6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық педагогикалық технологияларды және қазіргі ғылымның жетістіктерін қолдана отырып, білім алушылардың жеке мүдделері мен қабілеттерін ескере отырып, білім беру процесін жобалауға қабілетті дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты-білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жүзеге асыру заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларын және мемлекеттегі және қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері, сондай-ақ әділ және тең құқықтық тәртіптің ажырамас бөлігі ретінде инклюзия құндылықтары туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Білім алушылардың әлеуметтік, мәдени, физикалық немесе өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, әр адамның құқықтарының маңыздылығын түсінуін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экология, тұрақты даму және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру; бұл білімдер экологиялық үдерістерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын бағалауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ төтенше жағдайларда қолданылатын қорғаныс әдістері мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында экологиялық үдерістерді болжау, сондай-ақ апаттар, техногендік және табиғи зілзалалардың салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда тұрақты даму қағидаттары негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Мақсаты - студенттерге дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен міндеттері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Спорттың әлеуметтік мәнін, оның негізгі функциялары мен формаларын, дене тәрбиесін басқару заңдылықтарын, дене тәрбиесінің принциптерін, құралдарын, әдістерін зерттейді. Дене тәрбиесінің білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін сәтті орындау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық мәселелермен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар бойынша білім алу. Бағдарлама студенттерге экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді меңгеруге бағытталған іскерлік білім беруді көздейді. Курс барысында тұрақты даму, ресурстарды ұтымды пайдалану және ұқыпты өндіріс қағидаттарын енгізу арқылы тиімді әрі экологиялық жауапты бизнесті жүргізу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы кәсіпкерлікке қойылатын экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік талаптарын ескере отырып, жеке бизнесті құру мен табысты жүргізудің ерекшеліктері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия және спорттық морфология негіздері
Мақсаты - ағзалардың анатомиялық-топографиялық қатынастарының жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның жүйелерін құрайтын адам ағзасының құрылымын зерттеу және алған білімдерін іс жүзінде қолдану. Спортшының физикалық белсенділігін жоспарлау үшін дене құрылымының ерекшеліктері, ағзаның мүшелері мен жүйелері, тірек-қимыл аппараты мен бұлшықеттері, олардың формалары, түрлері мен функциялары туралы білімді қолдану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Спорттық гигиена
Мақсаты - спорт гигиенасын гигиеналық нормаларды қамтамасыз етуге және дене шынықтыру мен спортпен шұғылдану жағдайында адам денсаулығын сақтауға бағытталған профилактикалық іс-шаралар кешені ретінде зерттеу. Жаттығу кезіндегі гигиена ережелерін, дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі факторларының ықтимал жағымсыз әсерлерінің алдын алу шараларын әзірлеуді, спорттық киім мен аяқ киімнің гигиеналық мақсатын қарастырады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздері туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Гимнастика теориясы мен әдістемесі
Мақсаты-адамдардың дене тәрбиесінің негізгі құралы ретінде гимнастика теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін, оның дене шынықтыру жүйесіндегі орнын және дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлау үшін маңыздылығын зерттеу. Гимнастиканың міндеттері мен құралдарын, гимнастика түрлерін жіктеуді, сондай-ақ гимнастика сабақтарында жарақаттанудың алдын алу шараларын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогика
Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шаңғы спортының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты-шаңғы спорты саласында кәсіби-педагогикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру, оларды практикалық қызметте қолдануға дайын болу. Шаңғы спортының даму тарихын, оны оқыту теориясы мен әдістемесін, шаңғымен жүрудің негізгі әдістерінің техникасын, шаңғы жабдықтарын жабдықтау мен дайындауды, жаттығу сабақтарын ұйымдастыруды зерттейді. Шаңғы тебуді сәтті игеру үшін қажетті психомоторлық қабілеттерді дамыту және бағалау үшін сабақтарды ұйымдастыру әдістерін қолдану және жаттығуларды таңдау қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Спорттық медицина
Мақсаты - спортшыларды даярлауды медициналық-биологиялық қамтамасыз етуді, дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдарды бақылаудың заманауи медициналық әдістерін зерделеу. Денсаулықты сақтау және нығайту, аурулардың алдын алу және емдеу, сондай-ақ жүктемеден кейінгі тиімді қалпына келтіру және дене өнімділігін арттыру негізінде жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін пайдалану ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Мақсаты - спорттық іріктеудің негізгі ұғымдары мен мәселелерін, олардың өзара байланысы мен маңызды сипаттамаларын, спорттық іріктеудің құрылымын, әртүрлі спорт түрлеріндегі спорттық іріктеудің ерекшеліктерін зерттеу. Спорттық іріктеуді ұйымдастыру және әдістері, олардың спорт түрлеріндегі спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдеріндегі ерекшеліктері қарастырылады. Әр түрлі жастағы топтағы адамдардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың таңдаған спорт түрінің моторлық әрекеттері мен жаттығуларын оқыту дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 8
-
Жүзу теориясы мен әдістемесі
Мақсат - жүзудің әртүрлі түрлерін оқыту әдістерін, жүзу техникасының негіздерін, спорттық жүзу техникасын, старттар мен бұрылыстарды меңгеру. Сабақтарды ұйымдастырудың әртүрлі әдістері, құралдары, әдістері мен формалары арқылы адамның физикалық дамуы мен физикалық жетілу заңдылықтарын зерттейді. Дене шынықтыру саласындағы болашақ мамандарға қажетті жүзу бойынша жаттығулар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби және қолданбалы білімді, дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбие процесінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберіндегі тәрбиенің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделейді. Болашақ мұғалімнің қызығушылығын одан әрі педагогикалық өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Мақсаты-білім алушыларды оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың заманауи әдістерімен таныстыру, оларды спортпен шұғылдану арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру процестерін басқаруға үйрету. Дене шынықтыру және спорт жағдайында тұлғаны қалыптастыру бойынша педагогикалық процестің заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейді. Дене шынықтыру және спортпен шұғылдануды ұйымдастыру, спортпен шұғылдануға дайындықты өлшеу және бағалау әдістерін таңдау қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қимыл ойындарының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты - оқушыларды тәрбиелеудегі ашық ойындардың мәні мен маңыздылығын қарастыру, дамудың жас ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың әртүрлі түрлеріндегі ашық ойындардың теориясы мен әдістемесін зерттеу. Студенттердің ашық ойындардың теориясы, әдістемесі және ұйымдастырылуы бойынша білімдерін дамытуды қамтамасыз етеді, әртүрлі спорт түрлерінде ашық ойындарды пайдалану қажеттілігіне сендіруді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Мақсаты-балалар, жасөспірімдер және ересектер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін білу; дене тәрбиесінің физиологиялық негіздемесіне, спорттық жаттығуларға және дене шынықтыру мен спортпен шұғылдану кезінде адамның функционалдық дайындығының жай-күйін басқаруға қажетті жаратылыстану-ғылыми негіздер дағдылары. Балалармен, жасөспірімдермен және ересектермен дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және өткізу үшін білімді қолдану. Сабақтың негізгі түрлерін өткізу процесінде жалпы және мектеп физиологиясы туралы білімді қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Спорт физиологиясы
Мақсаты-дене функцияларының өзгеруін және олардың механизмдерін бұлшық ет (спорттық) белсенділігінің әсерінен зерттеу, оның тиімділігін арттыру бойынша практикалық шаралар. Адам ағзасының резервтік мүмкіндіктерін зерттеу жұмыс қабілеттілігін арттыру жолдары мен құралдары, қалпына келтіру процестерін жеделдету, шамадан тыс жұмыс істеудің алдын алу, шамадан тыс жүктеме және дене функцияларының патологиялық ауысуы, сондай-ақ әртүрлі аурулардың пайда болуының алдын алу. Қозғалыс белсенділігінің физиологиялық негіздері, өсіп келе жатқан ағзаның физикалық белсенділік режимі туралы жүйелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жастар мен кәсіби спортты ұйымдастыру
Мақсаты-спорт мектептері қызметінің нормативтерін, ерекшеліктерін және негізгі бағыттарын зерделеу (БЖСМ, БЖСМ, ШИСП). Білім беру ұйымдарында дене тәрбиесі жүйесін жетілдіру, балалар-жасөспірімдер және кәсіптік спорт инфрақұрылымын және балалар-жасөспірімдер бейімдеу спортын дамыту жолымен балалардың, жасөспірімдердің денсаулығын нығайту әдістері мен тәсілдерін қарайды. Балаларды дене шынықтырумен және спортпен тұрақты айналысуға баулудың, сондай-ақ спорттық дарынды балалар мен жасөспірімдердің өзін-өзі тануы үшін қажетті жағдайлар жасаудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спортты басқару психологиясы
Мақсаты-студенттердің персоналды басқару саласындағы кәсіби теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын игеру. Ұйыммен жұмысты жоспарлау негіздерін зерттеу, ұйымның персоналды басқару технологиясын практикалық игеру. Спорттық ұйымдар мен клубтарды, сондай-ақ адами ресурстарды басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында ұйым персоналымен жұмыс диагностикасын және басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мектептегі дене шынықтыру сабақтарындағы жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
Мақсаты-балалар мен жасөспірімдердің жеке даму процесінде физиологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге реакциясының ерекшеліктерін зерттеу. Мектептегі дене шынықтыру сабақтарында балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғауға және нығайтуға бағытталған гигиеналық нормативтерді, талаптарды, стандарттарды әзірлеу үшін бала денесінің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Мақсаты-студенттерді психикалық құбылыстардың дамуы мен жұмыс істеуін, білім беру мекемелерінің білім алушылары мен спорт ұйымдарының тәрбиеленушілерінің жай-күйі мен қасиеттерін психологиялық қамтамасыз етуге байланысты міндеттерді шешуге дайындау. Студенттерді дене шынықтыру және спорт психологиясы саласындағы теориялық негіздермен таныстыру: дене шынықтыру және спорт психологиясының қазіргі заманғы тұжырымдамалары, принциптері, түсініктері мен әдістері; Дене шынықтыру пәні бойынша мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық қамтамасыз етуді анықтайтын арнайы білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру
Мақсаты-жүктемелердің өзгергіштігін, олардың қарқындылығын ескере отырып, оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру және өткізу жүйесін зерделеу, сондай-ақ техникалық дайындықта жылдамдық техникасын жетілдіруге баса назар аудару. Спортшылардың (спорт командаларының) шеберлігінің жоғары деңгейін қалыптастыру, жаттықтырушылар құрамы жұмысының сапасы мен тиімділігін бағалау, арттыру, спортшыларды ұлттық құрама командаларға іріктеу бойынша мақсатты жұмыс жүргізу, спорт түрлерін, азаматтарды спортпен шұғылдануға танымал ету, олардың бос уақытын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Волейбол теориясы мен әдістемесі
Мақсаты-волейболды оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелерін зерделеу, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеру, волейболдан мұғалім-жаттықтырушының әртүрлі контингентпен өз бетінше жұмыс істеуі үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру. Ойынның техникасы мен тактикасы, оқыту әдістері, жарыс ережелері, әртүрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, әртүрлі санаттағы командалармен сабақ өткізу әдістемесі мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және технологиясы
Мақсаты-ғылыми жұмыс әдістерін, эксперименттік жұмыстар жүргізуді және дене шынықтыру мен спорт саласындағы ғылыми жұмыс нәтижелерін тіркеу әдістерін зерделеу. Дене шынықтыру және спорт, ғылыми-әдістемелік жұмыс түрлері саласындағы ғылыми зерттеулер тақырыбын таңдау және жоспарлау, олардың нәтижелерін бағалау және практикаға енгізу мүмкіндіктері мәселелері қарастырылады. Білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби спорттық жетілдіру
Мақсаты-ағзаның физикалық дамуының теориялық негіздері туралы білімді игеру, жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдерінде дене шынықтырудың негізгі құралдары мен әдістерін қолдана отырып, физикалық қасиеттерді, жалпы және арнайы дене шынықтыруды дамыту және жетілдіру бойынша практикалық дағдыларды игеру. Таңдалған спорт түріндегі оқыту әдістемелерінің теориялық білімдерін; әртүрлі контингенті бар таңдалған спорт түріндегі практикалық сабақтарды және білім алушылармен сыныптан тыс спорттық-бұқаралық жұмысты жүргізу қабілеттерін зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және Олимпиада ойындарының тарихы
Мақсаты-ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін дене шынықтыру мен спорттың генезисін зерттеу. Ежелгі әлемнің; жаңа және қазіргі заманның; егеменді Қазақстанның дене шынықтыруының пайда болу және даму тарихын ашады, сондай-ақ адамның денсаулығын нығайтуға және дене қабілеттерін дамытуға бағытталған адам қызметінің проблемаларын қарайды. Ғылыми дүниетанымды, Тарихи өзін-өзі тануды және сыни ойлауды қалыптастыру, болашақ дене шынықтыру және спорт қызметкерлерінің жалпы кәсіби көкжиегін кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Футбол теориясы мен әдістемесі
Мақсаты-білім алушыларда футбол негізінде дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Футбол теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін зерттеу, футболшыларды кәсіби іріктеудің негіздемесі, футболшылардың негізгі физикалық және психологиялық қасиеттері мен қабілеттері, сондай-ақ оларды дамыту әдістемесі ашылады. Әр түрлі біліктіліктегі футболшыларды оқыту және спорттық даярлау ерекшеліктерін жетілдіру негіздері ашылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрі бойынша кәсіби және спорттық жетілдіру
Мақсаты-таңдалған спорт түрінің тарихы мен эволюциясы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру; таңдалған спорт түріндегі спортшылардың техникалық, физикалық және тактикалық дайындығының негіздері; таңдалған спорт түріндегі оқыту әдістемесі., таңдалған спорт түріндегі кәсіби қызметті жетілдіру. Білім алушыларды дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен тәсілдері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейімен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Осы пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу алгоритмдері және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Гандбол теориясы мен әдістемесі
Мақсаты-ересектермен сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды және спорттық-бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу үшін гандболдың теориялық және қолданбалы негіздері туралы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Білім беру процесінде дене шынықтыру теориясының ережелерін қолдану; оқушылардың әртүрлі санаттарының ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін қолдану, оқушылардың функционалдық жай-күйін, дене дамуын және дайындық деңгейін анықтау
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Курстың мақсаты-студенттерді спорттық менеджменттің инновациялық бағытымен, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпкерлік қызметпен таныстыру, спорттық ұйым менеджерінің дағдыларын қалыптастыру. Дене шынықтыру-спорттық қызметті жүзеге асыру процесінде туындайтын нақты басқару міндеттерін шешу үшін ғылыми-әдістемелік қызмет дағдыларын қалыптастыру. Алынған білім мен дағдыларды дене шынықтыру-спорт бағытындағы практикалық іс-әрекет процесінде қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби білімдерін дамыту мақсатында академиялық мәтіндер құру және ғылыми зерттеу нәтижелерін жазу дағдыларын дамыту. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, оқу және ғылыми-зерттеу сияқты академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс істеуге, әртүрлі журналдардың талаптарын ескере отырып, мақала жазу білімі мен дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қашықтықтан білім беру әдістемесі мен технологиясы
Мақсаты - қашықтықтан білім беру технологиясын, оның әдістемесін және интернет мүмкіндіктері жағдайында мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру жолдарын зерттеу. Қашықтықтан оқытудың әдістемелік мәселелері мен электрондық оқыту әдістері қарастырылады, ғылымның жетістіктерін, заманауи білім беру практикасы мен озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырудағы критериалды бағалау технологиялары
Мақсаты – балалар мен жасөспірімдердің жеке даму процесіндегі физиологиялық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге реакциясының ерекшеліктерін зерттеу. Мектептегі дене шынықтыру сабақтарында балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған гигиеналық нормаларды, талаптарды, стандарттарды әзірлеу үшін бала ағзасының қоршаған ортамен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Баскетбол теориясы мен әдістемесі
Мақсаты – баскетбол ойынын ойнау дағдыларына үйрету процесінің жалпы заңдылықтарын зерттеу, техника, тактика және ойын әрекетінің негіздерін оқыту технологиясы ашылды. Ол педагог-жаттықтырушыларды дайындауға қажетті баскетболды оқыту әдістемесін меңгеруге бағытталған және оқу іс-әрекетінің негізгі элементтерін (шабуылда және қорғаныста ойнау техникасы, тактикасы) бекітуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесі
Мақсаты-жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқытудың теориялық негіздерін, әдістемесін, принциптері мен құралдарын: қысқа және орта қашықтыққа жүгіру, секіру, лақтыру және көпсайыс. Әр түрлі білім беру мекемелерінде бәсекелестік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді дамыту және қалыптастыру, жеңіл атлетикамен айналысу кезінде физикалық қасиеттер мен қабілеттерді дамыту дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Емдік гимнастика және массаж
Мақсаты - аурулар мен зақымдануларды емдеуге, олардың өршуі мен асқынуларының алдын алуға, балалар мен спортшылардың еңбекке қабілеттілігін қалпына келтіруге арналған емдік гимнастика мен массаж негіздерін қарастыру және зерделеу. Ол ерте жастағы емдік гимнастика мен массаж мәселелерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі емдік дене шынықтыру әдістемесінің ерекшеліктерін және балалар мен мектеп оқушыларына арналған жаттығулар кешенін қамтиды. Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қалпына келтіру іс-шараларын ұйымдастыру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Таңдалған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
Мақсаты-дене шынықтыру және спорт бойынша педагог-жаттықтырушының кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен тәсілдері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейіне ие мамандарды кәсіби даярлау. Перспективалық жоспарларды құру, спорттық нәтижелердің разрядтан разрядқа өсу қарқыны мәселелері қаралады. Спорт сабақтарын өткізу шарттарын ұйымдастыру кезінде спортшылардың жеке ерекшеліктерін есепке алу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Емдік дене шынықтыру
Мақсаты-аурулардың салдарын алдын алу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын зерттеу. Дене мүшелері мен жүйелерін қалпына келтіруге ықпал ететін дене шынықтыру жаттығуларын, әртүрлі патологиялардағы терапиялық әсерді күшейтуді; дененің қорғаныс қасиеттерін нығайтуды; жалпы сауықтыруды; өз қабілеттеріне деген сенімділікті арттырады. Табиғаттың табиғи факторларын қатайту, емдік және профилактикалық мақсатта дене шынықтыру мақсатында қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Ұлттық спорт түрлері
Мақсаты-ұлттық спорт түрлерімен танысу, сондай-ақ ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Ұлттық спорт түрлерінің даму тарихын, ұлттық спорт түрлерінің адамның физикалық және рухани дамуына әсерін зерттейді. Ұлттық спорт түрлерімен, ерекше дене жаттығуларымен, күрес, денсаулықты нығайту, денені қатайту, жан-жақты физикалық дамуға қол жеткізу бойынша жарыстарды ұйымдастыру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (жаңартылған мектеп бағдарламасы бойынша)
Мақсаты-спорттың базалық түрлерінің жіктелуі мен терминологиясын, негізгі қозғалыс әрекеттерін оқытудың техника негіздері мен әдістемесін зерделеу, дене тәрбиесі жүйесінің әртүрлі буындарында сабақтар ұйымдастыру. Жалпы білім беретін мектепте техниканы оқыту және әртүрлі бағыттағы (гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындар, жүзу, шаңғы спорты бойынша) сабақтар өткізу әдістемелері қарастырылады. Түрлі деңгейдегі бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру іскерлігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балалар мен жастардың дене шынықтыру және спортқа деген ынтасын қалыптастыру үшін оқу сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды, әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды әзірлеу.
- Білім алушылардың даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
- Оқушылардың дамуының оқу бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлеу үшін спорттың негізгі түрлерін оқыту, оқушылардың дене қабілеттері мен функционалдық жай-күйін бағалау әдістемелерін меңгеру
- Педагогикалық процестің білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін шешуде табысты тәжірибелерді енгізу үшін дене шынықтыру және спорттық дайындық теориясын қалыптастыру эволюциясын талдау
- Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
- Медициналық-биологиялық пәндердің біліміне сүйене отырып, физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жағдайын алдын-алу және түзету үшін қозғалыс белсенділігінің құралдары мен әдістерін таңдау
- Зерттеулерді ұйымдастыру үшін ғылыми талдау әдістерін және ғылыми жұмыстың нәтижелерін түсіндіру және жазбаша ұсыну дағдыларын меңгеру
- Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу.
- Оқытудың инновациялық әдістерін, заманауи, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын және критериалды бағалау элементтерін пайдалана отырып, сабақ нысандарын жобалау
- Әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдармен жаттығу, рекреациялық, сауықтыру бағытындағы сабақтарды өткізу кезінде салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру үшін таңдалған спорт түрінің базалық түрлерінің құралдарын пайдалану
- Дене шынықтыру мен спортта оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыруы үшін қажетті жағдайларды ескере отырып, педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъект-субъектілік өзара іс-қимылы негізінде дене шынықтыруды жоспарлау
- Бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу және білім беру ресурстарын іріктеу үшін білім беру процесін басқару және мониторингтеу психологиясы саласындағы білімді қолдану
Ұқсас БББ
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті