6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық, спорттық және бұқаралық, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін ұйымдастыруға, дене шынықтыру және спорт саласын басқару үшін кәсіби біліктілігі бар маманның тұлғалық қабілетін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Қазіргі жағдайда білім берудің басым рөлі. Педагогикалық мамандық пен қызметтің жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Педагогтың үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары. Тұлға тәрбие объектісі, субъектісі ретінде. Тұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбие мен оқытудың технологиялары, құралдары, әдістері мен нысандары. Сабақ оқытудың негізгі формасы ретінде. Оқытудағы бақылау. Қазіргі мектептегі білім мазмұнының ғылыми негіздері. Білім саласындағы инновациялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас психологиясы
Аталмыш оқу пәні жас ерекшелік психологиясының тәртібімен, құрылымымен, әдістерімен және өзекті міндеттерімен таныстырады; онтогенезде тұлғаның қалыптасуын және психологиялық дамудың кезеңділігін қарастырады; адамның әртүрлі жас аралықтағы психикалық дамуын зерттеуді қамтиды, адамның психикалық дамуындағы қауіп факторларын ескеруін және келешек педагогтар мен спорт менеджерлерінің психологиялық мәдениетін, әдебін қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық cауаттылық
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Экономикалық теорияның негізгі бағыттарының қорытындыларына негізделе отырып, үй шаруашылығы, фирма, ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде экономиканың дамуы мен қызметін анықтайтын экономикалық құбылыстың мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді оқытады, пән экономикалық пәндерді оқыту әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Пән дене шынықтыру-сауықтыру және спорт қызметін психологиялық қолдау саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Студенттер дене шынықтыру және спорт психологиясын зерттеудің пәнін, міндеттері мен әдістерін; дене тәрбиесі мен спорттың ерекше жағдайларында психиканың пайда болуы мен даму заңдылықтарын; дене шынықтыру сабағын психологиялық қамтамасыз етуді; дене тәрбиесі, белсенді демалыс психологиясын; спорт ұжымдарындағы психологиялық ерекшеліктер мен қарым-қатынасты; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың психодиагностика әдістемелерін; дене шынықтыруды дамытудың психологиялық технологияларын зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері" курсының бағдарламасын зерделеу барысында білім алушылар сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға бағытталған нормативтік-құқықтық актілермен танысады; алған білімдерін өзінің болашақ кәсіби қызметінде қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы менеджмент
Студенттердің нарықтық экономика жағдайында Қазақстан Республикасының дене шынықтыру-спорт ұйымдарын әлеуметтік басқару теориясының негіздерін меңгеруі, экономикалық негізделген басқару шешімдерін қабылдауы үшін қажетті теориялық-әдіснамалық базаны қалыптастыру. Студенттердің нарықтық экономика жағдайында Қазақстан Республикасының дене шынықтыру-спорт ұйымдарын әлеуметтік басқару теориясының негіздерін игеруі, экономикалық негізделген басқару шешімдерін қабылдауы үшін қажетті теориялық-әдіснамалық базаны қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы маркетингі
Ұсынылған пән бойынша курсты оқу барысында студенттер маркетингтің мәні туралы заманауи теориялық тұжырымдамалық идеяларды, спорт саласындағы маркетингтік саясатты ұйымдастыру және қамтамасыз ету саласындағы қолданыстағы негізгі әдістемелерді игеруі керек, сондай-ақ спорт саласындағы маркетингтік науқандарды ұйымдастыру саласында кешенді әдістерді дайындау, жоспарлау және қолданудың заманауи технологияларын игеруі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пән аралық курс "Кәсіби бағытталған тіл"-1
"Кәсіби бағытталған тіл" пәнаралық курсын Зерттеудің мақсаты-Кәсіби бағытталған сөйлеудің барлық түрлерінің дағдыларын жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте қажетті шет тіліндегі коммуникативті және мәдениаралық құзіреттілікті дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы, теориясы мен әдістемесі -1
Курс қоғам өмірінің әртүрлі тарихи кезеңдеріндегі дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму кезеңдері; дене шынықтыру қозғалысын ұйымдастыру мен насихаттаудағы мұғалімнің, жаттықтырушының рөлі; әдістемелік және деректану базасы, дене шынықтыру мен спорт тарихының құрылымы мен функционалдық байланыстары; өзекті міндеттер мен проблемалар, дене шынықтыру мен спорт тарихының ғылым және оқу іс-әрекеті ретіндегі маңызы туралы білімді қалыптастырады. пәндер; Қазіргі олимпиадалық және параолимпиадалық қозғалыстың тарихы. Пән қоғамдағы дене шынықтыру мен спорттың санаттары, негізгі функциялары мен нысандары; дене шынықтыру мен тәрбиелеудің принциптері, құралдары мен әдістері; дене шынықтырудың жас негіздері; спорт жарыстары мен спортшыларды даярлау жүйелері, сондай-ақ халықтың әртүрлі контингенттерінің дене шынықтыру әдістемесінің негіздері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерге дене шынықтыру мен спорттың терең теориялық негіздерін беру, сондай – ақ оларды әр түрлі білім беру мекемелері мен спорт ұйымдарында-түлектердің болашақ кәсіби қызметінің орны бойынша оның негізгі ұғымдарын іс жүзінде жүзеге асыруға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор «Спорттық психология» Спорттағы психодиагностика
Бұл пән спортшылардың психологиялық жағдайын, жеке ерекшеліктерін, мотивациясын, күйзеліске төзімділігін және жарысқа дайындық деңгейін бағалау үшін қолданылатын психодиагностика әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Курста тұлғалық және психофизиологиялық сипаттамаларды диагностикалау тәсілдері, сондай-ақ жаттығу процесін оңтайландыруға, спорттық көрсеткіштерді жақсартуға және спортшылардың психоэмоциялық жағдайын арттыруға арналған нәтижелерді талдау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
"Адам анатомиясы" пәнін оқу процесінде студенттер спорт менеджері мен дене шынықтыру педагогын даярлау жүйесіндегі пәннің , мақсаты мен міндеттері, рөлі; тұтас биологиялық жүйе ретінде адамды ұйымдастыру деңгейлері; ағзалардың органдары, жүйелері, аппараттары; адамның жеке даму кезеңдері; адамның дене бітімі; тірек-қимыл аппаратын құрылымдық-функционалдық ұйымдастыру туралы білімді меңгереді, бұлшықет, эндокриндік, ас қорыту, тыныс алу, қан айналымы, лимфа, зәр шығару және жыныс жүйелері; сезім мүшелері; адам денесінің позициялары мен қозғалыстарының анатомиялық сипаттамалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Майнор «Спорттық психология» Спорттағы психотехнологиялар
Бұл пән спортшылардың психоэмоциялық жағдайын жақсарту, мотивациясын арттыру және психологиялық дайындықты оңтайландыруға бағытталған әдістер мен тәсілдерді қамтиды. Курста зейінді жаттықтыру, визуализация, релаксация, күйзелісті басқару әдістері мен психореттеу секілді түрлі психотехнологиялық тәсілдер қарастырылады. Мақсаты — студенттерге спорттық тәжірибеде қолдануға арналған білім мен дағдыларды беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
«Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы - 2
"Кәсіптік-бағдарланған тіл" пәнаралық курсын оқудың мақсаты кәсіптік-бағдарланған сөйлеудің барлық нысандарының дағдыларын жетілдіру, сондай-ақ болашақ кәсіптік қызметте өндірістік процесте қажетті шет тілінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы, теориясы мен әдістемесі-2
Курс қоғам өмірінің әртүрлі тарихи кезеңдеріндегі дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму кезеңдері; дене шынықтыру қозғалысын ұйымдастыру мен насихаттаудағы мұғалімнің, жаттықтырушының рөлі; әдістемелік және деректану базасы, дене шынықтыру мен спорт тарихының құрылымы мен функционалдық байланыстары; өзекті міндеттер мен проблемалар, дене шынықтыру мен спорт тарихының ғылым және оқу іс-әрекеті ретіндегі маңызы туралы білімді қалыптастырады. пәндер; Қазіргі олимпиадалық және параолимпиадалық қозғалыстың тарихы. Пән қоғамдағы дене шынықтыру мен спорттың санаттары, негізгі функциялары мен нысандары; дене шынықтыру мен тәрбиелеудің принциптері, құралдары мен әдістері; дене шынықтырудың жас негіздері; спорт жарыстары мен спортшыларды даярлау жүйелері, сондай-ақ халықтың әртүрлі контингенттерінің дене шынықтыру әдістемесінің негіздері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерге дене шынықтыру мен спорттың терең теориялық негіздерін беру, сондай – ақ оларды әр түрлі білім беру мекемелері мен спорт ұйымдарында-түлектердің болашақ кәсіби қызметінің орны бойынша оның негізгі ұғымдарын іс жүзінде жүзеге асыруға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы кәсіпкерлік
Курс дене шынықтыру және спорт, шағын бизнес менеджменті саласындағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге бағытталған, ұйымды қалыптастырудың әртүрлі аспектілерін қарастырады: бизнес-идеяны анықтау, Бизнестің орналасқан жерін таңдау, құрылтай құжаттарын дайындау, ұйымның мақсаттарын анықтау, фирмалық стильді әзірлеу, кәсіпорынды ұйымдастырудың алдын-ала кезеңі модельденеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт физиологиясы
Бұлшықет қызметінің түрлерінің физиологиялық сипаттамасы. Моториканы қалыптастырудың физиологиялық механизмі мен заңдылықтары. Қозғалыс қызметінің сапалы жақтары. Бұлшықет жұмысын вегетативті қамтамасыз ету. Жекпе-жектің физиологиялық сипаттамасы. Секіру мен лақтырудың физиологиялық сипаттамасы, олардың ағзаға әсерінің физиологиялық аспектілері. Дене шынықтыру сабағының физиологиялық сипаттамасы. Спорттық жаттығулардың физиологиялық сипаттамасы. Дене шынықтырудың жаппай формаларының физиологиялық негіздемесі. Балалар мен жасөспірімдерді спорттық бағдарлау мен іріктеудің физиологиялық негіздемесі. Белгілі бір спорт түрін таңдаудағы физиологиялық негіздеме және жас есебі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорттың құқықтық негіздері
Пән Қазақстан Республикасындағы дене шынықтыру мен спортты құқықтық реттеу, әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы дене шынықтыру-спорт ұйымдарының өзара іс-қимыл тетіктері, олардың құқықтың әртүрлі салаларының субъектілері ретіндегі қызметі туралы; дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың, кәсіби спортшылардың құқықтарының мемлекеттік және әлеуметтік кепілдіктері туралы жүйелі түсінік береді; студенттердің құқықтық мәдениетін қалыптастыруға, олардың қазақстандық құқық субъектілерін құқықтық реттеу саласындағы құзыреттерін дамытады. Пән ЛФК(ЕДШ) әдісі туралы білімді, әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы дағдыларды, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану дағдыларын; массаж негіздері, массаж техникасы мен орындау әдістемесі, спорттық массаж түрлері; физикалық оңалту жүйесіндегі массаж орны және гигиеналық массаж негіздері туралы білімді қалыптыстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт субъектілерін әлеуметтік қорғау
Пәннің мақсаты: спортпен шұғылданатын және спортпен шұғылдану нәтижесінде мүгедектік алған адамдарды әлеуметтік қорғау теориясы мен практикасы бойынша студенттердің білім алуы; студенттердің спортшыларды әлеуметтік қорғаудың құқықтық негіздері бойынша міндетті ең төменгі білім алуы, спортшыларды әлеуметтік қорғау жүйесіндегі маманның рөлі мен орнын айқындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық және қозғалмалы ойындар теориясы мен әдістемесі
Пән спорттық және қозғалмалы ойындар негіздерін, ойын және жарыс іс-әрекетін оқыту негіздерін, спорттық ойындардың ерекшеліктерін, құрылымы мен жіктелуін, негізгі спорттық ойын түрлері: баскетбол, волейбол, футбол, гандбол, допты хоккей; білім беру, спорт ұйымдарында, дене шынықтыру-сауықтыру, медициналық-биологиялық, қалпына келтіру орталықтарында салауатты өмір салтын, дене шынықтыруды тәрбиелеудің негізгі міндеттерін шешу бойынша дене шынықтыру-спорттық және педагогикалық қызмет процесінде қозғалмалы ойындарды ұйымдастыру және өткізу тарихы, ережелері, техникасы, тактикасы мен әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрін оқыту әдістемесі
Курстың бағдарламасы таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесінің мәселелерін қарастырады: таңдаған спорт түріне арналған өзекті педагогикалық еңбек технологиялары және қозғалыс әрекеттерін түзету әдістері, дайындық жоспарын және сабақтар бағдарламасын құру, сабақ барысында білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық құралдары мен әдістері, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды қолданудың оңтайлы шарттары; дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби мәртебені қалыптастыру құралдары, әдістері, принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдары
Пән спорт ұйымының жұмыс істеу және даму негіздері туралы, дене шынықтыру және спорт ұйымдарының бизнес-процестерін құру, ұйымдастыру және басқару құрылымдарын құру және спорт индустриясындағы ұйымдарды жобалау туралы жүйелі білімді қалыптастырады. ҚР өңірлерінде дене шынықтыру және спортты басқару жүйесінің құрылымы. Дене шынықтыру-спорт ұйымдарының ұйымдық-құқықтық нысандары, басқарудың ұйымдастырушылық құрылымының деңгейлері мен түрлерінің жіктелуі, дене шынықтыру ұйымдарындағы басқару еңбегінің мамандануы; дене шынықтыру-спорт ұйымын басқару жүйесінің тиімділігіне әсер ететін факторлар зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор «Спорттық психология» Дене шынықтыру және спорт саласындағы медиация
Бұл пән спорт пен дене шынықтыру саласындағы даулар мен қақтығыстарды медиация арқылы шешудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Медиацияның негізгі қағидалары, спортшылар, жаттықтырушылар, спорт ұйымдары арасындағы дауларды шешудегі рөлі, құқықтық және этикалық нормалар, спорттағы қақтығыстардың ерекшеліктері, медиация әдістері мен техникалары, медиатордың спорттық қақтығыстардағы рөлі және спорт саласындағы медиацияның практикалық дағдылары қарастырылады. Пән студенттердің дауларды конструктивті шешу және спорттық ұжымдар мен ұйымдардағы өзара әрекеттестіктің сапасын арттыру дағдыларын дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Курс Қазақстандағы ұлттық спорт түрлерінің даму тарихы, ұлттық спорт түрлерінің терминологиясы, жарыс хаттамасын жүргізу тәртібі, жарыстарды өткізу тәсілдері, ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар ережелері және оларды өткізу тәртібі, ұлттық спорт түрлеріндегі техникалық іс-әрекеттердің негізгі элементтерін меңгеру, әр түрлі шұғылданушылар контингенті бар оқытушының, жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеруді қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы мемлекеттік басқару
Курс дене шынықтыру және спортты Мемлекеттік басқарудың құрылымдық элементтерін зерделеуге, сондай-ақ спорттық ұйымдардың қызметін регламенттеу және нормативтік-құқықтық реттеу принциптерін тікелей немесе жанама анықтайтын нормативтік құжаттарды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы
Спорттық іс-шаралардың жалпы сипаттамасы: бұқаралық іс-шаралардың жіктелуі. Іс-шараларды жіктеу принциптері. Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезеңдері. Жарыс түрлері. Спорттық іс-шараларды өткізу тәсілдері. Жарысқа қатысушылар. Спорттық іс-шаралар күндері төрешілер алқасының жұмысы: төрешілер алқасының құрамы, құқықтары мен міндеттері. Төрешілер алқасының негізгі рәсімдері. Дене шынықтыру-спорттық іс-шаралардың түрлері мен тән ерекшеліктері. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларға арналған спорттық іс-шараларды ұйымдастыру принциптері. Бұқаралық іс-шаралар мен қалалық мерекелерді ұйымдастыру. Спорттық іс-шараларды жоспарлау: спорттық іс-шараларды желілік жоспарлау. Жарыстар туралы ереже, бағдарлама және смета жарыстың ұйымдастыру бөлімі. Әлемдік спорттық шаралар. Әлемдік спорттық іс-шаралардың түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар. Жарысты дайындау және өткізу ерекшеліктері. Ашылу, марапаттау және жабу рәсімдері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделу дене шынықтыру
Бейімдік дене тәрбиесі: Дене тәрбиесінің әдіснамалық, жаратылыстану-ғылыми, психологиялық-педагогикалық негіздері. Дене шынықтыру құралдарымен салауатты өмір салтын қалыптастыру. Дене тәрбиесінің міндеттері мен құралдары. Қимыл әрекеттерін үйрету. Қозғалыс дағдысы, оның қалыптасу заңдылықтары. Қозғалыстарды басқарудың көп деңгейлі жүйесі. Психофизикалық қасиеттерді дамыту және қозғалыс дағдыларын қалыптастыру. Қозғалмалы, спорттық ойын-дене тәрбиесінің негізгі құралы және әдісі. Физикалық жаттығуларда дербестік пен шығармашылықты дамыту. Қозғалыс әрекетінің әр түрлі түрлерін ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі. Дене дамуын медициналық-педагогикалық бақылау. Білім беру мекемелерінде дене тәрбиесіне әдістемелік басшылық жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен жеңіл атлетика
Пәнді оқу барысында студенттер жеңіл атлетика туралы білімді оқу пәні, спорт түрі және ғылым ретінде; жеңіл атлетика түрлерінің жіктелуін, жеңіл атлетика жаттығуларының сипаттамасын; жеңіл атлетика түрлерінің пайда болуы мен дамуын, Қазақстан Республикасында және шетелде жеңіл атлетиканың дамуындағы негізгі кезеңдерді, дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетиканың орны мен маңыздылығын және қазіргі заманғы әдістерді меңгереді жеңіл атлетиканы оқыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Пән ЛФК(ЕДШ) әдісі туралы білімді, әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы дағдыларды, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану дағдыларын; массаж негіздері, массаж техникасы мен орындау әдістемесі, спорттық массаж түрлері; физикалық оңалту жүйесіндегі массаж орны және гигиеналық массаж негіздері туралы білімді қалыптыстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт жабдықтары
Дене жаттығулары мен спортта қолданылатын жаттығу машиналары. Олардың мақсаты, дизайн ерекшеліктері, пайдалану сипаттамалары. Студенттер кәсіптік жөндеу және оқу жабдықтарына қызмет көрсету туралы білімді игереді; жаттығу машиналарын пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шаралары; спорттық тренажерлардың түрлері мен мақсаты; спорт залында сабақтарды ұйымдастыру және өткізу; тренажерларды қолдану арқылы денсаулықты сақтау және нығайту; әртүрлі тренажерлардағы физикалық және спорттық жаттығулардың әртүрлілігі және оларды әртүрлі жағдайларда ұтымды пайдалану мүмкіндігі туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спорттық ғимараттар
Дене шынықтыру-спорттық қызметтің әртүрлі түрлерімен, оның ішінде білім беру мекемелері жағдайында айналысуға арналған құрылыстар, жабдықтар және мүкәммалдар, оларды пайдалану ерекшеліктері. Дене шынықтыру жаттығулары мен спортпен айналысу орындарына қойылатын экологиялық талаптар. Дене жаттығуларымен және спортпен шұғылданатын тренажерлер. Олардың мақсаты, құрылымдық ерекшеліктері, пайдалану сипаттамалары. Қауіпсіздік техникасы тұрғысынан дене шынықтыру-спорт құрылыстарына, жабдыққа және мүкәммалға қойылатын талаптар. Дене шынықтыру-спорт ғимараттарының менеджмент негіздері. Жазық және жабық спорт ғимараттарын салу кезінде дене жаттығуларымен және спортпен шұғылданатын жерлерге қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Майнор «Спорттық психология» Киберспорт психологиясы
Бұл пән киберспортқа қатысуға байланысты психологиялық аспектілерді зерттейді: ойындардың тұлғаға, мотивация мен мінез-құлыққа әсері, командалық өзара әрекеттесу және көрермендермен байланыс. Курста киберспортшылардың психофизиологиялық ерекшеліктері, стресс жағдайларының ойынға әсері, ойыншылармен психотерапиялық жұмыс жүргізу принциптері қарастырылады. Сонымен қатар, командалық ойынды жетілдіру стратегиялары, ішкі және сыртқы мотивация көздері, мақсат қою мен бәсекелестік рухтың маңызы, көрермендерге әсері, жанкүйерлік топтардың мінез-құлық ерекшеліктері және стрессті басқару әдістері оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен гимнастика
Оқу пәні гимнастикаға тән құралдарды, сабақтарды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын қолдана отырып, адамның физикалық дамуы мен жетілу заңдылықтарын зерттейді; гимнастика түрлерінің жіктелуі: жалпы даму, спорттық, қолданбалы
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Пәнді оқу персоналды басқару жүйесінің жұмыс істеуін қалыптастыру, кадрлық жұмысты жоспарлау, персоналды басқару технологиясы, оның дамуы, ұйым персоналының жұмысы мен нәтижелерін бағалау, жанжалдар теориясы, жанжалдың пайда болу себептері және басқару бойынша теориялық және әдіснамалық білім мен жұмыс дағдыларының негіздерін беруге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Event-менеджмент
Event-менеджментті ұйымдастырудың теориялық негіздері: оқиғалар менеджментінің негізгі түсініктері мен стратегиялық негіздері; іс-шараны дайындау, жоспарлау; жұмыс персоналы және event-менеджменттегі адам ресурстарының проблемасы; оқиғаның өмірлік циклін жоспарлау. Спорттағы брендтер портфелін басқару: іс-шараны басқару; іс-шараны техникалық және қаржылық қамтамасыз ету; тәуекелдерді басқару және іс-шараның тиімділігін бағалау. Спорттағы бренд менеджментінің адами ресурстарын басқару ерекшеліктері: іс-шаралар нарығы және нарықтағы оқиғаларды жылжыту; спорттағы оқиғаларды басқарудың болашағы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиялары
Пән критериалды бағалаудың заманауи технологиялары саласындағы студенттерді теориялық даярлауға және мектептерді саралау жағдайында оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Курстың мазмұны критериалды бағалаудың педагогикалық және психологиялық аспектілері туралы білімді игеруге, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың халықаралық тәжірибесін және оны Қазақстан Республикасында енгізудің әдіснамалық және оқу-әдістемелік негіздерін зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикадағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен ұйымдастырылуы
Пән студенттерді ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесімен, ғылыми еңбекті ұйымдастыруға және зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға қойылатын талаптармен таныстырады. Курс педагогикадағы ғылым және ғылыми зерттеулер әдіснамасы, ғылыми шығармашылық психологиясы, ғылым және ғылыми-техникалық қызмет саласындағы құқықтық негіздер туралы білімді меңгеруге бағытталған, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, студенттік ғылыми жұмыстарды жазу және ресімдеу бойынша құзыреттілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік саладағы ғылыми зерттеулер
Курстың мазмұны ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттері, бағдарламасы, негізгі элементтері мен әдістері және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті дағдылар туралы білімді қалыптастырады. Курс әлеуметтік саланы ғылыми зерттеу объектісі ретінде, әлеуметтік саладағы ғылыми зерттеулер әдіснамасын: ғылыми-зерттеу жұмысының түрлерін, құралдарын, кезеңдерін, ғылыми зерттеудің сандық және сапалық әдістерін, эксперимент жүргізу әдістемелерін, фокус-топтарды, өмірбаяндық зерттеуді, есептілік нысандарын және әлеуметтік саладағы ғылыми зерттеулер нәтижелерінің тиімділігіне сараптама жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық жаттығудың заманауи технологиялары
Пән спортшыларды дайындаудың және спорттық жаттығудың теориялық-әдістемелік негіздерін даярлаудың негізгі формасы ретінде; спортшыны даярлаудың теориялық, техникалық, физикалық, тактикалық және психикалық жақтарын; спорттық жаттығудың және онымен байланысты ұғымдардың мәнін; спорттық жаттығудың арнайы принциптерін; спортшыны дайындаудың негізгі түрлерінің әдістемесін; спорттық жаттығуды тұтас процесс ретінде құрудың негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттағы бренд-менеджмент
Ұсынылып отырған пән бойынша курсты оқу барысында студенттер экономикалық құбылыс ретінде "брендингті" түсіну үшін қажетті маркетингтің негізгі санаттарын меңгеруі, спорттық индустрияда маңызды рөл ойнайтын брендтің сипаттамалары мен ерекшеліктерін зерделеуі, спорттық брендтің қалыптасуын, спорттық брендті басқаруды, "брендинг" әлеуетін белсенді пайдалану есебінен спорт саласындағы кәсіпкерліктің экономикалық тиімділігін арттыруды қарастыру, спорттық брендті қалыптастыру, спорттық брендті басқару мәселелерін қарастыру қажет., "брендинг" әлеуетін белсенді пайдалану есебінен спорт саласындағы кәсіпкерліктің экономикалық тиімділігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитнес технологиялар
Пән студенттерді фитнестің негізгі түрлерімен, қазіргі заманғы технологиялармен, қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемелерімен, жүктемені мөлшерлеу ерекшеліктерімен, жұмыс материалын жоспарлаумен, фитнесстің әр түрлі түрлерінде "фитнес – бағдарламаларды" әзірлеумен, жынысы, жасы және кәсіби іс-әр��кетімен айналысатын топтармен сауықтыру жұмыстарының түрлері мен әдістерімен, фитнес технологиялардың көмегімен салауатты өмір салты мен өмір салты негіздері туралы таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Емдік тамақтану технологиясының негіздері
Емдік тамақтану өнімдерін технологиясы саласында білімді қалыптастыру: Диетотерапия қағидалары. Емдік тамақтану түрлері. Диеталық тағамдар технологиясының ерекшелігі. Жүктілік және бала емізу кезіндегі тамақтану. Геронтологиялық тамақтану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорт мектебінде оқу-жаттығу үдерісін ұйымдастырудағы инновация
Спорт мектептерінің жалпы сипаттамасы, оқу-жаттығу сабақтарын өткізу әдістемесі, оқытылатын спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік ережесі. Спорттық жаттықтыру негіздері. Спорттық дайындық процесін құру негіздері. Спорттағы жоспарлау технологиясы. Спортшыны дайындауда кешенді бақылау және есепке алу. Көп жылдық дайындық процесінде спорттық іріктеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерін, орнықты даму мақсаттарын, техносферадағы адам өмірінің денсаулығы мен экологиялық тазалығын сақтау шарттарын білу мен түсінуді көрсетеді, қоршаған шындықты сыни тұрғыдан түсінуді, әлеуметтік-саяси және экономикалық салаларда болып жатқан оқиғаларға өз бағасын дәлелдеуді біледі, білімді инклюзивті қоғамда табысты әлеуметтену мен бейімделу үшін қолданады; құқықтық өзін-өзі тануды, экономикалық ойлау, қаржылық сауаттылық, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді.
- Тілдік және оқу сауаттылығын көрсетеді, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияларды жүзеге асырады, академиялық және кәсіби ортада академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді
- Әр түрлі АКТ түрлерін қолданады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді қызметтер, дене шынықтыру және спорт саласындағы проблемалар мен міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект әдістері мен әдістерін қолданады
- Ағзалардың анатомиялық-физиологиялық құрылымы мен қызметі, дене дамуының заңдылықтары және олардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі көріну ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; биологиялық негіздер, мақсаттар, міндеттер, халықтың әртүрлі топтарымен қозғалыс рекреациясының биологиялық негіздерін мақсатын міндеттерін негізгі бағыттарын білу
- Салауатты өмір салты туралы ғылыми түсінік негізінде психофизиологиялық өзін-өзі жетілдіру дағдыларын, таңдалған спорт түріндегі жаттығу және бәсекелестік жүктемелерді нормалау және бақылау тәсілдерін; бәсекеге қабілетті, оңалту және жаттығу жаттығуларының техникасын дербес негіздеу және оларды білім алушылармен сабақ кезінде пайдалану дағдыларын меңгеру
- Қазақстан Республикасында спорттық жаттығулар теориясының қалыптасуының бастаулары мен эволюциясын, дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын өткізу әдістемесін, спорттың әртүрлі түрлерін және қазіргі заманғы спорттық жетістіктерді дамытудың теориялық аспектілерін білуді көрсету, Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін жоспарлауды, педагогикалық бақылауды, критериалды бағалауды және талдауды жүзеге асыру
- ҚР құқықтық актілерінің негізгі ережелерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы халықаралық-құқықтық құжаттарды, ФКС, ҚР құқықтық саласы бойынша заңнаманың рөлі мен орнын білуді көрсету және оларды кәсіби қызметте қолдана білу, спортшылардың, жаттықтырушылар мен спорт мекемелерінің құқықтарын іске асыру және мүдделерін қорғау үшін құқықтық актілерді пайдалану дағдыларын меңгеру
- Басқару ғылымдарының негізгі ережелерін, дене шынықтыру және спорт, мемлекеттік басқару саласының ұйымдастырушылық негізін, дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік басқару жүйесінің жұмыс істеу мақсаттары мен даму міндеттерін іске асырады, дене шынықтыру-спорттық қызметтер мен тауарларды ілгерілету бойынша маркетингтік қызметті жүзеге асыра алады және маркетингтік зерттеулер әдістемесін меңгереді
- Дене шынықтыру мен спорттың теориялық негіздерін, білім алушылардың психологиялық және жыныстық-жас ерекшеліктерін білуі мен түсінуін көрсету, білім алушылар мен ұжымның психологиялық сипаттамаларын диагностикалау негізінде білім беру процесінің психологиялық сүйемелдеуін және психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету
- Дене тәрбиесінің педагогикалық механизмдерін, принциптері мен құралдарын білуін көрсету, зерттеу әдістерін меңгеру
- Сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде дене тәрбиесі мен спорттың негізгі идеяларын, ережелері мен қағидаттарын тұжырымдай білу, санитарлық-гигиеналық, Климаттық, өңірлік және Ұлттық жағдайларды ескере отырып, гимнастика, жеңіл атлетика және басқа да спорт түрлерімен айналысу процесінде қозғалыс - үйлестіру қасиеттерін дамыту, халықтың әртүрлі санаттарын қозғалыс әрекеттеріне оқыту технологиясын меңгеру
- Бұқаралық спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің жіктелуі, тәсілдері, кезеңдері, жарыстардың түрлері, әлемдік спорттық іс-шаралардың түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар туралы білімдерін көрсетеді, Қазақстан Республикасының дене шынықтыру мен спортты дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы контекстінде жеке және спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру технологияларын меңгереді
- Экономикалық процестердің табиғатын түсінуді көрсету, алған білімдерін тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін пайдалану, өзінің кәсіби саласында бизнесті құру және дамыту, оның табысты жұмыс істеуі үшін жағдай жасау мүмкіндігі
Ұқсас БББ
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01402 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01402 Дене шынықтыру және бастапқы әскери-технологиялық дайындық
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті