Сандық енгізу, батырма. Аналогты енгізу және шығару, потенциометр және Осциллограф. Дыбыс генерациясы, пьезо шығарғыш. Фоторезистор. Жарықдиодты сенсор. Arduino-мен байланыста com-портымен жұмысты бағдарламалау. Аналогтық температура сенсоры. Arduino және серво машина. HD44780 және Arduino негізіндегі LCD дисплейі. Arduino-ға арналған фототрансисторға негізделген ИК кедергі сенсоры
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
CLIL-технологиясы
Бұл пән студенттерді ақпараттық технологиялар саласындағы пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың (CLIL) принциптері мен әдістерімен таныстырады. Курс пәндік білім мен дағдыларды, студенттердің ағылшын тіліндегі тілдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Студенттер ағылшын тіліндегі ресурстарды тиімді пайдалануды, CLIL-ге бағытталған оқу материалдарын әзірлеуді, өз жобалары мен идеяларын ағылшын тілінде ұсынуды, сондай-ақ оқу материалдарын CLIL тұрғысынан бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM білім беруді ұйымдастыру
Курстың мақсаты студенттердің жүйелі және шығармашылық ойлауын дамыту үшін STEM білім беруді ұйымдастыру әдістерін зерттеу болып табылады. STEM білім беру студенттердің шынайы мәселелерді зерттеуге және шешуге байланысты құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Курстың соңында студенттер жаратылыстану пәндерінің блогын оқуды интегративті негізде ұйымдастыруға, интерактивті әдістерді қолдана отырып STEM сабақтарын жоспарлауға, студенттердің ұжымдық және шығармашылық жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқытылатын саладағы қолданбалы сипаттағы міндеттерді шешу үшін математикалық цикл пәндері бойынша білім мен дағдыларды біріктіреді
- Eсептеу жүйелерін құрудың архитектуралық ерекшеліктерін талдайды және деректер қорын басқару жүйелерін, сараптамалық жүйелерді, Интернет-қосымшаларды, робототехникалық жүйелер мен кешендерді, зерттелетін саладағы компьютерлік желілерді басқару жүйелерін жобалайды
- Оқытылатын саладағы қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінде практикаға бағытталған міндеттерді шешу үшін бағдарламалар әзірлейді
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философия, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білімдердің негіздерін, дене шынықтырудың практикалық негіздерін білу мен түсінуін көрсетеді; ҚР Конституциясына және басқа нормативтік-құқықтық құжаттарға, ұлттық саясат пен әлеуметтік басымдықтар туралы білімдерге, әлемдегі қазіргі жағдайға сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру процестерін сипаттайды
- Академиялық адалдықтың принциптері мен мәдениетін, ғылыми зерттеулер әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды зерттелетін салада қолданады
- Оқу үрдісінде қолдану мақсатында статикалық және динамикалық 2D, 3D модельдер, графикалық бейнелерді, бейне-файлдарды және басқа да графикалық нысандар құрады
- Зерттелетін бағыттағы кәсіби міндеттерді сындарлы шешу үшін үш тілдің бірінде (мемлекеттік, орыс, ағылшын) өзінің және ұжымның пікірін сыни тұрғыдан бағалайды және орынды ұсынады
- Оқытылатын салада білім алушылардың танымдық және зерттеу қызметін жандандыру үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық технологиялар мен робототехникалық жүйелерді қолдана отырып, робототехника саласында жобалар әзірлейді
- Педагогикалық процестің заңдылықтары, оқушылардың жас ерекшеліктері мен физиологиялық сипаттамалары, қазіргі заманғы оқыту әдістері, құралдары мен формалары туралы білімдерін көрсетеді; информатика мен робототехниканы оқыту теориясы мен әдістемесін, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын, критериалды бағалауды білім алушылардың жас және ерекше білім беру қажеттіліктерін (инклюзивті білім беру) ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін тәжірибеде қолданады.