6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындайтын, стандартты және стандартты емес педагогикалық міндеттерді шешетін, әлеуметтік және білім беру кеңістігінде еркін бағдарланатын қабілеті жоғары білікті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулер жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруда алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: жалпы функционалдық экономикалық және қаржылық сауаттылықты қалыптастыру, практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық және қаржылық есептеулердің әдістері мен құралдарын меңгеру. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты - білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді, зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсініктер қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттіліктерді және іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін ашу мен табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Тілдің ішкі және әлеуметтік құрылымы қарастырылып, лингвистикалық типология мен тілдік туыстық туралы негізгі мәліметтер беріліп, тіл философиясы ашылады. «Тіл біліміне кіріспе» курсы тіл білімінің концептуалды-терминологиялық аппаратын қалыптастыруға, қосымша білім беру барысында теориялық және практикалық лингвистикалық курстарда алынатын тіл туралы білімдер «жазылатын» координаттар жүйесін енгізуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19 ғасырға дейінгі орыс әдебиеті
Пән 19-шы ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің кезеңділігін зерттейді. Зерттеліп отырған дәуірдегі орыс поэзиясының, прозасының, драматургиясының және публицистикасының негізгі даму кезеңдерін сипаттайды. Ауызша халық шығармашылығын, әйгілі ежелгі орыс әдеби ескерткіштерін зерттейді. Орыс әдеби бағыттары туралы ақпараттан тұрады (классицизм, сентиментализм).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дәстүрлі және қазіргі орыс фольклоры
Дәстүрлі фольклор мен қазіргі фольклорды «орталық мәдени аймақ» социологиялық тұжырымдамасы тұрғысынан қарастырады. Фольклорлық мәдениеттің орталығы - дәстүрлі фольклор, ал оның перифериясы - заманауи фольклоризм, постфольклор, квазифольклор, олар бір-бірімен де, қазіргі әлеуметтік-мәдени ортамен де үнемі өзара әрекеттесуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
19 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті
Пән студенттер арасында 19 ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы идеялардың тұтас бейнесін қалыптастыруға, орыс және Батыс Еуропа әдебиеті тарихының алдыңғы курстарымен үздіксіз жан-жақты байланысты қамтамасыз етуге, 19 ғасырдың бірінші жартысындағы Ресейдегі Әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге арналған және нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Педагогика
Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы
Фонетикалық деңгей-бұл тіл жүйесінің негізгі, іргелі деңгейі. Курстың осы бөлімін оқып үйрену кезінде алынған білім лингвистикалық білім жүйесіндегі негізгі болып табылады. Курс филолог-студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбие процесінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберіндегі тәрбиенің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделейді. Болашақ педагогтың қызығушылығын одан әрі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Батыс Еуропа драматургиясы
Пән жүйеде Батыс Еуропадағы драмалық өнердің даму тарихын ұсынуға, әдеби бағыттар мен жанрлардың диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған. Нәтижесінде Батыс Еуропа драматургиясы мен түрлі бағыттағы драматургтер шығармашылығының негізгі даму кезеңдерін сипаттау және салыстыру қабілеті қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
19 ғасырға дейінгі шетел әдебиеті
Курс ежелгі, Орта ғасырлардағы, Қайта өрлеу дәуіріндегі және 17-18 ғасырлардағы әдебиеттің дамуының негізгі тенденцияларын сипаттайды және жүйелейді. Тарихи контексте мифологияның кейінгі дәуірлер әдебиетінің бейнелері мен сюжеттерінің қайнар көзі ретіндегі рөлін баса көрсетеді, шетел әдебиеті тарихының зерттелген кезеңдерінің әрқайсысының негізгі әдеби бағыттарының ерекшеліктерін ашады, ең көрнекті өкілдердің шығармашылығымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Синхрония және диахрония аспектілері бойынша лексика және лексикография
Лексикология және лексикография синхрония және диахрония аспектісінде курсын оқу студенттерде лингвистикалық дүниетанымды, лексикалық құбылыстардың жүйелік байланыстарын, қазіргі орыс тілінің даму тенденцияларын, оның даму перспективасын, жеке лексикалық фактілер мен құбылыстарға саналы көзқарасты қалыптастыруы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті
19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихи даму заңдылықтарымен тығыз байланысты әдеби даму заңдылықтарын зерттейді. Поэтиканы, жанрларды, 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің қоғам өміріндегі рөлін зерттейді. Жаңа дәуірдегі классикалық әдебиеттің эстетикалық мәнін ашуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Лингвистикалық және көркем мәтінді талдау әдістері
Пән мәтіннің идеялық, тақырыптық және эстетикалық мазмұнын беретін тілдік құралдар жүйесін зерттеуді мақсат етеді. Ол тілдік құралдарды таңдаудың автор болжаған сөйлеу әсерінің әсеріне тәуелділігін анықтайды және көркем мәтінді көркем шығарма ретінде лингвистикалық-әдеби зерттеудің әдістемесі мен техникасымен танысқаннан кейін көркем мәтіннің ұйымдастырылуын жан-жақты талдаудың кәсіби дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
19 ғасырдағы шетел әдебиеті
Пән студенттерде 19 ғасырдағы шетелдік әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы түсінік қалыптастыруға, шетелдік әдебиет тарихының алдыңғы курстарымен сабақтастықты қамтамасыз етуге, әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мәнерлеп оқу
Мақсаты – мәнерлеп оқу дағдысын меңгере отырып, орыс классикалық әдебиеті шығармаларының негізгі мағынасы мен реңктерін меңгеру арқылы олардың ерекшеліктерін түсіну. Мәтіннің негізгі мазмұны мен мағыналық реңктерін түсіндіру, шығарманың көркемдік құралдары жүйесін талдау, әдеби шығарманың мағынасының терең мазмұны мен реңктерін талдау, түрлі жанрдағы әдеби шығармаларды мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы практикум "Сөйлеу"
Мақсаты – қазіргі тілдік тұлғаны қалыптастыру, оқушылардың жалпы сөйлеу мәдениетін арттыру, ауызша және жазбаша әдеби тіл нормалары туралы білімдерін жетілдіру; қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында тиімді сөйлеу әрекеті дағдылары мен дағдыларын дамыту. Орыс тілінде әдеби-іскерлік жазбаша және ауызша сөйлеуді, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, кәсіби мәні бар мәтіндерді құра білуді, пайымдау мен айтылу логикасын талдай білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Курс технология ұғымын да, кез-келген іскерлікте, шеберлікте, өнерде қолданылатын әдіс-тәсілдер жиынтығы ретінде және жалпы мұғалімнің іс-әрекетін құруды қарастырады. Жаңа психологиялық-педагогикалық технологиялардың пайда болу себептері ашылады. Курстың басты бағыты - білім беру процесінде репродуктивті белсенділіктің үлесін азайту арқылы баланың жеке дамуын қамтамасыз ететін заманауи білім беру технологияларын қолдану. Қазіргі білім беру технологияларының мазмұны қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс тілі және сөйлеу мәдениеті
Мақсаты – сөйлеу мәдениетінің деңгейін көтеру студенттердің сөйлеу ғылымының негізгі ұғымдарын меңгеру және коммуникативті және сөйлеу дағдыларын жетілдіру процесінде. Негізгі терминологияны шарлау, әдеби тіл нормаларының түрлерін ажырату, сөйлеу мәнерін, тілдің бейнелі және экспрессивті құралдарын білуге сәйкес сөйлеуді құру, сөйлеу қателерін анықтау, түсіндіру, түзету, тілдік элементтердің нормативтік қолданылуын мысалдармен көрсету дағдыларын қалыптастырады. өзінің тілдік тәжірибесінен мәтінмен, әр түрлі сөздіктермен жұмыс түрлерін орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілді емес мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің пәнін, мазмұнын және құрылымын қарастырады. Орта мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, құралдарын зерттейді. Онда күнтізбелік-тақырыптық және сабақ жоспарын, сабақтың жоспар-сызбасын құрастыру ерекшеліктері, сабаққа дидактикалық материалды іріктеу процесі, әдістемесі, оқыту әдістемесі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пән студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің ерекшеліктерімен, ауызша және жазбаша академиялық дискурс жанрларымен таныстырады. Оқу эссе, ғылыми мақала және т.б. сияқты жазбаша және ауызша оқу академиялық мәтіндерін олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы түсінік құру дағдыларын қалыптастырады. Академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Курс білім беру саласындағы жаңашылдықтарға - алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені практикаға енгізуге байланысты. Инновацияларды енгізудің негізгі әдістері қарастырылады: құжаттарды конкретизациялау әдісі, бөліп-бөліп енгізу әдісі, «мәңгілік эксперимент» әдісі және т.б. Сонымен қатар, ескі мен жаңа оқу процесінің қатар өмір сүруі, осындай синтездің тиімділігін талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
Қазіргі сөзжасам мен морфологияның негізгі ұғымдарын қарастырады. Тілдік құбылыстарды сипаттайды, грамматикалық мағынаның құрылымын талдаудың әртүрлі түрлерін зерттейді. Белгілі бір грамматикалық категориясы бар сөздермен жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады. Ол сөзжасамдық теорияны және сөзжасамдық процестерді, сөйлеудің әртүрлі бөліктеріндегі сөздердің семантикалық және формальды ерекшеліктерін игеруге, сөйлеу бөліктерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Студенттерге жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен қосымшаларын ұсыну болып табылады. Жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
Пән ақпарат беру технологияларын қарастырады; қашықтықтан оқытуды оқу үдерісінде қолданудың мақсаттары, мүмкіндіктері; қашықтықтан оқыту әдістері; ақпаратты алудың, түрлендірудің, жүйелеудің және сақтаудың ұтымды тәсілдері; әлемдегі қашықтықтан оқыту курстарын орналастыруға арналған негізгі сайттар; қашықтық курсын жобалауға және құруға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Пән студенттер мен студенттердің мектепте және университетте білімін бағалау мен бақылаудағы инновациялық тәсілдердің тұжырымдамасы мен түрлерін зерттейді. Әр түрлі бағалау технологияларын сипаттайды. Осы мәселе бойынша Батыс пен Шығыс елдерінің тәжірибесін зерттеу. Бұл білімді бағалау және бақылау сапасын, зерттелетін пәннің мазмұнын толық игеру мәселесінің мәнін ашады. Дүние жүзі бойынша бағалар тарихы туралы ақпарат береді. Зерттеу әдістемелік оқытуды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Әлемнің тілі мен бейнесі
Пән адамның іс-әрекеті тілде айқын көрінетін маңызды салаларды зерттейді. Адам іс-әрекетінің мұндай салалары-тілде әлем бейнесін қалыптастыру, сөйлеу байланысы, қарым-қатынас процесінде адамның рөлі. Әлемнің тілдік бейнесінің функциялары зерттелуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сыни ойлау технологиялары
Мақсаты студенттерді «сыни тұрғыдан ойлау» құбылысымен, оның мәні мен құрылымымен таныстыру; сыни тұрғыдан ойлау технологиясы туралы, осы технологияны кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында қолдану туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттерде жаңа ойлау стилі, өзін-өзі дамытудың негізгі әдістері мен шығармашылық әлеуетін пайдалану; өзін-өзі жетілдіру және интеллектуалдық әлеуетін дамыту мақсатында заманауи педагогикалық инновациялар мен идеяларды талдау және жүйелеу қабілеті мен дағдылары; әдеттен тыс жағдайларда әрекет ету; әрекеттеріңіздің нәтижелерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы IT-технологиялар
Мақсаты – орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың мүмкіндіктері мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Сабақтың мақсатына сәйкес IT-технологияларды қолдану, метапәндік коммуникацияларды, оқу іс-әрекетінің әртүрлі формаларын жүзеге асыру, оқу процесін қажетті оқу материалдарымен қамтамасыз ету үшін электрондық ресурстарды пайдалану, зерттеу жүргізу, қорытындылау дағдыларын қалыптастырады. инновациялық педагогикалық тәжірибе, оқу процесіне прогрессивті технологияларды енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Контрастивті лингвистика
Пәннің объектісі – орыс және қазақ тілдерінің сөзжасамы, морфологиясы мен синтаксисі, олардың жүйелік құрылымы мен нақты қызметінің бірлігінде сипатталады. Пән орыс және қазақ тілдерін олардың жүйесі мен қызмет етуінің бірлігінде сипаттауға, олардың ұйымдасу статикасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, динамикадағы ортақ және ерекше белгілерін көрсетуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс және әлем әдебиетіндегі антиутопиялық романдар
Орыс және шетел жазушыларының шығармаларындағы дистопия жанрының типологиялық әртүрлілігін зерттейді. Дистопия жанр ретінде көбінесе қоршаған ортадағы, саясаттағы, экономикадағы, діндегі, технологиядағы және т.б. нақты мәселелерге назар аудару үшін қолданылады. Орыс және әлемдік дистопияның дистопиялық дискурсы талданады, дистопиялық модельдің ерекшелігіне негізделген типологиясы талданады. заманауи еңбектердегі әлем ұсынылды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс тілін және әдебиетін оқытудағы инновациялық тәсілдер
Пән оқытудың инновациялық әдістерінің пәні мен міндеттерін қарастырады. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды. Оқытудың инновациялық әдістеріне баса назар аудару кездейсоқ құбылыс емес, түбегейлі өзгерістермен сипатталатын және сәйкесінше инновацияларға мұқтаж заманауи білім беру процесінің талабы: жаңа білім беру жүйелерінде, оқытудың жаңа модельдерінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Курс әлем әдебиетін зерттейтін модульдің құрамдас бөлігі болып табылады және фольклордың, көне түркі әдебиетінің, 15-18 ғасырлардағы жыраулар поэзиясының, 19-20 ғасырлардағы әдебиеттің қалыптасуы мен дамуымен сипатталатын әдеби процесті қамтиды. . және қазіргі қазақ әдебиеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Когнитивті лингвистика
«Когнитивтік лингвистика» курсын оқудағы негізгі мақсат студенттердің тілдік ой-өрісін кеңейтіп, дүниенің тілдік суретінің негізі ретіндегі ұғымдарды зерттеуге дайындау. Курс ұғым, мағына ұғымдарын, сондай-ақ ұғымның құрылымы мен оны сипаттау әдістерін түсінуге және түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Пән курстың теориялық негіздерін игеруді, негізгі стилистикалық дағдыларды меңгеруді және әртүрлі әлеуметтік маңызды жағдайларда әдеби тілдің функционалды стильдерін қолдана білуді қамтиды. Нәтижесінде тілдің стилистикалық ресурстары мен стилистикалық нормалар туралы Білім, оларды тану және түзету мүмкіндігі, функционалды стильдер жүйесі мен ішкі саралау туралы Білім, орыс тілінің стилистикалық құбылыстарын білу қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
20 ғасырдағы және қазіргі заманғы орыс әдебиеті
20 ғасырдағы және қазіргі кезеңдегі орыс әдебиетін оның интегралды прогрессивті дамуымен де, танымдық, тәрбиелік және эстетикалық маңызы зор көркем бейнелерімен де зерттейді. Әдебиет тарихының осы кезеңін дербес бағытқа бөлуге бағытталған. Әдебиеттің дамуын, әдеби тенденциялар мен мектептердің дамуын, әдеби дәуірдің қозғалыс заңдылықтарын, негізгі өнер туындыларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
20 ғасырдағы шетелдік әдебиет
Пән 20 ғасырдағы шетелдік әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы идеяларды қалыптастыруға, шетелдік әдебиеттің алдыңғы курстарымен сабақтастықты қамтамасыз етуге, әдеби бағыттардың, ағымдардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Әдебиет теориясы
Пәнде көркем шығарманың мазмұны мен формасы қарастырылады. Көркем мәтіндерді өз бетінше әдеби талдау дағдыларын сипаттайды. Алған білімдерін диплом және басқа ғылыми жұмыстарды жазу кезінде қолдану дағдыларын оқып үйрену. Әдебиет теориясының негізгі категорияларын ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Мақсаты-қалыптасқан филологиялық дәстүрге және қазіргі ғылыми парадигмаға сәйкес синтаксистік деңгейде орыс тілі жүйесі туралы түсінік қалыптастыру. Синтаксистік деңгейдің лингвистикалық бірліктерін талдау, тілдің синтаксистік деңгейінің негізгі бірліктерін, олардың түрлерін ажырату, оларды қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес қолдану, сөйлемге, қарапайым сөйлемге, күрделі сөйлемге, күрделі қос сөйлемге, күрделі көп компонентті сөйлемге синтаксистік талдау жасау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
20 ғасырдың басындағы орыс әдебиеті
Пән студенттерде 19 ғасырдың аяғы – 20 ғасырдың басындағы орыс әдеби процесінің динамикасы мен логикасы туралы түсінік қалыптастыруға, орыс әдебиеті тарихының алдыңғы курстарымен сабақтастықты қамтамасыз етуге, әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әдеби тілдің нормалары, орыс тілінің сөйлеу мәдениетінің теориялық және практикалық ерекшеліктері және мәнерлеп оқу, логикалық түрде баяндау, өз пікірін негіздеу, кәсіби тұлғааралық және әдеби қарым-қатынас процесінде дұрыс сөйлеу техникасын қолдану..
- Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы, қаржылық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
- Педагогикалық іс-әрекетте талдау дағдыларын қолдану үшін идеялық-тақырыптық, эстетикалық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан көркем мәтінге тұтас, жан-жақты талдау жасау
- Тіл білімі теориясының түйінді мәселелерін тұжырымдап, қазіргі филология ғылымының жетістіктерін тәжірибеде, өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінде жалпылайды.алы білімді қолдану.
- Тілдің лексикалық нормаларын талдау; лексика мен фразеологизмдердегі жүйелік қатынастар және синхрония мен диахрония аспектісіндегі сөздерді пайдалану ерекшеліктері; сондай-ақ сөйлеудің әртүрлі бөліктеріндегі сөздердің семантикалық және формальды ерекшеліктері және олардың өзара әрекеттесуі.
- Көркем мәтіндегі сөзді талдай білу, сөз теориясын тіл мен мәтіннің негізгі бірлігі, сөздің лексикалық мағыналарының түрлері, сөз және оның коммуникативтік әлеуеті, мәтін және дискурс теориясы туралы білім негізінде мәтіндегі сөздердің семантикалық және эстетикалық түрлендірулерін анықтау қабілетін көрсету;
- Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау.
- Білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеялар жүйесі негізінде тәрбиеленушілер мен білім алушылардың даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім беру мазмұнын жетілдіру жағдайында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
- Тілдің стилистикалық ресурстарын және стилистикалық нормаларды, функционалды стильдер жүйесін және олардың ішкі дифференциациясын, әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді және синтаксистік талдау дағдыларын білу негізінде түпнұсқа мәтіндерді жасау;
- Фонетика мен фонологияны зерттеудің негізгі кезеңдері туралы, сегменттік және супер сегменттік деңгейдегі тілдің фонетикалық процестерінің мәні туралы, фонетика мен фонологияның тақырыбы, объектілері, олардың тіл ғылымының басқа бөлімдерімен байланысы туралы білімді қолдану.
- Сабақтарды заманауи инновациялық, қашықтықтан оқыту технологиялары, бағалау, сыни ойлауды дамытудың тиімді әдістері және орыс тілі мен әдебиетін оқытудың нақты әдістері негізінде жоспарлау;
- Тарихи үдерістің заңдылықтарымен байланысты зерттелетін дәуір поэзиясының, прозасының, драматургиясының дамуының негізгі кезеңдерін, дәстүрлі әдістемелер мен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, көркем шығармалардың құбылыстарына (жанрлық, стильдік, бағыттық) және мәтініне филологиялық талдауды жүзеге асыру дағдыларын сипаттау және салыстыру.
Ұқсас БББ
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті